Shoutbox 0 nowych PW 


8 Stron V  « < 3 4 5 6 7 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Spadek ciśnienia w dolocie na wysokich obrotach, silnik wolnossący z indywidualnymi przepustnicami
kontrolm
post Wed, 26 Oct 2011 - 14:09
Post #81


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 09 March 2007
Skąd: Błonie

Ikona grupy



Powiem Ci że to teraz wygląda gorzej bo wartości podciśnień są gorsze w całym zakresie.Moze to wynikać z rozjeżdżania się krzywych strojenia dolotu i wydechu ale nie musi A mierzyłeś go tą hamownią drogową ?
Jeszcze pytanko - Ty masz podpięty TPS do DETa ? bo coś ma dziwne wartości na wykresie....


--------------------
VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 26 Oct 2011 - 14:09
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
kontrolm
post Wed, 26 Oct 2011 - 14:46
Post #82


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 09 March 2007
Skąd: Błonie

Ikona grupy



a i jeszcze jedno - możesz wrzucić zdjęcie jak masz teraz podpięty MAPsensor ?
Jak często próbkujesz MAPSensora w DET ( nie wiem czy tam sie to ustawia) ?


--------------------
VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MadeInPoland
post Wed, 26 Oct 2011 - 14:51
Post #83


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 15 July 2008
Skąd: Katowice





Zmierzyłem i niestety jest spadek mocy oraz momentu:
http://imageshack.us/photo/my-images/3/201...szypoodpal.png/

Nie wiem jak to interpretować. Jedyne co mi przychodzi do głowy to to, że z każdym skróceniem zaostrzam kąt w dolocie między długą osią przepustnicy, a rurą kolektora (inaczej przepustnice uniemożliwiłyby mi zamknięcie maski), w efekcie czego powietrze nagle zmienia kierunek.

W logach nie mam TPS, który podpięty pod DET.


--------------------
Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MadeInPoland
post Wed, 26 Oct 2011 - 14:57
Post #84


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 15 July 2008
Skąd: Katowice





P.S. Nie regulowałem dzisiaj wałków, ale nie spodziewam się efektu, chociaż. W jaki sposób wydech może nasilać spadek ciśnienia w dolocie ?


--------------------
Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kontrolm
post Wed, 26 Oct 2011 - 15:00
Post #85


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 09 March 2007
Skąd: Błonie

Ikona grupy



a masz teraz zdjecie jak to z boku wyglada żeby zobaczyć ten kąt ?


--------------------
VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MadeInPoland
post Wed, 26 Oct 2011 - 15:03
Post #86


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 15 July 2008
Skąd: Katowice





Będzie za moment, sfotografuję też podpięcie MAP.


--------------------
Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MadeInPoland
post Wed, 26 Oct 2011 - 15:22
Post #87


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 15 July 2008
Skąd: Katowice





W sumie nie ma ostrego kąta:
http://imageshack.us/photo/my-images/46/261020111078.jpg/

Map podpięty tak:
http://imageshack.us/photo/my-images/853/mapblw.jpg/

Nie wiem jakie próbkowanie, włączyłem tylko filtrowanie cyfrowe.

P.S. W ogóle odnoszę subiektywne wrażenie, że dzisiaj jest słabszy niż wczoraj, ale nic nie było dłubane, dolałem tylko 10l 98 z Neste.


--------------------
Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kontrolm
post Wed, 26 Oct 2011 - 19:08
Post #88


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 09 March 2007
Skąd: Błonie

Ikona grupy



bardziej chodziło mi o zdjęcie tego MAPa i jego rurek;-)
A AFR mierzyłeś ?


--------------------
VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
radom
post Wed, 26 Oct 2011 - 20:13
Post #89


Frequent User
Dołączył: Tue, 30 December 2003
Skąd: Częstochowa





CYTAT(MadeInPoland @ Tue, 25 Oct 2011 - 23:03) *
Radom jakie wartości jednostkowe generuje Twój silnik ?


niestety nie byłem na hamowni jeśli o to pytasz
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_Grzesiek Kuśmierz_*
post Wed, 26 Oct 2011 - 20:14
Post #90









CYTAT(MadeInPoland @ Wed, 26 Oct 2011 - 15:22) *
P.S. W ogóle odnoszę subiektywne wrażenie, że dzisiaj jest słabszy niż wczoraj, ale nic nie było dłubane, dolałem tylko 10l 98 z Neste.


Ja się z Neste wyleczyłem jak nalałem właśnie 98 i jechać się mocniej nie dało bo stukało jak pierun biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gr00bY
post Wed, 26 Oct 2011 - 20:15
Post #91


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 15 June 2003
Skąd: Warszawa





No, ale poczekaj skoro przeniosłeś gdzie indziej max. moment to wypadałoby AFR dupe i podstroić chociażby to jedno. Przecież tam pewnie się wszystko rozjechało kompletnie....


