Shoutbox 0 nowych PW 


28 Stron V  « < 19 20 21 22 23 > »   
Closed TopicStart new topic
> VW Golf IV R32 ProTurbo
cowboy
post Tue, 05 Jun 2012 - 08:44
Post #401


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(Fawor @ Mon, 04 Jun 2012 - 15:23) *
oczywiście rozumiem, że wszyscy ogarniają ile to jest 350ms? W sekundach (wyrażenie pomiaru na ćwiartkę) to jest 0,350s. Czyli 3 takie zmiany podczas przejazdu na ćwiartkę to jest JEDNA SEKUNDA! 350ms to jest wolno..


ale to nie oznacza że jesli DSG zmienia w 10ms, a Daniel w 350 ms to czas bedzie miał gorszy na cwiartke o sekunde... byłoby tak gdyby podczas zmiany biegu auto stawało do zera wink.gif

CYTAT(BurnOuT @ Mon, 04 Jun 2012 - 19:04) *
Z mojego doświadczenia skrzynie w VW/Audi zachowują się znacznie gorzej jeżeli chodzi o szybkie zmiany biegów niż w Hondzie. Generalnie nie jestem w stanie wbić tak szybko biegu w VW/Audi jak w Hondzie i jest to wyczuwalna różnica.


troszke OT, a jezdziłeś S5 ?

tam jest skrzynia getraga i potrójne synchronizatory na 1 i 2 biegu i potem juz do 6 biegu podwójne sychronizatory... czy to daje rade w praktyce ?

Elbertoh chyba tam dawał rade swoim S5, mam taką skrzynie u siebie i choć cwiartka nie jest moim celem to licze ze bedzie umozliwiała szybkie zmiany

w poprzecznych skrzyniach nie ma takich patentów z potrójnymi synchronizatorami ?

w sumie najbardziej sie traci na przepinaniu na niskich biegach


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 05 Jun 2012 - 08:44
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
szymonrs
post Tue, 05 Jun 2012 - 09:47
Post #402


Super User
Dołączył: Mon, 14 August 2006
Skąd: WJ





CYTAT(cowboy @ Tue, 05 Jun 2012 - 08:44) *
ale to nie oznacza że jesli DSG zmienia w 10ms, a Daniel w 350 ms to czas bedzie miał gorszy na cwiartke o sekunde... byłoby tak gdyby podczas zmiany biegu auto stawało do zera wink.gif



troszke OT, a jezdziłeś S5 ?

tam jest skrzynia getraga i potrójne synchronizatory na 1 i 2 biegu i potem juz do 6 biegu podwójne sychronizatory... czy to daje rade w praktyce ?

Elbertoh chyba tam dawał rade swoim S5, mam taką skrzynie u siebie i choć cwiartka nie jest moim celem to licze ze bedzie umozliwiała szybkie zmiany

w poprzecznych skrzyniach nie ma takich patentów z potrójnymi synchronizatorami ?

w sumie najbardziej sie traci na przepinaniu na niskich biegach

w skrzyniach 02M na 2 i 3 biegu są 3 częściowe synchronizatory ktore to delikatnie hałasują w przypadku zamontowania jednomasu...

i śmiem twierdzić po przejrzeniu logów iż w 02M odpowiednio przygotowanej można zmienić biegu na poziomie 100ms z użyciem FS tongue.gif


--------------------
"Red Devil" Golf MK2 AWD VR6T, King of Warsaw 2013, 2012, vice King of Warsaw 2011
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Tue, 05 Jun 2012 - 11:34
Post #403


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





ogolnie skrzynia 02m to najmocniejsza skrzynka do poprzecznych, biegi wchodza precyzyjnie w porownaniu do zwyklych skrzyn fwd (wyjatek cupra r , ona tez ma 02m, tylko bez wyjscia na haldex).


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Tue, 05 Jun 2012 - 13:43
Post #404


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(szymonrs @ Tue, 05 Jun 2012 - 09:47) *
w skrzyniach 02M na 2 i 3 biegu są 3 częściowe synchronizatory ktore to delikatnie hałasują w przypadku zamontowania jednomasu...

i śmiem twierdzić po przejrzeniu logów iż w 02M odpowiednio przygotowanej można zmienić biegu na poziomie 100ms z użyciem FS tongue.gif



dzieki za info, czyli jednak nie jest najgorzej....

