Shoutbox 0 nowych PW 


7 Stron V  < 1 2 3 4 5 > »   
Reply to this topicStart new topic
> S4 Skorupa, 6-ta strona aktualizacja 690ps 815Nm
pinin
post Sun, 20 Nov 2011 - 15:43
Post #41


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 24 November 2004
Skąd: Warszawa - Wawer





CYTAT(Krzysiek3 @ Sat, 19 Nov 2011 - 19:27) *
Nie udawaj, że nie wiesz o co mi chodzi. Podejrzewam, że po odchudzeniu rozkład masy miedzy osiami się pogorszył i przód jest stosunkowo jeszcze cięższy niż w serii.

SID znośna jest podsterowność w tym setupie?


No właśnie staram się zrozumieć, ale gdy ktoś nie jeździł nigdy kłatro, a powiela jakieś bzdurne mity z sieci, to ciężko mi to przychodzi. Przejedź się jakimś b5, dopiero potem można rozmawiać - bo czysto teoretycznie, to 90% aut nie ma prawa dobrze się prowadzić, a jest zupełnie inaczej.


--------------------
| Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento

www.facebook.com/dragracingsafety
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 20 Nov 2011 - 15:43
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Krzysiek3
post Mon, 21 Nov 2011 - 09:17
Post #42


User
Dołączył: Mon, 24 October 2011





CYTAT(pinin @ Sun, 20 Nov 2011 - 15:43) *
No właśnie staram się zrozumieć, ale gdy ktoś nie jeździł nigdy kłatro, a powiela jakieś bzdurne mity z sieci, to ciężko mi to przychodzi. Przejedź się jakimś b5, dopiero potem można rozmawiać - bo czysto teoretycznie, to 90% aut nie ma prawa dobrze się prowadzić, a jest zupełnie inaczej.


Nie wiem o jakich mitach piszesz PININ, poważnie. Zobaczyłem w temacie auto seryjnie źle wyważone, które po zjęciu nieco masy prawdopodobnie ma jeszcze gorszy rozkład masy to zastanawiam się czy nie prowadzi się gorzej, zadaję pytania, nic nie twierdzę, więc może pozwolisz mi się dowiedzieć jak prowadzi się to konkretne auto w tym setupie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pinin
post Mon, 21 Nov 2011 - 09:24
Post #43


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 24 November 2004
Skąd: Warszawa - Wawer





Nie raz ten temat się przewijał przez forum. To są właśnie mity - każdy widzi, że auto jest źle wyważone, większość myśli, że nie ma prawa się prowadzić w zakrętach. Temat wałkowany był już nie raz, wiele razy odpowiedź była udzielana - tak, da się jeździć audi w zakrętach. Nie jest to formuła 1, ale chwila wprawy i działa to całkiem fajnie.


--------------------
| Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento

www.facebook.com/dragracingsafety
Go to the top of the page
 
+Quote Post
A90Q
post Mon, 21 Nov 2011 - 12:45
Post #44


Super User
Dołączył: Tue, 01 December 2009





Auto z linków jest jeszcze "gorzej wyważone", jeszcze "gorzej skręca", ma jeszcze bardziej "zły rozkład mas"

widać w lusterku wstecznym jak kierowca krzyczy...."no skręcaj no..." smile.gif

http://www.youtube.com/user/034motorsport?.../13/ABG6cQU1kqs

http://www.youtube.com/user/034motorsport?.../16/8y15t6P-hRI

http://www.youtube.com/user/034motorsport?.../37/YOoLpjwq3C4


mimo to wygrywa eventy, jak auto nie skręca to się je do tego zmusza.



--------------------
Bóg też jeździ quattro.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Krzysiek3
post Tue, 22 Nov 2011 - 01:28
Post #45


User
Dołączył: Mon, 24 October 2011





Czy w dziale projekty należy pisać tylko posty typu

CYTAT(pinin @ Thu, 17 Nov 2011 - 20:58) *
Łoł, fajnie! ...


albo

CYTAT(kszalek @ Sat, 19 Nov 2011 - 12:03) *
Super projekt. Bardzo mi się to wszystko podoba ...


i zakładać że wszystkie Audi prowadzą się tak samo niezależnie od modów? Bo takie odniosłem wrażenie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kefirsky
post Tue, 22 Nov 2011 - 08:29
Post #46


Forum Killer
Dołączył: Mon, 24 March 2003
Skąd: Niepolska





Nie, ale trzeba się przejechać Audi żeby wypowiadać się jak się prowadzi taki samochód.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek
post Tue, 22 Nov 2011 - 10:41
Post #47


Forum Homee
Dołączył: Wed, 25 January 2006
Skąd: Krosno





jak chcecie to wam powiem po kolei biggrin.gif mam kilka fwd jedno rwd i 2 4x4 z zalaczanymi napedami tongue.gifP


A tak powaznie to nic dziwnego ze po odchudzeniu tylu bardziej miota dupskiem....


