Shoutbox 0 nowych PW 


7 Stron V  < 1 2 3 4 > »   
Reply to this topicStart new topic
> S4 Skorupa, 6-ta strona aktualizacja 690ps 815Nm
michal02
post Sat, 19 Nov 2011 - 10:25
Post #21


User
Dołączył: Thu, 15 April 2010





spanie z silnikiem to nie wiem ale przy odrobinie chęci można jeść z 2,7 wink.gif
http://allegro.pl/stolik-z-bloku-silnika-n...1931897044.html
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 19 Nov 2011 - 10:25
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
kszalek
post Sat, 19 Nov 2011 - 12:03
Post #22


Rookie
Dołączył: Wed, 01 June 2011





Super projekt. Bardzo mi się to wszystko podoba, a oklejanie też wygląda na całkiem niezłą robotę :-) Tak btw. Co to za moto stoi na jednym ze zdjęć koło audi??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Eden
post Sat, 19 Nov 2011 - 12:57
Post #23


User
Dołączył: Tue, 20 January 2009
Skąd: UK, within M25





Gratki SID, pozostaje czekac na nowe doniesienia z prac. Ciekawe do jakiej masy uda Ci sie zejsc. Jest juz sporo projektow S4 B5 i B5 z roznymi motorami, ale z kg raczej nikt nie walczy, albo nie chca sie chwalic. Nie chce Cie podpuszczac, ale te 1350kg to z plynami i pelnym bakiem? cool.gif

CYTAT(kszalek @ Sat, 19 Nov 2011 - 12:03) *
Tak btw. Co to za moto stoi na jednym ze zdjęć koło audi??

Ducati Streetfighter
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SID
post Sat, 19 Nov 2011 - 13:39
Post #24


Forum Killer
Dołączył: Sat, 08 October 2005
Skąd: Rzeszów





CYTAT(Rogalotti @ Fri, 18 Nov 2011 - 17:58) *
Kurde SID u Ciebie to auto do zabawy, dooopowóz, auto do koscioła dosłownie wszystko musi byc 2.7biturbo wink.gif

Pozdrawiam.


Jeden woli blondynki a drugi brunetki cool.gif
Do zobaczenia pewnie w styczniu na strojeniu tej kupy złomu.


Co do wagi będzie 1350 kg (jeśli się postaram i wydrę więcej to zejdę max do 1300 kg,
musiałbym to i owo osłabić i zrezygnować z kilku potrzebnych mi gratów a tego narazie nie zrobie.

Silnik waży 200 kg + skrzynia 70kg, zawieszenie tył z napedem i przód to też mega waga więc poniżej 1300kg
w aucie na ulice nie da się.

Co do wagi gratów z S4 B5 tutaj troszke jest przykładów


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ctv
post Sat, 19 Nov 2011 - 15:13
Post #25


Forum Homee
Dołączył: Mon, 17 March 2003
Skąd: lublin





pierwsze s4 ktore mi sie podoba,gratuluje koloru,felg i pomyslu na auto
Go to the top of the page
 
+Quote Post
A90Q
post Sat, 19 Nov 2011 - 16:43
Post #26


Super User
Dołączył: Tue, 01 December 2009





co zostaje w aucie jako drogowe, że musi zostać i co waży? jestem ciekaw ile można urwać kg?

g


--------------------
Bóg też jeździ quattro.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nikolas
post Sat, 19 Nov 2011 - 17:29
Post #27


Forum Clubber
Dołączył: Sat, 21 February 2004
Skąd: Warszawa





No jestem ciekaw o ile V10 z klatką będzie cięższe od 2.7TT. Niedługo zwazymy gotowca z gratami bez dzwi i klapy i porównamy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Krzysiek3
post Sat, 19 Nov 2011 - 19:27
Post #28


User
Dołączył: Mon, 24 October 2011





CYTAT(pinin @ Thu, 17 Nov 2011 - 21:54) *
Nie, nie będzie skręcało. Audi - jak powszechnie wiadomo - jeżdżą tylko i wyłącznie za wprost laugh.gif

Proszę Cię, to kierowca skręca, nie samochód...


Nie udawaj, że nie wiesz o co mi chodzi. Podejrzewam, że po odchudzeniu rozkład masy miedzy osiami się pogorszył i przód jest stosunkowo jeszcze cięższy niż w serii.

SID znośna jest podsterowność w tym setupie?

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nikolas
post Sat, 19 Nov 2011 - 19:58
Post #29


Forum Clubber
Dołączył: Sat, 21 February 2004
Skąd: Warszawa





Odpowiedni zawias, wyregulowany pod tor, hebel i najlepsza guma załatwi po części sprawę.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
A90Q
post Sat, 19 Nov 2011 - 20:20
Post #30


Super User
Dołączył: Tue, 01 December 2009





CYTAT(Krzysiek3 @ Sat, 19 Nov 2011 - 19:27) *
Nie udawaj, że nie wiesz o co mi chodzi. Podejrzewam, że po odchudzeniu rozkład masy miedzy osiami się pogorszył i przód jest stosunkowo jeszcze cięższy niż w serii.

