Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V  < 1 2  
Reply to this topicStart new topic
> Zmiana zakresu odczytu napięcia MAP-sensora przez ECU
ali
post Mon, 16 Feb 2004 - 22:07
Post #21


Super User
Dołączył: Mon, 23 June 2003
Skąd: Poznan





nie spotaklem sie z ccs/sc co by mial innego kompa niz magnetti marelli , zreszta jestes w 100% pewien ze bosch itp lata na samej lambadzie i wykorzystuje ja podczas gwaltownych przyspieszen mnie sie wydaje , ze to troche nierealne ze wzgledu na bezwlad sondy pozatym... to by w ogole nie chodzilo dopoki sonda sie rozgrzeje. Ale kolocil sie nie bede bo sie nie znam.


--------------------
pozdrawiam
Jakub Jędrzejczak gg# 35335
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 16 Feb 2004 - 22:07
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
macpl
post Tue, 17 Feb 2004 - 08:41
Post #22


Forum Homee
Dołączył: Wed, 16 October 2002
Skąd: wawa





Ali ja nie nalegam ze musi byc ale może być Bosch ME6.3 wiem że przez MAP sensor powinno się atakować albo przez MAF.
Tommi rozumiem że to ma być pod turbo....


--------------------
Racing is my Life......
"I drift not because it is a quicker way around a corner, but it is the most exciting way" - Keiichi Tsuchiya
S13 Moon Blue
EMU LINK VEMS ECUMASTER SMT AEM APEXI POWER FC AUTRONIC HALTECH instalacje i strojenie.

Hamownia 4x4 Dyno Project

2JZ Bp 98 Ultimate 701KM 787Nm NAJMOCNIEJSZY W POLSCE JZ ;)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tommi
post Tue, 17 Feb 2004 - 08:43
Post #23


Forum Killer
Dołączył: Tue, 22 July 2003
Skąd: 100-lica





CYTAT("macpl":1v8xl5qd)
Ali ja nie nalegam ze musi byc ale może być Bosch ME6.3 wiem że przez MAP sensor powinno się atakować albo przez MAF.
Tommi rozumiem że to ma być pod turbo....


Tak ma być pod Turbo
A powiedz mi w jakim autku jeździł ten komputer boscha ME6.3?????
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Monday, 08 September 2025 - 02:20