![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 12 January 2006 Skąd: Pionki/Warszawa ![]() |
Czlowieku ja robilem mody silnika 2.0 wolnossacego w Hyundaiu plus oczywiscie do tego trzeba bylo wymienic zawieszenie i wiele innych czesci i wydalem lacznie grubo ponad 15 tys. Gdybym chcial robic turbo to pewnie ze 25-30 tys spokojnie trzeba by wydac. Oczywiscie mowie tu o modyfikacjach profi na topowych czesciach robionych przez specow a nie jakiejs grzebaninie na podworku, ktora po miesiacu uzytkowania rozleci sie w drobny mak ![]() ![]() jeśli dla Ciebie do przykręcenia dedykowanego kolektora potrzeba speców to naprawdę musisz mieć dwie lewe ręce . Nie ważne jest ile sosu wpakowałeś w auto tylko jak ono potem jeździło więc wypowiedz z du... IMO |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 03 December 2006 Skąd: łódzkie ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 21 September 2011 Skąd: Warszawa ![]() |
Czlowieku ja robilem mody silnika 2.0 wolnossacego w Hyundaiu plus oczywiscie do tego trzeba bylo wymienic zawieszenie i wiele innych czesci i wydalem lacznie grubo ponad 15 tys. Gdybym chcial robic turbo to pewnie ze 25-30 tys spokojnie trzeba by wydac. Oczywiscie mowie tu o modyfikacjach profi na topowych czesciach robionych przez specow a nie jakiejs grzebaninie na podworku, ktora po miesiacu uzytkowania rozleci sie w drobny mak ![]() ![]() jeżeli chcę zwiększyć moc o 20 kucy to nie sądze aby wymiana zawieszenia była konieczna, a jeśli Ty wymieniałaś zawieszenie przy stosunkowo niewielkim wzroście mocy (wnioskuję z Twojej wypowiedzi ) to chyba śmigasz Hyundaiem, ale.... Accent'em ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 27 September 2010 Skąd: Poznań ![]() |
Atosem
![]() -------------------- Fiat 126p 650 Turbo
Peugeot 205 1.6 16v Turbo |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 12 February 2009 ![]() |
Za 3 tys to mozna sobie co najwyzej skarpetki DG lub Versace kupic a nie zrobic tuning silnika
![]() ![]() ![]() -------------------- Mitsubishi Colt Ralliart 1.5T, 200KM Powered by Maptek
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 18 April 2006 Skąd: podkarpacie ![]() |
Za 3 tys to mozna sobie co najwyzej skarpetki DG lub Versace kupic a nie zrobic tuning silnika ![]() ![]() ![]() Ten silnik jest pancerny w porównaniu do 2.7. Jeżeli chcesz 160-170KM jest do osiągnięcia za ok.4tys.zł. ale proponowałbym turbo bo naprawdę warto.
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 21 September 2011 Skąd: Warszawa ![]() |
Za 3 tys to mozna sobie co najwyzej skarpetki DG lub Versace kupic a nie zrobic tuning silnika ![]() ![]() ![]() Kolego widzę, że jesteś bardzo przemądrzały i próbujesz być na siłę elokwentny i obeznany w każdej dziedzinie życia,a na domiar tego masz chyba problem z czytaniem ze zrozumieniem, gdzie ja napisałem, że chce mieć ( w Twoim rozumowaniu ) stadninę koni pod maską ?!?! Napisałem w 1 poście, że chce nieznacznie powiększyć jego moc mniej więcej o 20-30 koni PS: żeby chodzić w ciuchach od DG to trzeba być trochę ( homo ), Versace jeszcze ujdzie. Aaaa i najważniejsze, skarpetki od tych domów mody chodzą chyba za ok 200 zł, za 750 zł mozesz sobie kupić nowiutki T-shirt, także nie wyolbrzymiaj tutaj. |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 12 February 2009 ![]() |
Co sie tak stresujecie
![]() ![]() ![]() -------------------- Mitsubishi Colt Ralliart 1.5T, 200KM Powered by Maptek
|
|
|
![]()
Post
#29
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
ja chciałbym sie zapytać autora na jakiej podstawie wysnułeś że starczy Ci 160-170 KM z obecnych 140 paru ? Szczególnie że większość tych koni dostaniesz na górze wykresu co oznacza że bedziesz musiał nieźle kręcić silnikiem żeby pojechał szybciej .A lubisz go tak pałować czy łudzisz się że z dołu zacznie szybciej jechać ?
-------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#30
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 21 September 2011 Skąd: Warszawa ![]() |
ja chciałbym sie zapytać autora na jakiej podstawie wysnułeś że starczy Ci 160-170 KM z obecnych 140 paru ? Szczególnie że większość tych koni dostaniesz na górze wykresu co oznacza że bedziesz musiał nieźle kręcić silnikiem żeby pojechał szybciej .A lubisz go tak pałować czy łudzisz się że z dołu zacznie szybciej jechać ? Na podstawie tego w jaki sposób jeżdżę oraz jak wygląda ruch uliczny w Warszawie ![]() Trudno aby 'wolnossak' ciągnął już od małych obrotów ładnie ![]() ![]() Co sie tak stresujecie ![]() ![]() ![]() Nie ja ustalam ceny ![]() |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 11 January 2006 Skąd: www.ztr-tuning.pl ![]() |
Nie stresuj się... z dołu też będzie lepiej
![]() -------------------- Celica ZTR Drag FWD Turbo 2GR-FE 1057HP 1075Nm 1/4 Best ET 9.5sec./260Km/h
Mistrz Polski Rover ZTR 1548cc 450HP BEST ET 10.83/400m TUNING TECHNICZNY I ELEKTRONICZNY WSZYSTKICH MAREK-INSTALACJE TURBO,CZĘŚCI ZAMIENNE,UKŁ. HAMULCOWE I ZAWIESZENIA,POMIAR MOCY, ECUMASTER EMU DET3 itp... Odwiedź moją stronę Celica ZTR Drag FWD Odwiedź moją stronę ZTR-Tuning |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 21 September 2011 Skąd: Warszawa ![]() |
Witam po długiej przerwie.
