Shoutbox 0 nowych PW 


245 Stron V  « < 27 28 29 30 31 > »   
Reply to this topicStart new topic
> EMU, Traction control strona 85
pinin
post Tue, 22 May 2012 - 00:19
Post #561


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 24 November 2004
Skąd: Warszawa - Wawer





CYTAT(koziol1 @ Mon, 21 May 2012 - 22:08) *
a gdzie zdjecia?
pewnie wazyl powyzej 50 kg i stad porazka po całości

sprzet faktycznie jechal w closed loopie po calosci? moglbym z ciekawosci zobaczyc mape zaplonu i paliwa?
caly przebieg zaponu na granicy stuku?
ciekawe szy sofotwo duzo bylo jeszcze do ugrania - chetnie bym postroil taki wynalazek:)


Heh, drajwerka ważyła 48kg - jest ważona co tydzień komisyjnie przez ekipę wink.gif

Co do strojenia, to teraz każdy chętny. Wcześniej nikt nie chciał się dotykać wink.gif
Wolne obroty muszą być, choćby do serwisu w depo. Softowo już nie wiele da się ugrać mają przepustnicę - to ona dostarczała najwięcej problemów. Problem jest zdecydowanie bardziej złożony i najfajniej by było pogadać w żywo, bo na forach to kicha, a nie rozmowa jest wink.gif

CYTAT
tak sobie mysle ze taki pojazd po puszczeniu gazu powinien wylaczac paliwo (cut off) i nie miec wogole wolnych obrotow w momencie kiedy juz jedzie w wyscigu. jak znow trzeba przyspieszyc powinno sie odpalac z wytraconej predkosci (puszczac sprzeglo/zalaczaac bieg) ale w emu powinna byc wylacozna opcja wzbogacania przy starcie silnika.

moze napisalem rzeczy oczywiste ale tak sobie dumam gdzie oszczednosci znajdowac.

add
widze stroiciel byl dobry - to juz polowa sukcesu smile.gif


Takie rzeczy, to my od razu zrobiliśmy wink.gif
Co więcej, silnik jest chłodzony powietrzem, ale na czas zawodów jest owijany kocem termo. Chyba wiadomo po co wink.gif

A co do stroiciela - dał radę. Chyba lepiej trafić nie mogliśmy wink.gif


--------------------
| Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento

www.facebook.com/dragracingsafety
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 22 May 2012 - 00:19
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Rafciu
post Tue, 22 May 2012 - 10:03
Post #562


Forum Killer
Dołączył: Tue, 31 August 2010
Skąd: okolice wawy





Panowie, a z czego najlepiej zastosować cewki zapłonowe? żeby się nie jeb... były tanie i żeby wchodziły w głęboki otwór do świecy (silnik c20xe DOHC 16V)? EMU obsłuży większość cewek, czy są do tego jakieś specjalne??


--------------------
Chcesz mi pomóc? Przeczytaj poniższy link i podaruj 1% podatku
http://www.fsr.pl/portal/fsr/695/5528/Kurach_Rafal.html?search=58898
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Maxim555
post Tue, 22 May 2012 - 10:48
Post #563


Forum Homee
Dołączył: Thu, 06 April 2006
Skąd: świdnik





CYTAT(koziol1 @ Mon, 21 May 2012 - 22:19) *
tak sobie mysle ze taki pojazd po puszczeniu gazu powinien wylaczac paliwo (cut off) i nie miec wogole wolnych obrotow w momencie kiedy juz jedzie w wyscigu. jak znow trzeba przyspieszyc powinno sie odpalac z wytraconej predkosci (puszczac sprzeglo/zalaczaac bieg) ale w emu powinna byc wylacozna opcja wzbogacania przy starcie silnika.

moze napisalem rzeczy oczywiste ale tak sobie dumam gdzie oszczednosci znajdowac.

add
widze stroiciel byl dobry - to juz polowa sukcesu smile.gif


przydałaby się jeszcze elektroniczna przepustnica i soft który nie brałby pod uwagę minimalnych zmian położenia pedału przyśpiesznika, spowodowanych nierównościami i delirką kierowcy. (chyba) Honda ma taki wynalazek w swoich autach.
Można odzyskiwac energię z ciepła w przypadku takiej konkurencji?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pinin
post Tue, 22 May 2012 - 11:02
Post #564


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 24 November 2004
Skąd: Warszawa - Wawer





CYTAT(Maxim555 @ Tue, 22 May 2012 - 10:48) *
przydałaby się jeszcze elektroniczna przepustnica i soft który nie brałby pod uwagę minimalnych zmian położenia pedału przyśpiesznika, spowodowanych nierównościami i delirką kierowcy. (chyba) Honda ma taki wynalazek w swoich autach.
Można odzyskiwac energię z ciepła w przypadku takiej konkurencji?


