Shoutbox 0 nowych PW 


3 Stron V  < 1 2 3 >  
Reply to this topicStart new topic
> Skoda octavia 2.0 tdi BMN - TeReSka, chyba najmocniejszy BMN w polsce ?
std1984
post Thu, 17 Nov 2011 - 06:43
Post #21


Forum Killer
Dołączył: Tue, 02 June 2009
Skąd: Wrexham/Rzeszów





Sesik zrób z tego BKD tongue.gif


--------------------
Audi A3 ATD 241 KM 445 Nm by R-performance ET - 13,716 - Było
Mitsubishi Lanser Evo X by 4Turbo 390 KM 530 Nm - było
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 17 Nov 2011 - 06:43
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
cowboy
post Thu, 17 Nov 2011 - 08:41
Post #22


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(Rogalotti @ Wed, 16 Nov 2011 - 20:32) *
Wysyłalismy wtryski do samego FIRADA oraz BOSIO także jak oni sie tego nie podjeli to tylko rzemiosło pozostaje Sesikowi.

Jest jeszcze opcja seryjnych koncówek z innych wtrysków siemensa (o wiekszych otworkach) także jak chcesz pomóc to prosze :-)

Pozdrawiam.


chyba lepiej przejść na Boscha w takim układzie wink.gif ... jest to mozliwe zeby cała pozostała elektronika nie zwariowała ?

ps. odpytaliście WZM ?


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
std1984
post Thu, 17 Nov 2011 - 11:49
Post #23


Forum Killer
Dołączył: Tue, 02 June 2009
Skąd: Wrexham/Rzeszów





CYTAT(cowboy @ Thu, 17 Nov 2011 - 08:41) *
chyba lepiej przejść na Boscha w takim układzie wink.gif ... jest to mozliwe zeby cała pozostała elektronika nie zwariowała ?

ps. odpytaliście WZM ?


Tak odpytane smile.gif


--------------------
Audi A3 ATD 241 KM 445 Nm by R-performance ET - 13,716 - Było
Mitsubishi Lanser Evo X by 4Turbo 390 KM 530 Nm - było
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pajczaki
post Thu, 17 Nov 2011 - 22:25
Post #24


Frequent User
Dołączył: Sat, 21 February 2009
Skąd: W-wa/Ząbki





Krzysiu, zapodaj jakies zdjecia spod maski i z wnetrza:)
z zewnatrz widzialo to autko gros ludzi:)


--------------------
Lanos v6 (w remoncie), 126p i Saab 9-3 2.0t na podtlenku
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sesik
post Mon, 19 Dec 2011 - 10:10
Post #25


User
Dołączył: Fri, 03 July 2009
Skąd: WN





CYTAT(pajczaki @ Thu, 17 Nov 2011 - 22:25) *
Krzysiu, zapodaj jakies zdjecia spod maski i z wnetrza:)
z zewnatrz widzialo to autko gros ludzi:)

Troszkę późno ale mówisz i masz cool.gif
Mechanicznie auto przygotowane przez DGW














Ze środka mam tylko takie (hydrografika na ramce zrobiona przez www.hydrotransfer.pl polecam)




--------------------
ET - 13.666- street diesel
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sesik
post Thu, 05 Jul 2012 - 09:56
Post #26


User
Dołączył: Fri, 03 July 2009
Skąd: WN





Mały update mocy, Wykres bez metanolu i nitro


Zmienione wtryski siemensa na wtryskiwacze Boscha z BKD z końcówkami Race1287+, komputer sterujący EDC16

Podziękowania dla Bartka(Kingsoft) za podpowiedzi, Kowal 2002 (za bardzo cenna informacje bez której by się nie udało :bigok), Krzysiek_mwek (za cenne wskazówki, kiedyś objadę tego Golfa :szeroki_usmiech ), oczywiście Witkowi (Rogalotti z R-Performance) za strojenie i podpowiedzi, Cowboy'a za ogarnięcie wtrysków i końcówek.
Największe podziękowania dla DGW za odwalenie zajebistej roboty, Teresa nie mogła trafić w lepsze ręce :diabelski_usmiech

Dziękuje też wszystkim z którymi się ścigam/ścigałem za motywację i świetną zabawę na zawodach, do zobaczenia na startach :bigok

Byłbym zapomniał podziękowania też dla DGW Racing Team za wsparcie i miłe towarzystwo na zawodach :bigok


--------------------
ET - 13.666- street diesel
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VIP
post Thu, 05 Jul 2012 - 10:35
Post #27


Super User
Dołączył: Tue, 20 February 2007
Skąd: Warszawa





Super projekt, od 2400 rpm musi ładnie zapinać smile.gif Turbo wstaje idealnie, na serii nie ma sensu kręcić wyżej niż 4k rpm a tu praktycznie do samej odciny 4800 jest moc smile.gif

Z ciekawości... jak z trakcją ? U ojca w pasacie BKP po programie na 170@380 w zależności od asfaltu zdarzało się ją gubić przy oponach 215/55R16 a jak jest u Ciebie ?


