Shoutbox 0 nowych PW 


28 Stron V  < 1 2 3 4 5 > »   
Closed TopicStart new topic
> VW Golf IV R32 ProTurbo
porka 1
post Sat, 05 Nov 2011 - 10:11
Post #41


Frequent User
Dołączył: Tue, 16 August 2011
Skąd: Cz-wa





No to sporo szykuje się tych zacnych i grubych projektów. Będzie siedziało w przyszłym sezonie. Daniel1d11 gratki następnego projektu wink.gif


--------------------
OUT 911 carrera 3,4 - 300+ NX100KM
IN 911 GT2 - 680KM/ 850Nm
2004- M3(286KM) - II miejsce profi plus PZM Masłów k/Kielc
2008- carrera (3,4) - Reaction time 0,009s Kamień Śląski
2012 Rudniki - 11,2
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 05 Nov 2011 - 10:11
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
pajak100
post Sat, 05 Nov 2011 - 10:41
Post #42


Super User
Dołączył: Sat, 08 November 2008
Skąd: płock





W kwestii hamulców to jest tak: to nie jest pierwszy mocny samochód Daniela, tylko któryś tam z kolei. Zachowujecie się jakby był ułomny i nie wiedział, że pedał może napuchnąć po iluś tam razach jego ostrzejszego przyciskania. Po ilu mocnych hamowaniach to się stanie, pewnie sam właściciel będzie wiedział już pierwszego dnia jazdy. A dalej to już proste jak bambus , będzie mierzył siły na zamiary.

Fabryczne korbowody , ciekawe ile zniosą, trochę mnie to niepokoi, ale czas pokaże, Daniel nie zwykł delikatnie ekspluatować smile.gif


--------------------
audi s4 2.2T k24 7200 RS2
vw polo g40
BM-Vag 2.2T E30
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RafcioGTC
post Sat, 05 Nov 2011 - 11:40
Post #43


User
Dołączył: Wed, 03 November 2010
Skąd: Tczew





Kurde kolejny Golf Daniela i kolejne kilka stron o Hamulcach będzie . W poprzednim golfie był mniejszy Hebel większa moc, o dziwo Daniel żyje .
Tutaj większy chebel NARAZIE mniejsza moc więc da rade. Zresztą zima się zbliża teraz Golf będzie jeździł Bokiem smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
slonik98
post Sat, 05 Nov 2011 - 11:50
Post #44


Frequent User
Dołączył: Sun, 13 December 2009
Skąd: Rogoźnik





pajak NIEEEEE, nie pamiętasz już swoich bębnów z tyłu w BMW-VAG


--------------------
Golf 2 syncro project
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Matschke
post Sat, 05 Nov 2011 - 12:32
Post #45


I live here !
Dołączył: Mon, 13 January 2003
Skąd: Warszawa/Wiedeń





Kazdy jest madry dopoki cos sie nie stanie.....a post typu, ze Daniel zyje, to gratuluje wink.gif o to wlasnie chodzi w tym wszystkim.....albo zycie albo smierc..... No kurde, polmozgi tu pisza.....
Skoro hamulce daja rade w takich autach, to trzeba koniecznie napisac do producentow, ze po co wkladaja wieksze tarcze do mocniejszych, skoro jest grupa Polakow, ktorzy potrafia jezdzic z mniejszymi i zyja.... Bedzie mega oszczednosc w produkcji mocniejszych fur, wrzucimy wszedzie 312mm lub 335mm i bedzie super.....
Dziwi mnie tylko, ze NIKT za granica tak nie robi, ale to pewno niedoswiadczeni ludzie i nie wiedza co robia...
Niech zyje polski tuning !!!!!


