Shoutbox 0 nowych PW 


7 Stron V   1 2 3 > »   
Reply to this topicStart new topic
szymonrs
post Sun, 24 Feb 2013 - 15:20
Post #1


Super User
Dołączył: Mon, 14 August 2006
Skąd: WJ





A więc po latach bytności na forum, czytania i czerpania wiedzy pełnymi garściami nadszedł czas aby opisać jeden z swoich projektów.
W zeszłym roku miałem okazje uczestniczyć w pewnym trackdayu na poznaniu dzięki uprzejmości Adama Sportmile i Tomka. Ujeżdżaliśmy tam piękne i
bardzo mocne RS4 B7 kompresor. Event ten wywarł na mnie dość mocne wrażenie iż postanowiłem też w nim uczestniczyć aktywnie jak i innych trackdayach
typu Ułęż, Kielce. A że szkoda mi było czerwonego Golfa to trzeba było zbudować drugie auto w tym celu.
Założenie było proste: zrobienie lekkiego, taniego wozu z wykorzystaniem gratów zalegających na półce.

MODEL: Golf II bazowo 1.3 CL, obecne 1.8T AUQ Trackday Edition ;-)

Modyfikacje:

Silnik: Zakończone

seria 1.8T AUQ Leon Top Sport od kolegi speedyrs

Modyfikacje głowicy: Seria

Modyfikacje bloku: Seria

Układ dolotowy: Zakończone

FMIC duży, 600x300x76 od FMIC.pl, pierwsze testy sa miłe 8stopni w dolcie przy 4stopniach na zewnątrz przy przeszło 1,2bara z K03s.
czarne silikony od FMIC.pl,
orurowanie i TIP 3cale by SportTig,
przepłwyka 3cale od TT225KM,
filtr stożek K&N

Układ wydechowy: Zakończone

kolektor i turbo seria K03s, na ten sezon musi wystarczyć choć są tacy co mówią że już w trakcie sezonu bedziemy zmieniać.
układ wydechowy 3cale z nierdzewki kiedyś wykonany przezemnie do mojego pierwszego VR6 Turbo. DP 3cale wykonany przez Pawła ze SportTig

Układ wtryskowy: Zakończone

550tki Boscha plus adaptery EV1 EV6

Elektronika: Zakończone

Tutaj miałem dylemat co zrobić czy iść w SA i postawić to na EMU lub MS3X, czy pouczyć się poteżnego motronica 7.5 Tak więc względy praktyczne
jak szerokopasmówka, 2 czujniki stuku, pełna sekwencja wtrysku i zaplonu z korekcją na poszczególne cylindry co czynią silnik "trudno zniszczalnym". Tutaj zaważyły też względy ambicjonalne aby pożeszać wiedze pożenić tego motronica z seryjną instalacją mk2. Udało się wszystko pieknie ładnie uruchomić. W aucie są ori zegary z leona top sporta, jest ori immo, jest sieć CAN, jest ori MFA sterowane manetką od golfa mk2(tylko w morde jeża dlaczego zrezygnowano z wyświetlania temp oleju na MFA w Leonie), jest OBDII oraz linie K i L. Uruchomiony tempomat w sterowniku za pomocą manetki z mk2 aby móc spokojnie dojeżdżać na miejscówki.

Auto wystrojone przez Witka z R-Performance z wynikiem 261KM i 370Nm oraz powyłaczane w sofcie SAI, EVAP, ABS, AirBag i sterowanie DVką(chyba N249). Ograniczone doładowanie na 1 biegu i dołozony programowalny Launch Control



Układ chłodzenia: Zakończone

chłodnica najwieksza jaką dało się wsadzić 720x300, do tego 2 wiatraki 10calowe od FMIC.pl (mam nadzieje że nie będą miały za mało mocy) oraz samemu zaprojektowana i wycięta przez Borysa obudowa wentylatorów.
podstawka oleju MOCAL z termostatem i zewnętrzna chłodnica oleju.

Układ napędowy: Zakończone

skrzynia 6biegowa FWD seria do Leona. Po przeglądzie i moich modach wzmacniających;-))
półosie napędowe skracane mojej produkcji na bazie Leonowych wałków. przeguby 108mm. moja customowa łapa skrzyni biegow na ori poduszke mk2
komplet rozpórek dół i góra.

