Shoutbox 0 nowych PW 


24 Stron V  « < 12 13 14 15 16 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Skoda 120S Rallye 1973r
winimoto
post Sun, 17 Mar 2013 - 07:32
Post #261


Rookie
Dołączył: Tue, 20 January 2009





Dość ciekawy temat z tymi zaciskami smile.gif Jakie wymiary ma tarcza hamulcowa ? Pytam ponieważ chciałbym zaadoptować taki zestaw do Cinquecento smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 17 Mar 2013 - 07:32
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Rudiger
post Sun, 17 Mar 2013 - 12:13
Post #262


Forum Killer
Dołączył: Sat, 08 October 2011





247mm ale same zaciski są trudne do zdobycia a i regeneracja jest kłopotliwa i droga.


--------------------
narkotyczny zapach dogrzanych slicków...
powered by PENRITE
vmistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2012
mistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2015
Go to the top of the page
 
+Quote Post
raich
post Sun, 31 Mar 2013 - 16:20
Post #263


Forum Homee
Dołączył: Sun, 05 July 2009





CYTAT(winimoto @ Sun, 17 Mar 2013 - 07:32) *
Dość ciekawy temat z tymi zaciskami smile.gif Jakie wymiary ma tarcza hamulcowa ? Pytam ponieważ chciałbym zaadoptować taki zestaw do Cinquecento smile.gif

tarcze nie sa wentylowane.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
winimoto
post Sun, 31 Mar 2013 - 17:56
Post #264


Rookie
Dołączył: Tue, 20 January 2009





CYTAT(raich @ Sun, 31 Mar 2013 - 16:20) *
tarcze nie sa wentylowane.

Nic nie szkodzi, bo najciekawsze w tym zestawie są zaciski. Na pewno lepiej hamują niż seria w CC.
A na marginesie polecam stronę www.speedpro.cz gdzie można spotkać sporo używanych jak i nowych części do czeskich rajdówek smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rudiger
post Sun, 31 Mar 2013 - 20:46
Post #265


Forum Killer
Dołączył: Sat, 08 October 2011





Myślę że do CC znajdziesz bez problemu inny skuteczny zestaw hamulcowy ze stajni Fiata (od mocniejszych modeli Tipo, Dedra, Delta itd)

Speedpro znam, z tej firmy zdaje się kolega przywiózł mi maskę przednią z laminatu smile.gif

Z ciekawostek to okazało się że po jednym sezonie pociekł z przodu amortyzator Gazshock - lekki wyciek spod pokrętła unsure.gif świetnie. Poleciał do UK do naprawy....
Złożyłem po wielu perypetiach belkę przednią zawieszenia na dłuższych wahaczach. Uprzednio wahacze wzmocniłem poprzez zamknięcie otwartego profilu, od dołu, dodałem także customowe gniazdo amortyzatora. Wywaliłem też blaszaną osłonę tarcz hamulcowych - pogarszała chłodzenie, poza tym mam plan na zrobienie nadmuchu na tarcze smile.gif

http://www.czarprlu.pl/wp-content/gallery/...wzmwahacze1.jpg
http://www.czarprlu.pl/wp-content/gallery/...7/nagotowo1.jpg
http://www.czarprlu.pl/wp-content/gallery/...7/nagotowo2.jpg

Dorobiłem sobie odboje z poliuretanu dostarczonego z Olkusza (Deuter), ustawiłem negatyw ile się dało i teraz sliki się mieszczą w nadkola smile.gif

http://www.czarprlu.pl/wp-content/gallery/...7/nagotowo3.jpg


--------------------
narkotyczny zapach dogrzanych slicków...
powered by PENRITE
vmistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2012
mistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2015
Go to the top of the page
 
+Quote Post
raich
post Sun, 31 Mar 2013 - 23:58
Post #266


Forum Homee
Dołączył: Sun, 05 July 2009





oslony tarcz mogles ponawiercac i do nich zamocowac mocowania,do ktorych bylyby przymocowane przewody doprowadzajace powietrze.
pozaznaczane sruby na elementach zawieszenia,zeby sprawdzic czy nic w trakcie uzytkowania nie odkreca sie od przeciazen,na torze np...
wkladasz tyle samo myslenia w auto co pracy...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rudiger
post Mon, 01 Apr 2013 - 00:42
Post #267


