![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#81
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Na razie nie mogę zakuć bo muszę zbierać 50tyś na hamulce ![]() ![]() -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#82
|
|
Super User Dołączył: Sun, 30 April 2006 ![]() |
CYTAT Gicyt a skad wiesz jak jezdzi Daniel ? Moze lata po bulki snujac sie 50 km/h a o 4 rano dopiero mu odbija i leci polatac na autostrade nie bede sie wiele rozpisywal bo mi status nie pozwala |
|
|
![]()
Post
#83
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#84
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 19 December 2005 Skąd: Płock ![]() |
Teraz bedzie tak: objechał bym Daniela ale sie z nim nie bede scigał bo on nie wyhamuje
![]() skoro twierdzi ,ze jest ok to znaczy ,ze jest ok! Jesli ktos wymienia hamulce na wieksze (lepsze) tzn ,ze ma taką potrzebe . co prawda tez mysle ,ze wazne sa dobre hamulce i mody bym zaczynał od tego ...ale jesli zaczne od hamulców a pozniej bede podnoosił procentowo o kilkadziesiat /kilkanascie procent moc samochodu to okaze sie ze co jakis czas trzeba zmieniac cały układ hamulcowy który do najtanszych nie nalezy ... poza tym nie tylko tarcze i klocki maja wpływ na hamowanie pojazdu ale równiez i reszta zawieszenia... (co z tego ,ze zablokuje koła w ciagu setnych tysiecznych sekundy jak w tym momencie koło wpadnie w dołek i zawieszenie nie złapie przyczepnosci...) zakładam ,ze jak Daniel dojdzie do koncowego setupu mocy i bedzie brakowało mu hamulców to je tez zrobi... no i jeszcze moderator powinien dodac punkt w regulaminie podforum "projekty" ,ze jesli nie zmieniał ktos hamulcy tylko podnosi moc to ma sie nie udzielac bo tylko bezsensowne postyt sa nabijane ... great! a Karol to pewnie powinien z spadochronem jezdzic co nie?? -------------------- BMW E64 645i
|
|
|
![]()
Post
#85
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 07 February 2009 Skąd: Białystok reprezentant ![]() |
hehe no i w końcu po 3stronach ot o heblach to zrozumiałeś
![]() We wtorek od rana jestem u Marcina i czekam na obejrzenie oraz przejażdżkę golfiną |
|
|
![]()
Post
#86
|
|
Super User Dołączył: Sun, 30 April 2006 ![]() |
to na wiosne zrobi to 997 . Zeby tylko pasa do hamowania mu nie zabrakllo .
|
|
|
![]()
Post
#87
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#88
|
|
Super User Dołączył: Sun, 30 April 2006 ![]() |
CYTAT no i jeszcze moderator powinien dodac punkt w regulaminie podforum "projekty" ,ze jesli nie zmieniał ktos hamulcy tylko podnosi moc to ma sie nie udzielac bo tylko bezsensowne postyt sa nabijane ... great! do mnie pijesz? czy jestem pijany i nie qmam tych subtelnych uwag? |
|
|
![]()
Post
#89
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 19 December 2005 Skąd: Płock ![]() |
Gicy - nie nie do Ciebie tak ogólnie chciałem dyskusje zakonczyc...