--------------------
0-100 - 2.8
100-200 - 6.0
Go to the top of the page
 
+Quote Post
siewcu
post Thu, 05 Jul 2012 - 10:50
Post #28


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 04 December 2007
Skąd: Wrocław





Co to za turbo? GTB2260?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sesik
post Thu, 05 Jul 2012 - 10:55
Post #29


User
Dołączył: Fri, 03 July 2009
Skąd: WN





CYTAT(VIP @ Thu, 05 Jul 2012 - 10:35) *
Super projekt, od 2400 rpm musi ładnie zapinać smile.gif Turbo wstaje idealnie, na serii nie ma sensu kręcić wyżej niż 4k rpm a tu praktycznie do samej odciny 4800 jest moc smile.gif

Z ciekawości... jak z trakcją ? U ojca w pasacie BKP po programie na 170@380 w zależności od asfaltu zdarzało się ją gubić przy oponach 215/55R16 a jak jest u Ciebie ?



Nie ma tragedii wink.gif Jakoś to idzie wink.gif Na co dzień jeżdżę na 225/45/18 smile.gif

CYTAT(siewcu @ Thu, 05 Jul 2012 - 10:50) *
Co to za turbo? GTB2260?


GT2260


--------------------
ET - 13.666- street diesel
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mihas66
post Thu, 05 Jul 2012 - 12:56
Post #30


Forum Homee
Dołączył: Sat, 04 July 2009





Strzelaj nitro od 3600 co by wykres zrobić lepszy jak w benzynie...


--------------------
Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kenobi
post Thu, 05 Jul 2012 - 16:00
Post #31


Frequent User
Dołączył: Thu, 19 May 2011
Skąd: DLU





godnie jest, od 2600 laduje pelna para, idzie jak trzeba smile.gif

Niuton konkretny wiec ....

dwumas seria ?

poloski seria ?


--------------------
torque ? no, thanks !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
barthezz2
post Thu, 05 Jul 2012 - 16:52
Post #32


Super User
Dołączył: Tue, 23 February 2010
Skąd: Gdynia





A co dodatkami ? nie było hamowane na metce i nitro czy teraz rezygnujesz z jakiegoś powodu z tego ?

(pytam oczywiscie z ciekawości żeby wiedzieć jak w Ułężu mnie wyprzedzisz żebym nie myślał że straciłem moc biggrin.gif)


--------------------
Seat Ibiza 6L 1.9TDI ASZ 404KM/705NM +Metanol+NX - ET@12,19
Golf 4 1.9TDI 250KM/450NM

www.facebook.com/Hamownia-Drogowa-Dynomet-Tr%C3%B3jmiasto-235835676754774/timeline?ref=page_internal
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sesik
post Thu, 05 Jul 2012 - 20:29
Post #33


User
Dołączył: Fri, 03 July 2009
Skąd: WN





kenobi dwumasu nie ma, jest jednomas. Półośki seryjne dają rade, czytaj jeszcze nie ukręciłem smile.gif

barthezz2 nie było hamowane z dodatków z bardzo prostego powodu, oba dodatki puste były, nie zdążyłem napełnić wink.gif

Jest jeszcze kilka rzeczy do ogarnięcia ale to już na przyszły sezon zostawiamy, ten przejeżdżę jeszcze na tym setupie (o ile silnik wytrzyma) smile.gif


--------------------
ET - 13.666- street diesel
Go to the top of the page
 
+Quote Post
barthezz2
post Thu, 05 Jul 2012 - 20:47
Post #34


Super User
Dołączył: Tue, 23 February 2010
Skąd: Gdynia





CYTAT(sesik @ Thu, 05 Jul 2012 - 20:29) *
barthezz2 nie było hamowane z dodatków z bardzo prostego powodu, oba dodatki puste były, nie zdążyłem napełnić wink.gif


a to nie boisz się za dużego EGT bez metanolu(chyba że nie upalasz bez metanolu a wykres tylko i wyłącznie poglądowy:) ) ? nie wiem co prawda jak to wygląda w 2.0tdi ale u mnie po ostatniej korekcie stwierdziłem że nie ma co ryzykować i jeżdże cały czas (oczywiście zalaczany dopiero powyzej 1,6bara) . to teraz teoretycznie z dodatkami powinno wyjśc około 320-330KM ?



