![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 02 June 2009 Skąd: Wrexham/Rzeszów ![]() |
Sesik zrób z tego BKD
![]() -------------------- Audi A3 ATD 241 KM 445 Nm by R-performance ET - 13,716 - Było
Mitsubishi Lanser Evo X by 4Turbo 390 KM 530 Nm - było |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Wysyłalismy wtryski do samego FIRADA oraz BOSIO także jak oni sie tego nie podjeli to tylko rzemiosło pozostaje Sesikowi. Jest jeszcze opcja seryjnych koncówek z innych wtrysków siemensa (o wiekszych otworkach) także jak chcesz pomóc to prosze :-) Pozdrawiam. chyba lepiej przejść na Boscha w takim układzie ![]() ps. odpytaliście WZM ? -------------------- |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 02 June 2009 Skąd: Wrexham/Rzeszów ![]() |
chyba lepiej przejść na Boscha w takim układzie ![]() ps. odpytaliście WZM ? Tak odpytane ![]() -------------------- Audi A3 ATD 241 KM 445 Nm by R-performance ET - 13,716 - Było
Mitsubishi Lanser Evo X by 4Turbo 390 KM 530 Nm - było |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 21 February 2009 Skąd: W-wa/Ząbki ![]() |
Krzysiu, zapodaj jakies zdjecia spod maski i z wnetrza:)
z zewnatrz widzialo to autko gros ludzi:) -------------------- Lanos v6 (w remoncie), 126p i Saab 9-3 2.0t na podtlenku
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 03 July 2009 Skąd: WN ![]() |
Krzysiu, zapodaj jakies zdjecia spod maski i z wnetrza:) z zewnatrz widzialo to autko gros ludzi:) Troszkę późno ale mówisz i masz ![]() Mechanicznie auto przygotowane przez DGW ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ze środka mam tylko takie (hydrografika na ramce zrobiona przez www.hydrotransfer.pl polecam) ![]() ![]() -------------------- ET - 13.666- street diesel
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 03 July 2009 Skąd: WN ![]() |
Mały update mocy, Wykres bez metanolu i nitro
![]() Zmienione wtryski siemensa na wtryskiwacze Boscha z BKD z końcówkami Race1287+, komputer sterujący EDC16 Podziękowania dla Bartka(Kingsoft) za podpowiedzi, Kowal 2002 (za bardzo cenna informacje bez której by się nie udało :bigok), Krzysiek_mwek (za cenne wskazówki, kiedyś objadę tego Golfa :szeroki_usmiech ), oczywiście Witkowi (Rogalotti z R-Performance) za strojenie i podpowiedzi, Cowboy'a za ogarnięcie wtrysków i końcówek. Największe podziękowania dla DGW za odwalenie zajebistej roboty, Teresa nie mogła trafić w lepsze ręce :diabelski_usmiech Dziękuje też wszystkim z którymi się ścigam/ścigałem za motywację i świetną zabawę na zawodach, do zobaczenia na startach :bigok Byłbym zapomniał podziękowania też dla DGW Racing Team za wsparcie i miłe towarzystwo na zawodach :bigok -------------------- ET - 13.666- street diesel
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
Super User Dołączył: Tue, 20 February 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
Super projekt, od 2400 rpm musi ładnie zapinać
![]() ![]() Z ciekawości... jak z trakcją ? U ojca w pasacie BKP po programie na 170@380 w zależności od asfaltu zdarzało się ją gubić przy oponach 215/55R16 a jak jest u Ciebie ? -------------------- 0-100 - 2.8
100-200 - 6.0 |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
Co to za turbo? GTB2260?
|
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 03 July 2009 Skąd: WN ![]() |
Super projekt, od 2400 rpm musi ładnie zapinać ![]() ![]() Z ciekawości... jak z trakcją ? U ojca w pasacie BKP po programie na 170@380 w zależności od asfaltu zdarzało się ją gubić przy oponach 215/55R16 a jak jest u Ciebie ? Nie ma tragedii ![]() ![]() ![]() Co to za turbo? GTB2260? GT2260 -------------------- ET - 13.666- street diesel
|
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 04 July 2009 ![]() |
Strzelaj nitro od 3600 co by wykres zrobić lepszy jak w benzynie...
-------------------- Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
|
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 19 May 2011 Skąd: DLU ![]() |
godnie jest, od 2600 laduje pelna para, idzie jak trzeba
![]() Niuton konkretny wiec .... dwumas seria ? poloski seria ? -------------------- torque ? no, thanks !
|
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 23 February 2010 Skąd: Gdynia ![]() |
A co dodatkami ? nie było hamowane na metce i nitro czy teraz rezygnujesz z jakiegoś powodu z tego ?
