![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 16 July 2010 Skąd: Kraków ![]() |
-------------------- Stinger 3.3t 480+
_https://www.facebook.com/GCSTuning wypożycz F RS 3 już od 450zł. :) _https://www.facebook.com/GCSCARSKRAKOW |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
gość_shafter_* |
![]()
Post
#22
|
![]() |
Hi To co sie dzieje u Ciebie G-CSheko w okolicach 3000-3200rpm to co innego i wynika z konstrukcji biturbo - ogarniesz to w programie. Shafter gratuluje motoru, sam chciałem taki montowac w moim E60 ale spalanie duzo wyzsze niz w 3.0D mnie do tego bardzo zniecheca :-( Hey. Nie bylbym do konca przekonany czy jego problemy wynikaja z programu ... mogla sie po prostu podwiesic sztanga ... U mnie tez jest bardzo wyrażny pik przy 3200, po ktorym auto zdecydowanie ozywa juz do 4500 ![]() Martwi mnie troche pojawiajacy sie wlasnie w okolicach tych obrotow lag ... ale ludzie pisza ze to normalne w 335 ten lag ... potrafi sekunda minac zanim wejdzie na full doladowanie ... znowu mnie kusi wyrezanie DPF'a Co do spalania to E90 330d vs E91 335d wychodza baaardzo podobnie, roznica jest tam gdzie ma byc czyli przy pelnym piecu w 335, w normalniej miejskiej jezdzie pala praktycznie tyle samo .... W nowym 3.0d sie wycofali calkowicie z Bi-T ? Musze powiedziec ze troche sie zdziwilem jak ogarnalem jak pracuje ten uklad (duza turbina caly czas pracuje, na niskich robi pre-charge malej a potem przy 3000 mala znika ![]() |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 23 December 2002 Skąd: z R-performance ![]() |
Hi. Tam sie nie podwiesza sztanga. Do/przy ok 3000rpm mala zaczyna przeładowywac a od ok 3000rpm z kawałkiem duza nie wstaje odpowiedno szybko. Widac to w długich logach z doładowania.
Nowy 306PS ma jedna turbine z twinscrollem. Co do nowych silników diesla BMW to duza ilosc turbin gosci tylko w nowym motorze diesla z F10 M5. Tam sa trzy turbiny (dwie duze na twinscrollu oraz jedna mala). Jeszcze nie widziałem spalania w 3.5D biturbo na rozsadnym poziomie, za to normalne jest zeby w miescie srednie było na poziomie 13-15litrów w 5tkach/6tkach. Pozdrawiam. |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 17 April 2005 Skąd: Trójmiasto ![]() |
Hym od kilku miesiecy uzytkuje 535d 2007r w kombaku i jezdzac po 3 miescie jak i latajac dosc grubo obowdnica i autostrada mam srednie spalanie 9,4 i nie wiem co bym musial robic zeby mi palil 13-15 litrow
![]() ![]() p.s.1 Ten m5 f10 diesel z 3 turbinami jest juz potwierdzony bo jak na razie to tylko same plotki o tym czytalem ?? p.s.2 Czy przypadkiem w nowej 7 a konkretnie 740d nie ma 3 litrowego diesla biturbo ?? |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 21 March 2010 Skąd: wlkp ![]() |
p.s.2 Czy przypadkiem w nowej 7 a konkretnie 740d nie ma 3 litrowego diesla biturbo ?? ma -------------------- 29256
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 23 December 2002 Skąd: z R-performance ![]() |
Tak owszem jest wiecej BiTurbo sa takze Alpiny :-)
Co do spalania to moja 3.0D takze mało pali - niewiarygodnie mało bo na poziomie 7.5-8.0L w miescie a na trasie ok 6.5L realnie ![]() BMW bardzo długo testuje auta przed tym jak wejda do sprzedazy. Słyszałem od pracowników BMW o eFkach z data rejestracji z poczatku 2007r tu w Polsce a gdzie nam do Niemiec. Pozdrawiam. |
|
|
gość_shafter_* |
![]()
Post
#27
|
![]() |
Hi. Tam sie nie podwiesza sztanga. Do/przy ok 3000rpm mala zaczyna przeładowywac a od ok 3000rpm z kawałkiem duza nie wstaje odpowiedno szybko. Widac to w długich logach z doładowania. podobnie moglbym opisac zachowanie mojej sztuki ... co jest powodem jezeli wezyki i zaworki sa ok? |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 23 December 2002 Skąd: z R-performance ![]() |
Tak działa Biturbo w tym setupie. Masz alles oki. Go sleeeep
![]() |
|
|
gość_shafter_* |
![]()
Post
#29
|
![]() |
Srednie spalanie z ostatnich 5000km 11.2l, cykl bardzo mieszany ale z przewaga trasy, noga niezmiennie cieżka, jestem zadowolony i wszystko wydaje się ok.
