Shoutbox 0 nowych PW 


245 Stron V  « < 224 225 226 227 228 > »   
Reply to this topicStart new topic
> EMU, Traction control strona 85
Ziuzio
post Wed, 15 Jul 2020 - 00:59
Post #4501


Forum Killer
Dołączył: Sun, 19 October 2003
Skąd: krakooff





CYTAT(IceMan @ Tue, 07 Jul 2020 - 20:14) *
Pacjent nissanowski RB25. Zmieniam tarczę triggera w czujniku położenia wałka z nissanowskiej na AEM.
Zdjęcie:


Mój CAS jest nowszego typu i jest zmieniony sposób montażu tarczy, zamiast 3 otworów ustalających, jest zmieniony centralny otwór ustalający (na zdjęciu zamalowałem to). Tarczę AEM mogę zamontować bez problemu, tylko pytanie czy jej umiejscowienie w stosunku do wałka ma znaczenie, bo mogę ją obracać dookoła.


Wszystko możesz sobie zdefiniować w Emu, ale najszybciej zsynchronizuje się,gdy wycięcie dla położenia wałka będzie tuż przed cylindrem w suwie sprężania.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 15 Jul 2020 - 00:59
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
mlody1921
post Fri, 24 Jul 2020 - 09:07
Post #4502


Forum Homee
Dołączył: Sun, 03 January 2010





Witam czy ktoś może posiada dane takiego czujnika IAT 0280130060 czy to to samo co 039?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AT89S52
post Tue, 28 Jul 2020 - 02:20
Post #4503


Super User
Dołączył: Sun, 22 November 2009
Skąd: Warszawa/Mława





CYTAT(mlody1921 @ Fri, 24 Jul 2020 - 09:07) *
Witam czy ktoś może posiada dane takiego czujnika IAT 0280130060 czy to to samo co 039?


Czy tak ciężko sobie to zmierzyć i wyznaczyć samemu charakterystykę?

Ogarnąłbyś to w 10 min, czyli dużo szybciej niż pisząc post na forum i czekając na odpowiedź której możesz nie uzyskać.


--------------------
E36 / 400KM @ M50B25 Vanos / T04e @ FejsBook - Turbo Familia
Daily: Volkswagen Golf GTI TCR
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mlody1921
post Tue, 28 Jul 2020 - 10:11
Post #4504


Forum Homee
Dołączył: Sun, 03 January 2010





Z tego co widze ciężko będzie dokładnie ogarnać pomiar w -40, 0 i 100 stopniach wiec mysle ze robiąc nie ktore rzeczy hobbystycznie w domowo garazowym zaciszu nie zajmnie to 10min a i wątpliwa może być potem dokładność, ale to je tak w Polsce wszystko opiera sie tylko o Kasa Kasa Kasa jak mamy sobie pomagać to nie tu, ale dzięki pomocne są twoje rady smile.gif oby tobie tez tak kiedys ktoś pomógł smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
damian146ti
post Tue, 28 Jul 2020 - 11:06
Post #4505


Frequent User
Dołączył: Fri, 10 October 2008





CYTAT(mlody1921 @ Tue, 28 Jul 2020 - 10:11) *
Z tego co widze ciężko będzie dokładnie ogarnać pomiar w -40, 0 i 100 stopniach wiec mysle ze robiąc nie ktore rzeczy hobbystycznie w domowo garazowym zaciszu nie zajmnie to 10min a i wątpliwa może być potem dokładność, ale to je tak w Polsce wszystko opiera sie tylko o Kasa Kasa Kasa jak mamy sobie pomagać to nie tu, ale dzięki pomocne są twoje rady smile.gif oby tobie tez tak kiedys ktoś pomógł smile.gif


Nie musisz dokładnie w tych temperatórowych punktach robić pomiarów. Wystarczą 3 inne daleko od siebie oddalone.

Mierzyłem ostatnio taki czujnik dla siebie to wynikami się podzielę.

-22*C >>>14,38k pomiar w zamrażarce
+22*C >>> 2,2k pomiar na stole w garażu ale blatu nie dotykały
+96*C >>> 193R pomiar w garku z gotująca się wodą, zawieszone tak aby dna garka nie dotykały.


--------------------
R4
V4
V8
Go to the top of the page
 
+Quote Post
przema72
post Tue, 28 Jul 2020 - 20:04
Post #4506


Forum Killer
Dołączył: Mon, 25 September 2006
Skąd: włoszczowa





a planujesz tym autem jeździć po biegunie północnym ?

to tylko IAT , dokładność nie jest tu wymagana , a po drugie korekcje po iat są raczej powyżej 0st

a jeśli chcesz koniecznie mieć dokładnie to tak jak wyżej , kup sobie termometr panelowy za 30zł z allegro do sprawdzenia wartosi
-20-25 do uzyskania w zamrażarce
natomiast 100 st ja sprawdzam zawieszając czujnik w czajniku nad woda ( para wodna ma 100st ) ,
0st ma woda z lodem po paru minutach jak lód zaczyna sie topić

i to wystarczy ci do wyznaczenia dokładnie krzywej czujnika
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AT89S52
post Fri, 31 Jul 2020 - 14:10
Post #4507


