Shoutbox 0 nowych PW 


245 Stron V  « < 228 229 230 231 232 > »   
Reply to this topicStart new topic
> EMU, Traction control strona 85
IceMan
post Thu, 07 Jan 2021 - 10:53
Post #4581


Frequent User
Dołączył: Mon, 04 August 2008
Skąd: Szczecin





EMU Classic obsługuje 24-1 ?
Zastanawiam się nad zakupem trigger kitu, ale podają info ze EMU nie bangla z tym ?
https://www.nzwiring.com/index.php/services...m-trigger-kits/


--------------------
126p -> escort xr3 -> escort 1.6i -> golf3 tdi -> fiat qpe 20vt -> s13 -> s14 -> s14a
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 07 Jan 2021 - 10:53
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
przema72
post Thu, 07 Jan 2021 - 21:08
Post #4582


Forum Killer
Dołączył: Mon, 25 September 2006
Skąd: włoszczowa





może mieli na myśli det3 , w emu wybierasz trigger z brakującym jednym zębem i wpisujesz ilość zębów , wiec obsłuży kazdy trigger bez 1 lub 2 zębów
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ziuzio
post Thu, 07 Jan 2021 - 22:03
Post #4583


Forum Killer
Dołączył: Sun, 19 October 2003
Skąd: krakooff





CYTAT
EMU Classic obsługuje 24-1 ?
Zastanawiam się nad zakupem trigger kitu, ale podają info ze EMU nie bangla z tym ?
https://www.nzwiring.com/index.php/services...m-trigger-kits/



CYTAT(przema72 @ Thu, 07 Jan 2021 - 22:08) *
może mieli na myśli det3 , w emu wybierasz trigger z brakującym jednym zębem i wpisujesz ilość zębów , wiec obsłuży kazdy trigger bez 1 lub 2 zębów


RBki mają tylko CAS, EMU wspiera ori wersję; 24-1 nie. Jest co prawda opcja wyboru w Primary trigger CAM toothed wheel with additional tooth, ale może nie zabanglać z 24-1, skoro sam producent zestawu podaje, że ECUMaster nie wspiera tego. Może udałoby się dorobić obsługę dla tego wynalazku - musisz szturmować ECUMastera:).

CASy są mało precyzyjne w nieseryjnym zastosowaniu, lepiej dołożyć porządny czujnik położenia wału, albo pozostać przy ori CASie, który jest wspierany.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
przema72
post Fri, 08 Jan 2021 - 09:20
Post #4584


Forum Killer
Dołączył: Mon, 25 September 2006
Skąd: włoszczowa





a bo to trigger do CAS , myslałem ze to jakiś kit na wał

poza tym ori cas ma chyba 24+1 ? i jeszcze dodatkowy ząb jest symetrycznie po środk co też jest problematyczne , emu ma opcje synchronizacji cam z dodatkowym zębem jak i bez , czyli teoretycznie 24+1 i 24-1 powinny działać , choć zdecydowanie powinien lepiej synchronizować 24-1

ale jak robić to lepiej wywalić cas zupełnie , bo jest to mało prezycyjne rozwiazanie , kąt zapłonu zmienia sie razem z naprężeniem paska rozrządu ;]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
IceMan
post Fri, 08 Jan 2021 - 14:53
Post #4585


Frequent User
Dołączył: Mon, 04 August 2008
Skąd: Szczecin





Po kliknięciu dalej w specyfikację, podają już że obsługuje smile.gif https://www.nzwiring.com/index.php/product/trigger-kit/

CYTAT(przema72 @ Fri, 08 Jan 2021 - 09:20) *
kąt zapłonu zmienia sie razem z naprężeniem paska rozrządu ;]

Dokładnie u mnie występuje ten efekt, wraz z obrotami cofa się zapłon o około 4' - od okolo 4-5k rpm
Oczywiście można w mapie dać +4', ale co jeśli któregoś razu zacznie działać to prawidłowo ? smile.gif
Kolejne pytanie, czy taki system jak z linka coś zmieni ? Nadal w końcu napędzany będzie paskiem ...
Wiem że można założyć porządny trigger kit na wał+wałek, ale to już koszta i trochę roboty.





--------------------
126p -> escort xr3 -> escort 1.6i -> golf3 tdi -> fiat qpe 20vt -> s13 -> s14 -> s14a
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Robert szcz.
post Sun, 07 Feb 2021 - 20:21
Post #4586


User
Dołączył: Mon, 23 March 2009
Skąd: SZCZECIN





Witam, starsze EMU w srebrnej puszce podłączone pod v8 abz, mają wejść wtryskiwacze 650-700cc zamiast obecnych seryjnych, czy podpięte w półsekwencji mają szansę poradzić sobie na biegu jałowym?
Ewentualnie czy istnieje możliwość wykonania na tym sterowniku pełnej sekwencji?

Pozdrawiam


--------------------
Calibra BiT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ziuzio
post Mon, 08 Feb 2021 - 02:28
Post #4587


Forum Killer
Dołączył: Sun, 19 October 2003
Skąd: krakooff





CYTAT(Robert szcz. @ Sun, 07 Feb 2021 - 21:21) *
Witam, starsze EMU w srebrnej puszce podłączone pod v8 abz, mają wejść wtryskiwacze 650-700cc zamiast obecnych seryjnych, czy podpięte w półsekwencji mają szansę poradzić sobie na biegu jałowym?
Ewentualnie czy istnieje możliwość wykonania na tym sterowniku pełnej sekwencji?

