Shoutbox 0 nowych PW 


28 Stron V  « < 5 6 7 8 9 > »   
Closed TopicStart new topic
> VW Golf IV R32 ProTurbo
zlos
post Mon, 07 Nov 2011 - 15:00
Post #121


Super User
Dołączył: Wed, 22 September 2010
Skąd: WPR





CYTAT(daniel1d11 @ Mon, 07 Nov 2011 - 11:40) *
A dlaczego miał by nie wytrzymać? chyba te trasy nie mają po kilkanaście km ? i raczej na wysokich biegach tam się nie jeździ.Zapewne trzeba by było się zaopatrzyć w chłodnicę oleju.
W PL nie ma kilkunastokilometrowego toru trackdayowego. W dupeńkę termicznie najbardziej daje Poznań... Ale bez przesady, próbuję Daniela od roku wyciągnąć na track day i bez sukcesu wink.gif Furka jest więc chroniona smile.gif De facto wrzucenie bandaża na down pipe (na kolektorze chyba już masz) uspakaja termikę tak, że ćwiartki fruwa się bez problemów.

Daniel, taka chłodnica oleju to raczej problem w aucie streetowym na polskich drogach. Kamyczki i syf z asfaltu... Pierwsze uszkodzenie oznacza zniszczony silnik. Odradzam, szkoda by było fajnego serducha...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 07 Nov 2011 - 15:00
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
pinin
post Mon, 07 Nov 2011 - 15:17
Post #122


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 24 November 2004
Skąd: Warszawa - Wawer





CYTAT
Daniel, taka chłodnica oleju to raczej problem w aucie streetowym na polskich drogach. Kamyczki i syf z asfaltu... Pierwsze uszkodzenie oznacza zniszczony silnik. Odradzam, szkoda by było fajnego serducha...


Bez przesady, jak byś ją wystawił przed zderzak to jest ryzyko, a gdy jest schowana w zderzaku to niemal nic jej nie grozi...


--------------------
| Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento

www.facebook.com/dragracingsafety
Go to the top of the page
 
+Quote Post
uki82
post Mon, 07 Nov 2011 - 20:45
Post #123


Forum Killer
Dołączył: Mon, 11 June 2007
Skąd: WG





można przecież chłodnice umieścić za atrapą i kamienie krzywdy też nie zrobią.


--------------------
A4 Allroad 3.0TDI
KTM 520EXC
Go to the top of the page
 
+Quote Post
S14RB26
post Tue, 08 Nov 2011 - 09:43
Post #124


Rookie
Dołączył: Thu, 16 September 2010





???? Jak moze chłodnica oleju byc problemem w aucie streetowym.. Co za nonsens. I szkoda ze takie fajne auta jezdza tylko na wprost ( w sensie ze uzytkownik nie wezmie go na Poznań i pokaze czas ) smile.gif

pozdro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Tue, 08 Nov 2011 - 09:53
Post #125


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(zlos @ Mon, 07 Nov 2011 - 15:00) *
Daniel, taka chłodnica oleju to raczej problem w aucie streetowym na polskich drogach. Kamyczki i syf z asfaltu... Pierwsze uszkodzenie oznacza zniszczony silnik. Odradzam, szkoda by było fajnego serducha...


a tyle samochodów w serii ma chłodnice oleju i jezdża ?
ja jezdziłem z rok z odsłonietym FMICem i nic sie nie stało, wiec dlaczego miałoby sie coś stac z chłodnicą oleju ?
nawet uszkodzenie nie oznacza uszkodzenia silnika, bo przy takich modach zwłaszcza jak sie planuje jezdzic po zakrętach warto zainwestować w czujnik cisnienia oleju
nie wiem jak mozna odradzac chłodnice oleju przy grubych modach...

CYTAT(S14RB26 @ Tue, 08 Nov 2011 - 09:43) *
???? Jak moze chłodnica oleju byc problemem w aucie streetowym.. Co za nonsens. I szkoda ze takie fajne auta jezdza tylko na wprost ( w sensie ze uzytkownik nie wezmie go na Poznań i pokaze czas ) smile.gif


jesli chodzi jazde po torze to golf compsportu jezdził po Poznaniu (wtedy chyba jeszcze 460KM za VR6 24V 2.8) wiec trzeba ich zapytać jak sie sprawował ? ale nie słyszałem żeby silnik wybuchł smile.gif

http://www.racingforum.pl/index.php?showto...t=0&start=0

nie wiem czy jest chłodnica oleju ale hebel jest zacny (355/6 tłoczków) i pewnie ze 2 kółka mozna pociągnąc pełnym ogniem, a potem pewnie dac trochę odpocząć maszynie wink.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TJung
post Tue, 08 Nov 2011 - 10:02
Post #126


