Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V  < 1 2  
Reply to this topicStart new topic
> A3 2.0tdi vs 2.0tfsi
Bad_Boy
post Sun, 20 Nov 2011 - 20:39
Post #21


Frequent User
Dołączył: Sat, 09 April 2005
Skąd: Germany





no wiec z Diesla mnie juz wyleczyliscie smile.gif
Hubert- na serio 3.2 pali tyle samo co 2.0T ?- myslalem ze jest to nowoczesny, oszczedniejszy silnik...
Auto nie bedzie do upalania tylko do szybkiej jazdy autostradami.
Do dalszego etapu przechodi A3 S3 ewentualnie 2.0TFSI i e90 330D/i
o np- http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...amp;tabNumber=1


--------------------
Internet is my world, BMW is my car
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 20 Nov 2011 - 20:39
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Ddomi
post Sun, 20 Nov 2011 - 20:56
Post #22


Frequent User
Dołączył: Mon, 04 July 2005
Skąd: WrO





A3 2.0 tfsi ma dłuższą skrzynię od 3.2 co na autostradzie może mieć znaczenie,mając Audi i Bmw to tylko 330/5 d/i.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
antoś
post Mon, 21 Nov 2011 - 01:41
Post #23


User
Dołączył: Wed, 23 September 2009





Nie no bez przesady, takie 2.0 TFSI pali sporo mniej niż 3,2. smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
stefdeath
post Mon, 21 Nov 2011 - 13:00
Post #24


Frequent User
Dołączył: Thu, 24 April 2003
Skąd: wwa





Jeśli koszty paliwa się nie liczą to ja bym brał benzynę 3.2 - może i trzeba 3xwiecej $ żeby coś wydłubać ponad serię ale dźwięk i kultura pracy jest mega. Drugi w kolejce 2.0 tfsi - stosunkowo małym kosztem można wydusić do 360KM jakby to osiągi były priorytetem.
W kwestii oszczędności to na autostradzie między dieslem a 2.0 tfsi będzie ogromna różnica. Przy prędkościach rzędu 180km/h takie 2.0 tfsi w 4x4 spali 5-6l więcej w dodatku drogiej -pb98, A 3.2l trzeba będzie nakarmić pewnie jeszcze większa ilością.
Jedyny plus taki, że tfsi nie jest przesadnie awaryjne. W 330d jeśli klekną wtryski na 6 garach to koszt pewnie z 10 tysi. a do tego turbiny, dwumasy, jakieś klapki w dolotach + drogie ubezpieczenie i serwis. Trochę inna liga jeśli chodzi o utrzymanie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HubertRinkon
post Mon, 21 Nov 2011 - 13:00
Post #25


Frequent User
Dołączył: Sat, 17 September 2011
Skąd: Płock





hmm przy moim kontakcie z tymi silnikami 13-14 l paliły przy powiedzmy takiej samej jeżdzie


--------------------
E 63 S AMG
E30 318is zbudowane na Tor ;)
E36 328 zbudowane na Tor ;)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
As_
post Mon, 21 Nov 2011 - 19:12
Post #26


Forum Homee
Dołączył: Sun, 17 February 2008
Skąd: W-wa





Na autobahn diesel duzo lepszy. Z 330d za "tysiac pincet" można miec 270KM i spalanie 7-9 litrow.
Na niemieckiej ropie wtryski tak znowu nie padaja a sprzeglo i dwumas Luk do e90 kosztuje ~2tys.

Zreszta jezeli to jest ten sam badboy co na konkurencyjnym forum to ma swiadomosc kosztow klekota w bmw smile.gif


--------------------
papierowe konie + oszukane 4x4
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bubolak
post Mon, 21 Nov 2011 - 20:52
Post #27


User
Dołączył: Thu, 14 May 2009





No i kolejny temat kończy się : bierz BMW. Mam 2.0 tdi w Leonie 1P i wg mnie jest masakra. Turbo wymieniałem już 2 raz (raz seria, raz hybryda), pompowstrysk jeden (na razie) teraz okazało się, że prawdopodobnie głowica pękła. Spalanie na hybrydzie (200/400) w mieście ok 9l/100km to nieporozumienie. Musisz sobie odpowiedzieć na pytanie: czy chcesz auto szybkie czy ekonomiczne? Jak szybkie (w miarę) bierz tfsi jak ekonomiczne bierz 1.9 tdi+soft i męcz się bezawaryjnymi 140KM, które spalą tyle co nic.


--------------------
Renttner Apartamenty - Warszawa -> www.renttner.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
czesław
post Mon, 21 Nov 2011 - 21:30
Post #28


Forum Killer
Dołączył: Thu, 11 December 2008
Skąd: Na dole z lewej strony mapy





Jako uzytkownik 1.9tdi, 330d i tfsi moze troche pomoge. Wiec pokolei: tdi, malo pali, narazie zadnej awarii przez 130 tys, natomiast dzwiek silnika i charakterystyka taka sobie, na autostrade dosc meczace auto jezeli sie jedzie wiecej jak 140. 330d, w trase najlepsze z tych 3, zarowno na autostrade jak i lokalne drogi (wyprzedzanie), dosc cicho, a przy tym spalanie smiesznie niskie, jedynie czesci najdrozsze z tych trzech. Tfsi najbardziej z pazurem, silnik cichy, w trasie mniej elastyczne od 330d i glosniejsze na autostradzie, spalanie najwyzsze i obowiazkowo 98. Poza tym tfsi ma pare swoich bolaczek typu lancuch, popychacz, zaworki dv i pcv. Z tych 3 opcji najbardziej uniwersalne, laczace dynamike, komfort i ekonomie jest 330d.


