EMU, Traction control strona 85 |
EMU, Traction control strona 85 |
Mon, 02 Dec 2019 - 22:58
Post
#4381
|
|
Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów |
A jak masz ustawiony parametr fuel cut dla podciśnienia granicznego kolektora ssącego, wrzuć screena zakładki fuel cut.
-------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
Wspieraj forum |
Mon, 02 Dec 2019 - 22:58
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Tue, 03 Dec 2019 - 00:24
Post
#4382
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 25 September 2006 Skąd: włoszczowa |
bez loga trudno bedzie coś wywnioskować , jeśli tnie paliwo przy schodzeniu z obrotów zbyt nisko to w grę wchodza zazwyczaj trzy parametry
- fueling > fuel cut - idle > parameters - idle > rpm ref i często w nich jest to zbyt wysokie ustawienie " fuel cut above RPM" i " Fuel resume below RPM" bo ich wysokie wartości w stosunku do "idle target" dają efekt odwrotny do zamierzonego lub po stronie zapłonu , jest to zbyt wysoki kąt zapłonu dla obrotów jałowych , zazwyczaj sprawdza się kąt zapłonu dla jałowych w okolicach 8-10st , dławi troche silnik , ale zapewnia jego stabilną pracę na jałowych |
|
|
Tue, 03 Dec 2019 - 19:28
Post
#4383
|
|
Super User Dołączył: Tue, 11 January 2011 |
Z tym że problem pojawił się na długo po strojeniu i z czasem się pogłębiał, więc wydaje mi się że to raczej jakaś usterka. Na chwilę obecną każde wysprzęglenie po hamowaniu silnikiem kończy się jego zgaśnięciem
-------------------- Z pozdrowieniami,
Szymon |
|
|
Tue, 03 Dec 2019 - 20:19
Post
#4384
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 09 November 2016 |
Zrób loga jak wygląda podciśnienie jeśli masz taką możliwość
|
|
|
Wed, 04 Dec 2019 - 15:24
Post
#4385
|
|
User Dołączył: Mon, 25 June 2018 |
Witam mam już od dłuższego czasu taki problem z emu. Wszystko jest ok jak ustawiam auto, lecz po jakimś czasie, nieważne czy coś poprawiam, czy tylko jeżdżę bez podpiętego laptopa, zaczynają zmieniać się mapy. Ma to taki efekt ze czasem w jednym punkcie szarpie a czasem auto w ogóle nie chce zapalić i muszę przywrócić ostatni tune z pliku.
Dzieje się tak przypadkowo z każdymi mapami np. VE w wygląda ok ale w jednej komórce jest nagle np. 1236 albo inna przypadkowa wartość. Mapa której dałem fotkę była wyzerowana i na pewno nigdy jej nie ruszałem. Zmieniłem laptopa na inny i wrzuciłem najnowsze firmware jednak nic to nie dało. Odesłać go na gwarancję, czy problem jest gdzie indziej? |
|
|
Wed, 04 Dec 2019 - 18:16
Post
#4386
|
|
Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów |
Podmień emu.
-------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
Mon, 16 Dec 2019 - 18:54
Post
#4387
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 16 December 2019 |
Witam. Mam dość nietypowy problem z EMU silver w Subaru Impreza GC8. Auto wystrojone, jeździ fajnie, złożone jest na 4 cewkach. Problem jest taki że czasami po puszczeniu nogi z gazu i gwałtownym dodaniu (najczęściej nawroty na śliskiej nawierzchni) auto przy wysokich obrotach po prostu gaśnie. Robiłem logi, wysyłałem do ecumastera to powiedzieli że faktycznie jest problem i tyle. Często w logach wydać błąd synchronizacji triggerów. Druga sprawa jest taka, że osoba która stroiła silnik musiała ustawić jeden z czujników zamiast vr na hall. W innym przypadku (łącznie z nastawami od ecumastera) auto nie odpalało. Czy ewentualnie zamienione piny w czujnikach wału i wałka (wtyczki 2 pinowe) mogą mieć na to wpływ ? Wskazówka: jak miałem ustawioną odcinke tylko po zapłonie to auto po prostu gasło za każdym razem kiedy wchodziło w odcinke. Teraz gaśnie rzadziej jeśli mam ustawione tylko fuelcut a po zapłonie dużo wyżej.
