Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V  < 1 2  
Reply to this topicStart new topic
> 1UZ-FE + SA
Blacha
post Tue, 18 Oct 2011 - 13:37
Post #21


Frequent User
Dołączył: Sun, 09 August 2009
Skąd: Dolny Śląsk





Nie będę zakładał kolejnego tematu i się podłącze pod ten. Mam silnik 1UZ z 93 roku z SC400, silnik jest pozbawiony większości podciśnień i EGR-a, automatyczna skrzynia też już nie współpracuje bo jest manual a silnik po założeniu do auta będzie strojony jakąś "świnią" (jeszcze nie wiem jaką). Co zrobić z silnikiem żeby przy strojeniu uzyskać jak najlepszy wynik? Silnik ma służyć do driftu tylko i wyłącznie.

Pozdro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 18 Oct 2011 - 13:37
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
BeeMiX
post Tue, 18 Oct 2011 - 16:56
Post #22


Moderator
Dołączył: Sat, 23 July 2005
Skąd: Nowy Jork / Choszczno





Uśmiechnął bym sie do Foresta, przerabial taki temat. Pomysl nad Megasquirtem


--------------------
97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500
08 S500L
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cieplak
post Tue, 18 Oct 2011 - 19:49
Post #23


Super User
Dołączył: Fri, 04 May 2007
Skąd: triocity





moj 1uz 92rok pluje ok 255-260km zaleznie od nastroju - kolektory 4-2-1 , wydech 70mm + strojenie ecumaster, afr przy wot 12.7 w calym zakresie. generalnie seryjne ecu jest mocno obrazone i uwazam ze ten motor ma duzo wiekszy potencjal. o ile paliwo wystroisz spoko, to odnosnie zaplonu jest duza autoadaptacja- po wlozeniu i wrzuceniu na rolki bylo 240km, teraz jak wyzeruje mape zaplonu ktory miescami jest ruszony po 7-8 stopni w przod to wychodzi 220km wiec komp sam pocofowal.

standalone jest moim zdaniem jedynm madrym rozwiazaniem, reszta to rzezba w kakao


--------------------
mk2 vrt 4motion
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Blacha
post Fri, 21 Oct 2011 - 09:56
Post #24


Frequent User
Dołączył: Sun, 09 August 2009
Skąd: Dolny Śląsk





cieplak domyślam się że ty kolektory miałeś robione od podstaw, ja puki co poprawiłem troche ori z SC i mam nadzieje że się zmieszczą (wstępne pomiary mówią że tak), katów u mnie nie będzie i dalej to właśnie nie wiem czy robić X-pipa czy może Y-ka i jedną rure pociągnąć do końca.
Co do sterownika to rozmawiałem z gościem co Forestowi stroił jego silnik i powiedziane jest w prost że szłu nie ma i nie będzie na seryjnych wałkach... licze się z tym
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Forest 200sx
post Wed, 26 Oct 2011 - 23:46
Post #25


Frequent User
Dołączył: Mon, 03 April 2006
Skąd: Poznan





heh tylko że Forest sam sobie stroi na ecumasterze więc nie wiem z kim rozmawiałeś .

Silnik ma spory potencjał ALE po zmianie wałków . seryjnie tam są wałki z tego co pamiętam 229 i 232 stopnie , wznios też bez szału. Jak do tego dodamy stopień sprężania to jasne jest, że ten silnik nie ma prawa jechać powyżej 4500 obr . Niestety w polskich warunkach ciężko o jakieś sensowne wałki do tego silnika .

Po swapie strojenie jest konieczne bo seryjnie w lexach jest kontroler do pompy paliwa , napięciem reguluje ciśnienie paliwa, także korekty map paliwa są konieczne ale super przyrostów bym się tam nie spodziewał. Na pewno przy stockowym silniku nawet z super kolektorami i dolotem nie spodziewałbym się jakiś wielkich przyrostów po założeniu SA.

Silni zajebisty ale po zmianie wałków i doprężeniu .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Blacha
post Thu, 27 Oct 2011 - 09:07
Post #26


Frequent User
Dołączył: Sun, 09 August 2009
Skąd: Dolny Śląsk





He he jednak najlepiej pytać u źródła bo się można pomylić, mowa o strojenu (sorrki Forest) ale wnioski te same, bez wałków nie będzie szaleństwa.
Doprężałeś silnik poprzez planowanie, do jakiego stopnia sprężania?? Jakie wałki byś widział do tej V-ki?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maleckis
post Thu, 27 Oct 2011 - 12:09
Post #27


Forum Killer
Dołączył: Sun, 05 February 2006
Skąd: Poznań





Damian, o mnie Blacha pisał wink.gif .


--------------------
Maleckis Motorsport
www.maleckis.com
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Blacha
post Thu, 27 Oct 2011 - 15:29
Post #28


Frequent User
Dołączył: Sun, 09 August 2009
Skąd: Dolny Śląsk





Nio o tobie Michale rolleyes.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bzyq2001
post Sat, 03 Mar 2012 - 21:18
Post #29


Frequent User
Dołączył: Sat, 17 April 2004
Skąd: drawsko p.





panowie czy na MS moge to wysterowac bez uzycia edisa ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cieplak
post Sun, 04 Mar 2012 - 13:15
Post #30


Super User
Dołączył: Fri, 04 May 2007
Skąd: triocity





tak ale potrzebujesz plytke ktora hardwarowo obsluzy 2 rozdzielacze


--------------------
mk2 vrt 4motion
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bzyq2001
post Sun, 04 Mar 2012 - 13:58
Post #31


Frequent User
Dołączył: Sat, 17 April 2004
Skąd: drawsko p.





tak wlasnie myslalem, a czy nie da rady zrobic wasted spark ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gumowaty
post Mon, 05 Mar 2012 - 18:40
Post #32


User
Dołączył: Fri, 27 April 2007





nawet ms I spokojnie obsłuży ten silnik, co zapłonu to masz kilka opcji:
1 - oryginalny układ zapłonowy + podwójny vr ( ew pojedynczy vr z brakującym zębem ) + 2 tranzystory kluczyjące
2 - edis8 + koło 36-1 + 2 cewki - najprostsze rozwiązanie
3 - pozostają jeszcze 2 podwójne cewki fordowskie w wastesparku + 4 tranzystory kluczujące
4 - ew cop w wasted ( nie polecam, nie za bardzo się vw cewki sprawdzają )

Przrobiłem opcję 2,3 i 4 i njbardziej zadowolony byłem 3
1uz na vems
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bzyq2001
post Mon, 05 Mar 2012 - 20:02
Post #33


Frequent User
Dołączył: Sat, 17 April 2004
Skąd: drawsko p.





wielkie dzieki smile.gif
brzmi mega -gratki
znajomy chce to miec najprosciej zrobione jak to mozliwe i sobie pomyslalem o seryjnym zaplonie ktory bedzie chodzil w wasted sparku
myslalem wlasnie o opcji 1. na pojedynczym VR bez zeba tylko teraz bedzie mega lamerskie pytanie bo to moje pierwsze MS - do czego potrzebne mi beda tranzystory kluczujace ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 25 June 2025 - 21:38