Nie... przepustnica jest niepotrzebna. A w zasadzie byłby problem z dobraniem takiego patentu o odpowiedniej średnicy. Pomysł jest nieco inny, teoria głosi, że zadziała. Ale co i jak, to napiszę zapewne za ok. miesiąc, jak już będziemy wiedzieli, że to faktycznie zadziała.
Co do odzyskiwania, to nie zgłębiałem tematu, ale nikt tego raczej nie stosuje. Natomiast sporo zespołów wykonuje swoje silniki od zera - nas po prostu fizycznie nie stać na to, więc opieramy się na sprawdzonej i relatywnie taniej jednostce napędowej.
Delirka kierowcy pojawia się w zasadzie tylko z gorąca panującego w trumnie. Ops, w kabinie laugh.gif wink.gif Wibracje są spore, ale tragedii nie ma.

Ps. Kuba - dziś powinny być jakieś fotki wink.gif


--------------------
| Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento

www.facebook.com/dragracingsafety
Go to the top of the page
 
+Quote Post
radom
post Tue, 05 Jun 2012 - 19:14
Post #565


Frequent User
Dołączył: Tue, 30 December 2003
Skąd: Częstochowa





jak wygląda na dzień dzisiejszy obsługa seryjnego 5cyl z audi s2?
bo nie wiem jaki komp wybrać
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Śpiący
post Tue, 05 Jun 2012 - 22:33
Post #566


Super User
Dołączył: Wed, 11 January 2006
Skąd: Żyrardów





Musisz dorzucić trigger np. 60-2 - patrz projekt Hortex-a który robiliśmy na EMU za czasów silnika 20v turbo.


--------------------
Było: Łada 1.3 turbo-nitro, Ibiza FR TDI + GTB.
Jest: Corsa C 380KM/420Nm + Zafira B OPC (jeszcze seria).
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Tue, 05 Jun 2012 - 22:52
Post #567


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Czesc

Bedziemy pracowac zeby dzialalo z orginalnym audi triggerem ale nie potrafie powiedziec dokladenj daty, bo zobaczymy jak pojda testy.



CYTAT(radom @ Tue, 05 Jun 2012 - 20:14) *
jak wygląda na dzień dzisiejszy obsługa seryjnego 5cyl z audi s2?
bo nie wiem jaki komp wybrać



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Tue, 05 Jun 2012 - 23:18
Post #568


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





Rafciu - tfsi - pasuja w dekiel idealnie, uszczelniaja sie, maja moduly wbudowane i dzialaja wymienice nawet przy duuuuuuzych boostach smile.gif


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Warpi
post Wed, 06 Jun 2012 - 08:37
Post #569


Super User
Dołączył: Mon, 17 May 2004
Skąd: LBI





a saab B2x4 jaki ma trigger ? obsłuży go EMU czy trzeba dorabiać ?


--------------------
CCWA i ARX
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Śpiący
post Wed, 06 Jun 2012 - 08:58
Post #570


Super User
Dołączył: Wed, 11 January 2006
Skąd: Żyrardów





60-2, więc nic nie dorabiasz


--------------------
Było: Łada 1.3 turbo-nitro, Ibiza FR TDI + GTB.
Jest: Corsa C 380KM/420Nm + Zafira B OPC (jeszcze seria).
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DOHC
post Wed, 06 Jun 2012 - 09:41
Post #571


Forum Homee
Dołączył: Thu, 12 January 2006
Skąd: Pionki/Warszawa





B2X4 obsluzy ale po 94 roku , wczesniej jest czujnik halla i taki dziwny trigger wheel


Pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Wed, 06 Jun 2012 - 12:03
Post #572


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Dostępne jest nowe oprogramowanie i firmware do EMU.
Dodane zostały nowe funkcje i poprawione zostaly drobne bledy.
Zaleca się zmaine firwareu w urzadzeniach. Aby procedura przebiegła prawidłowo w pierwszej kolejności należy zainstalować oprogramowanie pod windows.