--------------------
EVO X 590/740
Cooper S R56
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kiwi
post Tue, 22 Nov 2011 - 18:39
Post #48


Forum Homee
Dołączył: Sun, 25 October 2009
Skąd: Łódź





Sorry SID że w Twoim temacie ...myśle że dla Krzyśka 3 bedzie to kropka nad i ...i już słowa o podsterowności nie bedzie ..a więc audi 200 w wersji torowej oczywiście quattro oczywiście z wysuniętym w dal R5T...+ zawieszenie typu Mcpherson z dolnym wahaczem poprzecznym







wink.gif


--------------------
quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sadam55
post Tue, 22 Nov 2011 - 19:23
Post #49


Forum Killer
Dołączył: Fri, 09 March 2007





na tych czarnych bbs'ach lepiej wygladal cool.gif


--------------------
yaris TS 120hp ---> Tjet Ess
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SID
post Tue, 22 Nov 2011 - 20:43
Post #50


Forum Killer
Dołączył: Sat, 08 October 2005
Skąd: Rzeszów





na srebrnych 18" BBS LM przyjechał, obecnie jezdzi na 19" BBS CH

wczoraj zmieniłem zwrotnice na aluminiowe z RS4 (różnica 2,3 kg na szt).
kawałek nocy z tym zeszło


dzisiaj wreszcie auto trafiło na zbieżność i ustawiona !
nie miałem w drodze powrotnej sprawdzić auta bo posłużyło dziś na zakupy w centrum handlowym i z 300kg na tył doszło laugh.gif

Ogólnie auto samo nie będzie zle skręcać, nie będzie nad sterowne i podsterowne jeśli "kierownik" dopilnuje a to już moja "brożka" i moja zabawa !

kolejne progresy pewnie za tydzień bo brak czasu.
jutro idzie na przyciemnienie szyb folią,
w czwartek pewnie założę większe hamulce



--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SID
post Wed, 23 Nov 2011 - 21:51
Post #51


Forum Killer
Dołączył: Sat, 08 October 2005
Skąd: Rzeszów





dzisiaj przyszły kolektory z WT odlewane, więc teraz mam dwa komplety,
odlewane i spawane z setapu 536ps i jedne idą do sporupy ale nie wiadomo które,


rurki dolotowe z poprzedniego projektu zastąpią ori bi-pipe (leżą więc je wykorzystamy)


przyszły szyny do siedzenia - stalowe i bardzo ciężkie, w swoim S4 mam aluminiowe lekkie,
więc szukam dalej aluminiowe :-|


wczoraj zakupiłem fotele z zwykłej A4 aby wydrzeć stelaż do przesuwania,
dzieki temu będę miał regulowane fotele tył/przód, niestety z tą wagą trzeba będzie się pogodzic




odebrałem wreszcie turbo RS6 :-D więc na gwiazdkę będzie pewnie 500 ps !



silnik dziś umyłem na myjni i założyłem carbony



--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k1991
post Wed, 23 Nov 2011 - 21:59
Post #52


User
Dołączył: Mon, 18 May 2009





Może trochę po za tematem, ale co z Twoim S/RS4 Avant ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SID
post Wed, 23 Nov 2011 - 22:22
Post #53


Forum Killer
Dołączył: Sat, 08 October 2005
Skąd: Rzeszów





CYTAT(k1991 @ Wed, 23 Nov 2011 - 21:59) *
Może trochę po za tematem, ale co z Twoim S/RS4 Avant ?

czekam na głowice które mają przyjść za tydzień z DE wraz z sprzęgłem dla skorupy


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mate96
post Wed, 23 Nov 2011 - 22:43
Post #54


