![]() ![]() |
Thu, 03 Jan 2013 - 07:53
Post
#201
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 08 October 2011 |
O! To coś nowego, dzięki, wysłałem pytanie do Sachs Polska.
Na pewno odpowiedzą -------------------- narkotyczny zapach dogrzanych slicków...
powered by PENRITE vmistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2012 mistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2015 |
|
|
|
| Wspieraj forum |
Thu, 03 Jan 2013 - 07:53
Post
#
|
![]() Dotacja |
|
|
|
|
Thu, 03 Jan 2013 - 10:15
Post
#202
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 23 May 2005 Skąd: Gliwice |
takie dostałem info z CZ odn szpery - jaką ma siłę spęcia ten Samosvorný diferenciál (N lub Nm) jest dotosowany na 40Nm a idzie go dostosować od 0 - 100... jest tam sprężyna i podkładki 40Nm to dużo? mało? jak na RWD z silnikiem z tyłu? W Fordzie Sierra te niuty sprawdza się w następujący sposób - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/...8d26d0594d.html Jak widzisz 40 Nm to absolutne minimum. Dotyczy to oczywiście cywilnych zastosowań. -------------------- '91 Sierra kombi 24V (BOA)
|
|
|
|
Thu, 03 Jan 2013 - 10:20
Post
#203
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 08 October 2011 |
Dzięki Tcharec, pomocny materiał, czyli te 40NM to mało jeśli chodzi o sportowa jazdę torową. Jak coś to moze zamawiać bardziej spięty...
-------------------- narkotyczny zapach dogrzanych slicków...
powered by PENRITE vmistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2012 mistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2015 |
|
|
|
Thu, 03 Jan 2013 - 10:38
Post
#204
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 23 May 2005 Skąd: Gliwice |
Napisali, że można go podkręcić do 100. To wartość nieco wyższa od serii w Sierce. Myślę, że dawało by to radę.
-------------------- '91 Sierra kombi 24V (BOA)
|
|
|
|
Thu, 03 Jan 2013 - 10:40
Post
#205
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz |
Sachs racing sprzęgła ma tańsze w DE jakby co
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
|
Thu, 03 Jan 2013 - 11:19
Post
#206
|
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 12 January 2006 Skąd: Pionki/Warszawa |
W Fordzie Sierra te niuty sprawdza się w następujący sposób - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/...8d26d0594d.html Jak widzisz 40 Nm to absolutne minimum. Dotyczy to oczywiście cywilnych zastosowań. Szpera płytkowa działa inaczej niż wiskotyczna i nie wiem na ile można to porównywać. Krążyły kiedyś takie materiały do sprawzdania spięcia szpery w omegach. Tam były wzorki jak policzyć %spięcia itp. może warto za tym poszperać, tamta szpera jest płytkowa. pozdrawiam |
|
|
|
Thu, 03 Jan 2013 - 13:36
Post
#207
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 23 May 2005 Skąd: Gliwice |
A ta z Czech to wiskoza czy płytkowa?
-------------------- '91 Sierra kombi 24V (BOA)
|
|
|
|
Thu, 03 Jan 2013 - 13:40
Post
#208
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 08 October 2011 |
płytkowa - Samosvorné lamelové diferenciály
http://www.motorsportshop.cz/product/238/s...oda_130llr.html gdzies na ich stronie były tez do kupienia cześci składowe do owej szpery -------------------- narkotyczny zapach dogrzanych slicków...
powered by PENRITE vmistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2012 mistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2015 |
|
|
|
Thu, 03 Jan 2013 - 23:31
Post
#209
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 10 November 2006 Skąd: Warszawa WN |
Gratulacje okładki CA
-------------------- "If in doubt, flat out" Colin McRae
Kilka aut wywołujących uśmiech na twarzy :) |
|
|
|
Fri, 04 Jan 2013 - 08:16
Post
#210
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 08 October 2011 |
A dzięki
http://www.classicauto.pl/numery/numer_76.html -------------------- narkotyczny zapach dogrzanych slicków...
powered by PENRITE vmistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2012 mistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2015 |
|
|
|
Fri, 04 Jan 2013 - 11:03
Post
#211
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 18 February 2004 Skąd: MIASTO MOCY... WROCŁAW |
trzeba dzis empik odwiedzic
-------------------- Fuel Games Part I am 21.05.2011 Rothenburg 1/4 ET 13,6 SCIERWOLOT
https://picasaweb.google.com/112471818709940932677/SIERRACOSWORTHKOSIARZ http://www.youtube.com/user/Kosiarzzz http://tnij.org/cosworth Mój projekt |
|
|
|
Sat, 05 Jan 2013 - 17:07
Post
#212
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź |
Gratuluje okładki i artykułu
-------------------- quattro
|
|
|
|
Sun, 06 Jan 2013 - 02:28
Post
#213
|
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 26 December 2012 |
Małe pytanko, piaskowanie zlecałeś komuś. Czy robiłeś to samodzielnie?
