![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#121
|
|
Super User Dołączył: Wed, 22 September 2010 Skąd: WPR ![]() |
A dlaczego miał by nie wytrzymać? chyba te trasy nie mają po kilkanaście km ? i raczej na wysokich biegach tam się nie jeździ.Zapewne trzeba by było się zaopatrzyć w chłodnicę oleju. W PL nie ma kilkunastokilometrowego toru trackdayowego. W dupeńkę termicznie najbardziej daje Poznań... Ale bez przesady, próbuję Daniela od roku wyciągnąć na track day i bez sukcesu ![]() ![]() Daniel, taka chłodnica oleju to raczej problem w aucie streetowym na polskich drogach. Kamyczki i syf z asfaltu... Pierwsze uszkodzenie oznacza zniszczony silnik. Odradzam, szkoda by było fajnego serducha... |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#122
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
CYTAT Daniel, taka chłodnica oleju to raczej problem w aucie streetowym na polskich drogach. Kamyczki i syf z asfaltu... Pierwsze uszkodzenie oznacza zniszczony silnik. Odradzam, szkoda by było fajnego serducha... Bez przesady, jak byś ją wystawił przed zderzak to jest ryzyko, a gdy jest schowana w zderzaku to niemal nic jej nie grozi... -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#123
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 11 June 2007 Skąd: WG ![]() |
można przecież chłodnice umieścić za atrapą i kamienie krzywdy też nie zrobią.
-------------------- A4 Allroad 3.0TDI
KTM 520EXC |
|
|
![]()
Post
#124
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 16 September 2010 ![]() |
???? Jak moze chłodnica oleju byc problemem w aucie streetowym.. Co za nonsens. I szkoda ze takie fajne auta jezdza tylko na wprost ( w sensie ze uzytkownik nie wezmie go na Poznań i pokaze czas )
![]() pozdro |
|
|
![]()
Post
#125
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Daniel, taka chłodnica oleju to raczej problem w aucie streetowym na polskich drogach. Kamyczki i syf z asfaltu... Pierwsze uszkodzenie oznacza zniszczony silnik. Odradzam, szkoda by było fajnego serducha... a tyle samochodów w serii ma chłodnice oleju i jezdża ? ja jezdziłem z rok z odsłonietym FMICem i nic sie nie stało, wiec dlaczego miałoby sie coś stac z chłodnicą oleju ? nawet uszkodzenie nie oznacza uszkodzenia silnika, bo przy takich modach zwłaszcza jak sie planuje jezdzic po zakrętach warto zainwestować w czujnik cisnienia oleju nie wiem jak mozna odradzac chłodnice oleju przy grubych modach... ???? Jak moze chłodnica oleju byc problemem w aucie streetowym.. Co za nonsens. I szkoda ze takie fajne auta jezdza tylko na wprost ( w sensie ze uzytkownik nie wezmie go na Poznań i pokaze czas ) ![]() jesli chodzi jazde po torze to golf compsportu jezdził po Poznaniu (wtedy chyba jeszcze 460KM za VR6 24V 2.8) wiec trzeba ich zapytać jak sie sprawował ? ale nie słyszałem żeby silnik wybuchł ![]() http://www.racingforum.pl/index.php?showto...t=0&start=0 nie wiem czy jest chłodnica oleju ale hebel jest zacny (355/6 tłoczków) i pewnie ze 2 kółka mozna pociągnąc pełnym ogniem, a potem pewnie dac trochę odpocząć maszynie ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#126
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ ![]() |
Ja mam chłodnicę oleju w zderzaku bez żadnej osłony i nie ma nawet śladu po kamyczkach
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#127
|
|
Super User Dołączył: Mon, 14 August 2006 Skąd: WJ ![]() |
Ja mam chłodnicę oleju w zderzaku bez żadnej osłony i nie ma nawet śladu po kamyczkach ![]() ![]() +1 popieram, mam tak samo na wierzchu i po kilku sezonach nie ma nawet śladu zagniecenia od kamyczka na chłodniczce. Fakt że auto nie robi wiele tysięcy kilometrów ale chyba ani Daniel ani Złoś nie jeżdżą zbytnio po bezdrożach więc nie widzie problemu w jeżdzie po normalnych drogach... -------------------- "Red Devil" Golf MK2 AWD VR6T, King of Warsaw 2013, 2012, vice King of Warsaw 2011
|
|
|
![]()
Post
#128
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 15 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Poza tym bo bezdrożach to jedno, ale musisz jeszcze jechać komuś na dupie po tych bezdrożach, żeby było komu te kamienie w chłodnicę rzucać....
