Shoutbox 0 nowych PW 


24 Stron V  « < 4 5 6 7 8 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Skoda 120S Rallye 1973r
raich
post Fri, 23 Dec 2011 - 14:35
Post #101


Forum Homee
Dołączył: Sun, 05 July 2009





masz cierpliwosc chlopie jak opiekunka w przedszkolu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 23 Dec 2011 - 14:35
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
spajki19
post Tue, 27 Dec 2011 - 19:58
Post #102


Rookie
Dołączył: Fri, 23 December 2011





A w czym problem? szukam części ale kupilem 2 skody 110r i moja jest 3 więc coś z tego będzie jedna idzie na orginał a druga na 130rs na weberach full tak że będa niezłe furaki kiedys jak je wyremontuje pozd
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Madd
post Wed, 28 Dec 2011 - 13:00
Post #103


Rookie
Dołączył: Tue, 27 December 2011





BARDZO ciekawy projekt. Brakuje takich aut na naszej scenie. Podoba mi się!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rudiger
post Fri, 30 Dec 2011 - 13:57
Post #104


Forum Killer
Dołączył: Sat, 08 October 2011





Cieszę się, może zacznie się więcej pojawiać smile.gif
Przed nowym rokiem kilka zdjęć...

O ile mody i remonty dość współczesnego wozu wiążą się w dużej mierze po prostu z kupnem nowych, ori elementów lub customowych zamienników o tyle w zabytku wszystkie drobiazgi musimy doprowadzić do porządku własnymi rąsiami smile.gif Każdy z takich elementów trzeba rozebrać na czynniki pierwsze, część elementów wypiaskować i ocynkować, część wypiaskować i do proszkowego malowania, część wysodować a część po prostu wyczuścić, nasmarować, zakonserwować...

Gdy buda była już wylakierowana przyszedł właśnie czas na (długo oczekiwany czas) na wyciągniecie z zakamarków garażu różnych drobnych fantów które leżały już zregenerowane i czekały, czekały, czekały.

Pedały z pompami wyremontowane
http://www.czarprlu.pl/wp-content/gallery/...-32/zacis06.jpg

Kapliczka na zegary, wykończona i doposażona
http://www.czarprlu.pl/wp-content/gallery/...e-6/kapli22.jpg

Shortshifter z lewarkiem
http://www.czarprlu.pl/wp-content/gallery/...lye-18/sw12.jpg
http://www.czarprlu.pl/wp-content/gallery/...lye-18/sw13.jpg

Drobiazgi do wnętrza
http://www.czarprlu.pl/wp-content/gallery/...e-23/wstw04.jpg

http://www.czarprlu.pl/wp-content/gallery/...e-29/piasek.jpg
http://www.czarprlu.pl/wp-content/gallery/...31/proszek1.jpg

a to wentylator ogrzewania
http://www.czarprlu.pl/wp-content/gallery/...-32/zacis04.jpg

a to nagrzewnica i napęd wycieraczek
http://www.czarprlu.pl/wp-content/gallery/...e-33/nowe01.jpg

albo poszukiwane po całym allegro 4 takie same przekaźniki w starym klimacie, kontrolka ciśnienia oliwy, czy wreszcie zaprojektowanie i wygrawerowanie samej tabliczki pod dodatkowe przełączniki smile.gif
http://www.czarprlu.pl/wp-content/gallery/...lye-34/tlak.jpg

albo odrestaurowane alufelgi Apollo które i tak finalnie zdjąłem na rzecz szerokiej stali
http://www.czarprlu.pl/wp-content/gallery/...ye-33/zop01.jpg

Prace postępowały, wykonanie nowego skajowego obłożenia deski rozdzielczej pozwoliło na montaż samej deski i podłączanie elektryki.
http://www.czarprlu.pl/wp-content/gallery/...llye-37/o02.jpg
http://www.czarprlu.pl/wp-content/gallery/...llye-37/o01.jpg

i montaż killswitch'a. Tu nawet musiałem naklejkę opracować by wyglądała jak należy i nie miała na sobie jakiś reklam smile.gif
http://www.czarprlu.pl/wp-content/gallery/.../killswitch.jpg


Wszystkiego dobrego w Nowym Roku, niewyczerpujących się budżetów i udanych projektów!


