Shoutbox 0 nowych PW 


15 Stron V  « < 6 7 8 9 10 > »   
Closed TopicStart new topic
> Seat Ibiza 1.8T, prawie Cupra. Wykres stage 2 na 7 stronie
Kamilbike
post Thu, 08 Dec 2011 - 11:16
Post #141


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 November 2006
Skąd: Warszawa





flatshift jest mistrz:D Mozna straszyc ludzi na przystankach, zmiana biegu i piard z wydechu, super:D Jazda mieszana wedlug kompa wyszla 9.5l mysle ze da rade zejsc do 8 z amlym hakiem, a jak dam Majce to jej ecodriving ogarnie spalanie ponizej 7l;)


--------------------
Reklama na forum jest możliwa jedynie na określonych warunkach.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 08 Dec 2011 - 11:16
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
cowboy
post Thu, 08 Dec 2011 - 11:17
Post #142


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(Rogalotti @ Thu, 08 Dec 2011 - 10:02) *
A programowanie obrotów z LC wyglada tak:

http://www.youtube.com/watch?v=69iPH3afT_o



o kurtka na wacie ale bajer !!

szacun


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grabekwwy
post Thu, 08 Dec 2011 - 15:24
Post #143


Super User
Dołączył: Fri, 16 March 2007
Skąd: Wyszków





no i super wynik, szkoda, że pogoda nie pozwala się tym nacieszyć za bardzo, musze u siebie cos pomodzić w końcu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rapix
post Thu, 08 Dec 2011 - 15:48
Post #144


Forum Killer
Dołączył: Fri, 02 January 2004
Skąd: Zambrów (woj. Podlaskie)





Nagraj proszę jakiś filmik smile.gif


--------------------
Pozdrawiam Rapix
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fido_dido
post Thu, 08 Dec 2011 - 18:00
Post #145


Super User
Dołączył: Sun, 21 September 2003
Skąd: Elbląg





Wlasnie pokazcie tego flat shifta smile.gif


--------------------
Black smoke racing corrado tdi by CHANGE Engine Garage soft by Bartezzz
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rogalotti
post Thu, 08 Dec 2011 - 20:28
Post #146


Forum Killer
Dołączył: Mon, 23 December 2002
Skąd: z R-performance





CYTAT(Stf @ Thu, 08 Dec 2011 - 10:12) *
Witek bo dwuznacznie mozna czytac Twoja wypowiedz. ile dmucha dolem w koncu ? Bez kitu nie wierze w 0,9bar i 370 nm z ko4.


Góra ok 950mbar na srodku ok 1050mbar


CYTAT(cowboy @ Thu, 08 Dec 2011 - 11:17) *
o kurtka na wacie ale bajer !!

szacun


No własnie, ot potega seryjnego ECU ze skromna implementacja. To jakie bedzie ECU w audi ? wink.gif

Pozdrawiam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Stf1
post Thu, 08 Dec 2011 - 21:26
Post #147


Forum Killer
Dołączył: Sat, 03 June 2006
Skąd: WA





no i wsio się zgadza. 0,9bar pod koniec... czyli dołem przy 3000-4000tyś pewnie pod 1,15-1,2 może piknąć. generalnie wykres bardzo fajny jak na ibizę 1200kg...


--------------------
2.0t
Go to the top of the page
 
+Quote Post
R6
post Thu, 08 Dec 2011 - 21:38
Post #148


Forum Killer
Dołączył: Mon, 05 February 2007





moze laicko zabrzmi ale zmiana sterownika ecu na inny niz fabryczny w agu ?


--------------------
... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
grzes 4
post Thu, 08 Dec 2011 - 21:40
Post #149


User
Dołączył: Sat, 01 November 2008





Te 1200Kg to mocno optymistyczne Moja ibi wersja sport z klimą wink.gif waży z 3/4 baku paliwa 1130kg ..... 1200kg to prędzej 6L
Gratki że w końcu ibi jeździ,Kamilbike jak będziesz mierzył ibi sprawdź 0-200 s Porównamy czasy... Pozdro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Thu, 08 Dec 2011 - 21:48
Post #150


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





Gratki Kamil , fajne bajery masz w tej ibi wink.gif


CYTAT(R6 @ Thu, 08 Dec 2011 - 21:38) *
moze laicko zabrzmi ale zmiana sterownika ecu na inny niz fabryczny w agu ?



