EMU, Traction control strona 85 |
EMU, Traction control strona 85 |
Wed, 15 Jul 2020 - 00:59
Post
#4501
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 19 October 2003 Skąd: krakooff |
Pacjent nissanowski RB25. Zmieniam tarczę triggera w czujniku położenia wałka z nissanowskiej na AEM. Zdjęcie: Mój CAS jest nowszego typu i jest zmieniony sposób montażu tarczy, zamiast 3 otworów ustalających, jest zmieniony centralny otwór ustalający (na zdjęciu zamalowałem to). Tarczę AEM mogę zamontować bez problemu, tylko pytanie czy jej umiejscowienie w stosunku do wałka ma znaczenie, bo mogę ją obracać dookoła. Wszystko możesz sobie zdefiniować w Emu, ale najszybciej zsynchronizuje się,gdy wycięcie dla położenia wałka będzie tuż przed cylindrem w suwie sprężania. |
|
|
Wspieraj forum |
Wed, 15 Jul 2020 - 00:59
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Fri, 24 Jul 2020 - 09:07
Post
#4502
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 03 January 2010 |
Witam czy ktoś może posiada dane takiego czujnika IAT 0280130060 czy to to samo co 039?
|
|
|
Tue, 28 Jul 2020 - 02:20
Post
#4503
|
|
Super User Dołączył: Sun, 22 November 2009 Skąd: Warszawa/Mława |
Witam czy ktoś może posiada dane takiego czujnika IAT 0280130060 czy to to samo co 039? Czy tak ciężko sobie to zmierzyć i wyznaczyć samemu charakterystykę? Ogarnąłbyś to w 10 min, czyli dużo szybciej niż pisząc post na forum i czekając na odpowiedź której możesz nie uzyskać. -------------------- E36 / 400KM @ M50B25 Vanos / T04e @ FejsBook - Turbo Familia
Daily: Volkswagen Golf GTI TCR |
|
|
Tue, 28 Jul 2020 - 10:11
Post
#4504
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 03 January 2010 |
Z tego co widze ciężko będzie dokładnie ogarnać pomiar w -40, 0 i 100 stopniach wiec mysle ze robiąc nie ktore rzeczy hobbystycznie w domowo garazowym zaciszu nie zajmnie to 10min a i wątpliwa może być potem dokładność, ale to je tak w Polsce wszystko opiera sie tylko o Kasa Kasa Kasa jak mamy sobie pomagać to nie tu, ale dzięki pomocne są twoje rady oby tobie tez tak kiedys ktoś pomógł
|
|
|
Tue, 28 Jul 2020 - 11:06
Post
#4505
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 10 October 2008 |
Z tego co widze ciężko będzie dokładnie ogarnać pomiar w -40, 0 i 100 stopniach wiec mysle ze robiąc nie ktore rzeczy hobbystycznie w domowo garazowym zaciszu nie zajmnie to 10min a i wątpliwa może być potem dokładność, ale to je tak w Polsce wszystko opiera sie tylko o Kasa Kasa Kasa jak mamy sobie pomagać to nie tu, ale dzięki pomocne są twoje rady oby tobie tez tak kiedys ktoś pomógł Nie musisz dokładnie w tych temperatórowych punktach robić pomiarów. Wystarczą 3 inne daleko od siebie oddalone. Mierzyłem ostatnio taki czujnik dla siebie to wynikami się podzielę. -22*C >>>14,38k pomiar w zamrażarce +22*C >>> 2,2k pomiar na stole w garażu ale blatu nie dotykały +96*C >>> 193R pomiar w garku z gotująca się wodą, zawieszone tak aby dna garka nie dotykały. -------------------- R4
V4 V8 |
|
|
Tue, 28 Jul 2020 - 20:04
Post
#4506
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 25 September 2006 Skąd: włoszczowa |
a planujesz tym autem jeździć po biegunie północnym ?