Super User
Dołączył: Sun, 22 November 2009
Skąd: Warszawa/Mława





CYTAT(mlody1921 @ Tue, 28 Jul 2020 - 10:11) *
Z tego co widze ciężko będzie dokładnie ogarnać pomiar w -40, 0 i 100 stopniach wiec mysle ze robiąc nie ktore rzeczy hobbystycznie w domowo garazowym zaciszu nie zajmnie to 10min a i wątpliwa może być potem dokładność, ale to je tak w Polsce wszystko opiera sie tylko o Kasa Kasa Kasa jak mamy sobie pomagać to nie tu, ale dzięki pomocne są twoje rady smile.gif oby tobie tez tak kiedys ktoś pomógł smile.gif

Nie pisałem tego po złości tylko z doświadczenia, że niektóre rzeczy można ogarnąć dużo szybciej niż się wydaje.

I zdziwiłbyś się ile osób pisze do mnie na FB w celu uzyskania rad i nigdy nie robię problemów. Chyba że chodzi o jakieś bardziej zaawansowane rzeczy nad którymi spędziłem trochę czasu to sorry, ale pieniądze muszę wziąć. Z tego żyję.


--------------------
E36 / 400KM @ M50B25 Vanos / T04e @ FejsBook - Turbo Familia
Daily: Volkswagen Golf GTI TCR
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Fri, 31 Jul 2020 - 14:50
Post #4508


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





Mi wystarczy , jak wszytkie 3 czujniki (IAT,CLT,OIL) pokazują to samo w garażu po nocy, dodatkowo tak jak przema pisze, to samo przy włożeniu ich do jakiejś gorącej wody.
Czujnik temp oleju kalibrowałem sobie w oleju do smażenia do 150 stopni smile.gif.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nomaster
post Wed, 05 Aug 2020 - 15:15
Post #4509


Forum Killer
Dołączył: Wed, 09 November 2016





Czy w przyparku DBW+EMU black mogę użyć dowolnych mas czujników do pozycji potencjometrów czy muszą to koniecznie być masy G38 i G39? Czy pod nie moze być podpięte cokolwiek innego?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mlody1921
post Wed, 05 Aug 2020 - 17:19
Post #4510


Forum Homee
Dołączył: Sun, 03 January 2010





AT89S52 sory może źle odebrałem smile.gif
Ja jestem amator ale lubię wszystko sam robić oprócz strojenia oczywiście, w emu widziałem że przy tych temp są pomiary i dlatego mmyslalem ze tak trzeba,

A czy zawór Mac można zamocować do góry nogami albo bokiem? Nie wpływa to na komfort pracy i wytrzymałość jego?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
przema72
post Wed, 05 Aug 2020 - 20:33
Post #4511


Forum Killer
Dołączył: Mon, 25 September 2006
Skąd: włoszczowa





CYTAT(nomaster @ Wed, 05 Aug 2020 - 15:15) *
Czy w przyparku DBW+EMU black mogę użyć dowolnych mas czujników do pozycji potencjometrów czy muszą to koniecznie być masy G38 i G39? Czy pod nie moze być podpięte cokolwiek innego?


chyba raczej b38 i b39

nie musisz rozdzielać na b38 i b39

przepustnice , pedał możesz podpiąć razem do jakiejkolwiek masy czujników " sensor ground" czyli b29/b28/b39 , natomiast nie może być wpięta w masę karoserii czy do pinów "power ground"


CYTAT(mlody1921 @ Wed, 05 Aug 2020 - 17:19) *
AT89S52 sory może źle odebrałem smile.gif
Ja jestem amator ale lubię wszystko sam robić oprócz strojenia oczywiście, w emu widziałem że przy tych temp są pomiary i dlatego mmyslalem ze tak trzeba,

A czy zawór Mac można zamocować do góry nogami albo bokiem? Nie wpływa to na komfort pracy i wytrzymałość jego?


AT89S52 ma rację , pytasz o takie pierdoły ze nieraz zastanawiam sie czy wogole odpisać bo wolisz czekać na odpowiedź niż posiwieć 10minut szukania w Google

nie wiecz jak ogarnąć czujnik temperatury , wpisujesz w google " pomiar charakterystyki czujnika ntc" masz pierdylion artykułów , i kwadrylion programów , aż wstyd abyś pytał o to czy mack może być do góry nogami , nurtuje cie to pytanie , ściągasz note katalogową ze strony producenta i masz tam wszystko napisane , jak musi być w jednej pozycji to bedzie pisać jak byk jak ma być zamontowany , jak nie bedzie nic to możesz go dać nawet z ukosa
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AT89S52
post Thu, 06 Aug 2020 - 23:52
Post #4512


