Shoutbox 0 nowych PW 


245 Stron V  « < 44 45 46 47 48 > »   
Reply to this topicStart new topic
> EMU, Traction control strona 85
Pan. B
post Fri, 18 Jan 2013 - 12:40
Post #901


Forum Homee
Dołączył: Tue, 05 May 2009
Skąd: Nowa Huta





Np tutaj "...w skrócie mówiąc bzdety..." Według Ciebie wskaźnik egt czy np bost jest do lansu? Nawet przy poprawnie poskładanym silniku egt potrafi uratować sporo gotówki i sam motor wink.gif A co do obsługiwanych triggerów oczywiście zgadzam się z Tobą ze im więcej obsłuży tym lepiej. Z poglądami jest jak z dupą każdy ma swoja koniec OT.
Pozdr


--------------------
BMW...freude am fahren...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 18 Jan 2013 - 12:40
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
mlody1921
post Fri, 18 Jan 2013 - 12:48
Post #902


Forum Homee
Dołączył: Sun, 03 January 2010





Ja czegoś nie rozumie, zarejestrowałeś sie na forum wczoraj, tylko poto żeby sie żalić nam że tego tamtego niema?, widzisz co ECU zawiera, Jadźwin ma tyle samo godzin na dobe co my, komputer nie jest długo na rynku powoli sie rozwija, ciężko kupić za 1990 zł ECU żeby od razu miało wszystko co każdy by chciał, Vems istnieje dłużej jeżeli ktoś chce mieć na tyle że EMU na dzień dzisiejszy tego nie obsługuje to droga otwarta,

nieda sie od razu zaspokoić każdego, jeden chce Dash-a inny elektoniczną przepustnice, zmów inny AudiTrigger,

Pamietajmy że nie płacimy 4000zł, a 1990zł wszystko z czasem Producent wie co robi.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
MadeInPoland
post Fri, 18 Jan 2013 - 13:00
Post #903


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 15 July 2008
Skąd: Katowice





mlody1921 on nie pisze prawdopodobnie do Ciebie, pewnie do Jadźwina, nie wiem jak Jadźwin, ale ja na przykład zrozumiałem o co autorowi chodzi i w ponad połowie zgadzam się z nim. Masz coś do napisania to napisz w temacie zamiast atakować autora, to nie jest wątek o autorze posta tylko o EMU i on napisał coś w temacie.

Pan.B, przecież napisał o odpowiedniej konfiguracji, parametrach krytycznych i ostrzeżeniach po przekroczeniu.

Zakupiłem S4 B5 i pomyślałem od razu o EMU, jednak z tego co się dowiaduję nie da rady bez dodatkowego koła?
Czytając przeróżne wątki o tych różnego typu kołach zastanawiam się czy nie byłoby sensowne gdyby Jadźwin, czy ktokolwiek inny zamówił gdzieś konkretną serię i sprzedawał to w normalnej kasie. Dla pewnej grupy odbiorców rzeźba z kołem jest jakimś tam, łątwiejszym bądź trudniejszym problemem do przeskoczenia.


--------------------
Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vwbandit
post Fri, 18 Jan 2013 - 13:03
Post #904


Rookie
Dołączył: Thu, 17 January 2013





CYTAT(Pan. B @ Fri, 18 Jan 2013 - 12:40) *
Np tutaj "...w skrócie mówiąc bzdety..." Według Ciebie wskaźnik egt czy np bost jest do lansu? Nawet przy poprawnie poskładanym silniku egt potrafi uratować sporo gotówki i sam motor wink.gif A co do obsługiwanych triggerów oczywiście zgadzam się z Tobą ze im więcej obsłuży tym lepiej. Z poglądami jest jak z dupą każdy ma swoja koniec OT.
Pozdr

CYTAT(vwbandit @ Fri, 18 Jan 2013 - 11:21) *
... do tego skonfigurowany z głową, ustawione limitery, skonfigurowany warning light informujący o zbliżaniu się określonych parametrów do wartości krytycznych, skonfigurowany check engine light informujący o usterce.
Na co chcesz patrzeć non stop, na kilkanaście zegarów/jednego dash'a z nimi czy na drogę w mieście, czy na tor?

