EMU, Traction control strona 85 |
EMU, Traction control strona 85 |
Wed, 12 Jun 2019 - 09:56
Post
#4241
|
|
User Dołączył: Thu, 08 October 2015 |
Panowie, szybkie pytanie, zrobiło się krótkie zwarcie miedzy + a - na wyłączonym zapłonie(zjechał klucz który dotknął rozpórki i plusa) ..auto nie chce odpalić. W pierwszych dwóch sekundach rozruchu słychać jak by chciał odpalić ale po chwili zaczyna parskać i kichać. Paliwo jest, iskra jest..czy emu mogło ucierpieć?
|
|
|
Wspieraj forum |
Wed, 12 Jun 2019 - 09:56
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Wed, 19 Jun 2019 - 00:22
Post
#4242
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 28 October 2012 Skąd: Tychy |
Miedzy ktorym plusem? Czego? Akumulatora?
-------------------- Golf II 2.0 16VT BW9180 4Motion DSG on emublack
|
|
|
Wed, 19 Jun 2019 - 06:21
Post
#4243
|
|
User Dołączył: Thu, 08 October 2015 |
Tak, miedzy plusem z Aku a rozpórką..Zasilanie do Emu idzie bezpośrednio z klemy plusowej i tu są moje obawy ze mogło coś upalić. Auto nadal nie chce zagadać, wszystkie bezpieczniki są ok.
|
|
|
Wed, 19 Jun 2019 - 18:43
Post
#4244
|
|
User Dołączył: Wed, 13 June 2007 Skąd: Wrocław |
Witam
Czy kontrolkę Check engine można sterować pod wyjście Stepper? W jaki sposób? Jest taka możliwość wyboru (4 wyjścia stepper po 1A) w Other -> Check engine. Wystarczy pod odpowiednie wyjście (jedno z: G2, G3, G10, G11) podpiąć kontrolkę i już ? |
|
|
Wed, 19 Jun 2019 - 22:06
Post
#4245
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 28 October 2012 Skąd: Tychy |
Tak tylko ze 2 strona kontrolki musi byc do masy podpieta.
Emu nie moglo ucierpiec od zwarcia akumulatora. Sprawdz wszystkie masy emu czy sa i 12V czy sa -------------------- Golf II 2.0 16VT BW9180 4Motion DSG on emublack
|
|
|
Thu, 20 Jun 2019 - 15:46
Post
#4246
|
|
User Dołączył: Mon, 05 March 2012 |
Zauważyłem w ostatnich aktualizacjach Black`a że w zakładce sport/dif control/parameters mamy do wyboru haldex 1 i 2 generacji i takie pytanie czy Black bezpośrednio obsłuży mi haldexa 1 gen (golf 4 ) bez haldex kontrolera czy jest on niezbędny?
|
|
|
Fri, 21 Jun 2019 - 09:06
Post
#4247
|
|
User Dołączył: Fri, 30 May 2014 |
|
|
|
Fri, 21 Jun 2019 - 09:56
Post
#4248
|
|
User Dołączył: Mon, 05 March 2012 |
������ A wiesz moze czy ktos inny jak podpiac 10 barowy czujnik cisnienia oleju od ecumastera. W zostawie nie ma opisu pinow tu znajdziesz wszystko https://www.ecumaster.com/download/ pod emu black jest cały *.zip do pobrania |
|
|
Sun, 23 Jun 2019 - 11:12
Post
#4249
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 09 November 2016 |
Dlaczego została usunięta opcja odpalenia sondy przed uruchomieniem silnika? Mi się to przydawało jak robiłem mapy afterstart itp. Można było określić ile czasu ma trwać chociażby wzbogacenie.