Zawieszenie: Zakończone

wszystkie elementy zawieszenia zostały poddane pelnej regenracji przez piaskowanie i lakierowanie proszkowe lub cynkowanie lub chromowanie.
z przodu poliuretany prothane a z tyłu powerflex.
Nowe zawieszenie gwintowane.
całe podwozie gruntownie umyte, odczyszczone i zabezpieczone specjalną farbą.
geometrię ustawiłem narazie na maxymalne seryjne negatywy. jak będzie za mało to zejddziemy więcej.
felgi 17x7,5 Mille Miglia, opony to parada spec-2

Hamulce: Zakończone

zaciski (od golfa G60) przeszły pełną renowacje piaskowania->cynkowania->nowe element gumowe, oraz wszyskie nowe przewody hamulcowe, przednie przewody oraz sprzegło teflon w oplocie
tarcze 280 od golfa 4 GTI. oryginalne dukty powietrzne na wachacz i zacisk.
przejście na piasty 5x100 bo mamy większą baze felg w tym rozstawie. oraz możliwość założenia dużych przegubów od Leona


BODY KIT: Zakończone

utrzymanie maksymalnie niepozornego auta z seryjnym wygladem.
ori lakier tylko delikatnie wypolerowany;-)) auto jeszcze nie ważone ale obstawiam okolice 1000kg. oczywiscie bedzie zwazone na wadze homologacyjnej

WNĘTRZE:

wylakierowana podłoga oraz bagaznik.
na nowo "obszyta" tapicerka od podsufutki po boczki.
kubły Mirco XL z naszym logo DTT.
pasy 3calowe TAKATA(replika).
kiera momo corse d35 pieknie obszyta czarną skórą i białą nicią.

PODZIĘKOWANIA: w tym miejscu powienien powstać cały elaborat aby móc wszystkim właściwie podziękować ale postaram sie to skrócić:
- dla mojej Kochanie za wyrozumiałość i wsparcie kiedy po nocach siedzę w garażu.
- dla Nawrota(współwłaściciela i drugiego kierowcy) i jego ojca Tadea za wsparcie.
- moich przyjaciół spawaczy Borysa z www.VRService.pl i Pawła z SportTig na www.sport-tig.blogspot.com
- dla Miśka za pomoc w nocnych pracach przy tapicerce i nie tylko;-)
- dla Witka z R-Performance za doskonałe wystrojenie oraz powyłaczanie SAI, EVAP, ABS, AirBag i innych pierdół .
- dla Roberta Olszówki z CarTuning/KW Polska za pomoc w organizowaniu gratów. Do tego i innych projektów.
- dla Artura Show z www.motorsportshop.pl za pomoc w organizowaniu gratów. Do tego i innych projektów.
- dla www.re5pect.pl za graty w dobrych cenach.
- dla Michała za chromowanie w ekspresowym tempie.
- dla kolegi speedyrs z tego forum za silnik i skrzynie w doskonałym stanie.
- dla FMIC za graty dostarczane z dnia na dzień.
- no i dla Adama Sportmile i Tomka za pomysł i motywacje.

PODSUMOWANIE:

wiem że może nie jest to najmocniejszy ani najbardziej oryginalny projekt na tym forum aczkolwiek chcialem się pochwalić nową zabawką oraz jakością prac renowacyjnych jakie wykonaliśmy.
prace rozpoczelismy 6listopada a zakończyliśmy 23grudnia, na święta miał jeździć ;-))

FOTO:
chwile po zakupie


wylakierowana i odświeżona komora silnika


ogarnięta podłoga


tylna belka w trakcie


tylny zawias


przedni zawias i hebel


pierwsza przymiarka do obsadzenia IC i zrobienia DP


3calowy DP by SportTig


IC pasuje


chłodnica oleju


skrzynia i silnik ogarniete do wkładania


ostateczne wejście;-)


motorownia w trakcie ogarniania


składanie frontu


poukładana i podłączona elektryka


montaż foteli i pasów


tak wygląda od spodu



ustawiona geometria


świąteczno garażowa prezentacja dla 40 osób


sesja z "silniejszym bratem"



a nad jakością prac czuwała ona biggrin.gif


cdn
w późniejszym terminie dodam zdjecia środka i finał pod maską


--------------------
"Red Devil" Golf MK2 AWD VR6T, King of Warsaw 2013, 2012, vice King of Warsaw 2011
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 24 Feb 2013 - 15:20
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
kkkacper
post Sun, 24 Feb 2013 - 15:36
Post #2


