![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#881
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 22 January 2004 Skąd: bełchatów ![]() |
LgYs czy jakieś badziewie? z tym badziewiem chyba przesadziłeś bardzioej niz ja ![]() Rozumiem ze w instrukcji do EMU bedzie mozna znaleźć zastosowanie odpowiednich przekrojów do odpowiednich czujników? -------------------- „Dokładnie wiadomo, kiedy ludzie zaczęli się ścigać: gdy tylko zbudowali drugi samochód.”
-by Richard Petty NASCAR racedriver corsa c16xe N/A 176KM/187Nm powered by corsasport.pl |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#882
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Bedzie opis dolaczony do wiazki
![]() Poza tym we wtyczkach EMU sa duze i male piny. Grubsze przewody sa zarobione na duze piny a wiec tam gdzie wymagania pradowe sa wieksze. A przewody LGY to sa przewody wysokonapieciowe i swietnie sie sprawdzaja w instalacji elektrycznej np. budynku. Do auta lepiej miec niskonapieciowe samochodowe FLRY bo sa elastyczniejsze i maja ciensza izolace co powoduje ze wiazka nie jest taka sztywna no i ma mniejsza srednice. z tym badziewiem chyba przesadziłeś bardzioej niz ja ![]() Rozumiem ze w instrukcji do EMU bedzie mozna znaleźć zastosowanie odpowiednich przekrojów do odpowiednich czujników? -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#883
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 14 October 2012 ![]() |
Skoro tak to mi się podoba, i cena bardzo dobra (nie za wysoka).
Nawet już sobie w głowie poukładałem do czego jaki przekrój i się wszystko zgadza. ![]() z tym badziewiem chyba przesadziłeś bardzioej niz ja ![]() Obawiałem się czegoś pokroju tych co dają do uniwersalnych centralnych zamków itp. ![]() |
|
|
![]()
Post
#884
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 03 January 2010 ![]() |
Lux tylko jak sie nazywaja i gdzie można dostać konektory do wtyczek ?? bo mi pare zagineło :/
|
|
|
![]()
Post
#885
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Jako ze wiele osob pyta ponizej zdjecie wiazki:
![]() A tutaj zdjecie modulu BlueTooth do portu rozszerzen. ![]() -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#886
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
Jako ze wiele osob pyta ponizej zdjecie wiazki: ![]() A tutaj zdjecie modulu BlueTooth do portu rozszerzen. ![]() Zaklep mi od razu 2 sztuki wiązki jak możesz ![]() Się na mejla jeszcze z tym odezwę ![]() -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#887
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 16 October 2002 Skąd: wawa ![]() |
Wiązeczka pierwsza klasa bardzo elastyczna i ładnie się układa.....czekam na kable w ekranie
![]() -------------------- Racing is my Life......
"I drift not because it is a quicker way around a corner, but it is the most exciting way" - Keiichi Tsuchiya S13 Moon Blue EMU LINK VEMS ECUMASTER SMT AEM APEXI POWER FC AUTRONIC HALTECH instalacje i strojenie. Hamownia 4x4 Dyno Project 2JZ Bp 98 Ultimate 701KM 787Nm NAJMOCNIEJSZY W POLSCE JZ ;) |
|
|
![]()
Post
#888
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 13 March 2007 Skąd: WGM ![]() |
Sklep bedzie jeszcze w tym roku. Natomiast forum EMU pewnie na poczatku przyszlego. I co ze sklepem i forum ? -------------------- size is nothing... boost is EVERYTHING
|
|
|
![]()
Post
#889
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Sklep juz niedlugo razem z nowa strona. Doslownie ostatnie szlify robimy.
I co ze sklepem i forum ? -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#890
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 29 May 2007 Skąd: Cambridge/Skrzeszowice k.Krakowa ![]() |
Czy wiadomo mniej wiecej kiedy się pojawi manual in english?