|
|
|
Sun, 23 Jun 2019 - 11:44
Post
#4250
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 25 September 2006 Skąd: włoszczowa |
ta funkcja nadal jest , nie została usunięta
|
|
|
Sun, 23 Jun 2019 - 14:39
Post
#4251
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 27 December 2009 Skąd: Łomża |
Zauważyłem w ostatnich aktualizacjach Black`a że w zakładce sport/dif control/parameters mamy do wyboru haldex 1 i 2 generacji i takie pytanie czy Black bezpośrednio obsłuży mi haldexa 1 gen (golf 4 ) bez haldex kontrolera czy jest on niezbędny? Tak, ale 4 wyjścia Ci zabierze. -------------------- Fabia 1.8T 300+
Leon R30T EFR9180 |
|
|
Mon, 24 Jun 2019 - 11:49
Post
#4252
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 28 October 2012 Skąd: Tychy |
Mozna podpiac jak seryjnie jest i CAN-L CAN-H do EMU black. Dashboard wybrac jakies golf R32 i musi byc ABS/ESP vw z canbus wtedy haldexy normalnie działają po samym can
-------------------- Golf II 2.0 16VT BW9180 4Motion DSG on emublack
|
|
|
Wed, 26 Jun 2019 - 07:16
Post
#4253
|
|
User Dołączył: Mon, 05 March 2012 |
Dzięki za info. Będę to montował w aucie bez can, generalnie mógłbym postawić to na clasicu + haldex controler ale wolałbym to zrobić na jednym urządzeniu tym bardziej że chodzi mi po głowie DSG:) dlatego idę w black`a. A orientujecie się czy, tak jak w przypadku haldex controlera, trzeba wysyłać haldex`a do EcuMastera?
|
|
|
Thu, 27 Jun 2019 - 11:28
Post
#4254
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 04 August 2008 Skąd: Szczecin |
Panowie jak duże znaczenie ma długość przewodu do MAPa ? Chwilowo nie mam jak pociągnąć tego przewodu i jest straasznie długi - ponad 2 metry. Auto jeździ normalnie, jedynie ciężko z ustawieniem wolnych obrotów, czasami pływają, przygasa auto, ale może to wina w innych ustawieniach.
-------------------- 126p -> escort xr3 -> escort 1.6i -> golf3 tdi -> fiat qpe 20vt -> s13 -> s14 -> s14a
|
|
|
Sun, 30 Jun 2019 - 11:36
Post
#4255
|
|
User Dołączył: Wed, 10 April 2013 |
dbw- problem auto odpala bez problemu steruje sobie normalnie wolnymi obrotami lecz gdy chce dodać gazu przepustnica się zamyka zamiast otworzyć, możliwe ze moduł się uszkodził?
|
|
|
Mon, 01 Jul 2019 - 19:00
Post
#4256
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 13 December 2016 Skąd: Radom |
Pacjent Rover 1.8 Turbo upchany w Poloneza. Trigger Rover 13-1-2-1-14-1-3-1 (Lotus Elise), który EMU przekształca na Multitooth z 12 zębami. Jak z ustawieniami First Trigger Tooth oraz Trigger Angle?
Koło zamachowe wygląda tak |
|
|
Mon, 01 Jul 2019 - 19:16
Post
#4257
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 17 February 2006 Skąd: warszawa |
dbw- problem auto odpala bez problemu steruje sobie normalnie wolnymi obrotami lecz gdy chce dodać gazu przepustnica się zamyka zamiast otworzyć, możliwe ze moduł się uszkodził? niektore pedaly maja 2x tps. jeden 0-5v drugi 5-0v, może odwrotnie podlaczyles???? -------------------- www.youtube.com/radzioFLATOUT
www.youtube.com/motoLAB www.facebook.com/radzioFLATOUT www.patronite.pl/radzioFLATOUT |
|
|
Mon, 01 Jul 2019 - 20:55
Post
#4258
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 27 December 2009 Skąd: Łomża |
dbw- problem auto odpala bez problemu steruje sobie normalnie wolnymi obrotami lecz gdy chce dodać gazu przepustnica się zamyka zamiast otworzyć, możliwe ze moduł się uszkodził? Sprawdz invert output -------------------- Fabia 1.8T 300+
Leon R30T EFR9180 |
|
|
Tue, 02 Jul 2019 - 17:58
Post
#4259
|
|
User Dołączył: Wed, 10 April 2013 |
|
|
|
Fri, 05 Jul 2019 - 21:00
Post
#4260
|
|
Super User Dołączył: Wed, 29 September 2010 Skąd: Warszawa |
Widział ktoś może odpalone 5.0TFSI BUH na EMU lub innym SA?
-------------------- E36 + forged M50B30 + GT3582 / 620HP/720Nm
E46 + M54B30 + GT3076 + E85 / 520HP/610Nm |
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 18 April 2024 - 13:52 |