Shoutbox 0 nowych PW 


5 Stron V  < 1 2 3 4 > »   
Reply to this topicStart new topic
> BMW 335d by Compsport - stage 0.5
G-CSheko
post Thu, 01 Sep 2011 - 20:50
Post #21


Forum Killer
Dołączył: Fri, 16 July 2010
Skąd: Kraków





...no może, w następnej udało się to zmienić



ale ta pierwsza...lipa, nic nie pomaga


--------------------
Stinger 3.3t 480+
_https://www.facebook.com/GCSTuning
wypożycz F RS 3 już od 450zł. :)
_https://www.facebook.com/GCSCARSKRAKOW
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 01 Sep 2011 - 20:50
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
gość_shafter_*
post Fri, 02 Sep 2011 - 07:33
Post #22









CYTAT(Rogalotti @ Thu, 01 Sep 2011 - 18:37) *
Hi

To co sie dzieje u Ciebie G-CSheko w okolicach 3000-3200rpm to co innego i wynika z konstrukcji biturbo - ogarniesz to w programie.

Shafter gratuluje motoru, sam chciałem taki montowac w moim E60 ale spalanie duzo wyzsze niz w 3.0D mnie do tego bardzo zniecheca :-(

Hey.


Nie bylbym do konca przekonany czy jego problemy wynikaja z programu ... mogla sie po prostu podwiesic sztanga ...

U mnie tez jest bardzo wyrażny pik przy 3200, po ktorym auto zdecydowanie ozywa juz do 4500 wink.gif

Martwi mnie troche pojawiajacy sie wlasnie w okolicach tych obrotow lag ... ale ludzie pisza ze to normalne w 335 ten lag ... potrafi sekunda minac zanim wejdzie na full doladowanie ... znowu mnie kusi wyrezanie DPF'a

Co do spalania to E90 330d vs E91 335d wychodza baaardzo podobnie, roznica jest tam gdzie ma byc czyli przy pelnym piecu w 335, w normalniej miejskiej jezdzie pala praktycznie tyle samo ....

W nowym 3.0d sie wycofali calkowicie z Bi-T ? Musze powiedziec ze troche sie zdziwilem jak ogarnalem jak pracuje ten uklad (duza turbina caly czas pracuje, na niskich robi pre-charge malej a potem przy 3000 mala znika biggrin.gif )
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rogalotti
post Fri, 02 Sep 2011 - 13:01
Post #23


Forum Killer
Dołączył: Mon, 23 December 2002
Skąd: z R-performance





Hi. Tam sie nie podwiesza sztanga. Do/przy ok 3000rpm mala zaczyna przeładowywac a od ok 3000rpm z kawałkiem duza nie wstaje odpowiedno szybko. Widac to w długich logach z doładowania.

Nowy 306PS ma jedna turbine z twinscrollem. Co do nowych silników diesla BMW to duza ilosc turbin gosci tylko w nowym motorze diesla z F10 M5. Tam sa trzy turbiny (dwie duze na twinscrollu oraz jedna mala).

Jeszcze nie widziałem spalania w 3.5D biturbo na rozsadnym poziomie, za to normalne jest zeby w miescie srednie było na poziomie 13-15litrów w 5tkach/6tkach.

Pozdrawiam.



Go to the top of the page
 
+Quote Post
Igloo
post Fri, 02 Sep 2011 - 15:32
Post #24


Super User
Dołączył: Sun, 17 April 2005
Skąd: Trójmiasto





Hym od kilku miesiecy uzytkuje 535d 2007r w kombaku i jezdzac po 3 miescie jak i latajac dosc grubo obowdnica i autostrada mam srednie spalanie 9,4 i nie wiem co bym musial robic zeby mi palil 13-15 litrow ohmy.gif , soft jak i reszta sprzetu bez zadnych modow, nie kwestionuje tego co rogal napisal bo pewnie mial juz troche 335, 535 czy innych bmw z tymi silnikami u siebie, wiec albo ja mam jakas wersje mega green kropelka mocher beret albo w wawie ciagle sie jezdzi 20km/h biggrin.gif .