Forum Killer
Dołączył: Sat, 08 October 2011





Raich, racja, taki koncept był, tzn w osłonach zrobić flanszkę do doczepienia rury ale spójrz na to zdjęcie
http://www.czarprlu.pl/wp-content/gallery/...38/piasta04.jpg
widać że zacisk zajmuje całą przednią część tarczy, tam już prawie tej blachy nie ma. Szkoda. Na razie zrobiłem otwory w belce do ew.doczepienia uchwytu rury nawiewnej.
Farbka to trochę taki bajer ale pomocny smile.gif ostatnio składałem znajomemu zawieszenie do cywilnej Skody to też tak robiłem.
http://www.czarprlu.pl/wp-content/gallery/...-4/koniec01.jpg
http://www.czarprlu.pl/wp-content/gallery/...-4/koniec04.jpg
Często wieczorami pracuję w garażu, zmęczony i niewyspany mogę coś przeoczyć, a tam jest sporo śrub i niektóre trzeba dokręcić poza wozem, niektóre dopiero po dociążeniu budą. Te które mam z głowy - zaznaczam.


--------------------
narkotyczny zapach dogrzanych slicków...
powered by PENRITE
vmistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2012
mistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2015
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rudiger
post Mon, 22 Apr 2013 - 20:16
Post #268


Forum Killer
Dołączył: Sat, 08 October 2011





Ledwo temat odnalazłem, gdzieś spadł smile.gif
Więc tak.... słowa podziękowania i ukłony należą się Gumarally - załatwił mi upragnione błotniki smile.gif . Przejechały długą drogę- najpierw kolega forumowicza Gumarally przywiózł je z Pilzna do Polski, następnie Gumarally przewiózł je do strefy serwisowej rajdu świdnickiego gdzie przygarnęła je ekipa 4Turbo. 4Turbo dowiozło je do Warszawy skąd osobiście błotniki już odebrałem. I tak dzięki temu "łańcuszkowi" ludzi dobrej woli smile.gif mam je u siebie.
Błotniki wymagały dokładnego przejrzenia bo miejscami była niepodolewana żywica, dziś prawy wstępnie założyłem na budę. Jego spasowanie jeszcze potrwa. Ale mam teraz pełny wykrój nadkola i zapas ok 3cm na stronę na poszerzenie zawieszenia.

http://www.czarprlu.pl/wp-content/gallery/...llye-57/zb1.jpg
http://www.czarprlu.pl/wp-content/gallery/...llye-57/zb2.jpg

będzie tak, teraz trzeba jeszcze przełożyć szerszy zawias na tył




--------------------
narkotyczny zapach dogrzanych slicków...
powered by PENRITE
vmistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2012
mistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2015
Go to the top of the page
 
+Quote Post
|Joteusz|
post Mon, 22 Apr 2013 - 21:19
Post #269


Super User
Dołączył: Fri, 07 December 2012
Skąd: WI





Wspaniale, bardzo fajnie że znajdują się ludzie z sercem . Mam przykrą wiadomość nie po konkurujemy (1300) w tym sezonie moje auto jest totalnie zdewastowane przez pijanych obco pastuchów krajowców :-( . Więc generalnie czytam, obserwuje i 3mam kciuki.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gumarally
post Tue, 23 Apr 2013 - 00:59
Post #270


Frequent User
Dołączył: Mon, 24 September 2007
Skąd: klodzko





ile mogłem to pomogłem . fajnie że udało mi się dołożyć jakąś cegiełkę do tego pieknego projektu wink.gif.
p.s.
a jednak szersze chociaż nie wyglądały rolleyes.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rudiger
post Tue, 23 Apr 2013 - 19:38
Post #271


Forum Killer
Dołączył: Sat, 08 October 2011





Fuck yeah! Długo kurde oczekiwana paczka doszła wreszcie smile.gif
Będą nowe gaźniki...







