Shoutbox 0 nowych PW 


245 Stron V  « < 28 29 30 31 32 > »   
Reply to this topicStart new topic
> EMU, Traction control strona 85
dareckimehanix
post Thu, 07 Jun 2012 - 07:14
Post #581


Rookie
Dołączył: Sat, 17 March 2012
Skąd: Gliwice





CYTAT(Cobesh @ Wed, 06 Jun 2012 - 23:28) *
Emu pociągnie na sygnale z potencjometru KE-Jetronik zamiast TPS?
http://allegro.pl/w124-124-mercedes-potenc...2387655754.html

Zamysłem jest odpalenie silnika m102-m103

A co emu ma sterować w układzie bardziej mechanicznym niż elektronicznym?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 07 Jun 2012 - 07:14
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
szary
post Thu, 07 Jun 2012 - 11:06
Post #582


User
Dołączył: Mon, 07 March 2005
Skąd: Częstochowa





Gdzie kupić nową wtyczkę do połączenia LSU 4.2 do EMU ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DOHC
post Thu, 07 Jun 2012 - 11:08
Post #583


Forum Homee
Dołączył: Thu, 12 January 2006
Skąd: Pionki/Warszawa





CYTAT(Cobesh @ Wed, 06 Jun 2012 - 23:54) *
A kiedy uchyla się klapa? Po otwarciu przepustnicy i wzroście podciśnienia.

Zamysł jest taki żeby to odpalić, odcinając tylko od kjeta paliwo i dojechać do domu żeby dalej dłubać.


Na 100% wyjdzie taniej wynajac lawete i potem grzebac na spokojnie

Pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pinin
post Thu, 07 Jun 2012 - 12:44
Post #584


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 24 November 2004
Skąd: Warszawa - Wawer





CYTAT(szary @ Thu, 07 Jun 2012 - 11:06) *
Gdzie kupić nową wtyczkę do połączenia LSU 4.2 do EMU ?


W ASO VW'eja. Poniżej numery tego, co musisz kupić z orientacyjnymi cenami:

1J0 973 733 x1 20zl
000-979-133-A x3 23
357-972-741-A x5 2,50


--------------------
| Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento

www.facebook.com/dragracingsafety
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szary
post Thu, 07 Jun 2012 - 12:57
Post #585


User
Dołączył: Mon, 07 March 2005
Skąd: Częstochowa





Dzięki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ALI23
post Thu, 07 Jun 2012 - 13:32
Post #586


Super User
Dołączył: Sun, 15 March 2009
Skąd: SRC





CYTAT(dareckimehanix @ Thu, 07 Jun 2012 - 07:14) *
A co emu ma sterować w układzie bardziej mechanicznym niż elektronicznym?


zastanawia mnie czy za pomocą EMU i jakiegoś regulatora ciśnienia/przepływu paliwa dało by się ominąć "klapę" i wykorzystać ciągły wtrysk?


--------------------
tel. 505 42 90 42
ali.23(małpka)o2.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kubeq_Sq
post Thu, 07 Jun 2012 - 14:13
Post #587


Forum Killer
Dołączył: Thu, 05 November 2009
Skąd: Schwarzwald/ Skarzysko Kamienna





no to przeciez masz w Kejetronicu element wykonawczy zwany EHA, ktory to robi i tak naprawde jetronic pojedzie nawet bez klapy tongue.gif nie rozumiem po co chcesz zostawic klape jak wlasnie montuje sie SA, zeby usunac klape, ktora stawia duzy opor, bo przestawia trzpien w rozdzielaczu, w ktorym panuje cisnienie bliskie 7 bar....


--------------------
300ce 24v dogleg + 3.27 ASD, MEGAsquirted -->> TERESKA :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cobesh
post Thu, 07 Jun 2012 - 17:42
Post #588


Frequent User
Dołączył: Mon, 28 November 2011





Dobra dobitniej,

Emu steruje tylko paliwem, za zapłon odpowiada kjetronik- więc musi zostać ale ma odcięte paliwo. Oczywiście tymczasowo.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kubeq_Sq
post Thu, 07 Jun 2012 - 19:19
Post #589


Forum Killer
Dołączył: Thu, 05 November 2009
Skąd: Schwarzwald/ Skarzysko Kamienna





dozaplonu potrzebujesz tylko czujnik temperatury silnika, podcisnienie do modulu i czujnik na wale... reszte mozesz wyautowac... jaki silnik?


--------------------
300ce 24v dogleg + 3.27 ASD, MEGAsquirted -->> TERESKA :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cobesh
post Thu, 07 Jun 2012 - 23:46
Post #590


Frequent User
Dołączył: Mon, 28 November 2011





Już sam nie wiem, ludzie powariowali z cenami. Za m103 chcą tyle jak by to był silnik z Supry- już nie mówiąc o m104 24v
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kubeq_Sq
post Fri, 08 Jun 2012 - 11:16
Post #591


Forum Killer
Dołączył: Thu, 05 November 2009
Skąd: Schwarzwald/ Skarzysko Kamienna





No wystarczylo kilka filmikow na youtube chlopakow co trche dmuchneli kilka m103 i m104 i ceny poszly w gore...
Sorry za OT.

Nie wiem jak EMU,ale do pierwszego odpalu nie potrzebujesz tpsu, tylko podcisnienie. i masz problem z glowy, wywalaj calego jetronica, kup sobie potencjometr przepustnicy z m104 z automatu (na dwie wtyczki - okragla to pelne wskazanie) i problem tpsu masz z glowy.


