Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V  < 1 2  
Reply to this topicStart new topic
> Hyundai Coupe GK 2.0 2003r Zwiekszenie mocy, Poszukje pomocy/ rady
DOHC
post Sat, 24 Sep 2011 - 12:28
Post #21


Forum Homee
Dołączył: Thu, 12 January 2006
Skąd: Pionki/Warszawa





CYTAT(rufuz @ Sat, 24 Sep 2011 - 09:17) *
Czlowieku ja robilem mody silnika 2.0 wolnossacego w Hyundaiu plus oczywiscie do tego trzeba bylo wymienic zawieszenie i wiele innych czesci i wydalem lacznie grubo ponad 15 tys. Gdybym chcial robic turbo to pewnie ze 25-30 tys spokojnie trzeba by wydac. Oczywiscie mowie tu o modyfikacjach profi na topowych czesciach robionych przez specow a nie jakiejs grzebaninie na podworku, ktora po miesiacu uzytkowania rozleci sie w drobny mak biggrin.gif Chyba ze zrobisz mody na czesciach made in china z allegro to moze starczy 5 tys biggrin.gif Za 3 tys to nawet porzadnego wydechu nie zrobisz a gdzie reszta. A co z zawieszeniem itd



jeśli dla Ciebie do przykręcenia dedykowanego kolektora potrzeba speców to naprawdę musisz mieć dwie lewe ręce . Nie ważne jest ile sosu wpakowałeś w auto tylko jak ono potem jeździło więc wypowiedz z du... IMO
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 24 Sep 2011 - 12:28
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
lightman
post Sat, 24 Sep 2011 - 12:37
Post #22


Forum Killer
Dołączył: Sun, 03 December 2006
Skąd: łódzkie







Uploaded with ImageShack.us
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TheMan
post Sat, 24 Sep 2011 - 13:50
Post #23


Rookie
Dołączył: Wed, 21 September 2011
Skąd: Warszawa





CYTAT(rufuz @ Sat, 24 Sep 2011 - 09:17) *
Czlowieku ja robilem mody silnika 2.0 wolnossacego w Hyundaiu plus oczywiscie do tego trzeba bylo wymienic zawieszenie i wiele innych czesci i wydalem lacznie grubo ponad 15 tys. Gdybym chcial robic turbo to pewnie ze 25-30 tys spokojnie trzeba by wydac. Oczywiscie mowie tu o modyfikacjach profi na topowych czesciach robionych przez specow a nie jakiejs grzebaninie na podworku, ktora po miesiacu uzytkowania rozleci sie w drobny mak biggrin.gif Chyba ze zrobisz mody na czesciach made in china z allegro to moze starczy 5 tys biggrin.gif Za 3 tys to nawet porzadnego wydechu nie zrobisz a gdzie reszta. A co z zawieszeniem itd


jeżeli chcę zwiększyć moc o 20 kucy to nie sądze aby wymiana zawieszenia była konieczna, a jeśli Ty wymieniałaś zawieszenie przy stosunkowo niewielkim wzroście mocy (wnioskuję z Twojej wypowiedzi ) to chyba śmigasz Hyundaiem, ale.... Accent'em tongue.gif smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MArcin91
post Sat, 24 Sep 2011 - 18:29
Post #24


Super User
Dołączył: Mon, 27 September 2010
Skąd: Poznań





Atosem biggrin.gif


--------------------
Fiat 126p 650 Turbo
Peugeot 205 1.6 16v Turbo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rufuz
post Sat, 24 Sep 2011 - 22:15
Post #25


Frequent User
Dołączył: Thu, 12 February 2009





Za 3 tys to mozna sobie co najwyzej skarpetki DG lub Versace kupic a nie zrobic tuning silnika biggrin.gif Chyba w TV musieli puszczac niedawno "Mlodzi wsciekli" lub cos w tym rodzaju bo znow ktos za 3 tys chce miec stado kucy pod maska biggrin.gif Czlowieku ogarnij sie biggrin.gif


--------------------
Mitsubishi Colt Ralliart 1.5T, 200KM Powered by Maptek
Go to the top of the page
 
+Quote Post
opornick
post Sun, 25 Sep 2011 - 09:08
Post #26


Forum Homee
Dołączył: Tue, 18 April 2006
Skąd: podkarpacie





CYTAT(rufuz @ Sat, 24 Sep 2011 - 22:15) *
Za 3 tys to mozna sobie co najwyzej skarpetki DG lub Versace kupic a nie zrobic tuning silnika biggrin.gif Chyba w TV musieli puszczac niedawno "Mlodzi wsciekli" lub cos w tym rodzaju bo znow ktos za 3 tys chce miec stado kucy pod maska biggrin.gif Czlowieku ogarnij sie biggrin.gif



CYTAT(Bartek 1ZZ @ Wed, 21 Sep 2011 - 23:58) *
Ten silnik jest pancerny w porównaniu do 2.7. Jeżeli chcesz 160-170KM jest do osiągnięcia za ok.4tys.zł. ale proponowałbym turbo bo naprawdę warto.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TheMan
post Sun, 25 Sep 2011 - 10:53
Post #27


