![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#121
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 November 2006 Skąd: Warszawa ![]() |
AW ja sie nie napalam na jakies mega wyniki na tym setupie, bron boze. Nie jestem czlowiekiem ktory wklada 'cos' do auta i oczekuje mega przyrostu. Chociaz nie ukrywam ze chcialbym zeby tymczasowo wyszlo 200-220KM i okolice 300Nm, o ile przez te zaplony cos da rade zrobic. Caly czas chodzi mi po glowie co moze byc przyczyna ich wypadania. Na drodze paliwowej nie ma nic wadliwego cisnienie jest poprawne. Co do latania autem to juz nie przesadzajmy, ja sie nim tocze i to tylko wtedy kiedy go naprawde potrzebuje, ograniczylem jakies bezsensowne wypady tu i tam
-------------------- Reklama na forum jest możliwa jedynie na określonych warunkach.
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#122
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 20 October 2010 Skąd: wawa ![]() |
a kalibracja pod wieksze wtryski była ?
-------------------- seat Leon 490 hp sold
Audi A3 R32 turbo project coming soon |
|
|
![]()
Post
#123
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
no przecież on lata na 15,5afr to jak ma nie stukać ? jak dla mnie wsadzenie takich gratów i m.in przepływkę 3" w miejsce 2,75" nigdy nie będzie ok. bez odpowiedniej mapki ale może się mylę ? Nie mylisz sie , ja sie dziwie ze motor sie jeszcze nie wypalil na takim AFR... jezeli podany przez ciebie AFR jest przy pelnym obciazeniu na samej gorze to lepiej by bylo zeby ktos wzbogacil mieszanke bo bedzie tragedia -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#124
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 November 2006 Skąd: Warszawa ![]() |
Caly czas czekam az Witek mnie przyjmie, ale w tamtym tyg nie mial czasu. Tak jak pisalem auta potrzebuje, bo niestety do pracy dojechac musze. Teraz przez 2 dni moge jezdzic wozem mojej polowy wiec ibiza odpocznie
-------------------- Reklama na forum jest możliwa jedynie na określonych warunkach.
|
|
|
![]()
Post
#125
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
ale też między 'jeździć', a 'jeździć' jest różnica. Obyś sobie na własne życzenie krzywdy nie zrobił..
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#126
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 November 2006 Skąd: Warszawa ![]() |
Kalibracj pod wieksze wtryski nie bylo, kolega mi wczoraj powiedzial ze wlasnie przez to moze ecu wariowac i jest za sucho.
Fawor - dlatego odstawilem ibize na parking i na dwa dni mam inny woz -------------------- Reklama na forum jest możliwa jedynie na określonych warunkach.
|
|
|
![]()
Post
#127
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 November 2006 Skąd: Warszawa ![]() |
No pierwsze koty za ploty. Dzis Witek mnie przyjal i zrobil korekte na szybciocha. Jestem z tego zadowolony Wyplulo poki co 175KM i niecale 260Nm. Samochod zrobil sie bardzo fajnie elastyczny i nie ma juz akcji z susza
![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- Reklama na forum jest możliwa jedynie na określonych warunkach.
|
|
|
![]()
Post
#128
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 November 2006 Skąd: Warszawa ![]() |
No i wreszcie sie udalo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Aha i Ibiza juz nie gasnie jak gasla, czary ?:> ![]() Jeszcze kilka niuansow ktore zostaly ustawione w Ibizie - procedura startu - flatshift -doladowanie po biegach, na wykresie widac o co chodzi ![]() -------------------- Reklama na forum jest możliwa jedynie na określonych warunkach.
|
|
|
![]()
Post
#129
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 02 June 2009 Skąd: Wrexham/Rzeszów ![]() |
Wyszło pięknie
![]() -------------------- Audi A3 ATD 241 KM 445 Nm by R-performance ET - 13,716 - Było
Mitsubishi Lanser Evo X by 4Turbo 390 KM 530 Nm - było |
|
|
![]()
Post
#130
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 05 September 2007 Skąd: SS ![]() |
Wykres niczego sobie, gratki!
