![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#701
|
|
User Dołączył: Thu, 08 March 2007 Skąd: SRC ![]() |
Zabieram sie powoli za knock-a i mam parę pytań.
Przy bore 87mm 6.64kHz ? Jak ustawić integrator ? -------------------- s14 sr20det
2014....405km 1.4bar 2015....5??km E85 |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#702
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 15 September 2009 ![]() |
czyli musiały by działać dwa kompy, dzięki za odpowiedź.
|
|
|
![]()
Post
#703
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Czestotliwosc ktora podales moze byc ok, ale zalezy to od tego czy w tym zakresie czestotliowsci stuka cos w silniku (np. zawory).
Zeby to sprawdzic nalezaloby zgrac z knock sensora na karte dzwiekowa silnik w pelnym zakresie obrotow i zobaczyc jakims programmem ktory posiada wykres widmowy (np. cooledit) jak to wyglada. Idealnie byloby nagrac silnik ze stukiem i bez i znalezc takie pasmo gdzie wyraznie widac stuk a nie ma zaklucen od wibracji silnika. Mozesz jeszce poeksperymentowac z kolejna harmoniczna tj. okolo 13,2 kHz. Np, w c20let fabrycznie ecu filtruje stuk na 13,1 khz. Co do integratora to ustaw gain na max czyli 2.0, i tak dobierz integrator zeby pod obciazeniem bez stuku napiecie z KS nie przekraczalo 3V. Pozdrowienia Jadzwin Zabieram sie powoli za knock-a i mam parę pytań. Przy bore 87mm 6.64kHz ? Jak ustawić integrator ? -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#704
|
|
User Dołączył: Wed, 13 June 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
czy cewki zapłonowe w M50B20 vanos 1994r to: Coils without amplifier (cewki bez wzmacniacz - tak mam teraz i nie mam iskry) czy Coils with built in amplifier (z wbudowanym wzmacniaczem)?
|
|
|
![]()
Post
#705
|
|
User Dołączył: Mon, 07 March 2005 Skąd: Częstochowa ![]() |
czy cewki zapłonowe w M50B20 vanos 1994r to: Coils without amplifier (cewki bez wzmacniacz - tak mam teraz i nie mam iskry) czy Coils with built in amplifier (z wbudowanym wzmacniaczem)? Masz dobrze ustawione. Cewki są bez wzmacniacza. Czy podczas krecenia rozrusznikiem EMU widzi Ci obroty ? |
|
|
![]()
Post
#706
|
|
User Dołączył: Wed, 13 June 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
Nie, obroty na logach wynoszą 0. Jak można w programie zobaczyć czy czujnik Halla wysyła jakiś sygnał do Emu?
|
|
|
![]()
Post
#707
|
|
Otaku Dołączył: Mon, 21 October 2002 Skąd: Kraków ![]() |
No jezeli obrotow nie widzi, to EMU nie widzi odpowiednio czujnika - to chyba logiczne.
Mysle, ze z takim (ogromnym) zapasem wiedzy i mysleniem lepiej nie tykac kombinacji EMU+silnik bo zepsujesz i bedzie drogo kosztowalo. -------------------- Aerospace Electronics :)
|
|
|
![]()
Post
#708
|
|
User Dołączył: Wed, 13 June 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
Chodzi mi o to czy mogę jedynie podpiąć miernik pod czujnik wału, czy też w samym oprogramowaniu można znaleźć informacje o sygnale z Halla w woltach?
OT: z takim podejściem to mało kto by coś osiągnął, zawsze trzeba przejść przez początki. |
|
|
![]()
Post
#709
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 11 August 2008 Skąd: Polska ![]() |
jak najbardziej możesz podpiąć "miernik " czyli oscyloskop i zobaczyć czy z czujnika wychodzi jakikolwiek sygnał...
|
|
|
![]()
Post
#710
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 04 March 2009 Skąd: marki ![]() |
cześć mam pytanie czy emu współpracuje już z silnikiem audi 5 cylindrów aan czy nadal trzeba dorabiać kółko pozdrawiam
|
|
|
![]()
Post
#711
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Jeszcze nie ma supportu audi triggera.
cześć mam pytanie czy emu współpracuje już z silnikiem audi 5 cylindrów aan czy nadal trzeba dorabiać kółko pozdrawiam -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
gość_turbo_maniac_* |
![]()
Post
#712
|
![]() |
Podłączyłem się kablem do EMU i za pierwszym razem wyrzuciło mi jakiś błąd połączenia. Następnie jak się podłączam to już w ogóle nie widzi kompa i nie ma połączenia, nie zgłasza też błędów. Rozumiem, że trzeba spróbować z nowymi sterownikami USB? Te ze strony są OK?