0B4 w takim razie nie powinna być gorsza od 02M wink.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pawel-2005
post Tue, 05 Jun 2012 - 14:52
Post #405


Forum Killer
Dołączył: Fri, 17 September 2010
Skąd: Płońsk





z tego co mi wiadomo to ja mam taką samą skrzynie jak Daniel więc pozwolę sobie dorzucić swoje 3 grosze bo przerabiałem ten temat;/
Początkowo po złożeniu auta i częściowym wystrojeniu miałem duże problemy z biegami, szukałem ich gdzie tylko mogłem ale było kiepsko. Powodem było to że w aucie była tylko 1 sztywna wkładka łapy a pozostałe 2 łapy seria. Początkowo zmieniłem jedną łapę odczułem dużą poprawę więc i szybko ostatnia 3 została zmodyfikowana. Silnik jest bardzo sztywno, różnica w zmianie biegów kolosalna. Mam jednomas a skrzynia zalana olejem który podobno przyspiesza synchornizację czyli redline 75w90. Biegi wchodziły już jako tako ale jeszcze nie to;/ Wykonałęm synchronizację linek skrzyni biegów i poprawa jest bardzo duża. Lecz właśnie problem polega na tym że jak jadę na 70% możliwości auta ( auto nie najmocniejsze ale ma ponad 400km i 500NM więc skrzynia już ma co przenosić) to biegi wchodzą idealnie jak w masło. Czas zmiany biegów to jedynie czas szarpnięcia lewarka z pozycji 1 do 2 itp. Natomiast gdy jadę pełnym ogniem i zmieniam biegi przy 7.5 tys szarpię identycznie i zazwyczaj ładnie wchodzi ale czasem jednak nie wejdzie. Mam wrażenie że temp oleju w krzyni może mieć duże znaczenie (ciężko mi na dzień dzisiejszy określić to dokładniej po jakim czasie jeżdżęnia itp) bo czasem biegi wchodzą jak w masło a kiedyś miałem 2 zgrzyty pod rząd gdy przepinałem z 1 na 2 (robiłem to coraz ostrzej trochę jak ten gościu z tej niebieskiej s3 800ps:P)
także odnośnie przepinania biegów w tej skrzyni nie jest tak kolorowo a porównywanie auta które ma 100-150km do tego golfa jest bzdura bo jak ja używam 250-300km to biegi wchodzą idealnie a czasem lekki problem zaczyna się przy pełnym bucie.
Ogólnie polecam Danielowi jeżeli czuje problemy ze zmianą koniecznie mocno usztywnić motor zrobić dokładnie synchronizację linek ,zmienić olej w skrzyni( mi te zabiegi baaardzo pomogły i śmiało mogę powiedzieć że już jest nienajgorzej w przeciwieństwie do tego co było na początku) ale jeżeli to jest już zrobione to bez ingerencji w skrzynie nie poprawimy zmian biegów bo ona przy takim NM i takich obrotach ona tak ma ;/

no i darujmy sobie porównania z innych aut bo to tylko świadczy jak bardzo ktoś niema pojęcia o tym co pisze;/

Dlatego jak ktoś pisze że sam by szybciej zmieniał biegi to niech najpierw pomyśli 3 razy bo ta sama skrzynia w tym samym aucie inaczej zmienia biegi w zależności od jej obciążenia;/
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Tue, 05 Jun 2012 - 16:54
Post #406


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





CYTAT(Pawel-2005 @ Tue, 05 Jun 2012 - 14:52) *
z tego co mi wiadomo to ja mam taką samą skrzynie jak Daniel więc pozwolę sobie dorzucić swoje 3 grosze bo przerabiałem ten temat;/
Początkowo po złożeniu auta i częściowym wystrojeniu miałem duże problemy z biegami, szukałem ich gdzie tylko mogłem ale było kiepsko. Powodem było to że w aucie była tylko 1 sztywna wkładka łapy a pozostałe 2 łapy seria. Początkowo zmieniłem jedną łapę odczułem dużą poprawę więc i szybko ostatnia 3 została zmodyfikowana. Silnik jest bardzo sztywno, różnica w zmianie biegów kolosalna. Mam jednomas a skrzynia zalana olejem który podobno przyspiesza synchornizację czyli redline 75w90. Biegi wchodziły już jako tako ale jeszcze nie to;/ Wykonałęm synchronizację linek skrzyni biegów i poprawa jest bardzo duża. Lecz właśnie problem polega na tym że jak jadę na 70% możliwości auta ( auto nie najmocniejsze ale ma ponad 400km i 500NM więc skrzynia już ma co przenosić) to biegi wchodzą idealnie jak w masło. Czas zmiany biegów to jedynie czas szarpnięcia lewarka z pozycji 1 do 2 itp. Natomiast gdy jadę pełnym ogniem i zmieniam biegi przy 7.5 tys szarpię identycznie i zazwyczaj ładnie wchodzi ale czasem jednak nie wejdzie. Mam wrażenie że temp oleju w krzyni może mieć duże znaczenie (ciężko mi na dzień dzisiejszy określić to dokładniej po jakim czasie jeżdżęnia itp) bo czasem biegi wchodzą jak w masło a kiedyś miałem 2 zgrzyty pod rząd gdy przepinałem z 1 na 2 (robiłem to coraz ostrzej trochę jak ten gościu z tej niebieskiej s3 800ps:P)
także odnośnie przepinania biegów w tej skrzyni nie jest tak kolorowo a porównywanie auta które ma 100-150km do tego golfa jest bzdura bo jak ja używam 250-300km to biegi wchodzą idealnie a czasem lekki problem zaczyna się przy pełnym bucie.
Ogólnie polecam Danielowi jeżeli czuje problemy ze zmianą koniecznie mocno usztywnić motor zrobić dokładnie synchronizację linek ,zmienić olej w skrzyni( mi te zabiegi baaardzo pomogły i śmiało mogę powiedzieć że już jest nienajgorzej w przeciwieństwie do tego co było na początku) ale jeżeli to jest już zrobione to bez ingerencji w skrzynie nie poprawimy zmian biegów bo ona przy takim NM i takich obrotach ona tak ma ;/