Jak się to teraz ma do Punto, różnica duża? -------------------- www.premium-detailing.pl
Coupe 20VT, M5 e60, Pug 106 Rallye |
|
|
![]()
Post
#131
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 November 2006 Skąd: Warszawa ![]() |
Szczerze nie ma co porownywac. Punto bylo mega szybkie, tylko tam zabawa zaczynala sie od 4500 a lamalo kark przy 5500. Tu jest zupelnie inaczej moc i moment rozwijana jest plynnie. Punto nie mialobyc do jazdy codziennej tylko bardziej weekendowej, Ibiza owszem. Mysle ze ciezko bedzie zeby Ibiza dogonila krope pod wzgledem osiagow, ale poki co jestem naprawde zadowolony i jak na taka pogode jaka mamy obecnie za oknem mocy jest wystarczajaco duzo
![]() -------------------- Reklama na forum jest możliwa jedynie na określonych warunkach.
|
|
|
![]()
Post
#132
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 10 November 2006 Skąd: Warszawa WN ![]() |
Ładny wynik, gratulacje
![]() -------------------- "If in doubt, flat out" Colin McRae
Kilka aut wywołujących uśmiech na twarzy :) |
|
|
![]()
Post
#133
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 21 September 2003 Skąd: Elbląg ![]() |
Jakis filmik by sie przydal jak wyglada ta procedura gratulacje pieknie to musi chodzic gratki dla ekipy Mr motors
-------------------- Black smoke racing corrado tdi by CHANGE Engine Garage soft by Bartezzz
|
|
|
![]()
Post
#134
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 10 January 2008 ![]() |
ta jasne - 0,9bar i 370Nm z k04 ? -> Takie rzeczy tylko w erze
![]() -------------------- Nordschleife 7.34 BTG /// 1430kg@340KM _https://youtu.be/7it0StugULU
Tor Poznań 1:42 /// 1320kg@370KM _https://youtu.be/bQfTU5LYmNw |
|
|
![]()
Post
#135
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 30 August 2004 Skąd: Lublin ![]() |
Stf , myślę że przy tej temperaturze to całkiem realne. Kamil , wyszło naprawde fajnie , a niższa moc i moment na biegach pozbawionych trakcji to już wogule mistrzostwo świata.
-------------------- Turbokombi C6 3.0TDi V6 281 / 586
|
|
|
![]()
Post
#136
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 23 December 2002 Skąd: z R-performance ![]() |
Czasy ERY juz minęły
![]() A programowanie obrotów z LC wyglada tak: http://www.youtube.com/watch?v=69iPH3afT_o Odpalamy auto, wciskamy dwa razy hamulec trzy razy sprzegło. Zaczyna migac lampka MIL. Wciskamy gaz i ustawiamy interesujace nas obroty, potwierdzamy je jednym wcisnieciem hamulca. W ten sposób ECU zapamiętuje ustawione obr dla LC. I z takich bedziemy potem ruszac. Pozdrawiam. |
|
|
![]()
Post
#137
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 12 November 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
W ten sposób ECU zapamiętuje ustawione obr dla LC. I z takich bedziemy potem ruszac. Uuu nieźle ![]() ![]() -------------------- F32 alpine white
|
|
|
![]()
Post
#138
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 10 January 2008 ![]() |
Witek bo dwuznacznie mozna czytac Twoja wypowiedz. ile dmucha dolem w koncu ? Bez kitu nie wierze w 0,9bar i 370 nm z ko4.
-------------------- Nordschleife 7.34 BTG /// 1430kg@340KM _https://youtu.be/7it0StugULU
Tor Poznań 1:42 /// 1320kg@370KM _https://youtu.be/bQfTU5LYmNw |
|
|
![]()
Post
#139
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 21 September 2003 Skąd: Elbląg ![]() |
Szacun Witek
![]() -------------------- Black smoke racing corrado tdi by CHANGE Engine Garage soft by Bartezzz
|
|
|
![]()
Post
#140
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 02 January 2004 Skąd: Zambrów (woj. Podlaskie) ![]() |
Gratuluje!
-------------------- Pozdrawiam Rapix
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 28 June 2025 - 15:48 |