![]() ![]() |
Wed, 25 Jul 2012 - 23:53
Post
#181
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 08 October 2011 |
no i wykończyłem
![]() ![]() Arek, w przyszłym roku mam plan by przejechać się do CS, o przepraszam CZ, na wyścigi. -------------------- narkotyczny zapach dogrzanych slicków...
powered by PENRITE vmistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2012 mistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2015 |
|
|
|
| Wspieraj forum |
Wed, 25 Jul 2012 - 23:53
Post
#
|
![]() Dotacja |
|
|
|
|
Thu, 26 Jul 2012 - 00:32
Post
#182
|
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 24 September 2007 Skąd: klodzko |
moj klijet co wypozycza sierke na VP jest z okolic w-wy moze jak bys chcial to sie z nim zabiezesz chocby na ogladarenastepny start we wrzesniu
|
|
|
|
Thu, 26 Jul 2012 - 13:17
Post
#183
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 13 January 2009 Skąd: Białystok |
Wczoraj widziana na szosie zabłudowskiej późnym wieczorem. Dźwięk jest dosłownie mistrzowski
|
|
|
|
Mon, 30 Jul 2012 - 14:08
Post
#184
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 17 August 2006 Skąd: WWA/TST |
Pochwal sie jak wrazenia z jazdy na Classicauto?
p.s wyglad skodzianki na slickach robi robote i jest mega rasowy! |
|
|
|
Mon, 30 Jul 2012 - 14:55
Post
#185
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 10 November 2006 Skąd: Warszawa WN |
Widziana na Classicauto, rewelacja!
-------------------- "If in doubt, flat out" Colin McRae
Kilka aut wywołujących uśmiech na twarzy :) |
|
|
|
Mon, 30 Jul 2012 - 23:05
Post
#186
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 08 October 2011 |
Ogólnie super. Udało mi się ustawić świetnie zawieszenie na płyty betonowe, sliki kleiły bardzo dobrze, Skoda napieprzała jak zła!
Na tyle dobrze że przed końcem zawodów miałem szansę na 1-2 miejsce w klasie 1600cm3 Na ostatniej próbie jednak minąłem jeden z pachołków (upał kurde, upał) i dostałem taką karę że o pudle nie było mowy. Trudno. Taki upał jaki tam był to dobry test dla olejów silnikowych Niektórzy wracali z wodą zamiast oleju i znikomym ciśnieniem oleju. Ja miałem okazję przetestować znowu syntetyczny Agip Racing 10W60 i powiem tak - świetny olej. Silnik mimo upału nie przegrzewał się a oliwa trzymała max 95-105st i stałe 3,5bar. Sam olej barwy praktycznie nie zmienił od początku sezonu, ubytków 0. Także polecam jak ktoś ma kłopoty z ciśnieniem oliwy po ostrych próbach. Cieszę się, cholernie się cieszę że nic nie padło w wozie, nie urwało się - dobry widać ze mnie inżynier ha ha jedno zdjęcie, jak brat obrobi resztę to będzie galeria
-------------------- narkotyczny zapach dogrzanych slicków...
powered by PENRITE vmistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2012 mistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2015 |
|
|
|
Tue, 31 Jul 2012 - 09:33
Post
#187
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 01 December 2008 Skąd: Płock |
Przeogromne brawa za całkształt! Wygląda rewelacyjnie
|
|
|
|
Sun, 05 Aug 2012 - 01:34
Post
#188
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 08 October 2011 |
Kilka fot z ponad 130 zdjęć z CA Cup Nowe Miatso n.PIlicą, reszta tu http://www.czarprlu.pl/?p=1297
![]() ![]() ![]() ![]() idę spać -------------------- narkotyczny zapach dogrzanych slicków...
powered by PENRITE vmistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2012 mistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2015 |
|
|
|
Sat, 08 Sep 2012 - 23:28
Post
#189
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 08 October 2011 |
trochę mi tu temat przykisił się
a tymczasem małe przygotowania do ostatniego w tym roku CA Cup Kielce Złożyłem kolejny komplet felg z odpowiednim ET. Ponieważ będą to felgi pod "deszcze" czy na smętną pogodę poszedłem po bandzie z kolorem http://www.czarprlu.pl/wp-content/gallery/...-pomarancz1.jpg http://www.czarprlu.pl/wp-content/gallery/...a-pomarancz.jpg -------------------- narkotyczny zapach dogrzanych slicków...
powered by PENRITE vmistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2012 mistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2015 |
|
|
|
Thu, 13 Dec 2012 - 11:20
Post
#190
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 08 October 2011 |
Taka mała produkcja na koniec sezonu, niestety kłopoty z oprogramowaniem wymusiły kapkę gorszą jakość finalną. Ale jest - i dobrze.
