Shoutbox 0 nowych PW 


245 Stron V  « < 29 30 31 32 33 > »   
Reply to this topicStart new topic
> EMU, Traction control strona 85
koziol1
post Tue, 12 Jun 2012 - 09:51
Post #601


Forum Homee
Dołączył: Sat, 07 December 2002
Skąd: w-wa





CYTAT(macpl @ Tue, 12 Jun 2012 - 09:33) *
Nie musi....
Wystarczy że da min. 24 żęby na wałek +1 ząb do synchronizacji....


no czyli musi smile.gif


--------------------
Fiat 126p, stan bardzo dobry
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 12 Jun 2012 - 09:51
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
macpl
post Wed, 13 Jun 2012 - 20:12
Post #602


Forum Homee
Dołączył: Wed, 16 October 2002
Skąd: wawa





CYTAT(koziol1 @ Tue, 12 Jun 2012 - 09:51) *
no czyli musi smile.gif

Dajesz dwa sygnały na wałku tak jak niektóre silniki seryjnie toyota, nissan, honda.....i po temacie.... biggrin.gif


--------------------
Racing is my Life......
"I drift not because it is a quicker way around a corner, but it is the most exciting way" - Keiichi Tsuchiya
S13 Moon Blue
EMU LINK VEMS ECUMASTER SMT AEM APEXI POWER FC AUTRONIC HALTECH instalacje i strojenie.

Hamownia 4x4 Dyno Project

2JZ Bp 98 Ultimate 701KM 787Nm NAJMOCNIEJSZY W POLSCE JZ ;)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
foxx
post Thu, 14 Jun 2012 - 19:10
Post #603


Frequent User
Dołączył: Wed, 15 December 2010





A musi być sygnał z wałka czy starczy z wału?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
macpl
post Sat, 16 Jun 2012 - 09:27
Post #604


Forum Homee
Dołączył: Wed, 16 October 2002
Skąd: wawa





Może być sam wał i kółko z brakującym zębem zębami np:36-1,60-2.....wtedy silnik będzie pracował w trybie wasted spark....


--------------------
Racing is my Life......
"I drift not because it is a quicker way around a corner, but it is the most exciting way" - Keiichi Tsuchiya
S13 Moon Blue
EMU LINK VEMS ECUMASTER SMT AEM APEXI POWER FC AUTRONIC HALTECH instalacje i strojenie.

Hamownia 4x4 Dyno Project

2JZ Bp 98 Ultimate 701KM 787Nm NAJMOCNIEJSZY W POLSCE JZ ;)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ahamay
post Sun, 17 Jun 2012 - 15:56
Post #605


Frequent User
Dołączył: Thu, 23 December 2010
Skąd: Zabrze





jak podlaczyc szerokopasmowke do emu ale tak zeby korzystać z oryginalnego wskaźnika? posiadam AEM-a i chciałbym go podpiąć w taki sposob jak to mialem w det 3 gdy tak zrobie z emu nie bedzie przelicznika napiecia na wartosc afr tylko samo napiecie ... jest mozliwe takie podpiecie ?


--------------------
seicento 1.4 T-jet / Stilo MW jtd
ET 10.89@214km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Sun, 17 Jun 2012 - 20:20
Post #606


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Czesc

Wlasnie powstaje nowa wersja softu ktora bedzie potrafila korzystac z zewnetrznego kontrolera AFR wlasnie w takich
Na dniach bedzie dostepna.

Pozdrowienia
Jadzwin

CYTAT(ahamay @ Sun, 17 Jun 2012 - 16:56) *
jak podlaczyc szerokopasmowke do emu ale tak zeby korzystać z oryginalnego wskaźnika? posiadam AEM-a i chciałbym go podpiąć w taki sposob jak to mialem w det 3 gdy tak zrobie z emu nie bedzie przelicznika napiecia na wartosc afr tylko samo napiecie ... jest mozliwe takie podpiecie ?



