Shoutbox 0 nowych PW 


245 Stron V  « < 26 27 28 29 30 > »   
Reply to this topicStart new topic
> EMU, Traction control strona 85
kontrolm
post Mon, 14 May 2012 - 12:20
Post #541


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 09 March 2007
Skąd: Błonie

Ikona grupy



nie sądzę żeby nie pociągnął skoro tak naprawdę nie ma żadnych zaawansowanych matematycznie funkcji typu ION sense itd a procek jest sporo mocniejszy niż w VEMS


--------------------
VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 14 May 2012 - 12:20
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
kontrolm
post Mon, 14 May 2012 - 14:57
Post #542


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 09 March 2007
Skąd: Błonie

Ikona grupy



a znasz jakieś inne tanie SA które jest alternatywa dla funkcjonalności VEMSa i EMU ? bo ja nie ;-)


--------------------
VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
oress
post Mon, 14 May 2012 - 20:55
Post #543


Frequent User
Dołączył: Sun, 14 August 2011





CYTAT(kontrolm @ Mon, 14 May 2012 - 14:57) *
a znasz jakieś inne tanie SA które jest alternatywa dla funkcjonalności VEMSa i EMU ? bo ja nie ;-)


tu http://ottomotive.pl/

Tani, nawet bardzo, ale dlatego że do 4 cylindrowych silników, chyba że full grupa.

troche ciekawostek do poczytania również tu na ten temat:

http://www.audi80.pl/ace-zmiana-na-digifanta-vt64066,75.htm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Mon, 14 May 2012 - 21:42
Post #544


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Obsluguje tylko EIDSa, brak WBO i knocka.


CYTAT(oress @ Mon, 14 May 2012 - 21:55) *
tu http://ottomotive.pl/

Tani, nawet bardzo, ale dlatego że do 4 cylindrowych silników, chyba że full grupa.

troche ciekawostek do poczytania również tu na ten temat:

http://www.audi80.pl/ace-zmiana-na-digifanta-vt64066,75.htm



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ad6
post Mon, 14 May 2012 - 22:34
Post #545


Rookie
Dołączył: Sun, 10 May 2009
Skąd: Częstochowa





CYTAT(pinin @ Mon, 14 May 2012 - 10:32) *
No to po prostu nie wpinasz 2 sondy - pełni ona rolę zaślepki w wydechu.


na takie rozwiązanie to bym sie wżyciu nie zdecydował trzy cylindry sterowane na pałe na podstawie trzech pozostałych to juz wolał bym rzeźbić wydech na jedna sonde lub przejść na zwykłe napięciówki


--------------------
VR6 24V
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pinin
post Mon, 14 May 2012 - 23:21
Post #546


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 24 November 2004
Skąd: Warszawa - Wawer





CYTAT(ad6 @ Mon, 14 May 2012 - 22:34) *
na takie rozwiązanie to bym sie wżyciu nie zdecydował trzy cylindry sterowane na pałe na podstawie trzech pozostałych to juz wolał bym rzeźbić wydech na jedna sonde lub przejść na zwykłe napięciówki


Aż, faktycznie - nie skojarzyłem jak wydech w VR6 idzie. Ale w ramach sprostowania, spokojnie można wspawać wejście na sondę na zejściu 2 w 1. Jako, że sonda grzałkę ma, problemu już nie ma smile.gif


--------------------
| Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento

www.facebook.com/dragracingsafety
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafciu
post Mon, 21 May 2012 - 14:08
Post #547


Forum Killer
Dołączył: Tue, 31 August 2010
Skąd: okolice wawy





Jadzwin opróżnij skrzynkę smile.gif


--------------------
Chcesz mi pomóc? Przeczytaj poniższy link i podaruj 1% podatku
http://www.fsr.pl/portal/fsr/695/5528/Kurach_Rafal.html?search=58898
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Mon, 21 May 2012 - 17:57
Post #548


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Witam,


Dzisiaj udalo sie Arturowi z PXS odpalic Renault 1.8 16V (sterownik Fenix) na EMU smile.gif Drobne poprawki w sofcie byly aby obslugiwac nietypoey pattern 60-2 renault, ale wszystko dziala super.