--------------------
730KM/970Nm i 585KM/750Nm
www.tdiracing.pl
www.ventumair.eu - Szkola Pilotow
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kordak
post Sat, 05 Nov 2011 - 14:03
Post #46


Rookie
Dołączył: Wed, 19 October 2011





Jesli ktos umie jezdzic to i takie heble wystarcza, a ty moze w tym prosiaku dusisz pedal w podloge przed kazdym doleczkiem, to i ci twoje talerze satelitarne nie pomogą, proste, odpowiednik polskiego przysłowia, "na nic koni kupa, gdy kierowca dupa" mozna tez uzyc do hebli
Go to the top of the page
 
+Quote Post
slonik98
post Sat, 05 Nov 2011 - 14:52
Post #47


Frequent User
Dołączył: Sun, 13 December 2009
Skąd: Rogoźnik





Wyluzuj, "polmozgu"


--------------------
Golf 2 syncro project
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nikolas
post Sat, 05 Nov 2011 - 14:58
Post #48


Forum Clubber
Dołączył: Sat, 21 February 2004
Skąd: Warszawa





CYTAT(kordak @ Sat, 05 Nov 2011 - 14:03) *
Jesli ktos umie jezdzic to i takie heble wystarcza, a ty moze w tym prosiaku dusisz pedal w podloge przed kazdym doleczkiem, to i ci twoje talerze satelitarne nie pomogą, proste, odpowiednik polskiego przysłowia, "na nic koni kupa, gdy kierowca dupa" mozna tez uzyc do hebli

Maciek sie ściga od lat, wiec wie o czym mówi. A Ciebie kolego chyba trochę poniosło. Jednak temat hebla może odpuscimy, bo faktycznie będzie 20 stron o jednym.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
slonik98
post Sat, 05 Nov 2011 - 15:03
Post #49


Frequent User
Dołączył: Sun, 13 December 2009
Skąd: Rogoźnik





Jak ktoś chce mieć taki hebel nie oznacza, że jest "półmózgiem" i inni którzy nie widzą w tym jakiegoś mega problemu. A ja właśnie tak odebrałem posta Matschke, bo jak go można inaczej odebrać ?


--------------------
Golf 2 syncro project
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Sat, 05 Nov 2011 - 16:12
Post #50


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





panowie, po co ta spinka

poprzedni hebel 312/25 był słaby

ale eRka ma całkiem niezłe hamulce w serii, przyrost mocy tu nie ma znaczenia, bo sie hamuje taką samą masę
pozostaje pytanie jak ostre beda hamowania i jak intensywne
jezeli Daniel nie wybiera sie na tor to 334/32 spokojnie wyhamuje skutecznie to auto po cwiartce - na pewno producent przewidział że R32 moze zaliczac ostre hamowania

co wiecej np zlos pisze ze jego eRka spokojnie znosi track daye w Ułezy wiec nie jest z tym tak źle

niech mi ktoś przypomni czy S4 Nikolasa miało seryjne 321/30 z przodu ?

ja tam jestem zwolennikiem kompleksowego tuningu i w zasadzie powinno sie najpierw przystosowac nadwozie, zawieszenie i hamulce do dużej mocy i agresywnej jazdy, bo wiadomo że nie robi się tego by tej mocy nie uzywac ale seryjne heble R32 na dobrej tarczy i klocku spokojnie wystarczą do dupowozu Daniela i okazjonalne wypady na zawody 1/4 mili

ciekaw jestem konfrontacji z PiSi bo moc w zasadzie taka sama, ciekaw jestem jaką róznice zrobi DSG

ja sie tam ciesze ze kolejny mocny VR jest.. bo mój to nie wiem kiedy bedzie skonczony ;(


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Matschke
post Sat, 05 Nov 2011 - 16:20
Post #51


I live here !
Dołączył: Mon, 13 January 2003
Skąd: Warszawa/Wiedeń





No to ze mnie dupa a nie kierowca, zmieniam w poniedzialek na mniejsze heble, na pewno bedzie lepiej wink.gif


