![]() ![]() |
Fri, 23 Dec 2011 - 14:35
Post
#101
|
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 |
masz cierpliwosc chlopie jak opiekunka w przedszkolu.
|
|
|
|
| Wspieraj forum |
Fri, 23 Dec 2011 - 14:35
Post
#
|
![]() Dotacja |
|
|
|
|
Tue, 27 Dec 2011 - 19:58
Post
#102
|
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 23 December 2011 |
A w czym problem? szukam części ale kupilem 2 skody 110r i moja jest 3 więc coś z tego będzie jedna idzie na orginał a druga na 130rs na weberach full tak że będa niezłe furaki kiedys jak je wyremontuje pozd
|
|
|
|
Wed, 28 Dec 2011 - 13:00
Post
#103
|
|
![]() Rookie Dołączył: Tue, 27 December 2011 |
BARDZO ciekawy projekt. Brakuje takich aut na naszej scenie. Podoba mi się!
|
|
|
|
Fri, 30 Dec 2011 - 13:57
Post
#104
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 08 October 2011 |
Cieszę się, może zacznie się więcej pojawiać
Przed nowym rokiem kilka zdjęć... O ile mody i remonty dość współczesnego wozu wiążą się w dużej mierze po prostu z kupnem nowych, ori elementów lub customowych zamienników o tyle w zabytku wszystkie drobiazgi musimy doprowadzić do porządku własnymi rąsiami Gdy buda była już wylakierowana przyszedł właśnie czas na (długo oczekiwany czas) na wyciągniecie z zakamarków garażu różnych drobnych fantów które leżały już zregenerowane i czekały, czekały, czekały. Pedały z pompami wyremontowane http://www.czarprlu.pl/wp-content/gallery/...-32/zacis06.jpg Kapliczka na zegary, wykończona i doposażona http://www.czarprlu.pl/wp-content/gallery/...e-6/kapli22.jpg Shortshifter z lewarkiem http://www.czarprlu.pl/wp-content/gallery/...lye-18/sw12.jpg http://www.czarprlu.pl/wp-content/gallery/...lye-18/sw13.jpg Drobiazgi do wnętrza http://www.czarprlu.pl/wp-content/gallery/...e-23/wstw04.jpg http://www.czarprlu.pl/wp-content/gallery/...e-29/piasek.jpg http://www.czarprlu.pl/wp-content/gallery/...31/proszek1.jpg a to wentylator ogrzewania http://www.czarprlu.pl/wp-content/gallery/...-32/zacis04.jpg a to nagrzewnica i napęd wycieraczek http://www.czarprlu.pl/wp-content/gallery/...e-33/nowe01.jpg albo poszukiwane po całym allegro 4 takie same przekaźniki w starym klimacie, kontrolka ciśnienia oliwy, czy wreszcie zaprojektowanie i wygrawerowanie samej tabliczki pod dodatkowe przełączniki http://www.czarprlu.pl/wp-content/gallery/...lye-34/tlak.jpg albo odrestaurowane alufelgi Apollo które i tak finalnie zdjąłem na rzecz szerokiej stali http://www.czarprlu.pl/wp-content/gallery/...ye-33/zop01.jpg Prace postępowały, wykonanie nowego skajowego obłożenia deski rozdzielczej pozwoliło na montaż samej deski i podłączanie elektryki. http://www.czarprlu.pl/wp-content/gallery/...llye-37/o02.jpg http://www.czarprlu.pl/wp-content/gallery/...llye-37/o01.jpg i montaż killswitch'a. Tu nawet musiałem naklejkę opracować by wyglądała jak należy i nie miała na sobie jakiś reklam http://www.czarprlu.pl/wp-content/gallery/.../killswitch.jpg Wszystkiego dobrego w Nowym Roku, niewyczerpujących się budżetów i udanych projektów! -------------------- narkotyczny zapach dogrzanych slicków...
powered by PENRITE vmistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2012 mistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2015 |
|
|
|
Fri, 30 Dec 2011 - 15:51
Post
#105
|
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 23 December 2011 |
hej możesz mi powiedzieć bo nieznam sie za bardzo czemu niemoge wysłaś wiadomości prywatnej ??
|
|
|
|
Sat, 31 Dec 2011 - 11:31
Post
#106
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 13 March 2007 Skąd: WGM |
Chyba najfajniejszy projekt na forum. Podoba mi sie jak prezentujesz wszystkie zmiany i oczywiście dbałość o szczegóły. Gratuluje samozaparcia !
-------------------- size is nothing... boost is EVERYTHING
|
|
|
|
Sat, 07 Jan 2012 - 00:01
Post
#107
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 08 October 2011 |
Trochę odświeżę temat, jesteśmy już coraz bliżej końca czyli stanu obecnego.