Forum Killer
Dołączył: Fri, 31 December 2010
Skąd: pomorskie





super projekt! Ciekawe kiedy zacznie Ci brakowac mocy i zaczniesz dalej modzic biggrin.gif


--------------------
Szukasz wtrysków? Zapraszam ;)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MihasZiom
post Sun, 24 Feb 2013 - 17:07
Post #3


Rookie
Dołączył: Wed, 24 November 2010





Ten czerwony był w Street Kings AM ? jest gdzieś opisany ? bo strasznie mnie zaintrygował smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ziutsane
post Sun, 24 Feb 2013 - 17:37
Post #4


User
Dołączył: Tue, 11 September 2012





Jak dopieściliście ten silnik i skrzynię?
Na czym polegało wzmocnienie skrzyni, o którym piszesz?
P.S. Super projekt. Jestem pod wrażeniem smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukey
post Sun, 24 Feb 2013 - 17:38
Post #5


Super User
Dołączył: Tue, 29 May 2007
Skąd: Cambridge/Skrzeszowice k.Krakowa





A ja mam pytanie czemu takie duże koła. Zakładając jakieś lekkie 15-stki pewnie z 10-15 kilo masy wirujacej odpadnie.


--------------------
Fabia vRS daily
Golf mk2 16v almost no progress...
,,If you no longer go for the gap that exists,you no longer a racing driver"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ddziaduch
post Sun, 24 Feb 2013 - 18:11
Post #6


Forum Killer
Dołączył: Wed, 05 January 2011
Skąd: Gdańsk





Zapewne dla wyglądu, bo całość jest zrobiona bardzo schludnie, czysto i z głową. Nie jestem fanem golfów, ale chylę czoła, projekt świetny!


--------------------
Było:
Astra F Kombi GL '92 1.4 8v -> 2.0 8v.
Vectra B Kombi Sport Zender '01 2.6 24v.
Jest:
Volvo V70 '98 T5
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cichyg60
post Sun, 24 Feb 2013 - 18:25
Post #7


Forum Killer
Dołączył: Wed, 29 October 2003
Skąd: Warszawa / cultstyle.pl





raczej nie chodzi tu o wyglad, a o utrzymanie trakcji + ogolnodostepnosc opon 205/40/17 + reddevil tez stoi na 17' wiec pewnie jakies zapasy opon są wink.gif


Rafale uprasza sie o kupno lepszego aparatu w celu ładnej dokumentacji mk2 Nawrota smile.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szymonrs
post Sun, 24 Feb 2013 - 19:19
Post #8


Super User
Dołączył: Mon, 14 August 2006
Skąd: WJ





CYTAT(cichyg60 @ Sun, 24 Feb 2013 - 18:25) *
raczej nie chodzi tu o wyglad, a o utrzymanie trakcji + ogolnodostepnosc opon 205/40/17 + reddevil tez stoi na 17' wiec pewnie jakies zapasy opon są wink.gif


Rafale uprasza sie o kupno lepszego aparatu w celu ładnej dokumentacji mk2 Nawrota smile.gif

zgodnie z założeniem aby wykorzystać graty które mamy. oczywiście nie jest to jedyny komplet kół. mamy też 15 kolejne 17 i 18 calowe koła. więc będzie testowany na różnych kołach.
na pierwszej focie masz Nawrotowego golfa jako Taxi, białas jest wspólnym projektem;-)


--------------------
"Red Devil" Golf MK2 AWD VR6T, King of Warsaw 2013, 2012, vice King of Warsaw 2011
Go to the top of the page
 
+Quote Post
staszek 1
post Sun, 24 Feb 2013 - 22:28
Post #9


Forum Killer
Dołączył: Wed, 08 December 2004
Skąd: zakopane





ladnie , pokombinuj z stabilizatorami , jakies grubsze ny sie przydaly .


--------------------
Focus RS , BMW 1 Coupe w budowie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
noorec
post Sun, 24 Feb 2013 - 22:53
Post #10


Forum Homee
Dołączył: Mon, 08 November 2004
Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin





Wreszcie pokazales furacza.
Bardzo ladnie to wyglada smile.gif


--------------------
Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było...
Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
|Joteusz|
post Mon, 25 Feb 2013 - 00:11
Post #11


Super User
Dołączył: Fri, 07 December 2012
Skąd: WI





W szoku do Golfa II mam ogromny sentyment mój brat jest miłośnikiem i posiadaczem GTI cool.gif ,twój wub.gif po rejstracji wnisokuje że jesteś z rejonów mega pięknych Vagów i elity.

