![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#541
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
nie sądzę żeby nie pociągnął skoro tak naprawdę nie ma żadnych zaawansowanych matematycznie funkcji typu ION sense itd a procek jest sporo mocniejszy niż w VEMS
-------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#542
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
a znasz jakieś inne tanie SA które jest alternatywa dla funkcjonalności VEMSa i EMU ? bo ja nie ;-)
-------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#543
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 14 August 2011 ![]() |
a znasz jakieś inne tanie SA które jest alternatywa dla funkcjonalności VEMSa i EMU ? bo ja nie ;-) tu http://ottomotive.pl/ Tani, nawet bardzo, ale dlatego że do 4 cylindrowych silników, chyba że full grupa. troche ciekawostek do poczytania również tu na ten temat: http://www.audi80.pl/ace-zmiana-na-digifanta-vt64066,75.htm |
|
|
![]()
Post
#544
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Obsluguje tylko EIDSa, brak WBO i knocka.
tu http://ottomotive.pl/ Tani, nawet bardzo, ale dlatego że do 4 cylindrowych silników, chyba że full grupa. troche ciekawostek do poczytania również tu na ten temat: http://www.audi80.pl/ace-zmiana-na-digifanta-vt64066,75.htm -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#545
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 10 May 2009 Skąd: Częstochowa ![]() |
No to po prostu nie wpinasz 2 sondy - pełni ona rolę zaślepki w wydechu. na takie rozwiązanie to bym sie wżyciu nie zdecydował trzy cylindry sterowane na pałe na podstawie trzech pozostałych to juz wolał bym rzeźbić wydech na jedna sonde lub przejść na zwykłe napięciówki -------------------- VR6 24V
|
|
|
![]()
Post
#546
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
na takie rozwiązanie to bym sie wżyciu nie zdecydował trzy cylindry sterowane na pałe na podstawie trzech pozostałych to juz wolał bym rzeźbić wydech na jedna sonde lub przejść na zwykłe napięciówki Aż, faktycznie - nie skojarzyłem jak wydech w VR6 idzie. Ale w ramach sprostowania, spokojnie można wspawać wejście na sondę na zejściu 2 w 1. Jako, że sonda grzałkę ma, problemu już nie ma ![]() -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#547
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 31 August 2010 Skąd: okolice wawy ![]() |
Jadzwin opróżnij skrzynkę
![]() -------------------- Chcesz mi pomóc? Przeczytaj poniższy link i podaruj 1% podatku
http://www.fsr.pl/portal/fsr/695/5528/Kurach_Rafal.html?search=58898 |
|
|
![]()
Post
#548
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Witam,
Dzisiaj udalo sie Arturowi z PXS odpalic Renault 1.8 16V (sterownik Fenix) na EMU ![]() Teraz czas na 2.2 audi i nissany 200sx ![]() Jadzwin -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#549
|
|
Forum Homee Dołączył: Sat, 07 December 2002 Skąd: w-wa ![]() |
chyba ktos slabo wystroil emu w aucie politechniki
tylko niecale 400 km pojazd zrobil na litrze paliwa. albo kierowca dupa ![]() -------------------- Fiat 126p, stan bardzo dobry
|
|
|
![]()
Post
#550
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 14 January 2003 Skąd: krakow ![]() |
Jeszcze corvette
![]() -------------------- Pozdrawiam
A. |
|
|
![]()
Post
#551
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
chyba ktos slabo wystroil emu w aucie politechniki tylko niecale 400 km pojazd zrobil na litrze paliwa. albo kierowca dupa ![]() Wiesz, to było dosyć złożone. Po pierwsze, tor był zupełnie inny niż w zeszłym roku - trzeba było dużo więcej hamować, a wiadomo co to znaczy. Drugą kwestią były problemy z napędem - tak jak ktoś pisał w wątku o S4 V8 od brmotors, mocno dał się we znaki jednocylindrowy silnik, który skutecznie unicestwiał napędy. O ile łąńcuchy wytrzymywały, to tak sprzęgła elektromagnetyczne jak i wypusty na wałkach uszkadzały się momentalnie. Tak więc z uwagi na ograniczony bardzo mocno budżet, jak i czas - podjęliśmy decyzję o powrocie do przeniesienia napędu z zeszłego roku. Ekipa zbudowała w zasadzie od nowa cały układ jezdny, wykorzystując hybrydowe łożyska, inne opony, felgi, hamulce, zwrotnice i wiele innych elementów. Silnikiem, zamiast MS sterował EMU, co również początkowo powodowało różne problemy. NA szczęście Jadźwin stanął na wysokości zadania i ekipa pojechała. Było 320km/l. Tyle co w zeszłym roku, ale... Mel w zeszłym roku miał 690km, w tym roku 390. Więc mogę stwierdzić, że tor był bardziej wymagający niż zeszłoroczny (co potwierdzili sędziowie jak i inne ekipy startujące), a nasz zespół wykonał kolejny krok na przód. Wielki on nie był, ale zawsze liczy się progres. Od następnego weekendy zaczynamy prace nad bolidem na przyszły rok, mamy dużo pomysłów i obserwacji - ale zostajemy z EMU ![]() -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#552
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Kierowca dupa
![]() ![]() chyba ktos slabo wystroil emu w aucie politechniki tylko niecale 400 km pojazd zrobil na litrze paliwa. albo kierowca dupa ![]() -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#553
|
|
Forum Homee Dołączył: Sat, 07 December 2002 Skąd: w-wa ![]() |
a gdzie zdjecia?