-------------------- Fabia vRS daily
Golf mk2 16v almost no progress... ,,If you no longer go for the gap that exists,you no longer a racing driver" |
|
|
![]()
Post
#891
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 06 July 2004 Skąd: Zabrze ![]() |
Nie wiem czy nie za późno, ale czy EMU mógł by mieć standardowe protokoły OBD2 ? Wtedy do gniazda rozszerzeń podpiąć gniazdo OBD2 i zwykłym interfejsem komunikować się z aplikacjami na androidzie, jest pełno ładnie zrobionych obd dash'y. Poza tym to byłby już krok od komunikacji z pozostałymi układami w pojeździe.
Wracając na ziemie...po ile będzie ten moduł bluetooth? Wymarzona aplikacja powinna mieć do wyboru wyświetlacze analogowe, cyfrowe i belki. Dobrze by było gdyby można było samemu wgrywać jakieś jpg'i (myślę teraz o analogowych wskaźnikach) jako tło, i osobno wskazówkę, plus zaznaczać oś obrotu, zero i zakres. Kształty rozciągane, tak aby móc uzyskać nie tylko łuk po okręgu ale np.elipse. Chodzi mi głównie o to żeby zaadoptować zdjęcia autentycznych zegarów. I jeszcze coś na wzór rozszerzonego pulpitu, tak żeby dwa tablety obok siebie montować. -------------------- =pistons fly=
|
|
|
![]()
Post
#892
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Pomysl z OBD jest bardzo ciekawy. Mozna by spokojnie dolozyc modul OBD do portu rozszerzen.
Co do BT to w tym momencie jest jedna apliakcja na androida na ktorej to dziala. Ale pracujemy nad nasza wlasna aplikacja. Dzieki temu bedzie mozliwa komunikacja w dwie strony i np. na ekranie pzryciski aktywujace funkcje jak launch control, PIT limit, czy zmiana boostu... A moze kto wie bedzie mozna stroic na tablecie ![]() Nie wiem czy nie za późno, ale czy EMU mógł by mieć standardowe protokoły OBD2 ? Wtedy do gniazda rozszerzeń podpiąć gniazdo OBD2 i zwykłym interfejsem komunikować się z aplikacjami na androidzie, jest pełno ładnie zrobionych obd dash'y. Poza tym to byłby już krok od komunikacji z pozostałymi układami w pojeździe. Wracając na ziemie...po ile będzie ten moduł bluetooth? Wymarzona aplikacja powinna mieć do wyboru wyświetlacze analogowe, cyfrowe i belki. Dobrze by było gdyby można było samemu wgrywać jakieś jpg'i (myślę teraz o analogowych wskaźnikach) jako tło, i osobno wskazówkę, plus zaznaczać oś obrotu, zero i zakres. Kształty rozciągane, tak aby móc uzyskać nie tylko łuk po okręgu ale np.elipse. Chodzi mi głównie o to żeby zaadoptować zdjęcia autentycznych zegarów. I jeszcze coś na wzór rozszerzonego pulpitu, tak żeby dwa tablety obok siebie montować. -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#893
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 03 January 2010 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#894
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 30 December 2003 Skąd: Częstochowa ![]() |
jest już audi trigger?
![]() |
|
|
![]()
Post
#895
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Ciekawe bo dla mnie wyglada jakby bylo 6 / 12 edgy na cykl pracy co nijak mi sie ma do 4 cylindrowki tylko wlasnie do 6 cylindrowki. (120 / 60 stopni pomiedzy edgami).
