Shoutbox 0 nowych PW 


24 Stron V  « < 21 22 23 24 >  
Reply to this topicStart new topic
> Skoda 120S Rallye 1973r
sylwekgtir
post Sun, 20 Sep 2015 - 11:53
Post #441


User
Dołączył: Fri, 05 October 2012
Skąd: Białystok





Skoda widziana na żywo na CA w Białej Podlaskiej , auto naprawde męsko podaje , fajnie że ktoś kto włozył w to taki ogrom pracy uzywa go jeszcze na torze a nie tylko jako auto pokazowe .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 20 Sep 2015 - 11:53
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Rudiger
post Sun, 20 Sep 2015 - 23:53
Post #442


Forum Killer
Dołączył: Sat, 08 October 2011





Jakiś czas temu odwiedził mnie pewien człowiek, popatrzył na Skodę i mówi - Panie, to bulwarowa zabawka, widać, że nie jeździ na wyścigach, za dobrze ona wygląda tongue.gif

Co do replik i samych Skód - myślę, że jeszcze trochę czasu minie i przejedzą się e trzydziestki i podobne popularne i ludzie będą szukać mniej szablonowych samochodów. Przy czym nic nie mam do E30 wink.gif , sam kiedyś chciałem kupić.
Tylnosilnikowe Skody są trudne w prowadzeniu, ale dają masę frajdy, a jeśli silnik jest dobrze złożony, z głową wysilony i z głową katowany na torze to może być, jak widać, zupełnie bezawaryjny.



--------------------
narkotyczny zapach dogrzanych slicków...
powered by PENRITE
vmistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2012
mistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2015
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rudiger
post Wed, 23 Dec 2015 - 00:37
Post #443


Forum Killer
Dołączył: Sat, 08 October 2011





Z końcem 2015 większy update.
Ponieważ dotarł do mnie puchar podsumowujący sezon 2015 to teraz już oficjalnie można się pochwalić, że zdobyłem Mistrza klasy 2-1300 w sezonie 2015 w cyklu Classicauto Cup.
Sezon bardzo udany bo było sporo jeżdżenia, dobra współpraca z nowym sponsorem i możliwość testowania świetnych olejów PENRITE (m.in silnikowy 10W70). I przede wszystkim bezawaryjnie.
Doszło kilka pucharów więc zrobiłem pamiątkowe zdjęcie




Natomiast robiąc trochę OT i wracając do tego co pisałem odnośnie budowy sportowych Skód w PL - to coś drgnęło smile.gif
Najpierw "drgało" przez pół roku bo robiłem przebudowę i remont warsztatu, potem ogarnięcie działalności, logo, sprzęt itd - i założyłem wreszcie własną firmę restaurującą zabytki motoryzacji - INŻYNIER.
Natyrałem się przy remoncie jak cholera, od posadzek przez instalację elektryczną i pneumatyczną aż po kotłownię. Nawet ogrzewanie podłogowe jest...
Ale własny mały warsztat to było moje marzenie wink.gif

I pojawiły się konkretne projekty, łącznie z budową repliki Skody 130LR na wiosnę. I o to chodzi...









Na razie kończę taki projekt czyli naprawy i poprawki "po poprzednikach" Mam nadzieję, że w 2016 wreszcie dostanę od tego RSa tęgi łomot na torze.







poprawiając w międzyczasie masę takich zbuków - łącznik 4w1 smile.gif



--------------------
narkotyczny zapach dogrzanych slicków...
powered by PENRITE
vmistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2012
mistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2015
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ddziaduch
post Wed, 23 Dec 2015 - 08:45
Post #444


Forum Killer
Dołączył: Wed, 05 January 2011
Skąd: Gdańsk





Gratulacje! Ciasne ale własne. Świetnie się prezentuje warsztat jak i twoje auto. Nawet to logo Penrite pasuje do Skody biggrin.gif


--------------------
Było:
Astra F Kombi GL '92 1.4 8v -> 2.0 8v.
Vectra B Kombi Sport Zender '01 2.6 24v.
Jest:
Volvo V70 '98 T5
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bina
post Wed, 23 Dec 2015 - 09:18
Post #445


Frequent User
Dołączył: Wed, 01 October 2014





Też lubię pracować w schludnych warunkach. Gratulacje za masę pracy nad SKODĄ
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pinin
post Wed, 23 Dec 2015 - 12:41
Post #446


