![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#561
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
a gdzie zdjecia? pewnie wazyl powyzej 50 kg i stad porazka po całości sprzet faktycznie jechal w closed loopie po calosci? moglbym z ciekawosci zobaczyc mape zaplonu i paliwa? caly przebieg zaponu na granicy stuku? ciekawe szy sofotwo duzo bylo jeszcze do ugrania - chetnie bym postroil taki wynalazek:) Heh, drajwerka ważyła 48kg - jest ważona co tydzień komisyjnie przez ekipę ![]() Co do strojenia, to teraz każdy chętny. Wcześniej nikt nie chciał się dotykać ![]() Wolne obroty muszą być, choćby do serwisu w depo. Softowo już nie wiele da się ugrać mają przepustnicę - to ona dostarczała najwięcej problemów. Problem jest zdecydowanie bardziej złożony i najfajniej by było pogadać w żywo, bo na forach to kicha, a nie rozmowa jest ![]() CYTAT tak sobie mysle ze taki pojazd po puszczeniu gazu powinien wylaczac paliwo (cut off) i nie miec wogole wolnych obrotow w momencie kiedy juz jedzie w wyscigu. jak znow trzeba przyspieszyc powinno sie odpalac z wytraconej predkosci (puszczac sprzeglo/zalaczaac bieg) ale w emu powinna byc wylacozna opcja wzbogacania przy starcie silnika. moze napisalem rzeczy oczywiste ale tak sobie dumam gdzie oszczednosci znajdowac. add widze stroiciel byl dobry - to juz polowa sukcesu smile.gif Takie rzeczy, to my od razu zrobiliśmy ![]() Co więcej, silnik jest chłodzony powietrzem, ale na czas zawodów jest owijany kocem termo. Chyba wiadomo po co ![]() A co do stroiciela - dał radę. Chyba lepiej trafić nie mogliśmy ![]() -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#562
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 31 August 2010 Skąd: okolice wawy ![]() |
Panowie, a z czego najlepiej zastosować cewki zapłonowe? żeby się nie jeb... były tanie i żeby wchodziły w głęboki otwór do świecy (silnik c20xe DOHC 16V)? EMU obsłuży większość cewek, czy są do tego jakieś specjalne??
-------------------- Chcesz mi pomóc? Przeczytaj poniższy link i podaruj 1% podatku
http://www.fsr.pl/portal/fsr/695/5528/Kurach_Rafal.html?search=58898 |
|
|
![]()
Post
#563
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 06 April 2006 Skąd: świdnik ![]() |
tak sobie mysle ze taki pojazd po puszczeniu gazu powinien wylaczac paliwo (cut off) i nie miec wogole wolnych obrotow w momencie kiedy juz jedzie w wyscigu. jak znow trzeba przyspieszyc powinno sie odpalac z wytraconej predkosci (puszczac sprzeglo/zalaczaac bieg) ale w emu powinna byc wylacozna opcja wzbogacania przy starcie silnika. moze napisalem rzeczy oczywiste ale tak sobie dumam gdzie oszczednosci znajdowac. add widze stroiciel byl dobry - to juz polowa sukcesu ![]() przydałaby się jeszcze elektroniczna przepustnica i soft który nie brałby pod uwagę minimalnych zmian położenia pedału przyśpiesznika, spowodowanych nierównościami i delirką kierowcy. (chyba) Honda ma taki wynalazek w swoich autach. Można odzyskiwac energię z ciepła w przypadku takiej konkurencji? |
|
|
![]()
Post
#564
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
przydałaby się jeszcze elektroniczna przepustnica i soft który nie brałby pod uwagę minimalnych zmian położenia pedału przyśpiesznika, spowodowanych nierównościami i delirką kierowcy. (chyba) Honda ma taki wynalazek w swoich autach. Można odzyskiwac energię z ciepła w przypadku takiej konkurencji? Nie... przepustnica jest niepotrzebna. A w zasadzie byłby problem z dobraniem takiego patentu o odpowiedniej średnicy. Pomysł jest nieco inny, teoria głosi, że zadziała. Ale co i jak, to napiszę zapewne za ok. miesiąc, jak już będziemy wiedzieli, że to faktycznie zadziała. Co do odzyskiwania, to nie zgłębiałem tematu, ale nikt tego raczej nie stosuje. Natomiast sporo zespołów wykonuje swoje silniki od zera - nas po prostu fizycznie nie stać na to, więc opieramy się na sprawdzonej i relatywnie taniej jednostce napędowej. Delirka kierowcy pojawia się w zasadzie tylko z gorąca panującego w trumnie. Ops, w kabinie ![]() ![]() Ps. Kuba - dziś powinny być jakieś fotki ![]() -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#565
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 30 December 2003 Skąd: Częstochowa ![]() |
jak wygląda na dzień dzisiejszy obsługa seryjnego 5cyl z audi s2?
bo nie wiem jaki komp wybrać |
|
|
![]()
Post
#566
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 11 January 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Musisz dorzucić trigger np. 60-2 - patrz projekt Hortex-a który robiliśmy na EMU za czasów silnika 20v turbo.
-------------------- Było: Łada 1.3 turbo-nitro, Ibiza FR TDI + GTB.
