Shoutbox 0 nowych PW 


24 Stron V  « < 14 15 16 17 18 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Skoda 120S Rallye 1973r
CZUCZU
post Sat, 04 May 2013 - 21:02
Post #301


Moderator
Dołączył: Thu, 21 August 2003
Skąd: Stalowa Wola





Joteusz robisz mocne Ot wrrr
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 04 May 2013 - 21:02
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Rudiger
post Sun, 05 May 2013 - 13:47
Post #302


Forum Killer
Dołączył: Sat, 08 October 2011





O! Co to będzie za Skoda?
Byłem w Kielcach, chłopacy w Skodzie 1000MB po moich poradach odn wydechu wykręcili niezłe czasy - Skoda się odetkała mocno na tym wydechu smile.gif
W jednym przejeździe byli nawet lepsi niż Biłyk w Alfie. Cieszę się że coraz większa konkurencja będzie w tej klasie. To motywuje do modyfikacji.


--------------------
narkotyczny zapach dogrzanych slicków...
powered by PENRITE
vmistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2012
mistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2015
Go to the top of the page
 
+Quote Post
flapjck1
post Sun, 05 May 2013 - 16:00
Post #303


Forum Homee
Dołączył: Tue, 14 November 2006





piszesz o tej szarej? trzeba przyznac ze niezle zapierd...li smile.gif milo bylo popatrzec
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rudiger
post Fri, 10 May 2013 - 11:29
Post #304


Forum Killer
Dołączył: Sat, 08 October 2011





Fot nie będzie bo wszystko uwalone w pyle - ale drugi błotnik spasowałem. Dziś drę silnik i skrzynię z budy. Nie ma opier.alania się.
Ale nie o tym..
Kilka dni po tym jak interweniowałem w UK odn amortyzatorów dostałem paczkę z dwoma zestawami uszczelnień i całymi pokrętłami do amortyzatorów. Oraz intrukcję na maila jak toto wymienić. Także nie jest źle. W kontrukcji jest to b.prosta regulacja.
Za to oficjalny przedstawiciel na Polskę - po moim mailu 30.04 - obudził się dopiero dziś i odpisał że "To ciekawe"

bardzo k..... ciekawe dry.gif

Reasumując.
1. Gazshocki nie są złe jako takie, w wielu przypadkach jest to jedyna alternatywa na regulowany i twardy amor do różnych wynalazków. Cena ogólnie do przyjęcia (ok 1300-1400 za komplet)
2. Amortyzatory trzeba jak widać zamawiać bezpośrednio w UK (jest taka możliwość)
3. Trzeba zapomnieć o serwisie w UK a ściągać tylko np uszczelnienia itd bo one mają dośc prostą kontrukcję. Wtedy będzie szybciej i bez nerwów smile.gif Bo jak widać z każdej strony sprawę olewają.

EDIT
Pierwszy raz po zimie ją wyciągnąłem na zewnątrz, wyjąłem silnik, ciastowate pod koniec roku sprzęgło nie ma oznak zużycia czy uszkodzenia - huk go wie czemu tak pracowało...





--------------------
narkotyczny zapach dogrzanych slicków...
powered by PENRITE
vmistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2012
mistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2015
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Skiba
post Sun, 12 May 2013 - 12:03
Post #305


Forum Killer
Dołączył: Wed, 14 July 2004
Skąd: Rz





Czyli uszczelnienia będziesz wymieniał sam?
Jakbyś mógł to porób fotki tego uszkodzonego, elementow wspolpracujacych itd wink.gif


--------------------
Quality means doing it right when no one is looking.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PietereQ
post Sun, 12 May 2013 - 23:22
Post #306


Super User
Dołączył: Tue, 15 February 2005
Skąd: Poznań





CYTAT(Rudiger @ Fri, 10 May 2013 - 11:29) *
Za to oficjalny przedstawiciel na Polskę - po moim mailu 30.04 - obudził się dopiero dziś i odpisał że "To ciekawe"

bardzo k..... ciekawe dry.gif

Reasumując.
1. Gazshocki nie są złe jako takie, w wielu przypadkach jest to jedyna alternatywa na regulowany i twardy amor do różnych wynalazków. Cena ogólnie do przyjęcia (ok 1300-1400 za komplet)
2. Amortyzatory trzeba jak widać zamawiać bezpośrednio w UK (jest taka możliwość)
3. Trzeba zapomnieć o serwisie w UK a ściągać tylko np uszczelnienia itd bo one mają dośc prostą kontrukcję. Wtedy będzie szybciej i bez nerwów smile.gif Bo jak widać z każdej strony sprawę olewają.