Powtórzę raz jeszcze, bo przeoczyłeś: jak skonfigurujesz EMU prawidłowo, ustawisz ograniczniki, etc. To wskaźnik EGT czy boost są ci do niczego nie potrzebne. Bo nie przekroczą one wartości krytycznych.

mlody1921Zwróć uwagę co było obiecane od samego początku, co było wysoko na liście priorytetów, zamiast tego pojawiły się rzeczy poboczne, mniej istotne, dodatkowe, które póki co nie zwiększają kręgu potencjalnych klientów.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pan. B
post Fri, 18 Jan 2013 - 13:13
Post #905


Forum Homee
Dołączył: Tue, 05 May 2009
Skąd: Nowa Huta





CYTAT(vwbandit @ Fri, 18 Jan 2013 - 13:03) *
Powtórzę raz jeszcze, bo przeoczyłeś: jak skonfigurujesz EMU prawidłowo, ustawisz ograniczniki, etc. To wskaźnik EGT czy boost są ci do niczego nie potrzebne. Bo nie przekroczą one wartości krytycznych.

mlody1921Zwróć uwagę co było obiecane od samego początku, co było wysoko na liście priorytetów, zamiast tego pojawiły się rzeczy poboczne, mniej istotne, dodatkowe, które póki co nie zwiększają kręgu potencjalnych klientów.


Sory faktycznie umknęło mi to;)


--------------------
BMW...freude am fahren...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mlody1921
post Fri, 18 Jan 2013 - 14:45
Post #906


Forum Homee
Dołączył: Sun, 03 January 2010





Kurde może ja sie nauczylem że do mazdy to ciezko co kolwiek znaleźć, też bym chciał mieć p'n'p ECU do mazdy ale to raczej graniczy z cudem albo z kasą,

rozumie Was że najłatwiej podpiać i śmig tym bardziej jak ktoś zyje z tuningu, ale też niema co cudow wymagać za taką cene, patrząc na ceny VEMS-a, AEM i innych chorych cenowo ECU

trzeba porozumieć sie z Jadźwinem i ustalić jakąś liste co jest najważniejsze i kiedy zmiany będa gotowe smile.gif

Poprostu wyczułem złość u kolegi w poście smile.gif


SORY ZA OT

Popieram kolege MadeInPoland są na forum mądre głowy może ktoś zrobil by projekt w CAD i sprzedawał w rozsądnych pieniądzach koła 36-1,60-2
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MadeInPoland
post Fri, 18 Jan 2013 - 16:35
Post #907


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 15 July 2008
Skąd: Katowice





mlody1921 nie ma napinki, trzeba rozwijać EMU, każdy bodzieć może coś zdziałać. Nie można spoczywać na laurach.


--------------------
Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lesiu.Z
post Fri, 18 Jan 2013 - 21:52
Post #908


Super User
Dołączył: Wed, 25 July 2007
Skąd: Grudziądz





CYTAT(mlody1921 @ Fri, 18 Jan 2013 - 14:45) *
SORY ZA OT

Popieram kolege MadeInPoland są na forum mądre głowy może ktoś zrobil by projekt w CAD i sprzedawał w rozsądnych pieniądzach koła 36-1,60-2



JAk ktoś ogarnie z sensem rysunki w cad`ie odpowiednich kół, jakie się komukolwiek przydadzą to jestem w stanie wykonać je w stali i ewentualnie aluminium. biggrin.gif oczywiście laserem, nie pilnikiem smile.gif



--------------------
Abarth Punto `12 1.4MA 165 horspałerów oraz CC 007 agent w trakcie tuningów :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wałek
post Fri, 18 Jan 2013 - 22:58
Post #909


Frequent User
Dołączył: Tue, 27 October 2009





apropo płynnie zmiennych faz, dzieje sie coś w temacie ?smile.gif najlepiej jak będą już dwie zmienne fazy smile.gif

tak naprawde każdy by chciał mieć coś w emu od siebie, każdy miałby jakiś pomysł.. powstałby megahiperekstrarakietfiuel ecu smile.gif trzeba pewnie ejscze poczekać, swoją drogą git że sie coś cały czas pokazuje nowego..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Thoruba
post Fri, 18 Jan 2013 - 23:01
Post #910