p.s.1 Ten m5 f10 diesel z 3 turbinami jest juz potwierdzony bo jak na razie to tylko same plotki o tym czytalem ??
p.s.2 Czy przypadkiem w nowej 7 a konkretnie 740d nie ma 3 litrowego diesla biturbo ??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maron_d
post Fri, 02 Sep 2011 - 17:57
Post #25


Frequent User
Dołączył: Sun, 21 March 2010
Skąd: wlkp





CYTAT(Igloo @ Fri, 02 Sep 2011 - 15:32) *
p.s.2 Czy przypadkiem w nowej 7 a konkretnie 740d nie ma 3 litrowego diesla biturbo ??

ma


--------------------
29256
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rogalotti
post Fri, 02 Sep 2011 - 20:30
Post #26


Forum Killer
Dołączył: Mon, 23 December 2002
Skąd: z R-performance





Tak owszem jest wiecej BiTurbo sa takze Alpiny :-)

Co do spalania to moja 3.0D takze mało pali - niewiarygodnie mało bo na poziomie 7.5-8.0L w miescie a na trasie ok 6.5L realnie cool.gif

BMW bardzo długo testuje auta przed tym jak wejda do sprzedazy. Słyszałem od pracowników BMW o eFkach z data rejestracji z poczatku 2007r tu w Polsce a gdzie nam do Niemiec.

Pozdrawiam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_shafter_*
post Sat, 03 Sep 2011 - 03:17
Post #27









CYTAT(Rogalotti @ Fri, 02 Sep 2011 - 12:01) *
Hi. Tam sie nie podwiesza sztanga. Do/przy ok 3000rpm mala zaczyna przeładowywac a od ok 3000rpm z kawałkiem duza nie wstaje odpowiedno szybko. Widac to w długich logach z doładowania.


podobnie moglbym opisac zachowanie mojej sztuki ... co jest powodem jezeli wezyki i zaworki sa ok?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rogalotti
post Tue, 06 Sep 2011 - 18:03
Post #28


Forum Killer
Dołączył: Mon, 23 December 2002
Skąd: z R-performance





Tak działa Biturbo w tym setupie. Masz alles oki. Go sleeeep wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_shafter_*
post Wed, 14 Sep 2011 - 19:37
Post #29









Srednie spalanie z ostatnich 5000km 11.2l, cykl bardzo mieszany ale z przewaga trasy, noga niezmiennie cieżka, jestem zadowolony i wszystko wydaje się ok.

Jeżeli ktoś jest cierpliwym człowiekiem to spokojnie można jeździć tak żeby robić na trasie 7-8l,10-11 miasto.

Natomiast jest troche potwarzajacych sie doniesien o spalaniu wzrastajacym wraz z przebiegiem w 535/335d ktore sa dosć intrygujące.

U mnie była taka historia że przy próbie odpięcia EGR'u spalanie momentalnie podskoczyło do 18-20l, nieźle sie wystraszyłem zanim wieczorem zlokalizowałem ocb.

Wiadomo że Bi-T beda chlac odpowiednio wiecej do 3.0D bo i tez jeździ sie nimi inaczej, ale jeźeli kogos meczy za wysokie spalanie to polecam MOCNO przyjrzeć sie EGR'owi
Go to the top of the page
 
+Quote Post
std1984
post Thu, 30 Aug 2012 - 12:43
Post #30


Forum Killer
Dołączył: Tue, 02 June 2009
Skąd: Wrexham/Rzeszów





Robił ktoś coś więcej w tym silniku niż tylko soft? Chodzi mi o FMIC i wydech, lub inne mody podnoszące moc.

Da się dojść do w okolice 380-400 KM 800 Nm? (Np. z metanolem)


--------------------
Audi A3 ATD 241 KM 445 Nm by R-performance ET - 13,716 - Było
Mitsubishi Lanser Evo X by 4Turbo 390 KM 530 Nm - było
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rasik
post Thu, 30 Aug 2012 - 19:06
Post #31


Rookie
Dołączył: Tue, 28 August 2012





Cześć
Zobacz sobie 335d od profituning

http://www.youtube.com/watch?v=1OPOlelOOSc
Go to the top of the page
 
+Quote Post
std1984
post Thu, 30 Aug 2012 - 19:48
Post #32


Forum Killer
Dołączył: Tue, 02 June 2009
Skąd: Wrexham/Rzeszów





CYTAT(Rasik @ Thu, 30 Aug 2012 - 19:06) *
Cześć
Zobacz sobie 335d od profituning

http://www.youtube.com/watch?v=1OPOlelOOSc



Dzięki smile.gif

Bardzo mi tym poprawiłeś humor biggrin.gif wydech i fmic i to co zakładam jest osiągalne biggrin.gif


