Shoutbox 0 nowych PW 


24 Stron V  « < 10 11 12 13 14 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Skoda 120S Rallye 1973r
Rudiger
post Thu, 31 Jan 2013 - 09:12
Post #221


Forum Killer
Dołączył: Sat, 08 October 2011





W temacie sprzęgła jeszcze. Nowy docisk Sachs mam, ze starych produkcji. Nawet 2 sztuki biggrin.gif
Problem jest nadal z tarczą. Znajomi w CZ rozpuścili wici jak to się mówi, odn. sprzęgła do Skody 1203 i owszem są, ale same chinole. Myślałem by zaryzykować i zamówić chinola, ale firma przerabiająca sprzęgła odradza taki zakup – jeśli robić spiek to tylko na LUKu, Sachsie, w ostateczności na oryginalnej tarczy Skoda. Chinola szybko zmieli.
No to odpuściłem spieka. Myślę – ok, standardową tarczę sztywną dam do obicia nowymi okładzinami z dodatkiem kevlaru - o których był temat już na forum że się sprawdzają przy podniesionej mocy. Ale do tej operacji też jest potrzebna dobra jakościowo, nowa, markowa tarcza. Tych też nie ma, same chinole. No żesz szlag by to.....


--------------------
narkotyczny zapach dogrzanych slicków...
powered by PENRITE
vmistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2012
mistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2015
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 31 Jan 2013 - 09:12
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Tcharec
post Thu, 07 Feb 2013 - 11:32
Post #222


Forum Killer
Dołączył: Mon, 23 May 2005
Skąd: Gliwice





A chinol w jakiej cenie?


--------------------
'91 Sierra kombi 24V (BOA)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rudiger
post Thu, 07 Feb 2013 - 11:39
Post #223


Forum Killer
Dołączył: Sat, 08 October 2011





chinol 110-130zł
na razie zamówiłem sztywną tarczę made in czech republic i dam nowe okładziny kevlarowe. Zobaczymy co wyjdzie.


--------------------
narkotyczny zapach dogrzanych slicków...
powered by PENRITE
vmistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2012
mistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2015
Go to the top of the page
 
+Quote Post
|Joteusz|
post Sat, 09 Feb 2013 - 23:07
Post #224


Super User
Dołączył: Fri, 07 December 2012
Skąd: WI





Czy w tym sezonie startujesz w Classic Auto TD ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rudiger
post Sun, 10 Feb 2013 - 14:23
Post #225


Forum Killer
Dołączył: Sat, 08 October 2011





Jo! Plan jest na co najmniej 3 edycje Classic Auto Cup. Nie wiem czy zdążę z przeróbkami na majowe Kielce. Chcę jechać B.Podlaską, NMnP no i właśnie choć jedne Kielce.


--------------------
narkotyczny zapach dogrzanych slicków...
powered by PENRITE
vmistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2012
mistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2015
Go to the top of the page
 
+Quote Post
|Joteusz|
post Sun, 10 Feb 2013 - 20:28
Post #226


Super User
Dołączył: Fri, 07 December 2012
Skąd: WI





To wspaniale, na białą Podlaską na pewno się zapiszę u Naczelnego wink.gif bo rozumiem w 1300 startujesz ? rolleyes.gif 3mam kciuki żebyś był będzie fajna rywalizacja happy.gif Ciekawe Mysza fiacikiem jeszcze startuje ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pereira
post Sun, 10 Feb 2013 - 20:50
Post #227


Rookie
Dołączył: Mon, 17 January 2011





Grzesiek Mysza już dość dawno nie startuje, zresztą przy obecnych przepisach Jego przeróbki zmusiły by Go do ścigania się z młodymi autami (nieoryginalny silnik 1300, nie występujący nigdy w nadwoziu 127 mk1). Sam miałem dokładnie taki sam swap w moim dawnym Fiacie 127.
Kuba wystartuje Skodą prawdopodobnie w klasie 1600 z przelicznikiem dla pojemności 1300 (patrz projekt nowego regulaminu CA Cup).
Kuba, szykuj auto, ja będę chciał jechać wszystkie eliminacje, nawet jak nie zdążę ze wszystkimi przeróbkami.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rudiger
post Sun, 10 Feb 2013 - 20:53
Post #228


