![]() ![]() |
Thu, 31 Jan 2013 - 09:12
Post
#221
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 08 October 2011 |
W temacie sprzęgła jeszcze. Nowy docisk Sachs mam, ze starych produkcji. Nawet 2 sztuki
Problem jest nadal z tarczą. Znajomi w CZ rozpuścili wici jak to się mówi, odn. sprzęgła do Skody 1203 i owszem są, ale same chinole. Myślałem by zaryzykować i zamówić chinola, ale firma przerabiająca sprzęgła odradza taki zakup – jeśli robić spiek to tylko na LUKu, Sachsie, w ostateczności na oryginalnej tarczy Skoda. Chinola szybko zmieli. No to odpuściłem spieka. Myślę – ok, standardową tarczę sztywną dam do obicia nowymi okładzinami z dodatkiem kevlaru - o których był temat już na forum że się sprawdzają przy podniesionej mocy. Ale do tej operacji też jest potrzebna dobra jakościowo, nowa, markowa tarcza. Tych też nie ma, same chinole. No żesz szlag by to..... -------------------- narkotyczny zapach dogrzanych slicków...
powered by PENRITE vmistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2012 mistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2015 |
|
|
|
| Wspieraj forum |
Thu, 31 Jan 2013 - 09:12
Post
#
|
![]() Dotacja |
|
|
|
|
Thu, 07 Feb 2013 - 11:32
Post
#222
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 23 May 2005 Skąd: Gliwice |
A chinol w jakiej cenie?
-------------------- '91 Sierra kombi 24V (BOA)
|
|
|
|
Thu, 07 Feb 2013 - 11:39
Post
#223
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 08 October 2011 |
chinol 110-130zł
na razie zamówiłem sztywną tarczę made in czech republic i dam nowe okładziny kevlarowe. Zobaczymy co wyjdzie. -------------------- narkotyczny zapach dogrzanych slicków...
powered by PENRITE vmistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2012 mistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2015 |
|
|
|
Sat, 09 Feb 2013 - 23:07
Post
#224
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 07 December 2012 Skąd: WI |
Czy w tym sezonie startujesz w Classic Auto TD ?
|
|
|
|
Sun, 10 Feb 2013 - 14:23
Post
#225
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 08 October 2011 |
Jo! Plan jest na co najmniej 3 edycje Classic Auto Cup. Nie wiem czy zdążę z przeróbkami na majowe Kielce. Chcę jechać B.Podlaską, NMnP no i właśnie choć jedne Kielce.
-------------------- narkotyczny zapach dogrzanych slicków...
powered by PENRITE vmistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2012 mistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2015 |
|
|
|
Sun, 10 Feb 2013 - 20:28
Post
#226
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 07 December 2012 Skąd: WI |
To wspaniale, na białą Podlaską na pewno się zapiszę u Naczelnego
|
|
|
|
Sun, 10 Feb 2013 - 20:50
Post
#227
|
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 17 January 2011 |
Grzesiek Mysza już dość dawno nie startuje, zresztą przy obecnych przepisach Jego przeróbki zmusiły by Go do ścigania się z młodymi autami (nieoryginalny silnik 1300, nie występujący nigdy w nadwoziu 127 mk1). Sam miałem dokładnie taki sam swap w moim dawnym Fiacie 127.
Kuba wystartuje Skodą prawdopodobnie w klasie 1600 z przelicznikiem dla pojemności 1300 (patrz projekt nowego regulaminu CA Cup). Kuba, szykuj auto, ja będę chciał jechać wszystkie eliminacje, nawet jak nie zdążę ze wszystkimi przeróbkami. |
|
|
|
Sun, 10 Feb 2013 - 20:53
Post
#228
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 08 October 2011 |
Henryk, Ty tutaj?
Ano tak 1300 ma być chyba zlikwidowana. Do klasy powiedzmy 1300 szykowana jest też w Polsce świetna replika rajdowego 127 Alitalia, naprawdę ładna ale chłopacy być może zdążą dopiero na jesienne Kielce. Joteusz, przypomnij, czym będziesz jechał? -------------------- narkotyczny zapach dogrzanych slicków...
