![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 12 November 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Jeszcze takie pytanie: Ile znosi sprzęgło/skrzynia i hamulce? czy powyżej 250KM trzeba robić upgrade któregoś z tych podzespołów? U mnie w passacie 2.0TDI 170KM skrzynia DSG to praktycznie jedyna rzecz, która nie uległa awarii ![]() Na początku pojawiały sie informacje, że właśnie te 350Nm to wartość graniczna dla skrzyni DQ250, ale z tego co pamiętam CompSport wspominał o tym, że i 450Nm to nie żadne problem. -------------------- F32 alpine white
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 10 November 2006 Skąd: Warszawa WN ![]() |
Bez przesady z DSG, to nie jest żadna magia tylko dwusprzęgłowy automat, który jest na rynku już kilka dobrych lat (ponad 10). Popsuje się, to naprawisz i będziesz miał znowu kilka lat spokoju. Ta skrzynia jest naprawialna, nie trzeba od razy kupować nowej za kilkadziesiąt tys.
-------------------- "If in doubt, flat out" Colin McRae
Kilka aut wywołujących uśmiech na twarzy :) |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 05 September 2014 Skąd: Stoke on Trent ![]() |
U mnie w passacie 2.0TDI 170KM skrzynia DSG to praktycznie jedyna rzecz, która nie uległa awarii ![]() Na początku pojawiały sie informacje, że właśnie te 350Nm to wartość graniczna dla skrzyni DQ250, ale z tego co pamiętam CompSport wspominał o tym, że i 450Nm to nie żadne problem. To skrzynia w diesel'u i PB jest taka sama? 350Nm to też nie wiele zniesie... wolę chyba jednak manual tak czy siak. Jak z hamulcami i sprzęgłem zatem? Czy przy 280/300KM trzeba już myśleć o kevlarze i wiekszym hamulcu? |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 12 November 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Wyraźnie napisałem, że zniesie więcej, bo i 450Nm: http://www.racingforum.pl/index.php?showto...st&p=895666
-------------------- F32 alpine white
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 05 September 2014 Skąd: Stoke on Trent ![]() |
Wyraźnie napisałem, że zniesie więcej, bo i 450Nm: http://www.racingforum.pl/index.php?showto...st&p=895666 Dzięki ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 24 April 2003 Skąd: wwa ![]() |
To skrzynia w diesel'u i PB jest taka sama? 350Nm to też nie wiele zniesie... wolę chyba jednak manual tak czy siak. Jak z hamulcami i sprzęgłem zatem? Czy przy 280/300KM trzeba już myśleć o kevlarze i wiekszym hamulcu? hehe jaki kevlar ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 05 September 2014 Skąd: Stoke on Trent ![]() |
hehe jaki kevlar ![]() ![]() No ja w AR miałem kevlar (1.9JTD 204KM) więc zapytałem z ciekawości jak seria wytrzymuję w Piątce ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 05 September 2014 Skąd: Stoke on Trent ![]() |
Znalazłem golfa, który mnie bardzo przekonuje do siebie i teraz pytanie do Was:
Golf 5 GTi 2005r DSG 206tyś km *126tyś mil, pełna historia serwisowa, 2 właścicieli (jeden od nowości do Kwietnia tego roku). Czy myślicie, że dsg przy takim przebiegu to dobra opcja? |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 23 October 2003 Skąd: Białystok ![]() |
Pytanie czy jakaś historia serwisowania jest?
-------------------- Renault Talisman Grandtour TCe200 EDC
Honda S2000 AP1 - płakałem jak sprzedawałem |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 05 September 2014 Skąd: Stoke on Trent ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#31
|
|
User Dołączył: Tue, 07 December 2010 Skąd: Szczecin ![]() |
Za dzień,dwa będzie wystawiony Gti jakiego w PL ciężko znależć,naprawdę godny polecenia,super stan.Rocznik 2005,120 tys.przebieg bez ściemy,auto na hamowni wypluło 215 km zdrowa seria,a przede wszystkim nie bite.Tanie zapewno nie będzie,ale nie wymaga żadnych inwestycji,bo wszystkie elementy eksploatacyjne są wymienione w ASO bodajże tydzień temu.Także polecam,ponieważ jest to "pewny" i zadbany egzemplarz jaki ciężko było by znależć w DE,nie mówiąć o PL.Więcej info na priv.