Forum Killer
Dołączył: Sat, 08 October 2011





Henryk, Ty tutaj? smile.gif
Ano tak 1300 ma być chyba zlikwidowana. Do klasy powiedzmy 1300 szykowana jest też w Polsce świetna replika rajdowego 127 Alitalia, naprawdę ładna ale chłopacy być może zdążą dopiero na jesienne Kielce.
Joteusz, przypomnij, czym będziesz jechał?


--------------------
narkotyczny zapach dogrzanych slicków...
powered by PENRITE
vmistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2012
mistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2015
Go to the top of the page
 
+Quote Post
|Joteusz|
post Sun, 10 Feb 2013 - 21:03
Post #229


Super User
Dołączył: Fri, 07 December 2012
Skąd: WI





Pereira o kurcze to nie dobrze że Myszy nie będzie sleep.gif od kiedyŻyczas chyba komus oddał pałeczkę to w takim układzie dziwny regulamin ja jadę takim o to Oplem Corsą 1,3 GT 86` happy.gif w nowym zestawieniu gażników i w końcu ze szperowaną .



Popatrze na regulamin i chciałbym się spotkać w dobrym tonie rolleyes.gif

Oho przeczytałem o to nie wiem czy mnie zakwalifikują ? bo mam pod maską zestaw Irmschera z odmiany U.K. ? (typowo rajdowe zestawienie z pucharowymi z epoki auta elementami) to nie wiem musze zadzwonić do nich i się dowiedzieć ? to jakieś dziwne restrykcje wprowadzają . Faktycznie klasa 1300 została zniesiona huh.gif trzeba zadzwonić o co tu chodzi ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pereira
post Sun, 10 Feb 2013 - 21:50
Post #230


Rookie
Dołączył: Mon, 17 January 2011





Kuba, co prawda nie za wiele się tu udzielam, ale czasem zajrzę wink.gif
Widzę, że w tym roku może być ciekawiej w klasie 1600 niż było w zeszłym- to dobrze. Pewnie już dzbanka nie powącham rolleyes.gif
|Joteusz|, jeśli się nie mylę, to nie łapiesz się do grupy II ze względu na zbyt młode auto?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
|Joteusz|
post Sun, 10 Feb 2013 - 22:31
Post #231


Super User
Dołączył: Fri, 07 December 2012
Skąd: WI





Do startu w Grupie Oldtimer Sport dopuszczone są (na wniosek zgłaszającego) także auta z roczników
1985, 1986, 1987 i 1988 (co najmniej 25-letnie), jeśli model danego samochodu dostępny był już
w sprzedaży w roku 1984

? dobra koniec offtopa jutro zadzwonię to się okaże wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rudiger
post Mon, 11 Feb 2013 - 07:57
Post #232


Forum Killer
Dołączył: Sat, 08 October 2011





Fajny Opel, jak będziesz w 2-1300 eeee 2-1600 to będzie ciekawie, będę musiał dusić ze Skody 110% wink.gif


--------------------
narkotyczny zapach dogrzanych slicków...
powered by PENRITE
vmistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2012
mistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2015
Go to the top of the page
 
+Quote Post
|Joteusz|
post Mon, 11 Feb 2013 - 18:50
Post #233


Super User
Dołączył: Fri, 07 December 2012
Skąd: WI





Ja nie startuje żeby wygrać laugh.gif ja dla przygody i wspólnej zabawy z ładnymi klasycznymi pojazdami , dzięki którym chce się siedzieć w garażu wink.gif twoja skoda jest elementarnym przykładem że są piękne auta z duszą nie docenione ... co do klasy jeszcze nie wiem mam pożar w pracy będzie spokojna chwilka za dzwonie i po rozmawiam o szczegółach . Tym czasem czekam na jakieś nowości w twoim temacie rolleyes.gif

