Shoutbox 0 nowych PW 


23 Stron V  « < 6 7 8 9 10 > »   
Closed TopicStart new topic
> Scirocco 2.0 TSI ORANGE
Mirage
post Thu, 15 Dec 2011 - 20:18
Post #141


Forum Killer
Dołączył: Wed, 31 December 2008
Skąd: MIRAGE





Tutaj nasze najlepsze wczorajsze czasy, na których widać różnice:



Jak się spojrzy na wykres liniowy to przy Scirocco w ogóle nie widać zmiany biegów. Niesamowite....


--------------------
Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 15 Dec 2011 - 20:18
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Fawor
post Thu, 15 Dec 2011 - 21:26
Post #142


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





ta czasy były mierzone od 100 jako wciśnięcie gazu z rolki czy z przyspieszenia od dołu? Szkoda, ze nie mam RL bo przy mierzeniu z przepinki z 2 na 3 do 190 (rzut na zegary z filmu) tez wychodzi mi ~9,0 w 300konnym civicu sedanie. A do wawy tak daleko..


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mirage
post Thu, 15 Dec 2011 - 21:35
Post #143


Forum Killer
Dołączył: Wed, 31 December 2008
Skąd: MIRAGE





najlepszy czas Lucasa mierzony od około 70 i wciśnięcie gazu, mój od około 95 i wciśnięcie gazu. 100-200 jak startuję od 70 na III biegu wychodzi dużo mniej ale to jest wątek o Scirocco.


--------------------
Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
LucasSR
post Thu, 15 Dec 2011 - 21:41
Post #144


Frequent User
Dołączył: Thu, 29 January 2009
Skąd: Warszawa/Radom





CYTAT(Saabinho @ Thu, 15 Dec 2011 - 20:18) *
Tutaj nasze najlepsze wczorajsze czasy, na których widać różnice:



Jak się spojrzy na wykres liniowy to przy Scirocco w ogóle nie widać zmiany biegów. Niesamowite....


Saabinho możesz zaznaczyć, albo powiedzieć którym momencie dokładnie widać brak strat na zmianach biegu? Nie bardzo rozumiem gdzie to widać.


CYTAT(Fawor @ Thu, 15 Dec 2011 - 21:26) *
ta czasy były mierzone od 100 jako wciśnięcie gazu z rolki czy z przyspieszenia od dołu? Szkoda, ze nie mam RL bo przy mierzeniu z przepinki z 2 na 3 do 190 (rzut na zegary z filmu) tez wychodzi mi ~9,0 w 300konnym civicu sedanie. A do wawy tak daleko..


Zerknij Fawor na mój filmik z przyspieszenia 80-270 i oblicz 100-200 też wychodzi z 9s wink.gif tak niestety nie zmierzymy dobrze czasu.
Jeśli chodzi o sam pomiar, najlepiej jest jechać pełnym ogniem np od 50km/h. Jeśli ruszysz z około 100km/h turbo się tak szybko nie napompuje i czas będzie gorszy.


--------------------
360 km / 450nm

http://scirocco-club.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
aw69
post Thu, 15 Dec 2011 - 21:48
Post #145


Forum Homee
Dołączył: Thu, 04 May 2006
Skąd: Zambrów





CYTAT
Saabinho możesz zaznaczyć, albo powiedzieć którym momencie dokładnie widać brak strat na zmianach biegu? Nie bardzo rozumiem gdzie to widać.


z tej tabelki tego nie widać....w aplikacji performance box tool na wykresie jest to idealnie widać, a w twoim przypadku własnie wogole nie widać jak biegi są przepinane smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
LucasSR
post Thu, 15 Dec 2011 - 21:53
Post #146


Frequent User
Dołączył: Thu, 29 January 2009
Skąd: Warszawa/Radom





Dzieki blednie zrozumialem ze chodzi o ten wykres. Faktycznie moze byc ciezko zobaczyc cos czego nie widac wink.gif


--------------------
360 km / 450nm

http://scirocco-club.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mirage
post Thu, 15 Dec 2011 - 22:06
Post #147


Forum Killer
Dołączył: Wed, 31 December 2008
Skąd: MIRAGE





Chyba widać który wykres jest czyj:





Na powiększeniu jeszcze lepiej widać.


