Shoutbox 0 nowych PW 


28 Stron V  « < 6 7 8 9 10 > »   
Closed TopicStart new topic
> VW Golf IV R32 ProTurbo
Pawel-2005
post Wed, 30 Nov 2011 - 17:10
Post #141


Forum Killer
Dołączył: Fri, 17 September 2010
Skąd: Płońsk





CYTAT
No 3.5s do 100km/h to robił poprzedni który był chyba kapkę mocniejszy , a R32 napewno cięższe więc te 3,8s 0-100km/h

kolega Rafałek w "1.8t" ma jeszcze więcej i waga była by podobna nawet gdyby było tam 4x4 a i tak czuję że nie zrobił by lepiej niż 3.5s
pamiętajmy że w tak krótkim sprincie jaki 0-100 ważny jest rozkład momentu wstawanie turba itp więc teoretyzowanie jest bez sensu:P
przykład porsche turbo 450km który robi ET 11.5s na 1/4 a 1.8t z taka moca i tak nigdy takiego czasu nie zrobi więc poczekajcie z tym teoretyzowaniem aż właściciel pokaże jak to lata:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 30 Nov 2011 - 17:10
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Mirage
post Sat, 03 Dec 2011 - 21:54
Post #142


Forum Killer
Dołączył: Wed, 31 December 2008
Skąd: MIRAGE





Piękny samochód. Pomiary też wyjdą piękne. Ale wypadałoby żeby wynik wyszed lepszy niż w poprzednim. Na tym polega progres


--------------------
Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Sat, 03 Dec 2011 - 22:17
Post #143


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





Jakiś postęp w temacie ?


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
peerbe111
post Sat, 03 Dec 2011 - 22:57
Post #144


Forum Killer
Dołączył: Tue, 30 March 2010
Skąd: Konstancin





CYTAT
No 3.5s do 100km/h to robił poprzedni który był chyba kapkę mocniejszy , a R32 napewno cięższe więc te 3,8s 0-100km/h


Poprzedni nie miał przypadkiem 498 hp? A te 700 to było z N2O ??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zakopianin
post Sat, 03 Dec 2011 - 23:28
Post #145


User
Dołączył: Mon, 11 April 2011





CYTAT(Saabinho @ Sat, 03 Dec 2011 - 21:54) *
Piękny samochód. Pomiary też wyjdą piękne. Ale wypadałoby żeby wynik wyszed lepszy niż w poprzednim. Na tym polega progres


Nie byłbym tego taki pewny : 2.8VR6 ma skok tłoka 86,4 mm , natomiast r32- 95,9 mm. To niestety nie pozostaje bez znaczenia. Ogólnie powinno przy podobnym doładowaniu co było w 2.8 , rozwalić seryjne R32 w kosmiczny pył.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nikolas
post Sat, 03 Dec 2011 - 23:38
Post #146


Forum Clubber
Dołączył: Sat, 21 February 2004
Skąd: Warszawa





No ale kucizna w planach pewnie będzie...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Sun, 04 Dec 2011 - 07:09
Post #147


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(zakopianin @ Sat, 03 Dec 2011 - 23:28) *
Nie byłbym tego taki pewny : 2.8VR6 ma skok tłoka 86,4 mm , natomiast r32- 95,9 mm. To niestety nie pozostaje bez znaczenia. Ogólnie powinno przy podobnym doładowaniu co było w 2.8 , rozwalić seryjne R32 w kosmiczny pył.


2.8 VR6 ma skok tłoka 90,3 mm


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zakopianin
post Sun, 04 Dec 2011 - 09:58
Post #148


User
Dołączył: Mon, 11 April 2011





NO to się pomylili : http://www.vwgolf.pl/dane-techniczne/vw-golf-mk4/
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mirage
post Sun, 04 Dec 2011 - 12:27
Post #149


Forum Killer
Dołączył: Wed, 31 December 2008
Skąd: MIRAGE





Pewnie 2.8 można wyżej bezpiecznie zakręcić


--------------------
Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
daniel1d11
post Wed, 14 Dec 2011 - 21:37
Post #150


Forum Homee
Dołączył: Mon, 14 April 2008





Trochę inne cyferki biggrin.gif


Uploaded with ImageShack.us


--------------------
10.9ET 210km/h Zegrze Pomorskie 2010r. Golf ProTurbo AWD Street<
Go to the top of the page
 
+Quote Post
chrzanos
post Wed, 14 Dec 2011 - 21:39
Post #151


Frequent User
Dołączył: Sat, 15 April 2006
Skąd: Łomża





Moc jest z nitro? smile.gif Mocy na zimęchyba styknie tongue.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomiw
post Wed, 14 Dec 2011 - 21:40
Post #152


Super User
Dołączył: Sat, 14 March 2009
Skąd: Kraków





Można by nawet powiedzieć że grube cyferki! Gratulacje! Kiedy jakieś filmy? biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Wed, 14 Dec 2011 - 21:40
Post #153


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





Nie ma nitro i nie bedzie . Daniel podkreslal to juz pare razy . Gratki Daniel ... Mam rozumiec ze korba dalej seryjna czy juz cos sie zmienilo ??


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
arts_ch
post Wed, 14 Dec 2011 - 21:41
Post #154


Super User
Dołączył: Mon, 17 November 2008
Skąd: WPR





zacnie , cos tam sie odpycha biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

sprzeglo seria oczywiscie ? smile.gif


--------------------
Golf VI R20, RS4 B5 progress...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kosiniak
post Wed, 14 Dec 2011 - 21:45
Post #155


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 30 July 2004
Skąd: Łomża





jest grubo smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
daniel1d11
post Wed, 14 Dec 2011 - 21:46
Post #156


Forum Homee
Dołączył: Mon, 14 April 2008





Nitro nie ma.Korby już nie seryjne, reszta seria.


--------------------
10.9ET 210km/h Zegrze Pomorskie 2010r. Golf ProTurbo AWD Street<
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Wed, 14 Dec 2011 - 21:49
Post #157


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





CYTAT(daniel1d11 @ Wed, 14 Dec 2011 - 21:46) *
Nitro nie ma.Korby już nie seryjne, reszta seria.



Tak myslalem ...Ale i tak wynik BARDZO zacny . Jeszcze dwa pytanie :

- ssacy dalej ori
-jakiego boosta walicie z tego GTX-a ?

ps dopytuje tylko dlatego ze coraz bardziej podoba mi sie takie r32 ,ale boli mnie ze tak slabo sie to kreci wink.gif


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
daniel1d11
post Wed, 14 Dec 2011 - 21:54
Post #158


Forum Homee
Dołączył: Mon, 14 April 2008





ssący dalej seria, boost 1.5b.


--------------------
10.9ET 210km/h Zegrze Pomorskie 2010r. Golf ProTurbo AWD Street<
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Wed, 14 Dec 2011 - 21:55
Post #159


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





CYTAT(daniel1d11 @ Wed, 14 Dec 2011 - 21:54) *
ssący dalej seria, boost 1.5b.



To macie jeszcze zapasu w trzy dupy , mi tam sie wydaje ze na wiosne i tak wyjedziesz jeszcze bardziej dokoksowany - zycze ci tego


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Wed, 14 Dec 2011 - 22:36
Post #160


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





ładny wynik, gratki !
fajnie ze plastikowy kolektor ssący sie jeszcze trzyma wink.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post

28 Stron V  « < 6 7 8 9 10 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 13 July 2025 - 19:09