![]() ![]() |
Sat, 04 May 2013 - 21:02
Post
#301
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 21 August 2003 Skąd: Stalowa Wola |
Joteusz robisz mocne Ot wrrr
|
|
|
|
| Wspieraj forum |
Sat, 04 May 2013 - 21:02
Post
#
|
![]() Dotacja |
|
|
|
|
Sun, 05 May 2013 - 13:47
Post
#302
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 08 October 2011 |
O! Co to będzie za Skoda?
Byłem w Kielcach, chłopacy w Skodzie 1000MB po moich poradach odn wydechu wykręcili niezłe czasy - Skoda się odetkała mocno na tym wydechu W jednym przejeździe byli nawet lepsi niż Biłyk w Alfie. Cieszę się że coraz większa konkurencja będzie w tej klasie. To motywuje do modyfikacji. -------------------- narkotyczny zapach dogrzanych slicków...
powered by PENRITE vmistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2012 mistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2015 |
|
|
|
Sun, 05 May 2013 - 16:00
Post
#303
|
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 14 November 2006 |
piszesz o tej szarej? trzeba przyznac ze niezle zapierd...li
|
|
|
|
Fri, 10 May 2013 - 11:29
Post
#304
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 08 October 2011 |
Fot nie będzie bo wszystko uwalone w pyle - ale drugi błotnik spasowałem. Dziś drę silnik i skrzynię z budy. Nie ma opier.alania się.
Ale nie o tym.. Kilka dni po tym jak interweniowałem w UK odn amortyzatorów dostałem paczkę z dwoma zestawami uszczelnień i całymi pokrętłami do amortyzatorów. Oraz intrukcję na maila jak toto wymienić. Także nie jest źle. W kontrukcji jest to b.prosta regulacja. Za to oficjalny przedstawiciel na Polskę - po moim mailu 30.04 - obudził się dopiero dziś i odpisał że "To ciekawe" bardzo k..... ciekawe Reasumując. 1. Gazshocki nie są złe jako takie, w wielu przypadkach jest to jedyna alternatywa na regulowany i twardy amor do różnych wynalazków. Cena ogólnie do przyjęcia (ok 1300-1400 za komplet) 2. Amortyzatory trzeba jak widać zamawiać bezpośrednio w UK (jest taka możliwość) 3. Trzeba zapomnieć o serwisie w UK a ściągać tylko np uszczelnienia itd bo one mają dośc prostą kontrukcję. Wtedy będzie szybciej i bez nerwów EDIT Pierwszy raz po zimie ją wyciągnąłem na zewnątrz, wyjąłem silnik, ciastowate pod koniec roku sprzęgło nie ma oznak zużycia czy uszkodzenia - huk go wie czemu tak pracowało... ![]()
-------------------- narkotyczny zapach dogrzanych slicków...
powered by PENRITE vmistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2012 mistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2015 |
|
|
|
Sun, 12 May 2013 - 12:03
Post
#305
|
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 14 July 2004 Skąd: Rz |
Czyli uszczelnienia będziesz wymieniał sam?
Jakbyś mógł to porób fotki tego uszkodzonego, elementow wspolpracujacych itd -------------------- Quality means doing it right when no one is looking.
