![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#601
|
|
Forum Homee Dołączył: Sat, 07 December 2002 Skąd: w-wa ![]() |
Nie musi.... Wystarczy że da min. 24 żęby na wałek +1 ząb do synchronizacji.... no czyli musi ![]() -------------------- Fiat 126p, stan bardzo dobry
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#602
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 16 October 2002 Skąd: wawa ![]() |
no czyli musi ![]() Dajesz dwa sygnały na wałku tak jak niektóre silniki seryjnie toyota, nissan, honda.....i po temacie.... ![]() -------------------- Racing is my Life......
"I drift not because it is a quicker way around a corner, but it is the most exciting way" - Keiichi Tsuchiya S13 Moon Blue EMU LINK VEMS ECUMASTER SMT AEM APEXI POWER FC AUTRONIC HALTECH instalacje i strojenie. Hamownia 4x4 Dyno Project 2JZ Bp 98 Ultimate 701KM 787Nm NAJMOCNIEJSZY W POLSCE JZ ;) |
|
|
![]()
Post
#603
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 15 December 2010 ![]() |
A musi być sygnał z wałka czy starczy z wału?
|
|
|
![]()
Post
#604
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 16 October 2002 Skąd: wawa ![]() |
Może być sam wał i kółko z brakującym zębem zębami np:36-1,60-2.....wtedy silnik będzie pracował w trybie wasted spark....
-------------------- Racing is my Life......
"I drift not because it is a quicker way around a corner, but it is the most exciting way" - Keiichi Tsuchiya S13 Moon Blue EMU LINK VEMS ECUMASTER SMT AEM APEXI POWER FC AUTRONIC HALTECH instalacje i strojenie. Hamownia 4x4 Dyno Project 2JZ Bp 98 Ultimate 701KM 787Nm NAJMOCNIEJSZY W POLSCE JZ ;) |
|
|
![]()
Post
#605
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 23 December 2010 Skąd: Zabrze ![]() |
jak podlaczyc szerokopasmowke do emu ale tak zeby korzystać z oryginalnego wskaźnika? posiadam AEM-a i chciałbym go podpiąć w taki sposob jak to mialem w det 3 gdy tak zrobie z emu nie bedzie przelicznika napiecia na wartosc afr tylko samo napiecie ... jest mozliwe takie podpiecie ?
-------------------- seicento 1.4 T-jet / Stilo MW jtd
ET 10.89@214km/h |
|
|
![]()
Post
#606
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Czesc
Wlasnie powstaje nowa wersja softu ktora bedzie potrafila korzystac z zewnetrznego kontrolera AFR wlasnie w takich Na dniach bedzie dostepna. Pozdrowienia Jadzwin jak podlaczyc szerokopasmowke do emu ale tak zeby korzystać z oryginalnego wskaźnika? posiadam AEM-a i chciałbym go podpiąć w taki sposob jak to mialem w det 3 gdy tak zrobie z emu nie bedzie przelicznika napiecia na wartosc afr tylko samo napiecie ... jest mozliwe takie podpiecie ? -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#607
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 23 December 2010 Skąd: Zabrze ![]() |
O super !
![]() BTW 1.4 16v T-jet na pełnej sekwencji odpalony na emu bez najmniejszych problemów ![]() ![]() Czesc Wlasnie powstaje nowa wersja softu ktora bedzie potrafila korzystac z zewnetrznego kontrolera AFR wlasnie w takich Na dniach bedzie dostepna. Pozdrowienia Jadzwin -------------------- seicento 1.4 T-jet / Stilo MW jtd
ET 10.89@214km/h |
|
|
![]()
Post
#608
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
To bardzo sie ciesze
![]() O super ! ![]() BTW 1.4 16v T-jet na pełnej sekwencji odpalony na emu bez najmniejszych problemów ![]() ![]() -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#609
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
To bardzo sie ciesze ![]() No to teraz pora na odpalenie kolejnego silnika motocyklowego na EMU - już niedługo ![]() -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#610
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 10 January 2010 Skąd: Gorzów Wlkp ![]() |
Witam,
Mam problem ze sterowaniem wolnych obrotów przez EMU, zawór PWM Bosch 0280 140 516 podłączony do wyjścia stepper 1a i do + po zapłonie, oczywiście równolegle dioda. Nie mam żadnej reakcji na regulację chociaż na wtyczce jest sygnał 100hz, niestety nie mam oscyloskopu żeby sprawdzić przebiegi. zmiana wyjścia też nic nie daje. proszę o jakieś wskazówki. |
|
|
![]()
Post
#611
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 03 January 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Witam, Mam problem ze sterowaniem wolnych obrotów przez EMU, zawór PWM Bosch 0280 140 516 podłączony do wyjścia stepper 1a i do + po zapłonie, oczywiście równolegle dioda. Nie mam żadnej reakcji na regulację chociaż na wtyczce jest sygnał 100hz, niestety nie mam oscyloskopu żeby sprawdzić przebiegi. zmiana wyjścia też nic nie daje. proszę o jakieś wskazówki. Jak masz ta diode wsadzona? Zaporowo? |
|
|
![]()
Post
#612
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 14 January 2003 Skąd: krakow ![]() |
musi być 200hz, i działa w 100% sprawdzone na podobnym zaworze w Z20LEH
Tylko podłączony jest do wyjścia AUX nie do stepera -------------------- Pozdrawiam
A. |
|
|
![]()
Post
#613
|
|
User Dołączył: Mon, 07 March 2005 Skąd: Częstochowa ![]() |
Mam taki sam zaworek i wszystko dziala. W zakladce Idle -> Parameters -> Idle PWM Output masz dobrze ustawione ?
