![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 16 August 2011 Skąd: Cz-wa ![]() |
No to sporo szykuje się tych zacnych i grubych projektów. Będzie siedziało w przyszłym sezonie. Daniel1d11 gratki następnego projektu
![]() -------------------- OUT 911 carrera 3,4 - 300+ NX100KM
IN 911 GT2 - 680KM/ 850Nm 2004- M3(286KM) - II miejsce profi plus PZM Masłów k/Kielc 2008- carrera (3,4) - Reaction time 0,009s Kamień Śląski 2012 Rudniki - 11,2 |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#42
|
|
Super User Dołączył: Sat, 08 November 2008 Skąd: płock ![]() |
W kwestii hamulców to jest tak: to nie jest pierwszy mocny samochód Daniela, tylko któryś tam z kolei. Zachowujecie się jakby był ułomny i nie wiedział, że pedał może napuchnąć po iluś tam razach jego ostrzejszego przyciskania. Po ilu mocnych hamowaniach to się stanie, pewnie sam właściciel będzie wiedział już pierwszego dnia jazdy. A dalej to już proste jak bambus , będzie mierzył siły na zamiary.
Fabryczne korbowody , ciekawe ile zniosą, trochę mnie to niepokoi, ale czas pokaże, Daniel nie zwykł delikatnie ekspluatować ![]() -------------------- audi s4 2.2T k24 7200 RS2
vw polo g40 BM-Vag 2.2T E30 |
|
|
![]()
Post
#43
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 03 November 2010 Skąd: Tczew ![]() |
Kurde kolejny Golf Daniela i kolejne kilka stron o Hamulcach będzie . W poprzednim golfie był mniejszy Hebel większa moc, o dziwo Daniel żyje .
Tutaj większy chebel NARAZIE mniejsza moc więc da rade. Zresztą zima się zbliża teraz Golf będzie jeździł Bokiem ![]() |
|
|
![]()
Post
#44
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 13 December 2009 Skąd: Rogoźnik ![]() |
pajak NIEEEEE, nie pamiętasz już swoich bębnów z tyłu w BMW-VAG
-------------------- Golf 2 syncro project
|
|
|
![]()
Post
#45
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 13 January 2003 Skąd: Warszawa/Wiedeń ![]() |
Kazdy jest madry dopoki cos sie nie stanie.....a post typu, ze Daniel zyje, to gratuluje
![]() Skoro hamulce daja rade w takich autach, to trzeba koniecznie napisac do producentow, ze po co wkladaja wieksze tarcze do mocniejszych, skoro jest grupa Polakow, ktorzy potrafia jezdzic z mniejszymi i zyja.... Bedzie mega oszczednosc w produkcji mocniejszych fur, wrzucimy wszedzie 312mm lub 335mm i bedzie super..... Dziwi mnie tylko, ze NIKT za granica tak nie robi, ale to pewno niedoswiadczeni ludzie i nie wiedza co robia... Niech zyje polski tuning !!!!! -------------------- 730KM/970Nm i 585KM/750Nm
www.tdiracing.pl www.ventumair.eu - Szkola Pilotow |
|
|
![]()
Post
#46
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 19 October 2011 ![]() |
Jesli ktos umie jezdzic to i takie heble wystarcza, a ty moze w tym prosiaku dusisz pedal w podloge przed kazdym doleczkiem, to i ci twoje talerze satelitarne nie pomogą, proste, odpowiednik polskiego przysłowia, "na nic koni kupa, gdy kierowca dupa" mozna tez uzyc do hebli
|
|
|
![]()
Post
#47
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 13 December 2009 Skąd: Rogoźnik ![]() |
Wyluzuj, "polmozgu"
-------------------- Golf 2 syncro project
|
|
|
![]()
Post
#48
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Jesli ktos umie jezdzic to i takie heble wystarcza, a ty moze w tym prosiaku dusisz pedal w podloge przed kazdym doleczkiem, to i ci twoje talerze satelitarne nie pomogą, proste, odpowiednik polskiego przysłowia, "na nic koni kupa, gdy kierowca dupa" mozna tez uzyc do hebli Maciek sie ściga od lat, wiec wie o czym mówi. A Ciebie kolego chyba trochę poniosło. Jednak temat hebla może odpuscimy, bo faktycznie będzie 20 stron o jednym. |
|
|
![]()
Post
#49
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 13 December 2009 Skąd: Rogoźnik ![]() |
Jak ktoś chce mieć taki hebel nie oznacza, że jest "półmózgiem" i inni którzy nie widzą w tym jakiegoś mega problemu. A ja właśnie tak odebrałem posta Matschke, bo jak go można inaczej odebrać ?