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ahamay
post Sun, 17 Jun 2012 - 20:44
Post #607


Frequent User
Dołączył: Thu, 23 December 2010
Skąd: Zabrze





O super ! smile.gif

BTW 1.4 16v T-jet na pełnej sekwencji odpalony na emu bez najmniejszych problemów smile.gif (na sporych wtryskach 415 i turbinie tb28/25) w ciągu tygodnia myśle ostateczne strojenie smile.gif


CYTAT(Jadzwin @ Sun, 17 Jun 2012 - 20:20) *
Czesc

Wlasnie powstaje nowa wersja softu ktora bedzie potrafila korzystac z zewnetrznego kontrolera AFR wlasnie w takich
Na dniach bedzie dostepna.

Pozdrowienia
Jadzwin



--------------------
seicento 1.4 T-jet / Stilo MW jtd
ET 10.89@214km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Sun, 17 Jun 2012 - 21:09
Post #608


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





To bardzo sie ciesze smile.gif


CYTAT(ahamay @ Sun, 17 Jun 2012 - 21:44) *
O super ! smile.gif

BTW 1.4 16v T-jet na pełnej sekwencji odpalony na emu bez najmniejszych problemów smile.gif (na sporych wtryskach 415 i turbinie tb28/25) w ciągu tygodnia myśle ostateczne strojenie smile.gif



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pinin
post Sun, 17 Jun 2012 - 23:50
Post #609


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 24 November 2004
Skąd: Warszawa - Wawer





CYTAT(Jadzwin @ Sun, 17 Jun 2012 - 21:09) *
To bardzo sie ciesze smile.gif


No to teraz pora na odpalenie kolejnego silnika motocyklowego na EMU - już niedługo wink.gif


--------------------
| Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento

www.facebook.com/dragracingsafety
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wavesound
post Thu, 21 Jun 2012 - 14:12
Post #610


Frequent User
Dołączył: Sun, 10 January 2010
Skąd: Gorzów Wlkp





Witam,



Mam problem ze sterowaniem wolnych obrotów przez EMU, zawór PWM Bosch 0280 140 516 podłączony do wyjścia stepper 1a i do + po zapłonie, oczywiście równolegle dioda. Nie mam żadnej reakcji na regulację chociaż na wtyczce jest sygnał 100hz, niestety nie mam oscyloskopu żeby sprawdzić przebiegi. zmiana wyjścia też nic nie daje.

proszę o jakieś wskazówki.





Go to the top of the page
 
+Quote Post
Feluke
post Thu, 21 Jun 2012 - 15:06
Post #611


Moderator
Dołączył: Sat, 03 January 2004
Skąd: Warszawa





CYTAT(wavesound @ Thu, 21 Jun 2012 - 14:12) *
Witam,



Mam problem ze sterowaniem wolnych obrotów przez EMU, zawór PWM Bosch 0280 140 516 podłączony do wyjścia stepper 1a i do + po zapłonie, oczywiście równolegle dioda. Nie mam żadnej reakcji na regulację chociaż na wtyczce jest sygnał 100hz, niestety nie mam oscyloskopu żeby sprawdzić przebiegi. zmiana wyjścia też nic nie daje.

proszę o jakieś wskazówki.






Jak masz ta diode wsadzona? Zaporowo?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kisielisodd
post Thu, 21 Jun 2012 - 15:07
Post #612


Forum Homee
Dołączył: Tue, 14 January 2003
Skąd: krakow





musi być 200hz, i działa w 100% sprawdzone na podobnym zaworze w Z20LEH

Tylko podłączony jest do wyjścia AUX nie do stepera


--------------------
Pozdrawiam
A.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szary
post Thu, 21 Jun 2012 - 15:15
Post #613


User
Dołączył: Mon, 07 March 2005
Skąd: Częstochowa





Mam taki sam zaworek i wszystko dziala. W zakladce Idle -> Parameters -> Idle PWM Output masz dobrze ustawione ?

