Shoutbox 0 nowych PW 


28 Stron V  « < 3 4 5 6 7 > »   
Closed TopicStart new topic
> VW Golf IV R32 ProTurbo
Rafalek114
post Sat, 05 Nov 2011 - 19:33
Post #81


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





CYTAT(daniel1d11 @ Sat, 05 Nov 2011 - 19:30) *
Na razie nie mogę zakuć bo muszę zbierać 50tyś na hamulce tongue.gif


laugh.gif


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 05 Nov 2011 - 19:33
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
gicy
post Sat, 05 Nov 2011 - 19:34
Post #82


Super User
Dołączył: Sun, 30 April 2006





CYTAT
Gicyt a skad wiesz jak jezdzi Daniel ? Moze lata po bulki snujac sie 50 km/h a o 4 rano dopiero mu odbija i leci polatac na autostrade


nie bede sie wiele rozpisywal bo mi status nie pozwala





Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nikolas
post Sat, 05 Nov 2011 - 19:35
Post #83


Forum Clubber
Dołączył: Sat, 21 February 2004
Skąd: Warszawa





CYTAT(daniel1d11 @ Sat, 05 Nov 2011 - 19:30) *
Na razie nie mogę zakuć bo muszę zbierać 50tyś na hamulce tongue.gif



laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Myslę że bez kucizny będzie na wiosnę 600+ smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SONIC
post Sat, 05 Nov 2011 - 19:36
Post #84


Forum Killer
Dołączył: Mon, 19 December 2005
Skąd: Płock





Teraz bedzie tak: objechał bym Daniela ale sie z nim nie bede scigał bo on nie wyhamuje smile.gif
skoro twierdzi ,ze jest ok to znaczy ,ze jest ok!
Jesli ktos wymienia hamulce na wieksze (lepsze) tzn ,ze ma taką potrzebe .
co prawda tez mysle ,ze wazne sa dobre hamulce i mody bym zaczynał od tego ...ale jesli zaczne od hamulców a pozniej bede podnoosił procentowo o kilkadziesiat /kilkanascie procent moc samochodu to okaze sie ze co jakis czas trzeba zmieniac cały układ hamulcowy który do najtanszych nie nalezy ... poza tym nie tylko tarcze i klocki maja wpływ na hamowanie pojazdu ale równiez i reszta zawieszenia... (co z tego ,ze zablokuje koła w ciagu setnych tysiecznych sekundy jak w tym momencie koło wpadnie w dołek i zawieszenie nie złapie przyczepnosci...)
zakładam ,ze jak Daniel dojdzie do koncowego setupu mocy i bedzie brakowało mu hamulców to je tez zrobi...
no i jeszcze moderator powinien dodac punkt w regulaminie podforum "projekty" ,ze jesli nie zmieniał ktos hamulcy tylko podnosi moc to ma sie nie udzielac bo tylko bezsensowne postyt sa nabijane ... great!

a Karol to pewnie powinien z spadochronem jezdzic co nie??


--------------------
BMW E64 645i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kuba_guzik110
post Sat, 05 Nov 2011 - 19:36
Post #85


Forum Killer
Dołączył: Sat, 07 February 2009
Skąd: Białystok reprezentant





hehe no i w końcu po 3stronach ot o heblach to zrozumiałeś tongue.gif hehe no porażka jak by nie wystarczyło raz napisać.

We wtorek od rana jestem u Marcina i czekam na obejrzenie oraz przejażdżkę golfiną
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gicy
post Sat, 05 Nov 2011 - 19:38
Post #86


Super User
Dołączył: Sun, 30 April 2006





to na wiosne zrobi to 997 . Zeby tylko pasa do hamowania mu nie zabrakllo .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nikolas
post Sat, 05 Nov 2011 - 19:38
Post #87


Forum Clubber
Dołączył: Sat, 21 February 2004
Skąd: Warszawa





CYTAT(sonic1983 @ Sat, 05 Nov 2011 - 19:36) *
a Karol to pewnie powinien z spadochronem jezdzic co nie??


