Shoutbox 0 nowych PW 


24 Stron V  « < 9 10 11 12 13 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Skoda 120S Rallye 1973r
Rudiger
post Thu, 03 Jan 2013 - 07:53
Post #201


Forum Killer
Dołączył: Sat, 08 October 2011





O! To coś nowego, dzięki, wysłałem pytanie do Sachs Polska.



Na pewno odpowiedzą laugh.gif


--------------------
narkotyczny zapach dogrzanych slicków...
powered by PENRITE
vmistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2012
mistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2015
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 03 Jan 2013 - 07:53
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Tcharec
post Thu, 03 Jan 2013 - 10:15
Post #202


Forum Killer
Dołączył: Mon, 23 May 2005
Skąd: Gliwice





CYTAT(Rudiger @ Wed, 02 Jan 2013 - 14:42) *
takie dostałem info z CZ odn szpery

- jaką ma siłę spęcia ten Samosvorný diferenciál (N lub Nm) jest dotosowany na 40Nm a idzie go dostosować od 0 - 100... jest tam sprężyna i podkładki

40Nm to dużo? mało? jak na RWD z silnikiem z tyłu?

W Fordzie Sierra te niuty sprawdza się w następujący sposób - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/...8d26d0594d.html
Jak widzisz 40 Nm to absolutne minimum. Dotyczy to oczywiście cywilnych zastosowań.


--------------------
'91 Sierra kombi 24V (BOA)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rudiger
post Thu, 03 Jan 2013 - 10:20
Post #203


Forum Killer
Dołączył: Sat, 08 October 2011





Dzięki Tcharec, pomocny materiał, czyli te 40NM to mało jeśli chodzi o sportowa jazdę torową. Jak coś to moze zamawiać bardziej spięty...


--------------------
narkotyczny zapach dogrzanych slicków...
powered by PENRITE
vmistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2012
mistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2015
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tcharec
post Thu, 03 Jan 2013 - 10:38
Post #204


Forum Killer
Dołączył: Mon, 23 May 2005
Skąd: Gliwice





Napisali, że można go podkręcić do 100. To wartość nieco wyższa od serii w Sierce. Myślę, że dawało by to radę.


--------------------
'91 Sierra kombi 24V (BOA)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Thu, 03 Jan 2013 - 10:40
Post #205


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Sachs racing sprzęgła ma tańsze w DE jakby co


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DOHC
post Thu, 03 Jan 2013 - 11:19
Post #206


Forum Homee
Dołączył: Thu, 12 January 2006
Skąd: Pionki/Warszawa





CYTAT(Tcharec @ Thu, 03 Jan 2013 - 10:15) *
W Fordzie Sierra te niuty sprawdza się w następujący sposób - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/...8d26d0594d.html
Jak widzisz 40 Nm to absolutne minimum. Dotyczy to oczywiście cywilnych zastosowań.


Szpera płytkowa działa inaczej niż wiskotyczna i nie wiem na ile można to porównywać. Krążyły kiedyś takie materiały do sprawzdania spięcia szpery w omegach. Tam były wzorki jak policzyć %spięcia itp. może warto za tym poszperać, tamta szpera jest płytkowa.

pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tcharec
post Thu, 03 Jan 2013 - 13:36
Post #207


Forum Killer
Dołączył: Mon, 23 May 2005
Skąd: Gliwice





A ta z Czech to wiskoza czy płytkowa?


--------------------
'91 Sierra kombi 24V (BOA)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rudiger
post Thu, 03 Jan 2013 - 13:40
Post #208


Forum Killer
Dołączył: Sat, 08 October 2011





płytkowa - Samosvorné lamelové diferenciály

http://www.motorsportshop.cz/product/238/s...oda_130llr.html

gdzies na ich stronie były tez do kupienia cześci składowe do owej szpery


--------------------
narkotyczny zapach dogrzanych slicków...
powered by PENRITE
vmistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2012
mistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2015
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pawel934
post Thu, 03 Jan 2013 - 23:31
Post #209


Forum Homee
Dołączył: Fri, 10 November 2006
Skąd: Warszawa WN





Gratulacje okładki CA smile.gif


--------------------
"If in doubt, flat out" Colin McRae

Kilka aut wywołujących uśmiech na twarzy :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rudiger
post Fri, 04 Jan 2013 - 08:16
Post #210