Nikolas tez wpadłem na to ale juz enter wcisnołem:D -------------------- BMW E64 645i
|
|
|
![]()
Post
#90
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 13 January 2003 Skąd: Warszawa/Wiedeń ![]() |
to daj mi te 50tys na te heble, to niezle na tym zarobie
![]() dobry zestaw to ok.5000 EUR, a za reszte pojade na urlop z rodzina ![]() -------------------- 730KM/970Nm i 585KM/750Nm
www.tdiracing.pl www.ventumair.eu - Szkola Pilotow |
|
|
![]()
Post
#91
|
|
User Dołączył: Thu, 15 April 2010 ![]() |
Jak dla mnie to ten golf już wyrywa z butów a nie sądzę że Daniel zamienił 2.8 na r32 po to żeby nadal mieć podobną moc. Z biegiem czasu będzie mocniej
![]() ![]() Daniel trzymaj fason ..... nie badz jak tania ..... heheh . To ja poprosze na przod i tyl takie cos, jest lekka przecena wiec nie wychodzi tak zle jedyne 69 tys zl . Ten zestaw napewno zatrzyma moje 700 konne audi . przod http://www.brakes.pl/product_info.php/zest...472_42123_42124 tyl http://www.brakes.pl/product_info.php/zest...354_42506_42507 p.s. Macku ja cie doskonale rozumiem ale zyjemy w PL i takich ludzi np jak Maros jest garstka bo zaufaj mi normalnemu klientowi jak powiesz ze w wycenie wystepuja hamulce za 20 .. 30 czy wiecej tys zl to sie dziwnie na ciebie spojrzy . U nas tak jak piszesz zgodze sie z Toa w 100 % moc nie idzie wspolmiernie z reszta w aucie ale w przypadku powtorze rs4 czy r32 ten hebel jest juz w jakims stopniu wystarczajacy i duzo lepszy niz w golfie 1.4 mojej mamy. Jakby Daniel mial bude 1.4 i swapowal 560 konny silnik bez zmiany hebli to wtedy sam bym go z@@al na forum ale ma teraz r32 i to ta roznica ktora malo osob widzi. p.s2. Slawne audi s4 killer mialo 1000 koni i 1000 nm i hebel z a4 1.6 hehehe a latalem nim po energetycznej i jeszcze zyje heheheh bo hamowac trzeba umiec ![]() Właśnie jakiś czas temu zastanawiałem się co z killerem się stało. Istnieje jeszcze? Bo dawno nic nie słyszałem o nim |
|
|
![]()
Post
#92
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 14 April 2008 ![]() |
Właśnie jakiś czas temu zastanawiałem się co z killerem się stało. Istnieje jeszcze? Bo dawno nic nie słyszałem o nim Istnieje.Stoi parę metrów od mojego golfa. -------------------- 10.9ET 210km/h Zegrze Pomorskie 2010r. Golf ProTurbo AWD Street<
|
|
|
![]()
Post
#93
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 29 December 2003 ![]() |
Istnieje ale czy żyje i przede wszystkim jak żyje?
-------------------- [YOU] do zobaczenia na drodze.
|
|
|
![]()
Post
#94
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
p.s2. Slawne audi s4 killer mialo 1000 koni i 1000 nm i hebel z a4 1.6 hehehe a latalem nim po energetycznej i jeszcze zyje heheheh bo hamowac trzeba umiec ![]() No żeby mój tuner takie kawały opowiadał no... ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#95
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 21 February 2010 Skąd: Poznań, Iława ![]() |
Proponuję poruszyć temat hebli jak coś się stanie i walić masę stron jaki to on był nierozsądny bo nie miał hebli...
Właściciel auta widać po tym, że pisze(czyt. żyje) nie przegina pały na mieście i wie gdzie jest granica jego i jego hamulca = dajcie sobie spokój bo co zmieni pisanie skoro USEROWI AUTA ODPOWIADA I OGARNIA SPRZĘT... Ja miałem w Corsie 256x24 i bębny z tyłu przy ~300km i 500nm w FWD i ... żyję ---> to, że ktoś ma coś więcej pod maską nie znaczy, że zapitala non stop pełnym ogniem... Odnośnie auta - ładny sleeper - marzenie ale nie ta liga jak chodzi o finanse ![]() Są może jakieś czasu z racelogick-a czy innych pomiarowych sprzętów ? Pozdrawiam !! -------------------- Corsa A C20LET 314KM, 494NM ---> ex wujkowóz
Kadett E C20XET - 262KM, 371NM ---> ex pocieszacz Combo gleba i 9" alu - żonowóz Corsa A 3.2V6 231KM, 320NM - daily |
|
|
![]()
Post
#96
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 03 September 2010 Skąd: 3city & Olsztyn ![]() |
Same heble to jedno,ale wezcie pod uwage,ze samymi hamulcami auto nie hamuje. Odpowiednia opona musi tez zadbac o odpowiednie zatrzymanie sie auta.