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 18 May 2004
Skąd: http://fightboxing.pl/





Ja mam chłodnicę oleju w zderzaku bez żadnej osłony i nie ma nawet śladu po kamyczkach wink.gif. Aczkolwiek wielu tysięcy kilometrów nie robię tym autem po drogach.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
szymonrs
post Tue, 08 Nov 2011 - 10:10
Post #127


Super User
Dołączył: Mon, 14 August 2006
Skąd: WJ





CYTAT(TJung @ Tue, 08 Nov 2011 - 10:02) *
Ja mam chłodnicę oleju w zderzaku bez żadnej osłony i nie ma nawet śladu po kamyczkach wink.gif. Aczkolwiek wielu tysięcy kilometrów nie robię tym autem po drogach.


+1
popieram, mam tak samo na wierzchu i po kilku sezonach nie ma nawet śladu zagniecenia od kamyczka na chłodniczce. Fakt że auto nie robi wiele tysięcy kilometrów ale chyba ani Daniel ani Złoś nie jeżdżą zbytnio po bezdrożach więc nie widzie problemu w jeżdzie po normalnych drogach...


--------------------
"Red Devil" Golf MK2 AWD VR6T, King of Warsaw 2013, 2012, vice King of Warsaw 2011
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gr00bY
post Tue, 08 Nov 2011 - 10:30
Post #128


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 15 June 2003
Skąd: Warszawa





Poza tym bo bezdrożach to jedno, ale musisz jeszcze jechać komuś na dupie po tych bezdrożach, żeby było komu te kamienie w chłodnicę rzucać....


--------------------
WORKSHOP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TJung
post Tue, 08 Nov 2011 - 10:58
Post #129


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 18 May 2004
Skąd: http://fightboxing.pl/





CYTAT(Gr00bY @ Tue, 08 Nov 2011 - 10:30) *
Poza tym bo bezdrożach to jedno, ale musisz jeszcze jechać komuś na dupie po tych bezdrożach, żeby było komu te kamienie w chłodnicę rzucać....

No no, tym bardziej, że Daniel ma "kiepskie hamulce" ! biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zlos
post Tue, 08 Nov 2011 - 16:48
Post #130


Super User
Dołączył: Wed, 22 September 2010
Skąd: WPR





CYTAT(cowboy @ Tue, 08 Nov 2011 - 09:53) *
a tyle samochodów w serii ma chłodnice oleju i jezdża ?
ja jezdziłem z rok z odsłonietym FMICem i nic sie nie stało, wiec dlaczego miałoby sie coś stac z chłodnicą oleju ?
nawet uszkodzenie nie oznacza uszkodzenia silnika, bo przy takich modach zwłaszcza jak sie planuje jezdzic po zakrętach warto zainwestować w czujnik cisnienia oleju
nie wiem jak mozna odradzac chłodnice oleju przy grubych modach...


Założyć można jeśli faktycznie jest potrzebna. A jest?
Daniela na torze nie widziałem, za to na ćwiartkę jeździł regularnie...

Macie jakieś pancerne FMIC i chłodnice. Gratuluję, najlepszym pomysłem na ochronę jest "przejechałem 2000 km i nic się nie stało". Potem, jak jednak coś pierdyknie to zwrócisz mu kasę?
Oczywiście można zasłonić, dać siatkę czy coś - wtedy moja uwaga o kant dupy...

CYTAT(Gr00bY @ Tue, 08 Nov 2011 - 10:30) *
Poza tym bo bezdrożach to jedno, ale musisz jeszcze jechać komuś na dupie po tych bezdrożach, żeby było komu te kamienie w chłodnicę rzucać....


Na moim IC wisi chłodnica od klimy i dzięki Bogu, że tam jest. Bo chroni FMICa, a sama jest naprawdę równo ściachana... Nie wiem jak w Mk4, ale Mk6 nie ma żadnej osłony, siatki zabezpieczającej i średnio jest gdzie i jak to założyć. Nie jeżdżę po bezdrożach. Wystarczy jednak penisówka na szybszej drodze, żeby po aucie zagrały drobne kamyczki jeśli jadące przed tobą auto poderwie je pędem powietrza z nawierzchni.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Tue, 08 Nov 2011 - 17:52
Post #131


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





zlos: chłodnica klimy na driobniutkie i miekkie lamelki
uwierz ze nic sie nie stanie, seryjne samochody mają chłodnice powietrza i oleju na wierzchu (przed chłodnicami klimy) i jest OK, robią setki tysięcy km..


