![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#141
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 31 December 2008 Skąd: MIRAGE ![]() |
Tutaj nasze najlepsze wczorajsze czasy, na których widać różnice:
![]() Jak się spojrzy na wykres liniowy to przy Scirocco w ogóle nie widać zmiany biegów. Niesamowite.... -------------------- Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#142
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
ta czasy były mierzone od 100 jako wciśnięcie gazu z rolki czy z przyspieszenia od dołu? Szkoda, ze nie mam RL bo przy mierzeniu z przepinki z 2 na 3 do 190 (rzut na zegary z filmu) tez wychodzi mi ~9,0 w 300konnym civicu sedanie. A do wawy tak daleko..
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#143
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 31 December 2008 Skąd: MIRAGE ![]() |
najlepszy czas Lucasa mierzony od około 70 i wciśnięcie gazu, mój od około 95 i wciśnięcie gazu. 100-200 jak startuję od 70 na III biegu wychodzi dużo mniej ale to jest wątek o Scirocco.
-------------------- Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
|
|
|
![]()
Post
#144
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 29 January 2009 Skąd: Warszawa/Radom ![]() |
Tutaj nasze najlepsze wczorajsze czasy, na których widać różnice: ![]() Jak się spojrzy na wykres liniowy to przy Scirocco w ogóle nie widać zmiany biegów. Niesamowite.... Saabinho możesz zaznaczyć, albo powiedzieć którym momencie dokładnie widać brak strat na zmianach biegu? Nie bardzo rozumiem gdzie to widać. ta czasy były mierzone od 100 jako wciśnięcie gazu z rolki czy z przyspieszenia od dołu? Szkoda, ze nie mam RL bo przy mierzeniu z przepinki z 2 na 3 do 190 (rzut na zegary z filmu) tez wychodzi mi ~9,0 w 300konnym civicu sedanie. A do wawy tak daleko.. Zerknij Fawor na mój filmik z przyspieszenia 80-270 i oblicz 100-200 też wychodzi z 9s ![]() Jeśli chodzi o sam pomiar, najlepiej jest jechać pełnym ogniem np od 50km/h. Jeśli ruszysz z około 100km/h turbo się tak szybko nie napompuje i czas będzie gorszy. -------------------- 360 km / 450nm
http://scirocco-club.pl |
|
|
![]()
Post
#145
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 04 May 2006 Skąd: Zambrów ![]() |
CYTAT Saabinho możesz zaznaczyć, albo powiedzieć którym momencie dokładnie widać brak strat na zmianach biegu? Nie bardzo rozumiem gdzie to widać. z tej tabelki tego nie widać....w aplikacji performance box tool na wykresie jest to idealnie widać, a w twoim przypadku własnie wogole nie widać jak biegi są przepinane ![]() |
|
|
![]()
Post
#146
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 29 January 2009 Skąd: Warszawa/Radom ![]() |
Dzieki blednie zrozumialem ze chodzi o ten wykres. Faktycznie moze byc ciezko zobaczyc cos czego nie widac
![]() -------------------- 360 km / 450nm
http://scirocco-club.pl |
|
|
![]()
Post
#147
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 31 December 2008 Skąd: MIRAGE ![]() |
Chyba widać który wykres jest czyj:
![]() ![]() Na powiększeniu jeszcze lepiej widać. -------------------- Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
|
|
|
![]()
Post
#148
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 29 January 2009 Skąd: Warszawa/Radom ![]() |
Podoba mi się
![]() -------------------- 360 km / 450nm
http://scirocco-club.pl |
|
|
![]()
Post
#149
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
Zerknij Fawor na mój filmik z przyspieszenia 80-270 i oblicz 100-200 też wychodzi z 9s ![]() nie no wiadomo, że stoper z licznika to jest co innego niż RL - nie mam zamiaru tego podważać ![]() ![]() -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#150
|
|
Super User Dołączył: Sat, 21 June 2003 ![]() |
Ktos wolno zmienia biegi
![]() Poza ceną, nie widze zadnych 'za' dla kupowania auta z manualem, kiedy producent oferuje dsg w danym modelu. Spekulacyjnie zapytam, z wektorem na osoby z doswiadczeniem: jaki widzicie minimalny powtarzalny czas do 100 km/h z procedura w aucie FWD z dsg przy zalozeniu ze moc nie jest czynnikiem ograniczajacym. Na ile pozwola dobre szerokie opony w optymalnych warunkach? -------------------- 7:39,9
2:35,8 1:37,9 |
|
|
![]()
Post
#151
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 31 December 2008 Skąd: MIRAGE ![]() |
Znam takich co zmieniają szybciej ale uwierz mi, że nawet u nich wykres wygląda podobnie
-------------------- Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
|
|
|
![]()
Post
#152
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 14 February 2006 Skąd: Poznań ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#153
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Kurcze praktycznie nie ma przerwy w ciągu na skrzyni DSG kosmos !!