--------------------
WORKSHOP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MadeInPoland
post Wed, 26 Oct 2011 - 22:21
Post #92


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 15 July 2008
Skąd: Katowice





Kontrolm fotka MAP:
http://imageshack.us/photo/my-images/829/261020111079.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/59/261020111080.jpg/

AFR stale mierzone, nie rozjechało się prawie wcale, nie wymagało szczególnej korekty.
Grzesiek Kuśmierz, ja często leję na Neste, dzięki za informację, będzie trzeba się przyjrzeć tym paliwom.

Naprzyglądałem się tym moim wykresom i wydaje mi się, że zrozumiałem ten dolot, wydaje się to zupełnie logiczne co się wydarzyło, dlaczego spadek momentu, dlaczego spadek mocy, dlaczego tak mało momentu i mocy. Spadek ciśnienia niewielki zostanie, ale powinna być moc i to wysoko.
Dajcie mi czas do soboty, wkleję kolejne wykresy.
P.S. Zdjąłem dzisiaj tłumik końcowy, bez efektu, jakieś dwa KM więcej. Przypominam wydech mam seryjny.

P.S. Zrozumiałem już, że puszka zbiorcza jest niezbędna przy dolocie drugiego odbicia, przez zimę coś wystrugam jak Bóg da.


--------------------
Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gr00bY
post Wed, 26 Oct 2011 - 22:25
Post #93


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 15 June 2003
Skąd: Warszawa





Seryjny wydech? Z katem? A to nie jest tak, że spada Ci podciśnienie bo silnik nie jest w stanie się opróżnić?


--------------------
WORKSHOP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MadeInPoland
post Wed, 26 Oct 2011 - 22:29
Post #94


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 15 July 2008
Skąd: Katowice





Seryjny, bez kata. W jaki sposób miałoby spadać wtedy ciśnienie w dolocie ? Wyjaśnij proszę.


--------------------
Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gr00bY
post Wed, 26 Oct 2011 - 22:50
Post #95


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 15 June 2003
Skąd: Warszawa





Silnik nie zasysałby tak mocno dolotem bo się mógł opróżnić z poprzedniego suwu. Taki egr rolleyes.gif


--------------------
WORKSHOP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_Grzesiek Kuśmierz_*
post Wed, 26 Oct 2011 - 22:59
Post #96









CYTAT(Gr00bY @ Wed, 26 Oct 2011 - 22:50) *
Silnik nie zasysałby tak mocno dolotem bo się mógł opróżnić z poprzedniego suwu. Taki egr rolleyes.gif


Pomyśl jeszcze raz, w złą stronę kombinujesz ;]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hz10
post Wed, 26 Oct 2011 - 23:19
Post #97


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 18 December 2006
Skąd: TST





należy wziąć pod uwage że mapsensor przy takich zabawach pokazywać może pogode (praca układu zakłóca jego działanie) dlatego albo z niego zrezygnować albo założyć maf
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gr00bY
post Wed, 26 Oct 2011 - 23:28
Post #98


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 15 June 2003
Skąd: Warszawa





CYTAT(Grzesiek Kuśmierz @ Wed, 26 Oct 2011 - 23:59) *
Pomyśl jeszcze raz, w złą stronę kombinujesz ;]


Pewnie za dużo było dziś... W złą ponieważ? ohmy.gif


--------------------
WORKSHOP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MadeInPoland
post Wed, 26 Oct 2011 - 23:41
Post #99


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 15 July 2008
Skąd: Katowice





hz10 MAP pokazuje prawidłowo wydaje mi się, nie ma co na niego zwalać.
wg tego co teraz myślę do weekendu będzie pokazywał znacząco mniejszy spadek ciśnienia, powiedzmy z 85 na może 83 przy 8 kRPM, a po wystruganiu puchy zbiorczej powinien już trzymać atmosferę do końca.
podkreślę, że dawkowanie paliwa jest wg AlphaN.
Pożyjemy zobaczymy.


--------------------
Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gr00bY
post Wed, 26 Oct 2011 - 23:46
Post #100


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 15 June 2003
Skąd: Warszawa





Ok. Wróć. Że zaczyna robić podciśnienie od jakichś obrotów. Masakra, zmyliły mnie te jednostki z loga laugh.gif

Ja tam problem chce rozwiązać inaczej. Zamierzam wtłoczyć airboxem tam powietrze... takim lejkiem smile.gif



Rozumiem, że masz dolot do przodu i mało miejsca, ale tak jak wcześniej mówiłem zabijasz całą przyjemność powietrzu wpadającemu w trąbki montując w ten sposób dolot.


--------------------
WORKSHOP
Go to the top of the page
 
+Quote Post

8 Stron V  « < 3 4 5 6 7 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 17 July 2025 - 20:49