--------------------
Seat Ibiza 6L 1.9TDI ASZ 404KM/705NM +Metanol+NX - ET@12,19
Golf 4 1.9TDI 250KM/450NM

www.facebook.com/Hamownia-Drogowa-Dynomet-Tr%C3%B3jmiasto-235835676754774/timeline?ref=page_internal
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piramida
post Thu, 05 Jul 2012 - 23:34
Post #35


Super User
Dołączył: Sun, 28 February 2010
Skąd: Kraków





barthezz2, o egt sesik raczej nie musi się obawiać, na tym setupie to myslę że powyżej 800-850 stopni temp nie wychodzi, u mnie max było 820 stopni na takim samym setupie, po zapodaniu metanolu powyżej 4000 egt było na takim samym poziomie.

P.S. sesik, odpalaj dodatki i podziel się wrażeniami
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Fri, 06 Jul 2012 - 12:54
Post #36


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





gratulacje, teraz to na pewno najmocniejszy BMN w Polsce wink.gif choć to juz bardziej BKD ...

teraz masz lepiej na samym ON niz poprzednio z dodatkami, bo mimo ze wartości takie same to jednak przebieg momentu lepszy...

Sesik: czy na górze paliwa wystarcza, był tam jeszcze jakiś zapas ? czy juz EGT i dymienie ograniczało ?


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sesik
post Fri, 06 Jul 2012 - 13:14
Post #37


User
Dołączył: Fri, 03 July 2009
Skąd: WN





CYTAT(barthezz2 @ Thu, 05 Jul 2012 - 20:47) *
a to nie boisz się za dużego EGT bez metanolu(chyba że nie upalasz bez metanolu a wykres tylko i wyłącznie poglądowy:) ) ? nie wiem co prawda jak to wygląda w 2.0tdi ale u mnie po ostatniej korekcie stwierdziłem że nie ma co ryzykować i jeżdże cały czas (oczywiście zalaczany dopiero powyzej 1,6bara) . to teraz teoretycznie z dodatkami powinno wyjśc około 320-330KM ?


Egt przy strojeniu max 900 stopni, jeżdżąc po mieście miałem 800, także nie ma tragedii wink.gif

CYTAT(cowboy @ Fri, 06 Jul 2012 - 12:54) *
gratulacje, teraz to na pewno najmocniejszy BMN w Polsce wink.gif choć to juz bardziej BKD ...

teraz masz lepiej na samym ON niz poprzednio z dodatkami, bo mimo ze wartości takie same to jednak przebieg momentu lepszy...

Sesik: czy na górze paliwa wystarcza, był tam jeszcze jakiś zapas ? czy juz EGT i dymienie ograniczało ?


Paliwa jest jeszcze sporo, ogranicza dymienie nad którym bardzo ciężko było zapanować, no i jeszcze parę innych rzeczy ogranicza większą moc, jest szansa żeby bez dodatków była 3 z przodu ale to nie w tym sezonie smile.gif

Piramida, się zrobi wykres z dodatkami kiedyś wink.gif


--------------------
ET - 13.666- street diesel
Go to the top of the page
 
+Quote Post
barthezz2
post Fri, 06 Jul 2012 - 14:41
Post #38


Super User
Dołączył: Tue, 23 February 2010
Skąd: Gdynia





CYTAT(sesik @ Fri, 06 Jul 2012 - 13:14) *
Egt przy strojeniu max 900 stopni, jeżdżąc po mieście miałem 800, także nie ma tragedii wink.gif


To rzeczywiście fajne EGT - z metanolem to już w ogole Bajka smile.gif

Do zobaczenia w ułężu - spróbuje chociaż dotrzymać kroku do 3biegu smile.gif


--------------------
Seat Ibiza 6L 1.9TDI ASZ 404KM/705NM +Metanol+NX - ET@12,19
Golf 4 1.9TDI 250KM/450NM

www.facebook.com/Hamownia-Drogowa-Dynomet-Tr%C3%B3jmiasto-235835676754774/timeline?ref=page_internal
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kenobi
post Fri, 06 Jul 2012 - 15:48
Post #39


Frequent User
Dołączył: Thu, 19 May 2011
Skąd: DLU





sesik heh, to dobre przeniesienie masz, taki niuton juz dobrze wysila serie, tam masz krzyzaki/kielichy czy skrecane ?

Jak sie jezdzi ze zwyklym zamachem zamiast dwumasowy ? w komforcie na +/- ? cos zaadoptowane z grupy VAG ?


--------------------
torque ? no, thanks !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
std1984
post Sun, 08 Jul 2012 - 10:17
Post #40


Forum Killer
Dołączył: Tue, 02 June 2009
Skąd: Wrexham/Rzeszów





Gratulacje zalej dykty, nabij butle i będzie niskie 13.


--------------------
Audi A3 ATD 241 KM 445 Nm by R-performance ET - 13,716 - Było
Mitsubishi Lanser Evo X by 4Turbo 390 KM 530 Nm - było
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Stron V  < 1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 19 July 2025 - 02:51