--------------------
730KM/970Nm i 585KM/750Nm
www.tdiracing.pl
www.ventumair.eu - Szkola Pilotow
Go to the top of the page
 
+Quote Post
m6nj
post Sat, 05 Nov 2011 - 16:29
Post #52


Super User
Dołączył: Thu, 14 January 2010
Skąd: lublin





Napisałem że nie do końca rozumiem zmiane bo pomimo kilku oem modów na korzyść r32 to dalej golf IV VRT liczyłem na bardziej spektakularną zmianę. Niemniej jednak auto wygląda i na pewno jeżdzi nieziemsko.pzdr
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomicobra
post Sat, 05 Nov 2011 - 16:31
Post #53


Frequent User
Dołączył: Wed, 20 July 2005
Skąd: Złotów





no jak tak ma isc dyskusja to ekstra , jak milimetrami hamuja tylko i wylacznie.

To np focus w dieslu ma z przodu 300mm to jak porsche ma 350 to jest kpina i smiech wtedy.

Bo focus majac 136 koni ma 300mm a porsche majac nawet 400KM ma 350mm, to jakikolwiek wlasciciel focusa takiego powie ze macie naorane w bani rowno.
Auto dla kaskaderow.

Ja mysle ze zacisk tutaj jeszcze tez cos ma do gadania , a nie wojna na milimetry.

Bo hamulce 300mm moga byc slabsze od takich co maja 278mm....

Zreszta auto majac 50 koni 500 czy 5000 koni wyhamuje z 100 km/h na takim samym dystansie. Kwestia wyobrazni kierowcy ze potrzebuje 50 razy mniejszy odcinek na rozpedzenie.

Dlatego pisanie ze jak ktos ma tyle koni i takie hamulce to powinien isc na rower a nie na ulice.... to jest lekka bzdura.



--------------------
Repliki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lakier
post Sat, 05 Nov 2011 - 16:32
Post #54


Frequent User
Dołączył: Fri, 03 December 2010





Napewno nie rozumiesz tego, że seryjna R też rozpędza się do 250 km/h i też to wyhamowuje bez większego problemu. Myślisz, że jak samochód ma lepsze przyśpieszenie do danej prędkości to gorzej hamuje? wink.gif No chyba, że założyłeś, że właściciel tego golfa będzie jeździł często powyżej prędkości 250km/h, ale to jest bardzo wątpliwe, bo nie do tego ten samochód jest zbudowany. Nie jest też zbudowany do jazdy po zakrętach.

Z Twoim tokiem myślenia, moje volvo nie powinno wyjechać na ulice, ma 250 koni, potrafi się rozpędzić do 250 km/h, a ma hamulce 305mm. Wszystko jest seryjne, no ale jak widać inżynierowie ostatniego prawdziwego volvo dali dupy.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gr00bY
post Sat, 05 Nov 2011 - 16:35
Post #55


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 15 June 2003
Skąd: Warszawa





Maciek jest przede znanym forumowym twardogłowym który po prostu nie jest w stanie uwierzyć, że jest możliwe, że ten samochód hamuje z taką mocą. Przypomnijcie sobie jakie hamulce 10-20 lat temu miały samochody uważane za stricte sportowe. Hint - mniejsze od golfa.... To nie jest projekt na tor poznań i te hamulce w zupełności do shamowania po wyścigu wystarczą..... Zresztą założył dobre klocki, więc jestem pewien sukcesu!

Danielu - wybierasz się coś na miasto kiedyś?



