Shoutbox 0 nowych PW 


5 Stron V  « < 2 3 4 5 >  
Reply to this topicStart new topic
> BMW 335d by Compsport - stage 0.5
JędrnaPierś
post Mon, 03 Sep 2012 - 11:25
Post #61


User
Dołączył: Tue, 30 August 2011





nowa moda widze na obalanie wykresow złym ciśnieniem. teraz trzeba forum 3 lata wstecz przegrzebać, które z wcześniejszych wykresów też były lipne bo para była inna. onet normalnie, onet.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 03 Sep 2012 - 11:25
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
PatTDI
post Mon, 03 Sep 2012 - 11:26
Post #62


Forum Homee
Dołączył: Wed, 27 November 2002
Skąd: Bielsko-Biała





Jakies bzdury podają na tej stronie z pogodą.
Mam w biurze barometr i pokazuje dzisiaj 980hpa gdzie na waszej super stronie jest 1023hpa.

Pamiętajcie tez o tym ze ciśnienia atmosferycznego jako odczytu nie da się zmienić z pozycji użytkownika w hamowniach MAHA.........rozumiem ze w waszych jest inaczej ;-)


--------------------
CompSport
Profesjonalnie Strojony Chiptuning
http://www.compsport.pl

696030909
696030910
33 8213118
GG 3643857
Go to the top of the page
 
+Quote Post
shak
post Mon, 03 Sep 2012 - 11:39
Post #63


Frequent User
Dołączył: Fri, 18 January 2008





CYTAT(PatTDI @ Mon, 03 Sep 2012 - 11:26) *
Jakies bzdury podają na tej stronie z pogodą.
Mam w biurze barometr i pokazuje dzisiaj 980hpa gdzie na waszej super stronie jest 1023hpa.

Pamiętajcie tez o tym ze ciśnienia atmosferycznego jako odczytu nie da się zmienić z pozycji użytkownika w hamowniach MAHA.........rozumiem ze w waszych jest inaczej ;-)


Patryk pogody pokazują poprawnie ale uwzględniają uśrednienie do poziomu morza i dlatego w pogodzie o 20:00 TV zawsze w całej polsce jest w okoli 1000hpa ;-)
Wartości uśrednione do poziomu morza nie są równe wartości z odczytów wskaźników.


--------------------
Klub 100kucy/1L
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Mon, 03 Sep 2012 - 11:41
Post #64


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(JJacek @ Mon, 03 Sep 2012 - 11:01) *
No a tam 22.06 było 1016 hPa: http://www.wunderground.com/history/statio...ilyHistory.html
k-meal dodałeś, jaki masz wynik?



KOD
Ciśnienie na poziomie morza    1015.82 hPa


Poprad nie jest na poziomie morza

na szybko wygooglałem ze Poprad lezy około 650 m npm
spadek cisnienia przyjmijmy 10Hpa na kazde 100m wzgledem poziomu morza i wychodzi że trzeba odjąć 65 HPa od 1015 wszystko wydaje się OK ?


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PatTDI
post Mon, 03 Sep 2012 - 12:00
Post #65


Forum Homee
Dołączył: Wed, 27 November 2002
Skąd: Bielsko-Biała





dziekuje dobranoc :-)


--------------------
CompSport
Profesjonalnie Strojony Chiptuning
http://www.compsport.pl

696030909
696030910
33 8213118
GG 3643857
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kmink
post Mon, 03 Sep 2012 - 12:38
Post #66


Super User
Dołączył: Wed, 20 September 2006
Skąd: Poznań





Kij z tym ciśnieniem, bo nie to było najważniejsze...wydało mi się za niskie dlatego postawiłem znak zapytania, nie napisałem "wykres jest zjeb... bo oszukali z ciśnieniem"...

Kto chce niech sobie wierzy że można zrobić z 335d 380Hp czy 400Hp z palcem w d.. a z rury będzie leciało świeże górskie powietrze...
Napisali że 380Hp to mod na ulice a wg mnie przy takich wartościach za samochodem będzie kupa dymu...co w moim przekonaniu dyskwalifikuje auto jako samochód "na co dzień"... that all


--------------------
Chiptuning, BOXy, serwis DPF, Hamownia 4x4 - Poznań, Wałbrzych, Trójmiasto
www.tuneforce.pl
www.dpfserwis.pl
https://www.facebook.com/TuneFORCE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
std1984
post Mon, 03 Sep 2012 - 12:56
Post #67


Forum Killer
Dołączył: Tue, 02 June 2009
Skąd: Wrexham/Rzeszów





Na filmach z 1/4, które zamieściła firma ze zrobionym na 400+ i 870 Nm nie widać dużo dymu... Kmink, Tobie chodzi o całkowicie bezdymny soft?


