Shoutbox 0 nowych PW 


245 Stron V  « < 46 47 48 49 50 > »   
Reply to this topicStart new topic
> EMU, Traction control strona 85
Pan. B
post Mon, 28 Jan 2013 - 12:06
Post #941


Forum Homee
Dołączył: Tue, 05 May 2009
Skąd: Nowa Huta





O takie coś jest si:) Ciekawe jak będzie to wyglądało cenowo.


--------------------
BMW...freude am fahren...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 28 Jan 2013 - 12:06
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
malin90
post Mon, 28 Jan 2013 - 15:11
Post #942


User
Dołączył: Wed, 15 August 2012





nie mogę znaleźć ceny ale nvida juz dawno ma w ofercie moduły przetwazania obrazu pod zestaw wirtualnych wskaźników czy GPS, po kamerę cofania na jednym wyświetlaczu http://www.nvidia.pl/object/tegra-automotive-pl.html
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cieniu
post Mon, 28 Jan 2013 - 23:10
Post #943


Forum Homee
Dołączył: Fri, 01 August 2008
Skąd: Szczytno





a pozatym ilości zębów na różnych kołach jest miliard innych
Go to the top of the page
 
+Quote Post
WielkiW
post Fri, 01 Feb 2013 - 23:50
Post #944


Frequent User
Dołączył: Tue, 19 December 2006
Skąd: 100lica





mam prośbę o pomoc z odpaleniem fiata fire 8v

zrobiłem wiązkę do EMU dzisiaj testowo podłączyłem do auta, wszystkie czujniki pokazują odczyty ale niestety nie udało mi się odpalić auta

niestety nie znam czasu ładowania cewek i nie do końca mam pomysł jak ustawić sterowanie cewkami

cewkę mam taka :



wtryski są takie:



Injector type 0280156268
OE NR. 0 280 156 268
Type EV 6
offer drawing 5519 1345
Resistance (Ohm) 14,5
Test medium Heptan
Operating pressure (kPa) 350
Q-stat (at operating pressure) (g/min) 125
Q-stat with 300 kPa (g/min) 115,7
Q-stat with 300 kPa (ml/min) 165
q-dyn with 300 kPa, ti 2,5 ms (g/1000 Imp.) 3,52
Spray type E
"Spray angle alfa-50
(for 2 beam)" 25°
"Spray angle alfa-80
(for cone-characteristic)" ¤
axial deviation angle (spray bent angle) 0°
Spray orientation angle 90°
Spray distribution (area, spray amount) 16°-30°¤>35%
allowed fuels E85
Version, type Design 96
Electrical connector Jetronic
locating lug (anti rotation device) 180°
hydr. connection to manifold O-Ring standard
hydr. connection to fuel rail O-Ring standard
"Distance between O-rings
(O-Ring to O-Ring)" ¤
Total length 61 ?

a wiązka wygląda tak:










potrzebuje pomocy żeby ustawić poniższe:




Na powyższych ustawieniach udało mi się ładnie rozgrzać cewki i rozładować aku a nie o to mi chodziło.

PS. ustawienia czujnika walu powinny być ok policzyłem zęby i wyszło że czujnik wskazuje na 20 ząb, obroty czyta bez problemu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sikaykiee
post Sat, 02 Feb 2013 - 00:09
Post #945


Rookie
Dołączył: Sun, 14 October 2012





Przecież te cewki masz pasywne, a ustawione 'Coils with built in amplifier'.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
WielkiW
post Sat, 02 Feb 2013 - 00:23
Post #946


Frequent User
Dołączył: Tue, 19 December 2006
Skąd: 100lica





CYTAT(sikaykiee @ Sat, 02 Feb 2013 - 00:09) *
Przecież te cewki masz pasywne, a ustawione 'Coils with built in amplifier'.


omg, niezła wtopa smile.gif

rano sprawdzę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Adam R.
post Sun, 03 Feb 2013 - 17:14
Post #947


Super User
Dołączył: Wed, 21 January 2004
Skąd: Rawa Mazowiecka





jak wyprowadza się z EMU: OBD2 i CAN-Bus ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mlody1921
post Mon, 04 Feb 2013 - 13:51
Post #948


Forum Homee
Dołączył: Sun, 03 January 2010





Panowie czy da rade podpiąć cewke z forda V6 jako wastedspark ? w cewce sa 4 piny (zdjęcie) rozumie że 3 wyjścia z EMU pod każdy pin cewki i otatni pin cewki to plus i czy ta cewka to jest cewka pasywna ?



Uploaded with ImageShack.us
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Mon, 04 Feb 2013 - 14:10
Post #949


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow






To jest cewka pasywna w dodatku wasted spark. Podpinasz 3 uzwojenia cewki i 6 swiec i tyle.



CYTAT(mlody1921 @ Mon, 04 Feb 2013 - 14:51) *
Panowie czy da rade podpiąć cewke z forda V6 jako wastedspark ? w cewce sa 4 piny (zdjęcie) rozumie że 3 wyjścia z EMU pod każdy pin cewki i otatni pin cewki to plus i czy ta cewka to jest cewka pasywna ?



Uploaded with ImageShack.us


--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Mon, 04 Feb 2013 - 14:26
Post #950


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Na razie sie jeszcze nie wyprowadza sad.gif W przyszlosci bedzie modul CAN-BUS i OBD2

CYTAT(Adam R. @ Sun, 03 Feb 2013 - 18:14) *
jak wyprowadza się z EMU: OBD2 i CAN-Bus ?