Klient pod windows
www.ecumaster.com/download/EMU/EMUSetup_0_982.exe

Firmware
www.ecumaster.com/download/EMU/emu_0_982.zip


--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ahamay
post Wed, 06 Jun 2012 - 19:12
Post #573


Frequent User
Dołączył: Thu, 23 December 2010
Skąd: Zabrze





mam pytanko drobne.... odnośnie fajkocewek... jak rozpoznac te ze wzmacniaczem i te bez?
cewki pasywne ok prosta sprawa czyli rozumiem bez wzmacniacza
http://www.mmcompsys.com/uploads/mediacent...9-BAE_403RC.pdf jaki to jest typ ? i jak to rozróżniać


--------------------
seicento 1.4 T-jet / Stilo MW jtd
ET 10.89@214km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szary
post Wed, 06 Jun 2012 - 21:12
Post #574


User
Dołączył: Mon, 07 March 2005
Skąd: Częstochowa





CYTAT(ahamay @ Wed, 06 Jun 2012 - 19:12) *
mam pytanko drobne.... odnośnie fajkocewek... jak rozpoznac te ze wzmacniaczem i te bez?
cewki pasywne ok prosta sprawa czyli rozumiem bez wzmacniacza
http://www.mmcompsys.com/uploads/mediacent...9-BAE_403RC.pdf jaki to jest typ ? i jak to rozróżniać


Te które pokazałeś są pasywne. Aktywne mają 4-5 pinów.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ahamay
post Wed, 06 Jun 2012 - 21:28
Post #575


Frequent User
Dołączył: Thu, 23 December 2010
Skąd: Zabrze





CYTAT(szary @ Wed, 06 Jun 2012 - 21:12) *
Te które pokazałeś są pasywne. Aktywne mają 4-5 pinów.



super dzięki cool.gif


--------------------
seicento 1.4 T-jet / Stilo MW jtd
ET 10.89@214km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafciu
post Wed, 06 Jun 2012 - 22:00
Post #576


Forum Killer
Dołączył: Tue, 31 August 2010
Skąd: okolice wawy





CYTAT(guzior @ Tue, 05 Jun 2012 - 23:18) *
Rafciu - tfsi - pasuja w dekiel idealnie, uszczelniaja sie, maja moduly wbudowane i dzialaja wymienice nawet przy duuuuuuzych boostach smile.gif


Rozumiem że chodzi o takie cewki:
http://allegro.pl/cewka-zaplonowa-audi-a4-...2344317707.html
Tylko skąd do tego kosteczki dorwać i czy ktoś ma rozpiskę pinów? smile.gif

A może takie?
http://allegro.pl/audi-3-0-tfsi-cewka-zapl...2361334635.html kosteczki już są biggrin.gif


--------------------
Chcesz mi pomóc? Przeczytaj poniższy link i podaruj 1% podatku
http://www.fsr.pl/portal/fsr/695/5528/Kurach_Rafal.html?search=58898
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Arkadius3
post Wed, 06 Jun 2012 - 22:36
Post #577


Frequent User
Dołączył: Sun, 27 August 2006
Skąd: kuj-pom





przy tych cewkach warto pomyśleć o nowych. Bremi i Beru kosztują 100-130zł nowe jak dobrze pamiętam. Nie ma sensu chyba na używki


--------------------
Blue Fiesta xr1800

Jest Eibach, jest gleba...
... Jest KONI, jest przyczepność ;)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cobesh
post Wed, 06 Jun 2012 - 23:28
Post #578


Frequent User
Dołączył: Mon, 28 November 2011





Emu pociągnie na sygnale z potencjometru KE-Jetronik zamiast TPS?
http://allegro.pl/w124-124-mercedes-potenc...2387655754.html

Zamysłem jest odpalenie silnika m102-m103
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kubeq_Sq
post Wed, 06 Jun 2012 - 23:41
Post #579


Forum Killer
Dołączył: Thu, 05 November 2009
Skąd: Schwarzwald/ Skarzysko Kamienna





tylko, ze o zm102 to jest wskazanie przeplywomierza wyhylowego, a nie przepustnicy tongue.gif


--------------------
300ce 24v dogleg + 3.27 ASD, MEGAsquirted -->> TERESKA :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cobesh
post Wed, 06 Jun 2012 - 23:54
Post #580


Frequent User
Dołączył: Mon, 28 November 2011





A kiedy uchyla się klapa? Po otwarciu przepustnicy i wzroście podciśnienia.

Zamysł jest taki żeby to odpalić, odcinając tylko od kjeta paliwo i dojechać do domu żeby dalej dłubać.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

245 Stron V  « < 27 28 29 30 31 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 21 August 2025 - 01:56