![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#81
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 26 January 2007 Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer ![]() |
Ja to będę czekał aż wyjdzie z softem który w pełni obsłuży 8 cyl - za pomoca wyjść AUX jak to jadzwin wcześniej opisał .
A czy będzie w przyszłości obsługa trigera starego Audi V8 - jeśli się nie mylę to 136 zębów i jeden pin ?? -------------------- Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...
Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#82
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 28 April 2008 Skąd: Drag Racing Strip ![]() |
Tak. To jest wazna czesc calego przedsiewziecia. Na razie mam dostep do nowcyh gniazd motronic55 i subaru, wiec na poczatek beda przejsciowki tego typu. Szukam tez Mtornic88. Beda tez przejsciowki uniwersalne tj. PCB z wlutownaymi gniazdami z jednej strony np. Motronic55 z drugie gniazda jak w emu + pola lutownicze ze sobie bedzie mozna samemu polutowac polaczenia (w gotowych przejscowkach beda one oczywiscie jako sciezki). Dodatkowo do kazdej przejsciowki beda mapy startowe czyli w teori podlaczasz przejsciowke, wgrywasz mapy, przekrecasz kluczyk i jedziesz po bułki ![]() mogę udostępnić wtyczki i rozpiski do: Chevrolet system wtryskowy TPI Chevrolet system wtryskowy TBI Chevrolet system wtryskowy silników LS pzdr -------------------- American Muscle.
Pontiac Firebird Esprit '77 z LS1 |
|
|
![]()
Post
#83
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Wroclaw ![]() |
Chetnie ustawie sie w kolejce za jedna sztuka do bmw 2,5 turbo. Popieram Polski produkt.
|
|
|
![]()
Post
#84
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 03 January 2010 ![]() |
A jakaś przybliżona data wydania
![]() Dobre bo Polskie ![]() |
|
|
![]()
Post
#85
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 26 January 2007 Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer ![]() |
Ja też mogę testować w swoim N/A V8 AEC oraz mogę podać opisy wiązki ECU .
Może jak mój drugi projekt będzie w fazie instalacji elektrycznej silnika to już EMU będzie obsługiwało 8 cyl oraz sterowanie ciśnieniem doładowania dwóch turbin ;-) Bardzo popieram projekt bo: polski, ma polski suport który jak dla mnie bardzo dobrze działa (doświadczenie z DET2) i chociaż nie znam osobiście ale bardzo lubię twórcę i jego kumpli którzy mu przy tym pomagają . Powodzenia -------------------- Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...
Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE |
|
|
![]()
Post
#86
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
W EMU beda zawsze takie asme gniazda. Natomaist bedzie przejsciowka czyli na plytce PCB wlutowane gniazdo jak w orginalnym komputerze i takie same gniazda jak w EMU. Do tego ladna wiazeczka co by polaczyc przejsciowke z EMU.
A czy będzie opcja wysłania do ciebie starego kompa żebyś do emu wlutował gniazdo ? chodzi o P&P do Mazdy ? pozdrawiam -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#87
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Na pewno bardzo sie przydadza
![]() Dzieki mogę udostępnić wtyczki i rozpiski do: Chevrolet system wtryskowy TPI Chevrolet system wtryskowy TBI Chevrolet system wtryskowy silników LS pzdr -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#88
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Ogolnie Audi triger mnie przeraza
![]() Ja też mogę testować w swoim N/A V8 AEC oraz mogę podać opisy wiązki ECU . Może jak mój drugi projekt będzie w fazie instalacji elektrycznej silnika to już EMU będzie obsługiwało 8 cyl oraz sterowanie ciśnieniem doładowania dwóch turbin ;-) Bardzo popieram projekt bo: polski, ma polski suport który jak dla mnie bardzo dobrze działa (doświadczenie z DET2) i chociaż nie znam osobiście ale bardzo lubię twórcę i jego kumpli którzy mu przy tym pomagają . Powodzenia -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#89
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 15 November 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
W końcu :-)
Trzymam kciuki! Też mam nadzieję, że będzie pełna obsługa starych audi V8 ;-) Coraz bardziej stają się te silniki popularne, a to chyba dopiero początek... -------------------- www.klubrenault5.pl
Renault 5 2,0 MPI turbo ==> under construction |
|
|
![]()
Post
#90
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
czy będziesz implementować obsługę silników typu odd fire ?