Cóż mamy podobne doświadczenia. Z tym GAZ em w PL to jest chyba jakieś fatum - przynajmniej jeśli chodzi o kwestie podejścia do klienta. Zamawiałem coilovery w listopadzie. W re5pect a to olewają i nie odpisują na maila, potem jak dzwonisz to okazuje się, że jakiegoś bąka mają w systemie, i zamówić nie mogą (za ciężko napisać w mailu), a to, że na odpowiedz na zamówienie z centrali można czekać i z tydzień itd... Z kolei oficjalny przedstawiciel (sic!) nie ma pojęcia co GAZ ma w katalogu i jest mu chyba obce pojęcie numeru seryjnego smile.gif Po tym jak mu wyjaśniłem co oznacza każda cyfra i litera w numerze seryjnym olewka i brak kontaktu. Łaski bez.
Koniec końców, zamówienie w centrali w UK wraz z konsultacją techniczną i przelewem załatwiłem w ciągu 2 dni, paka była po 3 tygodniach z hakiem, i taką metodę polecam zainteresowanym ich produktami.
Martwi mnie trochę ta nieszczelność o której piszesz, mam nadzieję, że jest to jakaś jednostkowa przypadłość.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rudiger
post Sun, 12 May 2013 - 23:50
Post #307


Forum Killer
Dołączył: Sat, 08 October 2011





czy jednostkowa... obejrzałem sposób uszczelnienia w tych częściach które doszły- to zwykły mały oring. Trochę więcej zebrana ośka na której siedzi i już będzie ciec. Moim zdaniem to powinno być inaczej rozwiązane. No zobaczymy.

wczoraj była emocjonująca chwila - wejdzie szerszy zawias tylny w te błotniki z laminatu czy nie...
http://www.czarprlu.pl/wp-content/gallery/...lye-58/zb13.jpg

wygląda że wejdzie smile.gif
http://www.czarprlu.pl/wp-content/gallery/...lye-58/zb14.jpg



--------------------
narkotyczny zapach dogrzanych slicków...
powered by PENRITE
vmistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2012
mistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2015
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rudiger
post Wed, 15 May 2013 - 14:06
Post #308


Forum Killer
Dołączył: Sat, 08 October 2011





grzebię sobie w skrzyni czekając na części do zawieszenia z waterjeta



EDIT:
wstawiłem w wolnej chwili sporo galerię foto mego brata z ostatnich CA Cup w Kielcach





reszta tutaj

http://www.czarprlu.pl/?p=1434


--------------------
narkotyczny zapach dogrzanych slicków...
powered by PENRITE
vmistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2012
mistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2015
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tcharec
post Fri, 17 May 2013 - 08:48
Post #309


Forum Killer
Dołączył: Mon, 23 May 2005
Skąd: Gliwice





CYTAT(Rudiger @ Sun, 12 May 2013 - 23:50) *

Perfekcyjnie masz to wszystko dobrane. Aż miło patrzeć na taką robotę.


--------------------
'91 Sierra kombi 24V (BOA)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
raich
post Sun, 19 May 2013 - 23:18
Post #310


Forum Homee
Dołączył: Sun, 05 July 2009





zrobiles specjanie rozporke do piast na wymiar szerszego zawieszenia (skrzynia+polosie) i pomalowales ja jeszcze w czerwien?
zeby nie wkladac skrzyni,tylko przymierzyc kola w blotnikach.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rudiger
post Mon, 20 May 2013 - 06:54
Post #311


Forum Killer
Dołączył: Sat, 08 October 2011





ta sztanga powoduje że koła są idealnie równolegle i w jednej osi co pozwala w odpowiednim miejscu, w budzie, dorobić nowe mocowania wahaczy skośnych. Bez tego to byłoby wróżenie z fusów.
Coś akurat malowałem na czerwono ftalówką to pociągnąłem i sztangę. Tak wiem jestem nienormalny tongue.gif

origami?



