![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
User Dołączył: Thu, 15 April 2010 ![]() |
spanie z silnikiem to nie wiem ale przy odrobinie chęci można jeść z 2,7
![]() http://allegro.pl/stolik-z-bloku-silnika-n...1931897044.html |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 01 June 2011 ![]() |
Super projekt. Bardzo mi się to wszystko podoba, a oklejanie też wygląda na całkiem niezłą robotę :-) Tak btw. Co to za moto stoi na jednym ze zdjęć koło audi??
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
User Dołączył: Tue, 20 January 2009 Skąd: UK, within M25 ![]() |
Gratki SID, pozostaje czekac na nowe doniesienia z prac. Ciekawe do jakiej masy uda Ci sie zejsc. Jest juz sporo projektow S4 B5 i B5 z roznymi motorami, ale z kg raczej nikt nie walczy, albo nie chca sie chwalic. Nie chce Cie podpuszczac, ale te 1350kg to z plynami i pelnym bakiem?
![]() Tak btw. Co to za moto stoi na jednym ze zdjęć koło audi?? Ducati Streetfighter |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 08 October 2005 Skąd: Rzeszów ![]() |
Kurde SID u Ciebie to auto do zabawy, dooopowóz, auto do koscioła dosłownie wszystko musi byc 2.7biturbo ![]() Pozdrawiam. Jeden woli blondynki a drugi brunetki ![]() Do zobaczenia pewnie w styczniu na strojeniu tej kupy złomu. Co do wagi będzie 1350 kg (jeśli się postaram i wydrę więcej to zejdę max do 1300 kg, musiałbym to i owo osłabić i zrezygnować z kilku potrzebnych mi gratów a tego narazie nie zrobie. Silnik waży 200 kg + skrzynia 70kg, zawieszenie tył z napedem i przód to też mega waga więc poniżej 1300kg w aucie na ulice nie da się. Co do wagi gratów z S4 B5 tutaj troszke jest przykładów -------------------- |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 17 March 2003 Skąd: lublin ![]() |
pierwsze s4 ktore mi sie podoba,gratuluje koloru,felg i pomyslu na auto
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 01 December 2009 ![]() |
co zostaje w aucie jako drogowe, że musi zostać i co waży? jestem ciekaw ile można urwać kg?
g -------------------- Bóg też jeździ quattro.
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
No jestem ciekaw o ile V10 z klatką będzie cięższe od 2.7TT. Niedługo zwazymy gotowca z gratami bez dzwi i klapy i porównamy.
|
|
|
![]()
Post
#28
|
|
User Dołączył: Mon, 24 October 2011 ![]() |
Nie, nie będzie skręcało. Audi - jak powszechnie wiadomo - jeżdżą tylko i wyłącznie za wprost ![]() Proszę Cię, to kierowca skręca, nie samochód... Nie udawaj, że nie wiesz o co mi chodzi. Podejrzewam, że po odchudzeniu rozkład masy miedzy osiami się pogorszył i przód jest stosunkowo jeszcze cięższy niż w serii. SID znośna jest podsterowność w tym setupie? |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Odpowiedni zawias, wyregulowany pod tor, hebel i najlepsza guma załatwi po części sprawę.
|
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 01 December 2009 ![]() |
Nie udawaj, że nie wiesz o co mi chodzi. Podejrzewam, że po odchudzeniu rozkład masy miedzy osiami się pogorszył i przód jest stosunkowo jeszcze cięższy niż w serii. SID znośna jest podsterowność w tym setupie? tez tak myślałem wręcz byłem pewny, że po odchudzeniu budy podsterowność się mocno zwiększy...stało się jednak inaczej. na tym samym zawieszeniu, hamulcach, kołach i oponach auto jest mniej podsterowne i to odczuwalnie. Myślę, że odpowiednie ustawienie zawieszenia jeszcze to zniweluje. Środek ciężkości przesunie się do przodu ale przez lekki tył będzie bardziej nadsterowny. Do audi przykleiła się opinie ciężkiego przodu i mimo quattro podsterowności, jest wiele w tym prawdy, ale bez przesady. trzeba się wjeździć i tyle, z resztą jak w każde auto. G -------------------- Bóg też jeździ quattro.
|
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
tez tak myślałem wręcz byłem pewny, że po odchudzeniu budy podsterowność się mocno zwiększy...stało się jednak inaczej. na tym samym zawieszeniu, hamulcach, kołach i oponach auto jest mniej podsterowne i to odczuwalnie. Myślę, że odpowiednie ustawienie zawieszenia jeszcze to zniweluje. Środek ciężkości przesunie się do przodu ale przez lekki tył będzie bardziej nadsterowny. Do audi przykleiła się opinie ciężkiego przodu i mimo quattro podsterowności, jest wiele w tym prawdy, ale bez przesady. trzeba się wjeździć i tyle, z resztą jak w każde auto. G Bardzo dobry post wyjaśniający mit o nieskręcaniu. +1 |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 15 October 2011 ![]() |
Będzie szatan z niego i do tego ładny.