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
torek
post Thu, 07 Feb 2013 - 11:13
Post #951


Forum Killer
Dołączył: Thu, 24 November 2011
Skąd: Wawa





Czy emu posiada opcję włączenia filtra cyfrowego w celu wygładzenia wykresu doładowania na logach?


--------------------
Renault Megane 1.8 16V Turbo - było
Mazda 6 MPS - był -Best ET 13:45 Ryki 2015
Mazda 6Speed - jest
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Thu, 07 Feb 2013 - 11:39
Post #952


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Tak. W konfiguracji MAP sensora enable digital filter

CYTAT(torek @ Thu, 07 Feb 2013 - 12:13) *
Czy emu posiada opcję włączenia filtra cyfrowego w celu wygładzenia wykresu doładowania na logach?



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
torek
post Thu, 07 Feb 2013 - 12:05
Post #953


Forum Killer
Dołączył: Thu, 24 November 2011
Skąd: Wawa





super, dzięki smile.gif


--------------------
Renault Megane 1.8 16V Turbo - było
Mazda 6 MPS - był -Best ET 13:45 Ryki 2015
Mazda 6Speed - jest
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kubeq_Sq
post Thu, 07 Feb 2013 - 15:33
Post #954


Forum Killer
Dołączył: Thu, 05 November 2009
Skąd: Schwarzwald/ Skarzysko Kamienna





Hej Jadzwin, masz pelna skrzynke, a chcialem sie z Toba skontaktowac...


--------------------
300ce 24v dogleg + 3.27 ASD, MEGAsquirted -->> TERESKA :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tomek_P
post Fri, 08 Feb 2013 - 20:47
Post #955


Frequent User
Dołączył: Sun, 27 January 2013
Skąd: Kraków





Mam pytanie czy na ANALOG INPUT można podać tylko sygnał 0-5V czy 0-15V to nie problem. Nie chciał bym upalić wejscia.


--------------------
BMW e30
Stage 1 : M50B25 + kompresor Eaton M62 0.5 bar. 230KM/305Nm
Stage 2 : M50B25 + turbo GT35/30 1.0 bar. ???KM/???Nm
Stage 3 : M50B29TU + turbo s200sx 490KM/640Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
moritz86
post Sat, 09 Feb 2013 - 16:25
Post #956


Forum Killer
Dołączył: Wed, 26 December 2012





Obstawiam, że 15V odpada smile.gif Zrób sobie prosty dzielnik napięcia na dwóch rezystorach. W necie masz nawet kalkulatory i nie trzeba liczyć na kartce smile.gif


--------------------
Był Peugeot 106 S16 Turbo - Tor Poznań 1.53:5
Jest BMW e36 Compact m54b25 + GTX3076 + 8hp50 by TajnyGarazBobra
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Sat, 09 Feb 2013 - 22:29
Post #957


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Jest tak jak pisze moritz. Musisz zrobic sobie dzielnik napiecia np. 1/3.

Co wiecej w EMU masz mozliwosc zdefiniowania jednostek na wjesciach analogowych i jak zrobisz taki dzielnik to nic nie stoi na przeszkodzie tak to skonfigurowac zeys w logu mial napiecie od 0-15V albo wartosci jakie reprezentuje czujnik (np. cisnienie)


--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tomek_P
post Sun, 10 Feb 2013 - 17:52
Post #958


Frequent User
Dołączył: Sun, 27 January 2013
Skąd: Kraków





Dzięki. W instrukcji nie ma zakresu napięć wejść INPUT, i dlago pytałem?
Mam pytanie jeszcze o flat shift, jakie muszą być spełnione warunki poza (activation input) aby sterownik ciął zapłon.
Nie mogę aktywować flat shifta, czy przyczyną może być to że strownik niepoprawnie identyfikuje mi bieg cały czas ma 1 bieg.


--------------------
BMW e30
Stage 1 : M50B25 + kompresor Eaton M62 0.5 bar. 230KM/305Nm
Stage 2 : M50B25 + turbo GT35/30 1.0 bar. ???KM/???Nm
Stage 3 : M50B29TU + turbo s200sx 490KM/640Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Sun, 10 Feb 2013 - 17:56
Post #959


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow






Odnosnie flat shifta jest blad w sofcie i nie aktywujesz go.
W kolejnej wersji softu bedzie na to poprawka.



CYTAT(Tomek_P @ Sun, 10 Feb 2013 - 18:52) *
Dzięki. W instrukcji nie ma zakresu napięć wejść INPUT, i dlago pytałem?
Mam pytanie jeszcze o flat shift, jakie muszą być spełnione warunki poza (activation input) aby sterownik ciął zapłon.
Nie mogę aktywować flat shifta, czy przyczyną może być to że strownik niepoprawnie identyfikuje mi bieg cały czas ma 1 bieg.


--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Genosse
post Mon, 11 Feb 2013 - 11:47
Post #960


Rookie
Dołączył: Mon, 11 February 2013
Skąd: Kirchheim





Witam,
moze sie przydac...

Ignition_Configurator


--------------------
C24NE - KdFi v1.3 (ms2extra_3.2.1)
C20XE - KdFi v1.3 (ms2extra_3.2.1)
C20LET - EMU
Go to the top of the page
 
+Quote Post

245 Stron V  « < 46 47 48 49 50 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 19 July 2025 - 02:50