![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#941
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 05 May 2009 Skąd: Nowa Huta ![]() |
O takie coś jest si:) Ciekawe jak będzie to wyglądało cenowo.
-------------------- BMW...freude am fahren...
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#942
|
|
User Dołączył: Wed, 15 August 2012 ![]() |
nie mogę znaleźć ceny ale nvida juz dawno ma w ofercie moduły przetwazania obrazu pod zestaw wirtualnych wskaźników czy GPS, po kamerę cofania na jednym wyświetlaczu http://www.nvidia.pl/object/tegra-automotive-pl.html
|
|
|
![]()
Post
#943
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 01 August 2008 Skąd: Szczytno ![]() |
a pozatym ilości zębów na różnych kołach jest miliard innych
|
|
|
![]()
Post
#944
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 19 December 2006 Skąd: 100lica ![]() |
mam prośbę o pomoc z odpaleniem fiata fire 8v
zrobiłem wiązkę do EMU dzisiaj testowo podłączyłem do auta, wszystkie czujniki pokazują odczyty ale niestety nie udało mi się odpalić auta niestety nie znam czasu ładowania cewek i nie do końca mam pomysł jak ustawić sterowanie cewkami cewkę mam taka : ![]() wtryski są takie: ![]() ![]() Injector type 0280156268 OE NR. 0 280 156 268 Type EV 6 offer drawing 5519 1345 Resistance (Ohm) 14,5 Test medium Heptan Operating pressure (kPa) 350 Q-stat (at operating pressure) (g/min) 125 Q-stat with 300 kPa (g/min) 115,7 Q-stat with 300 kPa (ml/min) 165 q-dyn with 300 kPa, ti 2,5 ms (g/1000 Imp.) 3,52 Spray type E "Spray angle alfa-50 (for 2 beam)" 25° "Spray angle alfa-80 (for cone-characteristic)" ¤ axial deviation angle (spray bent angle) 0° Spray orientation angle 90° Spray distribution (area, spray amount) 16°-30°¤>35% allowed fuels E85 Version, type Design 96 Electrical connector Jetronic locating lug (anti rotation device) 180° hydr. connection to manifold O-Ring standard hydr. connection to fuel rail O-Ring standard "Distance between O-rings (O-Ring to O-Ring)" ¤ Total length 61 ? a wiązka wygląda tak: ![]() ![]() ![]() ![]() potrzebuje pomocy żeby ustawić poniższe: ![]() Na powyższych ustawieniach udało mi się ładnie rozgrzać cewki i rozładować aku a nie o to mi chodziło. PS. ustawienia czujnika walu powinny być ok policzyłem zęby i wyszło że czujnik wskazuje na 20 ząb, obroty czyta bez problemu. |
|
|
![]()
Post
#945
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 14 October 2012 ![]() |
Przecież te cewki masz pasywne, a ustawione 'Coils with built in amplifier'.
|
|
|
![]()
Post
#946
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 19 December 2006 Skąd: 100lica ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#947
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 21 January 2004 Skąd: Rawa Mazowiecka ![]() |
jak wyprowadza się z EMU: OBD2 i CAN-Bus ?
|
|
|
![]()
Post
#948
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 03 January 2010 ![]() |
Panowie czy da rade podpiąć cewke z forda V6 jako wastedspark ? w cewce sa 4 piny (zdjęcie) rozumie że 3 wyjścia z EMU pod każdy pin cewki i otatni pin cewki to plus i czy ta cewka to jest cewka pasywna ?
![]() Uploaded with ImageShack.us |
|
|
![]()
Post
#949
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
To jest cewka pasywna w dodatku wasted spark. Podpinasz 3 uzwojenia cewki i 6 swiec i tyle. Panowie czy da rade podpiąć cewke z forda V6 jako wastedspark ? w cewce sa 4 piny (zdjęcie) rozumie że 3 wyjścia z EMU pod każdy pin cewki i otatni pin cewki to plus i czy ta cewka to jest cewka pasywna ?
![]() Uploaded with ImageShack.us -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#950
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Na razie sie jeszcze nie wyprowadza
![]() jak wyprowadza się z EMU: OBD2 i CAN-Bus ? -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#951
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 24 November 2011 Skąd: Wawa ![]() |
Czy emu posiada opcję włączenia filtra cyfrowego w celu wygładzenia wykresu doładowania na logach?