-------------------- WORKSHOP
|
|
|
![]()
Post
#129
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#130
|
|
Super User Dołączył: Wed, 22 September 2010 Skąd: WPR ![]() |
a tyle samochodów w serii ma chłodnice oleju i jezdża ? ja jezdziłem z rok z odsłonietym FMICem i nic sie nie stało, wiec dlaczego miałoby sie coś stac z chłodnicą oleju ? nawet uszkodzenie nie oznacza uszkodzenia silnika, bo przy takich modach zwłaszcza jak sie planuje jezdzic po zakrętach warto zainwestować w czujnik cisnienia oleju nie wiem jak mozna odradzac chłodnice oleju przy grubych modach... Założyć można jeśli faktycznie jest potrzebna. A jest? Daniela na torze nie widziałem, za to na ćwiartkę jeździł regularnie... Macie jakieś pancerne FMIC i chłodnice. Gratuluję, najlepszym pomysłem na ochronę jest "przejechałem 2000 km i nic się nie stało". Potem, jak jednak coś pierdyknie to zwrócisz mu kasę? Oczywiście można zasłonić, dać siatkę czy coś - wtedy moja uwaga o kant dupy... Poza tym bo bezdrożach to jedno, ale musisz jeszcze jechać komuś na dupie po tych bezdrożach, żeby było komu te kamienie w chłodnicę rzucać.... Na moim IC wisi chłodnica od klimy i dzięki Bogu, że tam jest. Bo chroni FMICa, a sama jest naprawdę równo ściachana... Nie wiem jak w Mk4, ale Mk6 nie ma żadnej osłony, siatki zabezpieczającej i średnio jest gdzie i jak to założyć. Nie jeżdżę po bezdrożach. Wystarczy jednak penisówka na szybszej drodze, żeby po aucie zagrały drobne kamyczki jeśli jadące przed tobą auto poderwie je pędem powietrza z nawierzchni. |
|
|
![]()
Post
#131
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
zlos: chłodnica klimy na driobniutkie i miekkie lamelki
uwierz ze nic sie nie stanie, seryjne samochody mają chłodnice powietrza i oleju na wierzchu (przed chłodnicami klimy) i jest OK, robią setki tysięcy km.. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#132
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Nie dramatyzujcie. Szyby tez czasem pękają od kamykow, ale ile razy to sie zdarza...Wszystko z przodu jest narażone na mikro uszkodzenia, ale bez przesady. Zresztą jego auto i będzie chciał to założy.
|
|
|
![]()
Post
#133
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 23 December 2002 Skąd: z R-performance ![]() |
Gratuluje kolejny VR Turbo i tak trzymac !!
|
|
|
![]()
Post
#134
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 23 July 2005 Skąd: Nowy Jork / Choszczno ![]() |
Daniel jakie są Twoje odczucia odnośnie GTX35R ? Masz jakieś porównanie do GT35R ? To turbo jest w stanie nadmuchać 550KM w 2.5l silniku ? Czemu wykres idzie w dół po 7000RPM ? Nie ciągneliście go dalej czy turbina już nie daje rady ?
-------------------- 97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500 08 S500L |
|
|
![]()
Post
#135
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 18 January 2008 ![]() |
Przy założonej zewnętrznej chłodnicy oleju Mocala przejechałem nie 2000km tylko 100000km. Póki co wymieniłem raz i nie ze względu na kamienie tylko ze względu na rozszczelnienie starej.
Chłodnicę osłania grill 'plaster miodu' i nie zauważyłem, żadnego problemu. FMIC też osłonięte jest 'plastrem miodu' i również przejechałem w takiej konfiguracji 100000km i po raz kolejny nic się nie dzieje. -------------------- Klub 100kucy/1L
|
|
|
![]()
Post
#136
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 14 April 2008 ![]() |
Daniel jakie są Twoje odczucia odnośnie GTX35R ? Masz jakieś porównanie do GT35R ? To turbo jest w stanie nadmuchać 550KM w 2.5l silniku ? Czemu wykres idzie w dół po 7000RPM ? Nie ciągneliście go dalej czy turbina już nie daje rady ? Nie nie mam porównania za bardzo z GT35.Ten GTX35 ma potencjał ponad 700km..550km na pewno nadmucha, Rafałek w seacie 2.0l z gt35 ma ponad 600km..Co do wykresu to turbo spokojnie daje radę ale w aucie nic nie było robione z głowicą, wałki są seryjne więc to pewnie jest przyczyna. -------------------- 10.9ET 210km/h Zegrze Pomorskie 2010r. Golf ProTurbo AWD Street<
|
|
|
![]()
Post
#137
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 23 July 2005 Skąd: Nowy Jork / Choszczno ![]() |
Myślałem o EFR7670 ale rozmawiałem z Borg Warner w zeszłym tygodniu i mieli problemy z pękającymi obudowami czy tam wirnikami. Jakie masz A/R ? Wygląda na to że to najlepsze turbo do takich mocy.
-------------------- 97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500 08 S500L |
|
|
![]()
Post
#138
|
|
User Dołączył: Tue, 24 May 2011 ![]() |
Ciekawe jak pomiary
obstawiam 0-100 3.5 0-200 10.5-11.0 |
|
|
![]()
Post
#139
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 14 April 2008 ![]() |
1.06 A/R
-------------------- 10.9ET 210km/h Zegrze Pomorskie 2010r. Golf ProTurbo AWD Street<
|
|
|
![]()
Post
#140
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 03 November 2010 Skąd: Tczew ![]() |
No 3.5s do 100km/h to robił poprzedni który był chyba kapkę mocniejszy , a R32 napewno cięższe więc te 3,8s 0-100km/h
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 13 July 2025 - 23:58 |