Więc.... Trochę trwało nim ogarnąłem całą elektrykę. Mimo, że zasadnicza wiązka zostawała stara - ze względu na bardzo dobry stan, - to kilka obwodów doszło nowych. Poza tym przenosiłem aku na przód pojazdu co wiązało się z przepięciem i modernizacją całej instalacji zasilającej rozrusznik. Doszedł też główny hebel to którego trzeba było sprowadzić wszystkie główne kable. Kable, mętlik, bałagan http://www.czarprlu.pl/wp-content/gallery/...-36/linki07.jpg tu nie mamy żadnych komputerów, sterowników, zaaawansowanej elektroniki możliwej do wystrojenia kompem. Tylko aparat, moduł, cewka. http://www.czarprlu.pl/wp-content/gallery/...-36/linki05.jpg Gdy wyszedłem trochę na prostą nadszedł czas na wykończenie drzwi i błotników. Tak tak, plan był taki że oddzielnie lakieruję szkielet a oddzielnie elementy poszycia. Lakieru kupiłem z zapasem więc problemów z kolorem nie było. Nowe błotniki pozbawiłem podkładu fabrycznego http://www.czarprlu.pl/wp-content/gallery/...35/blotniki.jpg grunt to dobry grunt antykorozyjny http://www.czarprlu.pl/wp-content/gallery/...e-35/grunt1.jpg potem podkład akrylowy a od wewnątrz baranek http://www.czarprlu.pl/wp-content/gallery/...-36/linki06.jpg http://www.czarprlu.pl/wp-content/gallery/...e-35/grunt9.jpg Oczywiście wieloletnie składowanie i przekładanie spowodowało drobne wgnioty na tych nowych blachach więć trzeba było trochę poszpachlować. W nowym pasie przednik wykonałem otwór wlotowy do chłodnicy oraz otwory na kierunkowskazy – które pierwotnie siedzą w zderzaku z którego rezygnowałem. Zrobiłem też przetłaczaną siatkę to w/w otworu. http://www.czarprlu.pl/wp-content/gallery/...ye-40/przod.jpg Jak już wszystko było gotowe dałem podkład w tonacji żółtej http://www.czarprlu.pl/wp-content/gallery/...40/lakpodk1.jpg i pojechaliśmy do lakierni, skąd na bieżąco dostawałem informacje fotograficzne o postępach http://www.czarprlu.pl/wp-content/gallery/...zdjecie0091.jpg http://www.czarprlu.pl/wp-content/gallery/...zdjecie0092.jpg http://www.czarprlu.pl/wp-content/gallery/...zdjecie0093.jpg cdn. -------------------- narkotyczny zapach dogrzanych slicków...
powered by PENRITE vmistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2012 mistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2015 |
|
|
|
Sat, 07 Jan 2012 - 00:03
Post
#108
|
|
|
Super User Dołączył: Wed, 22 September 2010 Skąd: WPR |
Żółta ślicznotka.
Będzie szybka! |
|
|
|
Sat, 07 Jan 2012 - 00:12
Post
#109
|
|
|
Super User Dołączył: Thu, 14 January 2010 Skąd: lublin |
ha kolor wybrałeś identyczny jak sąsiada! jutro jak będe przechodził to cyknę Ci fotkę- mało już takich cukierków na drogach- powodzenia!
|
|
|
|
| gość_Ochlik_* |
Sat, 07 Jan 2012 - 02:21
Post
#110
|
|
|
Super Projekt !!!!
|
|
|
|
Sat, 07 Jan 2012 - 02:34
Post
#111
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 13 March 2007 Skąd: WGM |
Czym pozbawiłeś błotniki podkładu i ile sie z tym zeszło ?
-------------------- size is nothing... boost is EVERYTHING
|
|
|
|
Sat, 07 Jan 2012 - 11:16
Post
#112
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 08 October 2011 |
Z tym podkładem to był kłopot. To był starej daty podkłąd transportowy, grubo położony i taki trochę jak farba olejna, mazał się podczas szlifowania.