--------------------
Mocy Dostarcza JETRONIK
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bad_Boy
post Mon, 21 Nov 2011 - 23:34
Post #29


Frequent User
Dołączył: Sat, 09 April 2005
Skąd: Germany





a wiec raczej bedzie to 330d/xd lub S3
Czego spodziewac sie po S3 ?


--------------------
Internet is my world, BMW is my car
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Paweł75
post Tue, 22 Nov 2011 - 13:37
Post #30


User
Dołączył: Tue, 24 May 2011





ciekawe jak bedzie z trwaloscia takiego 2.0tsi zrobionego na np 360ps.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
czesław
post Tue, 22 Nov 2011 - 15:41
Post #31


Forum Killer
Dołączył: Thu, 11 December 2008
Skąd: Na dole z lewej strony mapy





tsi to nie to samo co tfsi


--------------------
Mocy Dostarcza JETRONIK
Go to the top of the page
 
+Quote Post
danielsiespieszy
post Tue, 22 Nov 2011 - 16:18
Post #32


User
Dołączył: Fri, 20 May 2011





CYTAT(czesław @ Tue, 22 Nov 2011 - 15:41) *
tsi to nie to samo co tfsi



Zdanie zaczyna się z dużej litery jak już mamy się czepiać literówek itd.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nikolas
post Tue, 22 Nov 2011 - 16:37
Post #33


Forum Clubber
Dołączył: Sat, 21 February 2004
Skąd: Warszawa





CYTAT(danielsiespieszy @ Tue, 22 Nov 2011 - 16:18) *
Zdanie zaczyna się z dużej litery jak już mamy się czepiać literówek itd.

Tu jedna literówka oznacza inny silnik.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GIB
post Tue, 22 Nov 2011 - 19:08
Post #34


Forum Homee
Dołączył: Thu, 10 January 2008
Skąd: Warszawa WJ





Niech mnie ktoś oświeci jeśli jest inaczej ale zawsze mi się zdawało że na szybkie autostradowe przeloty lepsze są wolnossaki z racji mniejszego puchnięcia od temperatury więc 3.2>2.0T, czy bredzę od rzeczy?


--------------------
cztery koła i silnik
Go to the top of the page
 
+Quote Post
czesław
post Wed, 23 Nov 2011 - 16:09
Post #35


Forum Killer
Dołączył: Thu, 11 December 2008
Skąd: Na dole z lewej strony mapy





Zalezy od konkretnego przypadku. Sa wolnossace silniki ktore sie grzeja bardziej od doladowanych. Zwlaszcza jak duzy motor jest upchany do malej komory np W8 w Passacie.


--------------------
Mocy Dostarcza JETRONIK
Go to the top of the page
 
+Quote Post
andre2000
post Thu, 24 Nov 2011 - 10:45
Post #36


Frequent User
Dołączył: Wed, 14 September 2005
Skąd: Wrocław





bez przesady juz z tym 2.0 tdi, sa tez auta ktore jezdza bez awarii...a jezeli nie to pompki siemensa wymieniaja w vw gratisowo na nowe , pompa oleju moze padac w okolicach 170tys-200tys przebiegu choc wcale nie musi, zabieg naprawy koszta w okolicy 900zl... u mnie spalanie po programie miasto latem 8-8.5 (wroclawskei korki) zima litr wiecej... trasa ostatnio srednio do 150kmh po kraju 6,3 litra . Aczkolwiek tez bym chcial benzynke zeby cos wiecej dlubnac.... biggrin.gif


--------------------
kiedys vectra 2000 4x4 16v

teraz LEON 2 FR TDi +
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bad_Boy
post Thu, 24 Nov 2011 - 11:48
Post #37


Frequent User
Dołączył: Sat, 09 April 2005
Skąd: Germany





Jestes pewien ze te pompki siemensa wymienia VW za darmo ?
Ktoś tu pisał ze wydał na to 10 000zl...
Masz program w tym aucie ?- jak oceniasz dynamikę ?


--------------------
Internet is my world, BMW is my car
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Feno
post Thu, 24 Nov 2011 - 12:09
Post #38


Frequent User
Dołączył: Tue, 12 November 2002
Skąd: Warszawa





CYTAT(Bad_Boy @ Thu, 24 Nov 2011 - 11:48) *
Jestes pewien ze te pompki siemensa wymienia VW za darmo ?

Ja wydałem na wymianę 3 sztuk dokładnie 10071zł w ASO. Pierwszy wymienili jeszcze na gwarancji. Ale potwierdzam, że jest teraz akcja wymiany pompowtryskiwaczy za darmo. Rzuć okiem na http://forum.vw-passat.pl/showthread.php/8...l=1#post1435205


--------------------
F32 alpine white
Go to the top of the page
 
+Quote Post
andre2000
post Thu, 24 Nov 2011 - 13:21
Post #39


Frequent User
Dołączył: Wed, 14 September 2005
Skąd: Wrocław





CYTAT(Bad_Boy @ Thu, 24 Nov 2011 - 11:48) *
Jestes pewien ze te pompki siemensa wymienia VW za darmo ?
Ktoś tu pisał ze wydał na to 10 000zl...
Masz program w tym aucie ?- jak oceniasz dynamikę ?



wymieniaja pompki, niektorzy sie nieprzyznaja ale tzreba ich przycisnac... pompki i cala wiazke wymieniaja na nowa. W seacie nie chca wymieniac ale tzreba ich tez jakos naprostowac.Dynamika jest zadawalajaca seryjnie to ma jakos 8sek do 100, teraz miedzy 7-8 niemierzylem ale idzie calkiem ladnie jak na wage 1400kg w leonie.


--------------------
kiedys vectra 2000 4x4 16v

teraz LEON 2 FR TDi +
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 09 July 2025 - 03:35