-------------------- Golf 2 syncro project
|
|
|
![]()
Post
#50
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
panowie, po co ta spinka
poprzedni hebel 312/25 był słaby ale eRka ma całkiem niezłe hamulce w serii, przyrost mocy tu nie ma znaczenia, bo sie hamuje taką samą masę pozostaje pytanie jak ostre beda hamowania i jak intensywne jezeli Daniel nie wybiera sie na tor to 334/32 spokojnie wyhamuje skutecznie to auto po cwiartce - na pewno producent przewidział że R32 moze zaliczac ostre hamowania co wiecej np zlos pisze ze jego eRka spokojnie znosi track daye w Ułezy wiec nie jest z tym tak źle niech mi ktoś przypomni czy S4 Nikolasa miało seryjne 321/30 z przodu ? ja tam jestem zwolennikiem kompleksowego tuningu i w zasadzie powinno sie najpierw przystosowac nadwozie, zawieszenie i hamulce do dużej mocy i agresywnej jazdy, bo wiadomo że nie robi się tego by tej mocy nie uzywac ale seryjne heble R32 na dobrej tarczy i klocku spokojnie wystarczą do dupowozu Daniela i okazjonalne wypady na zawody 1/4 mili ciekaw jestem konfrontacji z PiSi bo moc w zasadzie taka sama, ciekaw jestem jaką róznice zrobi DSG ja sie tam ciesze ze kolejny mocny VR jest.. bo mój to nie wiem kiedy bedzie skonczony ;( -------------------- |
|
|
![]()
Post
#51
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 13 January 2003 Skąd: Warszawa/Wiedeń ![]() |
No to ze mnie dupa a nie kierowca, zmieniam w poniedzialek na mniejsze heble, na pewno bedzie lepiej
![]() -------------------- 730KM/970Nm i 585KM/750Nm
www.tdiracing.pl www.ventumair.eu - Szkola Pilotow |
|
|
![]()
Post
#52
|
|
Super User Dołączył: Thu, 14 January 2010 Skąd: lublin ![]() |
Napisałem że nie do końca rozumiem zmiane bo pomimo kilku oem modów na korzyść r32 to dalej golf IV VRT liczyłem na bardziej spektakularną zmianę. Niemniej jednak auto wygląda i na pewno jeżdzi nieziemsko.pzdr
|
|
|
![]()
Post
#53
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 20 July 2005 Skąd: Złotów ![]() |
no jak tak ma isc dyskusja to ekstra , jak milimetrami hamuja tylko i wylacznie.
To np focus w dieslu ma z przodu 300mm to jak porsche ma 350 to jest kpina i smiech wtedy. Bo focus majac 136 koni ma 300mm a porsche majac nawet 400KM ma 350mm, to jakikolwiek wlasciciel focusa takiego powie ze macie naorane w bani rowno. Auto dla kaskaderow. Ja mysle ze zacisk tutaj jeszcze tez cos ma do gadania , a nie wojna na milimetry. Bo hamulce 300mm moga byc slabsze od takich co maja 278mm.... Zreszta auto majac 50 koni 500 czy 5000 koni wyhamuje z 100 km/h na takim samym dystansie. Kwestia wyobrazni kierowcy ze potrzebuje 50 razy mniejszy odcinek na rozpedzenie. Dlatego pisanie ze jak ktos ma tyle koni i takie hamulce to powinien isc na rower a nie na ulice.... to jest lekka bzdura. -------------------- Repliki
|
|
|
![]()
Post
#54
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 03 December 2010 ![]() |
Napewno nie rozumiesz tego, że seryjna R też rozpędza się do 250 km/h i też to wyhamowuje bez większego problemu. Myślisz, że jak samochód ma lepsze przyśpieszenie do danej prędkości to gorzej hamuje?