--------------------
WORKSHOP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nikolas
post Sat, 05 Nov 2011 - 16:39
Post #56


Forum Clubber
Dołączył: Sat, 21 February 2004
Skąd: Warszawa





Wszystko zależy od stylu jazdy. Ja zabije każdy hebel, dlatego co sezon wymieniam cały zestaw hebli w każdym z aut i nie ważne czy 360 czy 300, dla mnie hebel puchnie i sie grzeje w każdym aucie. W S4 miałem seryjne tarcze, lepsze klocki, ale auto było odchudzone, jednak tez nie byłem megazadowolony. W moim aucie widzę tylko ceramikę 400mm, ale każdy ma swoje podejście do tematu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Matschke
post Sat, 05 Nov 2011 - 16:42
Post #57


I live here !
Dołączył: Mon, 13 January 2003
Skąd: Warszawa/Wiedeń





ale wiadomo, ze rozmiar tarczy to nie wszystko, ale jezdzilem niejednym Golfem IV, w tym rowniez R32 i jak mialbym napisac o jakis minusach w tym aucie to bylby to miedzy innymi uklad hamulcowy....
z reszta, dajmy sobie spokoj, mam inne zdanie na ten temat i nigdy u mnie nie przeczytacie o jakims projekcie, gdzie dodam duzo mocy i zostawie seryjne heble, nie przy przyroscie ponad 300 KM.....


--------------------
730KM/970Nm i 585KM/750Nm
www.tdiracing.pl
www.ventumair.eu - Szkola Pilotow
Go to the top of the page
 
+Quote Post
daniel1d11
post Sat, 05 Nov 2011 - 16:43
Post #58


Forum Homee
Dołączył: Mon, 14 April 2008





CYTAT(Gr00bY @ Sat, 05 Nov 2011 - 16:35) *
Zresztą założył dobre klocki, więc jestem pewien sukcesu!
Danielu - wybierasz się coś na miasto kiedyś?

Dobry sprzedawca to i dobre klocki biggrin.gif Jak będę dobre warunki atmosferyczne to do Wawy się przejadę.Na razie auto nie jeździ bo nie ma wentylatorów, jeden się spalił zamówiłem i okazał się inny i teraz czekam na wymianę na taki jak powinien być.


--------------------
10.9ET 210km/h Zegrze Pomorskie 2010r. Golf ProTurbo AWD Street<
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mss
post Sat, 05 Nov 2011 - 16:43
Post #59


Forum Killer
Dołączył: Sun, 27 December 2009
Skąd: Łomża





CYTAT(Lakier @ Sat, 05 Nov 2011 - 16:32) *
Myślisz, że jak samochód ma lepsze przyśpieszenie do danej prędkości to gorzej hamuje? wink.gif No chyba, że założyłeś, że właściciel tego golfa będzie jeździł często powyżej prędkości 250km/h

to nie jest kwestia osiaganych predkosci, tylko czasu w jakim sa osiagane. sa miejsca w ktorych seria wyhamuje, bo bedzie jechala np. 100, ale po modach jedzie w tym samym miejscu 160 i tu sie pojawia problem.
z tego co kojarze, daniel poprzednim golfem latal po 300, wiec to niczyje zalozenie, bo watpie, ze teraz tyle nie sprobuje.

owszem, r32 ma swietny hebel, ale troche przerazajace jest to ilu ma tu zwolennikow w aucie o mocy x2.
nie slyszalem o przypadku, ze auto hamowalo za dobrze biggrin.gif


--------------------
Fabia 1.8T 300+
Leon R30T EFR9180
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Matschke
post Sat, 05 Nov 2011 - 17:02
Post #60


I live here !
Dołączył: Mon, 13 January 2003
Skąd: Warszawa/Wiedeń





mss, nic dodac nic ujac, w koncu ktos napisal cos madrego....ale do czesci ludzi tak i tak to nie dotrze....
juz nie wspomne o sytuacjach nieprzewidywalnych, gdzie dobry hebel uratuje nasze lub czyjesz zycie, a taki seryjny narobi nam klopotow...


--------------------
730KM/970Nm i 585KM/750Nm
www.tdiracing.pl
www.ventumair.eu - Szkola Pilotow
Go to the top of the page
 
+Quote Post

28 Stron V  < 1 2 3 4 5 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 13 July 2025 - 05:44