![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#201
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 29 January 2009 Skąd: Warszawa/Radom ![]() |
Dzięki Panowie za info i namiar, może faktycznie to będzie lepsze rozwiązanie.
Dzisiaj spotkałem RS5 na trasie i seryjne hamulce nie były z tego powodu zadowolone ![]() -------------------- 360 km / 450nm
http://scirocco-club.pl |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#202
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Dzięki Panowie za info i namiar, może faktycznie to będzie lepsze rozwiązanie. Dzisiaj spotkałem RS5 na trasie i seryjne hamulce nie były z tego powodu zadowolone ![]() Pewnie to samo z kierowca rs5 bylo - nie byl zadowolony ![]() -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#203
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 17 April 2005 Skąd: Trójmiasto ![]() |
CYTAT Pewnie to samo z kierowca rs5 bylo - nie byl zadowolony wink.gif A to niby dlaczego ?? |
|
|
![]()
Post
#204
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 19 January 2006 ![]() |
Bo moze "obskoczyl" z rolki od Lucasa hehe ....
![]() -------------------- BHW racing team
2007 - 12,5 streetr fwd rekord PL 2008 - 12,4 street fwd rekord PL 2010 - 11,0 street rwd rekord PL ......7,3@167kph - 1/8...... 100-200km/h w 5,2s :D 2010 - 1:15:2 rozeta, -3cim |
|
|
![]()
Post
#205
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Bo moze "obskoczyl" z rolki od Lucasa hehe .... ![]() Dokladnie to sugerowalem ![]() -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#206
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 29 January 2009 Skąd: Warszawa/Radom ![]() |
a tego niestety nie wiem
![]() ![]() -------------------- 360 km / 450nm
http://scirocco-club.pl |
|
|
![]()
Post
#207
|
|
![]() EJ205 USER Dołączył: Sat, 21 June 2003 Skąd: WuWuA-WaWeR ![]() |
na biale rs5 trafiles?
-------------------- W205 OM654 Daily
|
|
|
![]()
Post
#208
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 29 January 2009 Skąd: Warszawa/Radom ![]() |
Czerwone, na czarnych 19" LU.
-------------------- 360 km / 450nm
http://scirocco-club.pl |
|
|
![]()
Post
#209
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
a tego niestety nie wiem ![]() ![]() a skad te dane? zeperfs podaje 1900 z kierowca. -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#210
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 29 January 2009 Skąd: Warszawa/Radom ![]() |
Pierwsze wygooglowane strony
http://www.autogaleria.pl/news/index.php?id=2868 1725 kg, znalazłem jeszcze http://autokult.pl/2011/04/14/audi-rs5-czy...pe-co-wybierasz 1800 kg jeśli faktycznie waży 1800 kg to i tak prawie 500kg więcej od Scirocco, a różnica w mocy to tylko 90km. -------------------- 360 km / 450nm
http://scirocco-club.pl |
|
|
![]()
Post
#211
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Mi ktos kiedys polecil stronke zeperfs i od tamtej pory z tego korzytam
http://www.zeperfs.com/en/fiche2407-vw-sci...2-0-tsi-dsg.htm http://www.zeperfs.com/en/fiche3281-audi-rs5.htm Wszystko zalezy od normy, wg ktorej waza. Jedna bierze pod uwage suche auto, inna gotowe do jazdy, a jeszcze inna z 3/4 baku i kierowca. Tak czy siak, wychodzi jakies 400-500kg roznicy na korzysc scirocco ![]() -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#212
|
|
Super User Dołączył: Tue, 14 April 2009 ![]() |
To 1800 to chyba według normy EU czyli z kierowcą i paliwem.
|
|
|
![]()
Post
#213
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 29 January 2009 Skąd: Warszawa/Radom ![]() |
ja jej używałem do sprawdzenia (akurat to było podane) czasu 0-180km/h dla RS5.