powered by PENRITE vmistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2012 mistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2015 |
|
|
|
Sun, 10 Feb 2013 - 21:03
Post
#229
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 07 December 2012 Skąd: WI |
Pereira o kurcze to nie dobrze że Myszy nie będzie
![]() Popatrze na regulamin i chciałbym się spotkać w dobrym tonie Oho przeczytałem o to nie wiem czy mnie zakwalifikują ? bo mam pod maską zestaw Irmschera z odmiany U.K. ? (typowo rajdowe zestawienie z pucharowymi z epoki auta elementami) to nie wiem musze zadzwonić do nich i się dowiedzieć ? to jakieś dziwne restrykcje wprowadzają . Faktycznie klasa 1300 została zniesiona |
|
|
|
Sun, 10 Feb 2013 - 21:50
Post
#230
|
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 17 January 2011 |
Kuba, co prawda nie za wiele się tu udzielam, ale czasem zajrzę
Widzę, że w tym roku może być ciekawiej w klasie 1600 niż było w zeszłym- to dobrze. Pewnie już dzbanka nie powącham |Joteusz|, jeśli się nie mylę, to nie łapiesz się do grupy II ze względu na zbyt młode auto? |
|
|
|
Sun, 10 Feb 2013 - 22:31
Post
#231
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 07 December 2012 Skąd: WI |
Do startu w Grupie Oldtimer Sport dopuszczone są (na wniosek zgłaszającego) także auta z roczników
1985, 1986, 1987 i 1988 (co najmniej 25-letnie), jeśli model danego samochodu dostępny był już w sprzedaży w roku 1984 ? dobra koniec offtopa jutro zadzwonię to się okaże |
|
|
|
Mon, 11 Feb 2013 - 07:57
Post
#232
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 08 October 2011 |
Fajny Opel, jak będziesz w 2-1300 eeee 2-1600 to będzie ciekawie, będę musiał dusić ze Skody 110%
-------------------- narkotyczny zapach dogrzanych slicków...
powered by PENRITE vmistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2012 mistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2015 |
|
|
|
Mon, 11 Feb 2013 - 18:50
Post
#233
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 07 December 2012 Skąd: WI |
Ja nie startuje żeby wygrać
Za Corsę dziękuje póki co najbardziej mnie cieszy że jest zdrowa i migomat może stać w ciemnym rogu garażu . A silnik zawsze chciałem mieć 1300 zgodnie z przeznaczeniem i historią auta tylko ciężko o graty do zestawu bo Anglicy nie chętnie sprzedają na zewnątrz anulują często i gęsto transakcje . |
|
|
|
Tue, 12 Feb 2013 - 13:49
Post
#234
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 08 October 2011 |
Tym czasem czekam na jakieś nowości w twoim temacie Z nowości niewiele - czekam aż kolega z Płocka przywiezie mi laminatową maskę przednią którą przywiózł wracając z CZ, przywiezie też twarde poduszki silnika i trochę innych drobiazgów. Zamówiłem też w CZ wytłoczki stalowe do wspawania w tylne wahacze skośne (wzmocnienie). Tymczasem wstawiłem ciekawe skany artykułów z czechosłowackiej gazety z lat 70-tych ![]() ![]() ![]() reszta tutaj http://www.czarprlu.pl/?p=1380 -------------------- narkotyczny zapach dogrzanych slicków...
powered by PENRITE vmistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2012 mistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2015 |
|
|
|
Tue, 12 Feb 2013 - 17:08
Post
#235
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 21 May 2011 Skąd: Mrągowo |
Zdjęcie prawej nogi podczas palenia gumy tylnonapędowcem
-------------------- Simple is beautiful.
|
|
|
|
Tue, 12 Feb 2013 - 19:49
Post
#236
|
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 12 June 2010 |
Zdjęcie prawej nogi podczas palenia gumy tylnonapędowcem Zdjecia prawej nogi raczej bardziej tycza sie,hamowania prawa noga.W celu przerzucenia masy samochodu na przednia os.Co bedzie skutkowalo szybszym wejsciem w zakret.Z racji lepszej przyczepnosci |
|
|
|
Tue, 12 Feb 2013 - 21:27
Post
#237
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 21 May 2011 Skąd: Mrągowo |
Chyba Ci chodzi o dohamowywanie LEWĄ nogą...
-------------------- Simple is beautiful.
|
|
|
|
Tue, 12 Feb 2013 - 22:09
Post
#238
|
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 12 June 2010 |
Sorry masz racje.
|
|
|
|
Wed, 13 Feb 2013 - 22:16
Post
#239
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 07 February 2005 Skąd: Nicaragua! Agua for my bunghole! |
Ja to się słabo znam na nogach (mam tylko dwie), ale dla mnie to ona jest prawa i widzę tam jeszcze heel&toe.
r. -------------------- e-trzy-sześć-przez-pięć
en-a-sześć |
|
|
|
Thu, 14 Feb 2013 - 22:50
Post
#240
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 07 December 2004 Skąd: Warszawa |
Bo to czeska noga jest....
-------------------- Ford Escort Cabrio '88
Recaro Leather interior Bilstei Wolf Suspension ex rst :) 2.0 16v zetec in progress |
|
|
|
![]() ![]() |
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 08 November 2025 - 04:37 |