A zdzierałem kątówką+szczotka warkoczowa stalowa, potem szlifierka mimośrodowa i papier 180 by ładnie zmatowić powierzchnię przed gruntowaniem. Trochę z tym zeszło Teraz znajomy ma podobny kłopot z nowymi blachami do Skody więc w przyszłym tygodniu biorę jedne nowe drzwi i jadę na próby z sodowaniem. Może to będzie dobre rozwiązanie. Bo piaskowanie odpada, jedynie ramki drzwi można tak oczyścić. -------------------- narkotyczny zapach dogrzanych slicków...
powered by PENRITE vmistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2012 mistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2015 |
|
|
|
Sat, 07 Jan 2012 - 13:01
Post
#113
|
|
![]() Rookie Dołączył: Wed, 03 December 2008 Skąd: LUBLIN |
Z tym podkładem to był kłopot. To był starej daty podkłąd transportowy, grubo położony i taki trochę jak farba olejna, mazał się podczas szlifowania. A zdzierałem kątówką+szczotka warkoczowa stalowa, potem szlifierka mimośrodowa i papier 180 by ładnie zmatowić powierzchnię przed gruntowaniem. Trochę z tym zeszło Teraz znajomy ma podobny kłopot z nowymi blachami do Skody więc w przyszłym tygodniu biorę jedne nowe drzwi i jadę na próby z sodowaniem. Może to będzie dobre rozwiązanie. Bo piaskowanie odpada, jedynie ramki drzwi można tak oczyścić. możesz użyć chemii kupionej w sklepie z lakierami lub czegoś takiego http://www.autokosmetyki.pl/wĂźrth_nylon...jnych,p945.html do użycia wiertarką lub http://www.rywal.com.pl/polish.product.1944.8 do użycia szlifierką kontową . co do piaskowania drzwi to możesz opiaskować ramki i całe poszycie wewnętrzne drzwi . zdieranie tak jak napisałeś szczotką warkoczową musisz jeszcze potem zmatowić powierzchnie , a po nylonowej tarczy ściernej już nie musisz . powierzchnia jes od razu gotowa pod zapodkładowanie . |
|
|
|
Tue, 10 Jan 2012 - 08:10
Post
#114
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 08 October 2011 |
I odebrałem wszystkie blachy. Ale się wtedy cieszyłem
http://www.czarprlu.pl/wp-content/gallery/...41/polakier.jpg z zapasów oryginalnych starych drzwi i nowych musiałem złożyć jeden dobry komplet. Przednie drzwi dałem nowe, tylne są oryginalne. http://www.czarprlu.pl/wp-content/gallery/...e-41/drzwi1.jpg Nowe drzwi oszlifowałem z zewnątrz http://www.czarprlu.pl/wp-content/gallery/...e-41/drzwi3.jpg A drzwi wewnątrz i ramki - wypiaskowałem http://www.czarprlu.pl/wp-content/gallery/...-41/piasek1.jpg i dałem grunt antykorozyjny http://www.czarprlu.pl/wp-content/gallery/...lye-42/dss1.jpg Witula, będe musiał wypróbować tę nylonówkę. Jak trwała jest ona? I jak widzisz drzwi właśnie tak robilem że z zewnątrz szlif, wewnątrz piasek. -------------------- narkotyczny zapach dogrzanych slicków...
powered by PENRITE vmistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2012 mistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2015 |
|
|
|
Wed, 11 Jan 2012 - 20:43
Post
#115
|
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 23 December 2002 Skąd: z R-performance |
Slicznie to auto zbudowałes. Wielkie brawo za dokładosc prac.
Może to mało wnoszące do tematu ale mój SP Tata miał dwie takie setki. I jako klajniak byłem nimi wożony. Mam sentyment do tego modelu. Będe śledził projekt i trzymał kciuki za kolejne mody. Pamietam jakie mielismy problemy z nimi, jak błache tylko one były... ale to opowiesc nie na ten watek. Pozdrawiam. |
|
|
|
Tue, 17 Jan 2012 - 09:20
Post
#116
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 08 October 2011 |
Dzięki jeszcze raz za słowa uznania, cieszę się że podoba Wam się ten projekt.
