Shoutbox 0 nowych PW 


245 Stron V  « < 34 35 36 37 38 > »   
Reply to this topicStart new topic
> EMU, Traction control strona 85
trabirider
post Fri, 24 Aug 2012 - 23:59
Post #701


User
Dołączył: Thu, 08 March 2007
Skąd: SRC





Zabieram sie powoli za knock-a i mam parę pytań.
Przy bore 87mm 6.64kHz ?
Jak ustawić integrator ?


--------------------
s14 sr20det
2014....405km 1.4bar
2015....5??km E85
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 24 Aug 2012 - 23:59
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
kaziu1985pn
post Sat, 25 Aug 2012 - 09:03
Post #702


Frequent User
Dołączył: Tue, 15 September 2009





czyli musiały by działać dwa kompy, dzięki za odpowiedź.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Sun, 26 Aug 2012 - 12:05
Post #703


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Czestotliwosc ktora podales moze byc ok, ale zalezy to od tego czy w tym zakresie czestotliowsci stuka cos w silniku (np. zawory).
Zeby to sprawdzic nalezaloby zgrac z knock sensora na karte dzwiekowa silnik w pelnym zakresie obrotow i zobaczyc jakims programmem ktory posiada wykres widmowy (np. cooledit) jak to wyglada. Idealnie byloby nagrac silnik ze stukiem i bez i znalezc takie pasmo gdzie wyraznie widac stuk a nie ma zaklucen od wibracji silnika.

Mozesz jeszce poeksperymentowac z kolejna harmoniczna tj. okolo 13,2 kHz.
Np, w c20let fabrycznie ecu filtruje stuk na 13,1 khz.

Co do integratora to ustaw gain na max czyli 2.0, i tak dobierz integrator zeby pod obciazeniem bez stuku napiecie z KS nie przekraczalo 3V.

Pozdrowienia
Jadzwin

CYTAT(trabirider @ Sat, 25 Aug 2012 - 00:59) *
Zabieram sie powoli za knock-a i mam parę pytań.
Przy bore 87mm 6.64kHz ?
Jak ustawić integrator ?



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Overrun
post Tue, 28 Aug 2012 - 09:21
Post #704


User
Dołączył: Wed, 13 June 2007
Skąd: Wrocław





czy cewki zapłonowe w M50B20 vanos 1994r to: Coils without amplifier (cewki bez wzmacniacz - tak mam teraz i nie mam iskry) czy Coils with built in amplifier (z wbudowanym wzmacniaczem)?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szary
post Tue, 28 Aug 2012 - 22:15
Post #705


User
Dołączył: Mon, 07 March 2005
Skąd: Częstochowa





CYTAT(Overrun @ Tue, 28 Aug 2012 - 09:21) *
czy cewki zapłonowe w M50B20 vanos 1994r to: Coils without amplifier (cewki bez wzmacniacz - tak mam teraz i nie mam iskry) czy Coils with built in amplifier (z wbudowanym wzmacniaczem)?


Masz dobrze ustawione. Cewki są bez wzmacniacza. Czy podczas krecenia rozrusznikiem EMU widzi Ci obroty ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Overrun
post Tue, 28 Aug 2012 - 23:25
Post #706


User
Dołączył: Wed, 13 June 2007
Skąd: Wrocław





Nie, obroty na logach wynoszą 0. Jak można w programie zobaczyć czy czujnik Halla wysyła jakiś sygnał do Emu?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Colin
post Wed, 29 Aug 2012 - 09:44
Post #707


Otaku
Dołączył: Mon, 21 October 2002
Skąd: Kraków





No jezeli obrotow nie widzi, to EMU nie widzi odpowiednio czujnika - to chyba logiczne.
Mysle, ze z takim (ogromnym) zapasem wiedzy i mysleniem lepiej nie tykac kombinacji EMU+silnik bo zepsujesz i bedzie drogo kosztowalo.


--------------------
Aerospace Electronics :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Overrun
post Wed, 29 Aug 2012 - 19:44
Post #708


User
Dołączył: Wed, 13 June 2007
Skąd: Wrocław





Chodzi mi o to czy mogę jedynie podpiąć miernik pod czujnik wału, czy też w samym oprogramowaniu można znaleźć informacje o sygnale z Halla w woltach?

OT: z takim podejściem to mało kto by coś osiągnął, zawsze trzeba przejść przez początki.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GMS.
post Wed, 29 Aug 2012 - 20:44
Post #709


Forum Killer
Dołączył: Mon, 11 August 2008
Skąd: Polska





jak najbardziej możesz podpiąć "miernik " czyli oscyloskop i zobaczyć czy z czujnika wychodzi jakikolwiek sygnał...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sebabyl
post Wed, 29 Aug 2012 - 22:09
Post #710


Rookie
Dołączył: Wed, 04 March 2009
Skąd: marki





cześć mam pytanie czy emu współpracuje już z silnikiem audi 5 cylindrów aan czy nadal trzeba dorabiać kółko pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Thu, 30 Aug 2012 - 12:19
Post #711


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Jeszcze nie ma supportu audi triggera.



