![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 01 May 2009 ![]() |
Panowie to po jaką cholerę są te klapki ?
-------------------- A3 8V CTNC stage 3 - 414ps 544nm
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#42
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 21 October 2011 ![]() |
Ekologia i może trochę osiągi, ale to ostatnie trzeba by potwierdzić na hamowni.
Teoretycznie zamknięcie jednego kanału dolotowego powoduje lepsze wymieszanie paliwa z powietrzem podczas napełniania cylindra przy niskich obrotach. Podobny patent stosuje honda, i zresztą inni producenci też, w silnikach benzynowych, tylko tam następuje tak jakby wyłączenie jednego zaworu zapomocą układu zmiennych faz rozrządu. W TD byłoby to chyba nie opłacalne, dlatego stosuje się takie wynalazki. |
|
|
![]()
Post
#43
|
|
![]() User Dołączył: Sat, 10 January 2009 ![]() |
-------------------- [URL=http://imageshack.us/photo/my-images/4/southparkturbo.jpg[/IMG][/URL]
|
|
|
![]()
Post
#44
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 17 June 2012 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#45
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 17 June 2012 ![]() |
Panowie to po jaką cholerę są te klapki ? po to aby je zaślepić, żeby spać spokojnie http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=5054958 |
|
|
![]()
Post
#46
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 15 April 2010 Skąd: Lublin Czechów ![]() |
Stanowczo odradzam.
|
|
|
![]()
Post
#47
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 11 December 2008 Skąd: Na dole z lewej strony mapy ![]() |
Ja w swojej wywalilem sprawdzilem na hamowni przed i po i zadnej roznicy, w jezdzie tez, wiec nie wiem czemu nie?
-------------------- Mocy Dostarcza JETRONIK
|
|
|
![]()
Post
#48
|
|
Super User Dołączył: Tue, 20 February 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
Ja u siebie też wywaliłem... jakieś 15 tyś km temu i wszystko jest cacy
![]() -------------------- 0-100 - 2.8
100-200 - 6.0 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 19 July 2025 - 22:04 |