![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 05 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
MODEL: AUDI A3 Sportback 3,2 V6 250KM seria 2005 rok.
Modyfikacje Silnik: 3,2 VR6 24V -Seryjny odprężony przekładką -Śruby korbowodów ARP -Kute Korbowody(bo się trafiły za grosze") -Panewki korbowodowe "wzmocnione" Układ dolotowy: -Aluminiowy kolektor ssący od kolegów z DE -Intercooler tuningowy -DV FORGE Układ wydechowy: -Turbosprężarka Garrett GT3082r z muszlą a/r 78 TwinScroll -Wastegate Tial 44mm -Kolektor Wydechowy TwinScroll MG Motorsport -Kompletny układ wydechowy 3" Układ paliwowy: -6x Bosch 550cc EV14 -Pompa paliwa Bosch 044 Układ napędowy: -Wymienione sprzegło na Sachs Racing Organiczne Zawieszenie: Sprężyny Eibach Silnik i cała reszta prócz kolektora wydechowego wykonana u nas w firmie Ecuproject Wrocław. Podziękowania dla Patryka z CS i Witka z MR za podpowiedzi w rozwiązaniu niektórych tematów ![]() Auto na dzień dzisiejszy jezdzi na dołądowaniu 0,9 bara ale nie jest finalnie wystrojone,trzeba znalesc kilka dni aby powalczyć jeszcze o kilka koników oraz przetestować większą przepływkę , póki co ruszyliśmy z tematem bo auto stoi od tamtego roku,nigdy nie było na niego czasu. ![]() Uploaded with ImageShack.us ![]() Uploaded with ImageShack.us ![]() Uploaded with ImageShack.us -------------------- Ecuproject wrocław 513399363,502730289
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
o fajnie ze projekt skonczony, juz myslałem że projekt umarł...
ta skrzynka na turbo budzi moje mieszane uczucia... nie lepiej było jakiś fajny kocyk zapodac ? ps. to przepływka jest jeszcze seryjna ? -------------------- |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Fajnie,ze zakres uzyteczny to ponad 50% zakresu obrotow. Takie auto idealnie nadaje sie na codzienny dupowozik.
-------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 04 February 2010 ![]() |
Fajny sleeperek
![]() ![]() -------------------- M57N xd
JZDA |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 05 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
o fajnie ze projekt skonczony, juz myslałem że projekt umarł... ta skrzynka na turbo budzi moje mieszane uczucia... nie lepiej było jakiś fajny kocyk zapodac ? ps. to przepływka jest jeszcze seryjna ? Prócz osłony jest jeszcze kolektor owinięty Termoteciem, chcieliśmy odpalić i pojezdzić narazie na tym co jest i stroimy dalej na większym Maf -------------------- Ecuproject wrocław 513399363,502730289
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 24 July 2003 Skąd: Szczecin/Koszalin ![]() |
słitaśny przebieg momentu. zacnie to wygląda.
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 05 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
Specjalnie założyliśmy mniejsze turbo aby był mega moment z dołu,turbo może starczy na 480-500KM zobaczymy
![]() -------------------- Ecuproject wrocław 513399363,502730289
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
to jest org silnik r32 mk4?
-------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
User Dołączył: Thu, 15 April 2010 ![]() |
ten silnik raczej jest młodszy niz te z mk4 r32.
Mk5 r32 czyli taki jak u pisi'ego to bliźniak |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 10 November 2006 Skąd: Warszawa WN ![]() |
Fajnie, nieźle można się naciąć, jak już ktoś wspomniał
![]() Tył też jest zrobiony na po lifcie? Jakie osiągi? -------------------- "If in doubt, flat out" Colin McRae
Kilka aut wywołujących uśmiech na twarzy :) |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 05 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
Fajnie, nieźle można się naciąć, jak już ktoś wspomniał ![]() Tył też jest zrobiony na po lifcie? a3 8p vr6 były tylko quattro. Tył zderzak S3 + ledy -------------------- Ecuproject wrocław 513399363,502730289
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
Super User Dołączył: Thu, 14 January 2010 Skąd: lublin ![]() |
Pieknie to wstaje- nie ma jak twin.
Świetny sleeper! nie chciałbym sie nadziać ![]() |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 31 December 2008 Skąd: MIRAGE ![]() |
Super sprzęt. . .
-------------------- Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 01 May 2006 ![]() |
Gulu gratruluje. Z ciekawosci ile to wazy ? Oczywiscie w realu a nie w dowodzie. Wazyliscie ?
Troche szkoda, ze z Wrocławia ![]() |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 05 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
Gulu gratruluje. Z ciekawosci ile to wazy ? Oczywiscie w realu a nie w dowodzie. Wazyliscie ? Troche szkoda, ze z Wrocławia ![]() Niestety nie ważyliśmy, i chyba nie będziemy,celem tego projektu miało byc nieco szybsze auto streetowe. Boje sie jednak o sprzęgło że się zaraz szybko skończy bo sachs deklaruje coś ok 500Nm -------------------- Ecuproject wrocław 513399363,502730289
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 09 February 2006 Skąd: Wrocław/ Oborniki Śląskie ![]() |
o fajnie ze projekt skonczony, juz myslałem że projekt umarł... ta skrzynka na turbo budzi moje mieszane uczucia... nie lepiej było jakiś fajny kocyk zapodac ? ps. to przepływka jest jeszcze seryjna ? większa moc będzie już na MAF z 4.2 v8. Na seryjny zdecydowałem sie z GTO jak odpalaliśmy ten wóz. -------------------- www.vagtune.pl tel.502730289
indywidualny chiptuning, hamownia 4x4 Dynostar 4W-X |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 14 April 2008 ![]() |
Niestety nie ważyliśmy, i chyba nie będziemy,celem tego projektu miało byc nieco szybsze auto streetowe. Boje sie jednak o sprzęgło że się zaraz szybko skończy bo sachs deklaruje coś ok 500Nm Tylko 500nm to dlaczego je założyliście ja miałem na seryjnym sprzęgle lekko ponad 600nm i dawało radę bez problemu.Chyba że w audi jest jakieś inne sprzęgło niż w R32 MKIV. -------------------- 10.9ET 210km/h Zegrze Pomorskie 2010r. Golf ProTurbo AWD Street<
|
|
|
![]()
Post
#19
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 05 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
Tylko 500nm to dlaczego je założyliście ja miałem na seryjnym sprzęgle lekko ponad 600nm i dawało radę bez problemu.Chyba że w audi jest jakieś inne sprzęgło niż w R32 MKIV. Nie wiem jak w mk4 ale w Audi jest orginalnie docisk z samoregulatorem i to zabija całą sprawę, Chciałem sprzęło do jazdy na codzień i nikt mnie nie namówi na Radzikowskiego czy innego spieka. -------------------- Ecuproject wrocław 513399363,502730289
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 14 April 2008 ![]() |
W R32 jest też z samoregulatorem więc zapewne są takie same, spieka nie da się zrobić na tym sprzęgle..
-------------------- 10.9ET 210km/h Zegrze Pomorskie 2010r. Golf ProTurbo AWD Street<
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 06 July 2025 - 17:50 |