Saabem na takiej skrzyni spokojnie szło by urwać 0,5 sek w przypadku sprintu 0-100km/h ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
gość_k-meal_* |
![]()
Post
#154
|
![]() |
|
|
|
![]()
Post
#155
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
fizycznie nie jest mozliwe,zeby byl plaski w manualu, bo zawsze jest rozlaczenie napedu poprzez wysprzeglenie.
Poza tym (tak wyczytalem ) dsg potrafi zasprzeglac drugi bieg, jak pierwszy nie jest jeszcze wysprzeglony (wystepuje chwilowo poslizg obu sprzegiel). Jesli to prawda, to nie ma ma mozliwosci zmieniac szybciej niz dsg, bo dsg nie ma w ogole przerwy przy dostarczaniu momentu na kola. -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#156
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Panowie nie wiem jak możecie się tak napinać przy temp -1 ...przecież przy takich mocach bez napędów na dwie osie to te auta się do 100kmh ślizgają a nie ścigają.... sorry za OT ale dzisiaj moja żona stwierdziła "nie mógłbyś jakoś przerobić MPSa na 4x4?" ![]() -------------------- DISI-tune - strojenie silników Mazda 2.3 DISI Turbo / 2.0 SkyActiv
|
|
|
![]()
Post
#157
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 31 December 2008 Skąd: MIRAGE ![]() |
Wkleję post z Saabklubu, w którym widać różnicę między moją zmianą a zmianą kolegi. Tak jak powiedziałem nie zmieniam najszybciej biegów(najwolniej też nie)-on robi to dużo szybciej :
"No Panowie a teraz ciekawostka. W wolnej chwili zająłem się dumaniem nad zmianą biegów i zajrzałem do logów z racelogica żeby sprawdzić różnicę między mną, a Adamem zwanym dalej Turbodymoskrzynią DSG: Adam Mirage 1 -> 2 0,23s 0,38s 2 -> 3 0,34s 0,59s 3 -> 4 0,38s 0,51s Czasy na podstawie jednego przejazdu. Mierzyłem różnice czasów pomiędzy zakończeniem przyspieszania na niższym biegu a rozpoczęciem przyspieszania na wyższym biegu. Niezła różnica." Tutaj należy wziąć pod uwagę, że w Saabie biegi wchodzą fatalnie, ciężko celować zwłaszcza w 3 bieg. Dlatego wyniki są pewnie gorsze niż gdybyśmy wsiedli to normalnego samochodu. Prześledziłem też logi Lucasa. Nie ma zakończenie przyspieszania na niższym biegu i początku przyspieszania na wyższym. Oczywiście cudów nie ma i zmianę biegu widać po tym, że przez krótką chwilkę samochód wolniej przyspiesza niż przed i po zmianie - przyspiesza jednak cały czas -------------------- Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
|
|
|
![]()
Post
#158
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 24 November 2011 Skąd: Wawa ![]() |
w manualu można minimalnie zbliżyć się do osiągnięć dsg, ale poświęcając skrzynię
![]() odejmując delikatnie gaz i pociągając za wajchę skrzyni, bieg może sam wyskoczyć i wtedy to już fart decyduje czy płynnie wejdzie w wyższy czy będzie przeokrutny dentysta. Od razu mówię żeby nie było ja tego nie praktykuję, aczkolwiek dwa razy udało mi się to zrobić przez przypadek z 1 na 2, skrzynia nawet nie skrobnęła a efekt był zadowalający ![]() -------------------- Renault Megane 1.8 16V Turbo - było
Mazda 6 MPS - był -Best ET 13:45 Ryki 2015 Mazda 6Speed - jest |
|
|
![]()
Post
#159
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 27 November 2002 Skąd: Bielsko-Biała ![]() |
Chcialbym tylko powiedziec ze u Lucasa czas zmiany biegu jest seryjny a ja moge go skrocic :-)
-------------------- CompSport
Profesjonalnie Strojony Chiptuning http://www.compsport.pl 696030909 696030910 33 8213118 GG 3643857 |
|
|
![]()
Post
#160
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Chcialbym tylko powiedziec ze u Lucasa czas zmiany biegu jest seryjny a ja moge go skrocic :-) Ciesze sie,ze ktos kto zna temat dsg odpisal. Ile realnie (bez szkody dla sprzegiel i skrzyni) moze wynosic czas zmiany zapietego juz biegu? Prawda to,ze mozna miec lekko zasprzeglone 2 sprzegla na raz i dziek temu jest w ogole nie odczuwalna zmiana biegu ? Troche zbaczam z tematu, ale pewnie nie tylko ja jestem ciekawski ![]() -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 19:28 |