To już daje radę biggrin.gif


A to miażdży suty :|


--------------------
Audi A3 ATD 241 KM 445 Nm by R-performance ET - 13,716 - Było
Mitsubishi Lanser Evo X by 4Turbo 390 KM 530 Nm - było
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piramida
post Thu, 30 Aug 2012 - 20:31
Post #33


Super User
Dołączył: Sun, 28 February 2010
Skąd: Kraków





800Nm przy 2000 mellow.gif, już się nie dziwię sie że ledwie 13sek jak na 413PS
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zabba88
post Thu, 30 Aug 2012 - 21:14
Post #34


Forum Killer
Dołączył: Wed, 08 April 2009
Skąd: zabrze





ja sie pytam co na to napedy, podpora, przegoby:) prawie 900Nm to jest jakis obled:)


--------------------
<tu była sygnatura komercyjna>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rasik
post Thu, 30 Aug 2012 - 21:27
Post #35


Rookie
Dołączył: Tue, 28 August 2012





Te bmw mają ograniczenia Nm na pierwszych biegach. Jeżeli je nie podnieśli tongue.gif.
Ten mod na 413PS pisze że jest tylko na sprinty. "Everydaymod" to ten na 380PS.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kmink
post Thu, 30 Aug 2012 - 22:48
Post #36


Super User
Dołączył: Wed, 20 September 2006
Skąd: Poznań





Myślicie że wydech i FMIC pomoże uzyskać 380KM do codziennej jazdy?...ano nie pomoże...bo to że DPF czy SCR nie będą się topiły nie oznacza, że za autem nie pojawi się kupa dymu czy EGT będzie na akceptowalnym(bezpiecznym do codziennej jazdy) poziomie...ja w te wykresy nie wierzę wink.gif


--------------------
Chiptuning, BOXy, serwis DPF, Hamownia 4x4 - Poznań, Wałbrzych, Trójmiasto
www.tuneforce.pl
www.dpfserwis.pl
https://www.facebook.com/TuneFORCE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
std1984
post Fri, 31 Aug 2012 - 00:51
Post #37


Forum Killer
Dołączył: Tue, 02 June 2009
Skąd: Wrexham/Rzeszów





Kupa dymu to jeszcze do przeżycia, gorzej z wysokim egt.


--------------------
Audi A3 ATD 241 KM 445 Nm by R-performance ET - 13,716 - Było
Mitsubishi Lanser Evo X by 4Turbo 390 KM 530 Nm - było
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TJung
post Fri, 31 Aug 2012 - 07:41
Post #38


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 18 May 2004
Skąd: http://fightboxing.pl/





I oba mają wydech od Michała. Szacun wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ctv
post Fri, 31 Aug 2012 - 20:11
Post #39


Forum Homee
Dołączył: Mon, 17 March 2003
Skąd: lublin





Spokojnie to auto ma czystą klape smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Aligator
post Fri, 31 Aug 2012 - 20:13
Post #40


Forum Killer
Dołączył: Sat, 03 May 2003
Skąd: Katowice





CYTAT(std1984 @ Thu, 30 Aug 2012 - 12:43) *
Robił ktoś coś więcej w tym silniku niż tylko soft? Chodzi mi o FMIC i wydech, lub inne mody podnoszące moc.

Da się dojść do w okolice 380-400 KM 800 Nm? (Np. z metanolem)


W Polsce też już jeździ podobny projekt. Stroiliśmy 335d z coolerem i wydechem MG. Tak wyszło:

W chwili strojenia samochód miał jeszcze DPFa. Bez DPFa wyszło by więcej bo po wycięciu samochód dużo lepiej jeździ. Ze względu na to że samochód jest na drugim końcu Polski nie było jeszcze okazji stroić po usunięciu DPF. Najlepszy czas na 1/4 to 12.86 więc jest szybki smile.gif


--------------------
DYNOSOFT - Kompleksowy tuning silników

www.dynosoft.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post

5 Stron V  < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 08:58