Ona akurat ma hebel lepszy niz 2 spadochrony tongue.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gicy
post Sat, 05 Nov 2011 - 19:43
Post #88


Super User
Dołączył: Sun, 30 April 2006





CYTAT
no i jeszcze moderator powinien dodac punkt w regulaminie podforum "projekty" ,ze jesli nie zmieniał ktos hamulcy tylko podnosi moc to ma sie nie udzielac bo tylko bezsensowne postyt sa nabijane ... great!


do mnie pijesz? czy jestem pijany i nie qmam tych subtelnych uwag?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SONIC
post Sat, 05 Nov 2011 - 19:45
Post #89


Forum Killer
Dołączył: Mon, 19 December 2005
Skąd: Płock





Gicy - nie nie do Ciebie tak ogólnie chciałem dyskusje zakonczyc...
Nikolas tez wpadłem na to ale juz enter wcisnołem:D


--------------------
BMW E64 645i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Matschke
post Sat, 05 Nov 2011 - 19:58
Post #90


I live here !
Dołączył: Mon, 13 January 2003
Skąd: Warszawa/Wiedeń





to daj mi te 50tys na te heble, to niezle na tym zarobie smile.gif
dobry zestaw to ok.5000 EUR, a za reszte pojade na urlop z rodzina wink.gif


--------------------
730KM/970Nm i 585KM/750Nm
www.tdiracing.pl
www.ventumair.eu - Szkola Pilotow
Go to the top of the page
 
+Quote Post
michal02
post Sat, 05 Nov 2011 - 19:58
Post #91


User
Dołączył: Thu, 15 April 2010





Jak dla mnie to ten golf już wyrywa z butów a nie sądzę że Daniel zamienił 2.8 na r32 po to żeby nadal mieć podobną moc. Z biegiem czasu będzie mocniej smile.gif Co do hamulców to nie będę udawał fachowca ale skoro właścicielowi wystarczają i wystarczały słabsze w poprzednim to znaczy że nic nam do tego i nie musimy bać się że jakiś golf IV nas staranuje wink.gif

CYTAT(Sportmile @ Sat, 05 Nov 2011 - 19:11) *
Daniel trzymaj fason ..... nie badz jak tania ..... heheh . To ja poprosze na przod i tyl takie cos, jest lekka przecena wiec nie wychodzi tak zle jedyne 69 tys zl . Ten zestaw napewno zatrzyma moje 700 konne audi .
przod
http://www.brakes.pl/product_info.php/zest...472_42123_42124
tyl
http://www.brakes.pl/product_info.php/zest...354_42506_42507

p.s. Macku ja cie doskonale rozumiem ale zyjemy w PL i takich ludzi np jak Maros jest garstka bo zaufaj mi normalnemu klientowi jak powiesz ze w wycenie wystepuja hamulce za 20 .. 30 czy wiecej tys zl to sie dziwnie na ciebie spojrzy . U nas tak jak piszesz zgodze sie z Toa w 100 % moc nie idzie wspolmiernie z reszta w aucie ale w przypadku powtorze rs4 czy r32 ten hebel jest juz w jakims stopniu wystarczajacy i duzo lepszy niz w golfie 1.4 mojej mamy. Jakby Daniel mial bude 1.4 i swapowal 560 konny silnik bez zmiany hebli to wtedy sam bym go z@@al na forum ale ma teraz r32 i to ta roznica ktora malo osob widzi.

p.s2. Slawne audi s4 killer mialo 1000 koni i 1000 nm i hebel z a4 1.6 hehehe a latalem nim po energetycznej i jeszcze zyje heheheh bo hamowac trzeba umiec wink.gif



Właśnie jakiś czas temu zastanawiałem się co z killerem się stało. Istnieje jeszcze? Bo dawno nic nie słyszałem o nim
Go to the top of the page
 
+Quote Post
daniel1d11
post Sat, 05 Nov 2011 - 20:06
Post #92


Forum Homee
Dołączył: Mon, 14 April 2008





CYTAT(michal02 @ Sat, 05 Nov 2011 - 19:58) *
Właśnie jakiś czas temu zastanawiałem się co z killerem się stało. Istnieje jeszcze? Bo dawno nic nie słyszałem o nim

Istnieje.Stoi parę metrów od mojego golfa.