|
|
|
|
Sun, 12 May 2013 - 23:22
Post
#306
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 15 February 2005 Skąd: Poznań |
Za to oficjalny przedstawiciel na Polskę - po moim mailu 30.04 - obudził się dopiero dziś i odpisał że "To ciekawe" bardzo k..... ciekawe Reasumując. 1. Gazshocki nie są złe jako takie, w wielu przypadkach jest to jedyna alternatywa na regulowany i twardy amor do różnych wynalazków. Cena ogólnie do przyjęcia (ok 1300-1400 za komplet) 2. Amortyzatory trzeba jak widać zamawiać bezpośrednio w UK (jest taka możliwość) 3. Trzeba zapomnieć o serwisie w UK a ściągać tylko np uszczelnienia itd bo one mają dośc prostą kontrukcję. Wtedy będzie szybciej i bez nerwów Cóż mamy podobne doświadczenia. Z tym GAZ em w PL to jest chyba jakieś fatum - przynajmniej jeśli chodzi o kwestie podejścia do klienta. Zamawiałem coilovery w listopadzie. W re5pect a to olewają i nie odpisują na maila, potem jak dzwonisz to okazuje się, że jakiegoś bąka mają w systemie, i zamówić nie mogą (za ciężko napisać w mailu), a to, że na odpowiedz na zamówienie z centrali można czekać i z tydzień itd... Z kolei oficjalny przedstawiciel (sic!) nie ma pojęcia co GAZ ma w katalogu i jest mu chyba obce pojęcie numeru seryjnego Koniec końców, zamówienie w centrali w UK wraz z konsultacją techniczną i przelewem załatwiłem w ciągu 2 dni, paka była po 3 tygodniach z hakiem, i taką metodę polecam zainteresowanym ich produktami. Martwi mnie trochę ta nieszczelność o której piszesz, mam nadzieję, że jest to jakaś jednostkowa przypadłość. |
|
|
|
Sun, 12 May 2013 - 23:50
Post
#307
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 08 October 2011 |
czy jednostkowa... obejrzałem sposób uszczelnienia w tych częściach które doszły- to zwykły mały oring. Trochę więcej zebrana ośka na której siedzi i już będzie ciec. Moim zdaniem to powinno być inaczej rozwiązane. No zobaczymy.
wczoraj była emocjonująca chwila - wejdzie szerszy zawias tylny w te błotniki z laminatu czy nie... http://www.czarprlu.pl/wp-content/gallery/...lye-58/zb13.jpg wygląda że wejdzie http://www.czarprlu.pl/wp-content/gallery/...lye-58/zb14.jpg -------------------- narkotyczny zapach dogrzanych slicków...
powered by PENRITE vmistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2012 mistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2015 |
|
|
|
Wed, 15 May 2013 - 14:06
Post
#308
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 08 October 2011 |
grzebię sobie w skrzyni czekając na części do zawieszenia z waterjeta
![]() EDIT: wstawiłem w wolnej chwili sporo galerię foto mego brata z ostatnich CA Cup w Kielcach ![]() reszta tutaj http://www.czarprlu.pl/?p=1434 -------------------- narkotyczny zapach dogrzanych slicków...
powered by PENRITE vmistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2012 mistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2015 |
|
|
|
Fri, 17 May 2013 - 08:48
Post
#309
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 23 May 2005 Skąd: Gliwice |
Perfekcyjnie masz to wszystko dobrane. Aż miło patrzeć na taką robotę. -------------------- '91 Sierra kombi 24V (BOA)
|
|
|
|
Sun, 19 May 2013 - 23:18
Post
#310
|
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 |
zrobiles specjanie rozporke do piast na wymiar szerszego zawieszenia (skrzynia+polosie) i pomalowales ja jeszcze w czerwien?
zeby nie wkladac skrzyni,tylko przymierzyc kola w blotnikach. |
|
|
|
Mon, 20 May 2013 - 06:54
Post
#311
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 08 October 2011 |
ta sztanga powoduje że koła są idealnie równolegle i w jednej osi co pozwala w odpowiednim miejscu, w budzie, dorobić nowe mocowania wahaczy skośnych. Bez tego to byłoby wróżenie z fusów.
Coś akurat malowałem na czerwono ftalówką to pociągnąłem i sztangę. Tak wiem jestem nienormalny origami?