W związku z tym, że robi się coraz bliżej lata ![]() Budżet mi się zwiększył aktualnie wynosi 5 tyś lecz możliwe że będę musiał 1000 zostawić na wymianę kilku części. Jak dobrze pójdzie w wakacje powinienem mieć ok 6 tyś na tuning mechaniczny. No ale do senda, mam pytanie: Lepiej zamówić części na własną rękę z USA i oddać do jakieś firmy która mi to zmontuje ? Czy po prostu oddać samochód firmie i niech ona wszystko robi, jeśli tak to gdzie w Warszawie lub okolicach (do 100km) najlepiej to zrobić ? Pozdrawiam ! |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 25 December 2004 Skąd: Łódź ![]() |
Jak lekko ponad 100 do Łodzi Ci nie będzie za daleko to zdecydowanie Zastec bo już niejednego tiburona mieli na warsztacie.
-------------------- RX-7 FD3s // Viper // Soarer // JZS147 // 325i // 523i // 323 BG 2,5V6 // Kadett C QP
|
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 12 February 2009 ![]() |
CYTAT(rufuz @ Sat, 24 Sep 2011 - 09:17) *
Czlowieku ja robilem mody silnika 2.0 wolnossacego w Hyundaiu plus oczywiscie do tego trzeba bylo wymienic zawieszenie i wiele innych czesci i wydalem lacznie grubo ponad 15 tys. Gdybym chcial robic turbo to pewnie ze 25-30 tys spokojnie trzeba by wydac. Oczywiscie mowie tu o modyfikacjach profi na topowych czesciach robionych przez specow a nie jakiejs grzebaninie na podworku, ktora po miesiacu uzytkowania rozleci sie w drobny mak biggrin.gif Chyba ze zrobisz mody na czesciach made in china z allegro to moze starczy 5 tys biggrin.gif Za 3 tys to nawet porzadnego wydechu nie zrobisz a gdzie reszta. A co z zawieszeniem itd "jeśli dla Ciebie do przykręcenia dedykowanego kolektora potrzeba speców to naprawdę musisz mieć dwie lewe ręce . Nie ważne jest ile sosu wpakowałeś w auto tylko jak ono potem jeździło więc wypowiedz z du... IMO" Dokladnie pod kolektor 4-2-1 i pod reszte modow byl robiony caly wydech na zamowienie a nie jakies chinskie g..o z marketu za 300 zl. Jak potrafisz sobie wyspawac odpowiedni wydech z nierdzweki, dobrac odpowiednie krzywki walkow, zrobic zestaw sprzegla i wysterowac caly ten szajs to OK, nastepne auto moze bede robil u Ciebie Nie ma sie co oszukiwac, bez sosu to i samemu mozna sobie bat z g...a ukrecic co najwyzej ![]() -------------------- Mitsubishi Colt Ralliart 1.5T, 200KM Powered by Maptek
|
|
|
![]()
Post
#35
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 21 September 2011 Skąd: Warszawa ![]() |
Jak lekko ponad 100 do Łodzi Ci nie będzie za daleko to zdecydowanie Zastec bo już niejednego tiburona mieli na warsztacie. Rozważam to, ale martwi mnie jeden fakt. Nie wiem czy to prawda, gdzieś na jakimś forum obiło mi się o 'oczy' ![]() ![]() Nie chciałbym aby to samo się z moim stało ![]() |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 11 January 2006 Skąd: www.ztr-tuning.pl ![]() |
Nieprawda....
Jeździ do dzisiaj i ma się dobrze od 2008r na turbo - nie miałem lepszego silnika na soft-turbo żeby tyle zniósł ... ![]() http://www.ztr-tuning.pl/powered-by-ztr/hyunday/ Pozdrawiam... -------------------- Celica ZTR Drag FWD Turbo 2GR-FE 1057HP 1075Nm 1/4 Best ET 9.5sec./260Km/h
Mistrz Polski Rover ZTR 1548cc 450HP BEST ET 10.83/400m TUNING TECHNICZNY I ELEKTRONICZNY WSZYSTKICH MAREK-INSTALACJE TURBO,CZĘŚCI ZAMIENNE,UKŁ. HAMULCOWE I ZAWIESZENIA,POMIAR MOCY, ECUMASTER EMU DET3 itp... Odwiedź moją stronę Celica ZTR Drag FWD Odwiedź moją stronę ZTR-Tuning |
|
|
![]()
Post
#37
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 21 September 2011 Skąd: Warszawa ![]() |
Jeśli śmiga i wszystko działa to w porządku
![]() ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 19 July 2025 - 05:21 |