![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#81
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
Powiem Ci że to teraz wygląda gorzej bo wartości podciśnień są gorsze w całym zakresie.Moze to wynikać z rozjeżdżania się krzywych strojenia dolotu i wydechu ale nie musi A mierzyłeś go tą hamownią drogową ?
Jeszcze pytanko - Ty masz podpięty TPS do DETa ? bo coś ma dziwne wartości na wykresie.... -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#82
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
a i jeszcze jedno - możesz wrzucić zdjęcie jak masz teraz podpięty MAPsensor ?
Jak często próbkujesz MAPSensora w DET ( nie wiem czy tam sie to ustawia) ? -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#83
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
Zmierzyłem i niestety jest spadek mocy oraz momentu:
http://imageshack.us/photo/my-images/3/201...szypoodpal.png/ Nie wiem jak to interpretować. Jedyne co mi przychodzi do głowy to to, że z każdym skróceniem zaostrzam kąt w dolocie między długą osią przepustnicy, a rurą kolektora (inaczej przepustnice uniemożliwiłyby mi zamknięcie maski), w efekcie czego powietrze nagle zmienia kierunek. W logach nie mam TPS, który podpięty pod DET. -------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#84
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
P.S. Nie regulowałem dzisiaj wałków, ale nie spodziewam się efektu, chociaż. W jaki sposób wydech może nasilać spadek ciśnienia w dolocie ?
-------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#85
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
a masz teraz zdjecie jak to z boku wyglada żeby zobaczyć ten kąt ?
-------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#86
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
Będzie za moment, sfotografuję też podpięcie MAP.
-------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#87
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
W sumie nie ma ostrego kąta:
http://imageshack.us/photo/my-images/46/261020111078.jpg/ Map podpięty tak: http://imageshack.us/photo/my-images/853/mapblw.jpg/ Nie wiem jakie próbkowanie, włączyłem tylko filtrowanie cyfrowe. P.S. W ogóle odnoszę subiektywne wrażenie, że dzisiaj jest słabszy niż wczoraj, ale nic nie było dłubane, dolałem tylko 10l 98 z Neste. -------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#88
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
bardziej chodziło mi o zdjęcie tego MAPa i jego rurek;-)
A AFR mierzyłeś ? -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#89
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 30 December 2003 Skąd: Częstochowa ![]() |
|
|
|
gość_Grzesiek Kuśmierz_* |
![]()
Post
#90
|
![]() |
|
|
|
![]()
Post
#91
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 15 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
No, ale poczekaj skoro przeniosłeś gdzie indziej max. moment to wypadałoby AFR dupe i podstroić chociażby to jedno. Przecież tam pewnie się wszystko rozjechało kompletnie....
-------------------- WORKSHOP
|
|
|
![]()
Post
#92
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
Kontrolm fotka MAP:
http://imageshack.us/photo/my-images/829/261020111079.jpg/ http://imageshack.us/photo/my-images/59/261020111080.jpg/ AFR stale mierzone, nie rozjechało się prawie wcale, nie wymagało szczególnej korekty. Grzesiek Kuśmierz, ja często leję na Neste, dzięki za informację, będzie trzeba się przyjrzeć tym paliwom. Naprzyglądałem się tym moim wykresom i wydaje mi się, że zrozumiałem ten dolot, wydaje się to zupełnie logiczne co się wydarzyło, dlaczego spadek momentu, dlaczego spadek mocy, dlaczego tak mało momentu i mocy. Spadek ciśnienia niewielki zostanie, ale powinna być moc i to wysoko. Dajcie mi czas do soboty, wkleję kolejne wykresy. P.S. Zdjąłem dzisiaj tłumik końcowy, bez efektu, jakieś dwa KM więcej. Przypominam wydech mam seryjny. P.S. Zrozumiałem już, że puszka zbiorcza jest niezbędna przy dolocie drugiego odbicia, przez zimę coś wystrugam jak Bóg da. -------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#93
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 15 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Seryjny wydech? Z katem? A to nie jest tak, że spada Ci podciśnienie bo silnik nie jest w stanie się opróżnić?
-------------------- WORKSHOP
|
|
|
![]()
Post
#94
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
Seryjny, bez kata. W jaki sposób miałoby spadać wtedy ciśnienie w dolocie ? Wyjaśnij proszę.
-------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#95
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 15 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Silnik nie zasysałby tak mocno dolotem bo się mógł opróżnić z poprzedniego suwu. Taki egr
![]() -------------------- WORKSHOP
|
|
|
gość_Grzesiek Kuśmierz_* |
![]()
Post
#96
|
![]() |
|
|
|
![]()
Post
#97
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 18 December 2006 Skąd: TST ![]() |
należy wziąć pod uwage że mapsensor przy takich zabawach pokazywać może pogode (praca układu zakłóca jego działanie) dlatego albo z niego zrezygnować albo założyć maf
|
|
|
![]()
Post
#98
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 15 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Pomyśl jeszcze raz, w złą stronę kombinujesz ;] Pewnie za dużo było dziś... W złą ponieważ? ![]() -------------------- WORKSHOP
|
|
|
![]()
Post
#99
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
hz10 MAP pokazuje prawidłowo wydaje mi się, nie ma co na niego zwalać.
wg tego co teraz myślę do weekendu będzie pokazywał znacząco mniejszy spadek ciśnienia, powiedzmy z 85 na może 83 przy 8 kRPM, a po wystruganiu puchy zbiorczej powinien już trzymać atmosferę do końca. podkreślę, że dawkowanie paliwa jest wg AlphaN. Pożyjemy zobaczymy. -------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#100
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 15 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Ok. Wróć. Że zaczyna robić podciśnienie od jakichś obrotów. Masakra, zmyliły mnie te jednostki z loga
![]() Ja tam problem chce rozwiązać inaczej. Zamierzam wtłoczyć airboxem tam powietrze... takim lejkiem ![]() ![]() Rozumiem, że masz dolot do przodu i mało miejsca, ale tak jak wcześniej mówiłem zabijasz całą przyjemność powietrzu wpadającemu w trąbki montując w ten sposób dolot. -------------------- WORKSHOP
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 17 July 2025 - 20:49 |