(pytam oczywiscie z ciekawości żeby wiedzieć jak w Ułężu mnie wyprzedzisz żebym nie myślał że straciłem moc ![]() -------------------- Seat Ibiza 6L 1.9TDI ASZ 404KM/705NM +Metanol+NX - ET@12,19
Golf 4 1.9TDI 250KM/450NM www.facebook.com/Hamownia-Drogowa-Dynomet-Tr%C3%B3jmiasto-235835676754774/timeline?ref=page_internal |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 03 July 2009 Skąd: WN ![]() |
kenobi dwumasu nie ma, jest jednomas. Półośki seryjne dają rade, czytaj jeszcze nie ukręciłem
![]() barthezz2 nie było hamowane z dodatków z bardzo prostego powodu, oba dodatki puste były, nie zdążyłem napełnić ![]() Jest jeszcze kilka rzeczy do ogarnięcia ale to już na przyszły sezon zostawiamy, ten przejeżdżę jeszcze na tym setupie (o ile silnik wytrzyma) ![]() -------------------- ET - 13.666- street diesel
|
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 23 February 2010 Skąd: Gdynia ![]() |
barthezz2 nie było hamowane z dodatków z bardzo prostego powodu, oba dodatki puste były, nie zdążyłem napełnić ![]() a to nie boisz się za dużego EGT bez metanolu(chyba że nie upalasz bez metanolu a wykres tylko i wyłącznie poglądowy:) ) ? nie wiem co prawda jak to wygląda w 2.0tdi ale u mnie po ostatniej korekcie stwierdziłem że nie ma co ryzykować i jeżdże cały czas (oczywiście zalaczany dopiero powyzej 1,6bara) . to teraz teoretycznie z dodatkami powinno wyjśc około 320-330KM ? -------------------- Seat Ibiza 6L 1.9TDI ASZ 404KM/705NM +Metanol+NX - ET@12,19
Golf 4 1.9TDI 250KM/450NM www.facebook.com/Hamownia-Drogowa-Dynomet-Tr%C3%B3jmiasto-235835676754774/timeline?ref=page_internal |
|
|
![]()
Post
#35
|
|
Super User Dołączył: Sun, 28 February 2010 Skąd: Kraków ![]() |
barthezz2, o egt sesik raczej nie musi się obawiać, na tym setupie to myslę że powyżej 800-850 stopni temp nie wychodzi, u mnie max było 820 stopni na takim samym setupie, po zapodaniu metanolu powyżej 4000 egt było na takim samym poziomie.
P.S. sesik, odpalaj dodatki i podziel się wrażeniami |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
gratulacje, teraz to na pewno najmocniejszy BMN w Polsce
![]() teraz masz lepiej na samym ON niz poprzednio z dodatkami, bo mimo ze wartości takie same to jednak przebieg momentu lepszy... Sesik: czy na górze paliwa wystarcza, był tam jeszcze jakiś zapas ? czy juz EGT i dymienie ograniczało ? -------------------- |
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 03 July 2009 Skąd: WN ![]() |
a to nie boisz się za dużego EGT bez metanolu(chyba że nie upalasz bez metanolu a wykres tylko i wyłącznie poglądowy:) ) ? nie wiem co prawda jak to wygląda w 2.0tdi ale u mnie po ostatniej korekcie stwierdziłem że nie ma co ryzykować i jeżdże cały czas (oczywiście zalaczany dopiero powyzej 1,6bara) . to teraz teoretycznie z dodatkami powinno wyjśc około 320-330KM ? Egt przy strojeniu max 900 stopni, jeżdżąc po mieście miałem 800, także nie ma tragedii ![]() gratulacje, teraz to na pewno najmocniejszy BMN w Polsce ![]() teraz masz lepiej na samym ON niz poprzednio z dodatkami, bo mimo ze wartości takie same to jednak przebieg momentu lepszy... Sesik: czy na górze paliwa wystarcza, był tam jeszcze jakiś zapas ? czy juz EGT i dymienie ograniczało ? Paliwa jest jeszcze sporo, ogranicza dymienie nad którym bardzo ciężko było zapanować, no i jeszcze parę innych rzeczy ogranicza większą moc, jest szansa żeby bez dodatków była 3 z przodu ale to nie w tym sezonie ![]() Piramida, się zrobi wykres z dodatkami kiedyś ![]() -------------------- ET - 13.666- street diesel
|
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 23 February 2010 Skąd: Gdynia ![]() |
Egt przy strojeniu max 900 stopni, jeżdżąc po mieście miałem 800, także nie ma tragedii ![]() To rzeczywiście fajne EGT - z metanolem to już w ogole Bajka ![]() Do zobaczenia w ułężu - spróbuje chociaż dotrzymać kroku do 3biegu ![]() -------------------- Seat Ibiza 6L 1.9TDI ASZ 404KM/705NM +Metanol+NX - ET@12,19
Golf 4 1.9TDI 250KM/450NM www.facebook.com/Hamownia-Drogowa-Dynomet-Tr%C3%B3jmiasto-235835676754774/timeline?ref=page_internal |
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 19 May 2011 Skąd: DLU ![]() |
sesik heh, to dobre przeniesienie masz, taki niuton juz dobrze wysila serie, tam masz krzyzaki/kielichy czy skrecane ?
Jak sie jezdzi ze zwyklym zamachem zamiast dwumasowy ? w komforcie na +/- ? cos zaadoptowane z grupy VAG ? -------------------- torque ? no, thanks !
|
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 02 June 2009 Skąd: Wrexham/Rzeszów ![]() |
Gratulacje zalej dykty, nabij butle i będzie niskie 13.
-------------------- Audi A3 ATD 241 KM 445 Nm by R-performance ET - 13,716 - Było
Mitsubishi Lanser Evo X by 4Turbo 390 KM 530 Nm - było |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 19 July 2025 - 02:51 |