i dlaczego praktycznie każdy samochodowy ory ECU potrafi się nauczyć wolnych obrotów a żaden SA nie ? jak mnie to czasem wk....choc w VEMS doszedłem jużk do takiej wprawy że żaden odbiornik mocy nie jest w stanie wytrącić silnika z ustalonych obrotów. Tyle że olałem to co pisali i nauczyłem się po swojemu ;-) Choć generalnie każdy kto siedzi troche w VEMS zauważył że chłopaki od roku wzięli się ostro do roboty i urządzonko zaczyna być naprawdę znośne a i zaczeli służyć pomocą na forum choć sami nadal nie wiedza jak niektóre funkcje działają ;-) -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#91
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 18 January 2006 Skąd: Toruń ![]() |
i dlaczego praktycznie każdy samochodowy ory ECU potrafi się nauczyć wolnych obrotów a żaden SA nie ? jak mnie to czasem wk....choc w VEMS doszedłem jużk do takiej wprawy że żaden odbiornik mocy nie jest w stanie wytrącić silnika z ustalonych obrotów. Tyle że olałem to co pisali i nauczyłem się po swojemu ;-) Jak to nie wielka tajemnica napisz coś więcej bo mnie też często krew z tym zalewa ![]() Co do EMU, zajebiście byłoby mieć po prostu target idle cold/warm i tyle. Wpisać wartości i niech sterownik się martwi o całą resztę. Da rade to tak zrobić? -------------------- ITAL Performance
www.ital-performance.pl |
|
|
![]()
Post
#92
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Niestety nie da rady
![]() Jak to nie wielka tajemnica napisz coś więcej bo mnie też często krew z tym zalewa ![]() Co do EMU, zajebiście byłoby mieć po prostu target idle cold/warm i tyle. Wpisać wartości i niech sterownik się martwi o całą resztę. Da rade to tak zrobić? -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#93
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 08 December 2007 Skąd: Dominican Republic ![]() |
kontrolm opróżnij skrzynkę
-------------------- BRmotoRS
|
|
|
![]()
Post
#94
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Sterowniki sa strojone pod konkretny silnik grupe silnikow, a SA musi byc uniwersalny stad taka mnogosc parametrow. czy będziesz implementować obsługę silników typu odd fire ? i dlaczego praktycznie każdy samochodowy ory ECU potrafi się nauczyć wolnych obrotów a żaden SA nie ? jak mnie to czasem wk....choc w VEMS doszedłem jużk do takiej wprawy że żaden odbiornik mocy nie jest w stanie wytrącić silnika z ustalonych obrotów. Tyle że olałem to co pisali i nauczyłem się po swojemu ;-) Choć generalnie każdy kto siedzi troche w VEMS zauważył że chłopaki od roku wzięli się ostro do roboty i urządzonko zaczyna być naprawdę znośne a i zaczeli służyć pomocą na forum choć sami nadal nie wiedza jak niektóre funkcje działają ;-) -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#95
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
wydaje mi się że procedura adaptacji nie może być aż tak skomplikowana w czasach fuzzy logic.
Co do VEMS oni zalecają żeby ustawić reference position tak żeby obroty były wyższe o 300-400 od docelowych w momencie gdy ignition advance jest wyłączony. Ja ustawiam tak że obroty są wyższe o 500-600 , potem na min PWM Duty daję taki ewartości żeby nadal obroty były 150-200 wieksze niż docelowe i na koniec ustawiam Ignition advance żeby pracował w zakresie opóźniania zapłonu i nim zbijam obroty do zadanej wartości. Jednak regulacja zapłonem jest najszybsza...Choć jednego ostatnio zrobiłem wogóle bez silniczka krokowego na ITB tyle że uchyliłem przepustnice tak że na zimnym przy -15 zapłon pracuje na kasymalnym advance i na korekcji IAT daję zeby na zimnym podlewał bardziej niż potrzeba a na gorącym AFR na jałowych oscyluje na 15,5-16 i ignition advance pracuje na maksymalnym opóźnieniu. Obroty przy odpaleniu i na zimnym 800 i na gorącym 1000 beż zadnych możliwości zgaśnięcia a próbowałem. Dodatkowo przy takim ustawieniu fajne jest to że normalnie rusza się nim bez gazu nawet z kopnego piachu lub pod górkę bo ma duży zapas regulacji wprzód. Natomiast nie mogę sobie poradzić do konca z silnikiem z max odelżonym układem korbowym i na 3 pinowym boschu w pewnych sytuacjach takich że hamuję silnikiem podczas gdy wczesniej wcisnałem TPS powyzej progu zadziałania IAC i została zamrożona stosunkowo niska wartość Inetgral, w momencie hamowania gdy bez dodania gazu wysprzęglę go przy obrotach ok 1500-1600 to zanim zapłon i IAC zdąży odpowiednio zareagować to obroty potrafią spaść do 500-600 co w połaczeniu ze skrętem kierownicy w tym momencie skutkuje praktycznie że zgaśnięciem silnika. Mimo ze mam ustawiony IAC follow TPS to on podąża za nim tylko do ustawionego progu potem wartośc jest zamrażana. Przydałoby się ustawienie wartości refenrecyjnej dla IAC w momencie gdy silnik przechodzi z hamowania silnikiem do normalnej pracy lub opcji ze podłączamy czujnik ciśnienia we wspomaganiu (ma go bardzo wiele samochodów) i włączenia AC do kompa który podwyższa automatycznie Integrala dla PIDa zeby osiagnać obroty powiedzmy 50-100 wyższe (miło by było jakby wartośc dalo się ustawić) Mam nadzieję że nikogo nie zanudziłem i ze jest to trochę na temat -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#96