Super User
Dołączył: Sun, 22 November 2009
Skąd: Warszawa/Mława





CYTAT(przema72 @ Wed, 05 Aug 2020 - 20:33) *
, aż wstyd abyś pytał o to czy mack może być do góry nogami , nurtuje cie to pytanie , ściągasz note katalogową ze strony producenta i masz tam wszystko napisane , jak musi być w jednej pozycji to bedzie pisać jak byk jak ma być zamontowany , jak nie bedzie nic to możesz go dać nawet z ukosa


Z Macami to jest jeszcze bardziej zaawansowany temat bo na rynku są różne modele, z różnymi konfiguracjami wejść / wyjść, z zaworkami zwrotnymi lub bez itp

A potem "podłączyłem tak samo jak u kolegi i nie działa". smile.gif


--------------------
E36 / 400KM @ M50B25 Vanos / T04e @ FejsBook - Turbo Familia
Daily: Volkswagen Golf GTI TCR
Go to the top of the page
 
+Quote Post
toffic
post Sat, 22 Aug 2020 - 05:18
Post #4513


Super User
Dołączył: Mon, 23 February 2009





Panowie taka cewka z Mustanga jest ze wzmacniaczem czy bez?
https://www.ebay.co.uk/itm/FR3E-12A375-AA-C...0-/401863201790
Go to the top of the page
 
+Quote Post
przema72
post Sat, 22 Aug 2020 - 08:52
Post #4514


Forum Killer
Dołączył: Mon, 25 September 2006
Skąd: włoszczowa





z tego co widać to ma tylko dwa piny , wiec bez
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Range
post Mon, 24 Aug 2020 - 14:10
Post #4515


Rookie
Dołączył: Mon, 24 August 2020
Skąd: Mszczonów





Panowie potrzebna pomoc.
Dlaczego EMU Black podczas kręcenia rozrusznikiem nie wchodzi w stan cranking tylko wskakuje na afterstart i korzysta z mapy paliwa VE? Cranking threshold ustawione na 400 obrotów, rozrusznik kręci 220 obrotów więc nielogiczne dla mnie. Pominąłem jakąś opcję? Wersja 2.113. Odpala tylko dlatego, że ustawiłem wysoki czas otwarcia w prime pulse cranking i bogato na niskich w VE table.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mis
post Mon, 24 Aug 2020 - 14:26
Post #4516


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





Podnieś cranking threshold na 600rpm i zobacz.


--------------------
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Range
post Mon, 24 Aug 2020 - 16:41
Post #4517


Rookie
Dołączył: Mon, 24 August 2020
Skąd: Mszczonów





Nie pomaga nawet jak ustawię 800. Po dzisiejszych testach wskakuje na cranking jak bateria pada i rozrusznik zwalnia poniżej 200 obrotów. Bateria Optima ma za dużego kopa smile.gif Ogarnąłem odpalanie na mapie VE wpisując niższe zakresy obrotów.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
IceMan
post Tue, 08 Sep 2020 - 11:53
Post #4518


Frequent User
Dołączył: Mon, 04 August 2008
Skąd: Szczecin





Emuclassic, problem z sondą szerokopasmową.
Nowa sonda padła po max. 2h pracy. Wskazania szaleją, zapala się kontrolka w emu że jest problem z sondą. Ta sonda po podłączeniu do wskaźnika afr innovate, działa prawidłowo.
Do emu podłączyłem inną sprawną sondę, z zestawu afr innovate mtx-l, nie działa.
Wyciągnąłem z drugiego auta też z zestawu innovate mtx-l i ta działa z emu.

Podsumowując, mam 3 sondy:
sonda która nie działa z emu a działa z innovate
sonda która działa z innovate a nie działa z emu
sonda która działa z innovate i działa z emu

o co chodzi ?




--------------------
126p -> escort xr3 -> escort 1.6i -> golf3 tdi -> fiat qpe 20vt -> s13 -> s14 -> s14a
Go to the top of the page
 
+Quote Post
P@bLO
post Tue, 08 Sep 2020 - 15:19
Post #4519


Forum Killer
Dołączył: Mon, 04 April 2011





W innovate masz wyjście sygnału sondy wink.gif Po co się kopać jak masz je w aucie już i tak ?


--------------------
Fiat Coupe 2.5 20VT (Italiano DAZA) >647KM & 669Nm + DSG powered by WALAS MotorSport
World first Fiat with DSG DQ250 - FB -> Fiat Coupe - YellowProject
Go to the top of the page
 
+Quote Post
IceMan
post Tue, 08 Sep 2020 - 20:13
Post #4520


Frequent User
Dołączył: Mon, 04 August 2008
Skąd: Szczecin





bo to w 3 różnych autach jest smile.gif
a problem pojawił się w jednym, świeżo odpalonym, gdzie sonda jest bezpośrednio do emu podpięta


--------------------
126p -> escort xr3 -> escort 1.6i -> golf3 tdi -> fiat qpe 20vt -> s13 -> s14 -> s14a
Go to the top of the page
 
+Quote Post

245 Stron V  « < 224 225 226 227 228 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 18 April 2024 - 06:50