Shoutbox 0 nowych PW 


24 Stron V  « < 8 9 10 11 12 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Skoda 120S Rallye 1973r
Rudiger
post Wed, 25 Jul 2012 - 23:53
Post #181


Forum Killer
Dołączył: Sat, 08 October 2011





no i wykończyłem wink.gif




Arek, w przyszłym roku mam plan by przejechać się do CS, o przepraszam CZ, na wyścigi.


--------------------
narkotyczny zapach dogrzanych slicków...
powered by PENRITE
vmistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2012
mistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2015
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 25 Jul 2012 - 23:53
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
gumarally
post Thu, 26 Jul 2012 - 00:32
Post #182


Frequent User
Dołączył: Mon, 24 September 2007
Skąd: klodzko





moj klijet co wypozycza sierke na VP jest z okolic w-wy moze jak bys chcial to sie z nim zabiezesz chocby na ogladarenastepny start we wrzesniu wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grzesi(E30)k
post Thu, 26 Jul 2012 - 13:17
Post #183


Forum Killer
Dołączył: Tue, 13 January 2009
Skąd: Białystok





Wczoraj widziana na szosie zabłudowskiej późnym wieczorem. Dźwięk jest dosłownie mistrzowski biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
robertMK
post Mon, 30 Jul 2012 - 14:08
Post #184


Frequent User
Dołączył: Thu, 17 August 2006
Skąd: WWA/TST





Pochwal sie jak wrazenia z jazdy na Classicauto?

p.s wyglad skodzianki na slickach robi robote i jest mega rasowy!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pawel934
post Mon, 30 Jul 2012 - 14:55
Post #185


Forum Homee
Dołączył: Fri, 10 November 2006
Skąd: Warszawa WN





Widziana na Classicauto, rewelacja! smile.gif


--------------------
"If in doubt, flat out" Colin McRae

Kilka aut wywołujących uśmiech na twarzy :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rudiger
post Mon, 30 Jul 2012 - 23:05
Post #186


Forum Killer
Dołączył: Sat, 08 October 2011





Ogólnie super. Udało mi się ustawić świetnie zawieszenie na płyty betonowe, sliki kleiły bardzo dobrze, Skoda napieprzała jak zła!
Na tyle dobrze że przed końcem zawodów miałem szansę na 1-2 miejsce w klasie 1600cm3 rolleyes.gif , bo moja klasa 1300cm się nie zebrała.
Na ostatniej próbie jednak minąłem jeden z pachołków (upał kurde, upał) i dostałem taką karę że o pudle nie było mowy.
Trudno.
Taki upał jaki tam był to dobry test dla olejów silnikowych tongue.gif
Niektórzy wracali z wodą zamiast oleju i znikomym ciśnieniem oleju. Ja miałem okazję przetestować znowu syntetyczny Agip Racing 10W60 i powiem tak - świetny olej. Silnik mimo upału nie przegrzewał się a oliwa trzymała max 95-105st i stałe 3,5bar. Sam olej barwy praktycznie nie zmienił od początku sezonu, ubytków 0. Także polecam jak ktoś ma kłopoty z ciśnieniem oliwy po ostrych próbach.

Cieszę się, cholernie się cieszę że nic nie padło w wozie, nie urwało się - dobry widać ze mnie inżynier ha ha tongue.gif

jedno zdjęcie, jak brat obrobi resztę to będzie galeria



--------------------
narkotyczny zapach dogrzanych slicków...
powered by PENRITE
vmistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2012
mistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2015
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nds
post Tue, 31 Jul 2012 - 09:33
Post #187


User
Dołączył: Mon, 01 December 2008
Skąd: Płock





Przeogromne brawa za całkształt! Wygląda rewelacyjnie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rudiger
post Sun, 05 Aug 2012 - 01:34
Post #188