Forum Homee
Dołączył: Sat, 10 June 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(SID @ Tue, 22 Nov 2011 - 20:43) *
na srebrnych 18" BBS LM przyjechał, obecnie jezdzi na 19" BBS CH

wczoraj zmieniłem zwrotnice na aluminiowe z RS4 (różnica 2,3 kg na szt).
kawałek nocy z tym zeszło


dzisiaj wreszcie auto trafiło na zbieżność i ustawiona !
nie miałem w drodze powrotnej sprawdzić auta bo posłużyło dziś na zakupy w centrum handlowym i z 300kg na tył doszło laugh.gif

Ogólnie auto samo nie będzie zle skręcać, nie będzie nad sterowne i podsterowne jeśli "kierownik" dopilnuje a to już moja "brożka" i moja zabawa !

kolejne progresy pewnie za tydzień bo brak czasu.
jutro idzie na przyciemnienie szyb folią,
w czwartek pewnie założę większe hamulce



SID a w tym zawiasie nie ustawia się przypadkiem krzywej zbierzności? Bo nie widzę ramy do tego na geometrii.


--------------------
Octavia II 2.0 TDI CR wół roboczy
Skyline R33 rdzewiuch stoi po to żeby mieć
Fabia II RS daily
Suzuki SV650S żeby mieć
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Czacza
post Fri, 25 Nov 2011 - 20:52
Post #55


Forum Killer
Dołączył: Mon, 22 March 2004
Skąd: Żory





Zasadniczo ustawia się. Ale 99% wielowahaczy by VAG śmiga po standardowej regulacji zbieżności i działa to wyśmienicie. Co nie znaczy, że nie należy tego robić.


--------------------
Tire smoke and coffee. Breakfast of champions
Go to the top of the page
 
+Quote Post
A90Q
post Sun, 27 Nov 2011 - 12:59
Post #56


Super User
Dołączył: Tue, 01 December 2009





S4 a RS4 mają te same rozstawy kół. RS nie jest szerszy?


--------------------
Bóg też jeździ quattro.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rogalotti
post Tue, 29 Nov 2011 - 20:20
Post #57


Forum Killer
Dołączył: Mon, 23 December 2002
Skąd: z R-performance





CYTAT(SID @ Sat, 19 Nov 2011 - 13:39) *
Jeden woli blondynki a drugi brunetki cool.gif
Do zobaczenia pewnie w styczniu na strojeniu tej kupy złomu.


Spoczko zapraszam. Co do felg to ten BBS zawsze bedzie piekny i chyba moje tez beda czarne.

Hey podrawiam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rogalotti
post Tue, 29 Nov 2011 - 20:22
Post #58


Forum Killer
Dołączył: Mon, 23 December 2002
Skąd: z R-performance





CYTAT(A90Q @ Sun, 27 Nov 2011 - 12:59) *
S4 a RS4 mają te same rozstawy kół. RS nie jest szerszy?


RS a S to zupełnie inne auto, jak sie wgłębiłem w temat to tam generalnie mało co jest takie same. Niemiecka dokładnosc/precyzja robi swoje.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SID
post Thu, 05 Jan 2012 - 10:38
Post #59


Forum Killer
Dołączył: Sat, 08 October 2005
Skąd: Rzeszów





Powoli się robi ...
Lepiej jej w czarnym


przyszłe zegary


Mocniejsze sprzęgło na kole jednomasowym






nowa cała alu chłodnica wody




małe kręcenie przed wyjęciem silnika :-)
[video]http://www.youtube.com/watch?v=YuYH-rSzdHk&list=ULYuYH-rSzdHk&feature=player_detailpage[/video]

trochę śmieci z bagażnika


pora wydzierać w Rs-Service




będzie gałą z R8




Nowe alu mocowania fotela




Panu już dziękujemy :-)




głowice do koloru do wyboru (seryjne okazały się mocno popękane, częsta objawa w RS4)


za tydzień może będzie jezdzic










koncepcja hebli się zmieniła, będą 350x34mm na zaciskach 6-cio tłok lub 365x34mm na zaciskach 8-mio tłok,
mam z czego wybrać biggrin.gif






--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bio
post Thu, 05 Jan 2012 - 14:35
Post #60


Forum Killer
Dołączył: Wed, 13 August 2008
Skąd: Bratislava





zawsze można pospawać i mieć po 2 zaciski na tarcze, jak nie umiesz się zdecydować które wybrać tongue.gif


--------------------
Blog Motoryzacyjny TorquedMad mind - tqmm.pl
FB: @torquedmadmind
Insta: @tqmmpl
Twitter: @tqmmpl
Go to the top of the page
 
+Quote Post

7 Stron V  < 1 2 3 4 5 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 20 June 2025 - 11:23