Mega porjekt, full profesjonalizm, a do tego charakter rajdowy, kilogramom nie !!! Zbędne rzeczy outside to co lubie najbardziej. Pozdrawiam Mario ! |
|
|
|
Sun, 06 Jan 2013 - 10:51
Post
#214
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 08 October 2011 |
Dzięki
Drobiazgi sam piaskuję albo soduję, większe rzeczy, np ramiaki drzwi, czy felgi woziłem do znajomego. -------------------- narkotyczny zapach dogrzanych slicków...
powered by PENRITE vmistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2012 mistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2015 |
|
|
|
Wed, 16 Jan 2013 - 00:12
Post
#215
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 07 December 2012 Skąd: WI |
też chciałem dołączyć do gratulacji piękne i ciekawe auto w zacnej gazecie ...
|
|
|
|
Wed, 16 Jan 2013 - 08:09
Post
#216
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 08 October 2011 |
Podziękował
Obecnie remontuję kupiony zestaw do konwersji na zawieszenie ze Skody Rapid, na skośnych wahaczach i półosiach dwuprzegubowych. Jak się zrobi cieplej będę chciał to jakoś pożenic z nadwoziem, pewnie nie obędzie się bez dorabiania nowych punktów mocowania zawieszenia. ![]() To powinno jednak zdecydowanie poprawić stabilność i wytrzymałość tylnego zawieszenia i precyzję prowadzenia. Skoda tym samym będzie poszerzona o ok 3,5 na stronę. To pociągnie za sobą konieczność wykonania tylnym błotników z pełnym wykrojem na koło (zgodnie z homologacją). ![]() ![]() Chciałbym też ściągnąć z CZ maskę laminatową przednią (obecna sporo waży) i dokładkę – spojler Sezon się zbliża więc dokupiłem na zapas komplet slików Avona, teraz sobie leżą i czekają w ciepłym. ![]() aha mam odpowiedź z Sachsa w spr sprzęgła Hello sorry this is a very old disc and we have no part for this disc 881861 999763. We can only produce a rigid sinter disc. The delivery time is around 2 weeks. Best regards Claus Orth Technical Sales ZF Race Engineering GmbH Dept.: ZREM 97424 Schweinfurt, Germany tel. 0049 9721 98 4635 fax. 0049 9721 98 8024635 -------------------- narkotyczny zapach dogrzanych slicków...
powered by PENRITE vmistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2012 mistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2015 |
|
|
|
Wed, 16 Jan 2013 - 09:31
Post
#217
|
|
|
Super User Dołączył: Fri, 11 March 2005 Skąd: SRC |
Kuba,
Ja bym odpuscił te wszelkie Sachsy - poszukaj tarczy do Skody 1203 -jest na "nasz" wieloklin, posiada solidny tłumik drgań. Ja jakieś 2 lata temu kupiłem w PL taką tarcze LUKa z okładziną termolite(mieszanka heavy duty to samochodów dostawczych), która spokojnie da rade w Twoich zastosowaniach, ewentualnie możesz zastosować mocniejszy docisk z 1,6. Wtedy zostały w kraju jakieś jeszcze 3 sztuki tej tarczy Co do zawieszenia - jak jeszcze nie masz tego w aucie to radziłbym Ci wykonac wzmocnienia wahaczy wg.spec.130L/A - mają już troche lat i grubosć materiału jest nie taka jak powinna, bo potem sie okaze że po 2 OSach powiekszył ci sie negatyw Potem można odwiertać całość i wychodzi sie z masą prawie na 0. Ja wzmacniałem wahacze skosne jak i wzdłużne ![]()
-------------------- Skoda 120 1.4T
525d F11 |
|
|
|
Wed, 16 Jan 2013 - 10:41
Post
#218
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 08 October 2011 |
Ok, dzięki, a gdzie dostałeś tę tarczę w PL? Pamiętasz może?
Wzdłużne mam już wzmocnione - to robiłem w momencie budowy skody. Skośne..... wiesz te co kupiłem były zakorkowane (korki w rewizjach) po otwarciu wydmuchałem ze środka jedynie trochę pyłu, bez "gruzu" - także nie jest źle. Zobaczę, może wzmocnię - inna sprawa to to że najprawdopodobniej będę je skracać trochę bo mi wejdą w belkę pod skrzynią biegów. -------------------- narkotyczny zapach dogrzanych slicków...
powered by PENRITE vmistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2012 mistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2015 |
|
|
|
Wed, 16 Jan 2013 - 11:42
Post
#219
|
|
|
Super User Dołączył: Fri, 11 March 2005 Skąd: SRC |
Ok, dzięki, a gdzie dostałeś tę tarczę w PL? Pamiętasz może? Wzdłużne mam już wzmocnione - to robiłem w momencie budowy skody. Skośne..... wiesz te co kupiłem były zakorkowane (korki w rewizjach) po otwarciu wydmuchałem ze środka jedynie trochę pyłu, bez "gruzu" - także nie jest źle. Zobaczę, może wzmocnię - inna sprawa to to że najprawdopodobniej będę je skracać trochę bo mi wejdą w belkę pod skrzynią biegów. Mój lokalny sprzedawca części odszukał w katalogach i znalazł - jak zapytasz u siebie równie kumatego sprzedawcy to znajdzie. Złóż belke razem z wahaczmi, wypoziomuj i sprawdź kąty na piaście - u mnie wydawały sie proste i ładne, a finalnie nie obyło sie bez cięcia i prostowania -------------------- Skoda 120 1.4T
525d F11 |
|
|
|
Wed, 16 Jan 2013 - 12:45
Post
#220
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 08 October 2011 |
ja nie mam belki – waga, do tego gną się.... . Wzdłużny wahacz będzie pewnie tak jak jest teraz - na uniballu, do skośnych wahaczy będę najprawdopodobniej robił punkty mocowania w nadwoziu – w bezpośrednim sąsiedztwie istniejących punktów mocowania belki podskrzyniowej. Te dorabiane mocowanie będę robił w systemie rozłącznym z uwzględnieniem możliwości przesuwania go w górę w dół. To pozwoli regulować kąty tylnych kół.
Przynajmniej takie jest założenie Już mam namiary na ową tarczę w CZ, zobaczymy co wyjdzie ale trop dobry jest, dzięki! -------------------- narkotyczny zapach dogrzanych slicków...
powered by PENRITE vmistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2012 mistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2015 |
|
|
|
![]() ![]() |
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 07 November 2025 - 23:42 |