![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#521
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 03 April 2006 Skąd: Poznan ![]() |
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#522
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Wroclaw ![]() |
EMU jest juz wogole dostepne bo widze na forum ze poniektorzy sa juz w posiadaniu a ja dalej czekam
![]() |
|
|
![]()
Post
#523
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Tak jest dostepne, ale na razie nie jestesmy w stanie zaspokoic popytu...
Kuba EMU jest juz wogole dostepne bo widze na forum ze poniektorzy sa juz w posiadaniu a ja dalej czekam ![]() -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#524
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 31 August 2010 Skąd: okolice wawy ![]() |
A jaka cena za to wychodzi?
-------------------- Chcesz mi pomóc? Przeczytaj poniższy link i podaruj 1% podatku
http://www.fsr.pl/portal/fsr/695/5528/Kurach_Rafal.html?search=58898 |
|
|
![]()
Post
#525
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 05 May 2009 Skąd: Nowa Huta ![]() |
-------------------- BMW...freude am fahren...
|
|
|
![]()
Post
#526
|
|
Super User Dołączył: Mon, 14 August 2006 Skąd: WJ ![]() |
A czy mogłby ktos wyjasnic z czego wynikaja problemy z czujnikami położenia wału w przypadku nie orginalnych ecu jak vems czy ms? Czy np ecu od aem'a czy halteh'a lub motec'a czyli te za grubsza kase maja to samo? Problem lezy tak naprawde po stronie sprzetu czy instalatorow? Generalnie czujniki indykcyjne VR sensory wraz ze wrostem obrotów silnika oprócz zwiększania częstotliwości zwiększają także amplitude napięciową sygnału. jesli przekroczymy punkt "przejścia" to ECU bedzie czytało głupoty. Najzwyczajniej musimy troszkę osłabić sygnał poprzez albo oddalenie czujnika od koła jak uczynił kozioł1 lub prościej można wstawić np rezystor 1kohm w szeregu. Sprawdzone empirycznie... -------------------- "Red Devil" Golf MK2 AWD VR6T, King of Warsaw 2013, 2012, vice King of Warsaw 2011
|
|
|
![]()
Post
#527
|
|
Forum Homee Dołączył: Sat, 07 December 2002 Skąd: w-wa ![]() |
Te mądrala!
ty lepiej daj lepszy material na kolektor zeby nie pekal a nie sie madrzysz o czujnikach ![]() -------------------- Fiat 126p, stan bardzo dobry
|
|
|
![]()
Post
#528
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 05 May 2009 Skąd: Nowa Huta ![]() |
Dziękuje za wyjaśnienie
![]() -------------------- BMW...freude am fahren...
|
|
|
![]()
Post
#529
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 07 August 2003 Skąd: krakow ![]() |
![]() kilka zestawow EMU jest dostepnych od reki ![]() a wczoraj taki setup zostal odpalony na EMU, kilka tematow do dokonczenia i stroimy -------------------- ... soon
|
|
|
![]()
Post
#530
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 25 July 2007 Skąd: Grudziądz ![]() |
takie małe pytanie poza tematem, gdzie kupiłeś/robiłeś trąbki do kolektora? Poproszę o info PRIV lub tutaj. Dzięki -------------------- Abarth Punto `12 1.4MA 165 horspałerów oraz CC 007 agent w trakcie tuningów :)
|
|
|
![]()
Post
#531
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 10 May 2009 Skąd: Częstochowa ![]() |
szkoda że nie ma jeszcze możliwości sterowania elektroniczna przepustnicą w większości nowszych aut trzeba będzie rzeźbić z przepustnica na linkę i jakims regulatrem wolnych obr. Wykorzystanie tylko jednej sondy szerokopasmowej :-/ w sumie lepsze to niź nic patrze pod kontem VR6 24V (a tych modzonych będzie coraz więcej) przy modzeniu N/A i z kompresorem trzeba będzie kombinować w przypadku turbo problem sie rozwiązuje bo wtedy wystarczy tylko jedna sonda. Nad przepustnicą pomyślcie !
