Shoutbox 0 nowych PW 


15 Stron V  < 1 2 3 4 5 > »   
Closed TopicStart new topic
> Seat Ibiza 1.8T, prawie Cupra. Wykres stage 2 na 7 stronie
Pawel-2005
post Tue, 09 Aug 2011 - 10:57
Post #41


Forum Killer
Dołączył: Fri, 17 September 2010
Skąd: Płońsk





jeśli mogę zapytać to czyja ta ibi? bo ładnie idzie? kolegi f-16?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 09 Aug 2011 - 10:57
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
LCQ
post Tue, 09 Aug 2011 - 11:24
Post #42


Forum Killer
Dołączył: Sat, 06 January 2007
Skąd: to wiesz?





CYTAT(Pawel-2005 @ Tue, 09 Aug 2011 - 10:57) *
jeśli mogę zapytać to czyja ta ibi? bo ładnie idzie? kolegi f-16?



Tak, są jeszcze inne filmiki tam

EOT


--------------------
Jaguar XKR V8 Kompressor Stage1+
Porsche Cayenne II V6 TDI Stage1+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kamilbike
post Sat, 13 Aug 2011 - 07:06
Post #43


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 November 2006
Skąd: Warszawa





Mialo byc latwo i przyjemnie jesli chodzi o IC, jednak troche roboty z tym jest. Okazalo sie ze trzeba cofnac chlodnice, tak zrobilem, na szczescie obylo sie bez wiekszych ingerencji. Glownym planem jest to zeby nie wywalac klimy, wtedy byloby juz mega latwo ale nie na tym to polega, ja lubie jak jest chlodno w aucie. Trzeba bylo tez wyciac pare mocowan no i napewno wyleci dolny lewy zaczep zderzaka, bo rura wylotowa z IC nie przejdzie. Troche tez musialem podciac zderzak, ale nie bedzie to Punto 2;) zderzak jest na tyle gruby ze wycianajc 3/4 grubosci kratek jeszcze gtroche go zostalo. Na dniach bede kombinowal tak zeby nie wyrzucac halogenow, bo wtedy to juz zacznie sie robic delikatnie mowiac kaszana. Fotki postaram sie wrzucic jakos dzis lub jutro, bo nie mam dostepu do wlasnego kompa


--------------------
Reklama na forum jest możliwa jedynie na określonych warunkach.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_k-meal_*
post Sat, 13 Aug 2011 - 09:40
Post #44









zderzak od cupry jest ponoc bardziej pojemny.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kamilbike
post Sat, 13 Aug 2011 - 20:24
Post #45


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 November 2006
Skąd: Warszawa





Pojemny podobno jest ale tez trzeba go ciac niestety :/ Jest bardziej do przodu ale tez przy okazji bardziej zabudowany do srodka


--------------------
Reklama na forum jest możliwa jedynie na określonych warunkach.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tominator
post Sun, 14 Aug 2011 - 10:43
Post #46


Forum Killer
Dołączył: Wed, 04 October 2006
Skąd: Wrocław





Ja u siebie mam IC 550x230x65 przy max cofnieciu chłodnicy i wygląda całkiem seryjnie, zderzak delikatnie podcięty, klima oczywiście została. Jakich wymiarów jest Twój IC ?


--------------------
Systemy hamulcowe Big Brake Kit Brembo do każdego auta BagCorp
Go to the top of the page
 
+Quote Post
aw69
post Sun, 14 Aug 2011 - 10:49
Post #47


Forum Homee
Dołączył: Thu, 04 May 2006
Skąd: Zambrów





CYTAT
Cuper13 - napisalem przeciez ze z S3. Te z mojego silnika sa cieniutkie jak zapalka, a skoo jest mozliwosc zmiany na troche grubsze to dlaczegoby nie


ihmo bardzo głupia modyfikacja
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Sun, 14 Aug 2011 - 11:44
Post #48


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





To że sa cienkie nie znaczy że słabe jak zapalki. Odpowiednie kształty pozwalaja na dużo pomimo takiego a nie innego wygladu. To cos jak zgiac lity pret a zgiac rurke ? Które łatwiej każdy wie smile.gif Wszystko zależy od tego jak rozkładają sie siły.