|
|
|
Wed, 25 Dec 2019 - 12:41
Post
#4388
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 01 October 2015 |
Do odpalenia ABZ w budzie audi 80 lepiej brać classic czy black? Oba pelną sekwecję obsługują tylko do 6 cyindrów. CAN i DBW mnie nie obchodzi. Na pewno wleci turbo i etanol
-------------------- EG4 D16T AWD 380+ >>
MK4 VRT 4motion >> 80 B4 V8TT |
|
|
Thu, 26 Dec 2019 - 11:28
Post
#4389
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 09 November 2016 |
Black obsłuży sekwencję wtrysku, classic nie. Jak będziesz miał duże wtryski bierz blacka jak nie to starczy classic.
|
|
|
Thu, 26 Dec 2019 - 16:31
Post
#4390
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 01 October 2015 |
Wtryski minimum 850cc, więc pewnie wybór padnie na blacka.
-------------------- EG4 D16T AWD 380+ >>
MK4 VRT 4motion >> 80 B4 V8TT |
|
|
Tue, 31 Dec 2019 - 09:49
Post
#4391
|
|
Super User Dołączył: Fri, 15 January 2010 Skąd: Łowicz |
Panowie Bmw silnik m54b30 w budzie e36.Przepustnice itb na linkę.
Jakie Emu zapodać?Ma być pełna sekwencja i obsługa vanosów jak na seryjnym ecu.Silnik N/A. Wystarczy Classic czy Black potrzebny? |
|
|
Tue, 31 Dec 2019 - 11:03
Post
#4392
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 17 February 2006 Skąd: warszawa |
Panowie Bmw silnik m54b30 w budzie e36.Przepustnice itb na linkę. Jakie Emu zapodać?Ma być pełna sekwencja i obsługa vanosów jak na seryjnym ecu.Silnik N/A. Wystarczy Classic czy Black potrzebny? classic styknie spokojnie -------------------- www.youtube.com/radzioFLATOUT
www.youtube.com/motoLAB www.facebook.com/radzioFLATOUT www.patronite.pl/radzioFLATOUT |
|
|
Tue, 31 Dec 2019 - 11:46
Post
#4393
|
|
Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów |
Jak wyżej classic starczy Ci na te wymagania.
Jeszcze zobaczysz, że nie będzie tak kolorowo jak mogłoby być na dopracowanym sofcie MS43 w tym setupie. -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
Tue, 31 Dec 2019 - 13:02
Post
#4394
|
|
Super User Dołączył: Fri, 15 January 2010 Skąd: Łowicz |
Ms43 odpada ze względu na mechniczne przepustnice i pozostałe braki.Wiadomo że byłoby to do ogarnięcia ale ze względu na czas i koszta lepiej wyjdzie emu.
|
|
|
Tue, 31 Dec 2019 - 14:51
Post
#4395
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 17 February 2006 Skąd: warszawa |
Ms43 odpada ze względu na mechniczne przepustnice i pozostałe braki.Wiadomo że byłoby to do ogarnięcia ale ze względu na czas i koszta lepiej wyjdzie emu. też bym tak zrobił -------------------- www.youtube.com/radzioFLATOUT
www.youtube.com/motoLAB www.facebook.com/radzioFLATOUT www.patronite.pl/radzioFLATOUT |
|
|
Tue, 31 Dec 2019 - 18:05
Post
#4396
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice |
Ktoś wie coś na temat pojawienia sie emu pro? Rok 2020 realny? Który kwartał czy miesiąc?
-------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
gość_mat13por_* |
Tue, 31 Dec 2019 - 20:10
Post
#4397
|
|
|
|
|
Tue, 31 Dec 2019 - 20:39
Post
#4398
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice |
Gdybym chciał im zawracać 4 litery to od razu zrobiłbym to. Jest tu wielu, którzy mają z nimi stały kontakt i liczę, że podzielą się ciekawą informacją.
-------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
Thu, 02 Jan 2020 - 23:39
Post
#4399
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 19 September 2005 Skąd: Przasnysz |
Pisałem od nich i odpisali że lipiec/sierpień 2020. Niestety skok cenowy jest ogromny w porównaniu do black dostałem informacje że będzie kosztowało 8500 zł brutto.
-------------------- Probe 2.2 TURBO GT
|
|
|
Thu, 02 Jan 2020 - 23:42
Post
#4400
|
|
Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów |
To są drobniaki w porównaniu do innych pro standalone.
-------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 23 April 2024 - 08:58 |