Shoutbox 0 nowych PW 


24 Stron V  « < 17 18 19 20 21 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Skoda 120S Rallye 1973r
Rudiger
post Thu, 12 Dec 2013 - 07:12
Post #361


Forum Killer
Dołączył: Sat, 08 October 2011





Panowie, doradźcie.
Zaglądam pod maskę bagażnika a tam mokro od płynu hamulcowego - pocą się oryginalne przewody pomiędzy zbiorniczkiem z płynem a pompami
te zielone http://www.czarprlu.pl/wp-content/gallery/...-32/zacis06.jpg

Oczkowe końcówki mogę odzyskać z tych zielonych i ponownie zakuć - ALE gdzie szukać gumowych przewodów ODPORNYCH na płyn hamulcowy i ze średnicą wewnętrzną 5-6mm?
W firmach zajmujących się hydrauliką umywają ręce jak słyszą że ma być odporne na DOT3/4


--------------------
narkotyczny zapach dogrzanych slicków...
powered by PENRITE
vmistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2012
mistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2015
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 12 Dec 2013 - 07:12
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Jedenasty
post Thu, 12 Dec 2013 - 07:27
Post #362


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 28 April 2008
Skąd: Drag Racing Strip





DPRS (http://dprs.pl/pl/) powinien coś ci dobrać

pzdr


--------------------
American Muscle.

Pontiac Firebird Esprit '77 z LS1
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CZUCZU
post Thu, 12 Dec 2013 - 08:01
Post #363


Moderator
Dołączył: Thu, 21 August 2003
Skąd: Stalowa Wola





uderz do re5pectu. Mają wąż hamulcowy w stalowym oplocie- każda firma ci go zakuje
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rudiger
post Thu, 12 Dec 2013 - 08:21
Post #364


Forum Killer
Dołączył: Sat, 08 October 2011





11- dzięki, zaraz napiszę.
Czuczu, czy on będzie miał porządany przekrój 5-6mm w środku? Bo te zwykłe - pomiędzy budę a zacisk mają średnicę wewnętrzną 3mm na przykład.


--------------------
narkotyczny zapach dogrzanych slicków...
powered by PENRITE
vmistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2012
mistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2015
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CZUCZU
post Thu, 12 Dec 2013 - 08:27
Post #365


Moderator
Dołączył: Thu, 21 August 2003
Skąd: Stalowa Wola





musisz zapytać kidzia po prostu. Z drugiej strony trafiłeś na kiepskich zakuwaczy bo u mnie w znajomej firmie masa wózków widłowych ma hydraulikę na płynie dot 4 i przewody bez problemu zakuwają
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rudiger
post Thu, 12 Dec 2013 - 10:30
Post #366


Forum Killer
Dołączył: Sat, 08 October 2011





DPRS nie ma przewodów odpornych na DOT niestety.
W Białymstoku jak dzwonię i tylko padnie hasło "hamulcowy" i "dorobienie" w jednym zdaniu to od razu jest "nie! Nie! Nie dorabiamy!"
Panika, boją się tego.
Tzn. jakbym pogadał to by zakuli ale ja chce mieć 120% pewności że to co zakują jest odporne na DOT a nie że po roku mi nasyfi w pompę o czym się dowiem na torze dopiero.

Spytam Kidzia jeszcze.


--------------------
narkotyczny zapach dogrzanych slicków...
powered by PENRITE
vmistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2012
mistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2015
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jedenasty
post Thu, 12 Dec 2013 - 10:49
Post #367


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 28 April 2008
Skąd: Drag Racing Strip





dziwne bo w DPRS już nie raz dorabiali przewody hamulcowe również gumowe

pzdr


--------------------
American Muscle.

Pontiac Firebird Esprit '77 z LS1
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rudiger
post Thu, 12 Dec 2013 - 11:04
Post #368


Forum Killer
Dołączył: Sat, 08 October 2011





gadałem z serwisem, facet mówił że nie mają...


--------------------
narkotyczny zapach dogrzanych slicków...
powered by PENRITE
vmistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2012
mistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2015
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jedenasty
post Thu, 12 Dec 2013 - 11:05
Post #369


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 28 April 2008
Skąd: Drag Racing Strip





to ja bardziej nie pomogę

pzdr


--------------------
American Muscle.

Pontiac Firebird Esprit '77 z LS1
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MuMineQ
post Thu, 12 Dec 2013 - 11:30
Post #370


Frequent User
Dołączył: Fri, 08 April 2005
Skąd: Gorzów Wlkp.





