![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 09 April 2005 Skąd: Germany ![]() |
no wiec z Diesla mnie juz wyleczyliscie
![]() Hubert- na serio 3.2 pali tyle samo co 2.0T ?- myslalem ze jest to nowoczesny, oszczedniejszy silnik... Auto nie bedzie do upalania tylko do szybkiej jazdy autostradami. Do dalszego etapu przechodi A3 S3 ewentualnie 2.0TFSI i e90 330D/i o np- http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...amp;tabNumber=1 -------------------- Internet is my world, BMW is my car
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 04 July 2005 Skąd: WrO ![]() |
A3 2.0 tfsi ma dłuższą skrzynię od 3.2 co na autostradzie może mieć znaczenie,mając Audi i Bmw to tylko 330/5 d/i.
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
User Dołączył: Wed, 23 September 2009 ![]() |
Nie no bez przesady, takie 2.0 TFSI pali sporo mniej niż 3,2.
![]() |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 24 April 2003 Skąd: wwa ![]() |
Jeśli koszty paliwa się nie liczą to ja bym brał benzynę 3.2 - może i trzeba 3xwiecej $ żeby coś wydłubać ponad serię ale dźwięk i kultura pracy jest mega. Drugi w kolejce 2.0 tfsi - stosunkowo małym kosztem można wydusić do 360KM jakby to osiągi były priorytetem.
W kwestii oszczędności to na autostradzie między dieslem a 2.0 tfsi będzie ogromna różnica. Przy prędkościach rzędu 180km/h takie 2.0 tfsi w 4x4 spali 5-6l więcej w dodatku drogiej -pb98, A 3.2l trzeba będzie nakarmić pewnie jeszcze większa ilością. Jedyny plus taki, że tfsi nie jest przesadnie awaryjne. W 330d jeśli klekną wtryski na 6 garach to koszt pewnie z 10 tysi. a do tego turbiny, dwumasy, jakieś klapki w dolotach + drogie ubezpieczenie i serwis. Trochę inna liga jeśli chodzi o utrzymanie. |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 17 September 2011 Skąd: Płock ![]() |
hmm przy moim kontakcie z tymi silnikami 13-14 l paliły przy powiedzmy takiej samej jeżdzie
-------------------- E 63 S AMG
E30 318is zbudowane na Tor ;) E36 328 zbudowane na Tor ;) |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 17 February 2008 Skąd: W-wa ![]() |
Na autobahn diesel duzo lepszy. Z 330d za "tysiac pincet" można miec 270KM i spalanie 7-9 litrow.
Na niemieckiej ropie wtryski tak znowu nie padaja a sprzeglo i dwumas Luk do e90 kosztuje ~2tys. Zreszta jezeli to jest ten sam badboy co na konkurencyjnym forum to ma swiadomosc kosztow klekota w bmw ![]() -------------------- papierowe konie + oszukane 4x4
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
User Dołączył: Thu, 14 May 2009 ![]() |
No i kolejny temat kończy się : bierz BMW. Mam 2.0 tdi w Leonie 1P i wg mnie jest masakra. Turbo wymieniałem już 2 raz (raz seria, raz hybryda), pompowstrysk jeden (na razie) teraz okazało się, że prawdopodobnie głowica pękła. Spalanie na hybrydzie (200/400) w mieście ok 9l/100km to nieporozumienie. Musisz sobie odpowiedzieć na pytanie: czy chcesz auto szybkie czy ekonomiczne? Jak szybkie (w miarę) bierz tfsi jak ekonomiczne bierz 1.9 tdi+soft i męcz się bezawaryjnymi 140KM, które spalą tyle co nic.
-------------------- Renttner Apartamenty - Warszawa -> www.renttner.pl
|
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 11 December 2008 Skąd: Na dole z lewej strony mapy ![]() |
Jako uzytkownik 1.9tdi, 330d i tfsi moze troche pomoge. Wiec pokolei: tdi, malo pali, narazie zadnej awarii przez 130 tys, natomiast dzwiek silnika i charakterystyka taka sobie, na autostrade dosc meczace auto jezeli sie jedzie wiecej jak 140. 330d, w trase najlepsze z tych 3, zarowno na autostrade jak i lokalne drogi (wyprzedzanie), dosc cicho, a przy tym spalanie smiesznie niskie, jedynie czesci najdrozsze z tych trzech. Tfsi najbardziej z pazurem, silnik cichy, w trasie mniej elastyczne od 330d i glosniejsze na autostradzie, spalanie najwyzsze i obowiazkowo 98. Poza tym tfsi ma pare swoich bolaczek typu lancuch, popychacz, zaworki dv i pcv. Z tych 3 opcji najbardziej uniwersalne, laczace dynamike, komfort i ekonomie jest 330d.