--------------------
narkotyczny zapach dogrzanych slicków...
powered by PENRITE
vmistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2012
mistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2015
Go to the top of the page
 
+Quote Post
spajki19
post Fri, 30 Dec 2011 - 15:51
Post #105


Rookie
Dołączył: Fri, 23 December 2011





hej możesz mi powiedzieć bo nieznam sie za bardzo czemu niemoge wysłaś wiadomości prywatnej ??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KAMILcom
post Sat, 31 Dec 2011 - 11:31
Post #106


Super User
Dołączył: Tue, 13 March 2007
Skąd: WGM





Chyba najfajniejszy projekt na forum. Podoba mi sie jak prezentujesz wszystkie zmiany i oczywiście dbałość o szczegóły. Gratuluje samozaparcia !


--------------------
size is nothing... boost is EVERYTHING
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rudiger
post Sat, 07 Jan 2012 - 00:01
Post #107


Forum Killer
Dołączył: Sat, 08 October 2011





Trochę odświeżę temat, jesteśmy już coraz bliżej końca czyli stanu obecnego.
Więc....
Trochę trwało nim ogarnąłem całą elektrykę. Mimo, że zasadnicza wiązka zostawała stara - ze względu na bardzo dobry stan, - to kilka obwodów doszło nowych. Poza tym przenosiłem aku na przód pojazdu co wiązało się z przepięciem i modernizacją całej instalacji zasilającej rozrusznik. Doszedł też główny hebel to którego trzeba było sprowadzić wszystkie główne kable.

Kable, mętlik, bałagan
http://www.czarprlu.pl/wp-content/gallery/...-36/linki07.jpg

tu nie mamy żadnych komputerów, sterowników, zaaawansowanej elektroniki możliwej do wystrojenia kompem. Tylko aparat, moduł, cewka.
http://www.czarprlu.pl/wp-content/gallery/...-36/linki05.jpg

Gdy wyszedłem trochę na prostą nadszedł czas na wykończenie drzwi i błotników.
Tak tak, plan był taki że oddzielnie lakieruję szkielet a oddzielnie elementy poszycia. Lakieru kupiłem z zapasem więc problemów z kolorem nie było.

Nowe błotniki pozbawiłem podkładu fabrycznego
http://www.czarprlu.pl/wp-content/gallery/...35/blotniki.jpg

grunt to dobry grunt antykorozyjny
http://www.czarprlu.pl/wp-content/gallery/...e-35/grunt1.jpg

potem podkład akrylowy a od wewnątrz baranek
http://www.czarprlu.pl/wp-content/gallery/...-36/linki06.jpg
http://www.czarprlu.pl/wp-content/gallery/...e-35/grunt9.jpg

Oczywiście wieloletnie składowanie i przekładanie spowodowało drobne wgnioty na tych nowych blachach więć trzeba było trochę poszpachlować.
W nowym pasie przednik wykonałem otwór wlotowy do chłodnicy oraz otwory na kierunkowskazy – które pierwotnie siedzą w zderzaku z którego rezygnowałem.
Zrobiłem też przetłaczaną siatkę to w/w otworu.
http://www.czarprlu.pl/wp-content/gallery/...ye-40/przod.jpg

Jak już wszystko było gotowe dałem podkład w tonacji żółtej
http://www.czarprlu.pl/wp-content/gallery/...40/lakpodk1.jpg

i pojechaliśmy do lakierni, skąd na bieżąco dostawałem informacje fotograficzne o postępach smile.gif
http://www.czarprlu.pl/wp-content/gallery/...zdjecie0091.jpg
http://www.czarprlu.pl/wp-content/gallery/...zdjecie0092.jpg
http://www.czarprlu.pl/wp-content/gallery/...zdjecie0093.jpg

cdn.