to tylko IAT , dokładność nie jest tu wymagana , a po drugie korekcje po iat są raczej powyżej 0st a jeśli chcesz koniecznie mieć dokładnie to tak jak wyżej , kup sobie termometr panelowy za 30zł z allegro do sprawdzenia wartosi -20-25 do uzyskania w zamrażarce natomiast 100 st ja sprawdzam zawieszając czujnik w czajniku nad woda ( para wodna ma 100st ) , 0st ma woda z lodem po paru minutach jak lód zaczyna sie topić i to wystarczy ci do wyznaczenia dokładnie krzywej czujnika |
|
|
Fri, 31 Jul 2020 - 14:10
Post
#4507
|
|
Super User Dołączył: Sun, 22 November 2009 Skąd: Warszawa/Mława |
Z tego co widze ciężko będzie dokładnie ogarnać pomiar w -40, 0 i 100 stopniach wiec mysle ze robiąc nie ktore rzeczy hobbystycznie w domowo garazowym zaciszu nie zajmnie to 10min a i wątpliwa może być potem dokładność, ale to je tak w Polsce wszystko opiera sie tylko o Kasa Kasa Kasa jak mamy sobie pomagać to nie tu, ale dzięki pomocne są twoje rady oby tobie tez tak kiedys ktoś pomógł Nie pisałem tego po złości tylko z doświadczenia, że niektóre rzeczy można ogarnąć dużo szybciej niż się wydaje. I zdziwiłbyś się ile osób pisze do mnie na FB w celu uzyskania rad i nigdy nie robię problemów. Chyba że chodzi o jakieś bardziej zaawansowane rzeczy nad którymi spędziłem trochę czasu to sorry, ale pieniądze muszę wziąć. Z tego żyję. -------------------- E36 / 400KM @ M50B25 Vanos / T04e @ FejsBook - Turbo Familia
Daily: Volkswagen Golf GTI TCR |
|
|
Fri, 31 Jul 2020 - 14:50
Post
#4508
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city |
Mi wystarczy , jak wszytkie 3 czujniki (IAT,CLT,OIL) pokazują to samo w garażu po nocy, dodatkowo tak jak przema pisze, to samo przy włożeniu ich do jakiejś gorącej wody.
Czujnik temp oleju kalibrowałem sobie w oleju do smażenia do 150 stopni . -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
Wed, 05 Aug 2020 - 15:15
Post
#4509
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 09 November 2016 |
Czy w przyparku DBW+EMU black mogę użyć dowolnych mas czujników do pozycji potencjometrów czy muszą to koniecznie być masy G38 i G39? Czy pod nie moze być podpięte cokolwiek innego?
|
|
|
Wed, 05 Aug 2020 - 17:19
Post
#4510
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 03 January 2010 |
AT89S52 sory może źle odebrałem
Ja jestem amator ale lubię wszystko sam robić oprócz strojenia oczywiście, w emu widziałem że przy tych temp są pomiary i dlatego mmyslalem ze tak trzeba, A czy zawór Mac można zamocować do góry nogami albo bokiem? Nie wpływa to na komfort pracy i wytrzymałość jego? |
|
|
Wed, 05 Aug 2020 - 20:33
Post
#4511
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 25 September 2006 Skąd: włoszczowa |
Czy w przyparku DBW+EMU black mogę użyć dowolnych mas czujników do pozycji potencjometrów czy muszą to koniecznie być masy G38 i G39? Czy pod nie moze być podpięte cokolwiek innego? chyba raczej b38 i b39 nie musisz rozdzielać na b38 i b39 przepustnice , pedał możesz podpiąć razem do jakiejkolwiek masy czujników " sensor ground" czyli b29/b28/b39 , natomiast nie może być wpięta w masę karoserii czy do pinów "power ground" AT89S52 sory może źle odebrałem Ja jestem amator ale lubię wszystko sam robić oprócz strojenia oczywiście, w emu widziałem że przy tych temp są pomiary i dlatego mmyslalem ze tak trzeba, A czy zawór Mac można zamocować do góry nogami albo bokiem? Nie wpływa to na komfort pracy i wytrzymałość jego? AT89S52 ma rację , pytasz o takie pierdoły ze nieraz zastanawiam sie czy wogole odpisać bo wolisz czekać na odpowiedź niż posiwieć 10minut szukania w Google nie wiecz jak ogarnąć czujnik temperatury , wpisujesz w google " pomiar charakterystyki czujnika ntc" masz pierdylion artykułów , i kwadrylion programów , aż wstyd abyś pytał o to czy mack może być do góry nogami , nurtuje cie to pytanie , ściągasz note katalogową ze strony producenta i masz tam wszystko napisane , jak musi być w jednej pozycji to bedzie pisać jak byk jak ma być zamontowany , jak nie bedzie nic to możesz go dać nawet z ukosa |
|
|
Thu, 06 Aug 2020 - 23:52
Post
#4512
|
|
Super User Dołączył: Sun, 22 November 2009 Skąd: Warszawa/Mława |
, aż wstyd abyś pytał o to czy mack może być do góry nogami , nurtuje cie to pytanie , ściągasz note katalogową ze strony producenta i masz tam wszystko napisane , jak musi być w jednej pozycji to bedzie pisać jak byk jak ma być zamontowany , jak nie bedzie nic to możesz go dać nawet z ukosa Z Macami to jest jeszcze bardziej zaawansowany temat bo na rynku są różne modele, z różnymi konfiguracjami wejść / wyjść, z zaworkami zwrotnymi lub bez itp A potem "podłączyłem tak samo jak u kolegi i nie działa". -------------------- E36 / 400KM @ M50B25 Vanos / T04e @ FejsBook - Turbo Familia
Daily: Volkswagen Golf GTI TCR |
|
|
Sat, 22 Aug 2020 - 05:18
Post
#4513
|
|
Super User Dołączył: Mon, 23 February 2009 |
Panowie taka cewka z Mustanga jest ze wzmacniaczem czy bez?