CYTAT(sebabyl @ Wed, 29 Aug 2012 - 23:09) *
cześć mam pytanie czy emu współpracuje już z silnikiem audi 5 cylindrów aan czy nadal trzeba dorabiać kółko pozdrawiam



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_turbo_maniac_*
post Thu, 30 Aug 2012 - 17:22
Post #712









Podłączyłem się kablem do EMU i za pierwszym razem wyrzuciło mi jakiś błąd połączenia. Następnie jak się podłączam to już w ogóle nie widzi kompa i nie ma połączenia, nie zgłasza też błędów. Rozumiem, że trzeba spróbować z nowymi sterownikami USB? Te ze strony są OK?

Jako co to należy zainstalować? Nie chciałbym usuwać aktualnych sterowników USB. Mam Windows 7. System wykrył mi "inne urządzenia" - ECUMASTER Engine Management Unit - tam należy zainstalować te sterowniki?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Aguirre
post Thu, 30 Aug 2012 - 19:28
Post #713


Super User
Dołączył: Fri, 15 January 2010
Skąd: Łowicz





Stawiał ktoś już BMW m52 na jednym Vanosie na EMU?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Thu, 30 Aug 2012 - 20:08
Post #714


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Najnowsze sterowniki sa tutaj:

http://www.ftdichip.com/Drivers/CDM/CDM%20...20Certified.zip

usun najlepiej urzadzenie z systemu, podlacz ponownie i jak poprosi o driver to wskaz mu na powyzej (po rozpakowaniu oczywiscie)

Jadzwin


CYTAT(turbo_maniac @ Thu, 30 Aug 2012 - 18:22) *
Podłączyłem się kablem do EMU i za pierwszym razem wyrzuciło mi jakiś błąd połączenia. Następnie jak się podłączam to już w ogóle nie widzi kompa i nie ma połączenia, nie zgłasza też błędów. Rozumiem, że trzeba spróbować z nowymi sterownikami USB? Te ze strony są OK?

Jako co to należy zainstalować? Nie chciałbym usuwać aktualnych sterowników USB. Mam Windows 7. System wykrył mi "inne urządzenia" - ECUMASTER Engine Management Unit - tam należy zainstalować te sterowniki?


--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_turbo_maniac_*
post Sun, 02 Sep 2012 - 21:27
Post #715









Tak mi dzisiaj do głowy przyszedł pomysł, że ciekawą opcją by była możliwość dodawania komentarzy do logów.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
qbejs
post Tue, 04 Sep 2012 - 13:54
Post #716


Forum Killer
Dołączył: Sun, 30 April 2006
Skąd: Skarżysko-Kamienna / Warszawa Wawer





Panowie szybkie pytanko, jaka jest przewaga zaworka do sterownia boostem firmy MAC od powszechnie znanego N75 z VAG'ów ? Znajomy mi to wmawia jedną rzecz i wolę się zapytać ludzi z większym doświadczeniem.....


--------------------
VW 16V++ :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Tue, 04 Sep 2012 - 13:56
Post #717


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow






MAC jest niezniszczalny (caly wykonany z metalu), dziala precyzyjnie i zajebiscie smile.gif
Mozesz uzyc dowolnych kroccow tak zeby pasowaly Ci do instalacji.


CYTAT(qbejs @ Tue, 04 Sep 2012 - 14:54) *
Panowie szybkie pytanko, jaka jest przewaga zaworka do sterownia boostem firmy MAC od powszechnie znanego N75 z VAG'ów ?



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
goldi860628
post Tue, 04 Sep 2012 - 18:23
Post #718


Super User
Dołączył: Mon, 23 June 2008
Skąd: KrK/RbK





Kiedyś "zagłębiając się" w MAC'i znalazłem informacje, iż są testowane chwilowo na 12 bar a roboczo do coś ponad 8 bar mogą pracować.. zrób to samo z n75 smile.gif byłby to raczej pierwszy i ostatni test takiego n75 wink.gif

CYTAT(qbejs @ Tue, 04 Sep 2012 - 13:54) *
Panowie szybkie pytanko, jaka jest przewaga zaworka do sterownia boostem firmy MAC od powszechnie znanego N75 z VAG'ów ? Znajomy mi to wmawia jedną rzecz i wolę się zapytać ludzi z większym doświadczeniem.....


--------------------
 Toyota MR2 sw21 (5sfe(2,2 N/a) --> 5sfTe(2,2 + T) --> 3sgTe(2,0 T) -> 1MZfe(3,0 V6) --> ??) powered by Me & Tyłozmyk :)   
Go to the top of the page
 
+Quote Post
qbejs
post Fri, 14 Sep 2012 - 10:04
Post #719


Forum Killer
Dołączył: Sun, 30 April 2006
Skąd: Skarżysko-Kamienna / Warszawa Wawer





Panowie, od czego najlepiej dać silniczek krokowy do współpracy z EMU. Jestem na takim etapie, że nie robi mi to różnicy jaki będzie, a chciałbym by jego konfiguracja i praca była jak najlepsza.


--------------------
VW 16V++ :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sebabyl
post Sat, 15 Sep 2012 - 17:09
Post #720


Rookie
Dołączył: Wed, 04 March 2009
Skąd: marki





Mam jeszcze pytanie czy jest w planach emu do pięciocylindrowego silnika audi aan jeśli tak to kiedy ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

245 Stron V  « < 34 35 36 37 38 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Tuesday, 15 July 2025 - 19:23