-------------------- Mocy Dostarcza JETRONIK
|
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 09 April 2005 Skąd: Germany ![]() |
a wiec raczej bedzie to 330d/xd lub S3
Czego spodziewac sie po S3 ? -------------------- Internet is my world, BMW is my car
|
|
|
![]()
Post
#30
|
|
User Dołączył: Tue, 24 May 2011 ![]() |
ciekawe jak bedzie z trwaloscia takiego 2.0tsi zrobionego na np 360ps.
|
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 11 December 2008 Skąd: Na dole z lewej strony mapy ![]() |
tsi to nie to samo co tfsi
-------------------- Mocy Dostarcza JETRONIK
|
|
|
![]()
Post
#32
|
|
User Dołączył: Fri, 20 May 2011 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 10 January 2008 Skąd: Warszawa WJ ![]() |
Niech mnie ktoś oświeci jeśli jest inaczej ale zawsze mi się zdawało że na szybkie autostradowe przeloty lepsze są wolnossaki z racji mniejszego puchnięcia od temperatury więc 3.2>2.0T, czy bredzę od rzeczy?
-------------------- cztery koła i silnik
|
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 11 December 2008 Skąd: Na dole z lewej strony mapy ![]() |
Zalezy od konkretnego przypadku. Sa wolnossace silniki ktore sie grzeja bardziej od doladowanych. Zwlaszcza jak duzy motor jest upchany do malej komory np W8 w Passacie.
-------------------- Mocy Dostarcza JETRONIK
|
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 14 September 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
bez przesady juz z tym 2.0 tdi, sa tez auta ktore jezdza bez awarii...a jezeli nie to pompki siemensa wymieniaja w vw gratisowo na nowe , pompa oleju moze padac w okolicach 170tys-200tys przebiegu choc wcale nie musi, zabieg naprawy koszta w okolicy 900zl... u mnie spalanie po programie miasto latem 8-8.5 (wroclawskei korki) zima litr wiecej... trasa ostatnio srednio do 150kmh po kraju 6,3 litra . Aczkolwiek tez bym chcial benzynke zeby cos wiecej dlubnac....
![]() -------------------- kiedys vectra 2000 4x4 16v
teraz LEON 2 FR TDi + |
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 09 April 2005 Skąd: Germany ![]() |
Jestes pewien ze te pompki siemensa wymienia VW za darmo ?
Ktoś tu pisał ze wydał na to 10 000zl... Masz program w tym aucie ?- jak oceniasz dynamikę ? -------------------- Internet is my world, BMW is my car
|
|
|
![]()
Post
#38
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 12 November 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Jestes pewien ze te pompki siemensa wymienia VW za darmo ? Ja wydałem na wymianę 3 sztuk dokładnie 10071zł w ASO. Pierwszy wymienili jeszcze na gwarancji. Ale potwierdzam, że jest teraz akcja wymiany pompowtryskiwaczy za darmo. Rzuć okiem na http://forum.vw-passat.pl/showthread.php/8...l=1#post1435205 -------------------- F32 alpine white
|
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 14 September 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
Jestes pewien ze te pompki siemensa wymienia VW za darmo ? Ktoś tu pisał ze wydał na to 10 000zl... Masz program w tym aucie ?- jak oceniasz dynamikę ? wymieniaja pompki, niektorzy sie nieprzyznaja ale tzreba ich przycisnac... pompki i cala wiazke wymieniaja na nowa. W seacie nie chca wymieniac ale tzreba ich tez jakos naprostowac.Dynamika jest zadawalajaca seryjnie to ma jakos 8sek do 100, teraz miedzy 7-8 niemierzylem ale idzie calkiem ladnie jak na wage 1400kg w leonie. -------------------- kiedys vectra 2000 4x4 16v
teraz LEON 2 FR TDi + |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 09 July 2025 - 03:35 |