--------------------
narkotyczny zapach dogrzanych slicków...
powered by PENRITE
vmistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2012
mistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2015
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zlos
post Sat, 07 Jan 2012 - 00:03
Post #108


Super User
Dołączył: Wed, 22 September 2010
Skąd: WPR





Żółta ślicznotka.
Będzie szybka! wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
m6nj
post Sat, 07 Jan 2012 - 00:12
Post #109


Super User
Dołączył: Thu, 14 January 2010
Skąd: lublin





ha kolor wybrałeś identyczny jak sąsiada! jutro jak będe przechodził to cyknę Ci fotkę- mało już takich cukierków na drogach- powodzenia!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_Ochlik_*
post Sat, 07 Jan 2012 - 02:21
Post #110









Super Projekt !!!!

Go to the top of the page
 
+Quote Post
KAMILcom
post Sat, 07 Jan 2012 - 02:34
Post #111


Super User
Dołączył: Tue, 13 March 2007
Skąd: WGM





Czym pozbawiłeś błotniki podkładu i ile sie z tym zeszło ?


--------------------
size is nothing... boost is EVERYTHING
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rudiger
post Sat, 07 Jan 2012 - 11:16
Post #112


Forum Killer
Dołączył: Sat, 08 October 2011





Z tym podkładem to był kłopot. To był starej daty podkłąd transportowy, grubo położony i taki trochę jak farba olejna, mazał się podczas szlifowania.
A zdzierałem kątówką+szczotka warkoczowa stalowa, potem szlifierka mimośrodowa i papier 180 by ładnie zmatowić powierzchnię przed gruntowaniem.
Trochę z tym zeszło dry.gif
Teraz znajomy ma podobny kłopot z nowymi blachami do Skody więc w przyszłym tygodniu biorę jedne nowe drzwi i jadę na próby z sodowaniem. Może to będzie dobre rozwiązanie.
Bo piaskowanie odpada, jedynie ramki drzwi można tak oczyścić.


--------------------
narkotyczny zapach dogrzanych slicków...
powered by PENRITE
vmistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2012
mistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2015
Go to the top of the page
 
+Quote Post
witula
post Sat, 07 Jan 2012 - 13:01
Post #113


Rookie
Dołączył: Wed, 03 December 2008
Skąd: LUBLIN





CYTAT(Rudiger @ Sat, 07 Jan 2012 - 11:16) *
Z tym podkładem to był kłopot. To był starej daty podkłąd transportowy, grubo położony i taki trochę jak farba olejna, mazał się podczas szlifowania.
A zdzierałem kątówką+szczotka warkoczowa stalowa, potem szlifierka mimośrodowa i papier 180 by ładnie zmatowić powierzchnię przed gruntowaniem.
Trochę z tym zeszło dry.gif
Teraz znajomy ma podobny kłopot z nowymi blachami do Skody więc w przyszłym tygodniu biorę jedne nowe drzwi i jadę na próby z sodowaniem. Może to będzie dobre rozwiązanie.
Bo piaskowanie odpada, jedynie ramki drzwi można tak oczyścić.









możesz użyć chemii kupionej w sklepie z lakierami lub czegoś takiego http://www.autokosmetyki.pl/wĂźrth_nylon...jnych,p945.html do użycia wiertarką lub http://www.rywal.com.pl/polish.product.1944.8 do użycia szlifierką kontową . co do piaskowania drzwi to możesz opiaskować ramki i całe poszycie wewnętrzne drzwi . zdieranie tak jak napisałeś szczotką warkoczową musisz jeszcze potem zmatowić powierzchnie , a po nylonowej tarczy ściernej już nie musisz . powierzchnia jes od razu gotowa pod zapodkładowanie .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rudiger
post Tue, 10 Jan 2012 - 08:10
Post #114


Forum Killer
Dołączył: Sat, 08 October 2011





I odebrałem wszystkie blachy. Ale się wtedy cieszyłem smile.gif
http://www.czarprlu.pl/wp-content/gallery/...41/polakier.jpg

z zapasów oryginalnych starych drzwi i nowych musiałem złożyć jeden dobry komplet. Przednie drzwi dałem nowe, tylne są oryginalne.
http://www.czarprlu.pl/wp-content/gallery/...e-41/drzwi1.jpg

