![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#481
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 14 April 2008 ![]() |
Civic Marcina ProTurbo 4.2 chodzi na emu.
-------------------- 10.9ET 210km/h Zegrze Pomorskie 2010r. Golf ProTurbo AWD Street<
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#482
|
|
Forum Homee Dołączył: Sat, 07 December 2002 Skąd: w-wa ![]() |
dzis powstala watpliwosc czy mam dobrze polaczone wejscia i wyjscia z modulu zaplonowego 0227100211 boscha. podłączone mam tak ze wejscie 1 i 2 (zmostkowane) to wyście 1 i 2 z modulu - w lini pinów. i pytanie jest czy moze ktos ma wiedze czy w takim module piny sie nie krzyżują ? Może ktoś posiada jakiś schemat takiego modulu?
-------------------- Fiat 126p, stan bardzo dobry
|
|
|
![]()
Post
#483
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 05 May 2009 Skąd: Nowa Huta ![]() |
-------------------- BMW...freude am fahren...
|
|
|
![]()
Post
#484
|
|
Forum Homee Dołączył: Sat, 07 December 2002 Skąd: w-wa ![]() |
no mam to niby i wynika ze moga byc ew odwrocone czyli wejscie 1 i 2 to wyjscie 3 i 4 (po numerach na kostkach) . Wymusza to ew. zmiane przyporządkowania kolejnosci odpalania ale to juz metodą załącznia poszczególnych wyjsc ustawilem w kolejnosci.
-------------------- Fiat 126p, stan bardzo dobry
|
|
|
![]()
Post
#485
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 05 May 2009 Skąd: Nowa Huta ![]() |
http://www.microsquirt.info/Bosch_211.htm
Według tego co tu piszą wej = wyj czyli nie krzyżują się w module. -------------------- BMW...freude am fahren...
|
|
|
![]()
Post
#486
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Witam,
Instrukcja juz dziala na stronie, przepraszam za blednego linka. Niedlugo pojawi sie nowy soft + update manuala. Beda dochodzic nowe funkcje, a jak ktos ma jakis specyficzna potrzebe to piszcie smialo. Kuba -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#487
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 05 May 2009 Skąd: Nowa Huta ![]() |
Działa
![]() ![]() Edit: Pytanie czysto teoretyczne. W instrukcji jest napisane ze maksymalne obsługiwane obroty to 12 tys rpm. Czy jest będzie możliwość podniesienia tego limitu w celu obsłużenia jakiegoś ścigacza? Czy jest to ograniczenie hardware'u? -------------------- BMW...freude am fahren...
|
|
|
![]()
Post
#488
|
|
User Dołączył: Sun, 08 November 2009 ![]() |
Działa ![]() ![]() Edit: Pytanie czysto teoretyczne. W instrukcji jest napisane ze maksymalne obsługiwane obroty to 12 tys rpm. Czy jest będzie możliwość podniesienia tego limitu w celu obsłużenia jakiegoś ścigacza? Czy jest to ograniczenie hardware'u? Hardware |
|
|
![]()
Post
#489
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Do 12 tysiecy obrotu bład kąta zapłonu jest mniejszy niż 0,5 stopnia.
Wiec mysle ze do 15-16k obrotow mozna by podniesc z bledem ponizej 1 stopnia. Pozdrowienia Kuba -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#490
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
![]() Jutro spawanie wydechu, kończymy napęd i odpalamy. Za tydzień zawody ![]() Dzięki Kuba! ![]() -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#491
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 05 May 2009 Skąd: Nowa Huta ![]() |
Wyscigi 'o kropelce' ?:-)
-------------------- BMW...freude am fahren...
|
|
|
![]()
Post
#492
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
No coś w tym guście
![]() Oczywiście sterowanie tym potworem zapewnia EMU ![]() -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#493
|
|
Forum Homee Dołączył: Sat, 07 December 2002 Skąd: w-wa ![]() |
m113 e50 (v8 5.0 z mercedesa s500 rocznik 2005) odpalone na emu. jakos tak sie trafiło ze przy pierwszym odpaleniu odrazu idle jak na seryjnym kompie
![]() -------------------- Fiat 126p, stan bardzo dobry
|
|
|
![]()
Post
#494
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 05 May 2009 Skąd: Nowa Huta ![]() |
Pinin bedzie gdzies można o tym bolidzie poczytać? Kozioł1 wiadomo co było nie halo?
-------------------- BMW...freude am fahren...
|
|
|
![]()
Post
#495
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 03 January 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#496
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 02 August 2007 Skąd: Kraków ![]() |
Napisz co bylo nie tak z zaplonem albo ustawieniami EMU. Mnie się wydaje, że koziol1 zachwala EMU bo już przy pierwszym uruchomieniu silnika jałowe były takie jak na seryjnym kompie...ale mogę się mylić. -------------------- e55 amg w210 - gone
m3 e46 - gone scirocco r dsg |
|
|
![]()
Post
#497
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
Może po zawodach uda się coś skrobnąć, bo teraz nie ma o tym nic. Ale jak znam życie, pewnie czasu dalej nie będzie na takie pisanie
![]() -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#498
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 03 January 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Mnie się wydaje, że koziol1 zachwala EMU bo już przy pierwszym uruchomieniu silnika jałowe były takie jak na seryjnym kompie...ale mogę się mylić. Pare postow wczesniej mowil ze meczyl sie caly dlugi weekend zeby odpalic silnik i teraz widac ze mu sie udalo. Dlatego sie pytam co bylo przyczyna, zle podlaczenie czy blad w ustawieniach funkcji EMU. |
|
|
![]()
Post
#499
|
|
Forum Homee Dołączył: Sat, 07 December 2002 Skąd: w-wa ![]() |
no wiec meczylem sie caly weekend - moze nie długi ale jednak
![]() Nomen omen problem z czytaniem vr sensora to nie tylko bolączka emu, vems tez lubi robic jaja. Dla potomnych jesli ktos ma problem z trigger errorami przy czym czujnik sie synchronizuje ale np co ktorys zaplon wypada lub od pewnej ilości obrotów silnika - niech sprobuje odsunac czujnik od koła zebatego 1-2 mm. Mi to pomogło przy emu w silniku merca i vemsie w bmw, Colin mial to samo tez z vemsem i bmw, Co ciekawe czujniki w fabrycznych miejscach i ori kompy nie mialy problemu z ich czytaniem. Ot taka przypadłość chińskich standalonów ![]() BTW jak juz odpalilem to chwale, kultura pracy całkiem niezła ale to pewnie w główniej mierze zasługa V8 -------------------- Fiat 126p, stan bardzo dobry
|
|
|
![]()
Post
#500
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 14 January 2003 Skąd: krakow ![]() |
![]() Jutro spawanie wydechu, kończymy napęd i odpalamy. Za tydzień zawody ![]() Dzięki Kuba! ![]() Sterownik wazy połowę pojazdu ![]() -------------------- Pozdrawiam
A. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 05 July 2025 - 07:37 |