SID znośna jest podsterowność w tym setupie?


tez tak myślałem wręcz byłem pewny, że po odchudzeniu budy podsterowność się mocno zwiększy...stało się jednak inaczej.
na tym samym zawieszeniu, hamulcach, kołach i oponach auto jest mniej podsterowne i to odczuwalnie. Myślę, że odpowiednie ustawienie zawieszenia jeszcze to zniweluje. Środek ciężkości przesunie się do przodu ale przez lekki tył będzie bardziej nadsterowny.
Do audi przykleiła się opinie ciężkiego przodu i mimo quattro podsterowności, jest wiele w tym prawdy, ale bez przesady. trzeba się wjeździć i tyle, z resztą jak w każde auto.

G


--------------------
Bóg też jeździ quattro.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nikolas
post Sat, 19 Nov 2011 - 20:30
Post #31


Forum Clubber
Dołączył: Sat, 21 February 2004
Skąd: Warszawa





CYTAT(A90Q @ Sat, 19 Nov 2011 - 20:20) *
tez tak myślałem wręcz byłem pewny, że po odchudzeniu budy podsterowność się mocno zwiększy...stało się jednak inaczej.
na tym samym zawieszeniu, hamulcach, kołach i oponach auto jest mniej podsterowne i to odczuwalnie. Myślę, że odpowiednie ustawienie zawieszenia jeszcze to zniweluje. Środek ciężkości przesunie się do przodu ale przez lekki tył będzie bardziej nadsterowny.
Do audi przykleiła się opinie ciężkiego przodu i mimo quattro podsterowności, jest wiele w tym prawdy, ale bez przesady. trzeba się wjeździć i tyle, z resztą jak w każde auto.

G


Bardzo dobry post wyjaśniający mit o nieskręcaniu.

+1
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Patrycjusz
post Sat, 19 Nov 2011 - 21:02
Post #32


Rookie
Dołączył: Sat, 15 October 2011





Będzie szatan z niego i do tego ładny.

Ale od auta fajniejszy jest ten Streetfighter, to Twoje Ducati? Jeśli tak to gratulacje najzaje**strzego nakeda jakiego widziałem, choruje na niego już od kilku lat.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
A90Q
post Sat, 19 Nov 2011 - 21:24
Post #33


Super User
Dołączył: Tue, 01 December 2009





projekt 034 z tą samą budą ale motorem VRT wyszedł im 1270...mocno się nie może różnić...

zaciekawiło mnie to ile można jeszcze urwać z tego s4. przy mocy ok 400 i wadze 1200 było by dobrze.

pozdrawiam
G


--------------------
Bóg też jeździ quattro.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Skiba
post Sat, 19 Nov 2011 - 21:35
Post #34


Forum Killer
Dołączył: Wed, 14 July 2004
Skąd: Rz





CYTAT(A90Q @ Sat, 19 Nov 2011 - 21:20) *
tez tak myślałem wręcz byłem pewny, że po odchudzeniu budy podsterowność się mocno zwiększy...stało się jednak inaczej.
na tym samym zawieszeniu, hamulcach, kołach i oponach auto jest mniej podsterowne i to odczuwalnie. Myślę, że odpowiednie ustawienie zawieszenia jeszcze to zniweluje. Środek ciężkości przesunie się do przodu ale przez lekki tył będzie bardziej nadsterowny.
Do audi przykleiła się opinie ciężkiego przodu i mimo quattro podsterowności, jest wiele w tym prawdy, ale bez przesady. trzeba się wjeździć i tyle, z resztą jak w każde auto.

G


Wszystko się zgadza ale tutaj nie chodzi o samą masę a umieszczenie jej przed przednią osią.


--------------------
Quality means doing it right when no one is looking.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kefirsky
post Sat, 19 Nov 2011 - 21:54
Post #35


Forum Killer
Dołączył: Mon, 24 March 2003
Skąd: Niepolska





CYTAT(A90Q @ Sat, 19 Nov 2011 - 20:20) *
tez tak myślałem wręcz byłem pewny, że po odchudzeniu budy podsterowność się mocno zwiększy...stało się jednak inaczej.
na tym samym zawieszeniu, hamulcach, kołach i oponach auto jest mniej podsterowne i to odczuwalnie. Myślę, że odpowiednie ustawienie zawieszenia jeszcze to zniweluje. Środek ciężkości przesunie się do przodu ale przez lekki tył będzie bardziej nadsterowny.
Do audi przykleiła się opinie ciężkiego przodu i mimo quattro podsterowności, jest wiele w tym prawdy, ale bez przesady. trzeba się wjeździć i tyle, z resztą jak w każde auto.