Forum Killer
Dołączył: Sat, 08 October 2011





A dzięki smile.gif Przyjemny i motywujący do dalszej pracy akcent na początek roku smile.gif

http://www.classicauto.pl/numery/numer_76.html


--------------------
narkotyczny zapach dogrzanych slicków...
powered by PENRITE
vmistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2012
mistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2015
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kosiarz
post Fri, 04 Jan 2013 - 11:03
Post #211


Forum Killer
Dołączył: Wed, 18 February 2004
Skąd: MIASTO MOCY... WROCŁAW





trzeba dzis empik odwiedzic smile.gif


--------------------
Fuel Games Part I am 21.05.2011 Rothenburg 1/4 ET 13,6 SCIERWOLOT
https://picasaweb.google.com/112471818709940932677/SIERRACOSWORTHKOSIARZ
http://www.youtube.com/user/Kosiarzzz

http://tnij.org/cosworth Mój projekt
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kiwi
post Sat, 05 Jan 2013 - 17:07
Post #212


Forum Homee
Dołączył: Sun, 25 October 2009
Skąd: Łódź





Gratuluje okładki i artykułu wink.gif


--------------------
quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mariusz079
post Sun, 06 Jan 2013 - 02:28
Post #213


Rookie
Dołączył: Wed, 26 December 2012





Małe pytanko, piaskowanie zlecałeś komuś. Czy robiłeś to samodzielnie?


Mega porjekt, full profesjonalizm, a do tego charakter rajdowy, kilogramom nie !!!
Zbędne rzeczy outside to co lubie najbardziej.
Pozdrawiam Mario !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rudiger
post Sun, 06 Jan 2013 - 10:51
Post #214


Forum Killer
Dołączył: Sat, 08 October 2011





Dzięki smile.gif
Drobiazgi sam piaskuję albo soduję, większe rzeczy, np ramiaki drzwi, czy felgi woziłem do znajomego.


--------------------
narkotyczny zapach dogrzanych slicków...
powered by PENRITE
vmistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2012
mistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2015
Go to the top of the page
 
+Quote Post
|Joteusz|
post Wed, 16 Jan 2013 - 00:12
Post #215


Super User
Dołączył: Fri, 07 December 2012
Skąd: WI





też chciałem dołączyć do gratulacji piękne i ciekawe auto w zacnej gazecie ... smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rudiger
post Wed, 16 Jan 2013 - 08:09
Post #216


Forum Killer
Dołączył: Sat, 08 October 2011





Podziękował smile.gif
Obecnie remontuję kupiony zestaw do konwersji na zawieszenie ze Skody Rapid, na skośnych wahaczach i półosiach dwuprzegubowych. Jak się zrobi cieplej będę chciał to jakoś pożenic z nadwoziem, pewnie nie obędzie się bez dorabiania nowych punktów mocowania zawieszenia.



To powinno jednak zdecydowanie poprawić stabilność i wytrzymałość tylnego zawieszenia i precyzję prowadzenia. Skoda tym samym będzie poszerzona o ok 3,5 na stronę. To pociągnie za sobą konieczność wykonania tylnym błotników z pełnym wykrojem na koło (zgodnie z homologacją).





Chciałbym też ściągnąć z CZ maskę laminatową przednią (obecna sporo waży) i dokładkę – spojler smile.gif - pod przedni pas. Ale mam na razie problem jak to ściągnąć z CZ – Białystok niestety leży nie przy tej granicy co powinien....
Sezon się zbliża więc dokupiłem na zapas komplet slików Avona, teraz sobie leżą i czekają w ciepłym.





aha mam odpowiedź z Sachsa w spr sprzęgła
Hello
sorry this is a very old disc and we have no part for this disc 881861 999763.
We can only produce a rigid sinter disc.
The delivery time is around 2 weeks.
Best regards
Claus Orth
Technical Sales
ZF Race Engineering GmbH
Dept.: ZREM
97424 Schweinfurt, Germany
tel. 0049 9721 98 4635
fax. 0049 9721 98 8024635


--------------------
narkotyczny zapach dogrzanych slicków...
powered by PENRITE
vmistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2012
mistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2015
Go to the top of the page
 