Przydaloby sie zrobic zrzut z oscyloskopu zeby miec 100% pewnosci. [quote name='mlody1921' post='1035774' date='Wed, 16 Jan 2013 - 21:26']Panowie czy emu poradzi sobie z takim czujnikiem i kołem na wałku, dodam że to"aparat" od R4 awlatuje do V6 czy to ma znaczenie? -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#896
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
-------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#897
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 03 January 2010 ![]() |
To jest aparat z Mazdy Mx-5 1,8 R4
|
|
|
![]()
Post
#898
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 17 January 2013 ![]() |
2 i 3/4 mitu EMU
1. "AudiTrigger" - używany w silnikach "z potencjałem", chętnie tuningowanych, używanych w sporcie, etc. Ani w DET ani w EMU póki co nie został wprowadzony. 2. LPG - w Polsce, gdzie liczy się każdy grosz, nawet w świecie tuningu, gdzie istnieje duży krąg potencjalnych odbiorców - dalej nie ma 3/4. Zmienne fazy, póki co tylko dwustanowe i tylko BMW, a gdzie młodsze BMW które mają płynne fazy? gdzie VW? gdzie Toyota, zmienna faza to jedno z większych dobrodziejstw, a póki co nie da się go wykorzystać. Za to się pojawiło: Dashboard na Androida Interfejs na Bluetooth Specjalne wersje EMU pod choinkę, czy też do trumny co robi ponad 300km na jednym litrze paliwa Pojawiły się pomysły na OBD, na to, na tamto, na sramto, na w skrócie mówiąc bzdety, nie mające nic wspólnego z realnym zastosowaniem tego kompa i znacznym powiększeniem grona potencjalnie nim zainteresowanych. I żeby nie było. To świetny produkt, jestem pełen uznania, sam zresztą używam i zakładałem. Ale założyłbym więcej... PS. Działa już ta elektroniczna przepustnica? |
|
|
![]()
Post
#899
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 05 May 2009 Skąd: Nowa Huta ![]() |
Interfejs bluetooth czy port z OBD jest według Ciebie bez sensu? Czyli opcja wrzucenia taniego tableta w celu zrobienia z niego dasha jest bez sensu? Czyli lepiej kupić wskaźników za 1.5kpln i upychać to po desce ?
![]() -------------------- BMW...freude am fahren...
|
|
|
![]()
Post
#900
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 17 January 2013 ![]() |
Interfejs bluetooth czy port z OBD jest według Ciebie bez sensu? Czyli opcja wrzucenia taniego tableta w celu zrobienia z niego dasha jest bez sensu? Czyli lepiej kupić wskaźników za 1.5kpln i upychać to po desce ? ![]() Gdzie napisałem "bez sensu"? Widzisz, problem w tym, że ty myślisz egocentrycznie, a ja myślę globalnie. Ty jesteś użytkownikiem końcowym, ja jestem użytkownikiem ale co ważniejsze, ja również ten produkt jak i inne oferuję swoim klientom. Mnie zależy i myślę, że i Jadźwinowi również powinno na tym, aby ten produkt dało radę zastosować w możliwie wielu aplikacjach. Więcej użytkowników, więcej doświadczeń, więcej setupów, więcej informacji odnośnie innych czujników, ich charakterystyk, zastosowań. Im więcej jest osób używających i aktywnie wpływających na rozwój danego produktu tym lepiej dla producenta, produktu i jego odbiorcy. A co do dash'a i wskaźników za 1,5kpln B) 1. Klient A: samochód z "jajem" do jazdy na codzień Potrzebne wskaźniki: prędkościomierz, obrotomierz, poziom paliwa, check engine 2. Klient B: samochód na tor Potrzebne wskaźniki: shiftlight, warning light 3. Klient C: samochód do lansu Potrzebne wskaźniki: wszystko Poprawnie poskładany silnik, przemyślane modyfikacje, żadnej partyzantki, do tego skonfigurowany z głową, ustawione limitery, skonfigurowany warning light informujący o zbliżaniu się określonych parametrów do wartości krytycznych, skonfigurowany check engine light informujący o usterce. Na co chcesz patrzeć non stop, na kilkanaście zegarów/jednego dash'a z nimi czy na drogę w mieście, czy na tor? |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 22:43 |