https://www.ebay.co.uk/itm/FR3E-12A375-AA-C...0-/401863201790 |
|
|
Sat, 22 Aug 2020 - 08:52
Post
#4514
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 25 September 2006 Skąd: włoszczowa |
z tego co widać to ma tylko dwa piny , wiec bez
|
|
|
Mon, 24 Aug 2020 - 14:10
Post
#4515
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 24 August 2020 Skąd: Mszczonów |
Panowie potrzebna pomoc.
Dlaczego EMU Black podczas kręcenia rozrusznikiem nie wchodzi w stan cranking tylko wskakuje na afterstart i korzysta z mapy paliwa VE? Cranking threshold ustawione na 400 obrotów, rozrusznik kręci 220 obrotów więc nielogiczne dla mnie. Pominąłem jakąś opcję? Wersja 2.113. Odpala tylko dlatego, że ustawiłem wysoki czas otwarcia w prime pulse cranking i bogato na niskich w VE table. |
|
|
Mon, 24 Aug 2020 - 14:26
Post
#4516
|
|
Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów |
Podnieś cranking threshold na 600rpm i zobacz.
-------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
Mon, 24 Aug 2020 - 16:41
Post
#4517
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 24 August 2020 Skąd: Mszczonów |
Nie pomaga nawet jak ustawię 800. Po dzisiejszych testach wskakuje na cranking jak bateria pada i rozrusznik zwalnia poniżej 200 obrotów. Bateria Optima ma za dużego kopa Ogarnąłem odpalanie na mapie VE wpisując niższe zakresy obrotów.
|
|
|
Tue, 08 Sep 2020 - 11:53
Post
#4518
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 04 August 2008 Skąd: Szczecin |
Emuclassic, problem z sondą szerokopasmową.
Nowa sonda padła po max. 2h pracy. Wskazania szaleją, zapala się kontrolka w emu że jest problem z sondą. Ta sonda po podłączeniu do wskaźnika afr innovate, działa prawidłowo. Do emu podłączyłem inną sprawną sondę, z zestawu afr innovate mtx-l, nie działa. Wyciągnąłem z drugiego auta też z zestawu innovate mtx-l i ta działa z emu. Podsumowując, mam 3 sondy: sonda która nie działa z emu a działa z innovate sonda która działa z innovate a nie działa z emu sonda która działa z innovate i działa z emu o co chodzi ? -------------------- 126p -> escort xr3 -> escort 1.6i -> golf3 tdi -> fiat qpe 20vt -> s13 -> s14 -> s14a
|
|
|
Tue, 08 Sep 2020 - 15:19
Post
#4519
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 04 April 2011 |
W innovate masz wyjście sygnału sondy Po co się kopać jak masz je w aucie już i tak ?
-------------------- Fiat Coupe 2.5 20VT (Italiano DAZA) >647KM & 669Nm + DSG powered by WALAS MotorSport
World first Fiat with DSG DQ250 - FB -> Fiat Coupe - YellowProject |
|
|
Tue, 08 Sep 2020 - 20:13
Post
#4520
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 04 August 2008 Skąd: Szczecin |
bo to w 3 różnych autach jest
a problem pojawił się w jednym, świeżo odpalonym, gdzie sonda jest bezpośrednio do emu podpięta -------------------- 126p -> escort xr3 -> escort 1.6i -> golf3 tdi -> fiat qpe 20vt -> s13 -> s14 -> s14a
|
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 18 April 2024 - 06:50 |