no i darujmy sobie porównania z innych aut bo to tylko świadczy jak bardzo ktoś niema pojęcia o tym co pisze;/

Dlatego jak ktoś pisze że sam by szybciej zmieniał biegi to niech najpierw pomyśli 3 razy bo ta sama skrzynia w tym samym aucie inaczej zmienia biegi w zależności od jej obciążenia;/



A szlo ci to calkie nie zle na bemowie.


Ps tak czytam i zastanawiam sie co to bedzie w moim ulepie , zobaczymy jak na chwile obecna jestem dobrej mysli smile.gif


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
daniel1d11
post Tue, 05 Jun 2012 - 16:58
Post #407


Forum Homee
Dołączył: Mon, 14 April 2008





Czas do setki był by trochę lepszy jeszcze z jednego powodu jak by nie trzeba było trójki wrzucać.


--------------------
10.9ET 210km/h Zegrze Pomorskie 2010r. Golf ProTurbo AWD Street<
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DEMISS
post Tue, 05 Jun 2012 - 17:06
Post #408


Frequent User
Dołączył: Tue, 30 October 2007
Skąd: mmz





Daniel wrzucaj Ikeye z evo:D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pawel-2005
post Tue, 05 Jun 2012 - 17:11
Post #409


Forum Killer
Dołączył: Fri, 17 September 2010
Skąd: Płońsk





no na bemowie jeszcze było przed synchronizacja linek i te zmiany nie były super szybkie (miałem nawet wrażenie że z tego powodu nie było efektu FS tak jak powinno być);/, teraz jest jest jeszcze sporo na + i po każdej zmianie czuje działanie FS dlatego jest dobrze aczkolwiek po synchronizacji jednego dnia mi 2x nie wszedł 2 bieg tongue.gif aczkolwiek był to tylko jednodniowy wybryk;/ Poza tym nie mam z nią problemów a zmiany z 2 na 3 i wyżej mogę powiedzieć że jest super.
Lecz zastanawiam się czy nawet jak sporadycznie będzie się pojawiać zgrzyt z 1 na 2 czy za jakiś czas mi się synchro nie rozleci;/
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szymonrs
post Tue, 05 Jun 2012 - 17:37
Post #410


Super User
Dołączył: Mon, 14 August 2006
Skąd: WJ





CYTAT(daniel1d11 @ Tue, 05 Jun 2012 - 16:58) *
Czas do setki był by trochę lepszy jeszcze z jednego powodu jak by nie trzeba było trójki wrzucać.

wiem coś o tym, ale można ten problem wyeliminować tongue.gif niedługo będe mógł powiedziec ile to daje...

CYTAT(Pawel-2005 @ Tue, 05 Jun 2012 - 17:11) *
no na bemowie jeszcze było przed synchronizacja linek i te zmiany nie były super szybkie (miałem nawet wrażenie że z tego powodu nie było efektu FS tak jak powinno być);/, teraz jest jest jeszcze sporo na + i po każdej zmianie czuje działanie FS dlatego jest dobrze aczkolwiek po synchronizacji jednego dnia mi 2x nie wszedł 2 bieg tongue.gif aczkolwiek był to tylko jednodniowy wybryk;/ Poza tym nie mam z nią problemów a zmiany z 2 na 3 i wyżej mogę powiedzieć że jest super.
Lecz zastanawiam się czy nawet jak sporadycznie będzie się pojawiać zgrzyt z 1 na 2 czy za jakiś czas mi się synchro nie rozleci;/

od zgrzytania synchronizator Ci nie padnie bo on już jest wątły i nie spełnia właściwie swego zadania. ale może co gorsza uszkodzić koło załączane 2 biegu albo w najlepszym przypadku tylko przesuwke ... wiec warto zawczasu zainwestowac 300złych w 3częściowy synchronizator.


