![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 17 September 2010 Skąd: Płońsk ![]() |
jeśli mogę zapytać to czyja ta ibi? bo ładnie idzie? kolegi f-16?
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#42
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 06 January 2007 Skąd: to wiesz? ![]() |
jeśli mogę zapytać to czyja ta ibi? bo ładnie idzie? kolegi f-16? Tak, są jeszcze inne filmiki tam EOT -------------------- Jaguar XKR V8 Kompressor Stage1+
Porsche Cayenne II V6 TDI Stage1+ |
|
|
![]()
Post
#43
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 November 2006 Skąd: Warszawa ![]() |
Mialo byc latwo i przyjemnie jesli chodzi o IC, jednak troche roboty z tym jest. Okazalo sie ze trzeba cofnac chlodnice, tak zrobilem, na szczescie obylo sie bez wiekszych ingerencji. Glownym planem jest to zeby nie wywalac klimy, wtedy byloby juz mega latwo ale nie na tym to polega, ja lubie jak jest chlodno w aucie. Trzeba bylo tez wyciac pare mocowan no i napewno wyleci dolny lewy zaczep zderzaka, bo rura wylotowa z IC nie przejdzie. Troche tez musialem podciac zderzak, ale nie bedzie to Punto 2;) zderzak jest na tyle gruby ze wycianajc 3/4 grubosci kratek jeszcze gtroche go zostalo. Na dniach bede kombinowal tak zeby nie wyrzucac halogenow, bo wtedy to juz zacznie sie robic delikatnie mowiac kaszana. Fotki postaram sie wrzucic jakos dzis lub jutro, bo nie mam dostepu do wlasnego kompa
-------------------- Reklama na forum jest możliwa jedynie na określonych warunkach.
|
|
|
gość_k-meal_* |
![]()
Post
#44
|
![]() |
zderzak od cupry jest ponoc bardziej pojemny.
|
|
|
![]()
Post
#45
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 November 2006 Skąd: Warszawa ![]() |
Pojemny podobno jest ale tez trzeba go ciac niestety :/ Jest bardziej do przodu ale tez przy okazji bardziej zabudowany do srodka
-------------------- Reklama na forum jest możliwa jedynie na określonych warunkach.
|
|
|
![]()
Post
#46
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 04 October 2006 Skąd: Wrocław ![]() |
Ja u siebie mam IC 550x230x65 przy max cofnieciu chłodnicy i wygląda całkiem seryjnie, zderzak delikatnie podcięty, klima oczywiście została. Jakich wymiarów jest Twój IC ?
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#47
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 04 May 2006 Skąd: Zambrów ![]() |
CYTAT Cuper13 - napisalem przeciez ze z S3. Te z mojego silnika sa cieniutkie jak zapalka, a skoo jest mozliwosc zmiany na troche grubsze to dlaczegoby nie ihmo bardzo głupia modyfikacja |
|
|
![]()
Post
#48
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
To że sa cienkie nie znaczy że słabe jak zapalki. Odpowiednie kształty pozwalaja na dużo pomimo takiego a nie innego wygladu. To cos jak zgiac lity pret a zgiac rurke ? Które łatwiej każdy wie
![]() -------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
![]()
Post
#49
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Cuper13 - napisalem przeciez ze z S3. Te z mojego silnika sa cieniutkie jak zapalka, a skoo jest mozliwosc zmiany na troche grubsze to dlaczegoby nie i wez jeszcze pod uwage jaki masz sworzen bo w s3 jest 20mm ,a u ciebie raczej 18mm wiec zeby sie nie okazalo ze do tego trzeba bedzie zmienic jeszcze tloki !! ps korbowody z s3 wizualnie sa dokladnie takie same jak AGU-AEB -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#50
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 17 January 2010 Skąd: z Garażu... ![]() |
To że sa cienkie nie znaczy że słabe jak zapalki. Odpowiednie kształty pozwalaja na dużo pomimo takiego a nie innego wygladu. To cos jak zgiac lity pret a zgiac rurke ? Które łatwiej każdy wie ![]() Dokładnie, jeżdżę na k04 w ibizie już około roku mam symbol silnika AYP i nic sie nie dzieje... mało tego mnóstwo osób jeździ na k04, czy nawet na GT28xx na seryjnych korbach i również przy dobrze wystrojonym aucie nie ma praktycznie prawa się nic stać, ale właściciel decyduje na co wyda pieniążki ![]() p.s. co do FMICa ja mam wrzucony z Iveco o wymiarach 610x240x65, chłodnice musiałem cofnac tylko z lewej strony, bo jak w kazdej ibizie jest pod skosem... -------------------- Ibiza Cupra R Powered by DIGITUN.PL - sold...