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Sun, 14 Aug 2011 - 12:20
Post #49


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





CYTAT(Kamilbike @ Tue, 09 Aug 2011 - 09:31) *
Cuper13 - napisalem przeciez ze z S3. Te z mojego silnika sa cieniutkie jak zapalka, a skoo jest mozliwosc zmiany na troche grubsze to dlaczegoby nie



i wez jeszcze pod uwage jaki masz sworzen bo w s3 jest 20mm ,a u ciebie raczej 18mm wiec zeby sie nie okazalo ze do tego trzeba bedzie zmienic jeszcze tloki !!

ps korbowody z s3 wizualnie sa dokladnie takie same jak AGU-AEB


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cuper13
post Sun, 14 Aug 2011 - 12:46
Post #50


Frequent User
Dołączył: Sun, 17 January 2010
Skąd: z Garażu...





CYTAT(GREGOR10 @ Sun, 14 Aug 2011 - 11:44) *
To że sa cienkie nie znaczy że słabe jak zapalki. Odpowiednie kształty pozwalaja na dużo pomimo takiego a nie innego wygladu. To cos jak zgiac lity pret a zgiac rurke ? Które łatwiej każdy wie smile.gif Wszystko zależy od tego jak rozkładają sie siły.



Dokładnie, jeżdżę na k04 w ibizie już około roku mam symbol silnika AYP i nic sie nie dzieje... mało tego mnóstwo osób jeździ na k04, czy nawet na GT28xx na seryjnych korbach i również przy dobrze wystrojonym aucie nie ma praktycznie prawa się nic stać, ale właściciel decyduje na co wyda pieniążki dry.gif

p.s. co do FMICa ja mam wrzucony z Iveco o wymiarach 610x240x65, chłodnice musiałem cofnac tylko z lewej strony, bo jak w kazdej ibizie jest pod skosem...


--------------------
Ibiza Cupra R Powered by DIGITUN.PL - sold...
350z - sold
A8 D3 4.2
Scirocco 2.0TSI
Go to the top of the page
 
+Quote Post
raich
post Sun, 14 Aug 2011 - 18:20
Post #51


Forum Homee
Dołączył: Sun, 05 July 2009





nie prosciej,taniej i szybciej caly komplet z s3 przerzucic?niz bawic sie w rozkladanie silnika...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kamilbike
post Sun, 14 Aug 2011 - 20:35
Post #52


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 November 2006
Skąd: Warszawa





Co do korb i tlokow to chwilowo sie wstrzymalem, okazalo sie ze pieniazki byly potrzebne na cos wazniejszego. Dzis na spokojnie ogarnalem zalozenie zderzaka i wszystko pasuje takze jestem zadowolony smile.gif Zostal on lekko podciety prawie tego nie widac z zewnatrz procz tego ze ze zmeczenia troche sie machnalem i wywalilem za duza dziure w dokladce, ale juz jest patent jak temu zaradzic:) Co do IC to grubosc rdzenia to 450x300x76. Mysle ze jutro/pojutrze IC bedzie juz na 'sztywno' z buda. Reszta gratow bedzie wymieniona na przelomie sierpnia i wrzesnia

Rafal - pisalem przeciez ze w planie byl zakup korb i tlokow z S3

Raich - ile taniej ? Po pierwsze jaki caly osprzet, co rozumiesz przez "caly osprzet" ?

Takie pytanie Panowie, ktory wezmie odpowiedzialnosc za to czy te seryjne korby nie strzela podczas moich checi osiagania okolic 300KM? Ja wiem ze jest latwo napisac ze cos moze wytrzymac bo u Xowskiego wytrzymalo, a czy nie lepiej jest zrobic sobie lekki zapas i miec spokojne sumienie?


--------------------
Reklama na forum jest możliwa jedynie na określonych warunkach.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pawel-2005
post Sun, 14 Aug 2011 - 20:44
Post #53


Forum Killer
Dołączył: Fri, 17 September 2010
Skąd: Płońsk





to nie moc łamie korby tylko moment na niskich obrotach...300km i rozsądnie rozłożony moment na dole na pewno nie pognie korb od bam itp
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kamilbike
post Sun, 14 Aug 2011 - 20:47
Post #54


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 November 2006
Skąd: Warszawa





Jeden co konkretnie wyjasnil. Dziekuje, klikam wyimaginowane POMOGL smile.gif


--------------------
Reklama na forum jest możliwa jedynie na określonych warunkach.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
raich
post Sun, 14 Aug 2011 - 20:50
Post #55