Forum Killer
Dołączył: Sat, 08 October 2011





Kilka fot z ponad 130 zdjęć z CA Cup Nowe Miatso n.PIlicą, reszta tu http://www.czarprlu.pl/?p=1297







idę spać smile.gif


--------------------
narkotyczny zapach dogrzanych slicków...
powered by PENRITE
vmistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2012
mistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2015
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rudiger
post Sat, 08 Sep 2012 - 23:28
Post #189


Forum Killer
Dołączył: Sat, 08 October 2011





trochę mi tu temat przykisił się tongue.gif
a tymczasem małe przygotowania do ostatniego w tym roku CA Cup Kielce
Złożyłem kolejny komplet felg z odpowiednim ET. Ponieważ będą to felgi pod "deszcze" czy na smętną pogodę poszedłem po bandzie z kolorem wink.gif
http://www.czarprlu.pl/wp-content/gallery/...-pomarancz1.jpg
http://www.czarprlu.pl/wp-content/gallery/...a-pomarancz.jpg


--------------------
narkotyczny zapach dogrzanych slicków...
powered by PENRITE
vmistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2012
mistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2015
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rudiger
post Thu, 13 Dec 2012 - 11:20
Post #190


Forum Killer
Dołączył: Sat, 08 October 2011





Taka mała produkcja na koniec sezonu, niestety kłopoty z oprogramowaniem wymusiły kapkę gorszą jakość finalną. Ale jest - i dobrze.

http://www.youtube.com/watch?v=APvo6vRuF1o


Jak widać pod koniec filmu, na onboardzie, na ciasnych winklach dzieje się źle z napędem – te wstrząsy to nie tor ale buksujące wewnętrzne koło i podskakująca półoś wraz kołem – to są właśnie mankamenty wrodzone tego układu napędowego – z półosiami obciążonymi. Widać ile się traci na takich winklach - muszę odejmować gaz i trochę prostować tor jazdy. A silnik tego nie lubi. Pełen ogień można dawać tylko na prostszych odcinkach. Bez sensu angry.gif
Ponieważ podczas tej imprezy o mało się też nie nakryłem kołami na łuku, na sezon 2013 jest plan by zmienić tylne zawieszenie na takie z trójkątnymi wahaczami i normalnymi półośkami odciążonymi. Czy będzie to kit ściągnięty z CZ czy też wymyślę jakieś customy – czas najbliższy pokaże.
Przy okazji zmiany zawieszenia tylnego na inne i zarazem szersze, wymienię z przodu wahacze na dłuższe, na takie z modelu 120-130 po lifcie. Summa summarum dostanę po ok 3,5cm na szerokości na stronę. Wymusi to wykonanie na nowo drugiego kompletu tylnych błotników z pełnymi wykrojami by zmieścić koło. Takie błotniki były homologowane w roku 74 lub 76 jak mnie pamięć nie myli – muszę sprawdzić. Pełne wykroje pozwolą też na stosowanie felg o dowolnej szerokości i slików o dowolnej szerokości laugh.gif
Przy okazji wymienię docisk i tarczę którą trochę zmęczyłem podczas ostatnich Kielc. Nowy docisk Sachsa już mam, kwestia tarczy pozostaje. Albo wstawię ori organika – jak znajdę jakiś markowy – albo będę zamawiać spiek, ale wtedy trzeba zrobić hybrydę z amortyzatorami (teraz mam tarczę tak jak oryginał – sztywną, jak założę spiek to może mi rozwalić skrzynię).
Kusi też opcja wałka 295/295 w miejsce obecnego... ale chyba dam spokój bo silnik chodzi dobrze, może w 2014 poeksperymentuje.


--------------------
narkotyczny zapach dogrzanych slicków...
powered by PENRITE
vmistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2012
mistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2015
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kiwi
post Thu, 13 Dec 2012 - 14:26
Post #191


Forum Homee
Dołączył: Sun, 25 October 2009
Skąd: Łódź





Bardzo fajnie spędziłem ostatnie 8 minut podczas oglądania Twojej produkcji ....auto świetne .
Czy to zawieszenie tylne od początku tak się zachowywało ?? TYł nie jest za twardy ?? Jest szansa na zawias z 120-130 ,zeby tam w miarę podpasował ??