pewnie wazyl powyzej 50 kg i stad porazka po całości sprzet faktycznie jechal w closed loopie po calosci? moglbym z ciekawosci zobaczyc mape zaplonu i paliwa? caly przebieg zaponu na granicy stuku? ciekawe szy sofotwo duzo bylo jeszcze do ugrania - chetnie bym postroil taki wynalazek:) -------------------- Fiat 126p, stan bardzo dobry
|
|
|
![]()
Post
#554
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Zdjecia z przygotowan:
ECUMASTER Facebook Co do szczegulow to nic nie wiem . Ja dostarczalem technologie i dobre slowo ![]() Kuba a gdzie zdjecia? pewnie wazyl powyzej 50 kg i stad porazka po całości sprzet faktycznie jechal w closed loopie po calosci? moglbym z ciekawosci zobaczyc mape zaplonu i paliwa? caly przebieg zaponu na granicy stuku? ciekawe szy sofotwo duzo bylo jeszcze do ugrania - chetnie bym postroil taki wynalazek:) -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#555
|
|
Forum Homee Dołączył: Sat, 07 December 2002 Skąd: w-wa ![]() |
tak sobie mysle ze taki pojazd po puszczeniu gazu powinien wylaczac paliwo (cut off) i nie miec wogole wolnych obrotow w momencie kiedy juz jedzie w wyscigu. jak znow trzeba przyspieszyc powinno sie odpalac z wytraconej predkosci (puszczac sprzeglo/zalaczaac bieg) ale w emu powinna byc wylacozna opcja wzbogacania przy starcie silnika.
moze napisalem rzeczy oczywiste ale tak sobie dumam gdzie oszczednosci znajdowac. add widze stroiciel byl dobry - to juz polowa sukcesu ![]() -------------------- Fiat 126p, stan bardzo dobry
|
|
|
![]()
Post
#556
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 23 July 2005 Skąd: Nowy Jork / Choszczno ![]() |
Czy "6 Hi-Z injectors outputs" znaczy że obsługuje tylko wysokoomowe wtryski ?
-------------------- 97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500 08 S500L |
|
|
![]()
Post
#557
|
|
Forum Homee Dołączył: Sat, 07 December 2002 Skąd: w-wa ![]() |
taa, wzglednie trzeba dac resistor box lub po prostu oporniki.
-------------------- Fiat 126p, stan bardzo dobry
|
|
|
![]()
Post
#558
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Tak jak napisal koziol ale jest jeszcze 3 opcja kontroler P&H ktory niedlugo wprowadzimy do oferty
![]() Jakkolwiek resistor box bedzie wystarczajacy w wiekszosci przypadkow wtryskiwaczy benzynowych. Czy "6 Hi-Z injectors outputs" znaczy że obsługuje tylko wysokoomowe wtryski ? -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#559
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 23 July 2005 Skąd: Nowy Jork / Choszczno ![]() |
To się trochę pośpieszyłem kupując wtryski. Czyli nie muszę się za bardzo martwić? Są jakieś przeciwwskazania odnośnie montażu resistor box'a lub oporników ?
Poczytałem o Peak and Hold i Jadzwin, pracuj pracuj nad tym ! ![]() -------------------- 97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500 08 S500L |
|
|
![]()
Post
#560
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Mam gotowe dzialajace trzeba to jakos tylko do masowej produkcji wdrozyc
![]() Rezystory sa powszechnie stosowane z SA i nie ma problemu. Kuba To się trochę pośpieszyłem kupując wtryski. Czyli nie muszę się za bardzo martwić? Są jakieś przeciwwskazania odnośnie montażu resistor box'a lub oporników ? Poczytałem o Peak and Hold i Jadzwin, pracuj pracuj nad tym ! ![]() -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 09 July 2025 - 07:03 |