--------------------
10.9ET 210km/h Zegrze Pomorskie 2010r. Golf ProTurbo AWD Street<
Go to the top of the page
 
+Quote Post
shaft45
post Sat, 05 Nov 2011 - 20:11
Post #93


Frequent User
Dołączył: Mon, 29 December 2003





Istnieje ale czy żyje i przede wszystkim jak żyje?


--------------------
[YOU] do zobaczenia na drodze.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nikolas
post Sat, 05 Nov 2011 - 20:11
Post #94


Forum Clubber
Dołączył: Sat, 21 February 2004
Skąd: Warszawa





CYTAT(Sportmile @ Sat, 05 Nov 2011 - 19:11) *
p.s2. Slawne audi s4 killer mialo 1000 koni i 1000 nm i hebel z a4 1.6 hehehe a latalem nim po energetycznej i jeszcze zyje heheheh bo hamowac trzeba umiec wink.gif


No żeby mój tuner takie kawały opowiadał no... laugh.gif laugh.gif Wiadomo było że w Killerze chodziło o każdy kg i do 1/4 nie potrzebował już czegoś większego tylko lżejszego, a i po ulicach już wtedy nie jeżdził (no chyba że ktoś stroił po nocy)...



Go to the top of the page
 
+Quote Post
wujek_kamil
post Sat, 05 Nov 2011 - 21:56
Post #95


Super User
Dołączył: Sun, 21 February 2010
Skąd: Poznań, Iława





Proponuję poruszyć temat hebli jak coś się stanie i walić masę stron jaki to on był nierozsądny bo nie miał hebli...

Właściciel auta widać po tym, że pisze(czyt. żyje) nie przegina pały na mieście i wie gdzie jest granica jego i jego hamulca = dajcie sobie spokój bo co zmieni pisanie skoro USEROWI AUTA ODPOWIADA I OGARNIA SPRZĘT...

Ja miałem w Corsie 256x24 i bębny z tyłu przy ~300km i 500nm w FWD i ... żyję ---> to, że ktoś ma coś więcej pod maską nie znaczy, że zapitala non stop pełnym ogniem...

Odnośnie auta - ładny sleeper - marzenie ale nie ta liga jak chodzi o finanse sad.gif

Są może jakieś czasu z racelogick-a czy innych pomiarowych sprzętów ?

Pozdrawiam !!


--------------------
Corsa A C20LET 314KM, 494NM ---> ex wujkowóz
Kadett E C20XET - 262KM, 371NM ---> ex pocieszacz
Combo gleba i 9" alu - żonowóz
Corsa A 3.2V6 231KM, 320NM - daily
Go to the top of the page
 
+Quote Post
aplikatorzy.pl
post Sat, 05 Nov 2011 - 22:02
Post #96


User
Dołączył: Fri, 03 September 2010
Skąd: 3city & Olsztyn





Same heble to jedno,ale wezcie pod uwage,ze samymi hamulcami auto nie hamuje. Odpowiednia opona musi tez zadbac o odpowiednie zatrzymanie sie auta.
Ma to mniejsze znaczenie jesli jest trylion systemow antyposlizgowych,ale zakladam,ze w tym aucie sa one permanentnie wylaczone,wiec ja bym sie skupil nad poprostu dzialaniem odpowiednim innych skladowych ukladu hamulcowego. Odpowiednie przewody, plyn, klocek itd. Mysle,ze biorac pod uwage,ze seria jest naprawde spoko to nie ma co sie napinac.
Zakladajac,ze to auto nie na tor i na ulice powinno byc naprawde wystarczajaco.
No chyba,ze nazywasz sie Nikolas i masakruje wszystkie heble,bo tor mam na ulicy all the time wink.gif heheh

No i tez czekam niecierpliwie na jakies pomiary biggrin.gif


--------------------
TOTALLY WRAPPED!!!!!

www.facebook.com/aplikatorzy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
daniel1d11
post Sat, 05 Nov 2011 - 22:10
Post #97


Forum Homee
Dołączył: Mon, 14 April 2008





CYTAT(aplikatorzy.pl @ Sat, 05 Nov 2011 - 22:02) *
Ma to mniejsze znaczenie jesli jest trylion systemow antyposlizgowych,ale zakladam,ze w tym aucie sa one permanentnie wylaczone,