Frequent User
Dołączył: Tue, 06 July 2004
Skąd: Zabrze





Sto razy łatwiej i taniej jest zamontować nowe koło i czujnik lub przerobić istniejący triger niż zrobić/kupić porządny dash, a kolorowego przyznam że nie spotkałem. Kontrolkę usterki załatwia się jednym wyjściem parametrycznym. Sterowanie lpg załatwia się drugą mapą, dwoma przekaźnikami, diodami i zależnie od wtrysków opornikami. Troszkę własnej inwencji twórczej. Zgodzę się jedynie ze zmienne fazy rozrządu i elektryczna przepustnica były by ważniejsze od dash'a czy obd. Ale na to trzeba czasu. Pół roku na rynku i wszędzie widzę emu. Wniosek - daje rade, tak? Poza tym EMU nie został stworzony tylko do motorsportu, ale i do chociażby agregatów prądotwórczych czy innych napędów. Trzeba o tym pamiętać bo to też składa się na sukces tego urządzenia.


--------------------
=pistons fly=
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vwbandit
post Sat, 19 Jan 2013 - 11:20
Post #911


Rookie
Dołączył: Thu, 17 January 2013





Słuchajcie, czy nie lepiej jednak zrobić programową obsługę istniejącego w danym silniku trigger'a, zamiast dokładać koło? Nie w każdym silniku jest na nie miejsce, jest jak dobrze i bezpiecznie zamocować, silników jest wiele rodzajów, do każdego robić koło? No i takie koło też tam sobie waży i się kręci. Nie po to się odchudza układ korbowo-tłokowy, koło zamachowe, koło pasowe, etc. aby później coś dokładać.
Mniej, często znaczy lepiej, bliżej serii - lepiej (w sensie oparcia na seryjnych OEMowych częściach, ew. zmodyfikowanych OEMowych).
Pod maską też to wtedy schludniej wygląda.
To takie detale by się komuś wydawało, no ale te detale razem już mają znaczenie.

A jeszcze inny temat. Jadźwin wielokrotnie w pytaniach o różne nowe funkcje odpowiadał w stylu: "że jak są chętni to się dołoży".
Myślę, że warto by było aby osoby które są poważnie zainteresowane: AudiTrigger'em (i jego pochodnymi w Porsche, BMW, Volvo, etc.), LPG, płynnymi zmiennymi fazami czy też elektroniczną przepustnicą przestały utyskiwać po kątach, że oni niestety EMU nie założą, bo tego czy tamtego nie ma, a napisały tutaj, w tym wątku.
Aby pokazać, że są chętni, aby pokazać Jadźwinowi (jak również innym), że jest na to rynek.
EcuMaster to firma, musi zarabiać. To nasza Polska firma, wesprzyjmy jej rozwój.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Harm
post Sat, 19 Jan 2013 - 11:56
Post #912


Super User
Dołączył: Sat, 06 September 2003
Skąd: Łódź





Jesli moge wtrącić

lpg - prace w toku
elektroniczna przepustnica na ukończeniu


--------------------
------------------------------------------------------------------------------
sportexhaust.pl Układy wydechowe i dolotowe ze stali nierdzewnej
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Sat, 19 Jan 2013 - 13:55
Post #913


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





A jak z plynnie regulowana faza?


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Sat, 19 Jan 2013 - 14:56
Post #914


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Witam,

Z uwaga przeczytalem wszystkie komentarza, jaki i "skargi i zazalenia".
Przyjmuje te argumenty bo w duzej mierze sa sluszne i w sumie motywuja mnie do ciezszej pracy.
Chcialbym dogodzic wszytskim, najlepiej juz jutro ale niestety pewne rzeczy rzadza sie swoimi prawami.
I to nie jest tak ze "olewam" klientow, bo kazdy stracony klient firmy boli...
Problemem jest za krotka doba smile.gif

Ale przejdzmy do konkretow.

Plynne fazy rozrzadu

Aktualnie przygotowywana jest wersja softu 0.984 w ktorej bedzie obsluga vvti (silnik 2jz).
Zaraz po tym bedziemy testowac zmienne fazy w ivtec w silniku K20.
Ale najwazniejsza sprawa jest kod ktory odpowiada za wyznaczenie pozycji walka rozrzadu.
I kod ten dziala i bedzie dzialal w dowolnym silniku.
I tutaj dochodzimy do kolejnej sprawy, a mianowicie dekoder wienca zebatego walka rozrzadu.
W przypadku zmienny faz rozrzadu, kazdy producent wymyslil swoje rozwiazanie.
I niestety wiaze sie z tym ze trzeba bedzie dopisywac kazdy typ walka rozrzadu osobno...