|
|
|
![]()
Post
#614
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 10 January 2010 Skąd: Gorzów Wlkp ![]() |
już ogarniete, pozbyłem się pwm i zamontowałem krokowca od instalacji gazowej
![]() |
|
|
![]()
Post
#615
|
|
Super User Dołączył: Mon, 14 August 2006 Skąd: WJ ![]() |
Czesc Wlasnie powstaje nowa wersja softu ktora bedzie potrafila korzystac z zewnetrznego kontrolera AFR wlasnie w takich Na dniach bedzie dostepna. Pozdrowienia Jadzwin Kuba a będzie udostepniała juz gotowo pre skonfugurowane np LC-1 Default?? Przegladąlem soft sciagniety ze strony i nie widziałem lub nie ma czegoś takiego jak trimowanie wtrysków?? Mając wykresy z FlowBencha naszej głowicy moglibyśmy trimowac wtryski że np 3wtryskiwacz dostaje 3%wiecej paliwa w stusunku do obliczonego czasu wtrysku a 1 wtryskiwacz o 1%mniej. Skoro jest pelna sekwencja wtrysku to byłoby idealne rozwiazanie np dolewac w 1,8t cyl 3 i 4. Czy jest taka funkcja jak "flood clear" ktora podczas odpalenia zalanego silnika np powyżej 85%TPSa wyłacza paliwo? Jak jest z czyjnikiem stuku i cofaniem zaplonu? W sensie że czyta w oknach czasowych tylko dlaczego np 10 ATDC czyli PO GMP a nie PRZED GMP. O ile dobrze rozumiem to stuk jest właśnie przed GMP i warto byłoby okno "otwierać" wcześniej. Czy jest cofanie zapłonów na pojedyńczy cylinder czy cofany cały silnik?? Jak sie ustawia trigery na poszczegolne cylindry?? Jakiś help będzie w sofcie? bo po wciśnięciu F1 pojazwia sie tylko info o EMU. Zacząłem czytac i analizować soft bo chyba najwyższa pora aby odpalić VR6 na EMU wykorszystując jego zalety;-) Będe bardzo wdzięczny za info. -------------------- "Red Devil" Golf MK2 AWD VR6T, King of Warsaw 2013, 2012, vice King of Warsaw 2011
|
|
|
![]()
Post
#616
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 05 May 2009 Skąd: Nowa Huta ![]() |
"...Przegladąlem soft sciagniety ze strony i nie widziałem lub nie ma czegoś takiego jak trimowanie wtrysków??