Go to the top of the page
 
+Quote Post
wavesound
post Thu, 21 Jun 2012 - 17:10
Post #614


Frequent User
Dołączył: Sun, 10 January 2010
Skąd: Gorzów Wlkp





już ogarniete, pozbyłem się pwm i zamontowałem krokowca od instalacji gazowej smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szymonrs
post Sat, 23 Jun 2012 - 11:57
Post #615


Super User
Dołączył: Mon, 14 August 2006
Skąd: WJ





CYTAT(Jadzwin @ Sun, 17 Jun 2012 - 20:20) *
Czesc

Wlasnie powstaje nowa wersja softu ktora bedzie potrafila korzystac z zewnetrznego kontrolera AFR wlasnie w takich
Na dniach bedzie dostepna.

Pozdrowienia
Jadzwin

Kuba a będzie udostepniała juz gotowo pre skonfugurowane np LC-1 Default??

Przegladąlem soft sciagniety ze strony i nie widziałem lub nie ma czegoś takiego jak trimowanie wtrysków??
Mając wykresy z FlowBencha naszej głowicy moglibyśmy trimowac wtryski że np 3wtryskiwacz dostaje 3%wiecej paliwa w stusunku do obliczonego czasu wtrysku a 1 wtryskiwacz o 1%mniej. Skoro jest pelna sekwencja wtrysku to byłoby idealne rozwiazanie np dolewac w 1,8t cyl 3 i 4.

Czy jest taka funkcja jak "flood clear" ktora podczas odpalenia zalanego silnika np powyżej 85%TPSa wyłacza paliwo?

Jak jest z czyjnikiem stuku i cofaniem zaplonu? W sensie że czyta w oknach czasowych tylko dlaczego np 10 ATDC czyli PO GMP a nie PRZED GMP. O ile dobrze rozumiem to stuk jest właśnie przed GMP i warto byłoby okno "otwierać" wcześniej.
Czy jest cofanie zapłonów na pojedyńczy cylinder czy cofany cały silnik??

Jak sie ustawia trigery na poszczegolne cylindry??

Jakiś help będzie w sofcie? bo po wciśnięciu F1 pojazwia sie tylko info o EMU.

Zacząłem czytac i analizować soft bo chyba najwyższa pora aby odpalić VR6 na EMU wykorszystując jego zalety;-)

Będe bardzo wdzięczny za info.


--------------------
"Red Devil" Golf MK2 AWD VR6T, King of Warsaw 2013, 2012, vice King of Warsaw 2011
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pan. B
post Sat, 23 Jun 2012 - 12:52
Post #616


Forum Homee
Dołączył: Tue, 05 May 2009
Skąd: Nowa Huta





"...Przegladąlem soft sciagniety ze strony i nie widziałem lub nie ma czegoś takiego jak trimowanie wtrysków??
Mając wykresy z FlowBencha naszej głowicy moglibyśmy trimowac wtryski że np 3wtryskiwacz dostaje 3%wiecej paliwa w stusunku do obliczonego czasu wtrysku a 1 wtryskiwacz o 1%mniej. Skoro jest pelna sekwencja wtrysku to byłoby idealne rozwiazanie np dolewac w 1,8t cyl 3 i 4..."

W zakładce IGNITION jest opcja IGNITION EVENT TRIMS. Do korekcji zapłonu na poszczególnych cylindrach. Podobnej opcji przy wtrysku nie widzę, jest injector phase czyli przypisanie momentu wtrysku z konkretnym zdarzeniem zapłonowym, co za zadanie ma ta opcja?
Czy do korekcji poszczególnych wtryskiwaczy nie trzeba by mieć osobnych sond AFR (Jedna na kanał wydechowy) ?


--------------------
BMW...freude am fahren...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Sat, 23 Jun 2012 - 15:53
Post #617


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow






W przypadku zewnetrznego kontrolera AFR Trzeba sobie bedzie skonfigurowac tylko AFR przy 0V i przy 5V.
Co do trimow paliwa juz niedlugo pojawi sie nowy soft ktory to posiada.
Flood clear jest zaimplementowany poprzez FUEL TPS Scale w opcjach ENGINE START. Robi sie krzywa ktora pod koniec opada tak ze przy w pelni otwartej przepustnicy jest 0%.
Spalanie stukowe zawsze mierzy sie za TDC poniewaz jest to zjawisko akustyczne i cylinder dziala jak w pewenym uproszczeniu piszczalka w organach, a fala uderzeniowa potrzebuje troche czasu. Wg, wszytskich badan nad stukiem wystepuje on najczesciej 10 stopni za TDC (choc to oczywiscie zalezy od silnika).
Oczywiscie jest zakres akcji ktore podejmuje EMU jak stuka czyli dolanie paliwa, cofniecie zaplonu, wsyztsko konfigurowalne.
Na razie jest cofany zaplon na wysztskich cylindrach, ale w przyszlosci bedzie cofanie per cylinder.