Zmiana sterownika wiaze sie z dolozeniem sondy szerokopasmowej i lekkim przerobieniem wiazki


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pawel-2005
post Thu, 08 Dec 2011 - 23:03
Post #151


Forum Killer
Dołączył: Fri, 17 September 2010
Skąd: Płońsk





nie wiem co się ostatnio porobiło ale przy 1 barze k04 daje 370nm? takie doładowanie miałem w serii programie (zmiany tylko mechaniczne) gdzie wypluwało 300nm:P i na 1.3 bara też na pewno nie było tyle niutów:P (nawet kremator zrobił mi program na którym śmigałem tydzień czasu i na boost 1.5 bara było 360nm , fakt że to był marny gotowiec ale mimo wszystko) jeśli napiszecie że liczy się przepływ to zapewne nie może być wielkich różnic bo u mnie też był dobry fmic który odpowiednio studził, cały przerobiony dolot do turba z tipem doprowadzeniem powietrza itp ,zmiana dolotu od turbo aż do samej przepustnicy,3 calowy dp i dalej luźne 2.5 cala na jednym końcowym tłumiku przelotowym:P i jeszcze trochę modów kosmetycznych uwierzyłbym w te 370nm jak bym zobaczył pik chociaż na 1.3-1.4 bara ale nie na tak śmiesznym boost jakim jest 1 bar przy k04:P
nie piszę tego dlatego że auto stroiła firma x a ja stroję w firmie y tylko długo się pastwiłem nad biedną k04 modowałem na różne sposoby i mało tego ludzie u mnie na forum stroili w różnych firmach i setupach mechanicznych i nikt przy takim doładowaniu nie robił takiego niuta:P(a na clubtt jest sporo TT z k04 z różnymi softami) no chyba że sprężarka była coś przerabiana albo malutki seryjny kolektor pod k04(kto trzymał w rękach ten wie jaki w środku ma przekrój) był przerabiany albo zastosowany jest zupełnie inny to wtedy ok ale jeśli nie to te 370nm jest trochę bajką przy zaledwie 1 barze boostu przy tej sprężarce:P
wiem że można zrobić troszkę niuta agresywnymi zapłonami itp ale ja też miałem różne warianty z zapłonami i nigdy takiego kopa w średnim zakresie obrotów nie było tongue.gif

nie piszę tego żeby siać zamęt tylko po prostu coś mi tu nie pasuje i tylko tyle:P
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sportmile
post Thu, 08 Dec 2011 - 23:11
Post #152


Forum Homee
Dołączył: Sat, 15 September 2007
Skąd: Warszawa





sprezarka byla ode mnie i dlatego smile.gif


--------------------
Najgorszy Tuning w Mieście
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fido_dido
post Thu, 08 Dec 2011 - 23:13
Post #153


Super User
Dołączył: Sun, 21 September 2003
Skąd: Elbląg





Bo twoj tuner nie ogarnia painta na tyle dobrze co Witek wink.gif


--------------------
Black smoke racing corrado tdi by CHANGE Engine Garage soft by Bartezzz
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KubaFRS
post Fri, 09 Dec 2011 - 00:03
Post #154


User
Dołączył: Wed, 04 May 2011
Skąd: Lublin / Zamość





Gratuluję Kamil! Witek dobra robota!!!! A tak poza tym, to Witek, pamiętaj o mnie na wiosne, przyjadę pełny chęci i radości smile.gif Obyśmy nie mieli taki przygód jak poprzednio smile.gif Pozdro od Kuby ze srebrnej TT smile.gif


--------------------
Audi TT 1.8T FWD + Garrett GT28R | Stage 2 | 300 HP 400 Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pawel-2005
post Fri, 09 Dec 2011 - 00:09
Post #155


Forum Killer
Dołączył: Fri, 17 September 2010
Skąd: Płońsk





CYTAT
Bo twoj tuner nie ogarnia painta na tyle dobrze co Witek wink.gif

heh no jak popatrzyłem na fotki i ujrzałem seryjny dp z s3 i doczytałem że wydech w tym aucie jest seryjny to bez kitu:P
to jak zrobicie profi dp wydech i inne mody które wszyscy robią przy k04 to dmuchnijcie z 1.3-1.4 bara to wyjdzie ze 450niuta i mocy 300+

kurcze to ja muszę koledze powiedzieć po co wrzucał gt28rs eliminator i stroił na 1.3-1.4 bara robiąc prawie 400nm skoro na k04 i 1 barze mógł mieć niewiele mniej:) no ale już nic nie piszę żeby nie było bo ja tutaj nie mam żadnego urazu ani do Witka (bo niby za co? bardzo miły człowiek itp) ani do właściciela ale troszkę dziwne to wszystko:P

podsumowując gratuluję wyniku:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Fri, 09 Dec 2011 - 00:12
Post #156


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





Czy LC i Flatshift jest możliwe w ME 7.5 o numerach 06A906032CB ? Silnik 1.8t AQA , sonda waskopasmowa, przepustnica drive by wire ?