--------------------
300ce 24v dogleg + 3.27 ASD, MEGAsquirted -->> TERESKA :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
foxx
post Sun, 10 Jun 2012 - 00:04
Post #592


Frequent User
Dołączył: Wed, 15 December 2010





Mam takie pytanie. Mam silnik który ma tylko halotron w aparacie zapłonowym. Czy muszę montować czujnik położenia wału i wałka chcąc używać EMU? Czy się obejdzie. Jest to stary silnik z palety VW
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Sun, 10 Jun 2012 - 01:13
Post #593


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Na razie musi byc minimum 12 zebow na obrot walu z brakujacym 1 lub dwoma zebami lub z camsynciem.
W przyszlosci bedzie dzialalo tez z mala iloscia zebow.

Jakkolwiek przy 12 zebach w zwyz precyzja zaplonu jest juz bardzo wysoka.

CYTAT(foxx @ Sun, 10 Jun 2012 - 01:04) *
Mam takie pytanie. Mam silnik który ma tylko halotron w aparacie zapłonowym. Czy muszę montować czujnik położenia wału i wałka chcąc używać EMU? Czy się obejdzie. Jest to stary silnik z palety VW




--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
foxx
post Sun, 10 Jun 2012 - 02:13
Post #594


Frequent User
Dołączył: Wed, 15 December 2010





Czyli muszę w jakiś sposób zamontować czujnik obrotu wału bo bez tego ani rusz z EMU?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pinin
post Sun, 10 Jun 2012 - 02:17
Post #595


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 24 November 2004
Skąd: Warszawa - Wawer





Na chwilę obecną tak.


--------------------
| Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento

www.facebook.com/dragracingsafety
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ALI23
post Sun, 10 Jun 2012 - 10:13
Post #596


Super User
Dołączył: Sun, 15 March 2009
Skąd: SRC





CYTAT(kubeq_Sq @ Thu, 07 Jun 2012 - 14:13) *
no to przeciez masz w Kejetronicu element wykonawczy zwany EHA, ktory to robi i tak naprawde jetronic pojedzie nawet bez klapy tongue.gif nie rozumiem po co chcesz zostawic klape jak wlasnie montuje sie SA, zeby usunac klape, ktora stawia duzy opor, bo przestawia trzpien w rozdzielaczu, w ktorym panuje cisnienie bliskie 7 bar....



ale pisałem żeby usunąć klapę, a chodziło o samo sterowanie dawką paliwa wykorzystując wysokie ciśnienie ciągłego wtrysku w celu rozpylania paliwa..

a jak działa KEjetronic to nie wiem i nie wiem też czy chcę się w to zagłębiać po przejściach z Kjet'em..


--------------------
tel. 505 42 90 42
ali.23(małpka)o2.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kubeq_Sq
post Sun, 10 Jun 2012 - 10:52
Post #597


Forum Killer
Dołączył: Thu, 05 November 2009
Skąd: Schwarzwald/ Skarzysko Kamienna





ALI23 nie wyobrazam sobie, abys ogarnal jetronica i to jeszcze na EMU nie znajac jego zasady dzialania i roznic miedzy poszczegolnymi wersjami jetronica....

klapy nie da sie wywalic, bo musialbys wstawic jakis silnik krokowy, ktory sterowalby trzepieniem w rozdzielaczu i mysle, ze byloby to mniej precyzyjne niz sterowanie klapa...poza tym po co wtrysk ciagly, jak podawanie paliwa na zawor daje wiecej KM i oszczednosci.

jak dla mnie to slepy zaulek,lekko szalony pomysl, jak chcesz to probuj i daj znac o efektach.... nie wiem czy EMU da rade.


--------------------
300ce 24v dogleg + 3.27 ASD, MEGAsquirted -->> TERESKA :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
siewcu
post Sun, 10 Jun 2012 - 11:18
Post #598


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 04 December 2007
Skąd: Wrocław





A nie prościej po prostu uruchomić to na Digifancie?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
qbejs
post Sun, 10 Jun 2012 - 14:48
Post #599


Forum Killer
Dołączył: Sun, 30 April 2006
Skąd: Skarżysko-Kamienna / Warszawa Wawer





Przy cenie EMU to raczej nie, zresztą sam właśnie migruje z DF 1 na EMU.


--------------------
VW 16V++ :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
macpl
post Tue, 12 Jun 2012 - 09:33
Post #600


Forum Homee
Dołączył: Wed, 16 October 2002
Skąd: wawa





CYTAT(pinin @ Sun, 10 Jun 2012 - 02:17) *
Na chwilę obecną tak.

Nie musi....
Wystarczy że da min. 24 żęby na wałek +1 ząb do synchronizacji....


--------------------
Racing is my Life......
"I drift not because it is a quicker way around a corner, but it is the most exciting way" - Keiichi Tsuchiya
S13 Moon Blue
EMU LINK VEMS ECUMASTER SMT AEM APEXI POWER FC AUTRONIC HALTECH instalacje i strojenie.

Hamownia 4x4 Dyno Project

2JZ Bp 98 Ultimate 701KM 787Nm NAJMOCNIEJSZY W POLSCE JZ ;)
Go to the top of the page
 
+Quote Post

245 Stron V  « < 28 29 30 31 32 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 11 July 2025 - 14:02