Powodzenia w przyszłym sezonie wink.gif


--------------------
quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DoLeCk
post Thu, 13 Dec 2012 - 14:30
Post #192


Forum Killer
Dołączył: Tue, 15 April 2008
Skąd: Warszawa





Właśnie skończyłem przeglądać wątek od samego początku.
Kolego MEGA szacunek za czas, pot, krew i balie złota włożoną w odbudowe tego auta.
Wygląda naprawdę przepięknie i tak samo jeździ.

Coś pięknego, taka historia.
Daleko mi do Ciebie ale staram się małymi kroczkami.

Aby Skoda spisywała się do końca.


--------------------
Daewoo Lanos GTi
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rudiger
post Sat, 15 Dec 2012 - 12:31
Post #193


Forum Killer
Dołączył: Sat, 08 October 2011





Tył zmiękczałem przed Kielcami, trochę to pomogło ale jak widać nie do końca...nie to zawieszenie jest nierozwojowe.
Trzeba wstawić tam coś ludzkiego.
Są gotowe kity, ale każdy z nich wymagać będzie rzeźby z budą (uchwyty) do tego może dojść kolicja z belką pod skrzynią biegów.
Dumam czy na bazie zawieszenia z Rapida nie tworzyć własnych wahaczy trójkątnych które będą pasowały do mego nadwozia, i zamiast wahaczy za 4k PLN nie kupić szpery.
Z kitów mamy wahacze ala Skoda 130RS
http://shop.tym-motorsport.cz/cz/produkt/k...oda-130-rs.html

lub wahacze Skoda 130LR
http://www.duma-autosport.cz/zadni-naprava1


właśnie zauważyłem że ta firma dorabia też felgi skręcane o dowolnej szerokości do skody ohmy.gif
http://www.duma-autosport.cz/kola


--------------------
narkotyczny zapach dogrzanych slicków...
powered by PENRITE
vmistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2012
mistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2015
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rudiger
post Fri, 28 Dec 2012 - 08:20
Post #194


Forum Killer
Dołączył: Sat, 08 October 2011





Panowie chcę przerobić swoją tarczę sprzęgłową na spieka. W tej chwili mam tarczę organiczną, sztywną, o średnicy 190mm. Chcę tarczę spiekową o średnicy 190mm, 5-cio lub 6-cio łopatkową ale z amortyzatorem. Dlatego że spiek będzie działał bardziej „zerojedynkowo”a nie chcę ukręcić wałka skrzyni biegów. Myślę że największy problem przy konwersji to nie będzie zamiana organika na spieka ale dołożenie tego amortyzatora. Chyba że znajdzie się gotowy amortyzator na zabierak o tylu zębach od innego pojazdu.

Moja tarcza jest tego typu, jak widać można z niej pozyskać zabierak (zdjęcie z netu)


Chciałbym uzyskać coś takiego, z amortyzatorem (zdjęcie z netu)



Kto by to ogarnął? Wszelkie uwagi mile widziane.

Dodano: parametry mojej tarczy sprzęgłowej za Sachsem
Parametr: 190CB
Srednica [mm]: 190
Profil piasty: 16x20-10N
Ilosć zębów: 10


--------------------
narkotyczny zapach dogrzanych slicków...
powered by PENRITE
vmistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2012
mistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2015
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CZUCZU
post Fri, 28 Dec 2012 - 08:32
Post #195