Piękne auto , rewelacyjne zestawienie, co do jakości prac tak powinno być robione każde auto wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gulba
post Mon, 25 Feb 2013 - 07:56
Post #12


Frequent User
Dołączył: Sun, 28 December 2008
Skąd: jelenia góra





mnie się podoba trzeci zdjęcie od końca, grill, drinki, stół suto zastawiony w ..... warsztacie. Dla mnie rewelka !!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
specu
post Mon, 25 Feb 2013 - 08:41
Post #13


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 16 August 2005
Skąd: W-wa





4 od końca wink.gif

Ciekawy projekt muszę was odwiedzić smile.gif


--------------------
ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ChRzAnIu
post Mon, 25 Feb 2013 - 19:37
Post #14


Super User
Dołączył: Sat, 02 May 2009
Skąd: Gorzów Wlkp.





CYTAT(staszek 1 @ Sun, 24 Feb 2013 - 22:28) *
ladnie , pokombinuj z stabilizatorami , jakies grubsze ny sie przydaly .


Przedni pasuje od Passata B4 AFN/VR6 ma jak dobrze pamietam 24 lub 26mm - z taki z GTI MKII ma 17/19mm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
16vg60
post Mon, 25 Feb 2013 - 19:57
Post #15


Forum Killer
Dołączył: Sat, 11 June 2011
Skąd: lublin





ChRzAnIu jesli passat b3 i b4 vr6 to to samo to nie pasuje bo mam taki z b3 vr6 i prubowalem go zapodac i jest inny ksztalt

szymonrs golf zacny ale chyba wiekszosc ma apetyt na opis vrt



--------------------
GOLF MK4 R32 OEM-niuu toys
RS4 B5 SPORTEC -family cars
S3 8l ABT ,BAM ,Imola Gelb -wife car
GOLF MK2 RALLYE R32 4M...-toys
Go to the top of the page
 
+Quote Post
olozwirski
post Mon, 25 Feb 2013 - 20:38
Post #16


Forum Homee
Dołączył: Tue, 22 August 2006
Skąd: WKZ





To tak się teraz będziesz bawił, red devil oczywiście zostaje?
Nie masz łapy reakcyjnej pod skrzynia?


--------------------
golf mkI 4x4
golf mkII V8
audi A2 R36
polo 86C XX w budowie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szymonrs
post Mon, 25 Feb 2013 - 21:56
Post #17


Super User
Dołączył: Mon, 14 August 2006
Skąd: WJ





CYTAT(olozwirski @ Mon, 25 Feb 2013 - 20:38) *
To tak się teraz będziesz bawił, red devil oczywiście zostaje?
Nie masz łapy reakcyjnej pod skrzynia?

Czerwony golf oczywiście zostaje i jest dalej rozwijany, biały ma służyć w innych celach...
silnik wisi na 3 poduszkach zalanych poliuretanem, nie ma z tym problemu bo sprawdza sie to w czerwonym a tam jest ciutkę więcej śmocy;-)


--------------------
"Red Devil" Golf MK2 AWD VR6T, King of Warsaw 2013, 2012, vice King of Warsaw 2011
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dżordżyk
post Mon, 25 Feb 2013 - 22:15
Post #18


Forum Homee
Dołączył: Thu, 29 March 2007
Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie





Ładnie to ogarnąłeś. Profi robota. Kolejny profi sprzęt na forum opisany smile.gif


--------------------
Audi 20V Turbo Quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kenet
post Mon, 25 Feb 2013 - 23:54
Post #19


Forum Killer
Dołączył: Tue, 27 July 2004
Skąd: Warszawa





Eleganckie projekt, chętnie obejrzę na Ułężu smile.gif BTW - co to jest za zawieszenie? W sensie producent.


--------------------
Pure driving, real racing...that makes me happy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Roo
post Tue, 26 Feb 2013 - 09:46
Post #20


Frequent User
Dołączył: Sat, 03 July 2010





Tak deko odbiegając od tematu, kiedy opiszesz czerwonego ? smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

7 Stron V   1 2 3 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 17 July 2025 - 20:02