G


Popieram.
Mam w warsztacie S4 z odchudzonym do zera tyłem, dupa jest bardzo lekka i auto rewelacyjnie chodzi bokami. Zawijanie na rękawie jest magiczne, a w prowadzeniu pomaga wielowahacz. No i sporo daje umiejętność dohamowywania lewą nogą.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Krzysiek3
post Sat, 19 Nov 2011 - 23:41
Post #36


User
Dołączył: Mon, 24 October 2011





CYTAT(Kefirsky @ Sat, 19 Nov 2011 - 21:54) *
Popieram.
Mam w warsztacie S4 z odchudzonym do zera tyłem, dupa jest bardzo lekka i auto rewelacyjnie chodzi bokami. Zawijanie na rękawie jest magiczne, a w prowadzeniu pomaga wielowahacz. No i sporo daje umiejętność dohamowywania lewą nogą.

Ręczny i lewa noga na hamulcu się nie liczy. Jeśli jedziesz szybko po łuku i przednie koła traca przyczepność a tylne nie to auto jest podsterowne i walka z tym za pomocą geometri od pewnego momentu obija się na efektywności hamulców. A z resztą kierownik zawsze może dociążyć auto z tyłu, żeby zobaczyć czy nie lepiej się prowadzi.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kiwi
post Sat, 19 Nov 2011 - 23:50
Post #37


Forum Homee
Dołączył: Sun, 25 October 2009
Skąd: Łódź





SID gratki auta i jak zwykle profi podejścia wink.gif

Userzy Skiba i Krzysiek3 proponuje nie teoretyzować tylko ew przejechać się najgorzej wyważonym quattro czyli b2....i bajki o ryjące przodem,szukające trufli audi schowacie między bajki.
Tak jak przedmówcy pisali odpowiednie ustawienie zawieszenia ,technika jazdy i jeździsz nadsterownie ...nie którym nawet to przeszkadza tongue.gif
Przy wielowahaczu w b5 jest bardziej neutralnie wink.gif


--------------------
quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jaqo
post Sun, 20 Nov 2011 - 01:32
Post #38


Forum Killer
Dołączył: Sat, 14 August 2004
Skąd: Łomianki





Właśnie - zapominacie że tu przednie zawieszenie naprawdę nieźle działa.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ww#296
post Sun, 20 Nov 2011 - 09:43
Post #39


Forum Killer
Dołączył: Fri, 15 November 2002
Skąd: Krakow





Jeśli zakładamy lepsze opony na jednej z osi aby poprawić prowadzenie to znaczy że gdybyśmy te lepsze założyli wszędzie to przyczepnośc byłaby lepsza (w aucie nie mającym problemu z prowadzeniem) tym, samym byłoby szybsze na zakrętach. Ta sama sytłacji dotyczy kierowcy - jesli kierowca jest BDB to pojedzie szybka takim autem ale bdb kierowca autem które lepiej sie prowadzi pojedzie szybciej! Dlatego gadanie w stylu "niektórym przeszkadza "nadsterowność" wink.gif w Audi" świadczą tylko o jednym - to sa tak marni kierowcy, że dobry kierowca w tym samym aucie byłby o lata świetlne z przodu.

W Audi z silnikeim przed przednią osią chodzi natomiast o co innego. Mało jest wśród nas BDB kierowców dlatego w takim aucie możemy byc konkurencyjnie nawet na torze z innymi, pozatym takie auto o wiele wiecej wybacza błędów w porównaniu do teoretycznie szybszych aut z idealnym rozkładem mas. A wiekszość z nas jeżdzi dla zabawy i o to chodzi i w tym takie auto czesto spisuje sie lepiej od takiego "poprawnego" masowo.

Gratuluję autka, czekam na zakończenie projektu i zazdroszczę "miłości" do silnika smile.gif, możliwe że niedługo będę miał mozliwość obcowania z nim w aucie na codzień - aczkolwiek podchodze do tego z taka troche nieśmiałością.. wink.gif


--------------------
Szukam koni.........
......mechanicznych

wystarczy WW <!-- s;) --><!-- s;) -->
BMW E36 M3 3.2 SEDAN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Skiba
post Sun, 20 Nov 2011 - 11:32
Post #40


Forum Killer
Dołączył: Wed, 14 July 2004
Skąd: Rz





Ja nie miałem absolutnie na myśli negowania tego że się da skręcać. Chcialem jedynie zwrócic uwagę na to gdzie jest masa. Czesto w takim wypadku przy szybkich zakrętach wystarczy odjęcie gazu aby odzyskac przyczepność z przodu.


--------------------
Quality means doing it right when no one is looking.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

7 Stron V  < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 20 June 2025 - 05:03