Rookie
Dołączył: Wed, 21 September 2011
Skąd: Warszawa





CYTAT(rufuz @ Sat, 24 Sep 2011 - 22:15) *
Za 3 tys to mozna sobie co najwyzej skarpetki DG lub Versace kupic a nie zrobic tuning silnika biggrin.gif Chyba w TV musieli puszczac niedawno "Mlodzi wsciekli" lub cos w tym rodzaju bo znow ktos za 3 tys chce miec stado kucy pod maska biggrin.gif Czlowieku ogarnij sie biggrin.gif



Kolego widzę, że jesteś bardzo przemądrzały i próbujesz być na siłę elokwentny i obeznany w każdej dziedzinie życia,a na domiar tego masz chyba problem z czytaniem ze zrozumieniem, gdzie ja napisałem, że chce mieć ( w Twoim rozumowaniu ) stadninę koni pod maską ?!?!
Napisałem w 1 poście, że chce nieznacznie powiększyć jego moc mniej więcej o 20-30 koni



PS: żeby chodzić w ciuchach od DG to trzeba być trochę ( homo ), Versace jeszcze ujdzie. Aaaa i najważniejsze, skarpetki od tych domów mody chodzą chyba za ok 200 zł, za 750 zł mozesz sobie kupić nowiutki T-shirt, także nie wyolbrzymiaj tutaj.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rufuz
post Mon, 26 Sep 2011 - 16:15
Post #28


Frequent User
Dołączył: Thu, 12 February 2009





Co sie tak stresujecie biggrin.gif Przeciez wesolo musi byc biggrin.gif Swoja droga t-shirt za 700 zl ohmy.gif


--------------------
Mitsubishi Colt Ralliart 1.5T, 200KM Powered by Maptek
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kontrolm
post Mon, 26 Sep 2011 - 17:01
Post #29


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 09 March 2007
Skąd: Błonie

Ikona grupy



ja chciałbym sie zapytać autora na jakiej podstawie wysnułeś że starczy Ci 160-170 KM z obecnych 140 paru ? Szczególnie że większość tych koni dostaniesz na górze wykresu co oznacza że bedziesz musiał nieźle kręcić silnikiem żeby pojechał szybciej .A lubisz go tak pałować czy łudzisz się że z dołu zacznie szybciej jechać ?


--------------------
VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TheMan
post Mon, 26 Sep 2011 - 18:01
Post #30


Rookie
Dołączył: Wed, 21 September 2011
Skąd: Warszawa





CYTAT(kontrolm @ Mon, 26 Sep 2011 - 17:01) *
ja chciałbym sie zapytać autora na jakiej podstawie wysnułeś że starczy Ci 160-170 KM z obecnych 140 paru ? Szczególnie że większość tych koni dostaniesz na górze wykresu co oznacza że bedziesz musiał nieźle kręcić silnikiem żeby pojechał szybciej .A lubisz go tak pałować czy łudzisz się że z dołu zacznie szybciej jechać ?



Na podstawie tego w jaki sposób jeżdżę oraz jak wygląda ruch uliczny w Warszawie dry.gif
Trudno aby 'wolnossak' ciągnął już od małych obrotów ładnie angry.gif ...także wiem, że ten przyrost bedzie w górnej granicy....i tak lubię sobie pokręcić samochód do dużych obrotów biggrin.gif jeżdżąc dynamicznie po mieście bo to nie ma być samochód do wyścigów.


CYTAT(rufuz @ Mon, 26 Sep 2011 - 16:15) *
Co sie tak stresujecie biggrin.gif Przeciez wesolo musi byc biggrin.gif Swoja droga t-shirt za 700 zl ohmy.gif


Nie ja ustalam ceny sad.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bartek ZTR
post Mon, 26 Sep 2011 - 21:48
Post #31


Forum Killer
Dołączył: Wed, 11 January 2006
Skąd: www.ztr-tuning.pl





Nie stresuj się... z dołu też będzie lepiej wink.gif


--------------------
Celica ZTR Drag FWD Turbo 2GR-FE 1057HP 1075Nm 1/4 Best ET 9.5sec./260Km/h
Mistrz Polski Rover ZTR 1548cc 450HP BEST ET 10.83/400m
TUNING TECHNICZNY I ELEKTRONICZNY WSZYSTKICH MAREK-INSTALACJE TURBO,CZĘŚCI ZAMIENNE,UKŁ. HAMULCOWE I ZAWIESZENIA,POMIAR MOCY, ECUMASTER EMU DET3 itp...

Odwiedź moją stronę Celica ZTR Drag FWD

Odwiedź moją stronę ZTR-Tuning
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TheMan
post Tue, 08 May 2012 - 22:55
Post #32


Rookie
Dołączył: Wed, 21 September 2011
Skąd: Warszawa





Witam po długiej przerwie.
W związku z tym, że robi się coraz bliżej lata biggrin.gif ( a mianowicie wakacji ) chcę powrócić do tematu zwiększenia mocy w moim hultaju

Budżet mi się zwiększył aktualnie wynosi 5 tyś lecz możliwe że będę musiał 1000 zostawić na wymianę kilku części.
Jak dobrze pójdzie w wakacje powinienem mieć ok 6 tyś na tuning mechaniczny.