Nowe drzwi oszlifowałem z zewnątrz
http://www.czarprlu.pl/wp-content/gallery/...e-41/drzwi3.jpg

A drzwi wewnątrz i ramki - wypiaskowałem
http://www.czarprlu.pl/wp-content/gallery/...-41/piasek1.jpg

i dałem grunt antykorozyjny
http://www.czarprlu.pl/wp-content/gallery/...lye-42/dss1.jpg

Witula, będe musiał wypróbować tę nylonówkę. Jak trwała jest ona?
I jak widzisz drzwi właśnie tak robilem że z zewnątrz szlif, wewnątrz piasek.


--------------------
narkotyczny zapach dogrzanych slicków...
powered by PENRITE
vmistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2012
mistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2015
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rogalotti
post Wed, 11 Jan 2012 - 20:43
Post #115


Forum Killer
Dołączył: Mon, 23 December 2002
Skąd: z R-performance





Slicznie to auto zbudowałes. Wielkie brawo za dokładosc prac.

Może to mało wnoszące do tematu ale mój SP Tata miał dwie takie setki. I jako klajniak byłem nimi wożony. Mam sentyment do tego modelu. Będe śledził projekt i trzymał kciuki za kolejne mody.

Pamietam jakie mielismy problemy z nimi, jak błache tylko one były... ale to opowiesc nie na ten watek.

Pozdrawiam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rudiger
post Tue, 17 Jan 2012 - 09:20
Post #116


Forum Killer
Dołączył: Sat, 08 October 2011





Dzięki jeszcze raz za słowa uznania, cieszę się że podoba Wam się ten projekt.
Kilka dodatków przy kawie...
Po zagruntowaniu drzwi dałem w podkład, potem trochę korekt szpachlą (wiadomo – drzwi nowe ale to leżaki magazynowe przechowywane w różnych warunkach smile.gif )
http://www.czarprlu.pl/wp-content/gallery/...-42/drzwi03.jpg

wykończyłem też maskę z wlotem, długa historia, maskę chciałbym finalnie i tak zmienić na odpowiednik w laminacie.
http://www.czarprlu.pl/wp-content/gallery/...ye-43/maska.jpg

A propos maski.
Ori maskę ze Skody 120S (naprawdę unikat nawet w CZ), z fabrycznym wlotem ściągnąłem z CZ dawno temu.
http://www.czarprlu.pl/wp-content/gallery/...lye-18/sw08.jpg

planowałem ją ponaprawiać w miejscach skorodowanych -na narożnikach ,jednak podczas szlifowania lakieru okazało się że...
http://www.czarprlu.pl/wp-content/gallery/...e-35/grunt3.jpg

na masce, oprócz 7 warstw farby jest 1cm szpachli.

To przesądziło o tym że wycinamy grill i wspawujemy go w moją maskę. Z pomocą przyszła firma Auto Kolor i lutospawarką udało się wpasować kratkę w cienkie poszycie maski
http://www.czarprlu.pl/wp-content/gallery/...-37/maska03.jpg

Ale wracając do tematu...
Elementy pojechały do lakierni p. Żmujdzina jeszcze na małe poprawki w szpachlowaniu (bo już miałem serdecznie dość darcia szpachli), na finalne podkładowanie i ostateczny lakier

http://www.czarprlu.pl/wp-content/gallery/...43/dsc00880.jpg
http://www.czarprlu.pl/wp-content/gallery/...43/dsc00882.jpg

Ja w tym czasie poświęciłem się montowaniu przodu samochodu
http://www.czarprlu.pl/wp-content/gallery/...lye-42/dss2.jpg

oraz wykańczaniu poszerzonych przez wheelwide.pl felg 13” – piaskowanie, gruntowanie, podkładowanie, szpachla, podkład etc.
http://www.czarprlu.pl/wp-content/gallery/...e-38/wide01.jpg
http://www.czarprlu.pl/wp-content/gallery/...lye-42/dss4.jpg
http://www.czarprlu.pl/wp-content/gallery/...2/szerokie1.jpg


cdn.


