![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#141
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 November 2006 Skąd: Warszawa ![]() |
flatshift jest mistrz:D Mozna straszyc ludzi na przystankach, zmiana biegu i piard z wydechu, super:D Jazda mieszana wedlug kompa wyszla 9.5l mysle ze da rade zejsc do 8 z amlym hakiem, a jak dam Majce to jej ecodriving ogarnie spalanie ponizej 7l;)
-------------------- Reklama na forum jest możliwa jedynie na określonych warunkach.
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#142
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
o kurtka na wacie ale bajer !! szacun -------------------- |
|
|
![]()
Post
#143
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 16 March 2007 Skąd: Wyszków ![]() |
no i super wynik, szkoda, że pogoda nie pozwala się tym nacieszyć za bardzo, musze u siebie cos pomodzić w końcu
|
|
|
![]()
Post
#144
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 02 January 2004 Skąd: Zambrów (woj. Podlaskie) ![]() |
Nagraj proszę jakiś filmik
![]() -------------------- Pozdrawiam Rapix
|
|
|
![]()
Post
#145
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 21 September 2003 Skąd: Elbląg ![]() |
Wlasnie pokazcie tego flat shifta
![]() -------------------- Black smoke racing corrado tdi by CHANGE Engine Garage soft by Bartezzz
|
|
|
![]()
Post
#146
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 23 December 2002 Skąd: z R-performance ![]() |
Witek bo dwuznacznie mozna czytac Twoja wypowiedz. ile dmucha dolem w koncu ? Bez kitu nie wierze w 0,9bar i 370 nm z ko4. Góra ok 950mbar na srodku ok 1050mbar o kurtka na wacie ale bajer !! szacun No własnie, ot potega seryjnego ECU ze skromna implementacja. To jakie bedzie ECU w audi ? ![]() Pozdrawiam. |
|
|
![]()
Post
#147
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 03 June 2006 Skąd: WA ![]() |
no i wsio się zgadza. 0,9bar pod koniec... czyli dołem przy 3000-4000tyś pewnie pod 1,15-1,2 może piknąć. generalnie wykres bardzo fajny jak na ibizę 1200kg...
-------------------- 2.0t
|
|
|
![]()
Post
#148
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 February 2007 ![]() |
moze laicko zabrzmi ale zmiana sterownika ecu na inny niz fabryczny w agu ?
-------------------- ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ...
|
|
|
![]()
Post
#149
|
|
User Dołączył: Sat, 01 November 2008 ![]() |
Te 1200Kg to mocno optymistyczne Moja ibi wersja sport z klimą
![]() Gratki że w końcu ibi jeździ,Kamilbike jak będziesz mierzył ibi sprawdź 0-200 s Porównamy czasy... Pozdro |
|
|
![]()
Post
#150
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Gratki Kamil , fajne bajery masz w tej ibi
![]() moze laicko zabrzmi ale zmiana sterownika ecu na inny niz fabryczny w agu ? Zmiana sterownika wiaze sie z dolozeniem sondy szerokopasmowej i lekkim przerobieniem wiazki -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#151
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 17 September 2010 Skąd: Płońsk ![]() |
nie wiem co się ostatnio porobiło ale przy 1 barze k04 daje 370nm? takie doładowanie miałem w serii programie (zmiany tylko mechaniczne) gdzie wypluwało 300nm:P i na 1.3 bara też na pewno nie było tyle niutów:P (nawet kremator zrobił mi program na którym śmigałem tydzień czasu i na boost 1.5 bara było 360nm , fakt że to był marny gotowiec ale mimo wszystko) jeśli napiszecie że liczy się przepływ to zapewne nie może być wielkich różnic bo u mnie też był dobry fmic który odpowiednio studził, cały przerobiony dolot do turba z tipem doprowadzeniem powietrza itp ,zmiana dolotu od turbo aż do samej przepustnicy,3 calowy dp i dalej luźne 2.5 cala na jednym końcowym tłumiku przelotowym:P i jeszcze trochę modów kosmetycznych uwierzyłbym w te 370nm jak bym zobaczył pik chociaż na 1.3-1.4 bara ale nie na tak śmiesznym boost jakim jest 1 bar przy k04:P
nie piszę tego dlatego że auto stroiła firma x a ja stroję w firmie y tylko długo się pastwiłem nad biedną k04 modowałem na różne sposoby i mało tego ludzie u mnie na forum stroili w różnych firmach i setupach mechanicznych i nikt przy takim doładowaniu nie robił takiego niuta:P(a na clubtt jest sporo TT z k04 z różnymi softami) no chyba że sprężarka była coś przerabiana albo malutki seryjny kolektor pod k04(kto trzymał w rękach ten wie jaki w środku ma przekrój) był przerabiany albo zastosowany jest zupełnie inny to wtedy ok ale jeśli nie to te 370nm jest trochę bajką przy zaledwie 1 barze boostu przy tej sprężarce:P wiem że można zrobić troszkę niuta agresywnymi zapłonami itp ale ja też miałem różne warianty z zapłonami i nigdy takiego kopa w średnim zakresie obrotów nie było ![]() nie piszę tego żeby siać zamęt tylko po prostu coś mi tu nie pasuje i tylko tyle:P |
|
|
![]()
Post
#152