No ale do senda, mam pytanie: Lepiej zamówić części na własną rękę z USA i oddać do jakieś firmy która mi to zmontuje ? Czy po prostu oddać samochód firmie i niech ona wszystko robi, jeśli tak to gdzie w Warszawie lub okolicach (do 100km) najlepiej to zrobić ?


Pozdrawiam !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Boris86
post Fri, 11 May 2012 - 15:09
Post #33


Super User
Dołączył: Sat, 25 December 2004
Skąd: Łódź





Jak lekko ponad 100 do Łodzi Ci nie będzie za daleko to zdecydowanie Zastec bo już niejednego tiburona mieli na warsztacie.


--------------------
RX-7 FD3s // Viper // Soarer // JZS147 // 325i // 523i // 323 BG 2,5V6 // Kadett C QP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rufuz
post Fri, 11 May 2012 - 21:25
Post #34


Frequent User
Dołączył: Thu, 12 February 2009





CYTAT(rufuz @ Sat, 24 Sep 2011 - 09:17) *
Czlowieku ja robilem mody silnika 2.0 wolnossacego w Hyundaiu plus oczywiscie do tego trzeba bylo wymienic zawieszenie i wiele innych czesci i wydalem lacznie grubo ponad 15 tys. Gdybym chcial robic turbo to pewnie ze 25-30 tys spokojnie trzeba by wydac. Oczywiscie mowie tu o modyfikacjach profi na topowych czesciach robionych przez specow a nie jakiejs grzebaninie na podworku, ktora po miesiacu uzytkowania rozleci sie w drobny mak biggrin.gif Chyba ze zrobisz mody na czesciach made in china z allegro to moze starczy 5 tys biggrin.gif Za 3 tys to nawet porzadnego wydechu nie zrobisz a gdzie reszta. A co z zawieszeniem itd


"jeśli dla Ciebie do przykręcenia dedykowanego kolektora potrzeba speców to naprawdę musisz mieć dwie lewe ręce . Nie ważne jest ile sosu wpakowałeś w auto tylko jak ono potem jeździło więc wypowiedz z du... IMO"

Dokladnie pod kolektor 4-2-1 i pod reszte modow byl robiony caly wydech na zamowienie a nie jakies chinskie g..o z marketu za 300 zl. Jak potrafisz sobie wyspawac odpowiedni wydech z nierdzweki, dobrac odpowiednie krzywki walkow, zrobic zestaw sprzegla i wysterowac caly ten szajs to OK, nastepne auto moze bede robil u Ciebie
Nie ma sie co oszukiwac, bez sosu to i samemu mozna sobie bat z g...a ukrecic co najwyzej biggrin.gif


--------------------
Mitsubishi Colt Ralliart 1.5T, 200KM Powered by Maptek
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TheMan
post Fri, 11 May 2012 - 23:57
Post #35


Rookie
Dołączył: Wed, 21 September 2011
Skąd: Warszawa





CYTAT(Boris86 @ Fri, 11 May 2012 - 15:09) *
Jak lekko ponad 100 do Łodzi Ci nie będzie za daleko to zdecydowanie Zastec bo już niejednego tiburona mieli na warsztacie.



Rozważam to, ale martwi mnie jeden fakt.
Nie wiem czy to prawda, gdzieś na jakimś forum obiło mi się o 'oczy' tongue.gif, że ten tiburon turbo co robili to pojeździł tylko rok czasu sad.gif

Nie chciałbym aby to samo się z moim stało angry.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bartek ZTR
post Sat, 12 May 2012 - 00:08
Post #36


Forum Killer
Dołączył: Wed, 11 January 2006
Skąd: www.ztr-tuning.pl





Nieprawda....

Jeździ do dzisiaj i ma się dobrze od 2008r na turbo - nie miałem lepszego silnika na soft-turbo żeby tyle zniósł ...



http://www.ztr-tuning.pl/powered-by-ztr/hyunday/

Pozdrawiam...


--------------------
Celica ZTR Drag FWD Turbo 2GR-FE 1057HP 1075Nm 1/4 Best ET 9.5sec./260Km/h
Mistrz Polski Rover ZTR 1548cc 450HP BEST ET 10.83/400m
TUNING TECHNICZNY I ELEKTRONICZNY WSZYSTKICH MAREK-INSTALACJE TURBO,CZĘŚCI ZAMIENNE,UKŁ. HAMULCOWE I ZAWIESZENIA,POMIAR MOCY, ECUMASTER EMU DET3 itp...

Odwiedź moją stronę Celica ZTR Drag FWD

Odwiedź moją stronę ZTR-Tuning
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TheMan
post Sat, 12 May 2012 - 14:26
Post #37


Rookie
Dołączył: Wed, 21 September 2011
Skąd: Warszawa





Jeśli śmiga i wszystko działa to w porządku biggrin.gif. Ja broń boże nie chciałem nikogo urazić tongue.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 19 July 2025 - 05:21