--------------------
narkotyczny zapach dogrzanych slicków...
powered by PENRITE
vmistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2012
mistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2015
Go to the top of the page
 
+Quote Post
flapjck1
post Tue, 23 Apr 2013 - 21:24
Post #272


Forum Homee
Dołączył: Tue, 14 November 2006





a ty nie masz juz takich?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rudiger
post Wed, 24 Apr 2013 - 07:16
Post #273


Forum Killer
Dołączył: Sat, 08 October 2011





Mam, ale trafił się dobry deal z tymi więc wziąłem smile.gif
Odrobinę inny model niż te co miałem - mają np. wyjście na podciśnienie do aparatu zapłonowego, co mnie cieszy.


--------------------
narkotyczny zapach dogrzanych slicków...
powered by PENRITE
vmistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2012
mistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2015
Go to the top of the page
 
+Quote Post
|Joteusz|
post Wed, 24 Apr 2013 - 07:40
Post #274


Super User
Dołączył: Fri, 07 December 2012
Skąd: WI





Będzie łatwiej regulować i balansować z przepustnicami smile.gif Piękny stan techniczny, wnioskuje że podmianka niebawem . 40?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rudiger
post Wed, 24 Apr 2013 - 07:55
Post #275


Forum Killer
Dołączył: Sat, 08 October 2011





Tak, to są też ADDHE 40, takie jak miałem. Dziś może uda mi się założyć bo korci by sprawdzić jak silnik na tym będzie chodzić. Piękny stan bo po pełnej regeneracji, na nowych cześciach. Ale nie w PL robione.
Joteusz, szkoda że nie pojeździmy razem, co z wozem, aż tak zdewastowany?


--------------------
narkotyczny zapach dogrzanych slicków...
powered by PENRITE
vmistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2012
mistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2015
Go to the top of the page
 
+Quote Post
flapjck1
post Wed, 24 Apr 2013 - 08:47
Post #276


Forum Homee
Dołączył: Tue, 14 November 2006





ja spotkalem sie z opiniami ze przy wysilonych silnikach podcisnienia do aparatu za zbedne, silnik generuje tak duza pulsacje podcisnien ze za bardzo sie rozjezdza zaplon,
w moim pazdzierzu ( mini ) przy kazdnym mocniej niz seryjnie sie krecacym silniku ( czyli powiedzmy ponad 5 tys rpm ) zaleca sie odpiac podcisnienie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rudiger
post Wed, 24 Apr 2013 - 09:17
Post #277


Forum Killer
Dołączył: Sat, 08 October 2011





teraz mam odpięty aparat.
Zastanawiam się czy przy wysokich RPM aparat wystarczająco przyspiesza zapłon, bez membrany.
Podepnę, sprawdzę, jak coś to odepnę.


--------------------
narkotyczny zapach dogrzanych slicków...
powered by PENRITE
vmistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2012
mistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2015
Go to the top of the page
 
+Quote Post
|Joteusz|
post Wed, 24 Apr 2013 - 20:52
Post #278


Super User
Dołączył: Fri, 07 December 2012
Skąd: WI





Odpowiadam na pytanie . o 3 w nocy 2 studentów z Portugalii na wymianie oczywiście pijani postanowili biegać po autach na mojej ulicy. Dużo aut ucierpiało w tym moje, które postawiłem pod oknem , szczęście w nieszczęściu złapałem pastuchów i tutaj ogromne dziękuje może dziwnie to za brzmi ,,, dla Policji z wydziału kryminalnego rzeczoznawcy PZM , prokuratorowi za przyznanie tylko i wyłącznie nowych części koncernu GM po przedstawieniu faktur z 11lat użytkowania auta i ogromne dziękuje dla pani konsul za ściągnięcie środków z ów sprawców dokładnie z ich rodziców . W sprawach technicznych Wielkie słowo Dziękuje dla Opel-classic-Parts za natychmiastową spedycję z wszystkich landów Niemieckich i nie tylko części do naprawy auta i również ASO OPEL ABEXIM, gdzię Corsa od wielu lat otrzymywała części z naklejką GM . Moja droga chwilowo stanęła nad pytaniem czy dalej to ciągnąć ? Nie ukrywam ciężko kiedy patrzy na Opla , która już 28 lat i ma jedną małą dziurkę jedyna wada auta ... co dalej robić ? zostało zniszczone :
-dach kompletnie + elementy pomocnicze
-pokrywa silnika + zawiasy
-mechanizm przednich wycieraczek
-przednia szyba + uszczelka
-i listewki aluminiowe GT już unikat przednie prawa strona.