--------------------
Audi A3 ATD 241 KM 445 Nm by R-performance ET - 13,716 - Było
Mitsubishi Lanser Evo X by 4Turbo 390 KM 530 Nm - było
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kmink
post Mon, 03 Sep 2012 - 13:42
Post #68


Super User
Dołączył: Wed, 20 September 2006
Skąd: Poznań





Widziałem kilka takich samochodów robionych prze kilku tunerów, sam robiłem takie coś i nie ma opcji żeby nie było dymu - jest tyle że auto kopci nawet jak DPF wciąż jest zamontowany w aucie...więc chyba nie można tego nazwać "odkurzem". Ja na filmach też nie widziałem zbyt wiele dymu dlatego zdziwiła mnie taka moc na wykresach...


--------------------
Chiptuning, BOXy, serwis DPF, Hamownia 4x4 - Poznań, Wałbrzych, Trójmiasto
www.tuneforce.pl
www.dpfserwis.pl
https://www.facebook.com/TuneFORCE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Mon, 03 Sep 2012 - 13:51
Post #69


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





a mnie bardziej zastanawia to:

CYTAT(Aligator @ Fri, 31 Aug 2012 - 20:13) *
W Polsce też już jeździ podobny projekt. Stroiliśmy 335d z coolerem i wydechem MG. Tak wyszło:
Najlepszy czas na 1/4 to 12.86 więc jest szybki smile.gif


vs to:

http://www.youtube.com/watch?v=1OPOlelOOSc
profituning BMW 335d 410HP 870Nm sprint II. 12,944sec

370KM@750NM jest szybsze od 410KM@870NM ?


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tvn
post Mon, 03 Sep 2012 - 20:30
Post #70


Super User
Dołączył: Thu, 15 April 2010
Skąd: Lublin Czechów





Za duży newton przy tej masie i tylko ośka.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Aligator
post Mon, 03 Sep 2012 - 21:01
Post #71


Forum Killer
Dołączył: Sat, 03 May 2003
Skąd: Katowice





CYTAT(cowboy @ Mon, 03 Sep 2012 - 13:51) *
a mnie bardziej zastanawia to:



vs to:

http://www.youtube.com/watch?v=1OPOlelOOSc
profituning BMW 335d 410HP 870Nm sprint II. 12,944sec

370KM@750NM jest szybsze od 410KM@870NM ?



Samochód który ja stroiłem miał 370KM z DPFem a czasy ok. 12.8 robi po wycięciu DPFu. Mocy po wycięciu nie było okazji zmierzyć ale na pewno jest jej więcej.

Pozatym to tylny napęd i bardzo dużą rolę gra przyczepność. "Moje" 335d startowało na semi slickach i w tym może tkwi tajemnica sukcesu.


--------------------
DYNOSOFT - Kompleksowy tuning silników

www.dynosoft.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
std1984
post Mon, 03 Sep 2012 - 22:32
Post #72


Forum Killer
Dołączył: Tue, 02 June 2009
Skąd: Wrexham/Rzeszów





To BMW robi jeszcze lepsze czasy:

BMW E90 Diesel + 13.134 12.998 13.079 12.726 12.726

http://racetiming.pl/wyniki/NPGdynia/generalka.html


--------------------
Audi A3 ATD 241 KM 445 Nm by R-performance ET - 13,716 - Było
Mitsubishi Lanser Evo X by 4Turbo 390 KM 530 Nm - było
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Aligator
post Mon, 03 Sep 2012 - 22:37
Post #73


Forum Killer
Dołączył: Sat, 03 May 2003
Skąd: Katowice





CYTAT(std1984 @ Mon, 03 Sep 2012 - 22:32) *
To BMW robi jeszcze lepsze czasy:

BMW E90 Diesel + 13.134 12.998 13.079 12.726 12.726

http://racetiming.pl/wyniki/NPGdynia/generalka.html


Tu już jest z nitro więc się nie liczy ;-) ale niestety tym razem bez przyczepności ;(


--------------------
DYNOSOFT - Kompleksowy tuning silników

www.dynosoft.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Aligator
post Mon, 03 Sep 2012 - 22:50
Post #74


Forum Killer
Dołączył: Sat, 03 May 2003
Skąd: Katowice





CYTAT(PatTDI @ Mon, 03 Sep 2012 - 11:26) *
Pamiętajcie tez o tym ze ciśnienia atmosferycznego jako odczytu nie da się zmienić z pozycji użytkownika w hamowniach MAHA.........


Da się... Przekonałem się o tym pracując kiedyś na hamowni Maha na stacji diagnostycznej Rocar w Dębieńsku gdzie ten czujnik jest uszkodzony i przed pomiarami należało go kalibrować żeby dobrze pokazywał. Kalibracja polegała na wpisaniu w odpowiednie pole ciśnienia odczytanego z zewnętrznego barometru. Więc teoretycznie ktoś może go skalibrować tak żeby np. pokazywał 30hpa więcej lub mniej...