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Mysle ze na temat
![]() ![]() Na pewno regulacja oborotw zaplonem jest super bo jest bardzo plynna i tak jak pisales bardzo szybka. W praktyce bedziemy walczyc i ulepszac soft na podstawie opini i doswiadczen uzytkownikow. Ja jestem bardzo otwarty na pomysly bo to urzadzenie ma sluzyc nie mi tylko odbioraca ![]() wydaje mi się że procedura adaptacji nie może być aż tak skomplikowana w czasach fuzzy logic. Co do VEMS oni zalecają żeby ustawić reference position tak żeby obroty były wyższe o 300-400 od docelowych w momencie gdy ignition advance jest wyłączony. Ja ustawiam tak że obroty są wyższe o 500-600 , potem na min PWM Duty daję taki ewartości żeby nadal obroty były 150-200 wieksze niż docelowe i na koniec ustawiam Ignition advance żeby pracował w zakresie opóźniania zapłonu i nim zbijam obroty do zadanej wartości. Jednak regulacja zapłonem jest najszybsza...Choć jednego ostatnio zrobiłem wogóle bez silniczka krokowego na ITB tyle że uchyliłem przepustnice tak że na zimnym przy -15 zapłon pracuje na kasymalnym advance i na korekcji IAT daję zeby na zimnym podlewał bardziej niż potrzeba a na gorącym AFR na jałowych oscyluje na 15,5-16 i ignition advance pracuje na maksymalnym opóźnieniu. Obroty przy odpaleniu i na zimnym 800 i na gorącym 1000 beż zadnych możliwości zgaśnięcia a próbowałem. Dodatkowo przy takim ustawieniu fajne jest to że normalnie rusza się nim bez gazu nawet z kopnego piachu lub pod górkę bo ma duży zapas regulacji wprzód. Natomiast nie mogę sobie poradzić do konca z silnikiem z max odelżonym układem korbowym i na 3 pinowym boschu w pewnych sytuacjach takich że hamuję silnikiem podczas gdy wczesniej wcisnałem TPS powyzej progu zadziałania IAC i została zamrożona stosunkowo niska wartość Inetgral, w momencie hamowania gdy bez dodania gazu wysprzęglę go przy obrotach ok 1500-1600 to zanim zapłon i IAC zdąży odpowiednio zareagować to obroty potrafią spaść do 500-600 co w połaczeniu ze skrętem kierownicy w tym momencie skutkuje praktycznie że zgaśnięciem silnika. Mimo ze mam ustawiony IAC follow TPS to on podąża za nim tylko do ustawionego progu potem wartośc jest zamrażana. Przydałoby się ustawienie wartości refenrecyjnej dla IAC w momencie gdy silnik przechodzi z hamowania silnikiem do normalnej pracy lub opcji ze podłączamy czujnik ciśnienia we wspomaganiu (ma go bardzo wiele samochodów) i włączenia AC do kompa który podwyższa automatycznie Integrala dla PIDa zeby osiagnać obroty powiedzmy 50-100 wyższe (miło by było jakby wartośc dalo się ustawić) Mam nadzieję że nikogo nie zanudziłem i ze jest to trochę na temat -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#97
|
|
Otaku Dołączył: Mon, 21 October 2002 Skąd: Kraków ![]() |
Jak to nie wielka tajemnica napisz coś więcej bo mnie też często krew z tym zalewa ![]() Co do EMU, zajebiście byłoby mieć po prostu target idle cold/warm i tyle. Wpisać wartości i niech sterownik się martwi o całą resztę. Da rade to tak zrobić? A widziales kiedys taki komputer? Jeszcze powinien generowac numery do totka ![]() -------------------- Aerospace Electronics :)
|
|
|
![]()
Post
#98
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
zastanawiam się czy przypadkiem e-przepustnica nie jest sporo szybszym urządzeniem choć jednocześnie też bardziej prądożernym więc trzeba będzie to dobrze ustawić żeby nie wachlowała motylem który ciągnie do 6A ...
co do Ignition Advance....gdyby nie ta przepiekna opcja to myślę że więszkość silników na SA do dziś miałaby falujące obroty ;-) -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#99
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 08 December 2007 Skąd: Dominican Republic ![]() |
kontrolm skrzynka bo mam sprawę
-------------------- BRmotoRS
|
|
|
![]()
Post
#100
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
P@ffcio już
a do Jadźwina cały czas pytanko o Oddfire bo napewno bede cos takiego robić (silniki PRV wał oddfire jest wytrzymalszy niż późniejszy evenfire) -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 30 April 2025 - 23:51 |