Jest: Corsa C 380KM/420Nm + Zafira B OPC (jeszcze seria). |
|
|
![]()
Post
#567
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Czesc
Bedziemy pracowac zeby dzialalo z orginalnym audi triggerem ale nie potrafie powiedziec dokladenj daty, bo zobaczymy jak pojda testy. jak wygląda na dzień dzisiejszy obsługa seryjnego 5cyl z audi s2? bo nie wiem jaki komp wybrać -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#568
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Rafciu - tfsi - pasuja w dekiel idealnie, uszczelniaja sie, maja moduly wbudowane i dzialaja wymienice nawet przy duuuuuuzych boostach
![]() -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#569
|
|
Super User Dołączył: Mon, 17 May 2004 Skąd: LBI ![]() |
a saab B2x4 jaki ma trigger ? obsłuży go EMU czy trzeba dorabiać ?
-------------------- CCWA i ARX
|
|
|
![]()
Post
#570
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 11 January 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
60-2, więc nic nie dorabiasz
-------------------- Było: Łada 1.3 turbo-nitro, Ibiza FR TDI + GTB.
Jest: Corsa C 380KM/420Nm + Zafira B OPC (jeszcze seria). |
|
|
![]()
Post
#571
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 12 January 2006 Skąd: Pionki/Warszawa ![]() |
B2X4 obsluzy ale po 94 roku , wczesniej jest czujnik halla i taki dziwny trigger wheel
Pozdrawiam |
|
|
![]()
Post
#572
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Dostępne jest nowe oprogramowanie i firmware do EMU.
Dodane zostały nowe funkcje i poprawione zostaly drobne bledy. Zaleca się zmaine firwareu w urzadzeniach. Aby procedura przebiegła prawidłowo w pierwszej kolejności należy zainstalować oprogramowanie pod windows. Klient pod windows www.ecumaster.com/download/EMU/EMUSetup_0_982.exe Firmware www.ecumaster.com/download/EMU/emu_0_982.zip -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#573
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 23 December 2010 Skąd: Zabrze ![]() |
mam pytanko drobne.... odnośnie fajkocewek... jak rozpoznac te ze wzmacniaczem i te bez?
cewki pasywne ok prosta sprawa czyli rozumiem bez wzmacniacza http://www.mmcompsys.com/uploads/mediacent...9-BAE_403RC.pdf jaki to jest typ ? i jak to rozróżniać -------------------- seicento 1.4 T-jet / Stilo MW jtd
ET 10.89@214km/h |
|
|
![]()
Post
#574
|
|
User Dołączył: Mon, 07 March 2005 Skąd: Częstochowa ![]() |
mam pytanko drobne.... odnośnie fajkocewek... jak rozpoznac te ze wzmacniaczem i te bez? cewki pasywne ok prosta sprawa czyli rozumiem bez wzmacniacza http://www.mmcompsys.com/uploads/mediacent...9-BAE_403RC.pdf jaki to jest typ ? i jak to rozróżniać Te które pokazałeś są pasywne. Aktywne mają 4-5 pinów. |
|
|
![]()
Post
#575
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 23 December 2010 Skąd: Zabrze ![]() |
Te które pokazałeś są pasywne. Aktywne mają 4-5 pinów. super dzięki ![]() -------------------- seicento 1.4 T-jet / Stilo MW jtd
ET 10.89@214km/h |
|
|
![]()
Post
#576
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 31 August 2010 Skąd: okolice wawy ![]() |
Rafciu - tfsi - pasuja w dekiel idealnie, uszczelniaja sie, maja moduly wbudowane i dzialaja wymienice nawet przy duuuuuuzych boostach ![]() Rozumiem że chodzi o takie cewki: http://allegro.pl/cewka-zaplonowa-audi-a4-...2344317707.html Tylko skąd do tego kosteczki dorwać i czy ktoś ma rozpiskę pinów? ![]() A może takie? http://allegro.pl/audi-3-0-tfsi-cewka-zapl...2361334635.html kosteczki już są ![]() -------------------- Chcesz mi pomóc? Przeczytaj poniższy link i podaruj 1% podatku
http://www.fsr.pl/portal/fsr/695/5528/Kurach_Rafal.html?search=58898 |
|
|
![]()
Post
#577
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 27 August 2006 Skąd: kuj-pom ![]() |
przy tych cewkach warto pomyśleć o nowych. Bremi i Beru kosztują 100-130zł nowe jak dobrze pamiętam. Nie ma sensu chyba na używki
-------------------- Blue Fiesta xr1800
Jest Eibach, jest gleba... ... Jest KONI, jest przyczepność ;) |
|
|
![]()
Post
#578
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 28 November 2011 ![]() |
Emu pociągnie na sygnale z potencjometru KE-Jetronik zamiast TPS?
http://allegro.pl/w124-124-mercedes-potenc...2387655754.html Zamysłem jest odpalenie silnika m102-m103 |
|
|
![]()
Post
#579
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 05 November 2009 Skąd: Schwarzwald/ Skarzysko Kamienna ![]() |
tylko, ze o zm102 to jest wskazanie przeplywomierza wyhylowego, a nie przepustnicy
![]() -------------------- 300ce 24v dogleg + 3.27 ASD, MEGAsquirted -->> TERESKA :)
|
|
|
![]()
Post
#580
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 28 November 2011 ![]() |
A kiedy uchyla się klapa? Po otwarciu przepustnicy i wzroście podciśnienia.
Zamysł jest taki żeby to odpalić, odcinając tylko od kjeta paliwo i dojechać do domu żeby dalej dłubać. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 21 August 2025 - 01:56 |