--------------------
narkotyczny zapach dogrzanych slicków...
powered by PENRITE
vmistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2012
mistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2015
Go to the top of the page
 
+Quote Post
|Joteusz|
post Wed, 29 May 2013 - 06:38
Post #312


Super User
Dołączył: Fri, 07 December 2012
Skąd: WI





Się na szukałem twojego tematu wink.gif jak origami ? i dobrze że jesteś nie normalny chociaż temat mnie ciekawi , szepnij słówko jak z gazami sprawa dobiegła końca ? wymiana elementów .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rudiger
post Wed, 29 May 2013 - 07:07
Post #313


Forum Killer
Dołączył: Sat, 08 October 2011





nie wychodzę z garażu popołudniami i wieczorami, wpadłem w trans smile.gif
w gazach wymieniłem przysłane z UK elementy i jest ok, nic nie cieknie.

origami czy też puzzle ułożyłem, wyszło ok, jest symetria zawieszenia co do mm, po garażowych pomiarach ustawiłem zbieżnośc na 0. Mam na tej belce możliwość regulacji podkładkami na zbieżny-rozbieżny, mam też możliwośc regulacji pochylenia kół.
ori belka podskrzyniowa dostała dodatkowe żebro usztywniające, uchyty w nadwoziu ospawane i wzmocnione zastrzałami. Powinno wytrzymać.





--------------------
narkotyczny zapach dogrzanych slicków...
powered by PENRITE
vmistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2012
mistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2015
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rudiger
post Thu, 30 May 2013 - 23:11
Post #314


Forum Killer
Dołączył: Sat, 08 October 2011





silnik, skrzynia w budzie, hamulce tył ogarnięte, szczęki azbeściaki założone smile.gif

http://www.czarprlu.pl/wp-content/gallery/...lye-59/zb21.jpg

tył siadł dość mocno i mam spory negatyw... coś z tym muszę jeszcze zrobić.

dla relaksu przyciąłem sobie opończe na deszcz
http://www.czarprlu.pl/wp-content/gallery/...lye-59/zb20.jpg


--------------------
narkotyczny zapach dogrzanych slicków...
powered by PENRITE
vmistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2012
mistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2015
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MuMineQ
post Sat, 01 Jun 2013 - 09:02
Post #315


Frequent User
Dołączył: Fri, 08 April 2005
Skąd: Gorzów Wlkp.





Uwielbiam oglądać takie projekty, wszystko czysto, dokładnie... ja jak kupiłem sobie "lepsze" rękawiczki do dłubania w mini i były niestety białe to po jednym posiedzeniu są czarno-brązowe biggrin.gif

Jest zajebiście.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rudiger
post Sat, 01 Jun 2013 - 16:25
Post #316


Forum Killer
Dołączył: Sat, 08 October 2011








--------------------
narkotyczny zapach dogrzanych slicków...
powered by PENRITE
vmistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2012
mistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2015
Go to the top of the page
 
+Quote Post
|Joteusz|
post Sat, 01 Jun 2013 - 16:32
Post #317


Super User
Dołączył: Fri, 07 December 2012
Skąd: WI





No to teraz czas na próbę drogową biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rudiger
post Sat, 01 Jun 2013 - 16:34
Post #318


Forum Killer
Dołączył: Sat, 08 October 2011





ponap...łem trochę dziś, nadal nie wierzę że wyjechałem wreszcie. Byłem na geometrii, zbiezność przód/tył 0/2mm, pochylenie przód/tył ok 1st/ok 2,2 st.


--------------------
narkotyczny zapach dogrzanych slicków...
powered by PENRITE
vmistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2012
mistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2015
Go to the top of the page
 
+Quote Post
|Joteusz|
post Sat, 01 Jun 2013 - 20:23
Post #319


Super User
Dołączył: Fri, 07 December 2012
Skąd: WI





Pewnie szkoda skodzianki, ale twój region jest obfity w szutry wink.gif co jest przepiękną sprawą Podlasia, w moim kurorcie tylko nadleśnictwo Rutka gdzie jest fajnie pojeżdzić. Pasy przy zawieszeniu nadają smaku biggrin.gif no i praktyczna sprawa .

Czyli modyfikacja dała ci rezultat jaki zamierzałeś ? rolleyes.gif

Jak gażniki bez niespodzianek smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rudiger
post Sat, 01 Jun 2013 - 22:37
Post #320


Forum Killer
Dołączył: Sat, 08 October 2011





Pasy trzymają zawiechę przy podnoszeniu by nie wypadła sprężyna. Poza tym pod sprężyny musiałem dać 2cm lifty z ertalonu bo d... strsznie siadła. Także pas trzyma wszystko wkupie podczas lewarowania.
Gaźniki super - jaki to komfort mieć stabilne wolne wink.gif

Sprzęgło lepiej klei, wóz się lepiej prowadzi. Przed Ułężem pewnie już nie zdąże się wjeździć, planuję by przed Białą Podlaską sporo poćwiczyć.




--------------------
narkotyczny zapach dogrzanych slicków...
powered by PENRITE
vmistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2012
mistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2015
Go to the top of the page
 
+Quote Post

24 Stron V  « < 14 15 16 17 18 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 07 November 2025 - 23:42