--------------------
Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
LucasSR
post Thu, 15 Dec 2011 - 22:11
Post #148


Frequent User
Dołączył: Thu, 29 January 2009
Skąd: Warszawa/Radom





Podoba mi się smile.gif Dzięki za wstawkę.


--------------------
360 km / 450nm

http://scirocco-club.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Thu, 15 Dec 2011 - 22:15
Post #149


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





CYTAT(LucasSR @ Thu, 15 Dec 2011 - 22:41) *
Zerknij Fawor na mój filmik z przyspieszenia 80-270 i oblicz 100-200 też wychodzi z 9s wink.gif tak niestety nie zmierzymy dobrze czasu.


nie no wiadomo, że stoper z licznika to jest co innego niż RL - nie mam zamiaru tego podważać smile.gif Tak tylko rzuciłem, że wyniki bardzo zbliżone i żałuję, że nie mogę z Wami polatać smile.gif


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
greenhorn
post Thu, 15 Dec 2011 - 23:05
Post #150


Super User
Dołączył: Sat, 21 June 2003





Ktos wolno zmienia biegi smile.gif

Poza ceną, nie widze zadnych 'za' dla kupowania auta z manualem, kiedy producent oferuje dsg w danym modelu.

Spekulacyjnie zapytam, z wektorem na osoby z doswiadczeniem: jaki widzicie minimalny powtarzalny czas do 100 km/h z procedura w aucie FWD z dsg przy zalozeniu ze moc nie jest czynnikiem ograniczajacym. Na ile pozwola dobre szerokie opony w optymalnych warunkach?


--------------------
7:39,9
2:35,8
1:37,9
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mirage
post Fri, 16 Dec 2011 - 07:19
Post #151


Forum Killer
Dołączył: Wed, 31 December 2008
Skąd: MIRAGE





Znam takich co zmieniają szybciej ale uwierz mi, że nawet u nich wykres wygląda podobnie


--------------------
Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
skandaloo
post Fri, 16 Dec 2011 - 10:43
Post #152


Super User
Dołączył: Tue, 14 February 2006
Skąd: Poznań





CYTAT(Saabinho @ Fri, 16 Dec 2011 - 07:19) *
Znam takich co zmieniają szybciej ale uwierz mi, że nawet u nich wykres wygląda podobnie

szybciej zmienia biegi od DSG ???
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Fri, 16 Dec 2011 - 10:47
Post #153


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Kurcze praktycznie nie ma przerwy w ciągu na skrzyni DSG kosmos !!
Saabem na takiej skrzyni spokojnie szło by urwać 0,5 sek w przypadku sprintu 0-100km/h tongue.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_k-meal_*
post Fri, 16 Dec 2011 - 10:48
Post #154









CYTAT(skandaloo @ Fri, 16 Dec 2011 - 10:43) *
szybciej od DSG ???

szybciej niz saabinho, ale mimo to wykres nie jest plaski jak w dsg.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Fri, 16 Dec 2011 - 23:56
Post #155


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





fizycznie nie jest mozliwe,zeby byl plaski w manualu, bo zawsze jest rozlaczenie napedu poprzez wysprzeglenie.
Poza tym (tak wyczytalem ) dsg potrafi zasprzeglac drugi bieg, jak pierwszy nie jest jeszcze wysprzeglony (wystepuje chwilowo poslizg obu sprzegiel). Jesli to prawda, to nie ma ma mozliwosci zmieniac szybciej niz dsg, bo dsg nie ma w ogole przerwy przy dostarczaniu momentu na kola.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MisiekWAW
post Sat, 17 Dec 2011 - 00:11
Post #156


Frequent User
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: Warszawa





CYTAT(prnit @ Tue, 13 Dec 2011 - 22:36) *
Panowie nie wiem jak możecie się tak napinać przy temp -1 ...przecież przy takich mocach bez napędów na dwie osie to te auta się do 100kmh ślizgają a nie ścigają....


