![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#581
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 17 March 2012 Skąd: Gliwice ![]() |
Emu pociągnie na sygnale z potencjometru KE-Jetronik zamiast TPS? http://allegro.pl/w124-124-mercedes-potenc...2387655754.html Zamysłem jest odpalenie silnika m102-m103 A co emu ma sterować w układzie bardziej mechanicznym niż elektronicznym? |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#582
|
|
User Dołączył: Mon, 07 March 2005 Skąd: Częstochowa ![]() |
Gdzie kupić nową wtyczkę do połączenia LSU 4.2 do EMU ?
|
|
|
![]()
Post
#583
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 12 January 2006 Skąd: Pionki/Warszawa ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#584
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
Gdzie kupić nową wtyczkę do połączenia LSU 4.2 do EMU ? W ASO VW'eja. Poniżej numery tego, co musisz kupić z orientacyjnymi cenami: 1J0 973 733 x1 20zl 000-979-133-A x3 23 357-972-741-A x5 2,50 -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#585
|
|
User Dołączył: Mon, 07 March 2005 Skąd: Częstochowa ![]() |
Dzięki
|
|
|
![]()
Post
#586
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 15 March 2009 Skąd: SRC ![]() |
A co emu ma sterować w układzie bardziej mechanicznym niż elektronicznym? zastanawia mnie czy za pomocą EMU i jakiegoś regulatora ciśnienia/przepływu paliwa dało by się ominąć "klapę" i wykorzystać ciągły wtrysk? -------------------- tel. 505 42 90 42
ali.23(małpka)o2.pl |
|
|
![]()
Post
#587
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 05 November 2009 Skąd: Schwarzwald/ Skarzysko Kamienna ![]() |
no to przeciez masz w Kejetronicu element wykonawczy zwany EHA, ktory to robi i tak naprawde jetronic pojedzie nawet bez klapy
![]() -------------------- 300ce 24v dogleg + 3.27 ASD, MEGAsquirted -->> TERESKA :)
|
|
|
![]()
Post
#588
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 28 November 2011 ![]() |
Dobra dobitniej,
Emu steruje tylko paliwem, za zapłon odpowiada kjetronik- więc musi zostać ale ma odcięte paliwo. Oczywiście tymczasowo. |
|
|
![]()
Post
#589
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 05 November 2009 Skąd: Schwarzwald/ Skarzysko Kamienna ![]() |
dozaplonu potrzebujesz tylko czujnik temperatury silnika, podcisnienie do modulu i czujnik na wale... reszte mozesz wyautowac... jaki silnik?
-------------------- 300ce 24v dogleg + 3.27 ASD, MEGAsquirted -->> TERESKA :)
|
|
|
![]()
Post
#590
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 28 November 2011 ![]() |
Już sam nie wiem, ludzie powariowali z cenami. Za m103 chcą tyle jak by to był silnik z Supry- już nie mówiąc o m104 24v
|
|
|
![]()
Post
#591
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 05 November 2009 Skąd: Schwarzwald/ Skarzysko Kamienna ![]() |
No wystarczylo kilka filmikow na youtube chlopakow co trche dmuchneli kilka m103 i m104 i ceny poszly w gore...
Sorry za OT. Nie wiem jak EMU,ale do pierwszego odpalu nie potrzebujesz tpsu, tylko podcisnienie. i masz problem z glowy, wywalaj calego jetronica, kup sobie potencjometr przepustnicy z m104 z automatu (na dwie wtyczki - okragla to pelne wskazanie) i problem tpsu masz z glowy. -------------------- 300ce 24v dogleg + 3.27 ASD, MEGAsquirted -->> TERESKA :)
|
|
|
![]()
Post
#592
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 15 December 2010 ![]() |
Mam takie pytanie. Mam silnik który ma tylko halotron w aparacie zapłonowym. Czy muszę montować czujnik położenia wału i wałka chcąc używać EMU? Czy się obejdzie. Jest to stary silnik z palety VW
|
|
|
![]()
Post
#593
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Na razie musi byc minimum 12 zebow na obrot walu z brakujacym 1 lub dwoma zebami lub z camsynciem.
W przyszlosci bedzie dzialalo tez z mala iloscia zebow. Jakkolwiek przy 12 zebach w zwyz precyzja zaplonu jest juz bardzo wysoka. Mam takie pytanie. Mam silnik który ma tylko halotron w aparacie zapłonowym. Czy muszę montować czujnik położenia wału i wałka chcąc używać EMU? Czy się obejdzie. Jest to stary silnik z palety VW -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#594
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 15 December 2010 ![]() |
Czyli muszę w jakiś sposób zamontować czujnik obrotu wału bo bez tego ani rusz z EMU?
|
|
|
![]()
Post
#595
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
Na chwilę obecną tak.
-------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#596
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 15 March 2009 Skąd: SRC ![]() |
no to przeciez masz w Kejetronicu element wykonawczy zwany EHA, ktory to robi i tak naprawde jetronic pojedzie nawet bez klapy ![]() ale pisałem żeby usunąć klapę, a chodziło o samo sterowanie dawką paliwa wykorzystując wysokie ciśnienie ciągłego wtrysku w celu rozpylania paliwa.. a jak działa KEjetronic to nie wiem i nie wiem też czy chcę się w to zagłębiać po przejściach z Kjet'em.. -------------------- tel. 505 42 90 42
ali.23(małpka)o2.pl |
|
|
![]()
Post
#597
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 05 November 2009 Skąd: Schwarzwald/ Skarzysko Kamienna ![]() |
ALI23 nie wyobrazam sobie, abys ogarnal jetronica i to jeszcze na EMU nie znajac jego zasady dzialania i roznic miedzy poszczegolnymi wersjami jetronica....
klapy nie da sie wywalic, bo musialbys wstawic jakis silnik krokowy, ktory sterowalby trzepieniem w rozdzielaczu i mysle, ze byloby to mniej precyzyjne niz sterowanie klapa...poza tym po co wtrysk ciagly, jak podawanie paliwa na zawor daje wiecej KM i oszczednosci. jak dla mnie to slepy zaulek,lekko szalony pomysl, jak chcesz to probuj i daj znac o efektach.... nie wiem czy EMU da rade. -------------------- 300ce 24v dogleg + 3.27 ASD, MEGAsquirted -->> TERESKA :)
|
|
|
![]()
Post
#598
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
A nie prościej po prostu uruchomić to na Digifancie?
|
|
|
![]()
Post
#599
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 30 April 2006 Skąd: Skarżysko-Kamienna / Warszawa Wawer ![]() |
Przy cenie EMU to raczej nie, zresztą sam właśnie migruje z DF 1 na EMU.
-------------------- VW 16V++ :)
|
|
|
![]()
Post
#600
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 16 October 2002 Skąd: wawa ![]() |
Na chwilę obecną tak. Nie musi.... Wystarczy że da min. 24 żęby na wałek +1 ząb do synchronizacji.... -------------------- Racing is my Life......
"I drift not because it is a quicker way around a corner, but it is the most exciting way" - Keiichi Tsuchiya S13 Moon Blue EMU LINK VEMS ECUMASTER SMT AEM APEXI POWER FC AUTRONIC HALTECH instalacje i strojenie. Hamownia 4x4 Dyno Project 2JZ Bp 98 Ultimate 701KM 787Nm NAJMOCNIEJSZY W POLSCE JZ ;) |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 11 July 2025 - 14:02 |