http://www.youtube.com/watch?v=APvo6vRuF1o Jak widać pod koniec filmu, na onboardzie, na ciasnych winklach dzieje się źle z napędem – te wstrząsy to nie tor ale buksujące wewnętrzne koło i podskakująca półoś wraz kołem – to są właśnie mankamenty wrodzone tego układu napędowego – z półosiami obciążonymi. Widać ile się traci na takich winklach - muszę odejmować gaz i trochę prostować tor jazdy. A silnik tego nie lubi. Pełen ogień można dawać tylko na prostszych odcinkach. Bez sensu Ponieważ podczas tej imprezy o mało się też nie nakryłem kołami na łuku, na sezon 2013 jest plan by zmienić tylne zawieszenie na takie z trójkątnymi wahaczami i normalnymi półośkami odciążonymi. Czy będzie to kit ściągnięty z CZ czy też wymyślę jakieś customy – czas najbliższy pokaże. Przy okazji zmiany zawieszenia tylnego na inne i zarazem szersze, wymienię z przodu wahacze na dłuższe, na takie z modelu 120-130 po lifcie. Summa summarum dostanę po ok 3,5cm na szerokości na stronę. Wymusi to wykonanie na nowo drugiego kompletu tylnych błotników z pełnymi wykrojami by zmieścić koło. Takie błotniki były homologowane w roku 74 lub 76 jak mnie pamięć nie myli – muszę sprawdzić. Pełne wykroje pozwolą też na stosowanie felg o dowolnej szerokości i slików o dowolnej szerokości Przy okazji wymienię docisk i tarczę którą trochę zmęczyłem podczas ostatnich Kielc. Nowy docisk Sachsa już mam, kwestia tarczy pozostaje. Albo wstawię ori organika – jak znajdę jakiś markowy – albo będę zamawiać spiek, ale wtedy trzeba zrobić hybrydę z amortyzatorami (teraz mam tarczę tak jak oryginał – sztywną, jak założę spiek to może mi rozwalić skrzynię). Kusi też opcja wałka 295/295 w miejsce obecnego... ale chyba dam spokój bo silnik chodzi dobrze, może w 2014 poeksperymentuje. -------------------- narkotyczny zapach dogrzanych slicków...
powered by PENRITE vmistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2012 mistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2015 |
|
|
|
Thu, 13 Dec 2012 - 14:26
Post
#191
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź |
Bardzo fajnie spędziłem ostatnie 8 minut podczas oglądania Twojej produkcji ....auto świetne .
Czy to zawieszenie tylne od początku tak się zachowywało ?? TYł nie jest za twardy ?? Jest szansa na zawias z 120-130 ,zeby tam w miarę podpasował ?? Powodzenia w przyszłym sezonie -------------------- quattro
|
|
|
|
Thu, 13 Dec 2012 - 14:30
Post
#192
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 15 April 2008 Skąd: Warszawa |
Właśnie skończyłem przeglądać wątek od samego początku.
Kolego MEGA szacunek za czas, pot, krew i balie złota włożoną w odbudowe tego auta. Wygląda naprawdę przepięknie i tak samo jeździ. Coś pięknego, taka historia. Daleko mi do Ciebie ale staram się małymi kroczkami. Aby Skoda spisywała się do końca. -------------------- Daewoo Lanos GTi
|
|
|
|
Sat, 15 Dec 2012 - 12:31
Post
#193
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 08 October 2011 |
Tył zmiękczałem przed Kielcami, trochę to pomogło ale jak widać nie do końca...nie to zawieszenie jest nierozwojowe.
Trzeba wstawić tam coś ludzkiego. Są gotowe kity, ale każdy z nich wymagać będzie rzeźby z budą (uchwyty) do tego może dojść kolicja z belką pod skrzynią biegów. Dumam czy na bazie zawieszenia z Rapida nie tworzyć własnych wahaczy trójkątnych które będą pasowały do mego nadwozia, i zamiast wahaczy za 4k PLN nie kupić szpery. Z kitów mamy wahacze ala Skoda 130RS http://shop.tym-motorsport.cz/cz/produkt/k...oda-130-rs.html lub wahacze Skoda 130LR http://www.duma-autosport.cz/zadni-naprava1 właśnie zauważyłem że ta firma dorabia też felgi skręcane o dowolnej szerokości do skody http://www.duma-autosport.cz/kola -------------------- narkotyczny zapach dogrzanych slicków...
powered by PENRITE vmistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2012 mistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2015 |
|
|
|
Fri, 28 Dec 2012 - 08:20
Post
#194
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 08 October 2011 |
Panowie chcę przerobić swoją tarczę sprzęgłową na spieka. W tej chwili mam tarczę organiczną, sztywną, o średnicy 190mm. Chcę tarczę spiekową o średnicy 190mm, 5-cio lub 6-cio łopatkową ale z amortyzatorem. Dlatego że spiek będzie działał bardziej „zerojedynkowo”a nie chcę ukręcić wałka skrzyni biegów. Myślę że największy problem przy konwersji to nie będzie zamiana organika na spieka ale dołożenie tego amortyzatora. Chyba że znajdzie się gotowy amortyzator na zabierak o tylu zębach od innego pojazdu.