HEL performance? Kontakowałem się z ich supportem, wydają się rzeczowi i nie olali mnie co się zdarzało w innych firmach. Tutaj problemem może być tylko ich brytyjskość, chociaż zakupy grupowe na przewody jakoś w miarę terminowo ogarniali wink.gif Może szukaj firm które zajmują się stricte przewodami hamulcowymi skoro inni "Nie! Nie robią!".
Go to the top of the page
 
+Quote Post
flapjck1
post Thu, 12 Dec 2013 - 11:31
Post #371


Forum Homee
Dołączył: Tue, 14 November 2006





kuba, zapytaj jaska / jaqo, on przerabial temat tych wezykow o ile dobrze pamietam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jaqo
post Thu, 12 Dec 2013 - 11:36
Post #372


Forum Killer
Dołączył: Sat, 14 August 2004
Skąd: Łomianki





Tych nie. Jako, że to nie są przewody ciśnieniowe to dorobiłbym tam króćce na cybanty i po problemie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
flapjck1
post Thu, 12 Dec 2013 - 11:52
Post #373


Forum Homee
Dołączył: Tue, 14 November 2006





a w fiacie i maluchu jak to bylo ogarniete? przezroczyste igielitowe przewody?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
|Joteusz|
post Thu, 12 Dec 2013 - 12:07
Post #374


Super User
Dołączył: Fri, 07 December 2012
Skąd: WI





To dziwna sprawa ~ 2 lata temu mi robili na grochowskiej (DPRS-Semperit Austria )w oplocie przewody hamulcowe nic nie narzekali mellow.gif działa do dziś wink.gif Tak samo brałem do piaskarki Blasta też nic grymasili wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
flapjck1
post Thu, 12 Dec 2013 - 12:13
Post #375


Forum Homee
Dołączył: Tue, 14 November 2006





moze kluczowa jest srednica?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rudiger
post Thu, 12 Dec 2013 - 13:00
Post #376


Forum Killer
Dołączył: Sat, 08 October 2011





kluczowa jest średnica, z elastycznymi ciśnieniowymi buda-zacisk jest latwiej, mają chyba jeszcze coś w środku co jest odporne na płyn.

Onegdaj stosowało się igielitki ale to też do bani jest - mam takie w Fiecie 125 '74 i ciągle są zaroszone. Pocą się smile.gif


--------------------
narkotyczny zapach dogrzanych slicków...
powered by PENRITE
vmistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2012
mistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2015
Go to the top of the page
 
+Quote Post
|Joteusz|
post Thu, 12 Dec 2013 - 14:35
Post #377


Super User
Dołączył: Fri, 07 December 2012
Skąd: WI





Rozumiem dry.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
noorec
post Thu, 12 Dec 2013 - 14:57
Post #378


Forum Homee
Dołączył: Mon, 08 November 2004
Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin





A pooiuretan jest odporny na plyn hamulcowy? Bo jesli jest to swego czasu kupowalem rurki do podcisnien w ProPerfekt(dawno temu) i byly w roznych srednicach


--------------------
Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było...
Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vendorowicz
post Thu, 12 Dec 2013 - 19:14
Post #379


Frequent User
Dołączył: Fri, 23 November 2007
Skąd: Gdańsk





Jeśli ma być dedykowany lub zadzwoń do NICH powinni coś doradzić i dorobić - ja dorabiałem u nich przewód sprzęgła, a jak wiadomo ten też działa na płynie hamulcowym - ogarnęli bez problemu za niewielkie pieniądze.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
olozwirski
post Thu, 12 Dec 2013 - 19:37
Post #380


Forum Homee
Dołączył: Tue, 22 August 2006
Skąd: WKZ





Ja miałem taka sytuacje, w firmie gdzie zawsze zakuwałem przewody zapytałem o przewód hamulcowy to powiedzieli ze nie dorabiają. Ale jak sprecyzujesz ze chcesz taki a taki przewód z takimi a takimi końcówkami to zrobią bez problemu. Nie pytałem dlaczego tak, może hamulcowych nie wolno ale jakiś tam przewód na życzenie klienta nie wiadomo do czego to można...


--------------------
golf mkI 4x4
golf mkII V8
audi A2 R36
polo 86C XX w budowie
Go to the top of the page
 
+Quote Post

24 Stron V  « < 17 18 19 20 21 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 07 November 2025 - 19:17