Shoutbox 0 nowych PW 


245 Stron V  « < 23 24 25 26 27 > »   
Reply to this topicStart new topic
> EMU, Traction control strona 85
daniel1d11
post Mon, 07 May 2012 - 00:18
Post #481


Forum Homee
Dołączył: Mon, 14 April 2008





Civic Marcina ProTurbo 4.2 chodzi na emu.


--------------------
10.9ET 210km/h Zegrze Pomorskie 2010r. Golf ProTurbo AWD Street<
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 07 May 2012 - 00:18
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
koziol1
post Mon, 07 May 2012 - 10:41
Post #482


Forum Homee
Dołączył: Sat, 07 December 2002
Skąd: w-wa





dzis powstala watpliwosc czy mam dobrze polaczone wejscia i wyjscia z modulu zaplonowego 0227100211 boscha. podłączone mam tak ze wejscie 1 i 2 (zmostkowane) to wyście 1 i 2 z modulu - w lini pinów. i pytanie jest czy moze ktos ma wiedze czy w takim module piny sie nie krzyżują ? Może ktoś posiada jakiś schemat takiego modulu?


--------------------
Fiat 126p, stan bardzo dobry
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pan. B
post Mon, 07 May 2012 - 10:51
Post #483


Forum Homee
Dołączył: Tue, 05 May 2009
Skąd: Nowa Huta





http://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&am...4MCbPCbTKuQ0vcw
Może się przyda


--------------------
BMW...freude am fahren...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
koziol1
post Mon, 07 May 2012 - 10:57
Post #484


Forum Homee
Dołączył: Sat, 07 December 2002
Skąd: w-wa





no mam to niby i wynika ze moga byc ew odwrocone czyli wejscie 1 i 2 to wyjscie 3 i 4 (po numerach na kostkach) . Wymusza to ew. zmiane przyporządkowania kolejnosci odpalania ale to juz metodą załącznia poszczególnych wyjsc ustawilem w kolejnosci.


--------------------
Fiat 126p, stan bardzo dobry
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pan. B
post Mon, 07 May 2012 - 11:10
Post #485


Forum Homee
Dołączył: Tue, 05 May 2009
Skąd: Nowa Huta





http://www.microsquirt.info/Bosch_211.htm
Według tego co tu piszą wej = wyj czyli nie krzyżują się w module.


--------------------
BMW...freude am fahren...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Mon, 07 May 2012 - 22:05
Post #486


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Witam,

Instrukcja juz dziala na stronie, przepraszam za blednego linka.
Niedlugo pojawi sie nowy soft + update manuala.
Beda dochodzic nowe funkcje, a jak ktos ma jakis specyficzna potrzebe to piszcie smialo.

Kuba


--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pan. B
post Mon, 07 May 2012 - 22:16
Post #487


Forum Homee
Dołączył: Tue, 05 May 2009
Skąd: Nowa Huta





Działa smile.gif Musze powiedzieć ze to jest potężna przewaga nad ms i vems'em. Mianowicie polski support smile.gif
Edit: Pytanie czysto teoretyczne. W instrukcji jest napisane ze maksymalne obsługiwane obroty to 12 tys rpm. Czy jest będzie możliwość podniesienia tego limitu w celu obsłużenia jakiegoś ścigacza? Czy jest to ograniczenie hardware'u?


--------------------
BMW...freude am fahren...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xmaniekx
post Mon, 07 May 2012 - 23:09
Post #488


User
Dołączył: Sun, 08 November 2009





CYTAT(Pan. B @ Mon, 07 May 2012 - 22:16) *
Działa smile.gif Musze powiedzieć ze to jest potężna przewaga nad ms i vems'em. Mianowicie polski support smile.gif
Edit: Pytanie czysto teoretyczne. W instrukcji jest napisane ze maksymalne obsługiwane obroty to 12 tys rpm. Czy jest będzie możliwość podniesienia tego limitu w celu obsłużenia jakiegoś ścigacza? Czy jest to ograniczenie hardware'u?

Hardware
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Mon, 07 May 2012 - 23:17
Post #489


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Do 12 tysiecy obrotu bład kąta zapłonu jest mniejszy niż 0,5 stopnia.
Wiec mysle ze do 15-16k obrotow mozna by podniesc z bledem ponizej 1 stopnia.

Pozdrowienia
Kuba


--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pinin
post Tue, 08 May 2012 - 21:50
Post #490


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 24 November 2004
Skąd: Warszawa - Wawer







Jutro spawanie wydechu, kończymy napęd i odpalamy. Za tydzień zawody smile.gif

Dzięki Kuba! wink.gif


--------------------
| Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento

www.facebook.com/dragracingsafety
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pan. B
post Tue, 08 May 2012 - 22:33
Post #491


Forum Homee
Dołączył: Tue, 05 May 2009
Skąd: Nowa Huta





Wyscigi 'o kropelce' ?:-)


--------------------
BMW...freude am fahren...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pinin
post Tue, 08 May 2012 - 22:41
Post #492


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 24 November 2004
Skąd: Warszawa - Wawer