Samo sterowanie fazami rozrzadu jest juz proste i opiera sie na mapie DC i kontrolerze PID.

Elektroniczna przepustnia

Caly kod dziala, ale z powodu potencjalnego zagrożenia dla zycia jakie niesie ze soba blad w algorytmie wymaga to szczegolnie starannych testow. Dodatkowo jet potrzebny zewnetrzny modul wykonawczy (jego cena bedzie oscylowac w granicy 150PLN)
Dzieki temu modulowi jest zapewniona wysoka jakosc sterowania silnikiem przepustnicy, oraz co najwazniejsze do jego sterowanie potrzebne jest tylko jedno wyjscie AUX z EMU.

LPG

EMU sterujace LPG dziala w wielkim generatorze prądu opartym na 6 cylindrowym 12 litrowym silniku.
Silnik jest tylko zasilany LPG. Wykorzystuje sterownik wtryskiwaczy gazowych naszej produkcji.
Niestety ten sterownik w obecnej wersji jest dosyc drogi i nie wprowadzimy go do produkcji.
Natomiast mamy w planach opracowac tani sterownik dla wtryskiwaczy LPG i benzynowy P&H.
Ale to wymaga czasu...

Audi Trigger
Przyznaje ze wiele osob prosi o bezposrednie wsparcie dla wincow zebatych 5 cylindrowek Audi.
W tym momencie jest to trzecia rzecz na liscie priorytetow po zmiennej fazie rozrzadu i elektronicznej przepustnicy.

Wogole to na ukonczeniu jest nowa strona www, sklep, tak ze komunikacja z uzytkownikami powinna sie znacznie poprawic.

Postaram sie tez na biezaco informowac was jak postepuja prace.

Jezeli sa osoby ktore chcialyby miec dostep do nowych wersji softow, to napiszcie do mnie.

Tak samo jezeli ktos cos potrzebuje niech pisze. Niektore rzeczy sa dosyc proste i mozna je dodac od reki.

I jeszcze w kwestii modulu BT. To efekt uboczny wprowadzenia protokolu AIM, ktory byl potrzebny do obslugi Dashy w autach przeznaczonych do motorsportu.


Pozdrowienia
Jadzwin



CYTAT(jackkpl @ Sat, 19 Jan 2013 - 14:55) *
A jak z plynnie regulowana faza?



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MadeInPoland
post Sat, 19 Jan 2013 - 15:46
Post #915


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 15 July 2008
Skąd: Katowice





I to jest firma! nie wylewa żalu, nie tłumaczy się, przyjmuje konstruktywne uwagi i działa. dzięki Jadźwin, powodzenia.


--------------------
Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
apogeum
post Sat, 19 Jan 2013 - 16:06
Post #916


Super User
Dołączył: Wed, 18 January 2012





kuba odpisz na PW
dziekuje
Go to the top of the page
 
+Quote Post
forti
post Mon, 21 Jan 2013 - 22:21
Post #917


Frequent User
Dołączył: Fri, 18 October 2002
Skąd: Wroclaw





Mam pytanko czy soft umozliwia sterowanie dwoma cewkami, a kazda cewka idzie do swojego aparatu zaplonowego. Mam zamiar wysterowac v12 a narazie nie chce generowac kosztow i wykorzystac seryjne rozwiazanie. W MS jest to opcja "dual dizzy".
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sikaykiee
post Mon, 21 Jan 2013 - 23:45
Post #918


Rookie
Dołączył: Sun, 14 October 2012





Soft umożliwia sterownie od 1 do 6 osobnych cewek jak sobie tylko będziesz chciał.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Adam R.
post Tue, 22 Jan 2013 - 12:56
Post #919


Super User
Dołączył: Wed, 21 January 2004
Skąd: Rawa Mazowiecka





wszytko jedno w jakiej kolejności podepnę + i - pod wtryski ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Tue, 22 Jan 2013 - 14:33
Post #920


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Tak


CYTAT(Adam R. @ Tue, 22 Jan 2013 - 13:56) *
wszytko jedno w jakiej kolejności podepnę + i - pod wtryski ?



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post

245 Stron V  « < 44 45 46 47 48 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 23:51