Ale od auta fajniejszy jest ten Streetfighter, to Twoje Ducati? Jeśli tak to gratulacje najzaje**strzego nakeda jakiego widziałem, choruje na niego już od kilku lat. |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 01 December 2009 ![]() |
projekt 034 z tą samą budą ale motorem VRT wyszedł im 1270...mocno się nie może różnić...
zaciekawiło mnie to ile można jeszcze urwać z tego s4. przy mocy ok 400 i wadze 1200 było by dobrze. pozdrawiam G -------------------- Bóg też jeździ quattro.
|
|
|
![]()
Post
#34
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 14 July 2004 Skąd: Rz ![]() |
tez tak myślałem wręcz byłem pewny, że po odchudzeniu budy podsterowność się mocno zwiększy...stało się jednak inaczej. na tym samym zawieszeniu, hamulcach, kołach i oponach auto jest mniej podsterowne i to odczuwalnie. Myślę, że odpowiednie ustawienie zawieszenia jeszcze to zniweluje. Środek ciężkości przesunie się do przodu ale przez lekki tył będzie bardziej nadsterowny. Do audi przykleiła się opinie ciężkiego przodu i mimo quattro podsterowności, jest wiele w tym prawdy, ale bez przesady. trzeba się wjeździć i tyle, z resztą jak w każde auto. G Wszystko się zgadza ale tutaj nie chodzi o samą masę a umieszczenie jej przed przednią osią. -------------------- Quality means doing it right when no one is looking.
|
|
|
![]()
Post
#35
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 24 March 2003 Skąd: Niepolska ![]() |
tez tak myślałem wręcz byłem pewny, że po odchudzeniu budy podsterowność się mocno zwiększy...stało się jednak inaczej. na tym samym zawieszeniu, hamulcach, kołach i oponach auto jest mniej podsterowne i to odczuwalnie. Myślę, że odpowiednie ustawienie zawieszenia jeszcze to zniweluje. Środek ciężkości przesunie się do przodu ale przez lekki tył będzie bardziej nadsterowny. Do audi przykleiła się opinie ciężkiego przodu i mimo quattro podsterowności, jest wiele w tym prawdy, ale bez przesady. trzeba się wjeździć i tyle, z resztą jak w każde auto. G Popieram. Mam w warsztacie S4 z odchudzonym do zera tyłem, dupa jest bardzo lekka i auto rewelacyjnie chodzi bokami. Zawijanie na rękawie jest magiczne, a w prowadzeniu pomaga wielowahacz. No i sporo daje umiejętność dohamowywania lewą nogą. |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
User Dołączył: Mon, 24 October 2011 ![]() |
Popieram. Mam w warsztacie S4 z odchudzonym do zera tyłem, dupa jest bardzo lekka i auto rewelacyjnie chodzi bokami. Zawijanie na rękawie jest magiczne, a w prowadzeniu pomaga wielowahacz. No i sporo daje umiejętność dohamowywania lewą nogą. Ręczny i lewa noga na hamulcu się nie liczy. Jeśli jedziesz szybko po łuku i przednie koła traca przyczepność a tylne nie to auto jest podsterowne i walka z tym za pomocą geometri od pewnego momentu obija się na efektywności hamulców. A z resztą kierownik zawsze może dociążyć auto z tyłu, żeby zobaczyć czy nie lepiej się prowadzi. |
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
SID gratki auta i jak zwykle profi podejścia
![]() Userzy Skiba i Krzysiek3 proponuje nie teoretyzować tylko ew przejechać się najgorzej wyważonym quattro czyli b2....i bajki o ryjące przodem,szukające trufli audi schowacie między bajki. Tak jak przedmówcy pisali odpowiednie ustawienie zawieszenia ,technika jazdy i jeździsz nadsterownie ...nie którym nawet to przeszkadza ![]() Przy wielowahaczu w b5 jest bardziej neutralnie ![]() -------------------- quattro
|
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 14 August 2004 Skąd: Łomianki ![]() |
Właśnie - zapominacie że tu przednie zawieszenie naprawdę nieźle działa.
|
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 15 November 2002 Skąd: Krakow ![]() |
Jeśli zakładamy lepsze opony na jednej z osi aby poprawić prowadzenie to znaczy że gdybyśmy te lepsze założyli wszędzie to przyczepnośc byłaby lepsza (w aucie nie mającym problemu z prowadzeniem) tym, samym byłoby szybsze na zakrętach. Ta sama sytłacji dotyczy kierowcy - jesli kierowca jest BDB to pojedzie szybka takim autem ale bdb kierowca autem które lepiej sie prowadzi pojedzie szybciej! Dlatego gadanie w stylu "niektórym przeszkadza "nadsterowność"
![]() W Audi z silnikeim przed przednią osią chodzi natomiast o co innego. Mało jest wśród nas BDB kierowców dlatego w takim aucie możemy byc konkurencyjnie nawet na torze z innymi, pozatym takie auto o wiele wiecej wybacza błędów w porównaniu do teoretycznie szybszych aut z idealnym rozkładem mas. A wiekszość z nas jeżdzi dla zabawy i o to chodzi i w tym takie auto czesto spisuje sie lepiej od takiego "poprawnego" masowo. Gratuluję autka, czekam na zakończenie projektu i zazdroszczę "miłości" do silnika ![]() ![]() -------------------- Szukam koni.........
......mechanicznych wystarczy WW <!-- s;) --><!-- s;) --> BMW E36 M3 3.2 SEDAN |
|
|
![]()
Post
#40
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 14 July 2004 Skąd: Rz ![]() |
Ja nie miałem absolutnie na myśli negowania tego że się da skręcać. Chcialem jedynie zwrócic uwagę na to gdzie jest masa. Czesto w takim wypadku przy szybkich zakrętach wystarczy odjęcie gazu aby odzyskac przyczepność z przodu.
-------------------- Quality means doing it right when no one is looking.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 20 June 2025 - 05:03 |