![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 29 March 2007 Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie ![]() |
Cowboy, jaka średnica rurek na każdy cylinder ?
-------------------- Audi 20V Turbo Quattro
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
a wiesz co ze nie pamietam dokładnie
46mm zdaje mi się (42mm w swietle) -------------------- |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 16 September 2009 ![]() |
Witam, czy do diesla, też tak się liczy taki kolektor, czy w dieslu jest inna zasada?
Pozdrawiam. |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 29 March 2007 Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie ![]() |
Witam, czy do diesla, też tak się liczy taki kolektor, czy w dieslu jest inna zasada? Pozdrawiam. Eeeehhhh, a diesel nie ma przepustnicy ![]() -------------------- Audi 20V Turbo Quattro
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
rurki 48x2
-------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 29 March 2007 Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie ![]() |
A te kanały dolotowe cylindrów wylicza się do zadanej mocy pewnie. Jeśli Cowboy planuje powiedzmy 700KM to daje takie grube kanały, a jeśli ktoś chce na 450-500KM to te kanaly powinny być nieco mniejsze?
-------------------- Audi 20V Turbo Quattro
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
kanałów dolotowych nikt nie wyliczał (w sensie srdnicy rurek na runnery) , zostały dobrane do powierzchni wlotów w głowicy, po prostu tak aby nie było restrykcji
wloty zostały lekko powiększone -------------------- |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 15 October 2008 Skąd: Kamień Pomorski ![]() |
Kanały dolotowe nie mają większego znaczenia. Dopasowuje się je bardziej do kanałów i powinny mieć przekrój stożkowy ku głowicy . Co do pojemności plenum to ja znam inną teorię niż ta że poj silnika x1,5
-------------------- FIAT RITMO 2.0 16VT 4WD E85 10,7 et
FB: WalasMotorSport |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Kanały dolotowe nie mają większego znaczenia. Dopasowuje się je bardziej do kanałów i powinny mieć przekrój stożkowy ku głowicy . no i tak zostało zrobione, tak jak napisałem wczesniej Co do pojemności plenum to ja znam inną teorię niż ta że poj silnika x1,5 jaką ? i czy mowimy o aucie doładowanym czy wolnossącym ? -------------------- |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 07 August 2003 Skąd: krakow ![]() |
dyskusja w innym temacie była nt "lejkow", stożkow itd ale chyba tu lepiej wrzucic takie info ... zmierzyłem dzis na flow benchu ten sam runner z lejkiem i bez 325cfm vs 280cfm wartosci dla 28"H2O, lejek 20mm wysoki wywiniet z fi wewn 50mm do fi 88 po zewn wiec raczej warto robic porzadne "lejki"
-------------------- ... soon
|
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
ale to sa wyniki trąbka vs prosta rura ?
mozesz pokazac kształt tej trąbki - zdjęcie bardziej przemawia do wyobraźni niz opis -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 25 August 2025 - 14:35 |