![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#821
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Moglbys przyblizyc funkcje podgrzewania wtrywskiwaczy ? Czy chodzi o ich zalaczenie na jakis czas przy zamknietym elektrozaworze od gazu ?
Plus kilka niezbędnych opcji jak przełączanie map po temp gazu, obrotach, podgrzewanie wtrysków i kilka innych które maja porządniejsze kompy gazowe ![]() -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#822
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 05 May 2009 Skąd: Nowa Huta ![]() |
Tak to Panowie od staga opisują
https://forum.ac-sa.eu/viewtopic.php?f=7&t=2955 -------------------- BMW...freude am fahren...
|
|
|
![]()
Post
#823
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 14 October 2012 ![]() |
Trochę słabo tam opisali. Chodzi o to żeby dać wtryskom tak mały prąd żeby się w ogóle nie otworzyły. No i przydała by się opcja żeby to można było dowolnie ustawić bo niektórym więcej trzeba innym mniej żeby się otworzyły.
Już do normalnej pracy też będzie potrzebna możliwość ustawienia ile czasu mają być traktowane pełnym prądem a ile podtrzymującym. Tu np prodocent podaje parametry dla swoich wtryskiwaczy: http://plus.lublin.pl/wgs/produkt.html#opis CYTAT Max. czas załączenia ciągłego 3 ms (12 V DC); 1,5 ms (24 V DC)
Dopuszczalny prąd podtrzymania 3 A (PWM 10 kHz) |
|
|
![]()
Post
#824
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 05 May 2009 Skąd: Nowa Huta ![]() |
sikaykiee Warto dodać że podgrzewanie wtrysków słabo działa na wtryski o większej impedancji jak np. Magic Jety i tu by się pewnie sprawdziły takie ustawienia.
-------------------- BMW...freude am fahren...
|
|
|
![]()
Post
#825
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 04 July 2009 ![]() |
Lub też opcja rozruszania wtrysków przed przełączeniem na lpg polega to na dotryskiwaniu minimalnych dawek gazu gdy jeszcze silnik chodzi na benzynie ale już ma warunki do gazu jednak przez np 10sek występują minimalne dotryski gazu w celu rozruszania, podgrzania i też dokładnego wypełnienia gazem wszystkich końcowych wężyków-przełączenie wtedy jest bez szarpnięcia nawet podczas mrozów...
-------------------- Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
|
|
|
![]()
Post
#826
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 05 May 2009 Skąd: Nowa Huta ![]() |
Czyli po prostu dotryski
![]() -------------------- BMW...freude am fahren...
|
|
|
![]()
Post
#827
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 14 June 2009 ![]() |
Moglbys przyblizyc funkcje podgrzewania wtrywskiwaczy ? Czy chodzi o ich zalaczenie na jakis czas przy zamknietym elektrozaworze od gazu ? Mniej więcej tak to działa u mnie, po prostu wtryskiwacze sobie delikatnie, nieregularnie cykają, czy takie jest założenie nie wiem, w każdym bądź razie działa bo typowo 'klejące' Matrixy przy użyciu tej funkcji nie sprawiają żadnych problemów podczas przełączenia benzyna-gaz nawet w wypadku silnych mrozów i stosunkowo niskiej temp. przełączania. |
|
|
![]()
Post
#828
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 16 October 2002 Skąd: wawa ![]() |
Podgrzewnia wtryskiwaczy do czego?....czy nikt nie używa wtryskiwaczy HANA?
Zrobiłem ponad 100kkm na tych wtryskach i wogóle nie mam żadnych problemów z gazem stabilność idealna niezależnie od temperatury zewn........poza tym mam uruchomionych przynajmniej kilkadziesiąt instalacji na tych wtryskach i żaden klient nie zgłosił mi problemów na przeglądach.... Jeśli chodzi o dodatkowe mapy to dla Jadźwina kilka dni i to w EMU jest najlepsze.......... ![]() -------------------- Racing is my Life......
"I drift not because it is a quicker way around a corner, but it is the most exciting way" - Keiichi Tsuchiya S13 Moon Blue EMU LINK VEMS ECUMASTER SMT AEM APEXI POWER FC AUTRONIC HALTECH instalacje i strojenie. Hamownia 4x4 Dyno Project 2JZ Bp 98 Ultimate 701KM 787Nm NAJMOCNIEJSZY W POLSCE JZ ;) |
|
|
![]()
Post
#829
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 05 May 2009 Skąd: Nowa Huta ![]() |
macpl właśnie chodzi o to że nie każdy ma hany
![]() Nie ma to jak polski support ;] -------------------- BMW...freude am fahren...
|
|
|
![]()
Post
#830
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 13 March 2007 Skąd: WGM ![]() |
Co z projektem sklepu i forum dla emu ? Szczególnie dedykowane forum by sie przydało.