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CrocodileReggae
post Fri, 09 Dec 2011 - 00:13
Post #157


Forum Killer
Dołączył: Thu, 12 March 2009





CYTAT(Rogalotti @ Thu, 08 Dec 2011 - 10:02) *
Odpalamy auto, wciskamy dwa razy hamulec trzy razy sprzegło. Zaczyna migac lampka MIL. Wciskamy gaz i ustawiamy interesujace nas obroty, potwierdzamy je jednym wcisnieciem hamulca.

W ten sposób ECU zapamiętuje ustawione obr dla LC. I z takich bedziemy potem ruszac.


czary - mary, kosmos... gratuluję całościowego ogarnięcia tematu Witek smile.gif

fajne auto Kamil... koniecznie zapodaj filmy z bajerami


--------------------
moment i moc by www.rperformance.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kosiniak
post Fri, 09 Dec 2011 - 23:44
Post #158


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 30 July 2004
Skąd: Łomża





no Kamil w koncu! Witek, czekam, czekam................ wink.gif teraz moja kolej, bo nie jedzie hahahhaa laugh.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rogalotti
post Sat, 10 Dec 2011 - 01:23
Post #159


Forum Killer
Dołączył: Mon, 23 December 2002
Skąd: z R-performance





CYTAT(Fido_dido @ Thu, 08 Dec 2011 - 23:13) *
Bo twoj tuner nie ogarnia painta na tyle dobrze co Witek wink.gif


smile.gif

CYTAT(KubaFRS @ Fri, 09 Dec 2011 - 00:03) *
Gratuluję Kamil! Witek dobra robota!!!! A tak poza tym, to Witek, pamiętaj o mnie na wiosne, przyjadę pełny chęci i radości smile.gif Obyśmy nie mieli taki przygód jak poprzednio smile.gif Pozdro od Kuby ze srebrnej TT smile.gif


Pamietam pamietam trzymaj sie wink.gif


CYTAT(Pawel-2005 @ Fri, 09 Dec 2011 - 00:09) *
heh no jak popatrzyłem na fotki i ujrzałem seryjny dp z s3 i doczytałem że wydech w tym aucie jest seryjny to bez kitu:P
to jak zrobicie profi dp wydech i inne mody które wszyscy robią przy k04 to dmuchnijcie z 1.3-1.4 bara to wyjdzie ze 450niuta i mocy 300+

kurcze to ja muszę koledze powiedzieć po co wrzucał gt28rs eliminator i stroił na 1.3-1.4 bara robiąc prawie 400nm skoro na k04 i 1 barze mógł mieć niewiele mniej:) no ale już nic nie piszę żeby nie było bo ja tutaj nie mam żadnego urazu ani do Witka (bo niby za co? bardzo miły człowiek itp) ani do właściciela ale troszkę dziwne to wszystko:P

podsumowując gratuluję wyniku:)


Popatrz na wykresy, zobacz i porównaj przy jakich obrotach masz przykładowe 400Nm na K04 a przy jakich na GT28x. Przelicz wzorem moment na moc i zobacz które auto ma tej mocy poprostu wiecej.

Nigdy nie dorównasz K03/K04-ką większej turbosprężarce, tutaj nie ma czarów.

Prosty przykład dwa silniki dizla 2.0TDi jeden ma 400Nm przy 2000rpm drugi 400Nm przy 4000rpm.... to czysta matematyka.

Swoja droga badz jutro na forum to zobaczysz ile mozna zrobic na K04ce Nm przy 1.1bara.

Pozdrawiam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rogalotti
post Sat, 10 Dec 2011 - 01:25
Post #160


Forum Killer
Dołączył: Mon, 23 December 2002
Skąd: z R-performance





CYTAT(GREGOR10 @ Fri, 09 Dec 2011 - 00:12) *
Czy LC i Flatshift jest możliwe w ME 7.5 o numerach 06A906032CB ? Silnik 1.8t AQA , sonda waskopasmowa, przepustnica drive by wire ?


Tak oczywiscie wszystkie te funkcje które tutaj widzisz mozna zrobic w tym ECU. Dla aut FWD LC bez stopowania zapłonu a dla aut AWD LC mozna zrobic ze stopowaniem zapłonu jak na filmach w dziale aktualnosci na naszej stronie. Mogę także jak juz wczesniej pisałem zrobic podtrzymanie turbo załaczane kombinacja pedałów oraz dwa programy po przełaczniku.

Pozdrawiam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

15 Stron V  « < 6 7 8 9 10 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 28 June 2025 - 21:27