Moderator
Dołączył: Thu, 21 August 2003
Skąd: Stalowa Wola





jako ze w maluchu miałem skrzynie z rapida to ci powiem że radzikowski. Musisz kupic tarcze z amortyzatorami, starą twoją jako dawca wieloklinu i wysłac mu. z fiata któregos podpasuje. Mi robił tarcze spoiek na bazie z cc900 z wieloklinem z rapida i dał rade
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rudiger
post Fri, 28 Dec 2012 - 08:49
Post #196


Forum Killer
Dołączył: Sat, 08 October 2011





Skoda Favorit (od której przecież mam silnik) ma sprzęgło z amortzatorem ale innym wieloklinem
http://skoda.sklep.w.interia.pl/sprzeglo2.jpg

podejdzie jako dawca? bo amortyzator od cc900 to jednak za miękki może być.

EDIT
Dzwoniłem do p.Radzikowskiego, nie widzi jednak opcji na połączenie. Zabierak kojarzy, konstrukcję zna ale nie widzi opcji. Spiek tak ale na sztywno.
Chyba jedyna opcja to tarcza ta co jest tylko nabic okładziny organiczne zbrojone kewlarem


--------------------
narkotyczny zapach dogrzanych slicków...
powered by PENRITE
vmistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2012
mistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2015
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CZUCZU
post Fri, 28 Dec 2012 - 09:17
Post #197


Moderator
Dołączył: Thu, 21 August 2003
Skąd: Stalowa Wola





Kurcze mi to kiedyś robiłbankowo więc pomęcz go. Ewentualnie sami podmieńcie wieloklin, tigiem pospawajcie i się mu tym nie chwalcie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rudiger
post Wed, 02 Jan 2013 - 14:42
Post #198


Forum Killer
Dołączył: Sat, 08 October 2011





ja wiem, tarczę spawać...ew. pójdę w te okładziny organiki zbrojone kevlarem, podobnież odporniejsze na przegrzanie.

takie dostałem info z CZ odn szpery

- jaką ma siłę spęcia ten Samosvorný diferenciál (N lub Nm) jest dotosowany na 40Nm a idzie go dostosować od 0 - 100... jest tam sprężyna i podkładki

40Nm to dużo? mało? jak na RWD z silnikiem z tyłu?


--------------------
narkotyczny zapach dogrzanych slicków...
powered by PENRITE
vmistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2012
mistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2015
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kuba_guzik110
post Wed, 02 Jan 2013 - 22:34
Post #199


Forum Killer
Dołączył: Sat, 07 February 2009
Skąd: Białystok reprezentant





pisałem prace inżynierską na studiach na temar sprzęgieł wiec moge coś pomoc, bo po mojemu sprawa nie jest jakaś mega trudna, a radzikowski jak zawsze nic nie wie, nic nie da się zrobić dopiero jak mu się powie co i jak wtedy odpowiada aha no tak i podaje cene z kosmosu tongue.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
WOOCASH
post Wed, 02 Jan 2013 - 23:20
Post #200


Frequent User
Dołączył: Fri, 03 November 2006
Skąd: Wa-wa





Po co kombinować jak jest gotowiec. No chyba, że koniecznie ma mieć 5 lub 6 łopatek lub cena wykonania customa będzie dużo niższa od gotowego produktu.

SACHS (ZF SRE) 881861 999763

Profil piasty: 16x20-10N
Ilość zębów: 10
Parametr: 190TPS
Średnica [mm]: 190
max. przenoszony moment obrotowy silnika [Nm]: 250




Cena jaką namierzyłem w necie to 268,00 € (cena z 2010r) Aktualnej nie namierzyłem


Ps. Fajna Skodzianka. smile.gif Widząc tego typu "projekty" coraz bardziej skłaniam się do nabycia jakiegoś klasyka. cool.gif


--------------------
VB Z32SE + GT3582 + F40 building in progress ;)

VC Z20NET 326KM/507Nm żonowóz ;)
Go to the top of the page
 
+Quote Post

24 Stron V  « < 8 9 10 11 12 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 07 November 2025 - 23:42