ABS jest biggrin.gif


--------------------
10.9ET 210km/h Zegrze Pomorskie 2010r. Golf ProTurbo AWD Street<
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DEMISS
post Sat, 05 Nov 2011 - 22:16
Post #98


Frequent User
Dołączył: Tue, 30 October 2007
Skąd: mmz





nie rozumiem tego pisania o hamulcach... Daniel sie pochwalił nowym wozem i modami a wy cały wątek rozpier.... pisaniem o seryjnym hamulcu...

dobrze jakby moderator usunął 3 ostatnie strony bo nic nowego nie wniosły do tematu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zlos
post Sat, 05 Nov 2011 - 22:27
Post #99


Super User
Dołączył: Wed, 22 September 2010
Skąd: WPR





CYTAT(cowboy @ Sat, 05 Nov 2011 - 16:12) *
co wiecej np zlos pisze ze jego eRka spokojnie znosi track daye w Ułezy wiec nie jest z tym tak źle

Owszem, ale Ułęż jest zwykle kręty, niewiele miejsc o prędkościach +160 km/h.
Dlatego tarcze trzymają, zacisk daje radę i klocek się nie pali. Choć jak dochodzi do penisówek na torze, to tarcze są fioletowe po 3 przejazdach wink.gif

Nie jest jednak różowo.
Rozeta na Bemowie zagotowała mi heble w 30 minut tak, że tarcze biły na boki i była dupa kompletna - wymiana od razu, bo problem miałem z dojazdem do serwisu.
W kwestii milimetrów, to Mk6 R ma 345 mm przód, zacisk 1 tłok, dość miękki klocek.

O ile przyrost mocy nie niszczy hamulców, to już przyrost prędkości owszem i to szybko smile.gif

CYTAT(Matschke @ Sat, 05 Nov 2011 - 16:20) *
No to ze mnie dupa a nie kierowca, zmieniam w poniedzialek na mniejsze heble, na pewno bedzie lepiej wink.gif


+1
zakładamy bębnowe na przód i będzie dopiero męska jazda wink.gif cohones drive smile.gif

CYTAT(mss @ Sat, 05 Nov 2011 - 16:43) *
to nie jest kwestia osiaganych predkosci, tylko czasu w jakim sa osiagane. sa miejsca w ktorych seria wyhamuje, bo bedzie jechala np. 100, ale po modach jedzie w tym samym miejscu 160 i tu sie pojawia problem.
z tego co kojarze, daniel poprzednim golfem latal po 300, wiec to niczyje zalozenie, bo watpie, ze teraz tyle nie sprobuje.

owszem, r32 ma swietny hebel, ale troche przerazajace jest to ilu ma tu zwolennikow w aucie o mocy x2.
nie slyszalem o przypadku, ze auto hamowalo za dobrze biggrin.gif

+2
niewiele dodać, nic ująć

Nie zmienia to postaci rzeczy, że pomagam w off topie aż miło wink.gif Dlatego:

1 - bez wątpienia seria to nie hebel na zabawy tj. Poznań czy rozeta u Wroobelka
2 - bez wątpienia seria wyhamuje auto po 1/4 mili bez najmniejszego problemu
3 - z dużym prawdopodobieństwem seria da radę na normalnych track dayach, jeśli tor nie goni auta powyżej 160 km/h przed ostrymi zakrętami

Kwestia gustu, w którym z powyższych punktów Daniel będzie upalać auto. Ja obstawiam pkt 2, bo chyba taki jest cel przebudowy auta smile.gif

CYTAT(DEMIS @ Sat, 05 Nov 2011 - 22:16) *
nie rozumiem tego pisania o hamulcach... Daniel sie pochwalił nowym wozem i modami a wy cały wątek rozpier.... pisaniem o seryjnym hamulcu...

dobrze jakby moderator usunął 3 ostatnie strony bo nic nowego nie wniosły do tematu.

To przykre, że nie rozumiesz zastosowań hamulców i dyskusji, jak wyhamować megamocne auto w różnych sytuacjach. A nawet niebezpieczne. Zastosowania moderatora do braku własnego zrozumienia nie kumam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_k-meal_*
post Sat, 05 Nov 2011 - 22:31
Post #100









ale pierdolicie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

28 Stron V  « < 3 4 5 6 7 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 13 July 2025 - 19:10