Forum Homee
Dołączył: Sun, 05 July 2009





turbo,kolektor,downpipe,szyna,korby i tloki byly w planie przed napisaniem posta z pytaniem do mnie...do tego jak bedziesz zakladac korby i tloki,dochodza panewki,pierscienie,sruby,uszczelki itp.
nie wyszloby to samo wymontowac ten silnik,opchnac go i wlozyc z eSki?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
aw69
post Sun, 14 Aug 2011 - 20:51
Post #56


Forum Homee
Dołączył: Thu, 04 May 2006
Skąd: Zambrów





a pozatym jakbym miał juz rozkładać motor i zmieniać korby to w życiu bym sie nie zdecydował na jakis syf z s3 tylko założył kute (1500 zł) wtedy ta przeróbka miałaby sens.....ale korby z s3 ? (widać że ktoś chce się ich pozbyć na siłe, wjebać kogoś na idiotyczne koszty i twierdzi że są mega wytrzymałe hahaha smile.gif )
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kamilbike
post Sun, 14 Aug 2011 - 20:59
Post #57


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 November 2006
Skąd: Warszawa





raich sprawa ze sprzedaza silnika itd wyglada tak ze kupujac nowy nie wiesz na czym staniesz, chyba ze przed zakupem jest jeszcze w aucie i mozesz odpalic, to po 1. Po drugie ja tym autem jezdze na codzien i nie moge pozwolic sobie na to zeby stanelo na niewiadomo ile dni, czyli nie sprzedam tego silnika i nie kupie z S3 bo to oznacza dluzszy postoj auta, a nie kupie najpierw takiego z S3 zeby ew moc sprzedac moj, bo najzwyczajniej nie mam kasy na taki manewr, a pozyczek nienawidze. Swoja droga koniec tematu o korbach i tlokach, sprzedazach silnikow itp, Pawel jako jeden jedyny potrafil wytumaczyc co i jak nie czepiajac sie, za co mu dziekuje.


--------------------
Reklama na forum jest możliwa jedynie na określonych warunkach.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
raich
post Sun, 14 Aug 2011 - 21:07
Post #58


Forum Homee
Dołączył: Sun, 05 July 2009





peace.
jak nie zmieniasz tlokow i korb to jak najbardziej odpada opcja wkladania calego silnika z eSki,pod wzgledem oplacalnosci.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
aw69
post Sun, 14 Aug 2011 - 21:11
Post #59


Forum Homee
Dołączył: Thu, 04 May 2006
Skąd: Zambrów





CYTAT
Po drugie ja tym autem jezdze na codzien i nie moge pozwolic sobie na to zeby stanelo na niewiadomo ile dni, czyli nie sprzedam tego silnika i nie kupie z S3 bo to oznacza dluzszy postoj auta, a nie kupie najpierw takiego z S3 zeby ew moc sprzedac moj, bo najzwyczajniej nie mam kasy na taki manewr, a pozyczek nienawidze. Swoja droga koniec tematu o korbach i tlokach, sprzedazach silnikow itp, Pawel jako jeden jedyny potrafil wytumaczyc co i jak nie czepiajac sie, za co mu dziekuje.


Kamil dlatego odpuść sobie takie akcje....zakładaj osprzęt do swojego słupa stroi i ciesz sie osiągami smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pawel-2005
post Mon, 15 Aug 2011 - 09:31
Post #60


Forum Killer
Dołączył: Fri, 17 September 2010
Skąd: Płońsk





hmm jak bym poszperał to bym znalazł wartość NM przy jakich obrotach nie należy go przekraczać...nie wiem jak robili ten test ale pewnie się domyślacie:P
trzeba uwzględnić że auto ma być na co dzień więc dochodzi także wytrzymałość zmęczeniowa na przestrzeni długiego okresu ale generalnie te wartości nm nie były wcale takie łatwe do uzyskania więc to nie jest tak że zaraz korby się gną...na pewno podniesiona moc + gorsze smarowanie panewek lub ich zużycie sprawi że szybciej korby się zegną ale ja bym nie panikował i rozsądnie to wystroił a na pewno nie będzie fuckupu...u nas nawet pewna legenda głosi że kolega ma 380km na seryjnych korbach, sprzęgle, i pompie paliwa(zmienione tylko duże wtryski kolektor ,gt2871r z większym a/r dp , wydech i fmic) i hmm nawet jechałem tym autem...więc nie panikujmy że zaraz się wysypie..
Go to the top of the page
 
+Quote Post

15 Stron V  < 1 2 3 4 5 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 29 June 2025 - 02:35