I teraz tak szczęście w nieszczęściu co się uratowało po skakaniu :

-drzwi lewa prawa strona bo były nowe z GM
-błotniki lewa prawa strona bo były nowe GM
-tylne błotniki które nigdy nie widziały spawarki i z tylną klapą .

auto wygląda na dzień dzisiejszy tak : jak tylko dotrze zgrzewarka liniowa z głowicami przystępuje do demontażu poszycia dachu i rekonstrukcja reszty + oczekuję jeszcze na paletę części z wcześniej w/w firmy do nie zbędnych do naprawy Corsy . póki co przesyłam ci fotki .











to chyba na tyle trudno za rok się spotkamy :-) tym czasem graty spływają ....



Uploaded with Joteusz Irmscher U.K.

Podciśnienie prawdopodobnie odłączysz przedmówca ma dużo racji ... to kolega czerwonego mini 1,3 + klatka ze szperowanego z, którym miałem okazję się łapać na Wiejskiej ?

Nie są to gażniki z Chorwacji ? ;-) tam jest koleś, który cuda robi .... stan piękny prawda i co dużo gadać szlachetne zasilanie jest bez cenne :-D Tak dalej już nie nie zaśmiecam wspaniałego tematu . Dawaj na YoungTimera do Wawy to i Mantę wyprowadzę bo jakoś odmiany A jest mało na spotach :-( póki co tylko ona mi została do klasycznej jazdy :-)

Go to the top of the page
 
+Quote Post
flapjck1
post Wed, 24 Apr 2013 - 23:35
Post #279


Forum Homee
Dołączył: Tue, 14 November 2006





moje mini jest zieloniutkie jak trawka na wiosne smile.gif a co do czerwonego to wiem czyj ale nie moj wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rudiger
post Thu, 25 Apr 2013 - 07:40
Post #280


Forum Killer
Dołączył: Sat, 08 October 2011





Bardzo przykra sprawa, bo jak rozumiem wóz w ori lakierze.
Dobrze że złapałeś parobków - przynajmniej sa części do naprawy. Niech to robi tylko dobry lakiernik i sprawdź co to za podkład jest na tych nowych blachach - czy nie trzeba go zdjąć przed lakierowaniem (sodowaniem na przykład).
Gaziory nie z Chorwacji, jak coś to mogę pomóc w ściągnięciu dobranego do pojemności zestawu. Wczoraj je rozebrałem i dodatkowo zoptymalizowałem powierzchnie i kształty zwężek i wkładek w gardzielach, dziś chcę je koniecznie założyć i odpalić, bo lada chwila wyciągam silnik do zmian w zawieszeniu.

EDIT
Założyłem, odpaliłem.
Świetne gaźniki, brak kichania, czkania jak na poprzednich, równe wolne obroty, świetna reakcja na gaz. Mam nadzieję że pod obciążeniem będą się sprawować równie dobrze jak te stare. Ogólnie - polecam zakup nowych lub regenerowanych prze profesjonalistów gaźników jeśli ktoś myśli o poziomych dwugardzielowcach.


--------------------
narkotyczny zapach dogrzanych slicków...
powered by PENRITE
vmistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2012
mistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2015
Go to the top of the page
 
+Quote Post

24 Stron V  « < 12 13 14 15 16 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 08 November 2025 - 04:37