Teraz czas na 2.2 audi i nissany 200sx smile.gif


Jadzwin


--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
koziol1
post Mon, 21 May 2012 - 17:58
Post #549


Forum Homee
Dołączył: Sat, 07 December 2002
Skąd: w-wa





chyba ktos slabo wystroil emu w aucie politechniki
tylko niecale 400 km pojazd zrobil na litrze paliwa.
albo kierowca dupa tongue.gif


--------------------
Fiat 126p, stan bardzo dobry
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kisielisodd
post Mon, 21 May 2012 - 18:42
Post #550


Forum Homee
Dołączył: Tue, 14 January 2003
Skąd: krakow





Jeszcze corvette biggrin.gif


--------------------
Pozdrawiam
A.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pinin
post Mon, 21 May 2012 - 19:02
Post #551


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 24 November 2004
Skąd: Warszawa - Wawer





CYTAT(koziol1 @ Mon, 21 May 2012 - 17:58) *
chyba ktos slabo wystroil emu w aucie politechniki
tylko niecale 400 km pojazd zrobil na litrze paliwa.
albo kierowca dupa tongue.gif


Wiesz, to było dosyć złożone.
Po pierwsze, tor był zupełnie inny niż w zeszłym roku - trzeba było dużo więcej hamować, a wiadomo co to znaczy. Drugą kwestią były problemy z napędem - tak jak ktoś pisał w wątku o S4 V8 od brmotors, mocno dał się we znaki jednocylindrowy silnik, który skutecznie unicestwiał napędy. O ile łąńcuchy wytrzymywały, to tak sprzęgła elektromagnetyczne jak i wypusty na wałkach uszkadzały się momentalnie. Tak więc z uwagi na ograniczony bardzo mocno budżet, jak i czas - podjęliśmy decyzję o powrocie do przeniesienia napędu z zeszłego roku.
Ekipa zbudowała w zasadzie od nowa cały układ jezdny, wykorzystując hybrydowe łożyska, inne opony, felgi, hamulce, zwrotnice i wiele innych elementów. Silnikiem, zamiast MS sterował EMU, co również początkowo powodowało różne problemy. NA szczęście Jadźwin stanął na wysokości zadania i ekipa pojechała.
Było 320km/l. Tyle co w zeszłym roku, ale...
Mel w zeszłym roku miał 690km, w tym roku 390. Więc mogę stwierdzić, że tor był bardziej wymagający niż zeszłoroczny (co potwierdzili sędziowie jak i inne ekipy startujące), a nasz zespół wykonał kolejny krok na przód. Wielki on nie był, ale zawsze liczy się progres.
Od następnego weekendy zaczynamy prace nad bolidem na przyszły rok, mamy dużo pomysłów i obserwacji - ale zostajemy z EMU wink.gif


--------------------
| Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento

www.facebook.com/dragracingsafety
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Mon, 21 May 2012 - 20:31
Post #552


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Kierowca dupa smile.gif Zobacz na zdjecia biggrin.gif

CYTAT(koziol1 @ Mon, 21 May 2012 - 18:58) *
chyba ktos slabo wystroil emu w aucie politechniki
tylko niecale 400 km pojazd zrobil na litrze paliwa.
albo kierowca dupa tongue.gif



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
koziol1
post Mon, 21 May 2012 - 22:08
Post #553


Forum Homee
Dołączył: Sat, 07 December 2002
Skąd: w-wa





a gdzie zdjecia?
pewnie wazyl powyzej 50 kg i stad porazka po całości

sprzet faktycznie jechal w closed loopie po calosci? moglbym z ciekawosci zobaczyc mape zaplonu i paliwa?
caly przebieg zaponu na granicy stuku?
ciekawe szy sofotwo duzo bylo jeszcze do ugrania - chetnie bym postroil taki wynalazek:)


--------------------
Fiat 126p, stan bardzo dobry
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Mon, 21 May 2012 - 22:14
Post #554