Nie rozumiem o co ci chodzi w pytaniu o konfiguracje trigera per cylinder sad.gif

Co do helpa to na razie nie ma go na liscie priorytetow, ale nie wykluczam w przyszlosci smile.gif


Pozdrowienia
Jadzwin





CYTAT(szymonrs @ Sat, 23 Jun 2012 - 12:57) *
Kuba a będzie udostepniała juz gotowo pre skonfugurowane np LC-1 Default??

Przegladąlem soft sciagniety ze strony i nie widziałem lub nie ma czegoś takiego jak trimowanie wtrysków??
Mając wykresy z FlowBencha naszej głowicy moglibyśmy trimowac wtryski że np 3wtryskiwacz dostaje 3%wiecej paliwa w stusunku do obliczonego czasu wtrysku a 1 wtryskiwacz o 1%mniej. Skoro jest pelna sekwencja wtrysku to byłoby idealne rozwiazanie np dolewac w 1,8t cyl 3 i 4.

Czy jest taka funkcja jak "flood clear" ktora podczas odpalenia zalanego silnika np powyżej 85%TPSa wyłacza paliwo?

Jak jest z czyjnikiem stuku i cofaniem zaplonu? W sensie że czyta w oknach czasowych tylko dlaczego np 10 ATDC czyli PO GMP a nie PRZED GMP. O ile dobrze rozumiem to stuk jest właśnie przed GMP i warto byłoby okno "otwierać" wcześniej.
Czy jest cofanie zapłonów na pojedyńczy cylinder czy cofany cały silnik??

Jak sie ustawia trigery na poszczegolne cylindry??

Jakiś help będzie w sofcie? bo po wciśnięciu F1 pojazwia sie tylko info o EMU.

Zacząłem czytac i analizować soft bo chyba najwyższa pora aby odpalić VR6 na EMU wykorszystując jego zalety;-)

Będe bardzo wdzięczny za info.



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ahamay
post Sat, 30 Jun 2012 - 21:00
Post #618


Frequent User
Dołączył: Thu, 23 December 2010
Skąd: Zabrze





Jakieś wieści odnośnie updatu ?

Pytanie ... albo nie ogarniam albo po włączeniu opcji zwieksz obroty na okreslony czas
nic sie nie zmienia czyli po uruchomieni łapie zadane obroty bez ich zwiekszania. Jakby co moge podesłać loga i configa.

pozdr


--------------------
seicento 1.4 T-jet / Stilo MW jtd
ET 10.89@214km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mihas66
post Sat, 30 Jun 2012 - 21:14
Post #619


Forum Homee
Dołączył: Sat, 04 July 2009





CYTAT(pinin @ Sun, 17 Jun 2012 - 23:50) *
No to teraz pora na odpalenie kolejnego silnika motocyklowego na EMU - już niedługo wink.gif


Kolejnego? to co juz zostało odpalone poza silnikiem z kosiarki do shell eco maraton? i co chcecie odpalić?


--------------------
Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Sat, 30 Jun 2012 - 22:58
Post #620


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Tak ponad 100 silnikow od 2 do 8 cylindrow, a cos slyszalem ze 12 cylindrowka sie szykuje smile.gif



CYTAT(mihas66 @ Sat, 30 Jun 2012 - 22:14) *
Kolejnego? to co juz zostało odpalone poza silnikiem z kosiarki do shell eco maraton? i co chcecie odpalić?



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post

245 Stron V  « < 29 30 31 32 33 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 12 July 2025 - 12:07