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 24 November 2004
Skąd: Warszawa - Wawer





Mega warsztat - uwielbiam taki klimat, trzymam kciuki za powodzenie! smile.gif


--------------------
| Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento

www.facebook.com/dragracingsafety
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bolus1
post Wed, 23 Dec 2015 - 16:00
Post #447


Super User
Dołączył: Sun, 15 June 2014





Gratuluje i zazdroszczę!:) jeszcze więcej sukcesów życzę, a co to tam wisi ? bmw czy kzm k750?:>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pan. B
post Wed, 23 Dec 2015 - 16:00
Post #448


Forum Homee
Dołączył: Tue, 05 May 2009
Skąd: Nowa Huta





Super sie to wszystko prezentuje. Zdradzisz jakie masz wymiary garazu wewnątrz?
Wydaje się dosc mały, ale jak już napisał Pinin jest klimat:)


--------------------
BMW...freude am fahren...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Wed, 23 Dec 2015 - 17:59
Post #449


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





piekne zaplecze. az zal wylac olej tongue.gif


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Barejka
post Wed, 23 Dec 2015 - 20:32
Post #450


Super User
Dołączył: Sat, 06 September 2014
Skąd: Siedlce





mam pytanie, ta rurka prawie od odkurzacza jest poprowadzona do bebna od srodka ma zadania chlodzic???
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rudiger
post Wed, 23 Dec 2015 - 21:17
Post #451


Forum Killer
Dołączył: Sat, 08 October 2011





Dzięki panowie smile.gif
Warsztat nie za duży ale wyszedłem z założenia, że na początek należy wykorzystać w 100% własny potencjał "budynkowy". Jest jeszcze magazynek i wiata na 4 samochody. Jak się będę rozwijał i się zacznę dusić to będę myślał co dalej.
Ok, można wynająć 100-150m2 z podnośnikiem i jakimś tam centralnym ogrzewaniem, ale to co miesiąc będzie generować dodatkowe 2,5-3k PLN lekko. To trzeba zarobić. To trzeba mieć przerób większy, więcej zleceń. Aby większy przerób mieć to ludzi należy zatrudnić (najpierw znaleźć pracowników którzy z sercem podejdą do projektu).
I mamy młyn jak się patrzy.
Nie, ja na razie chcę spokojnej pracy, z naciskiem na jakość, na dobry kontakt z klientem, z odpowiednim podejściem do zabytków. Chcę do klienta podchodzić indywidualnie, a nie traktować go stricte jako źródło kasy - bo właśnie zbliża się termin opłaty najmu. Taką ma po prostu wizję wink.gif Na razie to procentuje.

Motocykl który wisi to K750
Wymiary samego garażu to ok 11x3,8m
Rura od odkurzacza (?) wyglądała tak po przyjęciu wozu na warsztat jak na foto poniżej (komuś się nie chciało tego skończyć). Wykonałem króciec i wlot do bębna przez tarczę kotwiczną. Wlot jest w poszerzonych laminatowych błotnikach.
http://www.czarprlu.pl/wp-content/gallery/rs1/rs08.jpg

W tym wozie przebudowałem masę rzeczy, od chłodzenia hamulców, tylnego zawieszenia, skrzyni ze szperą i zmienionymi przełożeniami, całego układu chłodzenia, hydrauliki, wlewu paliwa aż do wielu spraw stricte estetycznych.


--------------------
narkotyczny zapach dogrzanych slicków...
powered by PENRITE
vmistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2012
mistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2015
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomek 1980
post Wed, 23 Dec 2015 - 21:42
Post #452


Forum Killer
Dołączył: Wed, 16 September 2009





Witam, również chciałem pogratulować, fajnego zaplecza i fajnych samochodów. wink.gif
Pozdrawiam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pan. B
post Wed, 23 Dec 2015 - 22:42
Post #453


Forum Homee
Dołączył: Tue, 05 May 2009
Skąd: Nowa Huta





11X3.8 to wcale nie tak mało. Jak to mówią ciasne ale własne:)


--------------------
BMW...freude am fahren...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dziku
post Fri, 25 Dec 2015 - 19:34
Post #454