Ma to mniejsze znaczenie jesli jest trylion systemow antyposlizgowych,ale zakladam,ze w tym aucie sa one permanentnie wylaczone,wiec ja bym sie skupil nad poprostu dzialaniem odpowiednim innych skladowych ukladu hamulcowego. Odpowiednie przewody, plyn, klocek itd. Mysle,ze biorac pod uwage,ze seria jest naprawde spoko to nie ma co sie napinac. Zakladajac,ze to auto nie na tor i na ulice powinno byc naprawde wystarczajaco. No chyba,ze nazywasz sie Nikolas i masakruje wszystkie heble,bo tor mam na ulicy all the time ![]() No i tez czekam niecierpliwie na jakies pomiary ![]() -------------------- TOTALLY WRAPPED!!!!!
www.facebook.com/aplikatorzy |
|
|
![]()
Post
#97
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 14 April 2008 ![]() |
Ma to mniejsze znaczenie jesli jest trylion systemow antyposlizgowych,ale zakladam,ze w tym aucie sa one permanentnie wylaczone, ABS jest ![]() -------------------- 10.9ET 210km/h Zegrze Pomorskie 2010r. Golf ProTurbo AWD Street<
|
|
|
![]()
Post
#98
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 30 October 2007 Skąd: mmz ![]() |
nie rozumiem tego pisania o hamulcach... Daniel sie pochwalił nowym wozem i modami a wy cały wątek rozpier.... pisaniem o seryjnym hamulcu...
dobrze jakby moderator usunął 3 ostatnie strony bo nic nowego nie wniosły do tematu. |
|
|
![]()
Post
#99
|
|
Super User Dołączył: Wed, 22 September 2010 Skąd: WPR ![]() |
co wiecej np zlos pisze ze jego eRka spokojnie znosi track daye w Ułezy wiec nie jest z tym tak źle Owszem, ale Ułęż jest zwykle kręty, niewiele miejsc o prędkościach +160 km/h. Dlatego tarcze trzymają, zacisk daje radę i klocek się nie pali. Choć jak dochodzi do penisówek na torze, to tarcze są fioletowe po 3 przejazdach ![]() Nie jest jednak różowo. Rozeta na Bemowie zagotowała mi heble w 30 minut tak, że tarcze biły na boki i była dupa kompletna - wymiana od razu, bo problem miałem z dojazdem do serwisu. W kwestii milimetrów, to Mk6 R ma 345 mm przód, zacisk 1 tłok, dość miękki klocek. O ile przyrost mocy nie niszczy hamulców, to już przyrost prędkości owszem i to szybko ![]() No to ze mnie dupa a nie kierowca, zmieniam w poniedzialek na mniejsze heble, na pewno bedzie lepiej ![]() +1 zakładamy bębnowe na przód i będzie dopiero męska jazda ![]() ![]() to nie jest kwestia osiaganych predkosci, tylko czasu w jakim sa osiagane. sa miejsca w ktorych seria wyhamuje, bo bedzie jechala np. 100, ale po modach jedzie w tym samym miejscu 160 i tu sie pojawia problem. z tego co kojarze, daniel poprzednim golfem latal po 300, wiec to niczyje zalozenie, bo watpie, ze teraz tyle nie sprobuje. owszem, r32 ma swietny hebel, ale troche przerazajace jest to ilu ma tu zwolennikow w aucie o mocy x2. nie slyszalem o przypadku, ze auto hamowalo za dobrze ![]() +2 niewiele dodać, nic ująć Nie zmienia to postaci rzeczy, że pomagam w off topie aż miło ![]() 1 - bez wątpienia seria to nie hebel na zabawy tj. Poznań czy rozeta u Wroobelka 2 - bez wątpienia seria wyhamuje auto po 1/4 mili bez najmniejszego problemu 3 - z dużym prawdopodobieństwem seria da radę na normalnych track dayach, jeśli tor nie goni auta powyżej 160 km/h przed ostrymi zakrętami Kwestia gustu, w którym z powyższych punktów Daniel będzie upalać auto. Ja obstawiam pkt 2, bo chyba taki jest cel przebudowy auta ![]() nie rozumiem tego pisania o hamulcach... Daniel sie pochwalił nowym wozem i modami a wy cały wątek rozpier.... pisaniem o seryjnym hamulcu... dobrze jakby moderator usunął 3 ostatnie strony bo nic nowego nie wniosły do tematu. To przykre, że nie rozumiesz zastosowań hamulców i dyskusji, jak wyhamować megamocne auto w różnych sytuacjach. A nawet niebezpieczne. Zastosowania moderatora do braku własnego zrozumienia nie kumam. |
|
|
gość_k-meal_* |
![]()
Post
#100
|
![]() |
ale pierdolicie.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 13 July 2025 - 19:10 |