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 15 September 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
sprezarka byla ode mnie i dlatego
![]() -------------------- Najgorszy Tuning w Mieście
|
|
|
![]()
Post
#153
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 21 September 2003 Skąd: Elbląg ![]() |
Bo twoj tuner nie ogarnia painta na tyle dobrze co Witek
![]() -------------------- Black smoke racing corrado tdi by CHANGE Engine Garage soft by Bartezzz
|
|
|
![]()
Post
#154
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 04 May 2011 Skąd: Lublin / Zamość ![]() |
Gratuluję Kamil! Witek dobra robota!!!! A tak poza tym, to Witek, pamiętaj o mnie na wiosne, przyjadę pełny chęci i radości
![]() ![]() ![]() -------------------- Audi TT 1.8T FWD + Garrett GT28R | Stage 2 | 300 HP 400 Nm
|
|
|
![]()
Post
#155
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 17 September 2010 Skąd: Płońsk ![]() |
CYTAT Bo twoj tuner nie ogarnia painta na tyle dobrze co Witek wink.gif heh no jak popatrzyłem na fotki i ujrzałem seryjny dp z s3 i doczytałem że wydech w tym aucie jest seryjny to bez kitu:P to jak zrobicie profi dp wydech i inne mody które wszyscy robią przy k04 to dmuchnijcie z 1.3-1.4 bara to wyjdzie ze 450niuta i mocy 300+ kurcze to ja muszę koledze powiedzieć po co wrzucał gt28rs eliminator i stroił na 1.3-1.4 bara robiąc prawie 400nm skoro na k04 i 1 barze mógł mieć niewiele mniej:) no ale już nic nie piszę żeby nie było bo ja tutaj nie mam żadnego urazu ani do Witka (bo niby za co? bardzo miły człowiek itp) ani do właściciela ale troszkę dziwne to wszystko:P podsumowując gratuluję wyniku:) |
|
|
![]()
Post
#156
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
Czy LC i Flatshift jest możliwe w ME 7.5 o numerach 06A906032CB ? Silnik 1.8t AQA , sonda waskopasmowa, przepustnica drive by wire ?
-------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
![]()
Post
#157
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 12 March 2009 ![]() |
Odpalamy auto, wciskamy dwa razy hamulec trzy razy sprzegło. Zaczyna migac lampka MIL. Wciskamy gaz i ustawiamy interesujace nas obroty, potwierdzamy je jednym wcisnieciem hamulca. W ten sposób ECU zapamiętuje ustawione obr dla LC. I z takich bedziemy potem ruszac. czary - mary, kosmos... gratuluję całościowego ogarnięcia tematu Witek ![]() fajne auto Kamil... koniecznie zapodaj filmy z bajerami -------------------- moment i moc by www.rperformance.pl
|
|
|
![]()
Post
#158
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 30 July 2004 Skąd: Łomża ![]() |
no Kamil w koncu! Witek, czekam, czekam................
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#159
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 23 December 2002 Skąd: z R-performance ![]() |
Bo twoj tuner nie ogarnia painta na tyle dobrze co Witek ![]() ![]() Gratuluję Kamil! Witek dobra robota!!!! A tak poza tym, to Witek, pamiętaj o mnie na wiosne, przyjadę pełny chęci i radości ![]() ![]() ![]() Pamietam pamietam trzymaj sie ![]() heh no jak popatrzyłem na fotki i ujrzałem seryjny dp z s3 i doczytałem że wydech w tym aucie jest seryjny to bez kitu:P to jak zrobicie profi dp wydech i inne mody które wszyscy robią przy k04 to dmuchnijcie z 1.3-1.4 bara to wyjdzie ze 450niuta i mocy 300+ kurcze to ja muszę koledze powiedzieć po co wrzucał gt28rs eliminator i stroił na 1.3-1.4 bara robiąc prawie 400nm skoro na k04 i 1 barze mógł mieć niewiele mniej:) no ale już nic nie piszę żeby nie było bo ja tutaj nie mam żadnego urazu ani do Witka (bo niby za co? bardzo miły człowiek itp) ani do właściciela ale troszkę dziwne to wszystko:P podsumowując gratuluję wyniku:) Popatrz na wykresy, zobacz i porównaj przy jakich obrotach masz przykładowe 400Nm na K04 a przy jakich na GT28x. Przelicz wzorem moment na moc i zobacz które auto ma tej mocy poprostu wiecej. Nigdy nie dorównasz K03/K04-ką większej turbosprężarce, tutaj nie ma czarów. Prosty przykład dwa silniki dizla 2.0TDi jeden ma 400Nm przy 2000rpm drugi 400Nm przy 4000rpm.... to czysta matematyka. Swoja droga badz jutro na forum to zobaczysz ile mozna zrobic na K04ce Nm przy 1.1bara. Pozdrawiam. |
|
|
![]()
Post
#160
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 23 December 2002 Skąd: z R-performance ![]() |
Czy LC i Flatshift jest możliwe w ME 7.5 o numerach 06A906032CB ? Silnik 1.8t AQA , sonda waskopasmowa, przepustnica drive by wire ? Tak oczywiscie wszystkie te funkcje które tutaj widzisz mozna zrobic w tym ECU. Dla aut FWD LC bez stopowania zapłonu a dla aut AWD LC mozna zrobic ze stopowaniem zapłonu jak na filmach w dziale aktualnosci na naszej stronie. Mogę także jak juz wczesniej pisałem zrobic podtrzymanie turbo załaczane kombinacja pedałów oraz dwa programy po przełaczniku. Pozdrawiam. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 28 June 2025 - 21:27 |