Pozdrawiam


Zależy od wtryskiwaczy, na Boschu 630 bez problemu wolne będą na półsekwencji.
Niestety dopiero Emu Black zadziała w pełnej sekwencji wtrysku przy 8 cylindrach.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Robert szcz.
post Mon, 08 Feb 2021 - 07:41
Post #4588


User
Dołączył: Mon, 23 March 2009
Skąd: SZCZECIN





Dzięki za info, właśnie myślałem o Bosch, tak więc będę testował, pozdrawiam


--------------------
Calibra BiT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kxd231
post Sun, 14 Feb 2021 - 15:12
Post #4589


Rookie
Dołączył: Sun, 14 February 2021





Cześć wszystkim, mam pytanie chcemy z kolegą odpalić M104 na EMU Classic, auto miało uszkodzony sterownik i spaloną ori przepustnice i nie chodziło poprawnie na ori ECU. Zmieniony został tylko ECU cała reszta, silnik posiada 3 zębowy trigger oraz 1 zębowy trigger na wałku rozrządu, czujniki także ale sprawne. Mamy problem z ustawieniem poprawnego zapłonu, żeby silnik zagadał. Cewki zostały ori czyli 3 cewki każda obsługuje 2 cylindry. Jest problem z ustawieniem kilku parametrów, czy jest ktoś w stanie pomóc? smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
luckash
post Mon, 15 Feb 2021 - 10:57
Post #4590


Frequent User
Dołączył: Sat, 16 July 2011
Skąd: Bartniczka





Jak jest rozwiązana regulacja procedury startu w Emu Black? Trzeba sobie ustawić obie konfiguracje procedury (od do) potem pod opcję lc blend input dać potencjometr? Tak jak w classic?


--------------------
Scirocco II
Go to the top of the page
 
+Quote Post
snafu
post Wed, 17 Feb 2021 - 08:56
Post #4591


Frequent User
Dołączył: Tue, 09 December 2008
Skąd: OSTRZESZÓW





Emu Classic pod wejście CAM2 chce podpiąć czujnik poziomu Oleju I/O (wejścia analogowe mam już zajęte ) problem w tym że nie mogę wykorzystać sygnału z CAM2 do sterowania Wyjść Parametrycznych (Param. Output1 ) da się to jakość obejść ??

Wyjścia parametryczne steruje pompom oleju na podstawie temp oleju, chciałem również dodać zależność (AND) od poziomu oleju z wejście CAM2
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mis
post Wed, 17 Feb 2021 - 10:05
Post #4592


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





Chcesz sterować pompą oleju w funkcji poziomu oleju w misce?!


--------------------
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
snafu
post Wed, 17 Feb 2021 - 14:51
Post #4593


Frequent User
Dołączył: Tue, 09 December 2008
Skąd: OSTRZESZÓW





Chcę zapobiec włączeniu pompy przy zbyt niskim poziomie oleju
Go to the top of the page
 
+Quote Post
IceMan
post Tue, 23 Feb 2021 - 09:22
Post #4594


Frequent User
Dołączył: Mon, 04 August 2008
Skąd: Szczecin





Nabyłem taki trigger kit do RB25
W zestawie są 2 rodzaje kółka na wał.
Które zastosować ?
https://ibb.co/PW1tzDw


--------------------
126p -> escort xr3 -> escort 1.6i -> golf3 tdi -> fiat qpe 20vt -> s13 -> s14 -> s14a
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dabrowsky94
post Tue, 23 Feb 2021 - 12:45
Post #4595


Frequent User
Dołączył: Tue, 13 December 2016
Skąd: Radom





Górne. Trigger 36-2. Drugie też się nadaje, o ile wytniesz/wyłamiesz dwa zęby.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
barbapapa11
post Wed, 24 Feb 2021 - 20:14
Post #4596


User
Dołączył: Thu, 28 March 2019





Czy emu data logger zapisuje wszystkie paremetry, czy tylko te ktore mozna podgladac na telefonie po module bt?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
IceMan
post Fri, 26 Feb 2021 - 20:40
Post #4597


Frequent User
Dołączył: Mon, 04 August 2008
Skąd: Szczecin





Potrzebuję pomocy przy konfiguracji triggera. Przykład który jest podany w instrukcji emu jest w miarę jasny i nawet ja coś z tego zrozumiałem wink.gif
Natomiast to co ja mam do ogarnięcia ... no cóż, mój mózg tego nie ogarnia wink.gif
Jak bym na to nie patrzył to wychodzą mi głupoty i wydaje mi się że wycięcie 2 zębów jest w złym miejscu ? Zgłupiałem.
Silnik rzędowy 6 cyl, kolejność zapłonu 153624.

Na zdjęciu cylinder1 jest w TDC.



Pomożecie? smile.gif


--------------------
126p -> escort xr3 -> escort 1.6i -> golf3 tdi -> fiat qpe 20vt -> s13 -> s14 -> s14a
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kris4cars
post Fri, 26 Feb 2021 - 20:59
Post #4598


Super User
Dołączył: Sun, 11 January 2015
Skąd: Zbąszyń





w którą stronę to się obraca?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
IceMan
post Sat, 27 Feb 2021 - 06:48
Post #4599


Frequent User
Dołączył: Mon, 04 August 2008
Skąd: Szczecin





zgodnie ze wskazówkami zegara


--------------------
126p -> escort xr3 -> escort 1.6i -> golf3 tdi -> fiat qpe 20vt -> s13 -> s14 -> s14a
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Debal
post Sun, 28 Feb 2021 - 10:17
Post #4600


User
Dołączył: Fri, 31 March 2017





Czy w emu black jest opcja opóźnienia wystąpienia acceleration enrichment? Problem występuje w furze z dość długim orurowaniem za przepustnicą gdzie opóźnienie między wykryciem przyrostu sygnału TPSa a zubożeniem w sygnale Lambdy to ok. ~200ms.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

245 Stron V  « < 228 229 230 231 232 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 29 March 2024 - 11:19