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Zdjecia z przygotowan:
ECUMASTER Facebook

Co do szczegulow to nic nie wiem . Ja dostarczalem technologie i dobre slowo smile.gif

Kuba

CYTAT(koziol1 @ Mon, 21 May 2012 - 23:08) *
a gdzie zdjecia?
pewnie wazyl powyzej 50 kg i stad porazka po całości

sprzet faktycznie jechal w closed loopie po calosci? moglbym z ciekawosci zobaczyc mape zaplonu i paliwa?
caly przebieg zaponu na granicy stuku?
ciekawe szy sofotwo duzo bylo jeszcze do ugrania - chetnie bym postroil taki wynalazek:)



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
koziol1
post Mon, 21 May 2012 - 22:19
Post #555


Forum Homee
Dołączył: Sat, 07 December 2002
Skąd: w-wa





tak sobie mysle ze taki pojazd po puszczeniu gazu powinien wylaczac paliwo (cut off) i nie miec wogole wolnych obrotow w momencie kiedy juz jedzie w wyscigu. jak znow trzeba przyspieszyc powinno sie odpalac z wytraconej predkosci (puszczac sprzeglo/zalaczaac bieg) ale w emu powinna byc wylacozna opcja wzbogacania przy starcie silnika.

moze napisalem rzeczy oczywiste ale tak sobie dumam gdzie oszczednosci znajdowac.

add
widze stroiciel byl dobry - to juz polowa sukcesu smile.gif


--------------------
Fiat 126p, stan bardzo dobry
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BeeMiX
post Mon, 21 May 2012 - 22:44
Post #556


Moderator
Dołączył: Sat, 23 July 2005
Skąd: Nowy Jork / Choszczno





Czy "6 Hi-Z injectors outputs" znaczy że obsługuje tylko wysokoomowe wtryski ?


--------------------
97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500
08 S500L
Go to the top of the page
 
+Quote Post
koziol1
post Mon, 21 May 2012 - 22:46
Post #557


Forum Homee
Dołączył: Sat, 07 December 2002
Skąd: w-wa





taa, wzglednie trzeba dac resistor box lub po prostu oporniki.


--------------------
Fiat 126p, stan bardzo dobry
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Mon, 21 May 2012 - 22:48
Post #558


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Tak jak napisal koziol ale jest jeszcze 3 opcja kontroler P&H ktory niedlugo wprowadzimy do oferty smile.gif
Jakkolwiek resistor box bedzie wystarczajacy w wiekszosci przypadkow wtryskiwaczy benzynowych.


CYTAT(BeeMiX @ Mon, 21 May 2012 - 23:44) *
Czy "6 Hi-Z injectors outputs" znaczy że obsługuje tylko wysokoomowe wtryski ?



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BeeMiX
post Mon, 21 May 2012 - 22:51
Post #559


Moderator
Dołączył: Sat, 23 July 2005
Skąd: Nowy Jork / Choszczno





To się trochę pośpieszyłem kupując wtryski. Czyli nie muszę się za bardzo martwić? Są jakieś przeciwwskazania odnośnie montażu resistor box'a lub oporników ?

Poczytałem o Peak and Hold i Jadzwin, pracuj pracuj nad tym ! biggrin.gif


--------------------
97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500
08 S500L
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Mon, 21 May 2012 - 23:41
Post #560


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Mam gotowe dzialajace trzeba to jakos tylko do masowej produkcji wdrozyc smile.gif

Rezystory sa powszechnie stosowane z SA i nie ma problemu.

Kuba

CYTAT(BeeMiX @ Mon, 21 May 2012 - 23:51) *
To się trochę pośpieszyłem kupując wtryski. Czyli nie muszę się za bardzo martwić? Są jakieś przeciwwskazania odnośnie montażu resistor box'a lub oporników ?

Poczytałem o Peak and Hold i Jadzwin, pracuj pracuj nad tym ! biggrin.gif



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post

245 Stron V  « < 26 27 28 29 30 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 09 July 2025 - 07:03