Za Corsę dziękuje póki co najbardziej mnie cieszy że jest zdrowa i migomat może stać w ciemnym rogu garażu . A silnik zawsze chciałem mieć 1300 zgodnie z przeznaczeniem i historią auta tylko ciężko o graty do zestawu bo Anglicy nie chętnie sprzedają na zewnątrz anulują często i gęsto transakcje .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rudiger
post Tue, 12 Feb 2013 - 13:49
Post #234


Forum Killer
Dołączył: Sat, 08 October 2011





CYTAT(|Joteusz| @ Mon, 11 Feb 2013 - 18:50) *
Tym czasem czekam na jakieś nowości w twoim temacie rolleyes.gif


Z nowości niewiele - czekam aż kolega z Płocka przywiezie mi laminatową maskę przednią którą przywiózł wracając z CZ, przywiezie też twarde poduszki silnika i trochę innych drobiazgów.
Zamówiłem też w CZ wytłoczki stalowe do wspawania w tylne wahacze skośne (wzmocnienie).
Tymczasem wstawiłem ciekawe skany artykułów z czechosłowackiej gazety z lat 70-tych







reszta tutaj
http://www.czarprlu.pl/?p=1380



--------------------
narkotyczny zapach dogrzanych slicków...
powered by PENRITE
vmistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2012
mistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2015
Go to the top of the page
 
+Quote Post
NMR-Riders Kyle
post Tue, 12 Feb 2013 - 17:08
Post #235


Frequent User
Dołączył: Sat, 21 May 2011
Skąd: Mrągowo





Zdjęcie prawej nogi podczas palenia gumy tylnonapędowcem biggrin.gif W tamtych czasach to czarna magia była.


--------------------
Simple is beautiful.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
addam24
post Tue, 12 Feb 2013 - 19:49
Post #236


Forum Killer
Dołączył: Sat, 12 June 2010





CYTAT(NMR-Riders Kyle @ Tue, 12 Feb 2013 - 17:08) *
Zdjęcie prawej nogi podczas palenia gumy tylnonapędowcem biggrin.gif W tamtych czasach to czarna magia była.


Zdjecia prawej nogi raczej bardziej tycza sie,hamowania prawa noga.W celu przerzucenia masy samochodu na przednia os.Co bedzie skutkowalo szybszym wejsciem w zakret.Z racji lepszej przyczepnosci
Go to the top of the page
 
+Quote Post
NMR-Riders Kyle
post Tue, 12 Feb 2013 - 21:27
Post #237


Frequent User
Dołączył: Sat, 21 May 2011
Skąd: Mrągowo





Chyba Ci chodzi o dohamowywanie LEWĄ nogą...


--------------------
Simple is beautiful.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
addam24
post Tue, 12 Feb 2013 - 22:09
Post #238


Forum Killer
Dołączył: Sat, 12 June 2010





Sorry masz racje. smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k11
post Wed, 13 Feb 2013 - 22:16
Post #239


Administrator
Dołączył: Mon, 07 February 2005
Skąd: Nicaragua! Agua for my bunghole!





Ja to się słabo znam na nogach (mam tylko dwie), ale dla mnie to ona jest prawa i widzę tam jeszcze heel&toe.

r.


--------------------
e-trzy-sześć-przez-pięć
en-a-sześć
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rex
post Thu, 14 Feb 2013 - 22:50
Post #240


Forum Killer
Dołączył: Tue, 07 December 2004
Skąd: Warszawa





Bo to czeska noga jest....


--------------------
Ford Escort Cabrio '88
Recaro Leather interior
Bilstei Wolf Suspension
ex rst :) 2.0 16v zetec in progress
Go to the top of the page
 
+Quote Post

24 Stron V  « < 10 11 12 13 14 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 08 November 2025 - 04:37