![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#621
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Prosze skontatkuj sie ze mna na info (at) ecumaster.com bedziemy dzialac.
Jakieś wieści odnośnie updatu ? Pytanie ... albo nie ogarniam albo po włączeniu opcji zwieksz obroty na okreslony czas nic sie nie zmienia czyli po uruchomieni łapie zadane obroty bez ich zwiekszania. Jakby co moge podesłać loga i configa. pozdr -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#622
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 04 July 2009 ![]() |
Oj chodziło mi o jakie silniki typowo motocyklowe? TZW pojemność 1000 lub 600 i obroty min 10tyś w dodatku itb...
-------------------- Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
|
|
|
![]()
Post
#623
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 23 December 2010 Skąd: Zabrze ![]() |
Prosze skontatkuj sie ze mna na info (at) ecumaster.com bedziemy dzialac. ehhhh dzis jeszcze zmieniłem punkt patrzenia i udało sie opanować tą sytuacje. Dzięki i sorka za zamieszanie ![]() -------------------- seicento 1.4 T-jet / Stilo MW jtd
ET 10.89@214km/h |
|
|
![]()
Post
#624
|
|
User Dołączył: Thu, 08 March 2007 Skąd: SRC ![]() |
Zakładał już ktoś EMU do SR20DET ?
-------------------- s14 sr20det
2014....405km 1.4bar 2015....5??km E85 |
|
|
![]()
Post
#625
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Tak, ale ze zmieniona tarczka na walku.
Pracujemy nad softem zeby mozna bylo zalozyc bez wymiany tarczki. Pozdrowienia Kuba Zakładał już ktoś EMU do SR20DET ? -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#626
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 23 October 2006 Skąd: Kraków / BK ![]() |
Tak, ale ze zmieniona tarczka na walku. Pracujemy nad softem zeby mozna bylo zalozyc bez wymiany tarczki. Pozdrowienia Kuba Z taką jak do VEMSa? -------------------- - Nissan 200sx s14a 2.0T
- Daily use Audi A3 8P Sportback 2.0 TDi |
|
|
![]()
Post
#627
|
|
User Dołączył: Fri, 25 May 2007 Skąd: Mannschaft-Krosno ![]() |
Witam pisałem Jadzwin do Ciebie ale skrzynka pełna i nie wysle mi wiadomosci
![]() |
|
|
![]()
Post
#628
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
-------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#629
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Juz oproznione.
Witam pisałem Jadzwin do Ciebie ale skrzynka pełna i nie wysle mi wiadomosci ![]() -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#630
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 05 May 2009 Skąd: Nowa Huta ![]() |
Witam
W temacie była wzmianka o porcie klienta emu na androida. Działacie coś w tym kierunku? Byla by to zajefajna opcja nawet po usb. Pzdr. -------------------- BMW...freude am fahren...
|
|
|
![]()
Post
#631
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 23 December 2010 Skąd: Zabrze ![]() |
hey mam problem podczas strojenia emu; do bara wsio gra jak zaczynam podnosic cisnienie zaczyna strzelać z wydechu i przerywać wg logów wszystko wyglada ok iskra powinna byc paliwo też jakies sugestie? ze wszystkich znajomych mi opcji nie mam ograniczenia na doładowanie a mimo to jak zaczynam je podnosic to tak jakby ucinało paliwo ale nie jest to rejestrowane na logu. Problem sie pojawia w momencie gdy zwiekszam czestotoliwość zaworu ebc ..... zwiekszyłem też czas ładowania cewek ale raczej nie pomogło, jakies sugestie?
-------------------- seicento 1.4 T-jet / Stilo MW jtd
ET 10.89@214km/h |
|
|
![]()
Post
#632
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 13 December 2008 Skąd: Poznań ![]() |
jeśli strzela w wydech, to albo za dużo paliwa, albo za późny zapłon. to drugie jest bardziej prawdopodobne, bo podnosząc doładowanie do takich wartości powinno się troche cofnąć zapłon
![]() pzdr |
|
|
![]()
Post
#633
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 23 December 2010 Skąd: Zabrze ![]() |
to juz nie pierwsze auto które stroje wiec ze stosuniem paliwo bost i bost zapłon nie mam raczej problemów sek w tym ze problem lezy gdy przekraczam określoną granice cofałem zapłon o 5 stopni - brak róznicy afr przy barze mam 12 wiec jak podnosze cisnienie troche nie powinno az tak go przelewać. w czym jeszcze upatrywac problemu?
-------------------- seicento 1.4 T-jet / Stilo MW jtd
ET 10.89@214km/h |
|
|
![]()
Post
#634
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 26 September 2011 Skąd: W-wa ![]() |
Może zdmuchuje Ci iskrę - zmniejsz przerwę na świecy i zobacz czy jest poprawa
|
|
|
![]()
Post
#635
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 23 December 2010 Skąd: Zabrze ![]() |
Może zdmuchuje Ci iskrę - zmniejsz przerwę na świecy i zobacz czy jest poprawa dziwne tylko ze wczesniej przy 1,7 bara i starym kompie ze swinia na zwykłych cewkach nic złego sie nie działo ... probowalem na dwóch kompletach swiec i to samo -------------------- seicento 1.4 T-jet / Stilo MW jtd
ET 10.89@214km/h |
|
|
![]()
Post
#636
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 27 October 2009 ![]() |
może czasy ładowania cewek?
|
|
|
![]()
Post
#637
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 23 December 2010 Skąd: Zabrze ![]() |
wg katalogu ~2ms ale mimo to iskra nie powala jak sprawdzalem na wyciagnietych swiecach ...
-------------------- seicento 1.4 T-jet / Stilo MW jtd
ET 10.89@214km/h |
|
|
![]()
Post
#638
|
|
User Dołączył: Thu, 08 March 2007 Skąd: SRC ![]() |
Dobrze rozumie tą podziałkę ?
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/88e4eaf9f7d282dc.html 20 to -0.8 bar 260 to 1.6 bar -------------------- s14 sr20det
2014....405km 1.4bar 2015....5??km E85 |
|
|
![]()
Post
#639
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 14 January 2003 Skąd: krakow ![]() |
Tak
-------------------- Pozdrawiam
A. |
|
|
![]()
Post
#640
|
|
User Dołączył: Thu, 08 March 2007 Skąd: SRC ![]() |
Może ktoś bedzie potrzebował
http://injector-rehab.com/shop/lag.html -------------------- s14 sr20det
2014....405km 1.4bar 2015....5??km E85 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 12 July 2025 - 16:34 |