sorry za OT ale dzisiaj moja żona stwierdziła "nie mógłbyś jakoś przerobić MPSa na 4x4?" biggrin.gif


--------------------
DISI-tune - strojenie silników Mazda 2.3 DISI Turbo / 2.0 SkyActiv
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mirage
post Sat, 17 Dec 2011 - 10:25
Post #157


Forum Killer
Dołączył: Wed, 31 December 2008
Skąd: MIRAGE





Wkleję post z Saabklubu, w którym widać różnicę między moją zmianą a zmianą kolegi. Tak jak powiedziałem nie zmieniam najszybciej biegów(najwolniej też nie)-on robi to dużo szybciej :

"No Panowie a teraz ciekawostka. W wolnej chwili zająłem się dumaniem nad zmianą biegów i zajrzałem do logów z racelogica żeby sprawdzić różnicę między mną, a Adamem zwanym dalej Turbodymoskrzynią DSG:

Adam Mirage
1 -> 2 0,23s 0,38s
2 -> 3 0,34s 0,59s
3 -> 4 0,38s 0,51s

Czasy na podstawie jednego przejazdu. Mierzyłem różnice czasów pomiędzy zakończeniem przyspieszania na niższym biegu a rozpoczęciem przyspieszania na wyższym biegu.
Niezła różnica."

Tutaj należy wziąć pod uwagę, że w Saabie biegi wchodzą fatalnie, ciężko celować zwłaszcza w 3 bieg. Dlatego wyniki są pewnie gorsze niż gdybyśmy wsiedli to normalnego samochodu.

Prześledziłem też logi Lucasa. Nie ma zakończenie przyspieszania na niższym biegu i początku przyspieszania na wyższym. Oczywiście cudów nie ma i zmianę biegu widać po tym, że przez krótką chwilkę samochód wolniej przyspiesza niż przed i po zmianie - przyspiesza jednak cały czas


--------------------
Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
torek
post Sat, 17 Dec 2011 - 10:46
Post #158


Forum Killer
Dołączył: Thu, 24 November 2011
Skąd: Wawa





w manualu można minimalnie zbliżyć się do osiągnięć dsg, ale poświęcając skrzynię biggrin.gif
odejmując delikatnie gaz i pociągając za wajchę skrzyni, bieg może sam wyskoczyć i wtedy to już fart decyduje czy płynnie wejdzie w wyższy czy będzie przeokrutny dentysta.
Od razu mówię żeby nie było ja tego nie praktykuję, aczkolwiek dwa razy udało mi się to zrobić przez przypadek z 1 na 2, skrzynia nawet nie skrobnęła a efekt był zadowalający tongue.gif


--------------------
Renault Megane 1.8 16V Turbo - było
Mazda 6 MPS - był -Best ET 13:45 Ryki 2015
Mazda 6Speed - jest
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PatTDI
post Sat, 17 Dec 2011 - 11:19
Post #159


Forum Homee
Dołączył: Wed, 27 November 2002
Skąd: Bielsko-Biała





Chcialbym tylko powiedziec ze u Lucasa czas zmiany biegu jest seryjny a ja moge go skrocic :-)


--------------------
CompSport
Profesjonalnie Strojony Chiptuning
http://www.compsport.pl

696030909
696030910
33 8213118
GG 3643857
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Sat, 17 Dec 2011 - 11:23
Post #160


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





CYTAT(PatTDI @ Sat, 17 Dec 2011 - 11:19) *
Chcialbym tylko powiedziec ze u Lucasa czas zmiany biegu jest seryjny a ja moge go skrocic :-)


Ciesze sie,ze ktos kto zna temat dsg odpisal. Ile realnie (bez szkody dla sprzegiel i skrzyni) moze wynosic czas zmiany zapietego juz biegu? Prawda to,ze mozna miec lekko zasprzeglone 2 sprzegla na raz i dziek temu jest w ogole nie odczuwalna zmiana biegu ? Troche zbaczam z tematu, ale pewnie nie tylko ja jestem ciekawski smile.gif


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post

23 Stron V  « < 6 7 8 9 10 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 19:28