--------------------
narkotyczny zapach dogrzanych slicków...
powered by PENRITE
vmistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2012
mistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2015
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KaloUcho
post Tue, 07 Feb 2012 - 22:44
Post #117


User
Dołączył: Sun, 25 July 2010
Skąd: Kraków





Myślałem, że ktoś to wcześniej napisze, czekam z niecierpliwością na update. Gratulacje świetnego samochodu, wygląda jakby dopiero co z salonu wyjechał.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rudiger
post Thu, 16 Feb 2012 - 10:04
Post #118


Forum Killer
Dołączył: Sat, 08 October 2011





Ok, proszę, będzie update smile.gif
W Skodzie pomiędzy budę a blachy poszyciowe idą dość specyficzne uszczelki, a więc tak..
nowe uszczelki
http://www.czarprlu.pl/wp-content/gallery/...e-41/mont01.jpg

i można było montować blachy zewnętrzne
http://www.czarprlu.pl/wp-content/gallery/...e-41/mont02.jpg
http://www.czarprlu.pl/wp-content/gallery/...e-41/mont04.jpg

swoistymi wisienkami na torcie były np. starego typu gumowe zapinki. Nie rozumiem ludzi którzy do klasycznych youngtimerów pakują np. nowoczesne agrafki Sparco jeśli normalnie dostępne są klasyczne gumiaki smile.gif
http://www.czarprlu.pl/wp-content/gallery/...e-41/mont03.jpg

złożony przód i tył pozwolił wykończyć elektrykę tak aby już wszystko świeciło jak należy
http://www.czarprlu.pl/wp-content/gallery/...llye-43/osw.jpg

drzwi po lakierze zakonserwowałem porządnie szuwaksami
http://www.czarprlu.pl/wp-content/gallery/...e-43/sklad2.jpg

kupiłem także poliwęglan zamiast szyb oraz PVC spienione zamiast tapicerek.
http://www.czarprlu.pl/wp-content/gallery/...-42/poliweg.jpg

Do tego wyrzuciłem ciężkie podłokietniki i dorobiłem wewnętrzne lekkie „ucha” do zamykania drzwi. Na tych operacjach urwałem ponad 11kg wagi (głównie za sprawą poliwęglanu). A wyszło bardzo estetycznie
http://www.czarprlu.pl/wp-content/gallery/...e-43/sklda3.jpg



Samochodu robiło się coraz więcej i więcej smile.gif)))
http://www.czarprlu.pl/wp-content/gallery/...e-44/sklad1.jpg


--------------------
narkotyczny zapach dogrzanych slicków...
powered by PENRITE
vmistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2012
mistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2015
Go to the top of the page
 
+Quote Post
noorec
post Thu, 16 Feb 2012 - 10:52
Post #119


Forum Homee
Dołączył: Mon, 08 November 2004
Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin





Przepiekne jest to auto.
Chcialbym kiedys wreszcie wziac sie za taka renowacje mojego quattro..


--------------------
Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było...
Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rudiger
post Thu, 16 Feb 2012 - 11:59
Post #120


Forum Killer
Dołączył: Sat, 08 October 2011





Ostatnio, po 2 miesiącach stania pod plandeką i tylko przepychania z kąta w kąt w garażu, wypchnąłem Skodę na zewnątrz... "Cholera, to ja mam taki fajny wóz w garażu?" Zapomniałem trochę już jak wygląda smile.gif

A teraz ostro glówkuję na oponami na sezon. Najbardziej by mi pasowały rozmiarowo Kumho semisliki 175/60 R13...... tylko cena dry.gif


--------------------
narkotyczny zapach dogrzanych slicków...
powered by PENRITE
vmistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2012
mistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2015
Go to the top of the page
 
+Quote Post

24 Stron V  « < 4 5 6 7 8 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 07 November 2025 - 14:42