-------------------- Renault Megane 1.8 16V Turbo - było
Mazda 6 MPS - był -Best ET 13:45 Ryki 2015 Mazda 6Speed - jest |
|
|
![]()
Post
#952
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Tak. W konfiguracji MAP sensora enable digital filter
Czy emu posiada opcję włączenia filtra cyfrowego w celu wygładzenia wykresu doładowania na logach? -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#953
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 24 November 2011 Skąd: Wawa ![]() |
super, dzięki
![]() -------------------- Renault Megane 1.8 16V Turbo - było
Mazda 6 MPS - był -Best ET 13:45 Ryki 2015 Mazda 6Speed - jest |
|
|
![]()
Post
#954
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 05 November 2009 Skąd: Schwarzwald/ Skarzysko Kamienna ![]() |
Hej Jadzwin, masz pelna skrzynke, a chcialem sie z Toba skontaktowac...
-------------------- 300ce 24v dogleg + 3.27 ASD, MEGAsquirted -->> TERESKA :)
|
|
|
![]()
Post
#955
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 27 January 2013 Skąd: Kraków ![]() |
Mam pytanie czy na ANALOG INPUT można podać tylko sygnał 0-5V czy 0-15V to nie problem. Nie chciał bym upalić wejscia.
-------------------- BMW e30
Stage 1 : M50B25 + kompresor Eaton M62 0.5 bar. 230KM/305Nm Stage 2 : M50B25 + turbo GT35/30 1.0 bar. ???KM/???Nm Stage 3 : M50B29TU + turbo s200sx 490KM/640Nm |
|
|
![]()
Post
#956
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 26 December 2012 ![]() |
Obstawiam, że 15V odpada
![]() ![]() -------------------- Był Peugeot 106 S16 Turbo - Tor Poznań 1.53:5
Jest BMW e36 Compact m54b25 + GTX3076 + 8hp50 by TajnyGarazBobra |
|
|
![]()
Post
#957
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Jest tak jak pisze moritz. Musisz zrobic sobie dzielnik napiecia np. 1/3.
Co wiecej w EMU masz mozliwosc zdefiniowania jednostek na wjesciach analogowych i jak zrobisz taki dzielnik to nic nie stoi na przeszkodzie tak to skonfigurowac zeys w logu mial napiecie od 0-15V albo wartosci jakie reprezentuje czujnik (np. cisnienie) -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#958
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 27 January 2013 Skąd: Kraków ![]() |
Dzięki. W instrukcji nie ma zakresu napięć wejść INPUT, i dlago pytałem?
Mam pytanie jeszcze o flat shift, jakie muszą być spełnione warunki poza (activation input) aby sterownik ciął zapłon. Nie mogę aktywować flat shifta, czy przyczyną może być to że strownik niepoprawnie identyfikuje mi bieg cały czas ma 1 bieg. -------------------- BMW e30
Stage 1 : M50B25 + kompresor Eaton M62 0.5 bar. 230KM/305Nm Stage 2 : M50B25 + turbo GT35/30 1.0 bar. ???KM/???Nm Stage 3 : M50B29TU + turbo s200sx 490KM/640Nm |
|
|
![]()
Post
#959
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Odnosnie flat shifta jest blad w sofcie i nie aktywujesz go. W kolejnej wersji softu bedzie na to poprawka. Dzięki. W instrukcji nie ma zakresu napięć wejść INPUT, i dlago pytałem?
Mam pytanie jeszcze o flat shift, jakie muszą być spełnione warunki poza (activation input) aby sterownik ciął zapłon. Nie mogę aktywować flat shifta, czy przyczyną może być to że strownik niepoprawnie identyfikuje mi bieg cały czas ma 1 bieg. -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#960
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 11 February 2013 Skąd: Kirchheim ![]() |
-------------------- C24NE - KdFi v1.3 (ms2extra_3.2.1)
C20XE - KdFi v1.3 (ms2extra_3.2.1) C20LET - EMU |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 19 July 2025 - 02:50 |