![]() Z Twoim tokiem myślenia, moje volvo nie powinno wyjechać na ulice, ma 250 koni, potrafi się rozpędzić do 250 km/h, a ma hamulce 305mm. Wszystko jest seryjne, no ale jak widać inżynierowie ostatniego prawdziwego volvo dali dupy. |
|
|
![]()
Post
#55
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 15 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Maciek jest przede znanym forumowym twardogłowym który po prostu nie jest w stanie uwierzyć, że jest możliwe, że ten samochód hamuje z taką mocą. Przypomnijcie sobie jakie hamulce 10-20 lat temu miały samochody uważane za stricte sportowe. Hint - mniejsze od golfa.... To nie jest projekt na tor poznań i te hamulce w zupełności do shamowania po wyścigu wystarczą..... Zresztą założył dobre klocki, więc jestem pewien sukcesu!
Danielu - wybierasz się coś na miasto kiedyś? -------------------- WORKSHOP
|
|
|
![]()
Post
#56
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Wszystko zależy od stylu jazdy. Ja zabije każdy hebel, dlatego co sezon wymieniam cały zestaw hebli w każdym z aut i nie ważne czy 360 czy 300, dla mnie hebel puchnie i sie grzeje w każdym aucie. W S4 miałem seryjne tarcze, lepsze klocki, ale auto było odchudzone, jednak tez nie byłem megazadowolony. W moim aucie widzę tylko ceramikę 400mm, ale każdy ma swoje podejście do tematu.
|
|
|
![]()
Post
#57
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 13 January 2003 Skąd: Warszawa/Wiedeń ![]() |
ale wiadomo, ze rozmiar tarczy to nie wszystko, ale jezdzilem niejednym Golfem IV, w tym rowniez R32 i jak mialbym napisac o jakis minusach w tym aucie to bylby to miedzy innymi uklad hamulcowy....
z reszta, dajmy sobie spokoj, mam inne zdanie na ten temat i nigdy u mnie nie przeczytacie o jakims projekcie, gdzie dodam duzo mocy i zostawie seryjne heble, nie przy przyroscie ponad 300 KM..... -------------------- 730KM/970Nm i 585KM/750Nm
www.tdiracing.pl www.ventumair.eu - Szkola Pilotow |
|
|
![]()
Post
#58
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 14 April 2008 ![]() |
Zresztą założył dobre klocki, więc jestem pewien sukcesu! Danielu - wybierasz się coś na miasto kiedyś? Dobry sprzedawca to i dobre klocki ![]() -------------------- 10.9ET 210km/h Zegrze Pomorskie 2010r. Golf ProTurbo AWD Street<
|
|
|
![]()
Post
#59
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 27 December 2009 Skąd: Łomża ![]() |
Myślisz, że jak samochód ma lepsze przyśpieszenie do danej prędkości to gorzej hamuje? ![]() to nie jest kwestia osiaganych predkosci, tylko czasu w jakim sa osiagane. sa miejsca w ktorych seria wyhamuje, bo bedzie jechala np. 100, ale po modach jedzie w tym samym miejscu 160 i tu sie pojawia problem. z tego co kojarze, daniel poprzednim golfem latal po 300, wiec to niczyje zalozenie, bo watpie, ze teraz tyle nie sprobuje. owszem, r32 ma swietny hebel, ale troche przerazajace jest to ilu ma tu zwolennikow w aucie o mocy x2. nie slyszalem o przypadku, ze auto hamowalo za dobrze ![]() -------------------- Fabia 1.8T 300+
Leon R30T EFR9180 |
|
|
![]()
Post
#60
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 13 January 2003 Skąd: Warszawa/Wiedeń ![]() |
mss, nic dodac nic ujac, w koncu ktos napisal cos madrego....ale do czesci ludzi tak i tak to nie dotrze....
juz nie wspomne o sytuacjach nieprzewidywalnych, gdzie dobry hebel uratuje nasze lub czyjesz zycie, a taki seryjny narobi nam klopotow... -------------------- 730KM/970Nm i 585KM/750Nm
www.tdiracing.pl www.ventumair.eu - Szkola Pilotow |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 13 July 2025 - 05:44 |