|
|
|
![]()
Post
#32
|
|
Super User Dołączył: Tue, 14 June 2005 ![]() |
Jakiś miesiąc temu kupiliśmy w dobrej cenie GTI w DSG. Powiem szczerze, że przez pierwszy tydzień miałem stracha, że coś się zepsuje ale teraz to innego automatu nie chce. Ogólnie GTI bez DSG bym nie chciał, bo to 50% uroku tego samochodu. Auto rzekomo ma 136tyś. km przebiegu, skrzynia działa bdb. Za jakiś czas zrobimy jej serwis olejowy. Silnik AXX zalaliśmy 300V 5w40 i przez tysiaka nic nie wziął. Łańcuszek coś tam słychać ale tragedii nie ma. Moc trzyma, przepływ ponad 170g/s. Niedługo soft. Ogólnie polecam auto
![]() Polecam się doposażyć w podstawową wiedzę o logowaniu takiego auta oraz kabel diagnostyczny z laptopem ![]() |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 18 September 2008 Skąd: Tarnobrzeg/Warszawa ![]() |
Łańcuszek coś tam słychać ale tragedii nie ma. Silnik w V GTI jest na łańcuchu? -------------------- '84 Opel Kadett V6 powered by Transplantz Best ET 14.975 VAG Racing 2014 - bo tak
'97 BMW 328i 233KM/282Nm by 109-Performance - na co dzień '00 Honda Integra Type R W1 PROFI 248KM/215Nm by strojenia.pl - na tor '05 Renault Megane RS225 274KM/383Nm powered by ECUmajster - na weekend |
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 24 April 2003 Skąd: wwa ![]() |
Silnik w V GTI jest na łańcuchu? pół na pół - jeden wałek jest napędzany klasycznym paskiem razem z pompą wody itp a drugi wałek jest spięty z pierwszym krótkim łańcuszkiem. I ten właśnie krótki łańcuszek wraz z napinaczem a rzadziej wariatorem faz lubią sprawiać problemy. Objawy to dieslowskie klepanie na rozgrzanym silniku. Na szczęście koszt wymiany śmieszny w porównaniu z łańcuchowymi rozrządami w TSI. |
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 18 September 2008 Skąd: Tarnobrzeg/Warszawa ![]() |
Dzięki za wyjaśnienie, tak właśnie podejrzewałem
![]() -------------------- '84 Opel Kadett V6 powered by Transplantz Best ET 14.975 VAG Racing 2014 - bo tak
'97 BMW 328i 233KM/282Nm by 109-Performance - na co dzień '00 Honda Integra Type R W1 PROFI 248KM/215Nm by strojenia.pl - na tor '05 Renault Megane RS225 274KM/383Nm powered by ECUmajster - na weekend |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
rozrzad w 2.0Tfsi jest bezproblemowy , pamiętać trzeba tylko o regularnym serwisowaniu, koszta na szczęscie nie duże, praktycznie jak w starym 1.8t
-------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
![]()
Post
#37
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
rozrzad w 2.0Tfsi jest bezproblemowy , pamiętać trzeba tylko o regularnym serwisowaniu, koszta na szczęscie nie duże, praktycznie jak w starym 1.8t A w 1.8tsi jest to samo? Bo wtedy bym sie nie zgodzil. Ostatnio w rodzinie octavia 2 fl 1.8 tsi, 66 tys przebiegu - wyskoczyly checki i zaczal szarpac na jalowym. Okazalo sie,ze lancuch przskoczyl. W aso zmienili kompletny rozrzad i do tego zawory w glowicy, bo niby ktorys skolidowal. Koszt kolo 7tys na fakturze. -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 24 April 2003 Skąd: wwa ![]() |
A w 1.8tsi jest to samo? Bo wtedy bym sie nie zgodzil. Ostatnio w rodzinie octavia 2 fl 1.8 tsi, 66 tys przebiegu - wyskoczyly checki i zaczal szarpac na jalowym. Okazalo sie,ze lancuch przskoczyl. W aso zmienili kompletny rozrzad i do tego zawory w glowicy, bo niby ktorys skolidowal. Koszt kolo 7tys na fakturze. no nie bo TFSI to inny silnik niż TSI. W 1.4 /1.8/2.0 tsi cały rozrząd jest na łańcuchu i tam były duże problemy. W tfsi jak zacznie klepać to za kilka stówek wymienia się łańcuszek ewentualnie napinacz i nic się nie dzieje. |
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 05 September 2014 Skąd: Stoke on Trent ![]() |
Dzięki za wszystkie posty, dowiedziałem się paru ciekawych rzeczy
![]() Ale nadal nie wiem czy warto brać DSG pod uwagę przy tym przebiegu... o co mogę zapytać Sprzedającego przed wyjazdem po auto? Nie znam się na Golfach... Prosiłbym o jakieś sugestie. P.s. Auto kupuję w UK bo tutaj mieszkac więc dzięki za propozycję RYBAK |
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 03 December 2005 ![]() |
Adrian nie boj sie tego DSG, mam teraz O2 z DSG ktora ma 220k mil naklepane (BJB) ex taxi i skrzynia chodzi bezproblemowo, jezdzilem R32 mk5 po przebiegu 150k mil i rowniez DSG nie sprawialo problemow.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 02 August 2025 - 15:24 |