Mając wykresy z FlowBencha naszej głowicy moglibyśmy trimowac wtryski że np 3wtryskiwacz dostaje 3%wiecej paliwa w stusunku do obliczonego czasu wtrysku a 1 wtryskiwacz o 1%mniej. Skoro jest pelna sekwencja wtrysku to byłoby idealne rozwiazanie np dolewac w 1,8t cyl 3 i 4..." W zakładce IGNITION jest opcja IGNITION EVENT TRIMS. Do korekcji zapłonu na poszczególnych cylindrach. Podobnej opcji przy wtrysku nie widzę, jest injector phase czyli przypisanie momentu wtrysku z konkretnym zdarzeniem zapłonowym, co za zadanie ma ta opcja? Czy do korekcji poszczególnych wtryskiwaczy nie trzeba by mieć osobnych sond AFR (Jedna na kanał wydechowy) ? -------------------- BMW...freude am fahren...
|
|
|
![]()
Post
#617
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
W przypadku zewnetrznego kontrolera AFR Trzeba sobie bedzie skonfigurowac tylko AFR przy 0V i przy 5V. Co do trimow paliwa juz niedlugo pojawi sie nowy soft ktory to posiada. Flood clear jest zaimplementowany poprzez FUEL TPS Scale w opcjach ENGINE START. Robi sie krzywa ktora pod koniec opada tak ze przy w pelni otwartej przepustnicy jest 0%. Spalanie stukowe zawsze mierzy sie za TDC poniewaz jest to zjawisko akustyczne i cylinder dziala jak w pewenym uproszczeniu piszczalka w organach, a fala uderzeniowa potrzebuje troche czasu. Wg, wszytskich badan nad stukiem wystepuje on najczesciej 10 stopni za TDC (choc to oczywiscie zalezy od silnika). Oczywiscie jest zakres akcji ktore podejmuje EMU jak stuka czyli dolanie paliwa, cofniecie zaplonu, wsyztsko konfigurowalne. Na razie jest cofany zaplon na wysztskich cylindrach, ale w przyszlosci bedzie cofanie per cylinder. Nie rozumiem o co ci chodzi w pytaniu o konfiguracje trigera per cylinder ![]() Co do helpa to na razie nie ma go na liscie priorytetow, ale nie wykluczam w przyszlosci ![]() Pozdrowienia Jadzwin Kuba a będzie udostepniała juz gotowo pre skonfugurowane np LC-1 Default?? Przegladąlem soft sciagniety ze strony i nie widziałem lub nie ma czegoś takiego jak trimowanie wtrysków?? Mając wykresy z FlowBencha naszej głowicy moglibyśmy trimowac wtryski że np 3wtryskiwacz dostaje 3%wiecej paliwa w stusunku do obliczonego czasu wtrysku a 1 wtryskiwacz o 1%mniej. Skoro jest pelna sekwencja wtrysku to byłoby idealne rozwiazanie np dolewac w 1,8t cyl 3 i 4. Czy jest taka funkcja jak "flood clear" ktora podczas odpalenia zalanego silnika np powyżej 85%TPSa wyłacza paliwo? Jak jest z czyjnikiem stuku i cofaniem zaplonu? W sensie że czyta w oknach czasowych tylko dlaczego np 10 ATDC czyli PO GMP a nie PRZED GMP. O ile dobrze rozumiem to stuk jest właśnie przed GMP i warto byłoby okno "otwierać" wcześniej. Czy jest cofanie zapłonów na pojedyńczy cylinder czy cofany cały silnik?? Jak sie ustawia trigery na poszczegolne cylindry?? Jakiś help będzie w sofcie? bo po wciśnięciu F1 pojazwia sie tylko info o EMU. Zacząłem czytac i analizować soft bo chyba najwyższa pora aby odpalić VR6 na EMU wykorszystując jego zalety;-) Będe bardzo wdzięczny za info. -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#618
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 23 December 2010 Skąd: Zabrze ![]() |
Jakieś wieści odnośnie updatu ?
Pytanie ... albo nie ogarniam albo po włączeniu opcji zwieksz obroty na okreslony czas nic sie nie zmienia czyli po uruchomieni łapie zadane obroty bez ich zwiekszania. Jakby co moge podesłać loga i configa. pozdr -------------------- seicento 1.4 T-jet / Stilo MW jtd
ET 10.89@214km/h |
|
|
![]()
Post
#619
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 04 July 2009 ![]() |
No to teraz pora na odpalenie kolejnego silnika motocyklowego na EMU - już niedługo ![]() Kolejnego? to co juz zostało odpalone poza silnikiem z kosiarki do shell eco maraton? i co chcecie odpalić? -------------------- Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
|
|
|
![]()
Post
#620
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Tak ponad 100 silnikow od 2 do 8 cylindrow, a cos slyszalem ze 12 cylindrowka sie szykuje
![]() Kolejnego? to co juz zostało odpalone poza silnikiem z kosiarki do shell eco maraton? i co chcecie odpalić? -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 12 July 2025 - 12:07 |