No coś w tym guście smile.gif

Oczywiście sterowanie tym potworem zapewnia EMU wink.gif


--------------------
| Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento

www.facebook.com/dragracingsafety
Go to the top of the page
 
+Quote Post
koziol1
post Tue, 08 May 2012 - 22:55
Post #493


Forum Homee
Dołączył: Sat, 07 December 2002
Skąd: w-wa





m113 e50 (v8 5.0 z mercedesa s500 rocznik 2005) odpalone na emu. jakos tak sie trafiło ze przy pierwszym odpaleniu odrazu idle jak na seryjnym kompie smile.gif


--------------------
Fiat 126p, stan bardzo dobry
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pan. B
post Tue, 08 May 2012 - 22:58
Post #494


Forum Homee
Dołączył: Tue, 05 May 2009
Skąd: Nowa Huta





Pinin bedzie gdzies można o tym bolidzie poczytać? Kozioł1 wiadomo co było nie halo?


--------------------
BMW...freude am fahren...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Feluke
post Tue, 08 May 2012 - 23:01
Post #495


Moderator
Dołączył: Sat, 03 January 2004
Skąd: Warszawa





CYTAT(koziol1 @ Tue, 08 May 2012 - 22:55) *
m113 e50 (v8 5.0 z mercedesa s500 rocznik 2005) odpalone na emu. jakos tak sie trafiło ze przy pierwszym odpaleniu odrazu idle jak na seryjnym kompie smile.gif

Napisz co bylo nie tak z zaplonem albo ustawieniami EMU.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
m!xeR
post Tue, 08 May 2012 - 23:02
Post #496


Forum Killer
Dołączył: Thu, 02 August 2007
Skąd: Kraków





CYTAT(Feluke @ Tue, 08 May 2012 - 23:01) *
Napisz co bylo nie tak z zaplonem albo ustawieniami EMU.


Mnie się wydaje, że koziol1 zachwala EMU bo już przy pierwszym uruchomieniu silnika jałowe były takie jak na seryjnym kompie...ale mogę się mylić.


--------------------
e55 amg w210 - gone
m3 e46 - gone
scirocco r dsg
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pinin
post Tue, 08 May 2012 - 23:06
Post #497


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 24 November 2004
Skąd: Warszawa - Wawer





Może po zawodach uda się coś skrobnąć, bo teraz nie ma o tym nic. Ale jak znam życie, pewnie czasu dalej nie będzie na takie pisanie smile.gif


--------------------
| Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento

www.facebook.com/dragracingsafety
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Feluke
post Tue, 08 May 2012 - 23:15
Post #498


Moderator
Dołączył: Sat, 03 January 2004
Skąd: Warszawa





CYTAT(m!xer @ Tue, 08 May 2012 - 23:02) *
Mnie się wydaje, że koziol1 zachwala EMU bo już przy pierwszym uruchomieniu silnika jałowe były takie jak na seryjnym kompie...ale mogę się mylić.

Pare postow wczesniej mowil ze meczyl sie caly dlugi weekend zeby odpalic silnik i teraz widac ze mu sie udalo. Dlatego sie pytam co bylo przyczyna, zle podlaczenie czy blad w ustawieniach funkcji EMU.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
koziol1
post Wed, 09 May 2012 - 08:22
Post #499


Forum Homee
Dołączył: Sat, 07 December 2002
Skąd: w-wa





no wiec meczylem sie caly weekend - moze nie długi ale jednak smile.gif problemow bylo kilka. Od niepoprawnych opisow pinow modulu 0227100211 na stronie boscha po problem z czytaniem vr sensora przez emu. Wczoraj zrobiłem wszystko łopatologicznie od początku nie sugerujac sie żadnymi insterukcjami i schematami - pomogło odrazu:)
Nomen omen problem z czytaniem vr sensora to nie tylko bolączka emu, vems tez lubi robic jaja. Dla potomnych jesli ktos ma problem z trigger errorami przy czym czujnik sie synchronizuje ale np co ktorys zaplon wypada lub od pewnej ilości obrotów silnika - niech sprobuje odsunac czujnik od koła zebatego 1-2 mm.
Mi to pomogło przy emu w silniku merca i vemsie w bmw, Colin mial to samo tez z vemsem i bmw, Co ciekawe czujniki w fabrycznych miejscach i ori kompy nie mialy problemu z ich czytaniem. Ot taka przypadłość chińskich standalonów tongue.gif
BTW jak juz odpalilem to chwale, kultura pracy całkiem niezła ale to pewnie w główniej mierze zasługa V8


--------------------
Fiat 126p, stan bardzo dobry
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kisielisodd
post Wed, 09 May 2012 - 13:44
Post #500


Forum Homee
Dołączył: Tue, 14 January 2003
Skąd: krakow





CYTAT(pinin @ Tue, 08 May 2012 - 21:50) *


Jutro spawanie wydechu, kończymy napęd i odpalamy. Za tydzień zawody smile.gif

Dzięki Kuba! wink.gif



Sterownik wazy połowę pojazdu biggrin.gif




--------------------
Pozdrawiam
A.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

245 Stron V  « < 23 24 25 26 27 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 05 July 2025 - 07:37