Jeżeli ktoś jest cierpliwym człowiekiem to spokojnie można jeździć tak żeby robić na trasie 7-8l,10-11 miasto. Natomiast jest troche potwarzajacych sie doniesien o spalaniu wzrastajacym wraz z przebiegiem w 535/335d ktore sa dosć intrygujące. U mnie była taka historia że przy próbie odpięcia EGR'u spalanie momentalnie podskoczyło do 18-20l, nieźle sie wystraszyłem zanim wieczorem zlokalizowałem ocb. Wiadomo że Bi-T beda chlac odpowiednio wiecej do 3.0D bo i tez jeździ sie nimi inaczej, ale jeźeli kogos meczy za wysokie spalanie to polecam MOCNO przyjrzeć sie EGR'owi |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 02 June 2009 Skąd: Wrexham/Rzeszów ![]() |
Robił ktoś coś więcej w tym silniku niż tylko soft? Chodzi mi o FMIC i wydech, lub inne mody podnoszące moc.
Da się dojść do w okolice 380-400 KM 800 Nm? (Np. z metanolem) -------------------- Audi A3 ATD 241 KM 445 Nm by R-performance ET - 13,716 - Było
Mitsubishi Lanser Evo X by 4Turbo 390 KM 530 Nm - było |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 28 August 2012 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 02 June 2009 Skąd: Wrexham/Rzeszów ![]() |
Dzięki ![]() Bardzo mi tym poprawiłeś humor ![]() ![]() To już daje radę ![]() ![]() A to miażdży suty :| ![]() -------------------- Audi A3 ATD 241 KM 445 Nm by R-performance ET - 13,716 - Było
Mitsubishi Lanser Evo X by 4Turbo 390 KM 530 Nm - było |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
Super User Dołączył: Sun, 28 February 2010 Skąd: Kraków ![]() |
800Nm przy 2000
![]() |
|
|
![]()
Post
#34
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 08 April 2009 Skąd: zabrze ![]() |
ja sie pytam co na to napedy, podpora, przegoby:) prawie 900Nm to jest jakis obled:)
-------------------- <tu była sygnatura komercyjna>
|
|
|
![]()
Post
#35
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 28 August 2012 ![]() |
Te bmw mają ograniczenia Nm na pierwszych biegach. Jeżeli je nie podnieśli
![]() Ten mod na 413PS pisze że jest tylko na sprinty. "Everydaymod" to ten na 380PS. |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
Super User Dołączył: Wed, 20 September 2006 Skąd: Poznań ![]() |
Myślicie że wydech i FMIC pomoże uzyskać 380KM do codziennej jazdy?...ano nie pomoże...bo to że DPF czy SCR nie będą się topiły nie oznacza, że za autem nie pojawi się kupa dymu czy EGT będzie na akceptowalnym(bezpiecznym do codziennej jazdy) poziomie...ja w te wykresy nie wierzę
![]() -------------------- Chiptuning, BOXy, serwis DPF, Hamownia 4x4 - Poznań, Wałbrzych, Trójmiasto
www.tuneforce.pl www.dpfserwis.pl https://www.facebook.com/TuneFORCE |
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 02 June 2009 Skąd: Wrexham/Rzeszów ![]() |
Kupa dymu to jeszcze do przeżycia, gorzej z wysokim egt.
-------------------- Audi A3 ATD 241 KM 445 Nm by R-performance ET - 13,716 - Było
Mitsubishi Lanser Evo X by 4Turbo 390 KM 530 Nm - było |
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ ![]() |
I oba mają wydech od Michała. Szacun
![]() |
|
|
![]()
Post
#39
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 17 March 2003 Skąd: lublin ![]() |
Spokojnie to auto ma czystą klape
![]() |
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 03 May 2003 Skąd: Katowice ![]() |
Robił ktoś coś więcej w tym silniku niż tylko soft? Chodzi mi o FMIC i wydech, lub inne mody podnoszące moc. Da się dojść do w okolice 380-400 KM 800 Nm? (Np. z metanolem) W Polsce też już jeździ podobny projekt. Stroiliśmy 335d z coolerem i wydechem MG. Tak wyszło: ![]() W chwili strojenia samochód miał jeszcze DPFa. Bez DPFa wyszło by więcej bo po wycięciu samochód dużo lepiej jeździ. Ze względu na to że samochód jest na drugim końcu Polski nie było jeszcze okazji stroić po usunięciu DPF. Najlepszy czas na 1/4 to 12.86 więc jest szybki ![]() -------------------- DYNOSOFT - Kompleksowy tuning silników
www.dynosoft.pl |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 08:58 |