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nikolas
post Tue, 08 Nov 2011 - 18:19
Post #132


Forum Clubber
Dołączył: Sat, 21 February 2004
Skąd: Warszawa





Nie dramatyzujcie. Szyby tez czasem pękają od kamykow, ale ile razy to sie zdarza...Wszystko z przodu jest narażone na mikro uszkodzenia, ale bez przesady. Zresztą jego auto i będzie chciał to założy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rogalotti
post Tue, 08 Nov 2011 - 18:57
Post #133


Forum Killer
Dołączył: Mon, 23 December 2002
Skąd: z R-performance





Gratuluje kolejny VR Turbo i tak trzymac !!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BeeMiX
post Tue, 08 Nov 2011 - 19:07
Post #134


Moderator
Dołączył: Sat, 23 July 2005
Skąd: Nowy Jork / Choszczno





Daniel jakie są Twoje odczucia odnośnie GTX35R ? Masz jakieś porównanie do GT35R ? To turbo jest w stanie nadmuchać 550KM w 2.5l silniku ? Czemu wykres idzie w dół po 7000RPM ? Nie ciągneliście go dalej czy turbina już nie daje rady ?


--------------------
97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500
08 S500L
Go to the top of the page
 
+Quote Post
shak
post Tue, 08 Nov 2011 - 20:15
Post #135


Frequent User
Dołączył: Fri, 18 January 2008





Przy założonej zewnętrznej chłodnicy oleju Mocala przejechałem nie 2000km tylko 100000km. Póki co wymieniłem raz i nie ze względu na kamienie tylko ze względu na rozszczelnienie starej.
Chłodnicę osłania grill 'plaster miodu' i nie zauważyłem, żadnego problemu.
FMIC też osłonięte jest 'plastrem miodu' i również przejechałem w takiej konfiguracji 100000km i po raz kolejny nic się nie dzieje.


--------------------
Klub 100kucy/1L
Go to the top of the page
 
+Quote Post
daniel1d11
post Tue, 08 Nov 2011 - 20:54
Post #136


Forum Homee
Dołączył: Mon, 14 April 2008





CYTAT(BeeMiX @ Tue, 08 Nov 2011 - 19:07) *
Daniel jakie są Twoje odczucia odnośnie GTX35R ? Masz jakieś porównanie do GT35R ? To turbo jest w stanie nadmuchać 550KM w 2.5l silniku ? Czemu wykres idzie w dół po 7000RPM ? Nie ciągneliście go dalej czy turbina już nie daje rady ?

Nie nie mam porównania za bardzo z GT35.Ten GTX35 ma potencjał ponad 700km..550km na pewno nadmucha, Rafałek w seacie 2.0l z gt35 ma ponad 600km..Co do wykresu to turbo spokojnie daje radę ale w aucie nic nie było robione z głowicą, wałki są seryjne więc to pewnie jest przyczyna.


--------------------
10.9ET 210km/h Zegrze Pomorskie 2010r. Golf ProTurbo AWD Street<
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BeeMiX
post Tue, 08 Nov 2011 - 21:04
Post #137


Moderator
Dołączył: Sat, 23 July 2005
Skąd: Nowy Jork / Choszczno





Myślałem o EFR7670 ale rozmawiałem z Borg Warner w zeszłym tygodniu i mieli problemy z pękającymi obudowami czy tam wirnikami. Jakie masz A/R ? Wygląda na to że to najlepsze turbo do takich mocy.


--------------------
97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500
08 S500L
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Paweł75
post Tue, 08 Nov 2011 - 21:42
Post #138


User
Dołączył: Tue, 24 May 2011





Ciekawe jak pomiary
obstawiam 0-100 3.5
0-200 10.5-11.0
Go to the top of the page
 
+Quote Post
daniel1d11
post Tue, 08 Nov 2011 - 21:57
Post #139


Forum Homee
Dołączył: Mon, 14 April 2008





1.06 A/R


--------------------
10.9ET 210km/h Zegrze Pomorskie 2010r. Golf ProTurbo AWD Street<
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RafcioGTC
post Tue, 08 Nov 2011 - 23:00
Post #140


User
Dołączył: Wed, 03 November 2010
Skąd: Tczew





No 3.5s do 100km/h to robił poprzedni który był chyba kapkę mocniejszy , a R32 napewno cięższe więc te 3,8s 0-100km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post

28 Stron V  « < 5 6 7 8 9 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 13 July 2025 - 23:58