![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#141
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 17 September 2010 Skąd: Płońsk ![]() |
CYTAT No 3.5s do 100km/h to robił poprzedni który był chyba kapkę mocniejszy , a R32 napewno cięższe więc te 3,8s 0-100km/h kolega Rafałek w "1.8t" ma jeszcze więcej i waga była by podobna nawet gdyby było tam 4x4 a i tak czuję że nie zrobił by lepiej niż 3.5s pamiętajmy że w tak krótkim sprincie jaki 0-100 ważny jest rozkład momentu wstawanie turba itp więc teoretyzowanie jest bez sensu:P przykład porsche turbo 450km który robi ET 11.5s na 1/4 a 1.8t z taka moca i tak nigdy takiego czasu nie zrobi więc poczekajcie z tym teoretyzowaniem aż właściciel pokaże jak to lata:) |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#142
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 31 December 2008 Skąd: MIRAGE ![]() |
Piękny samochód. Pomiary też wyjdą piękne. Ale wypadałoby żeby wynik wyszed lepszy niż w poprzednim. Na tym polega progres
-------------------- Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
|
|
|
![]()
Post
#143
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
Jakiś postęp w temacie ?
-------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
![]()
Post
#144
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 30 March 2010 Skąd: Konstancin ![]() |
CYTAT No 3.5s do 100km/h to robił poprzedni który był chyba kapkę mocniejszy , a R32 napewno cięższe więc te 3,8s 0-100km/h Poprzedni nie miał przypadkiem 498 hp? A te 700 to było z N2O ?? |
|
|
![]()
Post
#145
|
|
User Dołączył: Mon, 11 April 2011 ![]() |
Piękny samochód. Pomiary też wyjdą piękne. Ale wypadałoby żeby wynik wyszed lepszy niż w poprzednim. Na tym polega progres Nie byłbym tego taki pewny : 2.8VR6 ma skok tłoka 86,4 mm , natomiast r32- 95,9 mm. To niestety nie pozostaje bez znaczenia. Ogólnie powinno przy podobnym doładowaniu co było w 2.8 , rozwalić seryjne R32 w kosmiczny pył. |
|
|
![]()
Post
#146
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
No ale kucizna w planach pewnie będzie...
|
|
|
![]()
Post
#147
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Nie byłbym tego taki pewny : 2.8VR6 ma skok tłoka 86,4 mm , natomiast r32- 95,9 mm. To niestety nie pozostaje bez znaczenia. Ogólnie powinno przy podobnym doładowaniu co było w 2.8 , rozwalić seryjne R32 w kosmiczny pył. 2.8 VR6 ma skok tłoka 90,3 mm -------------------- |
|
|
![]()
Post
#148
|
|
User Dołączył: Mon, 11 April 2011 ![]() |
NO to się pomylili : http://www.vwgolf.pl/dane-techniczne/vw-golf-mk4/
|
|
|
![]()
Post
#149
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 31 December 2008 Skąd: MIRAGE ![]() |
Pewnie 2.8 można wyżej bezpiecznie zakręcić
-------------------- Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
|
|
|
![]()
Post
#150
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 14 April 2008 ![]() |
-------------------- 10.9ET 210km/h Zegrze Pomorskie 2010r. Golf ProTurbo AWD Street<
|
|
|
![]()
Post
#151
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 15 April 2006 Skąd: Łomża ![]() |
Moc jest z nitro?
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#152
|
|
Super User Dołączył: Sat, 14 March 2009 Skąd: Kraków ![]() |
Można by nawet powiedzieć że grube cyferki! Gratulacje! Kiedy jakieś filmy?
![]() |
|
|
![]()
Post
#153
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Nie ma nitro i nie bedzie . Daniel podkreslal to juz pare razy . Gratki Daniel ... Mam rozumiec ze korba dalej seryjna czy juz cos sie zmienilo ??
-------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#154
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 17 November 2008 Skąd: WPR ![]() |
zacnie , cos tam sie odpycha
![]() ![]() ![]() sprzeglo seria oczywiscie ? ![]() -------------------- Golf VI R20, RS4 B5 progress...
|
|
|
![]()
Post
#155
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 30 July 2004 Skąd: Łomża ![]() |
jest grubo
![]() |
|
|
![]()
Post
#156
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 14 April 2008 ![]() |
Nitro nie ma.Korby już nie seryjne, reszta seria.
-------------------- 10.9ET 210km/h Zegrze Pomorskie 2010r. Golf ProTurbo AWD Street<
|
|
|
![]()
Post
#157
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Nitro nie ma.Korby już nie seryjne, reszta seria. Tak myslalem ...Ale i tak wynik BARDZO zacny . Jeszcze dwa pytanie : - ssacy dalej ori -jakiego boosta walicie z tego GTX-a ? ps dopytuje tylko dlatego ze coraz bardziej podoba mi sie takie r32 ,ale boli mnie ze tak slabo sie to kreci ![]() -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#158
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 14 April 2008 ![]() |
ssący dalej seria, boost 1.5b.
-------------------- 10.9ET 210km/h Zegrze Pomorskie 2010r. Golf ProTurbo AWD Street<
|
|
|
![]()
Post
#159
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
ssący dalej seria, boost 1.5b. To macie jeszcze zapasu w trzy dupy , mi tam sie wydaje ze na wiosne i tak wyjedziesz jeszcze bardziej dokoksowany - zycze ci tego -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#160
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
ładny wynik, gratki !
fajnie ze plastikowy kolektor ssący sie jeszcze trzyma ![]() -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 13 July 2025 - 19:09 |