-------------------- size is nothing... boost is EVERYTHING
|
|
|
![]()
Post
#831
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 04 March 2009 Skąd: marki ![]() |
czy może wiadomo już coś o sterowniku dla silnika audi aan 5 cylindrów czy i kiedy będzie
|
|
|
![]()
Post
#832
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Sklep bedzie jeszcze w tym roku. Natomiast forum EMU pewnie na poczatku przyszlego.
Audi jeszce niestety nie jest supportowane. Co z projektem sklepu i forum dla emu ? Szczególnie dedykowane forum by sie przydało. -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#833
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 19 November 2012 ![]() |
Czyli do 4cyl 1.8T od Audi też nie podejdzie ?
-------------------- 20VT Quattro
|
|
|
![]()
Post
#834
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 04 July 2009 ![]() |
sory za ot ale niestety wtryski hana na zimnym lubia przelewac wiem to po swoim aucie i wiele osub na lpg forum o tym pisze wiec bez przesady z tymi ohami i ahami jednak trzeba im przyznac ze w cenie do 100zl sa bezkonkurencyjne nie liczac polskich kopi typu baracuda
-------------------- Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
|
|
|
![]()
Post
#835
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Z 1.8T dziala bez problemu. Problem jest z 2.2 Turbo gdzie jest nietypowy trigger. Silniik 2.2 litra mozna na razie uruchomic tylko z dolozonym wiencem zebatym 60-2
Czyli do 4cyl 1.8T od Audi też nie podejdzie ? -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#836
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 16 October 2002 Skąd: wawa ![]() |
sory za ot ale niestety wtryski hana na zimnym lubia przelewac wiem to po swoim aucie i wiele osub na lpg forum o tym pisze wiec bez przesady z tymi ohami i ahami jednak trzeba im przyznac ze w cenie do 100zl sa bezkonkurencyjne nie liczac polskich kopi typu baracuda Jeszcze moje 5gr........ze stagiem nic na zimnym nie przelewa a ja montuje tylko takie zestawy.....jeśli chodzi o stosunek cena/jakość/żywotność bezkonkurecyjne....najważniejsze że po 100tys AFR na gazie jest dokładnie taki sam jak ustawiłem zaraz po założeniu instalacji.....pozdro. -------------------- Racing is my Life......
"I drift not because it is a quicker way around a corner, but it is the most exciting way" - Keiichi Tsuchiya S13 Moon Blue EMU LINK VEMS ECUMASTER SMT AEM APEXI POWER FC AUTRONIC HALTECH instalacje i strojenie. Hamownia 4x4 Dyno Project 2JZ Bp 98 Ultimate 701KM 787Nm NAJMOCNIEJSZY W POLSCE JZ ;) |
|
|
![]()
Post
#837
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 26 December 2012 Skąd: Wrocław ![]() |
Jak sprawa z RB25DET ?? szukam kompa do siebie i bardzo zainteresowało mnie emu:) Jak wygląda sprawa z podłączeniem?? Udało sie już ogarnąć P&P ?
|
|
|
![]()
Post
#838
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 18 December 2008 Skąd: Wilanów ![]() |
Cześć, kupiłem EMU i chciałbym dokonać kilku modyfikacji w silniku by lepiej wykorzystać jego możliwości.
Silnik to M20B25 z BMW - dołożyłem KnockSensor'y i chciałbym jeszcze uruchomić sekwencyjny wtrysk. Mniej zależy mi na oddzielnych cewkach zapłonowych. Do sterowania sekwencyjnym zapłonem, ale (zgodnie z zapisem w instrukcji) również i wtryskiem - potrzebny jest sygnał z czujnika położenia wałka rozrządu. Jak dobrze pamiętam, ten sygnał informuje komputer o momencie osiągnięcia pierwszego cylindra. W silniku M20 na przewodzie WN pierwszego cylindra jest założony czujnik informujący komputer o zapłonie na tym cylindrze. I teraz mam pytanie - czy ten czujnik i sygnał z tego czujnika wystarczy by w EMU sterować sekwencją wtrysku? Drugie pytanie dotyczy samych map do EMU, czy może powstały dedykowane mapy pod konkretne popularne silniki, które można potraktować jako mapy bazowe - umożliwiające rozruch silnika i dalsze strojenie? |
|
|
![]()
Post
#839
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 05 May 2009 Skąd: Nowa Huta ![]() |
Ten sam czujnik występuje w M40. Informuje tylko o tym kiedy jest iskra na 1cyl. Do sekwencji potrzebujesz czujnika który będzie informował ECU kiedy otwiera się i zamyka zawór ssący.
-------------------- BMW...freude am fahren...
|
|
|
![]()
Post
#840
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 18 December 2008 Skąd: Wilanów ![]() |
Dziękuję za odpowiedź - wszystko jasne - muszę dołożyć czujnik.
Zastanawiam się nad czujnikiem magnetoindukcyjnym. Czy gdybym zastosował czujnik od ABS'u jako czujnik położenia wałka - to sprawdzi się on w tej roli? Pasował by mi właśnie ten czujnik ze względu na sposób w jaki chcę go zamontować. Zasada działania jest chyba zbliżona - jeśli nie taka sama. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 15:03 |