Moja tarcza jest tego typu, jak widać można z niej pozyskać zabierak (zdjęcie z netu) ![]() Chciałbym uzyskać coś takiego, z amortyzatorem (zdjęcie z netu) ![]() Kto by to ogarnął? Wszelkie uwagi mile widziane. Dodano: parametry mojej tarczy sprzęgłowej za Sachsem Parametr: 190CB Srednica [mm]: 190 Profil piasty: 16x20-10N Ilosć zębów: 10 -------------------- narkotyczny zapach dogrzanych slicków...
powered by PENRITE vmistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2012 mistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2015 |
|
|
|
Fri, 28 Dec 2012 - 08:32
Post
#195
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 21 August 2003 Skąd: Stalowa Wola |
jako ze w maluchu miałem skrzynie z rapida to ci powiem że radzikowski. Musisz kupic tarcze z amortyzatorami, starą twoją jako dawca wieloklinu i wysłac mu. z fiata któregos podpasuje. Mi robił tarcze spoiek na bazie z cc900 z wieloklinem z rapida i dał rade
|
|
|
|
Fri, 28 Dec 2012 - 08:49
Post
#196
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 08 October 2011 |
Skoda Favorit (od której przecież mam silnik) ma sprzęgło z amortzatorem ale innym wieloklinem
http://skoda.sklep.w.interia.pl/sprzeglo2.jpg podejdzie jako dawca? bo amortyzator od cc900 to jednak za miękki może być. EDIT Dzwoniłem do p.Radzikowskiego, nie widzi jednak opcji na połączenie. Zabierak kojarzy, konstrukcję zna ale nie widzi opcji. Spiek tak ale na sztywno. Chyba jedyna opcja to tarcza ta co jest tylko nabic okładziny organiczne zbrojone kewlarem -------------------- narkotyczny zapach dogrzanych slicków...
powered by PENRITE vmistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2012 mistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2015 |
|
|
|
Fri, 28 Dec 2012 - 09:17
Post
#197
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 21 August 2003 Skąd: Stalowa Wola |
Kurcze mi to kiedyś robiłbankowo więc pomęcz go. Ewentualnie sami podmieńcie wieloklin, tigiem pospawajcie i się mu tym nie chwalcie
|
|
|
|
Wed, 02 Jan 2013 - 14:42
Post
#198
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 08 October 2011 |
ja wiem, tarczę spawać...ew. pójdę w te okładziny organiki zbrojone kevlarem, podobnież odporniejsze na przegrzanie.
takie dostałem info z CZ odn szpery - jaką ma siłę spęcia ten Samosvorný diferenciál (N lub Nm) jest dotosowany na 40Nm a idzie go dostosować od 0 - 100... jest tam sprężyna i podkładki 40Nm to dużo? mało? jak na RWD z silnikiem z tyłu? -------------------- narkotyczny zapach dogrzanych slicków...
powered by PENRITE vmistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2012 mistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2015 |
|
|
|
Wed, 02 Jan 2013 - 22:34
Post
#199
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 07 February 2009 Skąd: Białystok reprezentant |
pisałem prace inżynierską na studiach na temar sprzęgieł wiec moge coś pomoc, bo po mojemu sprawa nie jest jakaś mega trudna, a radzikowski jak zawsze nic nie wie, nic nie da się zrobić dopiero jak mu się powie co i jak wtedy odpowiada aha no tak i podaje cene z kosmosu
|
|
|
|
Wed, 02 Jan 2013 - 23:20
Post
#200
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 03 November 2006 Skąd: Wa-wa |
Po co kombinować jak jest gotowiec. No chyba, że koniecznie ma mieć 5 lub 6 łopatek lub cena wykonania customa będzie dużo niższa od gotowego produktu.
SACHS (ZF SRE) 881861 999763 Profil piasty: 16x20-10N Ilość zębów: 10 Parametr: 190TPS Średnica [mm]: 190 max. przenoszony moment obrotowy silnika [Nm]: 250 ![]() Cena jaką namierzyłem w necie to 268,00 € (cena z 2010r) Aktualnej nie namierzyłem Ps. Fajna Skodzianka. -------------------- VB Z32SE + GT3582 + F40 building in progress ;)
VC Z20NET 326KM/507Nm żonowóz ;) |
|
|
|
![]() ![]() |
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 07 November 2025 - 23:42 |