Kilka dodatków przy kawie... Po zagruntowaniu drzwi dałem w podkład, potem trochę korekt szpachlą (wiadomo – drzwi nowe ale to leżaki magazynowe przechowywane w różnych warunkach http://www.czarprlu.pl/wp-content/gallery/...-42/drzwi03.jpg wykończyłem też maskę z wlotem, długa historia, maskę chciałbym finalnie i tak zmienić na odpowiednik w laminacie. http://www.czarprlu.pl/wp-content/gallery/...ye-43/maska.jpg A propos maski. Ori maskę ze Skody 120S (naprawdę unikat nawet w CZ), z fabrycznym wlotem ściągnąłem z CZ dawno temu. http://www.czarprlu.pl/wp-content/gallery/...lye-18/sw08.jpg planowałem ją ponaprawiać w miejscach skorodowanych -na narożnikach ,jednak podczas szlifowania lakieru okazało się że... http://www.czarprlu.pl/wp-content/gallery/...e-35/grunt3.jpg na masce, oprócz 7 warstw farby jest 1cm szpachli. To przesądziło o tym że wycinamy grill i wspawujemy go w moją maskę. Z pomocą przyszła firma Auto Kolor i lutospawarką udało się wpasować kratkę w cienkie poszycie maski http://www.czarprlu.pl/wp-content/gallery/...-37/maska03.jpg Ale wracając do tematu... Elementy pojechały do lakierni p. Żmujdzina jeszcze na małe poprawki w szpachlowaniu (bo już miałem serdecznie dość darcia szpachli), na finalne podkładowanie i ostateczny lakier http://www.czarprlu.pl/wp-content/gallery/...43/dsc00880.jpg http://www.czarprlu.pl/wp-content/gallery/...43/dsc00882.jpg Ja w tym czasie poświęciłem się montowaniu przodu samochodu http://www.czarprlu.pl/wp-content/gallery/...lye-42/dss2.jpg oraz wykańczaniu poszerzonych przez wheelwide.pl felg 13” – piaskowanie, gruntowanie, podkładowanie, szpachla, podkład etc. http://www.czarprlu.pl/wp-content/gallery/...e-38/wide01.jpg http://www.czarprlu.pl/wp-content/gallery/...lye-42/dss4.jpg http://www.czarprlu.pl/wp-content/gallery/...2/szerokie1.jpg cdn. -------------------- narkotyczny zapach dogrzanych slicków...
powered by PENRITE vmistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2012 mistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2015 |
|
|
|
Tue, 07 Feb 2012 - 22:44
Post
#117
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 25 July 2010 Skąd: Kraków |
Myślałem, że ktoś to wcześniej napisze, czekam z niecierpliwością na update. Gratulacje świetnego samochodu, wygląda jakby dopiero co z salonu wyjechał.
|
|
|
|
Thu, 16 Feb 2012 - 10:04
Post
#118
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 08 October 2011 |
Ok, proszę, będzie update
W Skodzie pomiędzy budę a blachy poszyciowe idą dość specyficzne uszczelki, a więc tak.. nowe uszczelki http://www.czarprlu.pl/wp-content/gallery/...e-41/mont01.jpg i można było montować blachy zewnętrzne http://www.czarprlu.pl/wp-content/gallery/...e-41/mont02.jpg http://www.czarprlu.pl/wp-content/gallery/...e-41/mont04.jpg swoistymi wisienkami na torcie były np. starego typu gumowe zapinki. Nie rozumiem ludzi którzy do klasycznych youngtimerów pakują np. nowoczesne agrafki Sparco jeśli normalnie dostępne są klasyczne gumiaki http://www.czarprlu.pl/wp-content/gallery/...e-41/mont03.jpg złożony przód i tył pozwolił wykończyć elektrykę tak aby już wszystko świeciło jak należy http://www.czarprlu.pl/wp-content/gallery/...llye-43/osw.jpg drzwi po lakierze zakonserwowałem porządnie szuwaksami http://www.czarprlu.pl/wp-content/gallery/...e-43/sklad2.jpg kupiłem także poliwęglan zamiast szyb oraz PVC spienione zamiast tapicerek. http://www.czarprlu.pl/wp-content/gallery/...-42/poliweg.jpg Do tego wyrzuciłem ciężkie podłokietniki i dorobiłem wewnętrzne lekkie „ucha” do zamykania drzwi. Na tych operacjach urwałem ponad 11kg wagi (głównie za sprawą poliwęglanu). A wyszło bardzo estetycznie http://www.czarprlu.pl/wp-content/gallery/...e-43/sklda3.jpg Samochodu robiło się coraz więcej i więcej http://www.czarprlu.pl/wp-content/gallery/...e-44/sklad1.jpg -------------------- narkotyczny zapach dogrzanych slicków...
powered by PENRITE vmistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2012 mistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2015 |
|
|
|
Thu, 16 Feb 2012 - 10:52
Post
#119
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 08 November 2004 Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin |
Przepiekne jest to auto.
Chcialbym kiedys wreszcie wziac sie za taka renowacje mojego quattro.. -------------------- Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było... Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D |
|
|
|
Thu, 16 Feb 2012 - 11:59
Post
#120
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 08 October 2011 |
Ostatnio, po 2 miesiącach stania pod plandeką i tylko przepychania z kąta w kąt w garażu, wypchnąłem Skodę na zewnątrz... "Cholera, to ja mam taki fajny wóz w garażu?" Zapomniałem trochę już jak wygląda
A teraz ostro glówkuję na oponami na sezon. Najbardziej by mi pasowały rozmiarowo Kumho semisliki 175/60 R13...... tylko cena -------------------- narkotyczny zapach dogrzanych slicków...
powered by PENRITE vmistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2012 mistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2015 |
|
|
|
![]() ![]() |
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 07 November 2025 - 14:42 |