Jako co to należy zainstalować? Nie chciałbym usuwać aktualnych sterowników USB. Mam Windows 7. System wykrył mi "inne urządzenia" - ECUMASTER Engine Management Unit - tam należy zainstalować te sterowniki? |
|
|
![]()
Post
#713
|
|
Super User Dołączył: Fri, 15 January 2010 Skąd: Łowicz ![]() |
Stawiał ktoś już BMW m52 na jednym Vanosie na EMU?
|
|
|
![]()
Post
#714
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Najnowsze sterowniki sa tutaj:
http://www.ftdichip.com/Drivers/CDM/CDM%20...20Certified.zip usun najlepiej urzadzenie z systemu, podlacz ponownie i jak poprosi o driver to wskaz mu na powyzej (po rozpakowaniu oczywiscie) Jadzwin Podłączyłem się kablem do EMU i za pierwszym razem wyrzuciło mi jakiś błąd połączenia. Następnie jak się podłączam to już w ogóle nie widzi kompa i nie ma połączenia, nie zgłasza też błędów. Rozumiem, że trzeba spróbować z nowymi sterownikami USB? Te ze strony są OK?
Jako co to należy zainstalować? Nie chciałbym usuwać aktualnych sterowników USB. Mam Windows 7. System wykrył mi "inne urządzenia" - ECUMASTER Engine Management Unit - tam należy zainstalować te sterowniki? -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
gość_turbo_maniac_* |
![]()
Post
#715
|
![]() |
Tak mi dzisiaj do głowy przyszedł pomysł, że ciekawą opcją by była możliwość dodawania komentarzy do logów.
|
|
|
![]()
Post
#716
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 30 April 2006 Skąd: Skarżysko-Kamienna / Warszawa Wawer ![]() |
Panowie szybkie pytanko, jaka jest przewaga zaworka do sterownia boostem firmy MAC od powszechnie znanego N75 z VAG'ów ? Znajomy mi to wmawia jedną rzecz i wolę się zapytać ludzi z większym doświadczeniem.....
-------------------- VW 16V++ :)
|
|
|
![]()
Post
#717
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
MAC jest niezniszczalny (caly wykonany z metalu), dziala precyzyjnie i zajebiscie ![]() Mozesz uzyc dowolnych kroccow tak zeby pasowaly Ci do instalacji. Panowie szybkie pytanko, jaka jest przewaga zaworka do sterownia boostem firmy MAC od powszechnie znanego N75 z VAG'ów ? -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#718
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 23 June 2008 Skąd: KrK/RbK ![]() |
Kiedyś "zagłębiając się" w MAC'i znalazłem informacje, iż są testowane chwilowo na 12 bar a roboczo do coś ponad 8 bar mogą pracować.. zrób to samo z n75
![]() ![]() Panowie szybkie pytanko, jaka jest przewaga zaworka do sterownia boostem firmy MAC od powszechnie znanego N75 z VAG'ów ? Znajomy mi to wmawia jedną rzecz i wolę się zapytać ludzi z większym doświadczeniem.....
-------------------- Toyota MR2 sw21 (5sfe(2,2 N/a) --> 5sfTe(2,2 + T) --> 3sgTe(2,0 T) -> 1MZfe(3,0 V6) --> ??) powered by Me & Tyłozmyk :)
|
|
|
![]()
Post
#719
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 30 April 2006 Skąd: Skarżysko-Kamienna / Warszawa Wawer ![]() |
Panowie, od czego najlepiej dać silniczek krokowy do współpracy z EMU. Jestem na takim etapie, że nie robi mi to różnicy jaki będzie, a chciałbym by jego konfiguracja i praca była jak najlepsza.
-------------------- VW 16V++ :)
|
|
|
![]()
Post
#720
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 04 March 2009 Skąd: marki ![]() |
Mam jeszcze pytanie czy jest w planach emu do pięciocylindrowego silnika audi aan jeśli tak to kiedy ?
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 15 July 2025 - 19:23 |