-------------------- narkotyczny zapach dogrzanych slicków...
powered by PENRITE vmistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2012 mistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2015 |
|
|
|
Wed, 29 May 2013 - 06:38
Post
#312
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 07 December 2012 Skąd: WI |
Się na szukałem twojego tematu
|
|
|
|
Wed, 29 May 2013 - 07:07
Post
#313
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 08 October 2011 |
nie wychodzę z garażu popołudniami i wieczorami, wpadłem w trans
w gazach wymieniłem przysłane z UK elementy i jest ok, nic nie cieknie. origami czy też puzzle ułożyłem, wyszło ok, jest symetria zawieszenia co do mm, po garażowych pomiarach ustawiłem zbieżnośc na 0. Mam na tej belce możliwość regulacji podkładkami na zbieżny-rozbieżny, mam też możliwośc regulacji pochylenia kół. ori belka podskrzyniowa dostała dodatkowe żebro usztywniające, uchyty w nadwoziu ospawane i wzmocnione zastrzałami. Powinno wytrzymać. ![]() -------------------- narkotyczny zapach dogrzanych slicków...
powered by PENRITE vmistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2012 mistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2015 |
|
|
|
Thu, 30 May 2013 - 23:11
Post
#314
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 08 October 2011 |
silnik, skrzynia w budzie, hamulce tył ogarnięte, szczęki azbeściaki założone
http://www.czarprlu.pl/wp-content/gallery/...lye-59/zb21.jpg tył siadł dość mocno i mam spory negatyw... coś z tym muszę jeszcze zrobić. dla relaksu przyciąłem sobie opończe na deszcz http://www.czarprlu.pl/wp-content/gallery/...lye-59/zb20.jpg -------------------- narkotyczny zapach dogrzanych slicków...
powered by PENRITE vmistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2012 mistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2015 |
|
|
|
Sat, 01 Jun 2013 - 09:02
Post
#315
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 08 April 2005 Skąd: Gorzów Wlkp. |
Uwielbiam oglądać takie projekty, wszystko czysto, dokładnie... ja jak kupiłem sobie "lepsze" rękawiczki do dłubania w mini i były niestety białe to po jednym posiedzeniu są czarno-brązowe
Jest zajebiście. |
|
|
|
Sat, 01 Jun 2013 - 16:25
Post
#316
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 08 October 2011 |
![]()
-------------------- narkotyczny zapach dogrzanych slicków...
powered by PENRITE vmistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2012 mistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2015 |
|
|
|
Sat, 01 Jun 2013 - 16:32
Post
#317
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 07 December 2012 Skąd: WI |
No to teraz czas na próbę drogową
|
|
|
|
Sat, 01 Jun 2013 - 16:34
Post
#318
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 08 October 2011 |
ponap...łem trochę dziś, nadal nie wierzę że wyjechałem wreszcie. Byłem na geometrii, zbiezność przód/tył 0/2mm, pochylenie przód/tył ok 1st/ok 2,2 st.
-------------------- narkotyczny zapach dogrzanych slicków...
powered by PENRITE vmistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2012 mistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2015 |
|
|
|
Sat, 01 Jun 2013 - 20:23
Post
#319
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 07 December 2012 Skąd: WI |
Pewnie szkoda skodzianki, ale twój region jest obfity w szutry
Czyli modyfikacja dała ci rezultat jaki zamierzałeś ? Jak gażniki bez niespodzianek |
|
|
|
Sat, 01 Jun 2013 - 22:37
Post
#320
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 08 October 2011 |
Pasy trzymają zawiechę przy podnoszeniu by nie wypadła sprężyna. Poza tym pod sprężyny musiałem dać 2cm lifty z ertalonu bo d... strsznie siadła. Także pas trzyma wszystko wkupie podczas lewarowania.
Gaźniki super - jaki to komfort mieć stabilne wolne Sprzęgło lepiej klei, wóz się lepiej prowadzi. Przed Ułężem pewnie już nie zdąże się wjeździć, planuję by przed Białą Podlaską sporo poćwiczyć. ![]() -------------------- narkotyczny zapach dogrzanych slicków...
powered by PENRITE vmistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2012 mistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2015 |
|
|
|
![]() ![]() |
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 07 November 2025 - 23:42 |