+Quote Post
killme
post Wed, 16 Jan 2013 - 09:31
Post #217


Super User
Dołączył: Fri, 11 March 2005
Skąd: SRC





Kuba,

Ja bym odpuscił te wszelkie Sachsy - poszukaj tarczy do Skody 1203 -jest na "nasz" wieloklin, posiada solidny tłumik drgań.
Ja jakieś 2 lata temu kupiłem w PL taką tarcze LUKa z okładziną termolite(mieszanka heavy duty to samochodów dostawczych), która spokojnie da rade w Twoich zastosowaniach, ewentualnie możesz zastosować mocniejszy docisk z 1,6. Wtedy zostały w kraju jakieś jeszcze 3 sztuki tej tarczy biggrin.gif Jak nie bedziesz mieć szcześcia to dorobiłbym wałek sprzęgłowy pod wieloklin z Felici i po sprawie.

Co do zawieszenia - jak jeszcze nie masz tego w aucie to radziłbym Ci wykonac wzmocnienia wahaczy wg.spec.130L/A - mają już troche lat i grubosć materiału jest nie taka jak powinna, bo potem sie okaze że po 2 OSach powiekszył ci sie negatyw wink.gif
Potem można odwiertać całość i wychodzi sie z masą prawie na 0.
Ja wzmacniałem wahacze skosne jak i wzdłużne







--------------------
Skoda 120 1.4T
525d F11
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rudiger
post Wed, 16 Jan 2013 - 10:41
Post #218


Forum Killer
Dołączył: Sat, 08 October 2011





Ok, dzięki, a gdzie dostałeś tę tarczę w PL? Pamiętasz może?
Wzdłużne mam już wzmocnione - to robiłem w momencie budowy skody. Skośne..... wiesz te co kupiłem były zakorkowane (korki w rewizjach) po otwarciu wydmuchałem ze środka jedynie trochę pyłu, bez "gruzu" - także nie jest źle. Zobaczę, może wzmocnię - inna sprawa to to że najprawdopodobniej będę je skracać trochę bo mi wejdą w belkę pod skrzynią biegów.


--------------------
narkotyczny zapach dogrzanych slicków...
powered by PENRITE
vmistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2012
mistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2015
Go to the top of the page
 
+Quote Post
killme
post Wed, 16 Jan 2013 - 11:42
Post #219


Super User
Dołączył: Fri, 11 March 2005
Skąd: SRC





CYTAT(Rudiger @ Wed, 16 Jan 2013 - 10:41) *
Ok, dzięki, a gdzie dostałeś tę tarczę w PL? Pamiętasz może?
Wzdłużne mam już wzmocnione - to robiłem w momencie budowy skody. Skośne..... wiesz te co kupiłem były zakorkowane (korki w rewizjach) po otwarciu wydmuchałem ze środka jedynie trochę pyłu, bez "gruzu" - także nie jest źle. Zobaczę, może wzmocnię - inna sprawa to to że najprawdopodobniej będę je skracać trochę bo mi wejdą w belkę pod skrzynią biegów.


Mój lokalny sprzedawca części odszukał w katalogach i znalazł - jak zapytasz u siebie równie kumatego sprzedawcy to znajdzie.
Złóż belke razem z wahaczmi, wypoziomuj i sprawdź kąty na piaście - u mnie wydawały sie proste i ładne, a finalnie nie obyło sie bez cięcia i prostowania


--------------------
Skoda 120 1.4T
525d F11
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rudiger
post Wed, 16 Jan 2013 - 12:45
Post #220


Forum Killer
Dołączył: Sat, 08 October 2011





ja nie mam belki – waga, do tego gną się.... . Wzdłużny wahacz będzie pewnie tak jak jest teraz - na uniballu, do skośnych wahaczy będę najprawdopodobniej robił punkty mocowania w nadwoziu – w bezpośrednim sąsiedztwie istniejących punktów mocowania belki podskrzyniowej. Te dorabiane mocowanie będę robił w systemie rozłącznym z uwzględnieniem możliwości przesuwania go w górę w dół. To pozwoli regulować kąty tylnych kół.
Przynajmniej takie jest założenie smile.gif

Już mam namiary na ową tarczę w CZ, zobaczymy co wyjdzie ale trop dobry jest, dzięki!


--------------------
narkotyczny zapach dogrzanych slicków...
powered by PENRITE
vmistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2012
mistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2015
Go to the top of the page
 
+Quote Post

24 Stron V  « < 9 10 11 12 13 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 07 November 2025 - 23:42