--------------------
DYNOSOFT - Kompleksowy tuning silników

www.dynosoft.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
std1984
post Mon, 03 Sep 2012 - 22:54
Post #75


Forum Killer
Dołączył: Tue, 02 June 2009
Skąd: Wrexham/Rzeszów





CYTAT(Aligator @ Mon, 03 Sep 2012 - 22:37) *
Tu już jest z nitro więc się nie liczy ;-)


Wiem smile.gif

Co na to skrzynia, nie protestuje?


--------------------
Audi A3 ATD 241 KM 445 Nm by R-performance ET - 13,716 - Było
Mitsubishi Lanser Evo X by 4Turbo 390 KM 530 Nm - było
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PatTDI
post Tue, 04 Sep 2012 - 08:08
Post #76


Forum Homee
Dołączył: Wed, 27 November 2002
Skąd: Bielsko-Biała





CYTAT(Aligator @ Mon, 03 Sep 2012 - 22:50) *
Da się... Przekonałem się o tym pracując kiedyś na hamowni Maha na stacji diagnostycznej Rocar w Dębieńsku gdzie ten czujnik jest uszkodzony i przed pomiarami należało go kalibrować żeby dobrze pokazywał. Kalibracja polegała na wpisaniu w odpowiednie pole ciśnienia odczytanego z zewnętrznego barometru. Więc teoretycznie ktoś może go skalibrować tak żeby np. pokazywał 30hpa więcej lub mniej...


W nowych oprogramowaniach nie ma takiej opcji


--------------------
CompSport
Profesjonalnie Strojony Chiptuning
http://www.compsport.pl

696030909
696030910
33 8213118
GG 3643857
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Tue, 04 Sep 2012 - 09:12
Post #77


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(Aligator @ Mon, 03 Sep 2012 - 21:01) *
Samochód który ja stroiłem miał 370KM z DPFem a czasy ok. 12.8 robi po wycięciu DPFu. Mocy po wycięciu nie było okazji zmierzyć ale na pewno jest jej więcej.

Pozatym to tylny napęd i bardzo dużą rolę gra przyczepność. "Moje" 335d startowało na semi slickach i w tym może tkwi tajemnica sukcesu.


a to w takim razie cenna uwaga, teraz wszystko się zgadza..
co do trakcji to Słowacy tez pewnie zadbali o dobre opony, skoro tak grubo modyfikowali auto wink.gif

CYTAT(Aligator @ Mon, 03 Sep 2012 - 22:37) *
Tu już jest z nitro więc się nie liczy ;-) ale niestety tym razem bez przyczepności ;(


12,7 ET to juz bardzo szybko ...

szkoda że klasa drag diesel jakby umarła bo ten silnik mógłby zrobić niezły wynik w lekkiej budzie


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pablo155
post Tue, 04 Sep 2012 - 22:30
Post #78


Frequent User
Dołączył: Sun, 27 July 2008
Skąd: mazowsze





CYTAT(Aligator @ Mon, 03 Sep 2012 - 22:50) *
Da się... Przekonałem się o tym pracując kiedyś na hamowni Maha na stacji diagnostycznej Rocar w Dębieńsku gdzie ten czujnik jest uszkodzony i przed pomiarami należało go kalibrować żeby dobrze pokazywał. Kalibracja polegała na wpisaniu w odpowiednie pole ciśnienia odczytanego z zewnętrznego barometru. Więc teoretycznie ktoś może go skalibrować tak żeby np. pokazywał 30hpa więcej lub mniej...



Ile to lat temu było ???
5 lat temu na pewno nie było takiej opcji.


--------------------
G27.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Aligator
post Tue, 04 Sep 2012 - 23:05
Post #79


Forum Killer
Dołączył: Sat, 03 May 2003
Skąd: Katowice





CYTAT(Pablo155 @ Tue, 04 Sep 2012 - 22:30) *
Ile to lat temu było ???
5 lat temu na pewno nie było takiej opcji.


Z Maha w Rocar korzystałem w latach chyba 2006 - 2008 i w sofcie który był wtedy zainstalowany taka opcja była.
Dostęp poprzez funkcję z menu głównego -> Menu serwisowe -> Diagnoza urządzenia -> Warunki otoczenia


--------------------
DYNOSOFT - Kompleksowy tuning silników

www.dynosoft.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ibi12
post Wed, 05 Sep 2012 - 12:19
Post #80


User
Dołączył: Wed, 21 July 2010
Skąd: sk





CYTAT(Aligator @ Mon, 03 Sep 2012 - 22:37) *
Tu już jest z nitro więc się nie liczy ;-) ale niestety tym razem bez przyczepności ;(


znasz może czas 100- 200 km/h tego auta bez nitro?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

5 Stron V  « < 2 3 4 5 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 18 June 2025 - 18:35