--------------------
"Red Devil" Golf MK2 AWD VR6T, King of Warsaw 2013, 2012, vice King of Warsaw 2011
Go to the top of the page
 
+Quote Post
daniel1d11
post Tue, 05 Jun 2012 - 18:00
Post #411


Forum Homee
Dołączył: Mon, 14 April 2008





CYTAT(DEMIS @ Tue, 05 Jun 2012 - 17:06) *
Daniel wrzucaj Ikeye z evo:D

Wtedt bym wstecznego nie miał tongue.gif


--------------------
10.9ET 210km/h Zegrze Pomorskie 2010r. Golf ProTurbo AWD Street<
Go to the top of the page
 
+Quote Post
daniel1d11
post Tue, 05 Jun 2012 - 18:01
Post #412


Forum Homee
Dołączył: Mon, 14 April 2008





CYTAT(szymonrs @ Tue, 05 Jun 2012 - 17:37) *
wiem coś o tym, ale można ten problem wyeliminować tongue.gif niedługo będe mógł powiedziec ile to daje...

To pochwal sie jak już to przetestujesz biggrin.gif


--------------------
10.9ET 210km/h Zegrze Pomorskie 2010r. Golf ProTurbo AWD Street<
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kosiniak
post Tue, 05 Jun 2012 - 18:27
Post #413


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 30 July 2004
Skąd: Łomża





CYTAT(Pawel-2005 @ Tue, 05 Jun 2012 - 18:11) *
Lecz zastanawiam się czy nawet jak sporadycznie będzie się pojawiać zgrzyt z 1 na 2 czy za jakiś czas mi się synchro nie rozleci;/
u mnie w s4 kilka takich wybrykow i doszlo do tego ze zeby 1 czy 2 weszlo, to trzeba bylo naprawde uzyc duzej sily!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
plewisek
post Tue, 05 Jun 2012 - 18:29
Post #414


User
Dołączył: Tue, 19 July 2011





...jak sie dodaje temat do ignorowanych? ...bo ten spam odnosnie kto szybciej z mienia biegi jest już baaaaaaaardzo nudzące...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zaprzal
post Tue, 05 Jun 2012 - 18:59
Post #415


Super User
Dołączył: Wed, 01 March 2006
Skąd: Białystok





CYTAT(kosiniak @ Tue, 05 Jun 2012 - 18:27) *
u mnie w s4 kilka takich wybrykow i doszlo do tego ze zeby 1 czy 2 weszlo, to trzeba bylo naprawde uzyc duzej sily!


w mojej S tez zakonczylo sie to wymiana skrzyni wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
daniel1d11
post Thu, 07 Jun 2012 - 15:21
Post #416


Forum Homee
Dołączył: Mon, 14 April 2008





Kilka nowych fotek.








--------------------
10.9ET 210km/h Zegrze Pomorskie 2010r. Golf ProTurbo AWD Street<
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Thu, 07 Jun 2012 - 15:34
Post #417


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





Ladny jest


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
arts_ch
post Thu, 07 Jun 2012 - 21:09
Post #418


Super User
Dołączył: Mon, 17 November 2008
Skąd: WPR





a mialbyc seria podobno.... sprzet wypieknial:)


--------------------
Golf VI R20, RS4 B5 progress...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ade
post Thu, 07 Jun 2012 - 21:39
Post #419


Forum Homee
Dołączył: Wed, 12 November 2003
Skąd: Krakow





Porównywanie czasu zmian biegów w różnych autach to jakaś kosmiczna abstrakcja...

Po pozbyciu się Astry kupiłem Lagunę i zmieniając biegi w tempie jak w astrze skrzynia (synchronizator) wytrzymała może 5 wyścigów (w astrze synchro ponad rok wytrzymywały ciągłego upalania)...

Poza tym jak skrzynia kosztuje 300zł to można sobie zmieniać jak szybko się chce... a jak kosztuje 3000zł to zaczyna się człowiek zastnawiaćbiggrin.gif



--------------------
http://www.racingforum.pl/zmiana-w-regulaminie-dotyczAeca-sygnaturek-na-forum-t101875.html
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Thu, 07 Jun 2012 - 22:32
Post #420


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





to ja może z innej beczki. Daniel, Ty miałeś chęć posiadania po prostu R32 czy z czego wynikła zmiana budy? Bo wyrzucone jest kupe hajsu, a nie jeździ lepiej od poprzedniego smile.gif Absolutnie nie chodzi tu o hejtowanie "w ch*j hajsu, a nie ma wyniku" - nie zaglądam do portfela. Tak po prostu jestem ciekaw jaka była przyczyna sprzedaży poprzedniego auta i zrobienie bardzo podobnego projektu od nowa.


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

28 Stron V  « < 19 20 21 22 23 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Tuesday, 15 July 2025 - 09:53