Forum Homee
Dołączył: Mon, 12 February 2007
Skąd: Warszawa-Wesoła





CYTAT(Rudiger @ Wed, 23 Dec 2015 - 21:17) *
Rura od odkurzacza (?) wyglądała tak po przyjęciu wozu na warsztat jak na foto poniżej (komuś się nie chciało tego skończyć). Wykonałem króciec i wlot do bębna przez tarczę kotwiczną. Wlot jest w poszerzonych laminatowych błotnikach.
http://www.czarprlu.pl/wp-content/gallery/rs1/rs08.jpg


To jeszcze jakiś wylot by się przydał, bo z samego wlotu nic nie wynika...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rudiger
post Fri, 25 Dec 2015 - 22:21
Post #455


Forum Killer
Dołączył: Sat, 08 October 2011





Wylot jest po obwodzie pomiędzy tarczą kotwiczną a bębnem. Spora szpara.


--------------------
narkotyczny zapach dogrzanych slicków...
powered by PENRITE
vmistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2012
mistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2015
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rudiger
post Tue, 21 Jun 2016 - 23:39
Post #456


Forum Killer
Dołączył: Sat, 08 October 2011





Kurde, po 9 miesiącach przypomniałem sobie że mam chyba jakąś Skodę w garażu laugh.gif
Zatem - kierunek Biała Podlaska i CA Cup. Sobota 11-17 to wolne treningi - upał, słońce, chilloutowa muzyka z głośników i odpoczynek przeplatany wypadami na tor smile.gif Ogólnie piknik jak się patrzy.
Tego samego dnia od 22 do 24 nocny trening - sporo emocji i trochę strachu (mało nie rozbiłem Skody, na szczęście tylko zhamowałem do kordu tylnej sliki ratując się przed ścianą z opon na prostej w lesie). Nocne jazdy po torze mają jednak swój niezapomniany klimat.
W niedzielę time attack. Spodziewając się upału spawnąłem przed wyjazdem piękny łapacz powietrza do gaźników - efekt jest, Skoda dostała jakby 2 oddech.
Skoda 130RS kolegi niestety padła w przedbiegach (znowu UPG) i nie udało mi się skonfrontować osiągów 120S z 130RS, szkoda. Przed ostatnią próbą dostaliśmy info o oleju na torze, na lewym łuku, z uszkodzonego Porsche. Organizatorzy to posprzątali, dali sorbent ale Porsch chyba wcześniej też coś zgubił bo rzucało mną już dużo wcześniej, Chyba, że to wykończony slik puścił albo ja już puszczałem od upału smile.gif

https://scontent.fwaw3-1.fna.fbcdn.net/t31....351001750_o.jpg
https://scontent.fwaw3-1.fna.fbcdn.net/t31....139002368_o.jpg
https://scontent.fwaw3-1.fna.fbcdn.net/v/t1...amp;oe=57DA44D4

onboard z ostatniego olejowego przejazdu
https://www.youtube.com/watch?v=_R0sQHA7xb8



--------------------
narkotyczny zapach dogrzanych slicków...
powered by PENRITE
vmistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2012
mistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2015
Go to the top of the page
 
+Quote Post
saron22
post Thu, 23 Jun 2016 - 08:42
Post #457


User
Dołączył: Wed, 20 August 2008





Bardzo fajny ten warsztacik! Wyglądam tam tak trochę po amerykańsku czyli czysto, schludnie i wszystko na swoim miejscu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
K@rol
post Wed, 17 Aug 2016 - 19:21
Post #458


Forum Killer
Dołączył: Sat, 03 December 2005





ogladalem przed chwila Legendy PRL, znakomicie ten samochod sie prezentuje i swietnie brzmi.
Wspanialy sprzet. Gratuluje cool.gif


Garaz kozak smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RasPL
post Wed, 17 Aug 2016 - 20:04
Post #459


Forum Homee
Dołączył: Sun, 28 October 2012
Skąd: Tychy





No ladnie w legendach wypadl smile.gif Piekne auto. Marzenie.


--------------------
Golf II 2.0 16VT BW9180 4Motion DSG on emublack
Go to the top of the page
 
+Quote Post
m6nj
post Wed, 17 Aug 2016 - 20:58
Post #460


Super User
Dołączył: Thu, 14 January 2010
Skąd: lublin





Jakis link do legend jest/będzie?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

24 Stron V  « < 21 22 23 24 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 07 November 2025 - 10:20