Może faktycznie dana wersja dobrze wyposażona z pełnym bakiem i kierowcą dojdzie do 1900kg, no ale aby porównywać musimy zakładać puste auta bo każdy kierowca inaczej waży, a i bak paliwa jest innej pojemności ![]() EDIT: Wszystko zalezy od normy, wg ktorej waza. Jedna bierze pod uwage suche auto, inna gotowe do jazdy, a jeszcze inna z 3/4 baku i kierowca. Tak czy siak, wychodzi jakies 400-500kg roznicy na korzysc scirocco ![]() no właśnie ![]() -------------------- 360 km / 450nm
http://scirocco-club.pl |
|
|
![]()
Post
#214
|
|
User Dołączył: Tue, 07 December 2010 Skąd: Szczecin ![]() |
Ja jakiś miesiąc temu na autobanie w okolicach Lipska,przerabiałem rs5.Naprawdę dobry sparing partner,mocne auto,dobrze trzymające się drogi.Kierownik miał podwyższone ego,bo nie mógł się pogodzić,że dostaje baty od golfa i zaczął pajacować na maksa.Odpuściłem,ponieważ jechałem z żoną...
|
|
|
![]()
Post
#215
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 03 May 2011 Skąd: lublin ![]() |
jesli czerwone na lubelskich tablicach to ponoc jest tam cos wiecej nis seria bo kiedys do znajomka mowilem z moglym swoim z nim stanac a on ze to rs5 jest podkrecone niz fabryka i niedam mu rady gosc nielubi zwyklych zabawek ma tez porsche cayene tez wzmacniane
moze mi kiedys uda sie go spotkac bo ma firmr niedaleko mnie i chetnie bym sprwadzil jak by wyszlo rs5 kontra golf |
|
|
![]()
Post
#216
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 02 June 2009 Skąd: Wrexham/Rzeszów ![]() |
A co wzmocnisz w wolnossaku? Zrobisz wydech, dolot, kolektory wydechowe... i to ma dać to podkręcenie, kilka koni i Nm nic więcej.
-------------------- Audi A3 ATD 241 KM 445 Nm by R-performance ET - 13,716 - Było
Mitsubishi Lanser Evo X by 4Turbo 390 KM 530 Nm - było |
|
|
![]()
Post
#217
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 03 May 2011 Skąd: lublin ![]() |
w rs5 jest silnik 4.2 fsi 450 KM i waga powiedzmy 1800kg to niech ma te powiedzmy 480KM to takie autka jak moje i lucasa moga dotrzymac mu tepa i niezle zdenerwowac wlasciciela RS5
|
|
|
![]()
Post
#218
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 02 August 2007 Skąd: Kraków ![]() |
w rs5 jest silnik 4.2 fsi 450 KM i waga powiedzmy 1800kg to niech ma te powiedzmy 480KM to takie autka jak moje i lucasa moga dotrzymac mu tepa i niezle zdenerwowac wlasciciela RS5 Znając Audi i ich V8 n/a to powiedziałbym raczej, niech ma te 400 ;] albo niech się chociaż zbliży do serii -------------------- e55 amg w210 - gone
m3 e46 - gone scirocco r dsg |
|
|
![]()
Post
#219
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 28 November 2008 ![]() |
Znając Audi i ich V8 n/a to powiedziałbym raczej, niech ma te 400 ;] albo niech się chociaż zbliży do serii dmuchane V8 to chyba nie ma kłopotów z utrzymaniem serii? -------------------- Nie ma takiego okrucieństwa, do którego nie posunie się rząd, kiedy braknie mu pieniędzy
|
|
|
![]()
Post
#220
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 22 May 2010 Skąd: Węgrów ![]() |
W RS-owych motorach audi był problem rozwiązania odmy, i cały syf, maż robiła się w całym dolocie, po zdięciu kolektora na zaworach ssących byłą tragedia, wszystko pozalepiane. Było to powodem poważnych problemów z mocą, gdzie w tych autach brakowało nawet 100KM do danych katalogowych po kilkudziesięciu tyś km
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 18:43 |