-------------------- VR6 24V
|
|
|
![]()
Post
#532
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 13 December 2008 Skąd: Poznań ![]() |
udalo sie juz komus odpalic sekwencje lpg na emu? podobno jest taka opcja
pzdr |
|
|
![]()
Post
#533
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 07 August 2003 Skąd: krakow ![]() |
pewnie niebawem sie komus uda ...jeszcze nie dziala LPG na EMU
co do lejkow do ITB/kolektorow robimy je sami, jakis czas temu pisalem juz o tym, wykonalem noże tokarskie przy uzyciu elektrodrazarki i teraz mozna robic powtarzalny ksztalt -------------------- ... soon
|
|
|
![]()
Post
#534
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
szkoda że nie ma jeszcze możliwości sterowania elektroniczna przepustnicą w większości nowszych aut trzeba będzie rzeźbić z przepustnica na linkę i jakims regulatrem wolnych obr. Wykorzystanie tylko jednej sondy szerokopasmowej :-/ w sumie lepsze to niź nic patrze pod kontem VR6 24V (a tych modzonych będzie coraz więcej) przy modzeniu N/A i z kompresorem trzeba będzie kombinować w przypadku turbo problem sie rozwiązuje bo wtedy wystarczy tylko jedna sonda. Nad przepustnicą pomyślcie ! Bardzo mnie ciekawi, dlaczego turbo, oczywiście Twoim zdaniem, da się wystroić tylko na jednej sondzie, ale już kompresora i wolnego ssaka się nie da bez kombinacji. To śmiała teza, ale z dalszymi komentarzami chwilę się powstrzymam. Tak przy okazji - kątem, nie kontem. -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#535
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 14 January 2003 Skąd: krakow ![]() |
szkoda że nie ma jeszcze możliwości sterowania elektroniczna przepustnicą w większości nowszych aut trzeba będzie rzeźbić z przepustnica na linkę i jakims regulatrem wolnych obr. Wykorzystanie tylko jednej sondy szerokopasmowej :-/ w sumie lepsze to niź nic patrze pod kontem VR6 24V (a tych modzonych będzie coraz więcej) Tak się zastanawiam ile komputerów SA pozwala na podłączenie 2 sond WBO ? w ogóle ile komputerów SA za niewielkie pieniądze pozwala na połączenie sondy WBO bez zewnętrznego kontrolera ... VEMS ? co więcej nawet te za grube $$$ w większości nie mają WBO. Brak obsługi przepustnicy jest zdecydowanie większym problemem, który na pewno będzie rozwiązany bo niestety coraz więcej silników modyfikuje się z tym systemem. -------------------- Pozdrawiam
A. |
|
|
![]()
Post
#536
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 10 May 2009 Skąd: Częstochowa ![]() |
Bardzo mnie ciekawi, dlaczego turbo, oczywiście Twoim zdaniem, da się wystroić tylko na jednej sondzie, ale już kompresora i wolnego ssaka się nie da bez kombinacji. To śmiała teza, ale z dalszymi komentarzami chwilę się powstrzymam. Tak przy okazji - kątem, nie kontem. źle mnie zrozumiałeś pewnie że można wystroić auto tylko na jednej sondzie to żaden problem chodzi mi o to że sa auta które maja dwa banki i dwie sondy szerokopasmowe, wiadomo że zawsze można przejść na jedna ale przy modzeniu N/A czy kompresorem nie trzeba ruszacz wydechy wiec i sondy mogły by zostac tak jak są -------------------- VR6 24V
|
|
|
![]()
Post
#537
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
źle mnie zrozumiałeś pewnie że można wystroić auto tylko na jednej sondzie to żaden problem chodzi mi o to że sa auta które maja dwa banki i dwie sondy szerokopasmowe, wiadomo że zawsze można przejść na jedna ale przy modzeniu N/A czy kompresorem nie trzeba ruszacz wydechy wiec i sondy mogły by zostac tak jak są No to po prostu nie wpinasz 2 sondy - pełni ona rolę zaślepki w wydechu. -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#538
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
Tak się zastanawiam ile komputerów SA pozwala na podłączenie 2 sond WBO ? w ogóle ile komputerów SA za niewielkie pieniądze pozwala na połączenie sondy WBO bez zewnętrznego kontrolera ... VEMS ? co więcej nawet te za grube $$$ w większości nie mają WBO. Brak obsługi przepustnicy jest zdecydowanie większym problemem, który na pewno będzie rozwiązany bo niestety coraz więcej silników modyfikuje się z tym systemem. VEMS ma już obsługę 2xWBO2 a dokładniej miał w wersji 1.1.98 która niestety m.in. po mojej interwencji została wycofana ze względu na błędy w obsłudze ADC. -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#539
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
no muszie sie poprawić wersja firmware dla VEMS 1.1.99 z obsługa 2xWBO2 i odświeżaniem odczytu z WBO2 50Hz (jeżeli 2xWBO2 to 25Hz) jest już dostępna
![]() -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#540
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 05 May 2009 Skąd: Nowa Huta ![]() |
Ale przecież EMU ma port rozszerzeń. Wiec jeśli będzie popyt to pewnie będzie i podaż na kontroler kilku WBO. Chyba że hardware tego nie pociągnie tu by się musiał Jadzwin wypowiedzieć.
-------------------- BMW...freude am fahren...
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 07 July 2025 - 01:03 |