350z - sold A8 D3 4.2 Scirocco 2.0TSI |
|
|
![]()
Post
#51
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 ![]() |
nie prosciej,taniej i szybciej caly komplet z s3 przerzucic?niz bawic sie w rozkladanie silnika...
|
|
|
![]()
Post
#52
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 November 2006 Skąd: Warszawa ![]() |
Co do korb i tlokow to chwilowo sie wstrzymalem, okazalo sie ze pieniazki byly potrzebne na cos wazniejszego. Dzis na spokojnie ogarnalem zalozenie zderzaka i wszystko pasuje takze jestem zadowolony
![]() Rafal - pisalem przeciez ze w planie byl zakup korb i tlokow z S3 Raich - ile taniej ? Po pierwsze jaki caly osprzet, co rozumiesz przez "caly osprzet" ? Takie pytanie Panowie, ktory wezmie odpowiedzialnosc za to czy te seryjne korby nie strzela podczas moich checi osiagania okolic 300KM? Ja wiem ze jest latwo napisac ze cos moze wytrzymac bo u Xowskiego wytrzymalo, a czy nie lepiej jest zrobic sobie lekki zapas i miec spokojne sumienie? -------------------- Reklama na forum jest możliwa jedynie na określonych warunkach.
|
|
|
![]()
Post
#53
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 17 September 2010 Skąd: Płońsk ![]() |
to nie moc łamie korby tylko moment na niskich obrotach...300km i rozsądnie rozłożony moment na dole na pewno nie pognie korb od bam itp
|
|
|
![]()
Post
#54
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 November 2006 Skąd: Warszawa ![]() |
Jeden co konkretnie wyjasnil. Dziekuje, klikam wyimaginowane POMOGL
![]() -------------------- Reklama na forum jest możliwa jedynie na określonych warunkach.
|
|
|
![]()
Post
#55
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 ![]() |
turbo,kolektor,downpipe,szyna,korby i tloki byly w planie przed napisaniem posta z pytaniem do mnie...do tego jak bedziesz zakladac korby i tloki,dochodza panewki,pierscienie,sruby,uszczelki itp.
nie wyszloby to samo wymontowac ten silnik,opchnac go i wlozyc z eSki? |
|
|
![]()
Post
#56
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 04 May 2006 Skąd: Zambrów ![]() |
a pozatym jakbym miał juz rozkładać motor i zmieniać korby to w życiu bym sie nie zdecydował na jakis syf z s3 tylko założył kute (1500 zł) wtedy ta przeróbka miałaby sens.....ale korby z s3 ? (widać że ktoś chce się ich pozbyć na siłe, wjebać kogoś na idiotyczne koszty i twierdzi że są mega wytrzymałe hahaha
![]() |
|
|
![]()
Post
#57
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 November 2006 Skąd: Warszawa ![]() |
raich sprawa ze sprzedaza silnika itd wyglada tak ze kupujac nowy nie wiesz na czym staniesz, chyba ze przed zakupem jest jeszcze w aucie i mozesz odpalic, to po 1. Po drugie ja tym autem jezdze na codzien i nie moge pozwolic sobie na to zeby stanelo na niewiadomo ile dni, czyli nie sprzedam tego silnika i nie kupie z S3 bo to oznacza dluzszy postoj auta, a nie kupie najpierw takiego z S3 zeby ew moc sprzedac moj, bo najzwyczajniej nie mam kasy na taki manewr, a pozyczek nienawidze. Swoja droga koniec tematu o korbach i tlokach, sprzedazach silnikow itp, Pawel jako jeden jedyny potrafil wytumaczyc co i jak nie czepiajac sie, za co mu dziekuje.
-------------------- Reklama na forum jest możliwa jedynie na określonych warunkach.
|
|
|
![]()
Post
#58
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 ![]() |
peace.
jak nie zmieniasz tlokow i korb to jak najbardziej odpada opcja wkladania calego silnika z eSki,pod wzgledem oplacalnosci. |
|
|
![]()
Post
#59
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 04 May 2006 Skąd: Zambrów ![]() |
CYTAT Po drugie ja tym autem jezdze na codzien i nie moge pozwolic sobie na to zeby stanelo na niewiadomo ile dni, czyli nie sprzedam tego silnika i nie kupie z S3 bo to oznacza dluzszy postoj auta, a nie kupie najpierw takiego z S3 zeby ew moc sprzedac moj, bo najzwyczajniej nie mam kasy na taki manewr, a pozyczek nienawidze. Swoja droga koniec tematu o korbach i tlokach, sprzedazach silnikow itp, Pawel jako jeden jedyny potrafil wytumaczyc co i jak nie czepiajac sie, za co mu dziekuje. Kamil dlatego odpuść sobie takie akcje....zakładaj osprzęt do swojego słupa stroi i ciesz sie osiągami ![]() |
|
|
![]()
Post
#60
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 17 September 2010 Skąd: Płońsk ![]() |
hmm jak bym poszperał to bym znalazł wartość NM przy jakich obrotach nie należy go przekraczać...nie wiem jak robili ten test ale pewnie się domyślacie:P
trzeba uwzględnić że auto ma być na co dzień więc dochodzi także wytrzymałość zmęczeniowa na przestrzeni długiego okresu ale generalnie te wartości nm nie były wcale takie łatwe do uzyskania więc to nie jest tak że zaraz korby się gną...na pewno podniesiona moc + gorsze smarowanie panewek lub ich zużycie sprawi że szybciej korby się zegną ale ja bym nie panikował i rozsądnie to wystroił a na pewno nie będzie fuckupu...u nas nawet pewna legenda głosi że kolega ma 380km na seryjnych korbach, sprzęgle, i pompie paliwa(zmienione tylko duże wtryski kolektor ,gt2871r z większym a/r dp , wydech i fmic) i hmm nawet jechałem tym autem...więc nie panikujmy że zaraz się wysypie.. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 29 June 2025 - 02:35 |